Intrebare pt. posesorii dci, Releu bujii
![]() ![]() ![]() |
Intrebare pt. posesorii dci, Releu bujii
b76bgaarh |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|||
tpv |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
la ce te raportezi ca e imens timpul de 4 secunde?
Un argument? This post has been edited by tpv: 3 Feb 2016, 13:12 |
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#33
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Există și argumente, direct de la Renault. Vezi te rog poza atașată. Doar că 4 secunde pare OK, mai ales că peste noapte e mai frig decât ce vezi pe bord de dimineață iar fonta când se răcește, apăi se răcește.
![]() Faptul că bujiile merg e irelevant. Relevant e să verifici tu că le pilotează cu adevărat releul când este nevoie. Și ale mele merg perfect, doar că le aprindea releul din an în Paște. Îți sugerez să pui într-o dimineață rece pe cineva să-i dea cheie și să stai cu un multimetru pe baterie în acest timp. Dacă în faza de preîncălzire scade voltajul bateriei cu 0.4-0.5 volți, e clar că ai bujii. Dacă nu scade... Ideal ar fi să oprești înainte faruri, aerotermă și RCD. ![]() Seară frumoasă! This post has been edited by VyRuZ: 3 Feb 2016, 21:34 Attached thumbnail(s) Temperaturi.jpg ( Size: 71.08k ) Number of downloads: 1867 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
tpv |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
Bun atasamentul, multumim pt el.
Legat de verificari, am verificat cam tot ce se poate, scaderea voltajului la prima pornire este de la 12.4 la circa 12.1-12.2, dupa pornire urca brusc spre 13.4-13.5 pentru cateva secunde(1-3 secunde) dupa care se stabilizeaza la 14.3. Nu stiu cum este la 1.5dci, al meu e 1.9dci, dar daca scot fisele de la bujii apare in bord "chek injection' si "service",iar fara bujii porneste parca cu o smucitura. Oricum functionarea corecta a releului si timpul de lucru al bujiilor, depinde de alte informatii pe care calculatorul le trimite spre releu, iar aceste informatii la o masina de 12 ani cum este meganul meu mai pot fi si eronate, important e ca a pornit de fiecare data. |
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
danvizi |
![]()
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 5 January 12 From: Slatina ![]() |
Salutare tuturor.
Am o nelamurire. Pe gerurile aste masina mea 1,5dci a dat la cheie peste 10 sec, am oprit eu din buton, apoi la a 2-a cheie a pornit dar tot a invartit mult. Bateria era incarcata si adusa din casa. Eu banuiam ca e de la baterie (are 4 ani). Am fost la un atelier electric care si comercializeaza acumulatori, si cu testerul lor (cel care da capacitatea bateriei in sarcina maxima) a zis din start ca trebuie schimbata - mai arata 440A Pe aparatul lui daduse curentul maxim al bateriei de 750A, cand de fapt pe baterie scria 600A (are 72Ah). Aveti grija ca asa puteti fi pacaliti. Daca pune curentul bateriei mai mare decat cel de care e scris pe baterie aparatul calculeaza in functie de el si afiseaza mereu ca trebuie sa schimbi bateria. Acum ca s-a mai incalzit porneste normal (cand sunt peste 6-7 grade si motorul rece). De aici am inceput sa suspectez bujiile sau releul lor. Imediat dupa pornire relantiul varia foarte putin dar sesizabil. Am pus testerul elm 327 si a apartu eroarea P0760 specifica partii de incalzire (bujii, releu). Am fost cu masina la un mecanic si erau toate 4 arse (Beru). Am gasit numai Motrio cu 22 lei bucata. Cele gasite Beru erau putin mai lungi cu 3mm decat cele arse. Am pus contactul si aveam 12V pe bujii (deci relelul este OK). Am facut testul numai pe un fir din cele 4. Am 2 intrebari: 1. Unde este releul bujiilor (eu nu am reusit sa-l gasesc - bine ca nu avea probleme). 2. Am sters eroarea cu cu softul Torque. DAR a aparut din nou. O sterg, apoi reapare. De ce??? Are releul vreo problema (celelalte 3 fire nu le-am verificat daca areau 12v cand pun contactul) sau anumite erori se sterg numai cu interfata originala si softul ei? (CAN-CLIP V152)?? Sa vedem acum cu frigul cum porneste acum. Astept sfaturile voastre. Numai bine. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5 dci 86 cp
2008
|
|
tpv |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
Releul de bujii este in partea stanga in carenajul roti, nu se vede numai cu bara demontata sau cu carenajul de plastic dat jos.
