Intrebare pt. posesorii dci, Releu bujii
![]() ![]() ![]() |
Intrebare pt. posesorii dci, Releu bujii
Alin2225 |
![]()
Post
#61
|
||
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 17 November 16 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dci 86 cp
2007 Sper ca dupa ce mor nevastamea sa nu-mi vanda sculele la pretul care i-am zis eu ca le-am cumparat
|
|||
Heavyd |
![]()
Post
#62
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 17 February 17 From: Timisoara ![]() |
Mersi mult
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 60 kw 82 cp
2004
|
|
Anastomoza |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 23 December 22 ![]() |
Salutare.
Una bucata 1.5 dci, 90 cp, 120.000km la bord din 2016. Porneste usor ca vara, dar are ralanti instabil la rece (sub 10 grade), sare acul de la 800 la 1000rpm si invers. Dureaza 1-2 minute pana se incalzeste; cu cat este mai frig cu atat scutura mai rau. La cald probleme nu sunt. Fara martori in bord. Scanat, gasit erori df025 si df243. Schimbat bujii Bosch, verificat releu, circuit - ok. Baterie noua. A disparut df025, dar se mentine df243 care e ”scurtcircuit sau circuit deschis releu demaror”, cred ca a cazut ceva ulei pe cabluri cand mi-au schimbat filtrul de ulei. Curatat egr- n-avea depuneri semnificative. Verificat regulator presiune, functional, fara sediment prin plasa aia. Injectoarele nu s-au verificat. Desi pe scanner parametrii de corectie sunt buni intre -0.2 ... +0.3. Problema nu s-a rezolvat, persista ralanti fluctuant la rece. Performanta motoruluibla cald nu este afectata. Ceva idei? |
--------------------
Renault
Captur
2016
|
|
sagetator |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Poate te ajuta informațiile urmatoare:
1.5 dCi 110 cp 119.000 km mașina din 2016, la -5 grade Celsius a pornit doar la a 3-4-a "cheie" (e la buton). Pe la 5 - 0 grade Celsius, se comporta ca a ta (pornea, dar relantiul era fluctuant ~2 min.). Soluția: am schimbat toate bujiile și releul. Acum totul e la sfert de "cheie". Am schimbat și releul pt. că e in categoria "la pachet", cum e distribuția cu pompa de apă. Așadar pt. siguranță. Citisem că e indicat sa faci schimbarea și releului cu un drum. Și bine am făcut (trecuse totuși 6 ani și ceva). Bujiile Beru (cu postincandescenta), iar releul OE. This post has been edited by sagetator: 24 Dec 2022, 23:48 |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
Anastomoza |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 23 December 22 ![]() |
Mersi de sfat, "Sagetator". Revin cu feedback, il schimb zilele astea. OE din ce stiu e de la Nagares, ai reusit sa gasesti nou? eu am gasit doar Hitachi si Yuco.
|
--------------------
Renault
Captur
2016
|
|
sagetator |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Da, am gasit. Detalii in atasament.
Succes! ![]() Attached thumbnail(s) magazin.releu.bujii.jpg ( Size: 334.42k ) Number of downloads: 277 releu.bujii.jpg ( Size: 290.9k ) Number of downloads: 285 |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
Anastomoza |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 23 December 22 ![]() |
Am schimbat si releul OE. Nu s-a modificat nimic. Ma gandesc ca o fi ceva pe la injectoare, sau MAF... sau naiba stie....
Mai jos e cum face. https://youtu.be/nA7iWlXS3wc |
--------------------
Renault
Captur
2016
|
|
valioglu |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Releul poate fi masurat. Nu e cea mai buna idee sa schimbi piese la intamplare cand le poti verifica.
|
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
Zaishen |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 24 January 19 From: Mureș ![]() |
În ultima vreme multă lume are probleme cu motoarele (no doar cei cu renault), nu le mai trag mașinile, check injection, martorul de motor aprins, alea alea, de când e cu lipsa de petrol din rusia..., lungesc ăștia petrolul sau care-i faza?
