Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

81 Pages « < 79 80 81 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari,, Pentru necunoscatori...

luca76
post 26 Jan 2024, 10:17
Post #2401


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 26 May 14
From: Cel mai sarac judet din tara




Multumim de raspuns.Era bine sa fi pus si o poza cu firul respectiv.Din cate imi amintesc au mai fost membri cu problema asta.


--------------------
renault Kadjar 1,5 blue dci manual 2019 - Numar de vaslui
prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costas78
post 28 Jan 2024, 12:21
Post #2402


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 26 August 20
From: Constanta




Firul in sine nu este important. Poate fi oricare. Spre ghinionul meu firul respectiv bloca injecția. Poate fi oricare fir din mănunchiul ăla. Problema este intre UPC și ECU și cu preponderenta in cele 3 mufe de la Ecu, care in cazul meu (Megane 3 PH 3) nu mai are apărătoarea de plastic din fabrica. Toate schemele electrice , traseele și nu numai le-am cerut lui @Gil26 pentru că omul a avut bunăvoința să mă ajute și în trecut. Dacă vreți ajutorul lui, cereți-l.


--------------------
Renault Megane 3 K9K 636 Grandtour 1,5dci 110CP 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petree
post 20 Apr 2024, 16:11
Post #2403


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 November 11




Salut, Megane 3 1.DCI, KM250000

Vreau sa schimb rulmentii fata preventiv, ce sa cumpar?



--------------------
Renault Renault Megane Hatch 1.3 TCE 140 CP Techno 2024 2024
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costas78
post 21 Apr 2024, 20:12
Post #2404


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 26 August 20
From: Constanta




Cum vine asta, preventiv? Daca nu fac galagie ii lasi asa cum sunt. Daca insisti SNR.


--------------------
Renault Megane 3 K9K 636 Grandtour 1,5dci 110CP 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hspinache
post 20 May 2024, 16:36
Post #2405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 16 March 09
From: -




Pun aici intrebarea , pentru misterul care il am : motorul benzina 1.6 16v 110cp , fabricatie 2015

-care este capacitatea de ulei in baia de ulei , la minim joja si maxim joja ?
-anul trecut s-a facturat un bidon 5 l din care s-a pus 4.15 l cu filtru nou, cu un nivel de 5mm sub maxim joja .
-in prospect ,pt k4m , scrie ceva de 4.8l cu filtru , dar nu scrie la ce nivel de joja .
Este posibil ca in bidon sa fi fost mai mult de 5l ?
Este posibil ca documentatia sa fie veche , sa se fi modificat forma de la baia de ulei ?


--------------------
Ren - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uNNNk
post 21 May 2024, 08:53
Post #2406


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 2 February 21




Recomandarea aia de 4.8l e intre minim si maxim din experienta. (La motorul meu intra 5.4 oficial, dar de fapt cam 5.6-5.7 e maxim pe joja)
Cat despre schimbarea formei baii sau daca e mai mult in sticla, raspunsul e nu.

Cat despre care naiba o fi capacitatea la maxim pe joja doar tu poti sa aflii, daca stai langa ei si vezi cat pun si cat mai ramane din bidon.


--------------------
. . . - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hspinache
post 21 May 2024, 10:19
Post #2407


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 16 March 09
From: -




Daca as turna eu uleiul , probabil ca as avea rabdare sa vad ce valoare este pt min si max . Din, pacate , cei ce fac operatia ...
Acuma poate ca anumite componente , nu se golesc de ulei si din acesta cauza sa incapa mai putin.
Subiectul ramine deschis , poate ca cineva ce are experienta cu k4m-vvt poate sa povesteasca cite ceva .


--------------------
Ren - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragosddg
post 21 May 2024, 20:25
Post #2408


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 21 May 24




Salutare, am și eu o problemă asemănătoare, la accelerare are un fel de țăcănit metalic apoi în plaja de turații 2600-1800 in decelerare tot așa un țăcănit metalic, nu țăcăne dacă turația e mai mare de 2600 și respectiv mai mică de 1800. Aveți ceva idei? Mă chinui cu ea de ceva vreme, am crezut ca e de la injectoare, le-am dus la verificat a găsit câteva probleme și le-a recondiționat pe toate 4, însă problema nu a dispărut. Mulțumesc!


