Dacia 2310 Li, By Renault
![]() ![]() |
Dacia 2310 Li, By Renault
Rob3rto |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 1 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|||
YRX |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Da-i inainte, ca e interesant ce faci. Sper sa-ti iasa o chestie misto, restomod-urile au farmecul lor. Sunt interesante si 1300-le originale pana la ultimul surub, dar parca visul romanului, inca din timpul in care erau majoritare pe strada era sa le modifice. La timpurile respective lipseau mijloacele si cunostintele, asa ca de multe ori ieseau niste atrocitati.
Poate prezinti si celelalte masini pe care le ai, aia neagra de la avatar? |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca vor fi destule "originale " pe strada, merita sa vedem si una modificata. Spor la treaba
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
de urmarit... in sfarsit si alte discutii/poze pe forum.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Rob3rto - intrebare, cum faci sa circuli legal cu o masina din asta pe strada? ca banuiesc ca ITP nu iti da nimeni ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.340 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
@Rob3rto, pentru cealalta mașină, folosești vreun aditiv pentru biocarburantul din benzină?
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 1 January 11 ![]() |
1300 sau oricare alt model de Dacie originiale sunt multe. Imi plac, dar nu in ograda mea
![]() ![]() ![]() La intrebarile tip "cum iei ITP" nu o sa raspund. E o discutie interminabila si fara niciun rost ![]() Cristi, nu folosesc niciun aditiv. Motorul nu mai e alimentat de carburatie de prin 2017 ![]() Sa continui cu epava din titlu... "Ce roti pun?" Initial, inclinam spre a pune un motor 1.6 16v(k4m) de putere ceva mai redusa si sa pastrez modesta mecanica cu discuri pline si tamburi. Cautand motorul respectiv, am observat ca este cerere destul de mare si au preturi aberant de mari, asa ca, fara retineri, am cautat direct 2.0. In plus, pentru K4M trebuia sa construiesc suporti, pentru F, traiasca Renault si Daciile Pick-up Diesel ![]() Pentru conversia la 4x100, pe fata, am ales cea mai "safe" varianta. Portfuzeta de Pick-up Diesel, fuzeta de VW Golf impreuna cu rulmentul si cu franele. Rulmentul e "perfect fit" in portfuzeta! Etrierul necesita o placa de adaptare ![]() ![]() ![]() 333296749_2262342147267721_189104898504592056_n.jpg ( Size: 180.46k ) Number of downloads: 313 337569626_1243217676399384_6609532559609293692_n.jpg ( Size: 193.98k ) Number of downloads: 143 337537694_536873705162713_8403323193826200226_n.jpg ( Size: 125.72k ) Number of downloads: 138 337560258_566951895532039_5166813030073451566_n.jpg ( Size: 158.16k ) Number of downloads: 136 337633446_217375740973766_2520812734139160282_n.jpg ( Size: 162.94k ) Number of downloads: 140 Culoarea aia turbata de pe suportul de etrier o sa dispara. Asa le-am achizitionat de la prietenul cu Dacia alba, nu stiu ce a fost in capul lui ![]() ![]() Rotile.... Planuiam sa nu imi bat capul si sa iau un set de roti de tabla oarecare. Apoi ma gandeam la ATS Cup.... Nu intra fara aripi maltratate, ceea ce nu mai vreau, am latit aripile Daciei negre cu buze de aripi de Golf 1, mare greseala! ![]() La job fiind, in pauza, dau un search pe Marketplace "4x100 R15". Primul anunt: 6.5 inch latime, et42, sanse foaaaarte mari sa nu ma ating de aripile tigaii ![]() 372371649_1064573141570618_5301106115541026648_n.jpg ( Size: 174.3k ) Number of downloads: 176 Un drum de Bucuresti mai tarziu ![]() 374661711_287757957311712_7703480663045902607_n.jpg ( Size: 189.39k ) Number of downloads: 161 Nu, nu raman oranjul ala desi ar fi facut echipa buna cu etrierele fluorescente ![]() In urmatorul post o sa prezint situatia tablelor. Ma bucur ca prezinta interes tigaia, nu ma asteptam ![]() This post has been edited by Rob3rto: 18 Sep 2023, 09:14 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
si eu ma bucur ca nu raman jantele oranj
![]() |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
maho |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Revival?
