Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

DCI vs. TDI vs. HDI vs. MULTIJET, diferente

NetFlow
post 29 Jan 2006, 13:23
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 January 06




Sunt motoare diferite, unul in 3 pistoane si unul in 4 cu capacitate cilindrica mai mare. Chiar si asa cuplu la dCi e mai mic. E normal, CR este cauza, dar eu as cumpara oricand 1.5dci decat 1.4tdi pd.


--------------------
Dacia 1310
logan 1.4 cel mai ieftin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 29 Jan 2006, 17:56
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




1.4 TDI e in 3 cilindri. Daca insa ne uitam la motoare normale, 1.9 - 2L, TDI e mai nervos un pic. Insa si eu tot DCI mi-as lua wink.gif

Legat de Panda Multijet, am avut ocazia sa ma intalnesc cu unul pe drum de la Bucuresti la Cluj, si a trebuit sa chinui masina ca sa ma tin de el (bine, acuma la mine erau 4 persoane plus bagaje, in Panda soferul). Oricum, motorul pare a fi super bun.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaiser_bz_ro
post 29 Jan 2006, 22:16
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 20 July 05
From: buzau / bucuresti




Eu unul prefer dCi. TDI-ul de la VW e foarte zgomotos. Din cate am citit din diverse surse nu rezulta ca TDI-ul ar fi cu mult mai fiabil sau mai economic ca dCi-ul. Singura diferenta e de un cuplu mai mare la turatii mai mici ptr TDi, de aici rezultand si senzatia "de te baga in scaun". Singurul lucru pe care il regret e ca nu mi-am luat 1.5dCi de 100 cai (am preferat textilul cu "piele" in locul a 20 cai si 20Nm sad.gif( ) sa dau rusinica la 1.9-TDi- 105 cai de la WV.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dci 2004 Privilege - BZ 85 BMC
Renault Megane Sedan 1.5dci 40.000km 2004 - Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 29 Jan 2006, 22:21
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




NetFlow m-ai spart !!!
QUOTE
E corect ce zici tu. E clar ca un motor de 115 cai e mai sportiv si mai performant ca unul de 90CP. Mai ales ca si motorul si mashina sunt mai usoare in aceasta comparatie. Beleaua e alta. Cel cu motorul diesel nu tre sa faca nimic special sa beneficieze de mare parte din cuplu/CP. Adica poate sa "stea" linistit la 2000rpm si sa conduca relaxat si cu consum mic. Pe de alta parte cel cu benzina tre sa fie "pregatit". Adica ori sa tzina mashina la 4-5000rpm "toata ziua" ca "poate are nevoie de 115CP" sau schimba treapta f repede inainte.
La "liniutze" e clar ca benzina cu 115CP va castiga. In trafic insa e putin probabil ca cel cu benzina sa o "tzina" tot timpul asa turata, ca doar are benzina si merge la consum, si asta face ca diesel sa accelereze mult mai repede, desi are mai putini CP.

Pai Dci are CUPLU maxim la 2.000 nu PUTERE maxima.E o mica diferenta.Dci de 80 CP are puterea maxima la 4.000 de turatii (la fel si cel de 100 CP).Asa ca daca tu il tii pe Dci la 2.000 de ture ai mult mai putini caluti din "herghelia de sup capota" in actiune.
Si nu trebuie sa tii benzinarul in 4.000 de ture.E suficient 3.000.


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 30 Jan 2006, 00:11
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Desi pablo are un punct foarte corect de zis aici, hai sa nu o dam iar in benzina vs. diesel, ca nu asta a intrebat omul smile.gif Aici e diesel vs. diesel smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NetFlow
post 30 Jan 2006, 02:26
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 January 06




QUOTE(pablo @ Jan 29 2006, 11:21 PM)
NetFlow m-ai spart !!!

Pai Dci are CUPLU maxim la 2.000 nu PUTERE maxima.E o mica diferenta.Dci de 80 CP are puterea maxima la 4.000 de turatii (la fel si cel de 100 CP).Asa ca daca tu il tii pe Dci la 2.000 de ture ai mult mai putini caluti din "herghelia de sup capota" in actiune.
Si nu trebuie sa tii benzinarul in 4.000 de ture.E suficient 3.000.
*


As fi vrut sa iti raspund.. insa chiar e locul si cazul, e un topic diesel vs diesel si nu are ce cauta benzina, scuze de offtopic.


