Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio I - topic general, probleme si reparatii

bengi2006
post 10 Sep 2006, 00:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 September 06




saltare fratilor reno ph34r.gif , am o intrebare, am consumul la renaul clio motor 1200 aprox. 10 l/100km in oras!!!!!!

Oare sa fie de la catalizator, ca suna cam ciudat, zgomot de site!!!

Am gasit de curand un site care vinde catalizatoare universale si am gasit un model cica de inox care mi s-ar potrivii cica 3 milioane, marca MAGNAFLOW cica e si sport, etc nou !

Cum vi se pare ca pret? unii mi-au spus k e prea ieftin? oare?

sa mi-l iau? scade consumu'?

ATENTIE: limbajul irc ... k tz sh ... este interzis prin regulament


--------------------
Renault Clio 1993 1 - b 18 clo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 10 Sep 2006, 00:53
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Am mari indoieli ca de la catalizator ti-a crescut consumul. Cauta in alta parte problema.
Magnaflow sunt buni.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b77mmg
post 14 Feb 2007, 21:44
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 30 January 07




Ce ai rezolvat? ca si la mine a crescut consumul si scoate un fum!!!!!!


--------------------
renault clio 1996 1,2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nini
post 28 Nov 2007, 15:21
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 4 April 06




Salut.
E vorba de un Renault Clio RT model 1992(motor de 1.2 benzina).
De fiecare data cand pornesc motorul, acul turometrului sta la 1500 ture aprox. 10 minute dupa care revine la 900 ture.
Am aceasta problema de cand am luat masina adica de 2 ani.
Se mai intampla din cand in cand sa observ la "relanti" o usoara scadere in turatie (1/2 secunde pana la 600 ture) dupa care isi revine rapid la 900.

Care poate fi problema?
Rog ajutor.
Multumesc .Nini


--------------------
Renault CLIO 19
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 28 Nov 2007, 15:25
Post #5


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Salut,

Normal este ca la pornirea la rece turatia sa fie peste 1000, nu stiu daca chiar 1500 dar no', poate cineva cu experienta sa ne spuna mai exact (dar cred ca sunt sanse sa fie normal).

Cat despre cele 10 minute unsure.gif ... adica 10 minute sta la 1500 rpm dupa care scade direct la 900 sau in aprox. 10 minute scade catre 900 rpm ? cum este bordul masinutei tale de ne spui 900 rpm ? adica imediat sub 1000 rpm ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nini
post 28 Nov 2007, 16:17
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 4 April 06




Salut.Mersi de interventie.
Ceea ce se intampla este ca dureaza 10 minute pentru ca acul turometrului sa fie la turatia normala de 900 ture(sub liniuta de 1000).

Asta se intampla la fiecare pornire la rece.
Intradevar vara poate dureaza mai putin = 7-8 minute.

Nu stiu daca e normal asa.
Nu prea cred.



--------------------
Renault CLIO 19
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 28 Nov 2007, 16:31
Post #7


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




La a mea masinuta (si s-a mai discutat pe aici) in aceste zile (reci - dar nu congelate) acul sta pe la 1200 rpm (dar sunt motoare diferite) si ajunge la 750 rpm dupa vreo 8-15 min de functionare (depinde de trafic - turatia la care merge).

Astfel ca: daca masinuta ta sta la relanti la 900 rpm in mod normal nu mi se pare nimic gresit sa ajunga de la 1500 rpm la 900 rpm in aprox. 10 minute.

Ce as putea spune sa verifici ar fi termostatul sa nu cumva sa deschida prea repede si deci motorul sa se incazeasca mai greu astfel smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault_clio1
post 29 Dec 2007, 23:26
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 29 December 07




E de la sonda de temperatura iti tine motorul mereu rece si paote sa mai fie si de la drumuri scurte si dese pe perioada rece.


--------------------
Renault Clio 1994 Clio 1 - B01DMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jri22
post 29 Dec 2007, 23:31
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 4 January 07




ptr bengi:eu am avut pina acum 2 ani Clio 1.2 din 93 si te asigur ca 10% in Bucuresti cu mashinutza aia(mai ales pe timp de iarna) este absolut ok...fa-ti probleme ptr un urban de peste 13% ptr bucuresti...banuiesc ca in afara buc nu consuma mai mult de 6-7%...