Parca acolo merg si alte motoare. This post has been edited by maho: 18 Sep 2023, 14:04 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Rob3rto |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 1 January 11 ![]() |
Chiar uitasem sa specific in primul post faptul ca nu am nicio intentie de a participa la vreo competitie. In primul rand nu imi permit, apoi, masina se vrea a fi folosita in sezonul cald, pentru plimbari si nu numai. Montandu-i diverse echipamente, devine cam "useless" pentru ce o vreau eu. Intentionez sa ii pun si A/C, trebuie vazut spatiul ce mi ramane pe la motor
![]() Bun, acum incep partea de table. Vor urma muulte posturi pe aceasta tema. Am inceput cu stanga fata, depunctand elementele ruginite si nu numai. Rugina a cauzat-o intaritura(inutila din punctul meu de vedere, are rol doar in a acumula jeg si pamant, nu o voi mai monta inapoi) specifica modelelor CN4. Stalpul era semiputrezit pe toata lungimea, unde aripa a fost lipita de el cu mastic. Intaritura "clopotului" am depunctat-o pentru a ma asigura ca este curat sub ![]() FB_IMG_1695067261655.jpg ( Size: 68.75k ) Number of downloads: 211 FB_IMG_1695067268720.jpg ( Size: 73.35k ) Number of downloads: 189 FB_IMG_1695067282268.jpg ( Size: 85.13k ) Number of downloads: 159 Curatat, zinc pe ambele suprafete, montat intaritura noua si peticul pentru "contrastalp" ![]() FB_IMG_1695067285189.jpg ( Size: 84.67k ) Number of downloads: 170 FB_IMG_1695067276511.jpg ( Size: 52.46k ) Number of downloads: 159 FB_IMG_1695067291762.jpg ( Size: 45.78k ) Number of downloads: 159 Si pentru ca tot eram in zona, am mai pus un mic petic. Nu era strapunsa zona dar pentru a elimina aproape complet, am peticit. FB_IMG_1695067295766.jpg ( Size: 69.83k ) Number of downloads: 164 FB_IMG_1695067299854.jpg ( Size: 77.43k ) Number of downloads: 152 FB_IMG_1695067302673.jpg ( Size: 74.51k ) Number of downloads: 148 Pragul, salvabil/peticibil, l-am depunctat. Cu el scos voi avea acces mult mai bun pentu a desface doua portiuni de podea si peticirea contrapragului, care e destul de afectata pe imbinarea de jos. Revin cu alte imagini cand o sa continui, am ajuns cu "lucrarea" la zi ![]() 20220717_003257.jpg ( Size: 3.8mb ) Number of downloads: 197 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
1310CL |
![]()
Post
#12
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Multi nervi iti trebuie pentru tinichigeria asta....nu mi se pare ceva usor deloc, hai spor la treaba colegu si sa o vedem la Varadinum cat mai curand
![]() ![]() Te salut . ![]() |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
SiloS |
![]()
Post
#13
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Succes! Un topic interesant. Astept postarile tale.
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Practic la 4 ani si jumatate de la preluarea Dacia de catre Reno, tratamentul si calitatea tablei ramasesera aceleasi ca in 1999. Pacat. E mult de munca acolo, spor la treaba.
This post has been edited by mircea_aq: 19 Sep 2023, 11:02 |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.264 Joined: 6 August 08 ![]() |
Spor la treaba! Chiar ma bucur ca ai ales sa faci topic. mai ca imi vine sa ma apuc si eu de actualizari.
Cat despre lucrul la caroserie... Stii tu bine ce faci. Attached thumbnail(s) 274519395_5271347932924402_4307696451654001039_n.jpg ( Size: 192.91k ) Number of downloads: 228 |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
maho |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Rob3rto @ 19 Sep 2023, 02:48) Chiar uitasem sa specific in primul post faptul ca nu am nicio intentie de a participa la vreo competitie. In primul rand nu imi permit, apoi, masina se vrea a fi folosita in sezonul cald, pentru plimbari si nu numai. Mai bine asa. Dupa ce am scris, m-am uitat nitel pe regulamentul lor si doar ca motor te-ai fi incadrat, la Evo. In rest, nici o sansa cu modificarile pe care le faci. Spor la treaba! |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#17
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Agrig |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Are macar cu asta...
