DCI vs. TDI vs. HDI vs. MULTIJET, diferente
![]() ![]() ![]() |
DCI vs. TDI vs. HDI vs. MULTIJET, diferente
kornel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 27 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
megane 2
sedan
2005 expresion Megane II Confort Expresion, 1,5 dci, 100cp, climatronic, gri platine, D69, noiembrie 2005, 22.000km la 15.05.2006
SMART MCC, 599cmc, 50cp, 2 locuri |
|||
sorin |
![]()
Post
#2
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Chiar vroiam sa propun mutarea dar cineva mi-a citit gandurile.
Decei-ul nostru nu cred ca este mai tare,poate doar la compozitia aliajului din care e construit in rest toate sunt pe acelasi principiu adica merg pe motorina ![]() |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
kornel |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 27 October 05 ![]() |
Ceva ceva tre sa iegziste!
|
--------------------
megane 2
sedan
2005 expresion Megane II Confort Expresion, 1,5 dci, 100cp, climatronic, gri platine, D69, noiembrie 2005, 22.000km la 15.05.2006
SMART MCC, 599cmc, 50cp, 2 locuri |
|
jack |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 4 January 06 From: London ![]() |
recent vw a anuntat ca vor echipa masinile cu commonrail, tehnologia lor (pompe-duse, nu stiu daca asa se scrie, scuze) fiind deja depasita si criticata ca nivel de zgomot/consum. exista un test comparativ intr-unul din ultimele nr din ams in care passat-ul (tdi) pierde multe puncte din cauza motorului..
so....dci rulzzz... ![]() |
--------------------
Vauxhall
Astra
2004 SRI
|
|
mandelu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Am mers ieri cu o skoda octavia tdi 1,9 90 cp cu chip tunning la 130. Imi pare rau pentru tdi dar dci-ul meu o face zdrente la performante in linie dreapta. Adica ma asteptam sa manance asfaltul la 130 cp. Dar de unde, nu m-a bagat nici macar o clipa in scaun in conditiile in care i-a dat de cateva ori 3000 rpm. Pai la mine cand infig piciorul in acceleratie la 2000 rpm mananca asfaltul. Era mai stabila, mai bine lucrata pe dinauntru dar pentru mine motorul e de departe cel mai important criteriu. Una peste alta super dezamagit am fost. De motorizare, nu de masina in sine.
|
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
victorsafta |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 22 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Deasemenea....
Am avut passat 1.9TDI, 90CP ... Intradevar, finisaje mai atente, articulatii si directie mai serioase, dar ZGOMOTUL si TREPIDATIILE motorului ma dadeau afara din masina. Cand m-am urcat prima oara in DCI-ul meu am crezut ca au gresit astia si mi-au dat motor benzina.... INCOMPARABIL !!!!! |
--------------------
renault
megane CC
2005 Megane II Sedan Confort Privilege, 1.5dci 80cp, clima, xenon, iunie 2004
|
|
Havoc |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 1 August 05 ![]() |
Asta chiar ca este tare un DCi de 80 Cp..face un TDI de 130...diferenta de 50Cp!!
Dar cine stie...poate..la unii chiar este posibil.. ![]() ![]() This post has been edited by Havoc: 27 Jan 2006, 11:15 |
--------------------
Seat
Leon
2005
|
|
NetFlow |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 January 06 ![]() |
Motoarele TDI PD sunt motoare excelente, in general foarte puternice si cu cuplu enorm. Din pacate sunt si f zgomotoase, mai ales la turatii mici.