|
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
Mr_X |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 17 October 15 From: Brașov ![]() |
Eroarea îți reapare în momentul în care nu ai rezolvat cauza ei. În cazult tău, nu erau (numai) bujiile. Mai este și altceva care cauzează eroarea.
|
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16V
2007
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#38
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Salut!
Am schimbat releul cu unul nou, marca Huco, cod 132122. Eroarea a disparut si pe 0 grade a pornit ca vara. Sunt multumit. @danvizi - Asa cum ti-am scris si pe PM, ca sa lucrezi comod la releu trebuie date jos bara si carenajul rotii fata, partea soferului. Vezi ce e si cu bujiile acelea Motrio. Releul are circuit de diagnosticare si vrea ca bujiile sa aiba anumiti parametri. Originalele pe M2.2 DCi sunt Beru GN018 (verifica si tu, nu stiu daca se aplica la toate motoarele). Daca Motrio au parametri diferiti (rezistenta, consum in amperi etc.) e posibil sa ai eroare. Procedura de test: 1) Incepe cu bujiile: sa aiba fiecare PANA LA 0.6 ohmi rezistenta interna si testate pe baterie sa se aprinda de la varf spre baza. Daca masori tu asta cu un multimetru, nu uita sa iei in calcul si rezistenta cablurilor multimetrului. 2) Releu: pui o bujie buna, legata la masa, pe fiecare fisa si comanzi releul din tester. Daca se aprinde pe fiecare fisa, releul e bun. 3) Legaturile dintre releu si ECU: DIAG si CDE se leaga la ECU. Cuiva de pe forum ii cursese acid din baterie si ii corodase firul de DIAG. Ca atare nu functiona preincalzirea. Mai exista si varianta ca la mine, sa fie corodat releul pe interior si sa fie varza legaturile astea in releu. 4) Daca nu se alimenteaza releul, poate fi siguranta din cutia de langa baterie (70 amperi). 5) Conform schemelor de la Renault, intre fise si releu mai exista o mufa intermediara. Poate fi si aceea cu probleme, daca releul e bun dar nu ajunge curent la bujii. La tine vine curent la fise, deci as verifica bujiile si releul (sa dea amperaj suficient, nu doar voltaj) si eventual mufa de la releu si releul in interior (sa nu fie oxidat). Scuze pt. post-ul lung, am zis sa epuizez toate posibilitatile, poate mai are cineva vreodata nevoie de informatiile astea. P.S. - Releul Nagares la mine era umplut cu un GEL moale (nu cu rasina), de aceea au putut oxida legaturile inauntru. Daca e vorba de o asemenea problema, se poate indeparta gelul si repara releul. Eu asa am sa fac si am sa-l tin de back-up, ca d.p.d.v. electronic releul e bun. Zi frumoasa! This post has been edited by VyRuZ: 6 Feb 2016, 09:16 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
danvizi |
![]() ![]()
Post
#39
|
Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 5 January 12 From: Slatina ![]() |