![]() https://www.reno.ro/index.php?showtopic=330...dpost&p=5093429 Deci e vorba de o realitate nu de povesti... This post has been edited by Agrig: 19 Sep 2023, 14:30 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
maho |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Poate daca Sidexul ar fi fost cumparat de unii mai occidentali, nu de indieni, ar fi fost alta poveste.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Rob3rto |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 1 January 11 ![]() |
Dane, pentru tine si pentru Iulian am facut topicul, tu nu servesti feisbuc, celalalt isi dezactiveaza contul o data pe luna
![]() Tot aud in stanga si in dreapta despre "calitatea" tablei. Tabla e fier, oricare ar fi producatorul. Tratamentul o tine in viata, iar cand spun tratament, ma refer la grunduire. Daciile astea au avut parte de o izolare cu mastic EXEMPLARA. Muchia de jos a pragului a putrezit datorita faptului ca gaurile de drenaj erau acoperite cu fabulosul mastic, dat in exces ![]() ![]() Iuliane, pune si tu o poza mai sexy de atat ![]() 274530394_5268063546586174_1076919569841051355_n.jpg ( Size: 168.47k ) Number of downloads: 257 Sa nu fie un post doar cu vorbaraie, cateva imagini de cand am potrivit suportii de Pick-up pe motor ![]() Motorul, fiind printre ultimele generatii de "F", ii lipsea cate o gaura filetata, pe fiecare parte. Doua gauri mai tarziu, filetate, o mica bucata de cornier(partea soferului) si un distantier(partea dreapta), suportii sunt prinsi in toate cele 6 puncte ![]() ![]() 312271408_146251801462329_4016063566985482089_n.jpg ( Size: 186.11k ) Number of downloads: 245 312205866_146251848128991_8208496865614147080_n.jpg ( Size: 185.95k ) Number of downloads: 193 312089856_146251888128987_2643545313283636266_n.jpg ( Size: 187.22k ) Number of downloads: 181 312273110_146251924795650_2524270273156614694_n.jpg ( Size: 197.92k ) Number of downloads: 196 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
1310CL |
![]()
Post
#21
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
QUOTE(Rob3rto @ 19 Sep 2023, 17:54) Dane, pentru tine si pentru Iulian am facut topicul, tu nu servesti feisbuc, celalalt isi dezactiveaza contul o data pe luna ![]() 312271408_146251801462329_4016063566985482089_n.jpg ( Size: 186.11k ) Number of downloads: 245 312205866_146251848128991_8208496865614147080_n.jpg ( Size: 185.95k ) Number of downloads: 193 312089856_146251888128987_2643545313283636266_n.jpg ( Size: 187.22k ) Number of downloads: 181 312273110_146251924795650_2524270273156614694_n.jpg ( Size: 197.92k ) Number of downloads: 196 Oooooo asa da,multam fain. Acum cu revenire la topic, pe ce producator mergi la ceara anticoroziva la final ? am folosit de la GM Opel(aveam ramas de la lucru ) si a fost foarte fluida si ok la aplicare,in schimb de la SPRINT mi s-a parut foarte vascoasa si ma gandesc la riscul sa nu infunde gaurile de scurgere ,fiindca s-a scurs pe la gauri si a ramas asa intarita,merge bagat nitel diluant in ea ?? Spor la treaba !! ![]() |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
maho |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Rob3rto @ 19 Sep 2023, 18:54) "calitatea" tablei. Tabla e fier, oricare ar fi producatorul. Tratamentul o tine in viata, iar cand spun tratament, ma refer la grunduire. Una e sa arunci in furnal (la turnarea otelului) si o lopata cu pamant pe langa aia cu minereu, pe principiul romanesc "da-o drec', merge si asa", alta sa respecti cu strictete teoria si diagrama fier-carbon. Structura moleculara (si implicit performantele viitoare si durabilitatea) vor fi cu totul altele. Am lucrat cu ambele categorii (la Autocamioane cu tabla de la Galati, pt. niste olandezi cu table si platbande provenind din Olanda, e diferenta ca de la cer la pamant si chimic si dimensional, desi teoretic erau tot OL37 sau alte oteluri, mai mult sau mai putin aliate. La fel cu grundul, niciodata n-o sa se compare unul ieftin si ... facut pe masura, cu unul facut sa reziste la conditii deosebite: pt. macarale sau platforme marine. Scumpe cu draci, dar se vede in timp diferenta. @1310CL: ceara aia se baga la final, ca ultima etapa dupa un tratament anterior. Toate etapele sunt importante. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#23
