Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

238 Pages « < 236 237 238 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari, Defectiuni, Probleme, Sfaturi,, de rezolvare, Megane IV, toate motorizar

georgeleus
post 7 May 2025, 08:18
Post #7111


georgeleus


Group: Members
Posts: 148
Joined: 1 July 21
From: Ploiesti




Incearca in primul rand cu un apel telefonic la ei.
La reprezentante stii cum e doar, cum ai intrat pe usha si-ai respirat prima gura de aer de interior ai achitat 200 ron : )))

In alta ordine de idei, ai incercat sa reimperechezi cheia cu alarma ?
Cica s-ar desincroniza dupa ce a stat masina fara baterie ceva vreme.

Ai AICI exemplul.

Gargara este mai jos:

Your remote should not be fading in and out during a command, your alarm has nothing to do with the fading screen but if you want to try reprogramming your remote then have at it, if it chirps then obviously the brain has power, fwiw I've seen this a thousand times it is usually a weak battery in the remote, internal corrosion or a broken pcb.

Open your driver door

Turn the key to ignition (not accessory)

Press the valet button once & release, then press again & hold.

If you get a chirp, hit lock on the remote and it should give you a long chirp feedback.

Also, valet mode can only be activated manually, if the door trigger,ignition wire or brain power is interrupted/broken then it will not let you put it in valet mode.

Open door

Turn key to ign then back off

Press valet button one time.





This post has been edited by georgeleus: 7 May 2025, 08:24


--------------------
Renault Megane IV 2017 KH2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 7 May 2025, 12:18
Post #7112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.090
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




QUOTE(Kassu @ 22 Apr 2025, 13:11)
O întrebare scurta: încărcarea acumulatorului cu redresor se face cu bornele cuplate sau decuplate? In manualul redresorului indica decuplarea bornei - înainte de cuplarea redresorului la acumulator. In manualul mașinii nu am găsit nicio informație relevantă în acest sens. Daca decuplez borna - , ce setări trebuiesc refăcute?
*



Eu incarc bateria mașinii cu redresorul cuplat direct pe borna + iar borna - la caroseria mașinii, pe bolțul care are semnul de pamintare.
In felul asta ECU știe clar starea bateriei și cît s-a incarcat in ea.
Fac lucrul asta de vreo 3 ani ca să mentin bateria.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kassu
post 7 May 2025, 13:19
Post #7113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 22 February 24
From: București




QUOTE(Agrig @ 7 May 2025, 13:18)
Eu incarc bateria mașinii cu redresorul cuplat direct pe borna + iar borna - la caroseria mașinii, pe bolțul care are semnul de pamintare.
In felul asta ECU știe clar starea bateriei și cît s-a incarcat in ea.
Fac lucrul asta de vreo 3 ani ca să mentin bateria.
*



Mulțumesc pentru răspunsuri.
Poți te rog să-mi spui care e bolțul de împământare? Eventual o poza ar fi perfect.

Între timp am vorbit cu distribuitorul alarmelor Viper și mi-a transmis urmatoarea procedura:

Procedati dupa cum urmeaza:

Scoateti borna bateriei
Asteptati circa 30 de secunde
Puneti borna bateriei la loc FARA A O STRANGE
In mazim 15 secunde, puneti contactul FARA A PORNI MOTORUL
Asteptati pana cand LED-ul se stinge
Strangeti borna bateriei
Inchideti masina si probati alarma

Nu am incercat să vad daca funcționează, nefiind în București.
Revin cu detalii după ce testez.


--------------------
Renault Megane IV 2024
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 7 May 2025, 16:11
Post #7114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.090
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




IMG_20250507_165233971.jpg ( Size: 760.34k ) Number of downloads: 653

Daca tot am deschis-o merita să o și incarc.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kassu
post 7 May 2025, 17:29
Post #7115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 22 February 24
From: București




@Agrig 🤗👍

Întrebare suplimentara: am observat că redresorul indica 12,2 v la începutul încărcării de fiecare dată când îl conectez la acumulator . Mă așteptam că în urma încărcării tensiunea măsurată la bornele acumulatorului să crească cel puțin până la 12,4 v. E adevărat că redresorul folosit (cel de la Lidl de 70 lei) nu a reușit după 5-6 ore sa termine încărcarea și să treacă în modul de întreținere. Dar totuși mă așteptam să fie o ușoară creștere a tensiunii la borne. Poți să îmi spui te rog cat indica un voltmetru înainte de a incepe încărcarea ?