QUOTE(VyRuZ @ 6 Feb 2016, 09:07) Salut! Am schimbat releul cu unul nou, marca Huco, cod 132122. Eroarea a disparut si pe 0 grade a pornit ca vara. Sunt multumit. @danvizi - Asa cum ti-am scris si pe PM, ca sa lucrezi comod la releu trebuie date jos bara si carenajul rotii fata, partea soferului. Vezi ce e si cu bujiile acelea Motrio. Releul are circuit de diagnosticare si vrea ca bujiile sa aiba anumiti parametri. Originalele pe M2.2 DCi sunt Beru GN018 (verifica si tu, nu stiu daca se aplica la toate motoarele). Daca Motrio au parametri diferiti (rezistenta, consum in amperi etc.) e posibil sa ai eroare. Procedura de test: 1) Incepe cu bujiile: sa aiba fiecare PANA LA 0.6 ohmi rezistenta interna si testate pe baterie sa se aprinda de la varf spre baza. Daca masori tu asta cu un multimetru, nu uita sa iei in calcul si rezistenta cablurilor multimetrului. 2) Releu: pui o bujie buna, legata la masa, pe fiecare fisa si comanzi releul din tester. Daca se aprinde pe fiecare fisa, releul e bun. 3) Legaturile dintre releu si ECU: DIAG si CDE se leaga la ECU. Cuiva de pe forum ii cursese acid din baterie si ii corodase firul de DIAG. Ca atare nu functiona preincalzirea. Mai exista si varianta ca la mine, sa fie corodat releul pe interior si sa fie varza legaturile astea in releu. 4) Daca nu se alimenteaza releul, poate fi siguranta din cutia de langa baterie (70 amperi). 5) Conform schemelor de la Renault, intre fise si releu mai exista o mufa intermediara. Poate fi si aceea cu probleme, daca releul e bun dar nu ajunge curent la bujii. La tine vine curent la fise, deci as verifica bujiile si releul (sa dea amperaj suficient, nu doar voltaj) si eventual mufa de la releu si releul in interior (sa nu fie oxidat). Scuze pt. post-ul lung, am zis sa epuizez toate posibilitatile, poate mai are cineva vreodata nevoie de informatiile astea. P.S. - Releul Nagares la mine era umplut cu un GEL moale (nu cu rasina), de aceea au putut oxida legaturile inauntru. Daca e vorba de o asemenea problema, se poate indeparta gelul si repara releul. Eu asa am sa fac si am sa-l tin de back-up, ca d.p.d.v. electronic releul e bun. Zi frumoasa! Multumesc de mesaj. Azi dimineata erau -2 grade. A pornit ca vara. Inclin sa cred ca bujiile sunt functionale dar au alta rezistenta fata de ce ar trebui sa aiba ca sa nu dea eroare. Cele originale erau Beru. Cele Beru gasite in magazin aratau jalnic dpdv al finisajului - sigur erau pirat. Inainte de montare am verificat una pe baterie: s-a inrositdinspre virf spre baza cam 1 cm. Ale mele aratau mai bine decat cele din magazin. Motrio fiind ieftine nu cred ca le falsifica nimeni. ![]() In legatura cu releul cand se mai incalzeste il verific si pe el. Multumesc inca odata pentru raspunsuri. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5 dci 86 cp
2008
|
|
tpv |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
Tot citind pe topicuri am gasit refererire la o siguranta de 60-70 pt releul de bujii care ar fi amplasata in cutia de sigurante din compartimentul motor. La meganul meu nu exista acea siguranta pe schema cutie de sigurante. Ma puteti lamuri exista acea siguranta pt releul de bujii? unde este amplasata mai precis.