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ceara dupont (Ixell de la renault) e f buna
![]() La dacia pana nu au trecut d ela tabla de galati la cea din slovacia nu au scapat de problemele cu coroziunea. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 1 January 11 ![]() |
E prematur sa vorbim despre ceara. N-am mai folosit, nu stiu ce sa iau, o sa cer sfaturi la momentul potrivit
![]() Azi dimineata, cu o cafea maaare, un pachet de tigari plin, doua praguri noi si ceva chef de lucru am pornit spre garaj. Dupa inlaturarea tuturor ramasitelor(e foarte dificil de scos pragul intreg, l-am decupat in jurul stalpilor ca apoi sa elimin si restul), proba cu pragul nou. Potrivire perfecta ![]() ![]() 382329769_296220466465461_8329589758455933113_n.jpg ( Size: 372.86k ) Number of downloads: 157 380735195_296220509798790_7295360123435414208_n.jpg ( Size: 363.33k ) Number of downloads: 155 381028770_296220546465453_6003462073557462993_n.jpg ( Size: 376.82k ) Number of downloads: 136 380710586_296220599798781_6379486705318006747_n.jpg ( Size: 435.84k ) Number of downloads: 133 Partea din fata am lasat-o ultima, acolo am avut de remediat mai multe bube. Depunctat elementul asta, pe numele lui mic, suport de cric, nu il voi mai folosi, detalii in continuare 380749080_296220679798773_4695585718594773564_n.jpg ( Size: 453.46k ) Number of downloads: 159 Si ce era sub el ![]() 382230310_296220719798769_5986960369531417101_n.jpg ( Size: 466.14k ) Number of downloads: 148 Curatat zona, manufacturat petic, sudat(prin habitaclu, cred ca era mult mai ok si mai simplu sa-l sudez pe afara ![]() 380812097_296220946465413_2041055219727196404_n.jpg ( Size: 559.45k ) Number of downloads: 145 380790808_296220799798761_2939238004145053934_n.jpg ( Size: 514.69k ) Number of downloads: 132 382237575_296220983132076_6363777937406799451_n.jpg ( Size: 537.21k ) Number of downloads: 138 A se observa muchia prinsa pe contraprag, care nu e "crestata" ![]() Peticul din fata al contrapragului. Dintr-un numar de gauri de diferite forme si dimensiuni, am lasat una singura, cea pentru prinderea aripii. Gaura patrata-faciliteaza montajul unei cleme metalice pentru prinderea aripii(o tabla intre alte doua table ![]() ![]() ![]() 380816571_296220866465421_1564214328559842573_n.jpg ( Size: 389.64k ) Number of downloads: 142 In locul suportului de cric, de ani buni ma gandesc la o solutie care sa nu mai adune jeg si pamant si in acelasi timp sa rigidizeze caroseria. O traversa intre prag si lonjeron, cu rol de sustinere a tigaii atunci cand se ridica pe cric sau elevator. Ulterior am vazut ca si uzina a aplicat aceeasi solutie la Daciile Pick-up ![]() 380757834_296221016465406_1471420201134678759_n.jpg ( Size: 486.58k ) Number of downloads: 197 381091134_278517598447625_5374927855223072454_n.jpg ( Size: 35.07k ) Number of downloads: 175 Eu am facut-o mai mica in inaltime si inchisa complet la capete, sa pot ocoli elegant cu conductele. Ce e in poza este pur si simplu un test, nu stiu daca va ramane, fiind din tabla de 1mm. Ma gandeam acum, in drum spre casa, s-o fac din 1.5mm. Ma mai gandesc ![]() Si o poza cu contrapragul finalizat. Revin cu inca o reparatie in podea si cu pragul montat ![]() 380773452_296220906465417_3174668777731836326_n.jpg ( Size: 528.27k ) Number of downloads: 170 This post has been edited by Rob3rto: 21 Sep 2023, 21:26 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
Filip |
![]()
Post
#25
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
