DCI vs. TDI vs. HDI vs. MULTIJET, diferente
![]() ![]() ![]() |
DCI vs. TDI vs. HDI vs. MULTIJET, diferente
NetFlow |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 logan 1.4 cel mai ieftin
|
|||
cri123 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
1.4 TDI e in 3 cilindri. Daca insa ne uitam la motoare normale, 1.9 - 2L, TDI e mai nervos un pic. Insa si eu tot DCI mi-as lua
![]() Legat de Panda Multijet, am avut ocazia sa ma intalnesc cu unul pe drum de la Bucuresti la Cluj, si a trebuit sa chinui masina ca sa ma tin de el (bine, acuma la mine erau 4 persoane plus bagaje, in Panda soferul). Oricum, motorul pare a fi super bun. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
kaiser_bz_ro |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 20 July 05 From: buzau / bucuresti ![]() |
Eu unul prefer dCi. TDI-ul de la VW e foarte zgomotos. Din cate am citit din diverse surse nu rezulta ca TDI-ul ar fi cu mult mai fiabil sau mai economic ca dCi-ul. Singura diferenta e de un cuplu mai mare la turatii mai mici ptr TDi, de aici rezultand si senzatia "de te baga in scaun". Singurul lucru pe care il regret e ca nu mi-am luat 1.5dCi de 100 cai (am preferat textilul cu "piele" in locul a 20 cai si 20Nm
![]() |
--------------------
Renault Megane
Sedan 1.5dci
2004 Privilege
- BZ 85 BMC Renault Megane Sedan 1.5dci 40.000km 2004 - Privilege
|
|
pablo |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
NetFlow m-ai spart !!!
QUOTE E corect ce zici tu. E clar ca un motor de 115 cai e mai sportiv si mai performant ca unul de 90CP. Mai ales ca si motorul si mashina sunt mai usoare in aceasta comparatie. Beleaua e alta. Cel cu motorul diesel nu tre sa faca nimic special sa beneficieze de mare parte din cuplu/CP. Adica poate sa "stea" linistit la 2000rpm si sa conduca relaxat si cu consum mic. Pe de alta parte cel cu benzina tre sa fie "pregatit". Adica ori sa tzina mashina la 4-5000rpm "toata ziua" ca "poate are nevoie de 115CP" sau schimba treapta f repede inainte. La "liniutze" e clar ca benzina cu 115CP va castiga. In trafic insa e putin probabil ca cel cu benzina sa o "tzina" tot timpul asa turata, ca doar are benzina si merge la consum, si asta face ca diesel sa accelereze mult mai repede, desi are mai putini CP. Pai Dci are CUPLU maxim la 2.000 nu PUTERE maxima.E o mica diferenta.Dci de 80 CP are puterea maxima la 4.000 de turatii (la fel si cel de 100 CP).Asa ca daca tu il tii pe Dci la 2.000 de ture ai mult mai putini caluti din "herghelia de sup capota" in actiune. Si nu trebuie sa tii benzinarul in 4.000 de ture.E suficient 3.000. |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
cri123 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Desi pablo are un punct foarte corect de zis aici, hai sa nu o dam iar in benzina vs. diesel, ca nu asta a intrebat omul
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
NetFlow |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 January 06 ![]() |
QUOTE(pablo @ Jan 29 2006, 11:21 PM) NetFlow m-ai spart !!! Pai Dci are CUPLU maxim la 2.000 nu PUTERE maxima.E o mica diferenta.Dci de 80 CP are puterea maxima la 4.000 de turatii (la fel si cel de 100 CP).Asa ca daca tu il tii pe Dci la 2.000 de ture ai mult mai putini caluti din "herghelia de sup capota" in actiune. Si nu trebuie sa tii benzinarul in 4.000 de ture.E suficient 3.000. As fi vrut sa iti raspund.. insa chiar e locul si cazul, e un topic diesel vs diesel si nu are ce cauta benzina, scuze de offtopic. |
--------------------
Dacia
1310 logan 1.4 cel mai ieftin
|
|
mandelu |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
google incearca te rog sa nu mai citesti printre randuri. Ai dat un al doilea citat dar ce era deasupra lui nu ai citit se pare. Am zis: "reformulez". Asta, in acceptia mea, inseamna ca ceea ce era inainte am retras. Si am spus in alta forma. Pricepi? Sau e nevoie sa iti fac vreun desen?
