Consum Megane 3 (2015) 1.6 16v 110 CP, Consum Urban 16%
![]() ![]() ![]() |
Consum Megane 3 (2015) 1.6 16v 110 CP, Consum Urban 16%
silvanu96 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|||
ssilviu |
![]()
Post
#32
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
15% la suta la 12 la ora viteza medie e posibil. Mai ales daca ai opriri dese, motor rece mult timp, conduci neeconomic. Daca atunci cand mergi pe afara cu 110 si 80 prin localitati nu trece de 7, atunci esti ok, nu are masina nimic.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
conmar5m |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 14 November 16 ![]() |
Saptamana viitoare merg la Revizie
o sa schimb toate filtrele care se pot schimba, probabil si Bujiile. revin cu info dupa operatiune si ceva Km efectuati. Multumesc tuturor pt idei. |
--------------------
Renault
Megane 3
2015 1.6 16v 110 CP
|
|
conmar5m |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 14 November 16 ![]() |
Am fost la revizie, am schimbat toate filtrele ce se puteau schimba.
Concluzia este destul de simpla, Daca vreti sa va luati Renault Megane Benzina, NU o faceti este o mare teapa. Diferenta colosala intre ceea ce scriu ei in specificatii si realitate. Poate ca este un motor care rezista nu stiu cate sute de mii de KM, dar dc ai consum de camion, cine merge cu el atata ? NU va luati Renault cu motor benzina 1.6L, e mizer si dai faliment. Mare teapa benzina 1.6L 16v Cred ca trebuie sa schimb masina... |
--------------------
Renault
Megane 3
2015 1.6 16v 110 CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#35
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
.....sau sa montezi GPL.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Sa pun si eu poze cu bordul cu medie de 6.4% extraurban pe DN-urile noastre?
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(conmar5m @ 12 Dec 2016, 15:27) NU va luati Renault cu motor benzina 1.6L, e mizer si dai faliment. Mare teapa benzina 1.6L 16v Cred ca trebuie sa schimb masina... Trebuia sa te interesezi de la inceput si sa cauti diesel. Eu sunt convins ca si tu, ca sofer ai o mare vina pentru acel consum, dar motorul acela in afara de fiabilitate, alt avantaj nu are si asta puteai citi oricand pe forum. Platesti cu aproape 150 lei mai putin la o revizie fata de diesel, dar dai bani in plus la combustibil. Personal consider un consum normal pentru motorul tau undeva la 9-12% in oras vara/iarna si 6,5-8% in afara orasului. In rest pot sa-ti arat si eu consum de 15% pe diesel in oras , dar nu inseamna ca acela este consumul dieselului 1.5. Concluzia ta citata de mine este o concluzie a unui sofer cu putina experienta si nu sunt de acord cu ea. Intreaba pe cei cu BMW 1.8-2.0 benzina ce consum au. Crezi ca pe Logan este cu mult mai putin ? Motorul este aproape acelasi, dar e ca si cum ai merge cu un Logan cu inca 150 kg la bord mereu. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
conmar5m |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 14 November 16 ![]() |
M-am interesat, dar nu scrie nimeni ca ai consum 16% in oras si 10 extraurban, pe Autostrada cu 130, pilot automat, prin urmare o scriu eu, ca sa nu isi mai ia si altii teapa. cand pui pilot automat nu mai are legatura cat de sofer sau ne sofer esti, am mai auzit varianta asta, am fost cu ea in teste cu un nene de la Renault, nu a reusit sa scoata ceva decent nici pe autostrada, nici in spatele unui camion (ca sa beneficieze de siaj) a mers omul si cu 70 si cu 90 si cu 120 pe Autostrada degeaba deci concluzia pe care o arunca specialistii cunoscatori ca e vorba de cum conduci nu prea sta in picioare.
Am dorit sa iau un diesel 1.5 dci, dar diferenta de bani era de 3500 Eur, pe care nu ii aveam. Rezulta nu va luat motor 1.6 L 16v e rupere la consum!!! Referitor la cei cu BMW, motor de 2 litrii, cine isi ia asa ceva isi asuma masina sport, motor mare consum mare, eu am luat masina de familie Eu am vrut o masina decenta cu un consum decentundeva la 9-12 cum spuneai tu, si extraurban 6 asa cum spuneai tu, eu nu scot 6 nici dc ii dau drumul la vale This post has been edited by conmar5m: 13 Dec 2016, 10:53 |
--------------------
Renault
Megane 3
2015 1.6 16v 110 CP
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Mie nu mi se pare asa mare consumul pentru o masina de 1.3 tone si 110 cp. Cam la fel consumam cu Dacia 1310 care avea vreo 400 de kg mai putin si puterea la jumatate. La mine, care fac maxim 15000 de km anual, nu se justifica diesel.