maho |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Rob3rto @ 21 Sep 2023, 22:17) O traversa intre prag si lonjeron, cu rol de sustinere a tigaii atunci cand se ridica pe cric sau elevator. Ulterior am vazut ca si uzina a aplicat aceeasi solutie la Daciile Pick-up ![]() 380757834_296221016465406_1471420201134678759_n.jpg ( Size: 486.58k ) Number of downloads: 197 381091134_278517598447625_5374927855223072454_n.jpg ( Size: 35.07k ) Number of downloads: 175 Eu am facut-o mai mica in inaltime si inchisa complet la capete, sa pot ocoli elegant cu conductele. Ce e in poza este pur si simplu un test, nu stiu daca va ramane, fiind din tabla de 1mm. Ma gandeam acum, in drum spre casa, s-o fac din 1.5mm. Ma mai gandesc ![]() Sau poti folosi un profil "U", ca asta, de exemplu. Il bricolezi dupa necesitati. Avand rol mai mult de suport decat de rigidizare, lasa mai mult de 1,5 grosime (chiar daca inseamna greutate in plus). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Rob3rto |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 1 January 11 ![]() |
Un prieten a folosit teava rectangulara. Nu mi-a placut, vreau sa para cat mai "de fabrica"
![]() Am continuat cu traversa, refacuta din tabla de 1.5mm si usor restilizata ![]() 382240158_296756346411873_3962691778396919850_n.jpg ( Size: 381.48k ) Number of downloads: 134 382124260_296756436411864_618611883788415420_n.jpg ( Size: 502.06k ) Number of downloads: 139 Apoi, pentru ca mare parte din scopul ei este de a fi suport pentru ridicat tigaia, am dublat portiunea dinspre prag. Dublura e bine prinsa in 8 "electropuncte" ![]() 380770725_296756589745182_5226337499333648180_n.jpg ( Size: 423.63k ) Number of downloads: 148 381655714_296756649745176_8125994081150235909_n.jpg ( Size: 468.63k ) Number of downloads: 119 382234787_296756719745169_58786105816168782_n.jpg ( Size: 363.14k ) Number of downloads: 112 Aseara ma tot gandeam la un suport din plastic, pe care sa-l infig in noua traversa... BMW E46 are suporti draguti tare, cu o cavitate dreptunghiulara in care intra cricul specific modelului, insa, sunt prea mari in inaltime si i-as fi smuls rapid. Apoi mi-am adus aminte ca frati-so mai mare, E36, are are tampoane rotunde si destul de mici in inaltime. Comandat doua bucati, asteptat aproape toata ziua sa apara. Imediat ce au aparut m-am apucat de gaurit si facut intaritura, se vede tamponul intr-o poza mai sus. Era ultima piesa care-mi lipsea pentru a monta dracovenia. Si am montat-o. Prinsa zdravan in suduri, inclusiv in podea. Tamponul vine nesperat de bine, singurul "neajuns" este diametrul, insa nu-i un capat de tara. Cred ca mai iau doua sa pun si pe spate. Am verificat, ar fi loc ![]() 380684731_296756759745165_4362768369631884929_n.jpg ( Size: 499.88k ) Number of downloads: 149 382224299_296756826411825_4219506855256927442_n.jpg ( Size: 495.73k ) Number of downloads: 119 380782282_296756859745155_3851450800223077861_n.jpg ( Size: 444.92k ) Number of downloads: 117 380374695_296757329745108_1342499269009034836_n.jpg ( Size: 417.29k ) Number of downloads: 113 Cat s-au lasat asteptate tampoanele alea, m-am ocupat de alta bucata de podea afectata. Nu am mai facut poza suportului de scaun, o "cutie" dreptunghiulara sudata in podea(cu rezistenta aproape nula) specifica modelului. O sa dispara si celelalte 3, scaunele vor fi prinse altfel ![]() 380825520_296757443078430_1551235374978503299_n.jpg ( Size: 324.91k ) Number of downloads: 119 380811296_296757483078426_5957472322816896459_n.jpg ( Size: 538.49k ) Number of downloads: 118 380801048_296757553078419_3784236193514342823_n.jpg ( Size: 622.44k ) Number of downloads: 110 Intaritura intre podea si prag, ca si la alte(toate) Daciile, strapunsa de rugina. Am reconstruit-o din tabla de 1.5mm ![]() 382230584_296757603078414_8059367721767756799_n.jpg ( Size: 545.79k ) Number of downloads: 125 382235997_296757649745076_8793308137611017017_n.jpg ( Size: 557.75k ) Number of downloads: 123 382224322_296757703078404_1951916965769829423_n.jpg ( Size: 597.28k ) Number of downloads: 123 Piulita sudata in intaritura va prelua rolul de a fi una din cele 4 prinderi ale scaunului, la fel ca la modelele 1300 ![]() This post has been edited by Rob3rto: 22 Sep 2023, 22:39 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
maho |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Iese misto, iti place sa bricolezi.