Si ma repet, e punctul meu de vedere, nu oblig pe nimeni sa il accepte, eu am scris despre cum am simtit eu, nu inseamna ca toti ar fi simtit la fel. Dar nu va mai chinuiti atata sa imi desfiintati vorbele ca nu imi schimb parerea. Insa in egala masura nici nu incerc sa va conving ca e ca mine. |
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
sa-mi dau si eu cu parerea
1.9 tdi 90 cp VAG- foarte zgomotos la rece si zgomotos dupa (pe mine personal nu ma deranjeaza, dar asta am sesizat), semi-vioi, enervant cam dupa 35-6-700 (asta e ![]() 1.5 dci 80 cp - nu am condus decat O data cam 10 km, cu masina incalzita in prealabil dar, tot am observat - muuult mai silentios (masina dadea senzatia ca e mai inchegata - aici fac si compataria cu masina cu 1.9 tdi), vioi, dar am rezerve caci nu am dat niste reprize decat in linie dreapta, nu l-am "testat" in profunzime. Valabila treaba cu terminarea distractiei pe la 3500. 1.9 - 90cp - common rail de la ford (care mi se pare ca e oricum de la volvo sau chiar renault) - zgomotos "la rece" dupa niscaiva ani, masina inchegata per ansamblu dar spre "sfarsit" tremura bordul la pornire ![]() ![]() desi, pe cat de putin am condus 1.5-ul, pot spune ca mi-a placut cel mai mult. a...era sa uit. ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
padre |
![]()
Post
#39
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pablo @ Jan 28 2006, 11:36 AM) Pai tu am impresia ca nu ai condus Megane de 1,6.Am mai intilnit "baieti rai" in drumurile mele prin frumoasa si fascinanta noastra tarisoara echipati cu VW sau Octavii de 1,9.Nu stiu care sint senzatiile in Fabia de 1,9 (nu am condus decit de 65 CP tipul SDI) dar stiu ca un TDI (fara I rosu) nu e mai sprinten decit un 1,6 daca il turezi. Padre benzinarul are 115 CP la 6.000 de ture iar cuplul maxim e la 4.200.Daca nu-l turezi e logic ca te depaseste toata lumea. Ba am condus Megane 2 Sedan 1.6 16v, si chiar 3 masini diferite, la numar diferit de km parcursi, etc. Deci pot sa spun ca am acoperit o plaja larga de "situatii" desi nu pot sa spun ca am mare experienta cu motorul asta. In total cred ca am parcurs doar cateva mii de km, deci nu foarte mult. Am turat motoarele in toate felurile in care mi-am dorit, si gen linute, si de la 60 km/h in sus, in depasiri la drum lung, in oras, etc. Asta a fost parerea mea si crede-ma, nu am nici un motiv sa laud Fabia 1.9 TDI 90 CP. Doar ca senzatia de "vivacitate" a fost mai puternica in Fabia, sincer. Ar fi interesanta o linuta intre cele 2 masini mentionate de mine, nu stiu sigur cine ar castiga. Sunt insa destul de sigur ca daca intrecerea s-ar face cu pornire din mers ar castiga Fabia. Cel mai corect ar fi daca ar posta cineva niste cifre oficiale, nu prea stiu de unde sa le iau pt. Fabia. Si indiferent de cifre, eu am spus de senzatiile traite. ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
richie |
![]()
Post
#40
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Hmm...s-a degenerat la un offtopic de genul viteza vs. senzatii.
