Euro 3 transformat in Euro 4, Cum se poate face modificarea din Euro3
![]() ![]() ![]() |
Euro 3 transformat in Euro 4, Cum se poate face modificarea din Euro3
silvius |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 May 07 From: Bucureşti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Bicorp; Clio III
2003 1,5dCi 80CP; 2006 1,4 16V
|
|||
Duyu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ş t i ![]() |
Cu ce te ajuta daca schimbi norma de poluare? Nu cred ca se poate face o astfel de operatiune, iar daca ma insel si se poate face, cred ca ea este destul de costisitoare si inutila!
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricaţie: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
LNG |
![]()
Post
#3
|
. Group: Members Posts: 320 Joined: 6 August 07 ![]() |
QUOTE(silvius @ 11 Dec 2007, 19:31) Are cineva idee despre cum s-ar putea modifica Euro3 in Euro4 la un Megane 1,5 dCi bicorp din 2003? Merci. De ce vrei sa faci asta? Nu vad cu ce te incanta faptul ca polueaza mai putin. Altfel, diferenta de putere de doar de 5 cai intre motoarele E3 si E4. Daca te intereseaza caii poti face o remapare. |
--------------------
-
-
-
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca este vorba de taxa de prima inmatriculare
![]() |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
Ianuarie 2008 / LMSE
- B-81-LXV iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
Duyu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ş t i ![]() |
Presupunand ca este posibil iti dai seama ca modificarile te-ar costa mai mult decat diferenta de pret la taxa de inmatriculare Euro 3-Euro 4 + omologarea acestei norme de poluare, etc. ... Dar 99,9% nu este posibil!
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricaţie: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
silvius |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 May 07 From: Bucureşti ![]() |
Intr-adevar, este vorba de taxa de prima inmatriculare
![]() |
--------------------
Renault
Megane Bicorp; Clio III
2003 1,5dCi 80CP; 2006 1,4 16V
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, probabil se schimba catalizatorul cu unul Euro 4
![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
b_gabi |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Probabil o remapare + catalizator şi nu în ultimul rând FAP. Părerea mea!
![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2001 Privilege 1,8 I 16V
- AG 70 BUB
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
FAP?? La ce ii trebuie filtru de particule ? E si ala o caruta de bani si nu cred ca se poate monta after-market. Pentru ca trebuie adaptat ceva pe la motor, la iesirea spre evacuare. Remapare nu vad de ce...nu o sa piarda mai mult de 2 cai prin montarea de catalizator Euro 4...dupa parerea mea
![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
aleksanders |
![]()
Post
#10
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
daca diferenta de taxa depaseste 300 de euro e ok- atat se da la rar ca sa iti scota masina din acte euro 4 din euro 3 - bafta si cauta omu care trebuie
![]() |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
silvius |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 May 07 From: Bucureşti ![]() |
Taxa e undeva pe la 1200 euro asa ca... Apropos: ati aflat despre aradeanul care a dat Ministerul Finantelor in judecata pentru a-i fi returnata taxa de prima inmatriculare? Si a castigat procesul! Acum, MF face recurs. Scuze de off topic.
|
--------------------
Renault
Megane Bicorp; Clio III
2003 1,5dCi 80CP; 2006 1,4 16V
|
|
Duyu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ş t i ![]() |
Au gresit judecatorii...
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricaţie: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
danmegane |
![]()
Post
#13
|
![]() om cu 3 facultati: educatie fizica si sport Group: Members Posts: 143 Joined: 13 March 07 ![]() |
se poate face transformarea din euro 3 in euro 4(ceva cu tunelul dinamic) dar bataia de cap este prea mare si nici diferenta de euroi nu este semnificativa; merita chestia asta sa faci un euro 2 euro 3
|
--------------------
renault
clio II
2005 1,5 dci-65 c.p. Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci |
|
aleksanders |
![]()
Post
#14
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
tunelul dinamic este pt aerodinamica masinii- motorul difera nu caroseria
|
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
Solon |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Mie mi se pare inutila transformarea!