Plus ca, daca iti iei Megane, se presupune ca ai un oarecare venit lunar ce iti permite intretinerea acestei masini, altfel ti-ai lua o tigaie la 1000 de euro si aia e. La traficul din Bucuresti nu mi se mai pare anormal nici un consum mare. Eu nu mai scot masina din parcare pentru mers urban decat in cazuri exceptionale, prefer taxiul, metroul sau bicicleta; daca trebuie sa o fac, n-o fac la ora 18 iar fara waze nu ies din parcare. This post has been edited by Laurentziu83: 13 Dec 2016, 10:56 |
--------------------
.
.
.
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#40
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Omul spune ca este mare consumul, chiar exagerat iar voi o tot dati cu batman/batman. Initiator iti confirm eu: este exagerat consumul pentru motorul ala si la performantele pe care le prezinta.
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
cj98czh |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
16% la o viteza medie de??/ ca daca ai o viteza medie de 10-15 km/h nu este nimic SF ...
10% extraurban la o viteza medie de??? cati km de la ultima resetare? |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Ce as face eu: ma duc la o statie ITP ,le spun ce problema am si platesc un test de noxe.
Obtin un biletel pe care sunt trecute niste valori. Incerc sa identific valorile normale pentru acest tip de motor, dar si valorile de fabrica date de constructor. Daca motorul 1.6 este dereglat si consuma ca un 2.5 ,in mod clar, acest lucru se va vedea la noxe. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
conmar5m |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 14 November 16 ![]() |
16% la o viteza medie de 15 KM/h
10% extraurban la o viteza medie de 120km/h |
--------------------
Renault
Megane 3
2015 1.6 16v 110 CP
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sincer la urban este ok ... parerea mea la o asa viteza medie.
La extraurban ... motorul ala nu este facut sa sustina o viteza medie de 120 km/h .... nu stiu unde mergi tu cu asa viteze ... pentru ca sa obtii o medie de 120 km/h ... trebuie sa ai distante in care sa mergi si cu 180 km/h ... ca altfel nu ai cum ... Mers destul de tare si peste 2000 km/h pe austostrazi din Europa am avut o medie de 101 km/h ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
espacern |
![]()
Post
#45
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(conmar5m @ 13 Dec 2016, 12:25) 10% extraurban la o viteza medie de 120km/h Viteza medie 120km/h? asta inseamna ca mergi constant cu 130-160 timp indelungat! Eu cand traversez Germania/Austria inregistrez viteza medie 110km/h cand nu scad sub 130km/h pe unde nu sunt limitari! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
conmar5m |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 14 November 16 ![]() |
Salut, ca sa raspund extrem de documentat, acum 1 luna si ceva am facut un drum la munte, si am notat datele de pe BORD viteza medie, consum etc sunt calculate si afisate pe bord (ca m-a intrebat cineva cum am calculat eu viteza medie, nu e de la mine e de la computer de bord) km bord start km bord stop viteza medie consum Traseu 10153 10208 125 km/h 9.7 l Autostrada Bucuresti - Ploiesti 10208 10265 110 km/h 8.4 l DN1 Ploiesti - Comarnic 10265 10560 37 km/h 7.5 l DN1 Predeal - Brasov de mai multe ori 10560 10607 99 km/h 6.7 l DN1 Comarnic - Ploiesti (la vale cum spunea un prieten) 10607 10660 125 km/h 9.2 l Autostrada Ploiesti - Bucuresti 10698 10730 13km/h 14.8 l Bucuresti urban in octombrie Acum la Aproape 12.000 Km am 15.6%, resetat acum 90 km acum in decembrie Sustin in continuare ca este o mizerie de motor 1.6L 16v in conditiile in care ei declara ca extra urban 5.5, urban 8.9, dar asa cum vorbeam cu un mecanic mai in varsta, pe vremuri la Dacia 1300/1310 Fabrica dadea o plaja de consum si la ce viteza se obtineau. acum aud de la Reprezentanti si service-uri tot felul de povesti,: 1. consumul declarat se face pe bancul de probe 2. consumul declarat se face cu masina goala schelet 3 L benzina in rezervor 3. consumul declarat se face cu Benzina din Franta care e foarea florilor fata de cea din Romania 4. Cauciucurile nu sunt umflate/ sunt prea umflate 5. E prea strans motorul, se mai lasa, asteapta pana la 3000km apoi 5000Km/ 10.000Km, prima revizie Si multe altele, pe care le-am tot auzit pe parcursul la 1 an de zile de cand incerc sa elucidez misterul ... Ca sa fac o gluma amara: ii place doar aerul de munte ca sa consume mai putin ![]() 1.6 16v sucks |