Pai...eu zic sa puneti un dCI, TDI..HDI...Multijet...ce-o fi el...pe-un trabant sau un Oltcit...sau ...o dacie mai veche...si...sa vedeti atunci senzatii tari... Sau...cum zicea cineva pe-aci...va poate ajuta si niste iarba sa va simtitzi in megane ca-n avion de vanatoare.... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
kornel |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 27 October 05 ![]() |
interesanta discutie, dar eu nu la asta m-am referit cind am propus topicul.
in primul rand voiam sa aflu mai multe detalii tehnice despre aceste tipuri de motoare si apoi cate ceva despre performantele lor (consum, viteze, fiabilitate etc). mergem mai departe si vedem ce o iesi! |
--------------------
megane 2
sedan
2005 expresion Megane II Confort Expresion, 1,5 dci, 100cp, climatronic, gri platine, D69, noiembrie 2005, 22.000km la 15.05.2006
SMART MCC, 599cmc, 50cp, 2 locuri |
|
NetFlow |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 January 06 ![]() |
Parerea mea, ce atuuri are fiecare motor:
- dci: silentzios, cuplu maricel - hdi: silentzios - tdi:cuplu/cp mare - multijet: nu stiu ![]() Ce "probleme" are fiecare: - dci: pretentios la motorina. (1.5L) - hdi: n-am auzit probleme majore - tdi: super galagios - multijet: no ideea Despre consum e greu de zis.. pt ca mashinile au greutati diferite, iar motoarele greutati diferite. Din ce stiu eu 1.5dCi 80CP consuma ceva mai putin ca 1.9tdi 90CP. Poate ca diferentza vine de la cei 10CP in plus. Am inteles ca 1.4TDI PD 70CP are consum comparabil cu 1.5dCi 65CP. This post has been edited by NetFlow: 30 Jan 2006, 13:10 |
--------------------
Dacia
1310 logan 1.4 cel mai ieftin
|
|
sorin |
![]()
Post
#43
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Daca spui ca dCI are probleme cu motorina atunci si hdi si JTD Multijet au pentru ca principiul de functionare este identic. |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
NetFlow |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 January 06 ![]() |
Nu cred ca rampa comuna e cu probleme.. din ce am inteles si 1.9dCi are rampa comuna si nu are aceste "probleme". Cred ca injectoarele sunt sensibile... ( si nu din auzite zic asta.. un prieten cu un clio chiar i-au "picat" la 50k km)
|
--------------------
Dacia
1310 logan 1.4 cel mai ieftin
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
QUOTE(mandelu @ Jan 30 2006, 07:50 AM) google incearca te rog sa nu mai citesti printre randuri. Ai dat un al doilea citat dar ce era deasupra lui nu ai citit se pare. Am zis: "reformulez". Asta, in acceptia mea, inseamna ca ceea ce era inainte am retras. Si am spus in alta forma. Pricepi? Sau e nevoie sa iti fac vreun desen? Si ma repet, e punctul meu de vedere, nu oblig pe nimeni sa il accepte, eu am scris despre cum am simtit eu, nu inseamna ca toti ar fi simtit la fel. Dar nu va mai chinuiti atata sa imi desfiintati vorbele ca nu imi schimb parerea. Insa in egala masura nici nu incerc sa va conving ca e ca mine. Poate imi spui, desenezi asa ca pentru prosti (ai grije la limbaj ca eu nu te-am jignit), si mie, unde ai scris cuvantul reformulez in postul din care am dat citatul. Si ca sa fie treaba clara pun tot postul. QUOTE(mandelu @ Jan 27 2006, 11:36 AM) Netflow: inainte sa ti se para penibila te rog sa mergi cu o asa masina in dreapta cum am stat eu si apoi sa imi zici mie ca "rata impunge". Eu am zis parerea mea proprie si personala bazata pe ce am simtit eu. Nu ma intereseaza ce zic datele tehnice, insa ma asteptam sa fuga zdravan. Te sfatuiesc inainte de a-mi mai spune mie ca fac afirmatii penibile sa mergi putin cu un clio dci 80 cp, condus asa mai in forta. Eu nu zic ca nu e posibil sa fuga mai bine, dar mie ca pasager nu mi se transmitea absolut deloc senzatia asta. Si asta ma intereseaza sa simt. Pot sa am 60 la ora daca senzatia pe care o am e de super viteza mie imi place