ATENTIE: limbajul irc ... sh tz k ... este interzis prin regulament


--------------------
renault clio 2002 1.2 16v HB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 31 Dec 2007, 00:40
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Catalizatorul se manifesta prin pierderi de putere. Cu motorul cald, tureaza motorul in limitare si vezi daca se mentine la turatia aia si nu scade singura. Daca nu scade, cauta altceva.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianb
post 30 Jan 2008, 23:49
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 30 January 08




de curand am achizitionat un renault clio din 1994, motor 1.2L, euro 2, 54 cp,etc...
masina a fost adusa din germania,necirculata in tara.are 138.000km, fostul proprietar fiind o femeie mai in varsta,masina tinuta in garaj....
dar...sa trec direct la intrebari....
1.masina vibreaza la ralanti/relanti,cum ii spune,si se aude un huruit inconstant pare de la pompa de servodirectie(nu misc de volan)....am verificat lichidul,nivelul e ok dar am citit in alte posturi k e uzat daca prinde o culoare rozalie....am scos putin pe varful degetului si este cam roz...trebuie schimbat?daca da, care ar fi unul bunicel?
2.consumul este destul de mare,cam 7.5L in oras...asa ar trebui? si daca "ii dau in gura",de exemplu in a 3-a pe la 60 parca nu mai trage,shi motoru huruie,pe la 70 se mai calmeaza dar motoru pare destul de turat(nu am turometru),treaba e la fel in fiecare viteza,e normal?in a 5-a face asha de pe la 105 pana pe la 120,iar de la 120,nu mai huruie,dar suna ca si cum ar fi foarte turat...
3.una din probleme poate ar fi bujiile,nu par uzate pana la refuz,ce marca/model imi recomandati?vreau sa schimb si uleiul+filtrul de ulei al motorului,care ar fi cele mai potrivite?(pret/caliate)?
4.porneste foarte greu la rece,de cele mai multe ori la a doua cheie....sad.gif

am cautat pe forum,dar nu am gasit decat pentru modelele noi de clio,si nu cred ca este acelasi lucru....daca da....imi cer scuze pentru acest topic...

va multumesc


--------------------
Renault Clio I 1994 - 6020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 31 Jan 2008, 00:17
Post #12


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Schimba-i toate consumabilele, inclusiv distributia, cu ce a recomandat producatorul si daca se mai ai probleme dup-aia, le discutam atunci.

Bujii: Eyquem FC42LS, Bosch F8DCO, Champion C9YCC, NGK BCP5ES - foloseste EXCLUSIV unul din modelele de mai sus, nu bujii de dacie, nu de logan, nu de altceva. Du-te la magazin si cere un set de bujii dintre cele de mai sus.

Ulei: ELF COMPETITION ST 10W-40 - 4 litrii (inclusv filtrul de ulei)

Nu poti avea niciodata incredere in fostul proprietar. Aceasta ar fi trebuit schimbata la maxim 120.000km. Asigura-te ca s-a facut acesta operatiune, si daca nu esti convins, schimb-o tu urgent.

Cel mai scump (si cel mai bun) kit de distributie pe care l-am gasit face ~350RON, deci vei gasi si mai ieftin (intrebi la magazinul de la care iei bujiile biggrin.gif)

Huruitul poate fi de la rolele curelei de distributie sau de la cele ale curelei de accesorii. Intrucat mi se pare ca nu asta e domeniul tau cel mai tare, intreaba mecanicul la care vei intretine masina ce trebuie schimbat.
Poate fi pompa de apa, care este antrenata de cureaua de distributie, si daca cedeaza, strici si motorul...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 31 Jan 2008, 08:22
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti






daca te descurci cu franceza gasesti cateva chestii interesante ptr clio I aici:

http://www.forum-auto.com/pole-technique/s...sujet150533.htm


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jri22
post 1 Feb 2008, 13:57
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 4 January 07




consumul este unul absolut corect ptr bucuresti...am avut si eu clio din 94 motor de 1.2 si minca aproape 9% in buc ...cliotele din semnatura maninca iarna aproape 10%...