@mandelu O1 90CP nu e PD. Oricum ar fi O1 cu motor de 90CP "te face" si la 400m si pe orice circuit. (nu ca cineva s-ar intrece.. da mi se pare "penibila" afirmatia ta). Un motor remapat la 120CP are cuplu MULT peste ce ai tu stock, deci ori nu vrei ori nu stii cum, de nu "te baga" in scaun. VW intradevar va renuntza la TDI PD si va adopta TDI CR. Principalul motiv este zgomotul, sa vedem insa daca vor putea mentzine performatzele actuale. Ar fi fenomenal un TDI CR cu performantze de PD. |
--------------------
Dacia
1310 logan 1.4 cel mai ieftin
|
|
Solon |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(jack @ Jan 27 2006, 10:36 AM) recent vw a anuntat ca vor echipa masinile cu commonrail, tehnologia lor (pompe-duse, nu stiu daca asa se scrie, scuze) fiind deja depasita si criticata ca nivel de zgomot/consum. exista un test comparativ intr-unul din ultimele nr din ams in care passat-ul (tdi) pierde multe puncte din cauza motorului.. so....dci rulzzz... ![]() Asat chiar ca e trasa rau de par! |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
mandelu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Netflow: inainte sa ti se para penibila te rog sa mergi cu o asa masina in dreapta cum am stat eu si apoi sa imi zici mie ca "rata impunge". Eu am zis parerea mea proprie si personala bazata pe ce am simtit eu. Nu ma intereseaza ce zic datele tehnice, insa ma asteptam sa fuga zdravan. Te sfatuiesc inainte de a-mi mai spune mie ca fac afirmatii penibile sa mergi putin cu un clio dci 80 cp, condus asa mai in forta.
Eu nu zic ca nu e posibil sa fuga mai bine, dar mie ca pasager nu mi se transmitea absolut deloc senzatia asta. Si asta ma intereseaza sa simt. Pot sa am 60 la ora daca senzatia pe care o am e de super viteza mie imi place la nebunie asta. De ex. senzatia pe care o am intr-un kart e mult mai mare decat cu masina. Sincer, chiar nu ma intereseaza ce credeti voi, eu personal nu am sa imi cumpar niciodata un tdi de genul asta. |
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
jack |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 4 January 06 From: London ![]() |
Oricum ar fi O1 cu motor de 90CP "te face" si la 400m si pe orice circuit.
nu sunt un fan inrait commonrail sau un adversar pd, tot ce afirm e bazat pe ce am citit sau pe ce am vazut. Eu au facut liniute cu un prieten care are clio bicorp 1,5 dci 80cp. deci 102 cp versus 80, ma rog...megane mai greu...clio mai usor... cert este ca pana la viteza a treia inclusiv mi-am furat-o de fiecare data. sunt convins ca sunt mai multe criterii ( rapoarte cutie, etc) dar dci de 80 de cai este super sprinten. nu cred ca octavia de 90 stock il bate. in cazul acestei comparatii stricte PD 90 cp - dci 80 cp, dci-ul castiga... Asat chiar ca e trasa rau de par! e din ams pe nov sau dec.... langa testul comparativ cu 10 diesel-uri apare comunicatul vw.... chiar n-am "aport personal" la stire... ![]() |
--------------------
Vauxhall
Astra
2004 SRI
|
|
Floppy |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Nici o parere despre HDI sau JTI (Multijet)???
Ar fi interesant un 1,3 Multijet de 90 CP (motoarele de la Fiat, Opel)... ce ziceti? Nu discutam decat despre motoare! |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
2005 Extreme
- PH10RXB I love my car!!!
|
|
cata |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 26 November 03 ![]() |
TDI-ul de 90cp PD tocmai a fost retras din oferta de la golf, el neexistand vreodata la Skoda!
VW a dus motoarele sale diesel PD aproape de maximul posibil al dezvoltarii folosind acea tehnologie. Nu a facut decat o miscare previzibila si fireasca sa abandoneze o tehnologie care isi atinsese limitele si sa declare ca o sa adopte mult iubitul CR. Cat despre cursele de drag racing cu motoare diesel intre masini de clase diferite nu are rost nici un comentariu... Btw VW "de obicei" triseaza un pic la declararea puterii reale a motoarelor sale PD, lucru cunoscut si paradiscutat pe forumurile lor. |
-------------------- ex-dsn 2001
|
|
sylvester |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 562 Joined: 12 December 04 From: Bucuresti ![]() |
mai bine vorbiti cu cineva cu o o1 si poate va bagati la o linuta...cred ca nu vor mai fi discutii pe urma!