la nebunie asta. De ex. senzatia pe care o am intr-un kart e mult mai mare decat cu masina. Sincer, chiar nu ma intereseaza ce credeti voi, eu personal nu am sa imi cumpar niciodata un tdi de genul asta. Si ca sa-ti fie mai usor sa-mi desenezi uite si poza cu postul tau: mandelu1bp.jpg Si oricum din ceea ce ai spus in al doilea post nu rezulta ca-l faci zdrente, ba din contra, ca ar fi posibil sa fuga mai bine iar asta imi seamana mie cu retractare nu refolmurare, da asta-i in acceptia mea. Oricum astept desenul in care sa-mi arati ca ai zis "reformulez". |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
BASU |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 27 December 05 From: Bucuresti ![]() |
eu am avut de ales intre pejo 406 2.0hdi, astra 1.7dti, passat 1.9tdi
pai hai sa vedem... 2.0hdi e cam slabutz>90calutzi... 1.7dti>in afara de zgomot mai are ceva interesant?... nu cred ca m-as baga nici la asta nou 1.7dtci 16v... 1.9tdi>daca faci un drum mai lung de 30min cand cobori din el inca iti mai zbarnaie creierul in cap... foarte galagios... astea find zise am ales Max torque 250 Nm @ 1750RPM din compartimentul motor auzi doar un fsst subtil... nu o zdranganeala de injectoare TDI ![]() slabutz nu? ![]() This post has been edited by BASU: 31 Jan 2006, 00:31 |
--------------------
'04 Renault
Megane Sedan 1.9dci
Privilege+sunroof '02 Renault Laguna 2 GT 1.9dCi 107cp+soft
|
|
themadman |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 23 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(jack @ Jan 27 2006, 11:53 AM) Oricum ar fi O1 cu motor de 90CP "te face" si la 400m si pe orice circuit. nu sunt un fan inrait commonrail sau un adversar pd, tot ce afirm e bazat pe ce am citit sau pe ce am vazut. Eu au facut liniute cu un prieten care are clio bicorp 1,5 dci 80cp. deci 102 cp versus 80, ma rog...megane mai greu...clio mai usor... cert este ca pana la viteza a treia inclusiv mi-am furat-o de fiecare data. sunt convins ca sunt mai multe criterii ( rapoarte cutie, etc) dar dci de 80 de cai este super sprinten. nu cred ca octavia de 90 stock il bate. in cazul acestei comparatii stricte PD 90 cp - dci 80 cp, dci-ul castiga... Asat chiar ca e trasa rau de par! e din ams pe nov sau dec.... langa testul comparativ cu 10 diesel-uri apare comunicatul vw.... chiar n-am "aport personal" la stire... ![]() i-am rupt eu gura la o octavia tdi90 cp. nu are ce sufla la dci 80 pe clio. 3 liniute nu a miscat. o sa incep sa mai postez din liniute pe aici sa vedeti ce se mai intamla (video daca e interes) dintre diseluri pana acum bat xsara hdi 90cp,opel astra dti 101 cp,octavia tdi90, megane dci 80cp,hyunday matrix crdi 80cp si dracu stie cu ce am mai dat liniute. a da cu vw bora de 101 cp care pana la 120 am o masina in fata si pana la 155 are el 2 in fata. ![]() |
--------------------
Peugeot
407 2.0 HDI
2004 Executive
|
|
richie |
![]()
Post
#48
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Iar o "datzi in diverse".....
Liniute cu dieselul....hmm...ce-avetsi oameni buni? Daca vreti liniute...s-au inventat motoarele pe benzina. Si..oricum...nu cred ca ideea topicului era despre ..care motor e mai rapid....ci despre diferentele costructive si functionale ale fiecaruia... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
observ un tipar "masina mea la cei 3 cai putere ai ei e incredibil de rea, se aduna asfaltul sub roti numa' cand ii arat cheia si rupe orice alta masina de pe strada! sa moara bibi ca asa e!"
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
hebron |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
Themadman, poate se trage si datorita calitatilor tale de sofer de curse...poate faci si un Porsche cu o incepatoare la volan...sau pe gagica lu' Irinel care saraca "se da" prin curte deocamdata...Hai sa nu facem comparatii dupa liniutze ca nu cred ca e relevant...