This post has been edited by Kassu: 7 May 2025, 17:52


--------------------
Renault Megane IV 2024
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 7 May 2025, 18:22
Post #7116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.090
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




La mine 12.25Vdc si va creste pina la 14.4 in modul de lucru ales apoi se va stabiliza la 13.6Vdc.
Nu am folosit redresorul de la Lidl.
Si da, imediat nu creste tensiunea, o ia încet cel puțin asta al meu.
Merge de facut si egalizarea elementelor insa pe profilul de vara, pe iarna nu deoarece creste tensiunea pe la15.8Vdc.
https://ctek-batterychargers.co.za/wp-conte...anual-UK-EN.pdf


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kassu
post 7 May 2025, 18:58
Post #7117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 22 February 24
From: București




Exact la fel am observat si eu: redresorul fiind in modul Auto (vara), pleaca de la 12,2 V, ajunge la 14,4 V, si tot reia ciclul asta pana cand se stabilizeaza undeva la 13.3 V, unde tot incarca, dar mai lent. Nu termina ciclul de incarcare, indicand un grad de 75% din procesul de incarcare. Problema pe care mi-o pun e ca dupa ce deconectez redresorul si las acumulatorul conectat in instalatia masinii, fara a porni motorul, dupa cateva ore, maxim 12 ore, la cuplare redresorul tot 12.2 V va masura. E adevarat ca reluand cateva zile la rand acest proces, redresorul va ajung sa se stabilizeze la 13,3 V mult mai rapid, deci practic, incarcare are loc. Posibil sa fie un inceput de sulfatare, acumulatorul avand un an jumatate vechime?


--------------------
Renault Megane IV 2024
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 7 May 2025, 21:40
Post #7118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.090
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Toată lumea folosește termenul de sulfatare...deși acolo manifestarea este un pic alta, bateria nu se mai incarcă, tensiunea sare direct la 14.4Vdc daca atita dă redresorul si stă acolo.
La baterie de jumatate de an cel mai probabil ati prins o descarcare inegala e elementelor, asta se poate rezolva daca redresorul are functie de egalizare, adica sa ridice tensiunea peste acei 14,4Vdc, cam 2.6Vdc/element sau 15,6Vdc si sa o mentina pina curentul scade sub i anumita valoare, atunci se înarcă și elementii dezechilobrati.

Cam așa se procedează pentru a egaliza bateria, o dată la un an daca mașina e folosită des, de două ori daca sta mult, ca a mea.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kassu
post 7 May 2025, 23:01
Post #7119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 22 February 24
From: București




Multumesc pentru precizari.
Dupa cum descrieti fenomenul de sulfatare, pare ca n-ar fi cazul la acumulatorul meu, ci mai degraba descarcarea unor elemente. Si eu folosesc destul de rar masina, iar in acest an jumatate de cand o am, nu am incarcat-o decat acum, cand am dat peste problema cu alarma.
Din pacate nu am un astfel de redresor cu functie de egalizare (puteti recomanda unul?). Multumesc.

This post has been edited by Kassu: 7 May 2025, 23:02


--------------------
Renault Megane IV 2024
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 8 May 2025, 10:39
Post #7120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.090
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Eu am un CTEK 5.0 polar deși nu prea are relevantă la noi, probabil cel mai util ar fi daca va hotariti pentru CTEK o versiune care are in meniu si baterii AGM, alea se incarca normal pina la 14.8Vdc.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 11 May 2025, 18:56
Post #7121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Buna ziua! Probleme cu butonul de avarie.
Am mai dat cu wd4 cat a mers, dupa sfaturile primite, dar acum deja nu mai functioneaza nici asta.

Ora 21, revin tot eu.
Un sfat va dau.

Am dat cu wd4 si putin spray de contacte.
Dupa o jumatate de ora am incercat.Nimic bineinteles.