|
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
tpv |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
QUOTE(VyRuZ @ 6 Feb 2016, 10:07) Salut! Am schimbat releul cu unul nou, marca Huco, cod 132122. Eroarea a disparut si pe 0 grade a pornit ca vara. Sunt multumit. @danvizi - Asa cum ti-am scris si pe PM, ca sa lucrezi comod la releu trebuie date jos bara si carenajul rotii fata, partea soferului. Vezi ce e si cu bujiile acelea Motrio. Releul are circuit de diagnosticare si vrea ca bujiile sa aiba anumiti parametri. Originalele pe M2.2 DCi sunt Beru GN018 (verifica si tu, nu stiu daca se aplica la toate motoarele). Daca Motrio au parametri diferiti (rezistenta, consum in amperi etc.) e posibil sa ai eroare. Procedura de test: 1) Incepe cu bujiile: sa aiba fiecare PANA LA 0.6 ohmi rezistenta interna si testate pe baterie sa se aprinda de la varf spre baza. Daca masori tu asta cu un multimetru, nu uita sa iei in calcul si rezistenta cablurilor multimetrului. 2) Releu: pui o bujie buna, legata la masa, pe fiecare fisa si comanzi releul din tester. Daca se aprinde pe fiecare fisa, releul e bun. 3) Legaturile dintre releu si ECU: DIAG si CDE se leaga la ECU. Cuiva de pe forum ii cursese acid din baterie si ii corodase firul de DIAG. Ca atare nu functiona preincalzirea. Mai exista si varianta ca la mine, sa fie corodat releul pe interior si sa fie varza legaturile astea in releu. 4) Daca nu se alimenteaza releul, poate fi siguranta din cutia de langa baterie (70 amperi). 5) Conform schemelor de la Renault, intre fise si releu mai exista o mufa intermediara. Poate fi si aceea cu probleme, daca releul e bun dar nu ajunge curent la bujii. La tine vine curent la fise, deci as verifica bujiile si releul (sa dea amperaj suficient, nu doar voltaj) si eventual mufa de la releu si releul in interior (sa nu fie oxidat). Scuze pt. post-ul lung, am zis sa epuizez toate posibilitatile, poate mai are cineva vreodata nevoie de informatiile astea. P.S. - Releul Nagares la mine era umplut cu un GEL moale (nu cu rasina), de aceea au putut oxida legaturile inauntru. Daca e vorba de o asemenea problema, se poate indeparta gelul si repara releul. Eu asa am sa fac si am sa-l tin de back-up, ca d.p.d.v. electronic releul e bun. Zi frumoasa! Daca a fost eroarea DF 025, si a disparut prin simpla inlocuire a releului, posibil sa fi fost un contact imperfect la vechiul releu, daca e vreo problema de cablaj va reaparea eroarea respectiva. Ai inlocuit si bujiile? |
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
GabrielGabi |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 18 January 16 ![]() |
Va salut, pornire grea am si eu cu 1.5 dci. Dimineata minim 4-5 chei. De cand cu frigul asta, ii dau cu spray de pornire si o ia la prima cheie. Am fost la mecanic cu ea, i-am schimbat duzele injectoarelor si filtru de motorina. Intr-adevar, merge mai ,,rotund,, nu mai este zgomotos dar tot greu porneste. Tin sa mentionez ca are o bujie este arsa. Am mai intrebat cate un mecanic si cam toti mi-au zis ca din cauza aerului din conductele de motorina. Asta sa fie problema?
|
--------------------
renault
megane
2004 , megane 2
- il 96 myk
|
|
tpv |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
Daca are bule de aer pe conducte acesta poate fi o cauza, ar trebui vazut din ce cauza apar acele bule, cel mai probabil se dezamorseza instalatia, poti incerca montarea unei supape de sens, inlocuieste macar bujia arsa, ar fi ok daca s-ar inlocui toate 4.
|
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#44
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
@tpv: era releul varză pe dinăuntru, am pus și poze mai sus.
![]() ![]() @GabrielGabi: cauzele sunt multiple: injectoare, pompă, releu, bujii, senzor presiune rampă, senzor turație etc. Ai pus-o pe un tester? This post has been edited by VyRuZ: 8 Feb 2016, 22:39 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
GabrielGabi |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 18 January 16 ![]() |
Azi am reusit sa chem un baiat cu tester, mi-a dat eroare de bujii (stiam) si abs. Am aerisit conductele de motorina, masina merge perfect acum... sunt foarte surprins.