![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
IVAN__V |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 12 December 07 ![]() |
Am vazut un topic in care intreaba cineva daca se poate schimba norma. Si cineva ii zice ca daca schimba catalizatorul, poate apoi merge la RAR si se schimba in acte norma.
Acum care e situatia mea: Am un Megane 1.9 dCi din 2001, cam 77.000 km si a fost taicamiu acu o saptamana sa o omologheze, ca e adusa din DE. Si aia la RAR i-au facut testul de noxe si i-au zis ca pacat ca nu e trecut in acte Euro 4 ca motorul e bun si scoate noxe de Euro 4. Ea e trecuta Euro 3 in brief-ul german. Asadar aia au zis ca noxele is destul de buna sa fie catalogata Euro 4 , dar ca pacat ca nu-i in actul german. Si a mers asa mai departe si a omologat-o ca Euro 3. SI la taxe si inpozite i-a zis ca face vreo 59 milioane taxa cu TVA inclus. Acum ce se poate face ? Se poate face cumva o schimbare in acte ? Ca ea practic polueaza cat una Euro 4 . |
--------------------
Renault
Megane
2001 Grandtour
|
|
amsterdam |
![]()
Post
#17
|
![]() no member Group: Members Posts: 181 Joined: 25 July 07 From: sb ![]() |
euro4 nu inseamna numai noxe de poluare!!!!
|
--------------------
renault
megane
2007 expression
- 58-TRZ It is better to beg for forgiveness than to ask for permission
|
|
19vik |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Bine ai venit pe forum. Daca mai exista un topic pe aceeasi tema nu trebuie sa deschizi altul, ci sa postezi in cel deja existent. Topicul ala e putin mai jos, de ce nu ai postat acolo, daca zici ca l-ai si vazut?
This post has been edited by 19vik: 12 Dec 2007, 17:31 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
amsterdam |
![]()
Post
#19
|
![]() no member Group: Members Posts: 181 Joined: 25 July 07 From: sb ![]() |
modificarea nu implica numai schimbarea normei de poluare
|
--------------------
renault
megane
2007 expression
- 58-TRZ It is better to beg for forgiveness than to ask for permission
|
|
IVAN__V |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 12 December 07 ![]() |
Pt ca nu am vrut sa zica cienva ca fur topicul .
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2001 Grandtour
|
|
Duyu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ş t i ![]() |
Daca masina este Euro 3 si polueaza cat o masina Euro 5 nu conteaza! La fel este si daca masina e Euro 3 si polueaza mai rau decat o masina Euro 2. Nu ai cum sa schimbi nimic in talon, fara nicio modificare in prealabil. Deci degeaba dai tu "Guvernul in judecata"... Bafta!
![]() This post has been edited by Duyu: 12 Dec 2007, 17:47 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricaţie: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
IVAN__V |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 12 December 07 ![]() |
![]() This post has been edited by IVAN__V: 12 Dec 2007, 17:59 |
--------------------
Renault
Megane
2001 Grandtour
|
|
Solon |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Ardeleanul o sa piarda procesul mai ales ca Guvernul poate sa faca recurs.
Se creeaza un precedent periculos si o sa piarda guvernantii toti banii din taxa de prima inmatriculare. |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
silvius |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 May 07 From: Bucureşti ![]() |
Iarasi despre ardelean: a castigat la Judecatoria Arad, MF a facut recurs deci se va judeca la Tribunalul Arad (sau cam asa ceva). Si asa mai departe pana se epuizeaza caile de atac din Romania.