--------------------
Renault
Megane 3
2015 1.6 16v 110 CP
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#47
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Asa cum ti s-a mai spus, consumurile sunt ok. Mergi foarte tare pe afara si foarte incet prin oras. E normal sa fie consumul mare. De curiozitate, ce masina aveai inainte si ce consumuri scoteai in aceleasi regimuri? Ca putem sa ne dam seara usor daca e de la user sau de la masina.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 13 Dec 2016, 12:55) Sincer la urban este ok ... parerea mea la o asa viteza medie. La extraurban ... motorul ala nu este facut sa sustina o viteza medie de 120 km/h .... nu stiu unde mergi tu cu asa viteze ... pentru ca sa obtii o medie de 120 km/h ... trebuie sa ai distante in care sa mergi si cu 180 km/h ... ca altfel nu ai cum ... Posibil , a mers pe autostrada , a atins viteza de 130 km/ora si a resetat BC si a tinut-o asa .Astfel iti afiseaza exact consumul la acea viteza si i-a iesit si o viteza medie de 120 km la ora sau 130 . La fel si in oras pornesti , resetezi si apoi mergi 10/20 strazi in oras aglomerat si apoi te ia capul ce vezi pe BC la consum mediu . Are totala dreptate omul cand este DISPERAT de cat cansuma un Benzinar de 1.6 16v. Dar ala este un consum EXACT de benzinar 1.6 16v mers cu el in conditii de a nu te tarai pe drumuri , iar motorul de 1.6 16v de Renault este chiar reusit la ce putere scoate ( dar si consuma ) . Intrebati Dusteristi cu acel motor , dar intrebati din aceea care merg cu viteza legala pe autostrada , nu care se taraie la conum pe drumuri si veti auzi la fel de consumuri This post has been edited by stefandinescu70: 13 Dec 2016, 14:01 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
conmar5m |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 14 November 16 ![]() |
Comparatie nu se poate face, Clio 1.5 Dci 85 cai, diesel (era masina de servici), ce-a mai buna masina, scoteam extraurban si 4.2, o data am scos 3.4 pe segmentul Comarnic - Ploiesti, mers la consum, sa vad cat pot scoate de jos.
Am considerat ca daca acel Clio se apropia de cifrele declarate in specificatii cu o marja de 20%-30% in plus, ar putea si benzina sa fie tot pe acolo, dar am marja 200% peste ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3
2015 1.6 16v 110 CP
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
|
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Consumul este normal ...
Resetezi mult prea des CB-ul ... si de aici si consumurile mari .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Eu i-as da un sfat , pui plin rezervor , dai km la ZERO si dai bice/sau fara bice la masina in stilul pe care il ai ( oricum stilul fiecaruia difera si nu se comenteaza pe aici ) , oras , sosea , amestecat fara sa tii cont . (
![]() ![]() ![]() This post has been edited by stefandinescu70: 13 Dec 2016, 14:28 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#53
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(conmar5m @ 13 Dec 2016, 15:00) Comparatie nu se poate face, Clio 1.5 Dci 85 cai, diesel (era masina de servici), ce-a mai buna masina, scoteam extraurban si 4.2, o data am scos 3.4 pe segmentul Comarnic - Ploiesti, mers la consum, sa vad cat pot scoate de jos. Am considerat ca daca acel Clio se apropia de cifrele declarate in specificatii cu o marja de 20%-30% in plus, ar putea si benzina sa fie tot pe acolo, dar am marja 200% peste ![]() Tu compari consumuri minime de la Clio cu consumuri medii de la Megane. Si nu-ti dai seama unde e problema? |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
conmar5m |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 14 November 16 ![]() |
Tu chiar nu ai citit ce am scris? Pe bune raspunzi ca sa ai posturi ? am scris clar ca NU se poate face comparatie intre motoare/masini, dar pot face comparatie intre minciunile scrise de Fabrica, adica am luat o marja de minciuna de 30% ca la diesel si nu iese ...
