Clio 1.5 dci - se aprinde martorul bujii, martorul galben ca o spirala
![]() ![]() ![]() |
Clio 1.5 dci - se aprinde martorul bujii, martorul galben ca o spirala
ady24 |
![]()
Post
#121
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|||
RazvanF |
![]()
Post
#122
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Verifica senzorul ala de e prins de cutia filtrului de aer, are un furtunas cu niste cleme.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
vasilecool |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Daca are senzor pe filtrul de motorina, posibil sa fie si de acolo. Mi s-a intamplat mie acum vreo trei ani. Aceleasi simptome, se aprindea si se stingea la un moment dat. Cat era aprins, motorul nu avea viata...
Exista un busonel in partea de jos a filtrului de motorina. Slabeste-l si da drumul lichidului intr-un paharel de cafea... Cu ocazia asta, vezi si cum se prezinta motorina din filtru... Eu fac asta de doua ori pe an, preventiv. Si incerc sa am rezervorul cat mai plin, mai ales iarna, cand condensul e mare... |
--------------------
renault
symbol
2005
- B-46-ANU
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Am fost la tester. Erorile de pe ecu erau doar de la egr. Nicio eroare pe partea de injectie stocata. Mi a aratat si presiune 230 psi cred si mi a zis ca este ok. Intrebarea mea e cum dupa 2 ani de cand am scos mufa la egr sa mi faca peobleme si sa imi aprinda martorul? Am de ales intre schimbare egr sau anulare.ce parere aveti?
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#125
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
espacern zicea intr-un post ca egr ul este legat cu partea de injectie. Acum depinde de tine daca vrei sa il anulezi sau nu. Eu unu am scos mufa de la el si am pornit motorul, la relanti dupa 5 minute s-a aprins martorul check engine si sincer imi statea pe creier asa ca l-am recuplat si am anulat eroarea.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
gabidrideanu |
![]()
Post
#126
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 18 April 10 ![]() |
daca anulezi egr-ul il anulezi din soft nu ii scoti mufa si gata e anulat ... e normal sa iti apara checak engine daca ai scos mufa , calculatorul astepta informatii de la egr si daca nu primeste intra in limp mode (adica da eroare)
|
--------------------
Renault
Clio
2002 1.5dCi
- B-31-SIV
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#127
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Inseamna ca asta se intampla la alexme24, intra in limp mode.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
alexme24 |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Da, stiu ca nu se anuleaxa doar prin scoaterea mufei. Dar totusi 2 ani a mers asa, niciun martor aprins, nicio problema la motor. Banuiesc ca mergand asa, s.a mai infundat si altceva probabil. Sincer as prefera sa il inlocuiesc cu unul nou decat sa umble la soft.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#129
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Dar....limp mode nu te lasa sa turezi mai mult de 2000 ture. Tu ziceai ca scade puterea pentru 1-2 secunde dupa care isi revine. Exact asa am patit-o si eu, eram pe autostrada 130 km/h totu' bine si frumos cand deodata simt ca scade puterea doar pentru 1,5 secunde dupa care si-a revenit...initial am zic ca a fost de la o rafala de vant, am continuat si iar s-a intamplat dupa care m-am uitat repede in bord si era aprinsa spirala. Cand acceleram puternic totu era ok, setam viteza dorita si dupa 1 minut imi dadea eroarea, cand am ajuns la destinatie m-am uitat la motor si am gasit piciorulul senzorului rupt, cel care vine prins de cutia filtrului de aer, l-am lipit cu Loctite si asa am mers vro 2 luni de zile fara sa imi mai faca vro problema.
Am fost la dezmembrari si am cumparat un senzor de pe un Kangoo, unul Bosh nou ajunge cam la 100 euro. Despre asta e vorba, cel din imagine este cel vechi pe care l-am lipit, senzorul functioneaza ok. Trebuie sa ii verifici furtunasul ca e posibil sa fie crapat, eventual sa il schimbi, clemele le desprinzi cu o surubelnita dreapta si le strangi cu un patent, insa grija mare la piciorusul ala din plastic care iese din el ca e tare fragil. This post has been edited by RazvanF: 6 Feb 2015, 22:01 Attached thumbnail(s) IMG_20150206_205558.jpg ( Size: 407.5k ) Number of downloads: 610 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
cosmin&b |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
Am eu un senzor de vanzare.... deh... l-am schimbat la sfatul si indrumarea mesterilor din reprezentanta. Era bun, pe verificate.
