Euro 3 transformat in Euro 4, Cum se poate face modificarea din Euro3
![]() ![]() ![]() |
Euro 3 transformat in Euro 4, Cum se poate face modificarea din Euro3
cj98czh |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|||
andri1940 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Exact, la RAR iti trece in talon valoarea de Co2/km din "catalog" si norma euro specificata de producator. Restul sunt povesti.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#33
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 25 Mar 2013, 15:25) Poti face chiar tu un experiment, sa vezi dupa cit alcool consumat devii hibrid...ca de exprimat ca o leguma esti in stare. Ontopic, pentru "tomita necredinciosii": extras RAR: Dacă se înlocuiește motorul unui autovehicul, este necesară prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificării cărții de identitate. Cel mai simplu este să se monteze un motor identic cu cel anterior, adică unul care are același cod motor cu cel menționat în cartea de identitate. În acest caz la R.A.R. se verifică doar aspecte legate de fixarea noului motor, dacă au fost păstrate elementele pentru reducerea poluării (catalizator, sonda lambda etc.) și se realizează testul de poluare specific unei inspecții tehnice. Dacă se montează un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar în cazurile în care noul motor are performanțe mult diferite față de cel inițial (putere mai mare, configurație diferită care presupune reamplasarea suporților motorului etc.) se efectuează probe specifice în cadrul Laboratorului de încercări pentru securitate rutieră al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, în noua configurație." Asadar, repet, delcari ca s-au facut modificari la motor si ceri reomologare....restul e cancan. |
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
Hack |
![]()
Post
#34
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Si modificarile alea nu trebuie dovedite prin ceva, spre exemplu niste acte? Tu crezi ca aia de la RAR is batuti in cap?
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
Cypry Brasov |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 725 Joined: 4 January 13 ![]() |
Merita incercat!ce are de pierdut?
Poate reuseste sa o scoata E4!Orcum sunt curios ce o sa faci in continuare! |
--------------------
DACIA
Duster
2017
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cei care "ajuta" cu sfaturi despre cum sa faci ilegalitati o sa primeasca 3 zile pauza fara nici un fel de avertisment.
sorinrs - te sfatuiesc prieteneste sa-ti vezi de treaba si sa respecti regulamentul. This post has been edited by cj98czh: 26 Mar 2013, 13:59 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
espacern |
![]()
Post
#37
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu se poate transforma o masina cu norma de depoluare E3 in E4.
Normele de depoluare tin cont de mai multi factori:de arhitectura camerei de ardere/calculatorul,de injectie/recircularea gazelor/etc. Daca se monteaza un motor E4 pe o masina fabricata ca E3 functionarea motorului este deficitara si poluantan pentru ca nu se mai poate controla eficient parametri de functionare corecti. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
1r1nel |
![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 29 May 13 From: Pitesti ![]() |
salut,am un clio motor euro 2 se poate face ceva sa il scot euro 3? Mersi frumos.
|
--------------------
Renault Symbol
Renault Symbol
1.4 8v sedan 2006
|
|
espacern |
![]()
Post
#39
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Da se poate!
Diferenta de norma este data,in cazul tau,de diferiti senzori montati pe motor/evacuare (implica senzori+cablaj+calculator) si de catalizator.....adica vreo cateva mii de Euro. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Fizic se poate face modificare, problema este ca desi masina va corspunde la norma euro 4. in cartea de identitate va ramane euro 3 pana la radiere...
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
espacern |
![]()
Post
#41
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Mergi la RAR,dupa modificare,si faci testul dinamic.....mai costa si ala vreo cateva sute de euro.
Apoi se face omologare individuala (ca la masina prototip) si GATA.....ai scapat de bani dar ai norma dorita! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
1r1nel |
![]()
Post
#42
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 29 May 13 From: Pitesti ![]() |
Sincer eu vreau sa scot masina euro 3 deoarece taxa ar fii mai mica,nu de altceva. Multumesc oricum de raspunsuri.
This post has been edited by 1r1nel: 14 Feb 2015, 17:15 |
--------------------
Renault Symbol
Renault Symbol
1.4 8v sedan 2006
|
|
espacern |
![]()
Post
#43
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La E3 se tine cont la calcul si de CO2 pe cand la E2 nu conteaza CO2.......asa ca cateodata taxa este mai mica!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
djcosmines |
![]()
Post
#44
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
@offtopic:
Eu am E3, pentru inmatriculare mi-au cerut 1600 € acum 1 an jumate, am dat in judecata (cheltuieli avocat+rar+itp+autentificare+traduceri 250 €) am castigat si pot inscrie masina gratis si primesc inapoi banii dati la avocat ![]() On: mai bine stai cu E3...decat sa cheltui mai mult decat taxa. This post has been edited by djcosmines: 15 Feb 2015, 22:17 |
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
djcristi |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
si pe mine ma batea gandul sa fac megane-ul din semnatura Euro4->Euro5, deoarece nu prea are nevoie de modificari hardware, dar taxa RAR pentru testul dinamic este ±500euro, si nici nu am garantia ca o vor scoate e5.
Diferenta la taxa de mediu este mare, 50e vs 730e cat am platit acum un an. This post has been edited by djcristi: 4 Mar 2015, 01:38 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 05:53 |