Atunci mi-a venit o idee nastrusnica.
Pentru cei care aveti un compresor acasa.
Am pus un pistol de suflat aer la compresor si am dat drumul.
A inceput sa iasa ceea ce era pe acolo desigur si din wd4 si cu mizerie ce era pe acolo.
Am apasat si a mers din prima, fara pic de efort.
Am insistat cu pisolul de aer comprimat, de jur imprejurul butonului de avarie, cat mai aprope, pe langa el.
Acum apas doar cu varful degetului si imediat merge.
Abia il ating si merge din prima.
Sper sa tina cat mai mult si bine.
Incercati!
Nu aveti ce pierde!

This post has been edited by cosmin_69: 11 May 2025, 20:52


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgeleus
post 19 May 2025, 15:43
Post #7122


georgeleus


Group: Members
Posts: 148
Joined: 1 July 21
From: Ploiesti




Vine caldura.
....sperand ca vom scapa de blestemul ploilor care ne tot incurca de cateva saptamani.

Cum ati dezinfectat si igienizat instalatiile de AC habitaclu ?

Eu la Opel faceam cu spray cu spuma si furtun, dar de cand am citit despre UCH si potentialele riscuri, am stat potol.
Mi-am luat un spray din ala fumigena , zic sa scot filtrul de polen, pornesc recircularea si dau play.
La final schimb filtrul.

Any other advice ?

Va salut.


--------------------
Renault Megane IV 2017 KH2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nilo
post 20 May 2025, 06:07
Post #7123


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 30 September 18




Este spray-ul ala cu ozon si deodorizant ... ce il cuplezi ( apesi si ramane blocat pe deschis , goleste tot tubul ) , si il pui in spatele scaunului soferului , si lasi masina cu usile inchise , motorul pornit si aer conditionat pornit pe recirculare 15 min . dupaia aerisesti masina 10 min ... o data la 2 ani si e vre-o 30 lei un tub . ( cauta Solutie curatare aer conditionat auto, Armor All, 150 ml )


--------------------
Reno Megane IV Intense 2018 1,33 6M
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meg2s
post 20 May 2025, 11:49
Post #7124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.160
Joined: 5 November 15
From: Bucuresti




Spray-urile alea de se lasa cu AC-max la temp. minima pe recirculare, stiu ca se pozitioneaza la picioare in fata. Ideea ar fi sa elibereze continutul in zona din care aeroterma preia aer din habitaclu atunci cand functioneaza pe recirculare - acea zona sigur nu se afla in spatele scaunelor.
Eu am avut oarece disconfort la nivelul gatului dupa ce am folosit genul asta de spray, desi am aerisit masina pentru mult timp. (depinde de sensibilitatea fiecaruia si probabil de tipul de spray)

Pentru variantele cu spuma: de evitat aplicarea prin gurile de ventilatie - nu stii pe unde ajunge lichidul ala dupa ce se topeste spuma... Insa la Megane 2 am folosit acea spuma pentru a scapa de ceea ce se dezvolta pe corpul rece al AC-ului de langa filtrul de polen:
- lasi AC-ul sa mearga la minim cateva minute (in felul acesta vei avea condens in acel "radiator")
- scoti filtrul de polen
- incarci tot spatiul ala cu spuma, pe cat posibil si pe acel radiator AC
- pui inapoi doar capacul filtrului de polen (dupa ce ai rupt filtrul de pe capac)
- pornesti AC si ventilatie ca sa impinga spuma prin acel radiator. Eu nu am folosit ventilatie maxima, ca sa nu urce spuma in sus prin tubulatura catre gurile de ventilatie (s-ar intampla tocmai ceea ce vrei sa eviti)
- dupa ce se duce spuma si curge lichidul pe gaura de scurgere a condensului, faci o uscare a sistemului cu caldura spre maxim si ventilatie mare
- apoi poti pune noul filtru de polen.


--------------------
CUPRA Formentor (2023) e-Hybrid++ 204CP
(Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgeleus
post 23 May 2025, 12:28
Post #7125


georgeleus


Group: Members
Posts: 148
Joined: 1 July 21
From: Ploiesti




In regula,

Vad cum o rezolv.

Multumesc pentru sfaturi !