Ce s-a intamplat...(am mai scris pe un topic, dar reiau) Nu tragea(clio symbol, 1.5 dCi, 65 cp, 2003) decat peste 3500 rpm. In reprezentanta, bineinteles test. Rezultat zero. Incep ei verificarile. Scoate mufa aia - da o tura, doua. Baga mufa la loc - da o tura, doua. Scoate alta mufa(EGR) - da o tura, doua. Test din nou. Sterge erorile. Si tot asa... Verdict, schimbam senzor presiune aer - cel indicat in poza de "RazvaF". Cu mufa scoasa de la vechiul senzor de presiune aer mergea bine, de aceea au presupus ca el e de vina. Au dat iar o tura, doua si parea ok. Dupa doua zile iar a aparut problema, dar de data asta nu am mai mers la reprezentanta. Un electrician mi-a facut un test si a rezolvat-o relativ usor. In doua reprize, dar a meritat. In prima faza, cu eroare la EGR, a sters-o si totul a fost aparent ok. A doua zi m-am prezentat la el cu aceeasi problema - nu tragea. Din nou eroarea EGR. Verdict - defect electric la EGR. Schimbat sau scos mufa. Am ales scoaterea mufei pentru ca EGR-ul meu e blindat oricum. Aveam vechiul senzor de presiune la mine si am zis sa vedem daca intr-adevar e defect... Functioneaza perfect. Concluzie... Defect electric EGR - eroare cu rosu la test - nu stiu exact ce scria - nici un martor aprins insa. Scos mufa de la EGR - o mentiune cu verde la test - nici un martor aprins. Masina functioneaza ok, deci senzorii presiune aer sunt buni, unul e pe stoc acum, de vanzare |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
bogdangepe |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 1 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Interesant, toata lumea se plange de pierdere putere atunci cand se aprinde martorul de bujii. La mine este invers, mergeam ieri cu o viteza de 70km/h si dintr-o data a inceput s prinda viteza singura. Am apasat ambreiajul si acul turometrului a ajuns la 3500 rpm. Am accelerat-o in gol in timpul mersului pana la 4000 si ceva, acul a ramas la 4000. Am dat pedale(3-5) rapide de acceleratie, si cand aveam pedala la 0 becul se stingea pentru o secunda. Nu am oprit-o de frica s nu raman cu ea in drum. Am ajuns acasa, am oprit-o, am lasat-o 1 min apoi am pornit-o. La pornire s accelerat singura in 2000rpm( 3 secunde) apoi becul s stins. Eroare avea la pedala de acceleratie, ceva de genul contact imperfect. Masina are 69500 km, motorina bag doar de la omv.
Nu cred ca problema este contactul imperfect la mufa pedalei de acceleratie, ptr ca becul se stingea ptr 1 secunda atunci cand pedala era in pozitia 0, adica calculatorul sesiza miscarea pedalei de acceleratie. This post has been edited by bogdangepe: 30 Sep 2015, 07:41 |
--------------------
ford/renault
escort MK VII/symbol 1,5 dci
1997/2007
- B-13-GPE [URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
|
|
crisolro |
![]()
Post
#132
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
crezi sau nu crezi, dupa asemena manifestari am ajuns si eu la service cu eroare la mufa potentiometru pedala acceleratie si s-a rezolvat prin anularea mufei ... calculatorul sesizeaza miscarea pedalei dar primeste din cand in cand si informatii false (de fapt gresite)
![]() deci nu zic ca asta e problema dar nici n-as exclude-o 100% cum faci tu umbla putin la ea, misc-o, verifica sa nu fie oxidate ceva contacte (nu stiu daca ai cu sa le vezi in mufa), fa-i ceva decuplari si recuplari, asigura-te ca stau bine mufele alea una in alte si vezi apoi; e posibil sa se rezolve dar temporar This post has been edited by crisolro: 30 Sep 2015, 08:05 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
bogdangepe |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 1 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Multam pentru raspuns, evident verific si mufa, dar mi-am luat teapa o data cu intrerupatorul pedalei de ambreiaj
![]() |
--------------------
ford/renault
escort MK VII/symbol 1,5 dci
1997/2007
- B-13-GPE [URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
|
|
crisolro |
![]()
Post
#134
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
poate ceva pe traseul firelor lui ...