![]() 1.9TDI (am condus 2 ani), mi se pare excelent, in afara de zgomot care zgomot insa m-a facut sa ma indragostesc de Diesel. |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
hebron |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
ICE 2K stai linistit, sa vezi ce e pe forum la Dacia...aia chiar nu stiu de gluma daca le zici ceva...
![]() |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
Ice_2k |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
stiu, am trecut si p-acolo
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
themadman |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 23 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(hebron @ Jan 31 2006, 10:40 PM) Themadman, poate se trage si datorita calitatilor tale de sofer de curse...poate faci si un Porsche cu o incepatoare la volan...sau pe gagica lu' Irinel care saraca "se da" prin curte deocamdata...Hai sa nu facem comparatii dupa liniutze ca nu cred ca e relevant... ![]() 1.9TDI (am condus 2 ani), mi se pare excelent, in afara de zgomot care zgomot insa m-a facut sa ma indragostesc de Diesel. sau poate nu ca nu sunt singurul care stie. ai si dreptate poate ca nu conteaza dupa liniutze dar oricum e un fapt. am vb de liniute pt ca am vrut sa evidentiez nervozitatea motorului fata de altele. dar la multe dintre masini e vb si de greutate..ele avand intre 100 si 200 kg in plus fata de clio, dar nu intotdeauna. in fine, oricum despre curse si liniute discut pe al forum. aici la batrani 120 km/h e viteza diavolului oricum si probabil ca unii de aici nu inteleg oricum ce e aia o liniuta. ca sa revin la discutia initiala a topicului zic asa: motorul meu 1.5 dci mi se pare mai bun decat altele deoarece are performante mai bune si consumul in realitate este cel mai mic din aceasta categorie. cititi revista quattro route care se gaseste la benzinariile mol si o sa vedeti testul din revista. |
--------------------
Peugeot
407 2.0 HDI
2004 Executive
|
|
richie |
![]()
Post
#54
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
ZADAMAN...jignesti si nu e frumos......
Eu cred ca...cel putin 40% din membrii acestui forum sunt mai soferi decat tine....Si oricum...un sofer bun nu se vede la liniute....ci in traficul de zi cu zi...La liniute se vad asa numitii "pusti gaozari" (asa li se zice...nu sunt io de vina) cu pretentii de piloti.... Toata lumea intelege ce e aia o liniuta....dar nimeni nu intelege ce e aia o liniuta cu diesel...... Mie mi se pare un fel de sex cu papusa gonflabila....sau...chiar mai rau....cu tine insuti... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#55
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Foarte interesant pot sa spun ...
![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
richie |
![]()
Post
#56
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Corect....de data asta...nu pot fi decat de acord cu tine
|
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
Race |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Liniute cu dieselul....hmm...ce-avetsi oameni buni? Daca vreti liniute...s-au inventat motoarele pe benzina. Luati aminte ca zice bine omu'... QUOTE in fine, oricum despre curse si liniute discut pe al forum. aici la batrani 120 km/h e viteza diavolului oricum si probabil ca unii de aici nu inteleg oricum ce e aia o liniuta Maoritatea masinilor de pe forumul asta sunt mai rapide decat a ta.De fapt,singurele pe care le faci sunt Clio dCi 65,poate Clio 1.4 8v,si Megane dCi 80.Asa ca nu te mai da tu asa rotund. QUOTE Eu cred ca...cel putin 40% din membrii acestui forum sunt mai soferi decat tine.... O afirmatie cam hazardata,tinand seama ca nu se bazeaza pe ABSOLUT nimic. QUOTE Si oricum...un sofer bun nu se vede la liniute....ci in traficul de zi cu zi... Un sofer bun nu se vede la liniute,asa e.Dar nici intraficul de zi cu zi.Ma rog,daca tie sa tai calea fara sa semnalizezi,sa forteti galbenul si in general sa mergi pe ideea "da-l dracu' ca doar nu da in mine,pune el frana" ti se pare ca dovedesc calitatile unui sofer... |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#58
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu vreti ... asta e rezultatul ... topic closed ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 14:41 |