Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Euro 3 transformat in Euro 4, Cum se poate face modificarea din Euro3

cj98czh
post 25 Mar 2013, 14:31
Post #31


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Citesc si ma crucesc cand vad "sfaturile" ....


Un lucru clar ... daca un motor a fost dat de producator E3 (cum este cazul colegului nostru) RAR-ul o sa-l treaca E3 .... indiferent daca noxele lui ies de E5 ... alte discutii sunt inutile.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 25 Mar 2013, 16:11
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Exact, la RAR iti trece in talon valoarea de Co2/km din "catalog" si norma euro specificata de producator. Restul sunt povesti.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 25 Mar 2013, 16:39
Post #33


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




QUOTE(M i h a i @ 25 Mar 2013, 15:25)
Care este dilutia pentru a o scoate hibrid?  tongue.gif
*


Poti face chiar tu un experiment, sa vezi dupa cit alcool consumat devii hibrid...ca de exprimat ca o leguma esti in stare.

Ontopic, pentru "tomita necredinciosii":

extras RAR:

Dacă se înlocuiește motorul unui autovehicul, este necesară prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificării cărții de identitate. Cel mai simplu este să se monteze un motor identic cu cel anterior, adică unul care are același cod motor cu cel menționat în cartea de identitate. În acest caz la R.A.R. se verifică doar aspecte legate de fixarea noului motor, dacă au fost păstrate elementele pentru reducerea poluării (catalizator, sonda lambda etc.) și se realizează testul de poluare specific unei inspecții tehnice. Dacă se montează un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar în cazurile în care noul motor are performanțe mult diferite față de cel inițial (putere mai mare, configurație diferită care presupune reamplasarea suporților motorului etc.) se efectuează probe specifice în cadrul Laboratorului de încercări pentru securitate rutieră al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, în noua configurație."

Asadar, repet, delcari ca s-au facut modificari la motor si ceri reomologare....restul e cancan.


--------------------
Renault Clio 2005 Symbol dci 65 cp - B-xx-SRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 26 Mar 2013, 08:55
Post #34


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Si modificarile alea nu trebuie dovedite prin ceva, spre exemplu niste acte? Tu crezi ca aia de la RAR is batuti in cap?


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypry Brasov
post 26 Mar 2013, 10:51
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 725
Joined: 4 January 13




Merita incercat!ce are de pierdut?
Poate reuseste sa o scoata E4!Orcum sunt curios ce o sa faci in continuare!


--------------------
DACIA Duster 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 26 Mar 2013, 11:00
Post #36


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Cei care "ajuta" cu sfaturi despre cum sa faci ilegalitati o sa primeasca 3 zile pauza fara nici un fel de avertisment.

sorinrs - te sfatuiesc prieteneste sa-ti vezi de treaba si sa respecti regulamentul.

This post has been edited by cj98czh: 26 Mar 2013, 13:59


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Mar 2013, 20:58
Post #37


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nu se poate transforma o masina cu norma de depoluare E3 in E4.
Normele de depoluare tin cont de mai multi factori:de arhitectura camerei de ardere/calculatorul,de injectie/recircularea gazelor/etc.
Daca se monteaza un motor E4 pe o masina fabricata ca E3 functionarea motorului este deficitara si poluantan pentru ca nu se mai poate controla eficient parametri de functionare corecti.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1r1nel
post 14 Feb 2015, 10:58
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 29 May 13
From: Pitesti




salut,am un clio motor euro 2 se poate face ceva sa il scot euro 3? Mersi frumos.


--------------------
Renault Symbol Renault Symbol 1.4 8v sedan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Feb 2015, 12:08
Post #39


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Da se poate!
Diferenta de norma este data,in cazul tau,de diferiti senzori montati pe motor/evacuare (implica senzori+cablaj+calculator) si de catalizator.....adica vreo cateva mii de Euro.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 14 Feb 2015, 12:54
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Fizic se poate face modificare, problema este ca desi masina va corspunde la norma euro 4. in cartea de identitate va ramane euro 3 pana la radiere...


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Feb 2015, 12:57
Post #41


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Mergi la RAR,dupa modificare,si faci testul dinamic.....mai costa si ala vreo cateva sute de euro.
Apoi se face omologare individuala (ca la masina prototip) si GATA.....ai scapat de bani dar ai norma dorita!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1r1nel
post 14 Feb 2015, 17:15
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 29 May 13
From: Pitesti




Sincer eu vreau sa scot masina euro 3 deoarece taxa ar fii mai mica,nu de altceva. Multumesc oricum de raspunsuri.

This post has been edited by 1r1nel: 14 Feb 2015, 17:15


--------------------
Renault Symbol Renault Symbol 1.4 8v sedan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Feb 2015, 17:19
Post #43


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La E3 se tine cont la calcul si de CO2 pe cand la E2 nu conteaza CO2.......asa ca cateodata taxa este mai mica!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcosmines
post 15 Feb 2015, 22:16
Post #44


djcosmines


Group: Members
Posts: 316
Joined: 20 January 10
From: Spain




@offtopic:

Eu am E3, pentru inmatriculare mi-au cerut 1600 € acum 1 an jumate, am dat in judecata (cheltuieli avocat+rar+itp+autentificare+traduceri 250 €) am castigat si pot inscrie masina gratis si primesc inapoi banii dati la avocat smile.gif..dar nu o mai inscriu ca pana la urma nu vin in Ro si nici asigurarile de la noi nu prea imi plac cum se misca in caz de ceva...

On: mai bine stai cu E3...decat sa cheltui mai mult decat taxa.

This post has been edited by djcosmines: 15 Feb 2015, 22:17


--------------------
Renault Megane 2 Hatchback 2004 1.5 dCI 100 cp - 3794 CTK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 4 Mar 2015, 01:36
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




si pe mine ma batea gandul sa fac megane-ul din semnatura Euro4->Euro5, deoarece nu prea are nevoie de modificari hardware, dar taxa RAR pentru testul dinamic este ±500euro, si nici nu am garantia ca o vor scoate e5.

Diferenta la taxa de mediu este mare, 50e vs 730e cat am platit acum un an.

This post has been edited by djcristi: 4 Mar 2015, 01:38


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2025 - 05:53
Dacia