1.6L 16v sucks |
--------------------
Renault
Megane 3
2015 1.6 16v 110 CP
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu iti repet ... masina ta consuma ok ... stilul tau nu este unul de consum bun inafara ... iar in oras ... la 15km/h viteza medie ... ia fix cat vrea ... ca idee trec cu ambele dieseluri din dotare de 12% strict la viteza aia medie ...
Motorul ala nu este de mers tare daca te uiti la consum ... ca orice 1.6 aspirat de la orice producator ... Merg destul de des cu un Focus de 1.6 aspirat in delegatii ... daca ma dau la el ... trec de 9% lejer ... daca merg calm ... ia 7-7.5% ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#56
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ba din ce ai explicat pare sa fie totul normal. Imii spui ca scoteai extreurban SI 4.2, adica alea erau cazurile bune. Probabil in medie de fapt aveai la cat de tare mergi tu, vreo 5-5.5. Din ce ai relatat mai sus, pe benzina scoti pe extra urban un 7-7.5, deci cu 2 litri mai mult. Ceea ce e normal.
Iar in oras, daca nu mai folosesti vechea masina, deduc ca nu o mai ai pentru ca ti-ai schimbat jobul, adica alt traseu pana la munca, probabil mult mai aglomerat pe un traseu mai nasol si de acolo si consumul marit. Am inteles ideea pe care vrei sa o transmiti, dar ceea ce spui tu, inclusiv daca stau sa compar cu ce masini am eu, e consum normal. Am un Megane 2 cu motorul ala de Renault si un Dokker cu 1.6 cu motorul de Nissan. Nu stiu in 2015 pe care din astea doua le avea Megane-ul tau, dar repet, par consumuri normale. ATENTIE. Atata timp cat nu faci confuzie intre viteza medie si viteza pe bord maxima cu care ai mers. Daca vitezele trecute de tine nu sunt viteze maxime, ci viteze medii aratate de CB, consumul e normal. Clio 4 imi ia 14 consum la viteza medie de 14. Si ia si 4.2 consum pe sute de km daca merg cu 70-90 cu el. Nimic anormal. This post has been edited by ssilviu: 13 Dec 2016, 15:02 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
La mers la extreme - foarte incet urban - tare afara benzina va consuma semnificativ mai mult fata de specificatii. Diesel-ul tine mai bine la un astfel de stres si nu are spread-ul atat de mare.
N-am facut decat autostrada in ultimele 3-4 iesiri din Bucuresti si invariabil am inregistrat intre 9.5-11.5% consum. Cu un agregat benzina mai eficient si o aerodinamica mai buna poate economiseam 1-1.5%, dar mai mult nu. La urma urmei astea sunt limitele tehnologiei. Consumurile alea extraurbane le scoti doar Ploiesti-Bucuresti mergand legal. Daca luai diesel probail cotizai cu 2000+ euro pentru un 1.5 dci de putere similara, cu tot cu revizii ieseai la break even undeva pe la 80-100k km. Asta daca o iei cu banii jos, ca in rate mai platesti si ceva dobanda la aia 2000. In fine, a facut producatorul socotelile mai bine decat noi cand a stabilit preturile. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#58
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Limitele tehnoligiei de pe masinile actuale. Tehnologie exista sa poti consuma si la jumatate, doar cu motor termic, dar le tin baietii la sertar.
This post has been edited by ssilviu: 13 Dec 2016, 15:18 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
icsfails |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
Stau in sertar deasupra schitelor motorului care merge doar cu apa
![]() |
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#60
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Nu e adevarat. Sunt prototipuri functionale:
https://www.youtube.com/watch?v=u0uPmrSRM7w https://www.youtube.com/watch?v=UczuQYf2V6Y https://www.youtube.com/watch?v=S3cFfM3r510 Daca Nissan, Koenigsegg si Ilmor sunt niste nebuni lunatici ... putem incheia discutia aici. Raport de compresie variabil, 5 stroke engine si motoare cu supape actionate individual. Vezi ce zic toti despre beneficiile pe care le-au obtinut. This post has been edited by ssilviu: 13 Dec 2016, 15:34 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 04:51 |