![]() |
--------------------
Renault
Megane II.1
2004 sedan Renault Megane 3, Noir Nacre, Sport Edition 1,5 dci 110CP
Ex.Renault Megane Sedan,Pack autentique, Blanc Glacier, 2004 |
|
Race |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Dar de unde, nu m-a bagat nici macar o clipa in scaun in conditiile in care i-a dat de cateva ori 3000 rpm Asa de mult ? ![]() QUOTE Pai la mine cand infig piciorul in acceleratie la 2000 rpm mananca asfaltul La mine cand infig piciorul in acceleratie la 5000 RPM mi se pare ca sta...iar la faza ca un Diesel de 80 CP condus subturat mananca asfaltul,sa fim seriosi ! QUOTE dar pentru mine motorul e de departe cel mai important criteriu Omule,ai luat Diesel.Cum poti spune asa ceva ? E clar ca ECONOMIA a fost cel mai important criteriu. QUOTE Eu nu zic ca nu e posibil sa fuga mai bine, dar mie ca pasager nu mi se transmitea absolut deloc senzatia asta. Si asta ma intereseaza sa simt. Pot sa am 60 la ora daca senzatia pe care o am e de super viteza mie imi place la nebunie asta. Pai daca nu conteaza realitatea ci ce simti/crezi tu,fumeaza marijuana si o sa te simti ca-n Zonda F. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
zyppo |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 23 February 05 From: Bucuresti ![]() |
1. Renault Clio 1.5dCi
Putere: 80 CP Cuplu maxim: 185/2000 Nm/rpm Viteza maxima: 175 km/h 0 - 100 km/h: 12.2 sec 2. Skoda Octavia I Putere: 90 CP Cuplu maxim: 210/1900 Nm/rpm Viteza maxima: 182 km/h 0 - 100 km/h: 13 sec Si cum Octavia avea si chip tuning ... ![]() |
--------------------
Renault
Megan Sedan
2004 - 1.6 16v MEGANE II Sedan 1,6 16v - 2005.
Confort Privilege - Negru, Clima, ESP, Xenon. |
|
mandelu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Race: ia o pauza nu te mai chinui sa imi demonstrezi ca 2+2=4 ca obosesti si oricum stiam deja.
Avea chip tunning, dar din nefericire la cutie nu se umblase. Hai sa nu o mai lungim ca devine obositor: o sa reformulez ca sa pricepeti: Fata de masina mea, senzatia de viteza, in acelasi regim de turatie, era mult mai mica, si personal pe mine asta ma intereseaza, senzatia, nu viteza in sine (nu sunt ahtiat dupa asa ceva, e vb de niste limite acolo, cat de cat). Nu am putut sa masor cu ceva si nici la masina mea nu cred ca pot scoate eu 12,2s ca asta inseamna sa plec ca din pusca cu ea si ma doare sufletul, insa senzatia de viteza la octavia aia era mult mai slaba. Nu ma intereseaza care e senzatia la masini pe benzina in 6000 rpm, nu am comparat cu alea si nu era vb de ele. Si nu ma intereseaza nici ce scrie pe hartie ca si loganul are suta in 13 s si zici ca esti cu mortul pe sosea. |
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
dar de panda cu multijet ? pareri ? Acelasi motor dar pe punto a primit niste calificative destul de bune .
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
padre |
![]()
Post
#19
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Imi dau si eu un pic cu parerea, avand experienta atat cu motorul Renault 1.5 dCi 80 CP, incercat si pe Megane si pe Clio, cat si cu 1.9 TDI incercat pe o Skoda Fabia.
Este adevarat ca Fabia e mai usoara decat Octavia, dar vreau sa va spun ca senzatia de viteza si de acceleratie este absolut super! Este brutala, pur si simplu simti cum se smuceste cu forta cand o calci la podea! Nu mai spun de rupt aderenta in primele 2 viteze, asta o faci fara nici cea mai mica problema. Incomparabila cu un Megane 1.5dCi, asta v-o spun sigur. Clio 1.5 dCi se apropie de Fabia 1.9 TDI, dar senzatia este un pic mai slaba, si sunt sigur ca atat pe hartie cat si pe strada / circuit, la o liniuta topul ar fi: Fabia 1.9 TDI 90 CP Clio 1.5 dCi 80 Cp Megane 1.5 dCi 80 CP. Cum de altfel e si normal, cifrele vorbesc de la sine. La stabilitate si cursa pe circuit/curbe etc. cred ca Megane-ul ar recupera un pic din handicap (in special daca vorbim de Clio Symbol si Fabia Sedan sau Combi care sunt mai instabile in viraje). A, si Megane-ul sa fie hatchback. Nu am verificat foarte strict treaba asta, este pur si simplu parerea mea bazata pe experienta conducerii in mod repetat a masinilor mentionate. Si ca sa-l intep un pic pe Race ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
morph |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Evident ca senzatia unei turbine e mult mai placuta si mai accentuata ca orice benzinar dus in 5-6000rpm, chiar daca ultimul ajunge mai repede la suta.