oricum, citez de la mecanicii reno, daca interventii repetate nu dau roade, chiar renault recomanda "anularea" acelei mufe ... nu inlocuirea, nu repararea nu altceva (la pedala de acceleratie ma refer) ceva electronic etc. ... din ce am citit pe forum, din experientele colegilor cu pilitura, nu prea suna cazul tau a fi unul ca atare cat despre panaramele de contactoare de la pedala de ambreiaj, am schimbat si eu doua pana acum ... sa nu-mi zici ca-s eu vinovat si le tot tric, clar e ceva pe acolo care nu le prieste This post has been edited by crisolro: 30 Sep 2015, 10:32 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
bogdangepe |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 1 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Am rezolvat, problema a fost de la o mufa generala, este pe corpul pedalierului in dreptul ambreiajului.
|
--------------------
ford/renault
escort MK VII/symbol 1,5 dci
1997/2007
- B-13-GPE [URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
|
|
belanucristian |
![]()
Post
#136
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 14 October 09 ![]() |
QUOTE(Mariusik_84 @ 12 May 2010, 12:05) Mi s-a aprins ,,martor luminos pentru preincalizre motor" .Am fost cu masina la service au pus-o pe tester si a dat eroare ,,defectiune la cilindrul 4". Au sters eroarea am mers cu masina 2 zile si azi se aprinsa iar martorul de bujii. Mentionez k masina porneste la prima cheie, trage la fel, nu scoate fum, relantiul e la fel, doar k motorul e mai zgomotos in rest se comporta la fel cum era inainte. Care ar fi problema de tot se aprinde? 1.5 dci 65 hp 2003. Salut oameni buni, am si eu nevoie de sfatul vostru in legatura cu o problema foarte ciudata. Este de vorba de un renault Clio 2 1.5 DCI 80cp 2004. Acum cateva luni , dupa pornire, am observat ca a ramas aprins in bord martor-ul "Preheating/electronic fault or water in the diesel" (nu stiu cum se numeste in romana) iar motorul a devenit putin mai zgomotos (ca si cand ar fi mers in 3). Am mers la un mecanic care mi-a pus tester-ul (Clip) si mi-a zis ca este de la bujii . Mi-a inlocuit toate 4 bujiile si a sters eroarea. Timp de aprox 2 sapt nu s-a mai aprins bec-ul iar masina a mers impecabil . Dupa aceasta perioada, iar a ramas bec-ul aprins dupa pornire. M-am dus din nou la acelasi mecanic care a pus iar tester-ul si a gasit eroarea "circuit breaker cylinder 3" si a zis ca e o problema electrica. A ridicat capota, a scos mufa de la injector-ul 3 , a umblat putin la ea (cred ca a curatat-o putin), a pus mufa inapoi si a resetat eroarea. Am mers iar fara probleme vreo 1-2 saptamani dupa care iar a ramas bec-ul aprins dupa pornire. Am revenit la mecanic, a pus din nou tester-ul si i-a dat eroarea " circuit injector cilindru 4" si mi-a spus ca nu mai este o problema electrica ci ca este ceva la injector. Acum problema este urmatoarea: cand bec-ul este stins, masina merge impecabil (trage bine, nu scoate fum , nu tremura, motorul abia se aude, porneste la cheie) iar atunci cand este aprins se aude motorul cam tare si porneste mai greu, ceea ce ma face sa cred ca problema este una de natura electrica. Daca ar fi fost de la injector, nu ar fi mers prost masina si cu / fara bec-ul aprins ? Astept si parerea voastra. Multumesc |
--------------------
Renault Clio II
1.5 DCI 80cp
2005 Berlina
|
|
kretzu77 |
![]()
Post
#137
|
![]() n00b Group: Members Posts: 310 Joined: 14 August 06 ![]() |
Eu am aflat ca mi s-a dus procesorul ECU cand nu mai pornea si se aprindea martorul respectiv.
![]() |
--------------------
Toyota
Corolla E15/Prius 3
2008 1.4D-4D/2012 Hybrid Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
|
|
belanucristian |
![]()
Post
#138
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 14 October 09 ![]() |
|
--------------------
Renault Clio II
1.5 DCI 80cp
2005 Berlina
|
|
Liquor77 |
![]()
Post
#139
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 20 October 14 ![]() |
Buna ziua oameni buni. Haideti ca vin si eu cu o ciudatenie.