--------------------
renault clio 2002 1.2 16v HB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianb
post 1 Feb 2008, 18:21
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 30 January 08




multumesc ptr sfaturi....am sa schimb tot ce tine de consumabile la salariu.....am numere provizorii pana in 14 ji dupaia,pana scade taxa....am timp...

nu sunt din bucuresti....dar merg des prin timisoara....mi se parea cam mare consumul deoarece am condus pana acu 80`aru lu tatamiu de 1,6D tongue.gif.... 4 extraurban cu 100 in a 5-a, 6 urban,da forja.....turat 4000,4500....

asta este....daca benzinar sa nimerit....

ok....cand am sa schimb tot ce tine de consumabile am sa va spun rezultatul...
shi....daca reusesc(d.p.d.v.d. financiar tongue.gif ) sa fac un audiotuning profi pe el....am sa postez la sectiunea repectiva ptr. cei interesatzi....

1 Feb 2008, 18:27:
@R19/16v poate o fi vreo curea ceva....ptr ca daca trag de volan(pe loc), se aude un fasait....iar ala nu poate fi provocat decat de pompa de servo(ma ganesc).... vad eu la service.... sper sa gasesc unul mai ieftin shi serios,nu vreau sa bag o carutza de bani in manopera aiurea....

This post has been edited by octavianb: 1 Feb 2008, 18:27


--------------------
Renault Clio I 1994 - 6020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gopo
post 12 Mar 2008, 23:33
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 12 March 08




Am si eu aceiasi problema cu bucsele din spate nu sunt 9 000 000 lei, bucsele .......wink.gif bucsele alea nu se dau separat ci cu bratze cu tot cel putin mie asa mi s-a zis
va rog !!! stie cineva daca se gasesc separat aceste bucse (fara brate) sau daca se se nimeresc de la alt model de renault ??? astept raspuns aici sau la mail GOPO_RO2007@YAHOO.COM

This post has been edited by hellcat: 20 Mar 2008, 14:59


--------------------
renault clio 1,2 renault clio 1,2 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gopo
post 15 Mar 2008, 17:26
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 12 March 08




nu ne poate ajuta nimeni cu niste raspunsuri ????? va rog!!!


--------------------
renault clio 1,2 renault clio 1,2 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 15 Mar 2008, 19:20
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Bucsele spate se schimba cu tot cu punte.

This post has been edited by Laurentziu83: 15 Mar 2008, 19:46


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gopo
post 19 Mar 2008, 13:41
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 12 March 08




SAL TUTUROR !!! AS AVEA SI EU O INTREBARE rolleyes.gif AM UN CLIO HATCHBACK MOTOR DE 1.2 DIN 97 SI DE CEVA VREME LA DENIVELARI SAU GROPI TRONCANE URAT DE TOT PE SPATE ohmy.gif AM FOST LA REPREZENTANTA RENAULT SI MI AU ZIS CA BUCSELE SUNT DE VINA SI TRE SCHIMBATE .... AM ZIS OK HAI SA LE SCHIMBAM wink.gif PLECACA MECANICUL SA FACA COMANDA SI CAND SE INTOARCE "SURPRIZA MARE " ZICE BUCSELE ASTEA VIN CU BRATE CU TOT IAR BRATELE COSTA APROX 500 DE EURO bash.gif AM TOT CAUTAT SA VAD DACA AS GASI SA IAU LA SH PUNTEA SPATE CU TOTUL DAR NU AM GASIT DECAT DE CLIO 2 sad.gif STITI CUMVA DACA AR MERGE ASTA DE CLIO 2 ? SAU VREUN PONT CE AS PUTEA FACE rolleyes.gif rolleyes.gif


--------------------
renault clio 1,2 renault clio 1,2 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Mar 2008, 22:45
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Mai dute odata la reprezentanta renault cu certificatul de inmatriculare si da-le VIN-ul masinii tale, ca sa afle mecanicul codul piesei. Apoi cere codul puntii spate de la Clio 2 si vezi daca se potriveste codul cu ce iti trebuie tie. Daca nu se potriveste la cod, asta e...
Intr-adevar, bucsele pe spate se schimba cu tot cu punte, doar la Laguna se schimba separat.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 19 Mar 2008, 23:38
Post #21


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.240
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Laurentziu83 @ 15 Mar 2008, 19:20)
Bucsele spate se schimba cu tot cu punte.
*



oare? eu nu cred...