Skoda aia poa' sa aiba si 500 de cai ca tot urata ramane, ca si 80% din modelele VAG ![]() Mai bine comparati skoda 90 cp cu 1.5dCi 100cp, de ce sa fie aia avantajata? Plus ca la turbina cu geometrie variabila dispare din delayul la 'calcare' brusca. ![]() |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
sorin |
![]()
Post
#21
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Am facut o liniuta la semafor cu un Passat break 1.9 TDI-130 cp si stateam tot timpul in fata lui cu juma de masina,am facut o reluare de la 130 la 200 km/h la concurenta cu un A4 break 1.9 TDI-110 cp si nu se tinea dupa mine deci si TDI-urile sunt doar niste motoare normale nu cum le elogiaza unii ca fiind niste monstri.
TDI PD nu are viitor si VAG au observat si ei asta,in schimb potentialul commonrailului mai poate fi exploatat inca multi ani. Iar intre DCI,HDI si JTD Multijet nu cred sa existe mari diferente avand in vedere ca marcile care le detin si construiesc sunt de multi ani pionieri in tehnologia diesel.La capitolul diesel eu as da un + marcii BMW care la capitolul fiabilitate,silentiozitate si performante sunt peste concurenta dar asta poate si din cauza ca pentru BMW motoarele au fost dintotdeauna esenta. |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
@mandelu ai dat drumul la o discutie in care faci afirmatii contradictorii ca sa nu zic false.
1. Intai zici ca motorul de 1.9TDI de 90CP ridicat la 130CP nu e bun si ca-l faci zdrente cu 1.5dCi/80CP QUOTE Imi pare rau pentru tdi dar dci-ul meu o face zdrente la performante in linie dreapta Dupa care revii si spui ca de fapt nu ti-a dat senzatii si ca nu te intereseaza performantele ci senzatiile QUOTE Eu nu zic ca nu e posibil sa fuga mai bine, dar mie ca pasager nu mi se transmitea absolut deloc senzatia asta. Pai ori o faci zdrente ori e posibil sa fuga mai bine, nici tu nu mai stii, iar din cele doua afirmatii noi cei care citim nu intelegem nimic. Care sa fi fost adevarul in urma comparatiei facute de tine intre cele doua masinii? Ca o faci zdrente, ca e posibil sa fuga mai bine... ne-ai lamurit bustean. 2. Este el vioi motorul de 1.5dCi/80CP (nu stiu cat de vioi este pe Symbol, in sensul ca nu stiu daca are aceeasi cutie ca Bicorpul, dar il stiu cum se comporta pe Bicorp) dar nu cred ca e mai bun ca un 1.9TDI/130CP. De ce spun asta? Fiindca il compar cu 1.4TDI PD/80CP remapat la 105CP, iar comparatia este facuta de acelasi sofer, fiind vorba de masinile din semnatura si nu, ca in cazul tau, in care pe una o conduci tu si o simti cum raspunde la acceleratii bruste si la cealalta stai in dreapta si nu sti cat de "brutal" a fost soferul cu acceleratia, chiar daca a ajuns la 3000rot/min cu ea (lucru de altfel normal, eu cam pe acolo schimband vitezele). Pot sa-ti spun ca daca initial 1.5dCi/80CP era mai vioi cu toate ca la senzatie de accelerare erau la fel intrucat are cuplu de 185Nm/2000rot/min iar 1.4TDI/80CP avea 195Nm/2200rot/min, dupa remapare nu mai pot sa spun ca sunt cam la fel, surplusul de putere si cuplu se simt destul de bine, motorul de 1.4TDI ajungand la 105CP/245Nm/2200-2700rot.min. Practic nu numai ca ai senzatia ca accelereaza mai bine (senzatia, ca orice sentiment, fiind un lucru subiectiv nu poate fi luata ca parametru de comparatie) ci chiar se infige mai bine, urca mai repede in turatii chiar daca trage dupa el aproape 300kg in plus si e motor in 3 cilindri. Asa ca avand experienta cu cele 2 masini, din semnatura, nu prea cred "senzatiile" tale ci mai degraba sunt tentat sa cred datele tehnice din care mi-e clar ca 1.9TDI chipuit de la 90CP la 130CP este peste 1.5dCi/80CP chiar daca echipeaza un Clio si nu un Megane (masina mai grea). Acum daca comparam, din punct de vedere zgomot, cele 2 motoare atunci dCi-ul nu suporta comparatia (e mult sub demnitatea lui). Cand pornesc dimineata dCi-ul face ca tractorul, un pic, dupa care isi revine la zgomotul obisnuit, e cand pornesc TDI-ul, tata... parca