Insa mai am o mica mare problema: cand o pornesc dimineata, da cu fum pana sa incalzeste de zici ca e tractor. Cand e cald nu da gram de fum. Ce pot sa-i fac? |
--------------------
renault
megane
2004 , megane 2
- il 96 myk
|
|
silviu02 |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 12 February 16 ![]() |
salut am un renualt megane 2 1.5 dci si mi sa aprins in bord becul senzorul de la motor.Ce ar putea sa fie?
|
--------------------
renualt megane 2
renualt megane 2
2005
- B.Dan 669
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ar pute sa fie o gramada ... un test CLIP te-ar putea lumina ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Nicu Cretu |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 3 January 17 ![]() |
Salutare tuturor,
Problema mea e mai veche pe forum si inca nerezolvata. Detin um megane 2.0dci 110kw/ 150hp din 2006. Am schimbat la ea 4 seturi de bujii pentru ca le arde intr-una. Dupa multe cercetari am descoperit ca trebuie un update la softul masinii , pt ca timpil de preincalzire pe bujii este prea mare , undeva la 7-8sec. Timpul e ok dar pentru bujiile vechi de 11V, care acum nu se mai fac. Se gasesc doar de 7V . Sunt doua tipuri de preincalzire: lenta si rapida. Toti aveti preincalzire rapida, eu lenta Daca stiti pe cineva , persoana sau service , care ma poate ajuta ar fi excelent. Deja am cheltuit suficient cu aceasta problema (service-uri , bujii) si i.as mai da o sansa acestei masini si motorizari geniale. Va multumesc. Hristos a Inviat!!! |
--------------------
Renault
Megane 2
2006 2.0dci
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Gasesti un electronist ( sa iti fabrice un timer simplu reglabil ) + un releu 12 V / 100 Ah , cu contacte NC (normal inchise) , care montat/inseriat pe firul de alimetare bujii iti taie alimentarea lor dupa cat doresti ( 3 sec , 4 sec ) , ( reglabil ) , chiar daca calculatorul ti le alimenteaza 7-8 sec , releul ti le taie dupa cat vrei tu . Timer gasesti si la un magazin de electronice , nu trebuie ceva special , timer sa fie cu domeniul de 0-10 sec si alimentare de 12-24 V . Sau resoft la calculatorul masini (
![]() This post has been edited by stefandinescu70: 18 Apr 2017, 04:40 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Resoft din cate stiu se poate face in reprezentanta. am gasit o discutie pe la Laguna 2 despre treaba asta.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
Cand 1,5dci incepe sa porneasca mai greu iarna, poate exista in afara de bujii o alta problema legata de injectoare!...dar sa nu va repeziti imediat sa le schimbati pt ca in majoritatea covarsitoate a cazurilor acestea sunt bune! De regula apare si eroarea in CB...se verifica fiecare injector si daca vreunul din ele are pierdere de presiune se schmba numai supapa de sens din capatul acestuia!....costa intre 270 si 300 lei+manopera, apoi se sterge eroarea din CB!...sunt situatii cand apar avertizari in CB legate de injectie si prin simpla stergere a acestora problema se rezolva!...dar acestea sunt cazuri mai putin intalnite!
|
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
okydokyk |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 14 July 16 ![]() |
Buna ziua. Un pic de ajutor ,unde se afla releul de bujii incandescente megane 2 1.9 131 cp 96 kw
|
--------------------
Renault
Megane 2 Versiunea LXD19 130 E4 F9Q 804
2005
|
|
gsmart |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 14 July 17 ![]() |
@Nicu Cretu înainte sa chinui mașina ești sigur ca nu se găsesc bujii pe 11v? Eu le-am dat jos azi pe ale mele și erau tot de 11v am cautat pe net și se găsesc eu am motor F9q 812 ce e drept.