--------------------
Renault Megane III 2012 1.5dci 110
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hspinache
post 18 Jun 2024, 13:37
Post #2409


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 16 March 09
From: -




Despre presiunea in roti :
-indicator din bord diferit de manometru propiu diferit de manometru service diferit de manometru vulcanizare ; adica pe aceasi cerere de presiune , in bord vad indicatii dferite , la rece cum scrie in manual .
-pe care sa il cred ??? cum sa fac ? ce experienta aveti cu exactitate valori din bord


--------------------
Ren - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan-paul
post 17 Sep 2024, 13:09
Post #2410


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 December 09




Buna ziua.
Pentru ca am probleme cu ambreiajul masinii din semnatura (pilotul automat tine putin si sare, patineaza ambreiajul daca o fortez in depasire) m-am hotarat sa-l schimb. Am gasit o oferta pentru un kit complet, inclusiv volanta, de la Sachs, respectiv Kit ambreiaj RENAULT MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 1.5 dCi (KZ09, KZ0D, KZ1G, KZ29, KZ14, KZ1W, KZ10, KZ1F,... diesel 110 cai SACHS 2290601143.
Mentionez ca masina are 200 mii de km. Pentru verificare atasez si VIN: VF1KZ8G0646755920.
As vrea sa stiu daca ambreiajul este cu volanta masa dubla si daca e in regula ce am ales.

Multumesc anticipat!

This post has been edited by dan-paul: 17 Sep 2024, 13:14


--------------------
Renault Megane 3 Grandtour 1.5 dci 110CP 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin1979
post 27 Mar 2025, 10:36
Post #2411


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 17 March 23




Rezolvat problema cu "greierii" din masina, am scos capacele negre din plastic de sub manerele de la portierele din fata si am pus un lipici pe baza de silicon, dupa ce le-am lipit a disparut zgomotul, un prieten a rezolvat si mi-a spus si mie.

Attached thumbnail(s)
megane.jpg ( Size: 2.55mb ) Number of downloads: 52


--------------------
Renault Megane 3 2011 hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Otto86
post 30 Jun 2025, 12:25
Post #2412


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 30 June 25




Salutare tuturor!
Nu stiu daca este in topicul corect, daca nu este rog un moderator sa mute postarea!
Va rog sa ma ajutati cu o informatie/solutie la problema mea.
Am un Renault Megane 3 scurt, 1.5 Dci, 110 cp, an fabricatie 05.2013 si am urmatoarele probleme:
- O data la cateva luni (4 - 6) cand apas butonul de Start motorul nu porneste. Electromotorul invarte de il trazneste dar motorul nu porneste. Se aprind toti martorii din bord si apare mesajul "Engine faliure hazard" scris cu rosu. Opresc motorul din butonul de start/stop, scot cartela de la locul ei, inchid masina din butonul de pe cartela, stau cca 1 minut dupa care daca deschid inchiderea centralizata, reintroduc cartela in fanta ei si apas pe butonul de start, motorul porneste normal. Daca nu fac faza cu inchisul si deschisul masinii si asteptat cca 1 minut, face tot la fel. huh.gif
De ce face asa, stie cineva?

- Mai am urmatoarea problema, in general se intampla la viteze mari si cand vrei sa accelerezi mai tare. De exemplu am fost recent la Sibiu, am urcat pe autostrada la Nadaselu, pilot automat pornit, mers relativ constant 140 km/h. Daca in fata iti apare un obstacol (camion/duba in depasirea altui camion) si trebuie redusa viteza (undeva pana pe la 110 km/h), cand ma accelerez o ia foarte greu si cu smucituri, zici ca cineva gatuieste masina si asta chiar daca reduc treapta de viteza din a 6-a in a 5-a sau a 4-a.
Stie cineva care ar putea fi problema, de ce se comporta masina asa?

Filtru de motorina a fost schimbat iar (recomandarea celor de la reprezentanta, a mai fost schimbat in urma cu cca 14 luni/10000 km) de cca 5 luni (filtru original, are cam 4000 km), uleiul (Elf 5W30 Full tech ...) si filtrele Man filter (ulei, aer, habitaclu) schimbate de cca 3000 km.
A mai fost schimbat EGR-ul de joasa presiune anul trecut in februarie.
Mentionez ca am fost la reprezentanta Renault din Baia Mare de doua ori pana in prezent, testat masina si la rece si in mers, nu se stie care este problema. Am primit doar solutii si recomandari de genul: schimbam tubulatura de la turbina la intercooler, daca nu schimbam si cealalta tubulatura, daca nu schimbam calculatorul masinii, etc.

Va rog sa ma ajutati daca ati mai patit careva asa ceva sau stiti care ar putea fi cauzele.
Multumesc!

Pentru prima problema aveti video in urmatorul link:
https://youtube.com/shorts/3ZGsaA2vR2w?feature=share

This post has been edited by Otto86: 30 Jun 2025, 12:31


--------------------
Renault Megane 3 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
81 Pages « < 79 80 81
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd July 2025 - 00:22
Dacia