--------------------
Dacia 1310
logan 1.4 cel mai ieftin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 30 Jan 2006, 07:50
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




google incearca te rog sa nu mai citesti printre randuri. Ai dat un al doilea citat dar ce era deasupra lui nu ai citit se pare. Am zis: "reformulez". Asta, in acceptia mea, inseamna ca ceea ce era inainte am retras. Si am spus in alta forma. Pricepi? Sau e nevoie sa iti fac vreun desen?

Si ma repet, e punctul meu de vedere, nu oblig pe nimeni sa il accepte, eu am scris despre cum am simtit eu, nu inseamna ca toti ar fi simtit la fel. Dar nu va mai chinuiti atata sa imi desfiintati vorbele ca nu imi schimb parerea. Insa in egala masura nici nu incerc sa va conving ca e ca mine.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 30 Jan 2006, 11:09
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




sa-mi dau si eu cu parerea
1.9 tdi 90 cp VAG- foarte zgomotos la rece si zgomotos dupa (pe mine personal nu ma deranjeaza, dar asta am sesizat), semi-vioi, enervant cam dupa 35-6-700 (asta e smile.gif )
1.5 dci 80 cp - nu am condus decat O data cam 10 km, cu masina incalzita in prealabil dar, tot am observat - muuult mai silentios (masina dadea senzatia ca e mai inchegata - aici fac si compataria cu masina cu 1.9 tdi), vioi, dar am rezerve caci nu am dat niste reprize decat in linie dreapta, nu l-am "testat" in profunzime. Valabila treaba cu terminarea distractiei pe la 3500.
1.9 - 90cp - common rail de la ford (care mi se pare ca e oricum de la volvo sau chiar renault) - zgomotos "la rece" dupa niscaiva ani, masina inchegata per ansamblu dar spre "sfarsit" tremura bordul la pornire dry.gif , vioaie dupa 2000, cam greoaie pentru oras (nu era foarte elastica cutia - scuzati smile.gif ) - ori mergeam cu ea mai turata si aveam cuplu, ori mergeam constant pe la 1800 si nu prea aveam asa ceva. foarte placuta pe sosea chiar si dupa o pierdere masiva de putere (si probabil de cuplu) - i s-a schimbat o piesa (debitmetru cred) si nu a fost reglata dupa montaj.
desi, pe cat de putin am condus 1.5-ul, pot spune ca mi-a placut cel mai mult.
a...era sa uit. smile.gif 1.9 sdi - se mentine treaba cu zgomotul, dar are un plus din partea mea pentru "sinceritate" . Nu e nici o turbina care sa ma imbete cu apa rece ca sa spun asa. Cum merge de la plecarea de pe loc, merge pana la 4500-5000. Lenes dar ieftin si cred ca si fiabil.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 30 Jan 2006, 11:49
Post #39


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(pablo @ Jan 28 2006, 11:36 AM)
Pai tu am impresia ca nu ai condus Megane de 1,6.Am mai intilnit "baieti rai" in drumurile mele prin frumoasa si fascinanta noastra tarisoara echipati cu VW sau Octavii de 1,9.Nu stiu care sint senzatiile in Fabia de 1,9 (nu am condus decit de 65 CP tipul SDI) dar stiu ca un TDI (fara I rosu) nu e mai sprinten decit un 1,6 daca il turezi.
Padre benzinarul are 115 CP la 6.000 de ture iar cuplul maxim e la 4.200.Daca nu-l turezi e logic ca te depaseste toata lumea.
*



Ba am condus Megane 2 Sedan 1.6 16v, si chiar 3 masini diferite, la numar diferit de km parcursi, etc. Deci pot sa spun ca am acoperit o plaja larga de "situatii" desi nu pot sa spun ca am mare experienta cu motorul asta. In total cred ca am parcurs doar cateva mii de km, deci nu foarte mult. Am turat motoarele in toate felurile in care mi-am dorit, si gen linute, si de la 60 km/h in sus, in depasiri la drum lung, in oras, etc. Asta a fost parerea mea si crede-ma, nu am nici un motiv sa laud Fabia 1.9 TDI 90 CP. Doar ca senzatia de "vivacitate" a fost mai puternica in Fabia, sincer.
Ar fi interesanta o linuta intre cele 2 masini mentionate de mine, nu stiu sigur cine ar castiga. Sunt insa destul de sigur ca daca intrecerea s-ar face cu pornire din mers ar castiga Fabia. Cel mai corect ar fi daca ar posta cineva niste cifre oficiale, nu prea stiu de unde sa le iau pt. Fabia.
Si indiferent de cifre, eu am spus de senzatiile traite. cool.gif laugh.gif cool.gif


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 30 Jan 2006, 12:08
Post #40


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Hmm...s-a degenerat la un offtopic de genul viteza vs. senzatii.