31 Jul 2017, 10:51: Pentru 1.9 dci F9q 812 ce bujii ii trebuie? Și cum pot verifica dacă releul funcționează cum trebuie? Am înțeles ceva și de un senzor de temperatura... This post has been edited by gsmart: 31 Jul 2017, 09:51 |
--------------------
Grand Scenic
Renault
2005
|
|
gsmart |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 14 July 17 ![]() |
Pentru Nicu Cretu: sigur găsești bujii de 11v pt mașina ta. Cod Unix 10314509
|
--------------------
Grand Scenic
Renault
2005
|
|
Furya |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 13 September 17 ![]() |
Am si eu o problema baieti,mi se aprinde becul la bujii in mers mai apoi stop si stop cu motorul si imi i-a alimentarea,adica ma zguduie de numa masina,ceva opinii?multumesc anticipat
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 hatchback
|
|
aid |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 April 12 ![]() |
Am identificat 2 mufe neconectate desfacand cutia de sigurante
IMG_20180527_142503_hdr.jpg ( Size: 502.14k ) Number of downloads: 1279 IMG_20180527_142236_hdr.jpg ( Size: 718.08k ) Number of downloads: 1121 Mentionez ca imi citeste 2 coduri de eroare P0670 si P0685 (care se refera la releul bujiilor, respectiv la releul calculatorului) Investighez daca aceste 2 mufe pot avea legatura cu codurile de eroare si imposibilitatea demararii. Am facut primele 2 teste: 1) Incepe cu bujiile: sa aiba fiecare PANA LA 0.6 ohmi rezistenta interna si testate pe baterie sa se aprinda de la varf spre baza. 2) Releu: pui o bujie buna, legata la masa, pe fiecare fisa si comanzi releul din tester. Daca se aprinde pe fiecare fisa, releul e bun. Am incercat, de fapt, pt 1 singura fisa, dar banuiesc ca e suficient, de vreme ce trimite curent la una, trimite si la celelalte. This post has been edited by aid: 28 May 2018, 10:37 |
--------------------
Renault
Renault Megane 1.5 CDI 100cp 2004
Renault Megane 1.4 16v 100cp 2008
- AG06ZEN, AS855GS
|
|
claudyubz |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 19 February 09 ![]() |
Salut, de 2 ierni (cand este sub -5 grade) masina mea porneste la prima apasare de buton de fiecare data dar invarte ff mult...aprox 20-25 sec. Am inlocuit bateria si face la fel. Astazi am verificat bujiile cu multimetrul si toate par bune. Rezistenta lor este 1.5, 1.7, 1.3, 0.8 ohm. Am verificat si daca am tensiune intre fisa de la bujie si masa si am 10.67vcc mereu...si cu contactul pus si fara contact.
Din ce am citit pe forum rezistenta lor ar trebui sa fie in jur de 0.6ohm. In rest masina porneste perfect. This post has been edited by claudyubz: 29 Sep 2018, 08:57 |
--------------------
Renault
Megane 2 1.5Dci 86Cp plus ceva ponei
, 2007 Extreme
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
o bujie iti este arsa, iar a doua este pe moarte ....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
florin198318 |
![]()
Post
#59
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 17 September 18 ![]() |
Salut.Am nevoie de putin ajutor daca se poate.
Am un megane 2 1.5 diesel.cam de 1 an de zile imi porneste greu si scoate fum alb intens ca si cum ar fi inecat motorul.Ma poate ajuta cineva cu un sfat ceva? Am fost pana acum la o multime de mecanici si nici unul nu a gasit problema.Toti au schimbat cate ceva la ea si au verificat dar ....nu au rezolvat problema cu pornirea.Am schimbat filtru de motorina ca au zis sa pun unul mai scump iar apoi senzorul de la axul cu ,came.Dupa astaau verificat distributis sa nu fi sarit de la punct,mai apoi au verificat injectoarele ....pe calculator nu imi da nici o eroare.totusi am dubii cand ma uit la furunasul de la retur apar bule de aer.Nu stiu daca asta ar fi o problema.poae stie careva cam ce ar putea sa fie.cand este mai frig,masina porneste si mai greu .cand este cald ,porneste da a 2 a sau a 3 a spasare pe buton ![]() ![]() This post has been edited by cj98czh: 29 Nov 2018, 10:46 |
--------------------
Renault
Megane
2004
- IS83FBI
|
|
Heavyd |
![]()
Post
#60
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 17 February 17 From: Timisoara ![]() |
Daca nu functioneaza Releul correct ar trebui sa am ceva eroare pe bord?
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 60 kw 82 cp
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 05:33 |