pornesc drujba, circularul (stiti voi tractorasele alea de se plimba aia cu ele pe la tara sa taie lemne pe la oameni) dupa 30s incepe sa-si revina si face ca pusculita si de-abia dupa 2min incepe sa scoata sunetul obusnuit de tractoras. Asa ca aici dCi-ul sta mai bine. Daca e sa comparam consumul atunci TDI-ul are un mic plus. Comparatia facandu-se pe acelasi traseu, casa-servici si retur, dCi-ul consuma 7,2-7,5l/100km iar TDI-ul 6,6-6,8l/100km. Cu toate astea spun ca are doar un mic plus in fata dCi-ului fiindca TDI-ul il conduc eu (schimb mai sus si cad pe cuplu maxim) iar dCi-ul il conduce sotia care, din cate am observat, schimba mai jos si "cade" un pic sub cuplu maxim (a nu se intelege ca merge subturat, ca daca era asa tramvai scria pe ea) plus ca difera orele de plecare si sosire (traseul fiind acelasi deoarece lucram in acelasi loc) dCi-ul avand parte de mai multa aglomeratie. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
NetFlow |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 January 06 ![]() |
Intai de toate motorul de 90CP de la VW nu e PD. E un TDI de generatie veche.
O1 are ~1300kg, 90CP, 210Nm la 1900rpm. 0-100 : 13s Clio2 are ~1000kg, 80CP, 184Nm la 2000rpm. 0-100 : 12.2 Nu inteleg cum cineva din datele astea poate conchide ca motorul de 90CP TDI e "varza" si ca prefera motorul lui de 80CP. Oricum ai privi acel motor e net superior la performatze. Este f corect insa ca e mult mai zgomotos decat un CR, si probabil, consuma si mai mult. Oricum ar fi nu e corect sa comparati un motor destul de vechi cu unul relativ nou. (doar 0.8s diferentza pana la 100km/h dar masina are 300kg IN PLUS. Aproape 1/3 din greutatea totala a lui clio) BTW. Un 90cp remapat, cred ca era la 115-120CP, adica stage1, nu 130CP care ar insemna un stage2, da asta e alta poveste, are 270Nm adica cu aproape 100Nm in plus fatza de 1.5dCi. Daca nu poti "simtzi" acesta diferentza e grav ![]() Cine vrea sa vada ce poate un TDI PD ii sugerez sa conduca un motor AWX (130cp, 285Nm stock), si daca au unde unul remapat ( 160CP, 390Nm). Parerea mea e ca motoarele dCi sunt excelente la consum si la zgomote, insa sunt in urma tdi pd la performantze si fiabilitate. Eu unul nu as cumpara TDI PD si as cumpara 1.5dCi daca ar exista asa ceva la vw. PS: VW va renunta la PD nu pt ca "sunt varza" ci pt ca sunt f zgomotoase si din aceasta cauza VW pierde multi clienti. E clar ca trecerea la TDI CR va insemna, probabil, si o diminuare a performatzelor, insa un castig la zgomote/consum. This post has been edited by NetFlow: 27 Jan 2006, 21:41 |
--------------------
Dacia
1310 logan 1.4 cel mai ieftin
|
|
pablo |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
QUOTE(padre @ Jan 27 2006, 08:13 PM) Si ca sa-l intep un pic pe Race ![]() ![]() ![]() Pai tu am impresia ca nu ai condus Megane de 1,6.Am mai intilnit "baieti rai" in drumurile mele prin frumoasa si fascinanta noastra tarisoara echipati cu VW sau Octavii de 1,9.Nu stiu care sint senzatiile in Fabia de 1,9 (nu am condus decit de 65 CP tipul SDI) dar stiu ca un TDI (fara I rosu) nu e mai sprinten decit un 1,6 daca il turezi. Padre benzinarul are 115 CP la 6.000 de ture iar cuplul maxim e la 4.200.Daca nu-l turezi e logic ca te depaseste toata lumea. |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
NetFlow |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 January 06 ![]() |
E corect ce zici tu. E clar ca un motor de 115 cai e mai sportiv si mai performant ca unul de 90CP. Mai ales ca si motorul si mashina sunt mai usoare in aceasta comparatie. Beleaua e alta. Cel cu motorul diesel nu tre sa faca nimic special sa beneficieze de mare parte din cuplu/CP. Adica poate sa "stea" linistit la 2000rpm si sa conduca relaxat si cu consum mic. Pe de alta parte cel cu benzina tre sa fie "pregatit". Adica ori sa tzina mashina la 4-5000rpm "toata ziua" ca "poate are nevoie de 115CP" sau schimba treapta f repede inainte.