--------------------
Renault Megane IV 2017 KH2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 1 Jun 2025, 08:08
Post #7126


bgd


Group: Members
Posts: 3.555
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Din ciclul sa iubesti in ..........pe inginerii, muncitorii, ctc istii , etc de la Renault(deocamdata Turcia)

La schimb ulei in reprezentanta, acum o luna, schimb la care asist, mecanicul imi atrage atentia asupra unor puncte de rugina, Toate erau pe brate, punte, piese demontabile, nimic inflorit, rezolvabil. In schimb, cateva mi au atras atentia, erau pe lonjeron, la imbinarea prin sudura, a talerului arcului spate dreapta cu lonjeronul.

Acolo tabla chioara, putin vopsita, ma rog. Ieri, schimb anvelopele de iarna si cu masina pe cric, asigurata suplimentar, am reusit sa ajung lejer la zona, am spalat o cu alcool , dat cu nigrin antirugina, dupa trei ore vopsit cu vopsea antirugina, treaba buna zic eu. La vara am sa o bag pe un canal, sa o urmaresc mai bine peste tot.

dar, zic eu, hai sa vedem si pe stanga la zona respectiva, ca daca a aparut pe dreapa, o fi si acolo. Surpriza, acolo zona e antifonata cu antifon din acela gros, cordoanele de sudura sunt acoperite, etc, deci nema rugina.

Si acum vine intrebarea, cum mama ma sii de handicapati, stanga antifonata, dreapta nu? Asa procedati, asa i procesul tehnologic, e aleatoriu unde puneti mastic si antifon, va faceti cu mana in timpul programului, va uitati pe pereti, etc, etc?

Nu zic ca la alte marci nu apare rugina( la skoda dupa 6 ani a trebuit sa intervin serios la puntea spate, de fapt la un cadru , ca acolo avea brate) , nu zic ca nu i posibil si la late marci sa doartma un muncitor., sa doarma robotul, controlul de calitate, etc.........dar acum vorbesc de Renault

This post has been edited by bgdrenault: 1 Jun 2025, 08:29


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgeleus
post 2 Jun 2025, 09:09
Post #7127


georgeleus


Group: Members
Posts: 148
Joined: 1 July 21
From: Ploiesti




Nu mai se face nimic cum se facea odata.

Renault a fost printre ultimele bastioane ale fiabilitatii in opinia mea, dar in ziua de azi nu cred ca mai poate fi vorba de fiabilitate in adevaratul sens al cuvantului la vreun constructor.
Nici la Toyota nu cred.

Exemplu doar.


Traim in societate de consum, rulare rapida si inlocuire, asta e principiul.


--------------------
Renault Megane IV 2017 KH2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 2 Jun 2025, 09:29
Post #7128


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.374
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(georgeleus @ 2 Jun 2025, 10:09)
Renault a fost printre ultimele bastioane ale fiabilitatii in opinia mea,
*



dam voie sa ... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
old_jhon
post 11 Jun 2025, 21:04
Post #7129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 433
Joined: 19 February 15
From: Bucuresti




Salut! La un Megane 4 2016 cu faruri LED s-au schimbat ambele faruri la reprezentanta in urma unui accident cu un caine. La inceput acestea bateau foarte jos ca si cum erau la minim iar dupa o vizita la reprezentata in care mi s-a transmis ca s-au reglat, acestea bat ok, dar nu se mai regleaza automat cand porneste masina. Eu imi aduc aminte ca atunci cand porneam mereu motorul vedeam fascilulul luminos cum urca si apoi coboara la inaltimea optina automat. Baniala mea este ca cei de la reprezentanta au uitat sa faca o calibrare si pare ca o si evita. Trebuie facuta aceasta calibrare fiind farurile cu regraj automat? Aveti idee care este procedura?

This post has been edited by old_jhon: 11 Jun 2025, 21:04


--------------------
Renault Megane 2016/Intens/1.6 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gerula2006
post 11 Jun 2025, 22:33
Post #7130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 735
Joined: 3 April 14




Sigur se ridica fascicolul? Și eu le am cu reglare automata, dar nu se mișcă..


--------------------
Renault Megane Estate 1.5 EDC 2017 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
old_jhon
post 12 Jun 2025, 07:18
Post #7131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 433
Joined: 19 February 15
From: Bucuresti




Sunt sigur smile.gif. Imi aduc aminte ca vedeam seara fasciculul luminos cum se ridică și apoi coboară pe peretele din față când porneam motorul.