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 19 Mar 2008, 23:44
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




Puntea de clio 1 este o punte cu arc bara de torsiune. La clio 2 este punte H cu epura programata. E de la sine inteles ca nu sunt interschimbabile. La clio 2 se pot schimba bucsele. La clio 1 de obicei nu.

Pune vinul masinii si iti spun eu daca sunt si bucse separat la reno.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gopo
post 20 Mar 2008, 11:23
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 12 March 08




SORIN V sper ca vin-UL asta =cu placuta ovala de pe caroserie nu?
uite asta este
557y Y008323
E2 FAC SAN513
OV727 DRDAPH CENDRE
220 ACFX NRTV

AM SCRIS TOT CE ERA PE PLACUTA PT CA NU STIU EXACT CE TREBUIE tongue.gif


--------------------
renault clio 1,2 renault clio 1,2 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 20 Mar 2008, 11:34
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




Din pacate nu sunt disponibile bucsele separat doar cu brate.

Codurile sunt 7700789780 dreapta
7700789779 stanga.

pe desen sunt reperele 10 respectiv 9.

brat.JPG ( Size: 49.89k ) Number of downloads: 619


20 Mar 2008, 11:36:
in tarif apar la un 500 de euro setul. cam mult zic eu si as incerca sa merg pe unele de producator.

This post has been edited by SorinV: 20 Mar 2008, 11:36


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gopo
post 20 Mar 2008, 11:46
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 12 March 08




ITI MULTUMESC MULT SORIN MI AI FOST DE MARE AJUTOR worship.gif CRED CA SINGURA SOLUTIE ASTA ESTE O SA LE CUMPAR SI GATA ! INCA O DATA MS !!!


--------------------
renault clio 1,2 renault clio 1,2 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 20 Mar 2008, 14:44
Post #26


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Si la Symbol o fi la fel?
Daca e asa, MARE deficienta de conceptie pentru Renault, in cazul asta.
Eu nu prea cred insa ca e asa. Ar mai trebui intrebat la magazinele de piese de schimb generaliste, si de ce nu, comandate prin internet, in tari mai cu apa calda. Cred ca se poate iesi mai ieftin, si cu livrare mai rapida, decat de oriunde din Romania.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gopo
post 20 Mar 2008, 14:50
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 12 March 08




balanel lasa mi te rog tu daca stii niste link uri cu piese auto unsure.gif


--------------------
renault clio 1,2 renault clio 1,2 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 20 Mar 2008, 14:57
Post #28


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@balanel: Daca citeai post-ul #7, pe care evident ca nu l-ai citit, nu mai puneai intrebarea "Si la symbol o fi la fel?", nu??

Nota: clio2 = symbol


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 20 Mar 2008, 18:35
Post #29


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Cauta de exemplu aici:
http://www.gsfcarparts.com/
si pe net "auto parts".
Ca sa poti cumpara, trebuie sa iti faci card.
Poate or fi astea, nu stiu termeni tehnici...
Incearca si la mecanicul pe care ti l-am recomandat prin pm.
untitled1.jpg ( Size: 21.56k ) Number of downloads: 586


This post has been edited by balanel: 20 Mar 2008, 18:50


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gopo
post 24 Mar 2008, 14:55
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 12 March 08




azi am primit un pont mare rolleyes.gif ma sunat cineva si mi a zis ca la un atelier de dezmembrari au un clio identic cu al meu wink.gif am fost acolo si intradevar identic chiar si culoarea am vb cu tipul de acolo si mi a cerut 100 de E pe puntea spate rolleyes.gif eu zic ca e bine nu ??? o intrebare as avea la cei care se pricep de pe acest forum si i as ruga sa mi raspunda .....daca stiu la ce ar trebui sa ma uit la punte daca e ok ? eu in mare ce am vazut mi s a parut a fi ok !!! maine o sa incerc sa duc si un mecanic sa se uite mai atent la ea si daca isi da si el acceptul o sa o iau wink.gif


--------------------
renault clio 1,2 renault clio 1,2 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 05:06
Dacia