![]() Banuiesc ca schimbi si conductele alea, nu? Par cam obosite. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Rob3rto |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 1 January 11 ![]() |
Ce-i drept, chiar imi place!
![]() Conductele se vor inlocui TOATE. Astea ale ei nu ma ajuta, modulul de ABS si pozitionarea lui ma vor obliga sa fac alt traseu, total diferit. Accept sugestii in privinta materialului, cupru sau fier. Pentru alimentarea cu benzina voi folosi cupru, ori daca gasesc o varianta buna pentru modelat, plastic. Cu pragul dat jos, ii trimit o poza unui prieten. Imi raspunde cu o alta poza cu un prag de Golf 4 taiat, indicandu-mi spre ranforsarea din el, s-o folosesc la Dacie. Chiar intentionam cumva sa intaresc zona dar nu aveam nicio idee. Ulterior, dupa ce am deschis topicul asta, un coforumist(care nu mai posteaza prin alte topicuri ![]() Prima varianta(simpla) ar fi fost o teava pe care sa o prind de contraprag.A doua, un profil U facut din tabla, prins tot de contraprag. Niciuna nu m-a incantat, doream cumva sa ma prind si de stalpi. Orice as fi facut pe contraprag, prins de stalpi, ar fi facut aproape imposibila montarea pragului intreg ![]() Din fabrica, pe o portiune scurta in partea din fata, exista chestia asta, cu rolul de a intari zona suportului de ridicare. Tabla asta face un sandwich, pragul fiind la jumatate, marginea stalpului la exterior. "Criterii" indeplinite, intarire a pragului, legata cumva si de stapli ![]() ![]() FB_IMG_1695540045606.jpg ( Size: 59k ) Number of downloads: 149 FB_IMG_1695540049516.jpg ( Size: 68.68k ) Number of downloads: 134 Dupa ceva prosteala cu niste bucati de hartie si o coala intreaga de tabla de 1.5mm grosime, a iesit chestia asta ![]() FB_IMG_1695540052818.jpg ( Size: 49.28k ) Number of downloads: 139 FB_IMG_1695540055656.jpg ( Size: 56.71k ) Number of downloads: 115 Evident ca nu as fi putut sa o las intreaga. Trebuia sensibil usurata piesa si facilitat accesul pentru stropirea cu ceara. O premiera pentru mine a fost gaurirea cu carota. Dupa prima gaura nu stiam daca iese fum din carota sau din masina de gaurit. Iesea din amandoua ![]() FB_IMG_1695540059142.jpg ( Size: 49.12k ) Number of downloads: 142 Cat timp faceam pauze pentru racirea bietei masini de gaurit, am cautat prin fieratanii ceva pentru nervurarea marginilor gaurilor. Si am gasit ![]() FB_IMG_1695540062479.jpg ( Size: 55.38k ) Number of downloads: 140 Prinsa inventia in cateva puncte, probat de cateva ori potrivirea pe tigaie si unirea lor pe vecie(sper) FB_IMG_1695540068469.jpg ( Size: 34.1k ) Number of downloads: 148 FB_IMG_1695540072622.jpg ( Size: 69.6k ) Number of downloads: 153 Si pauza o saptamana, astea 3 zile m-au rupt ![]() This post has been edited by Rob3rto: 24 Sep 2023, 11:31 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
1310CL |
![]() ![]()
Post
#30
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Bre da cata' rabdare ai , la conducte eu zic sa mergi pe cupru si la frane,te joci mult mai usor cu rutarea lor .
Spor,asteptam noutati . |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:52 |