Pai...eu zic sa puneti un dCI, TDI..HDI...Multijet...ce-o fi el...pe-un trabant sau un Oltcit...sau ...o dacie mai veche...si...sa vedeti atunci senzatii tari...

Sau...cum zicea cineva pe-aci...va poate ajuta si niste iarba sa va simtitzi in megane ca-n avion de vanatoare....


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kornel
post 30 Jan 2006, 12:39
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 27 October 05




interesanta discutie, dar eu nu la asta m-am referit cind am propus topicul.
in primul rand voiam sa aflu mai multe detalii tehnice despre aceste tipuri de motoare si apoi cate ceva despre performantele lor (consum, viteze, fiabilitate etc). mergem mai departe si vedem ce o iesi!


--------------------
megane 2 sedan 2005 expresion
Megane II Confort Expresion, 1,5 dci, 100cp, climatronic, gri platine, D69, noiembrie 2005, 22.000km la 15.05.2006
SMART MCC, 599cmc, 50cp, 2 locuri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NetFlow
post 30 Jan 2006, 13:04
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 January 06




Parerea mea, ce atuuri are fiecare motor:
- dci: silentzios, cuplu maricel
- hdi: silentzios
- tdi:cuplu/cp mare
- multijet: nu stiu smile.gif

Ce "probleme" are fiecare:
- dci: pretentios la motorina. (1.5L)
- hdi: n-am auzit probleme majore
- tdi: super galagios
- multijet: no ideea

Despre consum e greu de zis.. pt ca mashinile au greutati diferite, iar motoarele greutati diferite. Din ce stiu eu 1.5dCi 80CP consuma ceva mai putin ca 1.9tdi 90CP. Poate ca diferentza vine de la cei 10CP in plus. Am inteles ca 1.4TDI PD 70CP are consum comparabil cu 1.5dCi 65CP.

This post has been edited by NetFlow: 30 Jan 2006, 13:10


--------------------
Dacia 1310
logan 1.4 cel mai ieftin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 30 Jan 2006, 13:17
Post #43


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia





Daca spui ca dCI are probleme cu motorina atunci si hdi si JTD Multijet au pentru ca principiul de functionare este identic.


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NetFlow
post 30 Jan 2006, 13:22
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 January 06




Nu cred ca rampa comuna e cu probleme.. din ce am inteles si 1.9dCi are rampa comuna si nu are aceste "probleme". Cred ca injectoarele sunt sensibile... ( si nu din auzite zic asta.. un prieten cu un clio chiar i-au "picat" la 50k km)


--------------------
Dacia 1310
logan 1.4 cel mai ieftin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 30 Jan 2006, 19:48
Post #45


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




QUOTE(mandelu @ Jan 30 2006, 07:50 AM)
google incearca te rog sa nu mai citesti printre randuri. Ai dat un al doilea citat dar ce era deasupra lui nu ai citit se pare. Am zis: "reformulez". Asta, in acceptia mea, inseamna ca ceea ce era inainte am retras. Si am spus in alta forma. Pricepi? Sau e nevoie sa iti fac vreun desen?

Si ma repet, e punctul meu de vedere, nu oblig pe nimeni sa il accepte, eu am scris despre cum am simtit eu, nu inseamna ca toti ar fi simtit la fel. Dar nu va mai chinuiti atata sa imi desfiintati vorbele ca nu imi schimb parerea. Insa in egala masura nici nu incerc sa va conving ca e ca mine.
*


Poate imi spui, desenezi asa ca pentru prosti (ai grije la limbaj ca eu nu te-am jignit), si mie, unde ai scris cuvantul reformulez in postul din care am dat citatul. Si ca sa fie treaba clara pun tot postul.
QUOTE(mandelu @ Jan 27 2006, 11:36 AM)
Netflow: inainte sa ti se para penibila te rog sa mergi cu o asa masina in dreapta cum am stat eu si apoi sa imi zici mie ca "rata impunge". Eu am zis parerea mea proprie si personala bazata pe ce am simtit eu. Nu ma intereseaza ce zic datele tehnice, insa ma asteptam sa fuga zdravan. Te sfatuiesc inainte de a-mi mai spune mie ca fac afirmatii penibile sa mergi putin cu un clio dci 80 cp, condus asa mai in forta.

Eu nu zic ca nu e posibil sa fuga mai bine, dar mie ca pasager nu mi se transmitea absolut deloc senzatia asta. Si asta ma intereseaza sa simt. Pot sa am 60 la ora daca senzatia pe care o am e de super viteza mie imi place la nebunie asta. De ex. senzatia pe care o am intr-un kart e mult mai mare decat cu masina.