Daca in final ardeleanul pierde, atunci va merge la Strassbourg unde va castiga sigur, deci el oricum va primi banii inapoi la care se adauga cheltuielile de judecata si ceva daune morale. Eu abia astept sa-i urmez exemplul! Cred ca cel mai bine ar fi sa cream o asociatie in care sa ne inscriem cat mai multi "taxati" iar asociatia sa demareze activitatea juridica de recuperare a taxei. Inca o data, scuze de off topic. |
--------------------
Renault
Megane Bicorp; Clio III
2003 1,5dCi 80CP; 2006 1,4 16V
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Din cate stiu eu in sistemul juridic romanesc nu functioneaza principiul precedentului astfel incat orice cauza se judeca independent, indiferent se solutiile pronuntate in cauze similare! Si oricum, se pare ca statul roman nu va renunta la taxa de prima inmatriculare prea usor. Parerea mea!
![]() This post has been edited by b_gabi: 14 Dec 2007, 14:36 |
--------------------
renault
laguna 2
2001 Privilege 1,8 I 16V
- AG 70 BUB
|
|
amsterdam |
![]()
Post
#26
|
![]() no member Group: Members Posts: 181 Joined: 25 July 07 From: sb ![]() |
not true
exista autoritatea cazului judecat.... |
--------------------
renault
megane
2007 expression
- 58-TRZ It is better to beg for forgiveness than to ask for permission
|
|
Bone Szaby |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 September 12 ![]() |
Bună am si eu un Renault megane 2 Cabrio-1,6 benzină fabricat 22-12-2003.
Maşina are acte de franţa in care nu este specificat norma de poluare. Am fost la RAR cu actele maşinii şi miau spus că după seria de şasiu se încadrează în euro 3!!! Eu aşteptam să fie euro 4. Cel mai dureros este că taxa la euro 4 este de 400 de euro şi la euro 3 în jur de 1500 de euro. ![]() Ar fi o modalitate de a se modifica din euro 3 în euro 4???? ![]() This post has been edited by Bone Szaby: 25 Mar 2013, 12:46 Attached thumbnail(s) DSCF1172.JPG ( Size: 4.16mb ) Number of downloads: 2339 DSCF1173.JPG ( Size: 4.24mb ) Number of downloads: 2312 |
--------------------
Renault megane 2
cabrio
2003/12
|
|
Hack |
![]()
Post
#28
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#29
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
QUOTE(Bone Szaby @ 25 Mar 2013, 13:43) Bună am si eu un Renault megane 2 Cabrio-1,6 benzină fabricat 22-12-2003. Maşina are acte de franţa in care nu este specificat norma de poluare. Am fost la RAR cu actele maşinii şi miau spus că după seria de şasiu se încadrează în euro 3!!! Eu aşteptam să fie euro 4. Cel mai dureros este că taxa la euro 4 este de 400 de euro şi la euro 3 în jur de 1500 de euro. ![]() Ar fi o modalitate de a se modifica din euro 3 în euro 4???? ![]() Da, daca noxele scoase de masina la masurare se incadreaza in norma de poluare euro 4. iti dau un exemplu :in 2007 am cu o honda accord din 96 la rar unde stiam pe cineva . A pus-o pe stand a chinuit-o vreo 10 minute si a revenit mecanicul cu un zimbet catre mine si seful lui: a iesit euro 4 dar la limita! La care seful lui urla nitel la el si-i zice bai bula masina e euro 2 ...apoi m-a intrebat daca vreau sa o treaca in acte euro 4 . La vremea aia nu conta asa ca a ramas euro 2. L fel poti face si tu, spunindu-le la rar ca "ai schimbat " catalizatorul cu unul euro 4 si sa ti-o omologheze euro 4. Cind te duci la rar sa ai in vedere sa pui benzina cu cifra octanica 100 la care adaugi 1 litru de alcool pur de 98 la 40 de litri de benzina. Asta te va ajuta sa scazi noxele. Cind mergi la rar trebuia sa faci vreo 10 km inainte cu treapta 2 sau 3 la 5000 de rotatii pe minut, pentru curatarea bujiilor, a depunerilor si a catalizatorului. Desigur daca ai avea ceva pile la rar te-ar scuti de emotii... Mult succes! |
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#30
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
|
--------------------
------
------
------
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 21:07 |