INCALZIRE, AER CALDUT
![]() ![]() ![]() |
INCALZIRE, AER CALDUT
neacsu sandel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 21 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
, 2001
- OT 01 FNI Sandel Neacșu
|
|||
john reno |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut. Daca termostatul este bun, atunci caloriferul sigur este infundat, trebuie dat jos si curatat. pe masina nu se poate. vezi ca s-a discutat recent
4 Jan 2011, 18:01: Eu l-am dat jos, l-am curatat, spalat bine si nu umblu cu cartoane, la ventilator dau drumul doar pe treapta 1. daca dau pe 2 sau 3 mor de caldura 4 Jan 2011, 18:08: citeste topic-urile din pagina 2 calorifer infundat si mai jos unul cu nu merge incalzirea, am pus si niste poze acolo. This post has been edited by john reno: 4 Jan 2011, 18:08 |
--------------------
renault19
hatchback
1993
- PH10ZME
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Nu mai bagati cartoane ca fierbeti motoarele.
R19 a fost conceput sa incalzeasca habitaclu fara cartoane. Sigur e infundat caloriferul....citeste topicurile si incearca sa-l cureti cu apa. Curata si circuitul de racire, schimba antigelul si vei vedea o imbunatatire. Succes, Adi. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
neacsu sandel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 21 July 07 ![]() |
Am inteles, ....la circuitul de racire am facut 6 sau 7 spalari dupa care am bagat antigel. Am sa curat caloriferul.
|
--------------------
Renault
Laguna
, 2001
- OT 01 FNI Sandel Neacșu
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Incearca sa bagi un agent de curatare a instalatiilor de incalzire si sa il bagi in sens invers fata de cum circula in mod normal apa prin radiatorul de incalzire, aflat in habitaclu.
Si da, prin gurile centrale baga tot timpul aer rece, asa este la R19, la Clio la R11, la cele pe care le am eu... |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
tomas |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Pai cum asa ALEXANDER,nu sunt toate gurile de ventilatie pe aceeasi tubulatura?
Inseamna cumva ca a mea e defecta daca baga cald pe 4 guri sau rece tot pe 4 guri? 5 Jan 2011, 01:57: Privitor la problema lui Sandel curata caloriferul de caldura,verifica termostatul,schimba antigelul si vei simti diferenta. Spor la treaba. This post has been edited by tomas: 5 Jan 2011, 01:57 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
Renault 9 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 19 February 10 ![]() |
Confirm cele spuse de Alexander,am un R9 TSE si pe gaurile din mijloc baga numai aer rece,iarna le tin pe inchis
|
--------------------
Renault
9
1982 TSE
- CS 01 EEZ
|
|
john reno |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut. La mine vine aer rece pe acolo daca e deschisa trapa la ventilator pe aer rece, daca o dau pe aer cald vine aer fierbinte. Ma gandesc ca asa e normal daca lucreaza trapa la ventilator cum trebuie.
|
--------------------
renault19
hatchback
1993
- PH10ZME
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Greseala mea, da la R9/R11 asa este la R19, Clio si asa mai departe nu mai este asa. Sunt si eu suparat ca nu am caldura, din acelasi motiv. Aseara mi-a spalat tata radiatorul de incalzire habitaclu. A recilculat apa cu solutie de curatare instalatii de intalzire, in sens invers prin radiator, cu ajutorul unei pompe, timp de aproape 2 ore. Rezultatul vazut cu ochiul este unul bun. Pe fundul unei sticle de 2 litri, cca. 3 cm de depuneri de culoare bruna. Astazi va face aceeasi mutare si cu restul instalatiei de racire. Exceptie face radiatorul de racire motor care este nou, si care nu o sa fie montat pana nu se curata si instalatie de racire a mototului.
Dupa, aceeasi aperatiune si pentru R19. Va tin la curent cu modul in care o sa faca caldura dupa repunerea in functiune. |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
tomas |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Alexander,nu vreau sa te superi pe mine dar gandeste putin logic cum sa fie asa,ca doar R19 nu are climatronic sau dublu climatronic sau chestii de astea de ultima moda.