Sincer, chiar nu ma intereseaza ce credeti voi, eu personal nu am sa imi cumpar niciodata un tdi de genul asta.

Si ca sa-ti fie mai usor sa-mi desenezi uite si poza cu postul tau:
mandelu1bp.jpg
Si oricum din ceea ce ai spus in al doilea post nu rezulta ca-l faci zdrente, ba din contra, ca ar fi posibil sa fuga mai bine iar asta imi seamana mie cu retractare nu refolmurare, da asta-i in acceptia mea. Oricum astept desenul in care sa-mi arati ca ai zis "reformulez".


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BASU
post 31 Jan 2006, 00:25
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 27 December 05
From: Bucuresti




eu am avut de ales intre pejo 406 2.0hdi, astra 1.7dti, passat 1.9tdi
pai hai sa vedem... 2.0hdi e cam slabutz>90calutzi... 1.7dti>in afara de zgomot mai are ceva interesant?... nu cred ca m-as baga nici la asta nou 1.7dtci 16v... 1.9tdi>daca faci un drum mai lung de 30min cand cobori din el inca iti mai zbarnaie creierul in cap... foarte galagios...
astea find zise am ales
Max torque 250 Nm @ 1750RPM din compartimentul motor auzi doar un fsst subtil... nu o zdranganeala de injectoare TDI laugh.gif
slabutz nu? wub.gif

This post has been edited by BASU: 31 Jan 2006, 00:31


--------------------
'04 Renault Megane Sedan 1.9dci Privilege+sunroof
'02 Renault Laguna 2 GT 1.9dCi 107cp+soft
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themadman
post 31 Jan 2006, 05:07
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(jack @ Jan 27 2006, 11:53 AM)
Oricum ar fi O1 cu motor de 90CP "te face" si la 400m si pe orice circuit.

nu sunt un fan inrait commonrail sau un adversar pd, tot ce afirm e bazat pe ce am citit sau pe ce am vazut.  Eu au facut liniute cu un prieten care are clio bicorp 1,5 dci 80cp. deci 102 cp versus 80, ma rog...megane mai greu...clio mai usor... cert este ca pana la viteza a treia inclusiv mi-am furat-o de fiecare data. sunt convins ca sunt mai multe criterii ( rapoarte cutie, etc) dar dci de 80 de cai este super sprinten. nu cred ca octavia de 90 stock il bate. in cazul acestei comparatii stricte PD 90 cp - dci 80 cp, dci-ul castiga...
Asat chiar ca e trasa rau de par!

e din ams pe nov sau dec.... langa testul comparativ cu 10 diesel-uri apare comunicatul vw.... chiar n-am "aport personal" la stire... smile.gif
*




i-am rupt eu gura la o octavia tdi90 cp. nu are ce sufla la dci 80 pe clio. 3 liniute nu a miscat.
o sa incep sa mai postez din liniute pe aici sa vedeti ce se mai intamla (video daca e interes)
dintre diseluri pana acum bat xsara hdi 90cp,opel astra dti 101 cp,octavia tdi90, megane dci 80cp,hyunday matrix crdi 80cp si dracu stie cu ce am mai dat liniute.
a da cu vw bora de 101 cp care pana la 120 am o masina in fata si pana la 155 are el 2 in fata. laugh.gif



--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI 2004 Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 31 Jan 2006, 10:09
Post #48


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Iar o "datzi in diverse".....

Liniute cu dieselul....hmm...ce-avetsi oameni buni? Daca vreti liniute...s-au inventat motoarele pe benzina.

Si..oricum...nu cred ca ideea topicului era despre ..care motor e mai rapid....ci despre diferentele costructive si functionale ale fiecaruia...


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 31 Jan 2006, 22:32
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




observ un tipar "masina mea la cei 3 cai putere ai ei e incredibil de rea, se aduna asfaltul sub roti numa' cand ii arat cheia si rupe orice alta masina de pe strada! sa moara bibi ca asa e!"


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 31 Jan 2006, 22:40
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




Themadman, poate se trage si datorita calitatilor tale de sofer de curse...poate faci si un Porsche cu o incepatoare la volan...sau pe gagica lu' Irinel care saraca "se da" prin curte deocamdata...Hai sa nu facem comparatii dupa liniutze ca nu cred ca e relevant... dry.gif
1.9TDI (am condus 2 ani), mi se pare excelent, in afara de zgomot care zgomot insa m-a facut sa ma indragostesc de Diesel.