--------------------
Renault Megane 2016/Intens/1.6 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sam_mntn
post 12 Jun 2025, 10:16
Post #7132


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 17 February 10




La masina din semnatura, Megane IV GT 1.6 TCE, echipata cu LEDH2 (reglaj automat, fara rotita de reglaj manual din habitaclu), la pornire nu observ nicio calibrare automata vizibila.

Conform manualului: "La vehiculele care nu sunt echipate cu comanda A (reglaj manual fascicul), reglarea farurilor este automată, în funcție de sarcina vehiculului.

Poate ca intra in procedura de calibrare (self level) doar in anumite conditii - de exemplu daca detecteaza modificari de sarcina.

L.E.: am coborât până în garaj și am confirmat: dacă pornesc mașina (singur în mașină), nu face nicio calibrare automată a farurilor (probabil acela e punctul zero).Însă în momentul în care se aseaza un pasager pe bancheta din spate, fascilulul este recalibrat automat (vizibil pe zid, am si filmat)

Presupun ca acea calibrare de la pornire se întâmplă doar dacă există pasageri/bagaje.



This post has been edited by sam_mntn: 12 Jun 2025, 12:16


--------------------
Renault Megane GT Megane IV GT 1.6 TCe 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 12 Jun 2025, 14:11
Post #7133


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.374
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




toate masinile (nu renault) pe care le-am condus cu led, isi faceau test la fiecare pornire, poate renault a considerat ca nu este nevoie ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
old_jhon
post 12 Jun 2025, 18:30
Post #7134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 433
Joined: 19 February 15
From: Bucuresti




QUOTE(sam_mntn @ 12 Jun 2025, 10:16)

L.E.: am coborât până în garaj și am confirmat: dacă pornesc mașina (singur în mașină), nu face nicio calibrare automată a farurilor (probabil acela e punctul zero).Însă în momentul în care se aseaza un pasager pe bancheta din spate, fascilulul este recalibrat automat (vizibil pe zid, am si filmat)

Presupun ca acea calibrare de la pornire se întâmplă doar dacă există pasageri/bagaje.
*



Cand ai vazut ca s-a miscat fasciculul pe perete masina era pornita sau ai pornit dupa ce s-a asezat pasagerul?


--------------------
Renault Megane 2016/Intens/1.6 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sam_mntn
post 12 Jun 2025, 21:19
Post #7135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 17 February 10




În cazul meu, experimentul l-am făcut direct cu motorul pornit (doar cu mine în mașină la momentul pornirii).

Cu motorul pornit mașina pare că adaptează constant înălțimea fascilului in funcție de numărul de pasageri (/greutatea pe axul din spate?). De exemplu, daca se asează un pasager în spate, în decurs de câteva secunde coboară faza scurtă. Când se ridică pasagerul, în decurs de câteva secunde urcă înapoi. Nu am încercat din păcate să pornesc mașina direct cu pasageri sau bagaje.

This post has been edited by sam_mntn: 12 Jun 2025, 21:23


--------------------
Renault Megane GT Megane IV GT 1.6 TCe 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gerula2006
post 13 Jun 2025, 10:54
Post #7136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 735
Joined: 3 April 14




Automat o greutate în spate ridica fata mașinii. De aceea coboară fascicolul. Dar rămâne nemișcat la pornire


--------------------
Renault Megane Estate 1.5 EDC 2017 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitziman
post 14 Jun 2025, 14:48
Post #7137


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 1 October 09




Marți nu a vrut sa mai pornească, dupa încercări succesive. ieșit din masina inchis deschis a pornit.

Azi in mers cu start/stop activ la semafor s-a oprit ...nu a vrut sa mai pornească...am tot încercat imic.A venit asistentade la A24 a pus starterul si a pornit.
Un inginer de la ei zicea ca ar fi bateria..am doar camera 70 mai care rămâne conectat in priza, dar stiu ca se taie curentul.
Vedem luni....masina 1600 km


--------------------
Renault megane sedan 4 2024 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
238 Pages « < 236 237 238
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st July 2025 - 19:41
Dacia