Daca toate sunt puse la punct(antigel bun,termostat,calorifer caldura ok)in trepta 2 dat ventilatorul acu pe vremea asta la -3,-4grade in 10 minute e dezghetata masina si in interior apropie de 10 grade cu plus. 5 Jan 2011, 13:27: Apropo ce 19 ai ce motor are,ce model,are ac? This post has been edited by tomas: 5 Jan 2011, 13:27 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Masinile din semantura. In peste 15 ani s-a adunat multa mizerie. Stiu ce spun...revin cu info cand este gata
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
Horyca |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Grija cu solutile de curatare ataca si furtunele, daca un furtun este uzat se poate sa il manance si sa se sparga, am patit-o in service_ul in care lucrez...
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Am verificat solutie pe toate componentele instalatiei de racire/incalzire. Aluminiu, plastic, cauciuc, cupru, fier si fonta. Singurul lucru pe care il ataca si pe care l-am descoperit este orice solutie pe baza de poxilina. O inmoaie, distruge una din cele doua componente.
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
tomas |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Ca si sfat,evitati va rog solutiile astea chimice am vazut cu ochii un caz si mi-a ajuns.
La mine curatarea am facut-o cu apa sub presiune. In cazul furtunelor murdare sau foarte murdare folositi apa calduta ceva detergent si eventual o perie din aia cu care curatam pe vremuri fundul sticlelor. |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Ce presiune avea apa cu care ai spalat instalatia? Depaseste 1,5 bari?
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
tomas |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Sincer nu stiu Alexander,a fost vorba de robinet si de ditai furtunu cu care ud gradina la tara.
|
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Aia inseamna ca avea de la 3-4 bari si nu este bine, se pot strica radiatoarele, furtunele, garniturile... sistemul de racire este presurizat la 1,2-1,4 bari.
Doresc sa spun ca se pot folosi fara probleme astfel de substrante de curatare, respectand ceea ce scrie pe respectivul produs, facand teste pe diferite materiale si nu in ultimul rand luand masuri de siguranta personala astfel incat sa nu ajungem la evenimente neplacute. Fara suparare, dar nu poti sa dai un sfat cand nu este cerut, poti sa-ti spui parerea si asta este altceva. Este doar o nuantare. Scopul final este sa remediem problemele de caldura cu batranele noastre. Pentru vara/toamna o sa am un sistem complex pentru acest gen de operatiuni si am sa va ajut cu mare drag. Daca radiataorele se dai jos si le speli sau le schimbi, motorul nu-l curata nimeni...si oricum este greu sa le dai jos, toate se pot face pe masina. Am sa revin cu detalii despre sistemul de curatare. |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
Horyca |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
astazi vreau sa desfac furtunele de la radiatorul de incalzire si sa bag apa prin circuit cu un debit un pic mai mare fara sa dau radiatorul jos credeti ca o sa reusesc sa il desfund cat decat?
cum este la noi instalatia cu robinet sau cu clepeta ? This post has been edited by Horyca: 6 Jan 2011, 09:41 |
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
nu exista robinet.
apa trece in permanenta prin radiator. Incearca cu apa calda. nu tb sa ai presiune mare...chiar iti recomand sa fie variabila. succes |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Daca poti sa pui si ceva detergent in acea apa calda, ideal, daca nu merge si fara, dar nu stiu cat de mare o sa fie diferenta. Apa sa o introduci in radiator, pe furtunul de retur, cel care se intoarce in vasul de expansiune. Astfel, in cazul in care sunt impuritati , ai mai mari sanse sa le scoata din radiator.