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 31 Jan 2006, 22:42
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




ICE 2K stai linistit, sa vezi ce e pe forum la Dacia...aia chiar nu stiu de gluma daca le zici ceva... wink.gif


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 31 Jan 2006, 22:53
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




stiu, am trecut si p-acolo smile.gif era acolo un gogoman care se certa cu mine zicand ca daca sa zicem el merge cu 100km/h si are 3000rpm, in momentul in care ar intra in golul de aer format in spatele unui camion sa zicem, turatia i-as scade la 2500 smile.gif))) n-am reusit sa-l conving de ce gogomanii zice. da' hai ca suntem OT.


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themadman
post 1 Feb 2006, 12:10
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(hebron @ Jan 31 2006, 10:40 PM)
Themadman, poate se trage si datorita calitatilor tale de sofer de curse...poate faci si un Porsche cu o incepatoare la volan...sau pe gagica lu' Irinel care saraca "se da" prin curte deocamdata...Hai sa nu facem comparatii dupa liniutze ca nu cred ca e relevant... dry.gif
1.9TDI (am condus 2 ani), mi se pare excelent, in afara de zgomot care zgomot insa m-a facut sa ma indragostesc de Diesel.
*




sau poate nu ca nu sunt singurul care stie.
ai si dreptate poate ca nu conteaza dupa liniutze dar oricum e un fapt.
am vb de liniute pt ca am vrut sa evidentiez nervozitatea motorului fata de altele. dar la multe dintre masini e vb si de greutate..ele avand intre 100 si 200 kg in plus fata de clio, dar nu intotdeauna.

in fine, oricum despre curse si liniute discut pe al forum. aici la batrani 120 km/h e viteza diavolului oricum si probabil ca unii de aici nu inteleg oricum ce e aia o liniuta.


ca sa revin la discutia initiala a topicului zic asa:

motorul meu 1.5 dci mi se pare mai bun decat altele deoarece are performante mai bune si consumul in realitate este cel mai mic din aceasta categorie.
cititi revista quattro route care se gaseste la benzinariile mol si o sa vedeti testul din revista.






--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI 2004 Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 1 Feb 2006, 15:51
Post #54


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




ZADAMAN...jignesti si nu e frumos......
Eu cred ca...cel putin 40% din membrii acestui forum sunt mai soferi decat tine....Si oricum...un sofer bun nu se vede la liniute....ci in traficul de zi cu zi...La liniute se vad asa numitii "pusti gaozari" (asa li se zice...nu sunt io de vina) cu pretentii de piloti....

Toata lumea intelege ce e aia o liniuta....dar nimeni nu intelege ce e aia o liniuta cu diesel...... Mie mi se pare un fel de sex cu papusa gonflabila....sau...chiar mai rau....cu tine insuti...


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 1 Feb 2006, 16:02
Post #55


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Foarte interesant pot sa spun ... wink.gif ... daca nu se opresc liniutele se opreste topic-ul ... ohmy.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 1 Feb 2006, 16:10
Post #56


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Corect....de data asta...nu pot fi decat de acord cu tine


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Race
post 1 Feb 2006, 16:13
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 8 April 05
From: Bucuresti




QUOTE
Liniute cu dieselul....hmm...ce-avetsi oameni buni? Daca vreti liniute...s-au inventat motoarele pe benzina.

Luati aminte ca zice bine omu'...


QUOTE
in fine, oricum despre curse si liniute discut pe al forum. aici la batrani 120 km/h e viteza diavolului oricum si probabil ca unii de aici nu inteleg oricum ce e aia o liniuta

Maoritatea masinilor de pe forumul asta sunt mai rapide decat a ta.De fapt,singurele pe care le faci sunt Clio dCi 65,poate Clio 1.4 8v,si Megane dCi 80.Asa ca nu te mai da tu asa rotund.

QUOTE
Eu cred ca...cel putin 40% din membrii acestui forum sunt mai soferi decat tine....

O afirmatie cam hazardata,tinand seama ca nu se bazeaza pe ABSOLUT nimic.

QUOTE
Si oricum...un sofer bun nu se vede la liniute....ci in traficul de zi cu zi...

Un sofer bun nu se vede la liniute,asa e.Dar nici intraficul de zi cu zi.Ma rog,daca tie sa tai calea fara sa semnalizezi,sa forteti galbenul si in general sa mergi pe ideea "da-l dracu' ca doar nu da in mine,pune el frana" ti se pare ca dovedesc calitatile unui sofer...


--------------------
Renault Clio 1.4 16v Extreme 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 1 Feb 2006, 16:15
Post #58


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Nu vreti ... asta e rezultatul ... topic closed ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 14:41
Dacia