![]() On-Topic: Ar putea să fie vreo supapă de retur de la vreun injector, fă test de retur la toate injectoarele, dacă unu sau mai multe dau prea multă motorină înapoi, acela ar putea fi cu probleme dă jos injectorul și schimbă duză + supapă retur. Încearcă să cureți cam toți senzorii de pe la injecție/admisie, ai zis că ai verificat regulatorul de presiune de pe pompă? ce regulator are versiunea ta? l-ai verificat cu curent să vezi dacă închide deschide? EGR-ul l-ai desfăcut să vezi dacă merge angrenajul de închidere/deschidere supapă? acolo trebuie curățat bine cu WD40 sau W5 pe axul acela cu arc apasă bine de câteva ori după ce dai cu soluție de curățat. Și mie a început să-mi dea Check Injection pe autostradă și intra în limp mode numai trăgea mașina, interesant că după ce mi-a schimbat distribuția (recent mi-am schimbat kitul de distribuție), înainte mi-a mai dat Check Injection dar rar, o dată când mergeam tare, gen 140/150, peste 3000 de ture. Acum recent (zilele trecute) după ce am ajuns acasă (cu Check Injection aprins), a doua zi am curățat EGR intensiv (inchis/deschis cu soluție de curățare W5), dat jos carcasa de plastic și la angrenaj acolo am băgat soluție de curățat, am forțat acel angrenaj să deschidă și să închidă (mi s-a părut blocată supapa EGR, sau înțepenită), până o ajuns soluție în ax să se deschidă ușor, am curățat iar senzorul MAP, al meu nu are senzor MAF, penultima poză e MAF, al tău cred că are acel senzor și ar trebui să-l verifici, versiunea mea de motor are doar senzor de temperatură aer admisie, e ultima poză).., cred că 1.5dci până în 86 de cp au doar senzor de temperatură aer admisie, senzorul MAP e prins doar într-un șurub după care tragi și iasă afară de pe conducta aia, am băgat șprey în gaura lui de vreo două ori și lam pus la loc. Deocamdată nu mi s-a mai aprins Check Injection, i-am dat tare până la 90 la oră și nimic, rămâne să văd pe autostradă când se încinge la 130... I-am schimbat de asemenea uleiul + filtrul, i-am pus LIQUI MOLY LEICHTLAUF HIGH TECH 5W40 5L, merge mai rotund și silențios motorul, înainte am avut Castrol. Primăvara asta urmează test de retur la injectoare și regulator de presiune. Pozele sunt informative, de pe net This post has been edited by Zaishen: 2 Jan 2023, 02:50 Attached thumbnail(s) 6e5e2628_e6a6_4662_8261_43f26b9e6f12_1_.jpg ( Size: 42.35k ) Number of downloads: 235 Renault_Scenic_MK3_20092016_15_DCi_EGR_Valve__Housing_K9K_832_1_1_.jpg ( Size: 393.31k ) Number of downloads: 212 res_07202e96bb0952d4156db5fa4a644969_1_.jpg ( Size: 29.98k ) Number of downloads: 207 s_l400_1_.jpg ( Size: 13.57k ) Number of downloads: 34 02441164403255_1_.jpg ( Size: 12.26k ) Number of downloads: 34 |
--------------------
Renault
Megane 2 / Laguna 2
2007 Hatchback, 1,5 dCI 86cp, 1.9dci 130cp
|
|
Anastomoza |
![]()
Post
#70
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 23 December 22 ![]() |
Nu mi-a venit notificare pe email, wtf... In fine. Multam pentru raspuns.
Pana la urma regulatorul de presiune e in ordine, da presiune conform referintelor. MAF-ul e in regula, testat. Repet nu am niciun martor in bord indiferent de viteza, temperatura, turatii etc.. De asemenea erori pe Clip tot n-am. Se balbaie sub +10 grade afara pana se incalzeste. Greseala mea este ca nu am insistat sa testez la rece cu Clipul de mai multe ori. Ei bine am insistat si am gasit valori de corectie maricele la cilindru 1 si 3: -2.2 si +3.8; la 2 si 4: +1 si + 1.3, care intr-un minut se corectau la 0 - 0.15, de altfel cat tine balbaiala. Atunci m-am dus si le-am dat un test pe banc la toate injectoarele, si pentru retur. La retur sunt bine. Dar ce tine de parametrii de functionare dau mai putin la presiuni de 1600 bar si au raspuns tardiv la 850 bar. Atasez si pozele cu raportul. Baiatul de acolo a spus ca sunt uzate si nu are ce repara. Mi-a dat 2 optiuni: ori le cumpar noi sau sa ma duc sa caut prin dezmembrari sh ( care desigur trebuie testate si respectiv e 70 lei per injector). Am gasit oferte sh 400 lei bucata, noi costa 1300 bucata (bosch). Nedumerirea mea este cum naiba sa pice sa zicem 2 injectoare ca alea-s nasoale la ralanti la rece, (celelalte 2 inca mai "supravietuiesc"), la doar 120.000km . Nu am alimentat din boscheti, rompetrol si omv, nu am dat talpi la rece, si nu am facut sport racing si nu am mers ca un pensionar. Ulei elf schimbat, filtre ulei si combustibil toate la fiecare 10mii, este masina de naveta. Eu de schimbat injectoarele le schimb noi, dispun de buget, dar care o fi cauza?... Ca ma trezesc peste ceva km ca iar imi pica.. https://mega.nz/folder/9YR0BYxb#IAiT4Pb71uFa1soIQmg3Hw |
--------------------
Renault
Captur
2016
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:12 |