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
bercenaru |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 14 June 08 From: Bucuresti ![]() |
salut,verifica totusi si radiatorul sa nu piarda antigel,pe undeva .intra aer pe instalatia de incalzire si in habitaclu ajunge ,in cel mai bun caz aer amortit .
|
--------------------
Renault
R19 Hatchback 1992 1.2iRN E7F-E7
R19 Cabrio 1995 1.8 RSi F3P
|
|
Horyca |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu sincer nu am observat sa fie pierderi de antigel, completez surprizator de rar cu antigel...
This post has been edited by Horyca: 6 Jan 2011, 14:11 |
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
vasilache |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 12 February 06 ![]() |
QUOTE(bercenaru @ 6 Jan 2011, 12:21) salut,verifica totusi si radiatorul sa nu piarda antigel,pe undeva .intra aer pe instalatia de incalzire si in habitaclu ajunge ,in cel mai bun caz aer amortit . Salutare imi explici putin ce se intampla pentru ca asta cred ca se intampla la mine. Daca stau pe loc cu masina se incalzeste si baga caldura e placut dar in mers instant imi coboara si observ pe partea din dreapta jos la suportul care sustine radiatorul ca este uda zona. Mentionez Termostatul e nou . Va rog o mana de ajutor inghetz la un drum de 80 de km |
--------------------
Dacia 1410
Dacia 1410
- SM 24 NAD
|
|
john reno |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut vasilache, o gluma mica stai pe loc si ai caldura, in alta ordine de idei da-mi un semn aici si te ajut cu placere 0763 699 923
|
--------------------
renault19
hatchback
1993
- PH10ZME
|
|
vasilache |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 12 February 06 ![]() |
Te voi suna spre seara daca nu reusesc nimic, dar e ciudat unii spun sa cureti alzii sa astupi gaurile pe unde pierzi lichid, eu sunt de acord cu amandoua dar cureti toamana si astupi iarna , alta gluma
![]() |
--------------------
Dacia 1410
Dacia 1410
- SM 24 NAD
|
|
tynn |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Horyca @ 6 Jan 2011, 09:38) astazi vreau sa desfac furtunele de la radiatorul de incalzire si sa bag apa prin circuit cu un debit un pic mai mare fara sa dau radiatorul jos credeti ca o sa reusesc sa il desfund cat decat? cum este la noi instalatia cu robinet sau cu clepeta ? Daca vrei sa golesti complet instalatia de racire, ai un mic buson in bloc, deasupra carterului pompei de ulei. Ai acces la el pe sub masina. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
Horyca |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
mai nu o golesc de tot antigel Total am pus anul trecut si este destul de scump...
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
tynn |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Pai daca dai drumul pe la furtunul inferior de la radiator, oricum golesti aproape de tot instalatia. Daca mai bagi si apa dupa aceea sa o curati, oricum antigelul ramas va fi compromis...
Cel mai bine dai drumul intai pe la radiator si incerci sa recuperezi cat se poate din antigel si apoi desfaci si surubul de golire din blocul motor. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
tomas |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Alexander,sa sti ca nu am stricat nimic,tot ce a fost furtun a fost dat jos,radiatorul mare a fost dat jos demontat si curatat,motorul a beneficiat de apa sub presiune din belsug si sti care a fost culmea a iesit foarte putina mizerie si asta dupa 15 ani
![]() Scopul curatarii la momentul acela a fost ca mi se incalzea foarte repede(acul de la temp.lichidului de racire imi statea undeva la jumatate intre a4 a si a 5 a linie mare),dupa ce a facut aceasta curatire acul a coborat spre a 4-a linie mare. Si acum pe temperaturile astea daca merg prin aglomeratie 5-6km tot pe acolo sta,asa ca...... 7 Jan 2011, 02:08: Daca ai fi mai atent ai vedea ca nu sunt singuru care nu are incredere in chimicale(horyca,renault19tse)si nu cred ca trebuie sa cera cineva un sfat musai ca sa-l acorzi. This post has been edited by tomas: 7 Jan 2011, 02:08 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Astazi am mers cu Clio, face o super caldura
![]() De ce simti nevoia sa nominalizezi alte peroane in sustinerea punctelor tale de vedere? |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 06:51 |