La "liniutze" e clar ca benzina cu 115CP va castiga. In trafic insa e putin probabil ca cel cu benzina sa o "tzina" tot timpul asa turata, ca doar are benzina si merge la consum, si asta face ca diesel sa accelereze mult mai repede, desi are mai putini CP. |
--------------------
Dacia
1310 logan 1.4 cel mai ieftin
|
|
sorin |
![]()
Post
#26
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Pablo ce spui de explicatia de mai sus?
![]() ![]() ![]() |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
QUOTE(mandelu @ Jan 27 2006, 10:05 AM) Am mers ieri cu o skoda octavia tdi 1,9 90 cp cu chip tunning la 130. Imi pare rau pentru tdi dar dci-ul meu o face zdrente la performante in linie dreapta. Adica ma asteptam sa manance asfaltul la 130 cp. Dar de unde, nu m-a bagat nici macar o clipa in scaun in conditiile in care i-a dat de cateva ori 3000 rpm. Pai la mine cand infig piciorul in acceleratie la 2000 rpm mananca asfaltul. Era mai stabila, mai bine lucrata pe dinauntru dar pentru mine motorul e de departe cel mai important criteriu. Una peste alta super dezamagit am fost. De motorizare, nu de masina in sine. Vorbesti serios? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
hebron |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
[QUOTE]te rog sa mergi cu o asa masina in dreapta cum am stat eu
pai mandelu, cum poti tu caracteriza o masina stand in dreapta? |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
cri123 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Interesanta discutie ... transformata in venica polemica DCI vs. TDI. TDI super naspa, numai DCI super diesel
![]() ![]() Din experienta cu unele din motoarele descrise aici, pot sa afirm cu mana pe inima ca un 1.9 TDI 130CP e peste 1.9 DCI 120CP, din punct de vedere al puterii si cuplului. M-am dat cu un Passat (modelul anterior) cu asa motor, si te salta pe scaune la schimbarea vitezelor, faza pe care o Laguna dci nu o face (si cu asta m-am dat, ca doar vreau sa imi cumpar una). Nu vorbesc aici de finetea motorului (unde dci e mult peste), nici de zgomot (unde tdi suna chiar ca un tractor, chiar si asta nou de 2.0), ci de forta bruta. Ca sa nu vorbim ca TDI are cuplul max la turatii mai joase ca DCI ![]() M-am plimbat si cu o Alfa 156 1.9 JTD, si asta le face praf pe ambele amintite mai sus. Pur si simplu este peste ele la orice capitol am vrea, ne place sau nu. Si avea ceva ani in plus masina. HDI - nu stiu decat putin, tatal nasului meu a avut un 406 HDI de 2L (nu motorul de 130 CP). Era mai putin nervos ca si DCI, dar era placut. Mai mult nu stiu, dar omul si-a vandut 406-le si acum are Laguna 1.9 dci, si ii pare rau dupa 406. Trageti singuri concluzia. M-am plimbat si cu un Mondeo TDCI (116 CP parca), si culmea, si asta pare mai nervos decat DCI. Si mai zgomotos. Parerea mea ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
QUOTE Ca sa nu vorbim ca TDI are cuplul max la turatii mai joase ca DCI Nu toate TDI-urile au cuplu la turatii mai joase. Uite un exemplu: 1.4 TDI PD/80CP capacitate cilindrica 1422cm3 cuplu 195Nm/2200rot/min 1.5 dCi/80CP capacitate cilindrica 1461cm3 cuplu 185Nm/2000rot/min |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:12 |