Azi dimineata mi s-a aprins in bord vestitul martor din subiect. Am zis ca ok, tocmai am fost la mecanic sa-mi schimbe senzorul de presiune la pompa de injectie si cu ocazia asta mi-a verificat si injectoarele, care-s bune. Am observat ca masina nici nu prea mai trage ca aseara. E mai puturoasa daca o calc. Nu scoate fum negru. Bujiile sunt noi, au 3 luni de zile. Partea ciudata e urmatoarea: la relantii, cand apas ambreiajul, motorul se tureaza putin si se aprinde si se stinge martorul respectiv. Poate sa-mi zica si mie ce treaba are ambreiajul cu fluctuatiile motorului si cu martorul lui dumnezeu ? Am urcat si un clip pe youtube sa va minunati si voi. https://www.youtube.com/watch?v=YO6Fs3bf17g PS: martorul SERV e aprins de cand am schimbat pompa de servo-directie, deci nu-i bai. Multumesc. (renault symbol 2 din 2007 la sf lui dec (un fel de 2008), 1.5 dci, 50 Kw, 200.000 km) This post has been edited by Liquor77: 26 May 2017, 07:22 |
--------------------
Renault
Clio 2 1.5dCI, Laguna III 1.5 dci
2009
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Un tester ai pus sa vezi ce o doare ... sau?
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Liquor77 |
![]()
Post
#141
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 20 October 14 ![]() |
Pai nu ca de azi dimineata (acum o ora) am problema. Oi face si un tester, numai ca voriam sa vad ce ziceti si voi, la ce sa ma astept. Oricum e ciudat ca numai cand apas ambreiajul face figuri senzorul la relantiu.
This post has been edited by Liquor77: 26 May 2017, 07:32 |
--------------------
Renault
Clio 2 1.5dCI, Laguna III 1.5 dci
2009
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Fa un test si hai cu rezultate si dupa ne-om da cu parerea ... pana atunci putem doar sa presupunem... deci sa pierdem vremea ...
Nu este ok sa ai nici un martor aprins in bord ... This post has been edited by cj98czh: 26 May 2017, 07:33 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Vezi sa nu-ti agate ambreiajul cablul care intra in pedala de acceleratie. Eu la benzina, asa pateam. Mi se agata cablul si se tura pentr ca iesea mufa usor din pozitie si masina credea ca o turez.
In acelasi timp, imi aprindea martorul de care vorbesti. Dureaza maxim 5 minute sa te uiti si sa misti de mufa si cablul ala. |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
crisolro |
![]()
Post
#144
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
pare a fi celebra mufa de la pedala de acceleratie .. se curate, fixeaza sau chiar "anuleaza" si chiar la recomandare reno
|
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Jimmy112 |
![]()
Post
#145
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 October 16 ![]() |
Eu zic sa verifici turbina :* am patit o si eu si a fost de la turbina. Martorul acela nu este neaparat de la bujii.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007
|
|
dandrackul |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 29 June 12 ![]() |
mi s-a aprins martorul de bujie incandescenta si asa a ramas, la logan 48kw am fost la service sa imi puna testerul l a pus si ii da o eroare electrica. sa las masina peste noapte sa verifice cu motorul rece nu stiu ce sonda. a mai patit cineva asa?astept PARERI . dupa rezolvare o sa va spun ce a fost...daca nu voi posta inseamna ca nu am rezolvat nimic
|
--------------------
renault
clio II
2003 1.4 1.4 8v + gpl clio(thalia) dacă merge nu umbla la ea!
|
|
dandrackul |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 29 June 12 ![]() |
s a rezolvat. Eram pe graba de la munca sa ajung in alta parte am dat cat a cerut 100lei 50diagnoza si 50 manopera . Am intrebat ce avea. Electricianul a gasit o mufa care nu isi facea treaba si i a refacut cablajul . Nu am mai stat sa intreb care mufa , cum am spus eu eram pe fuga si ei la final de program...
|
--------------------
renault
clio II
2003 1.4 1.4 8v + gpl clio(thalia) dacă merge nu umbla la ea!
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#148
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Celebra mufa de la pedala de acceleratie ...
|
--------------------
.
.
.
|
|
surube |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 November 09 ![]() |
Furtun retur injectoare spart ,curge combustibil ( ulei floarea soarelui cu benzina si naftalina) pe chiuloasa!
![]() |
--------------------
logan
1.5 dci
2006 Unde dragoste nu e nimic nu e /
|
|
pedrodiaconu |
![]()
Post
#150
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 9 August 11 ![]() |
Salutare, când să plec de la muncă , hop , martorul bujiei s-a aprins, am pornit motor, s-a stins preț de câteva secunde ,după care s-a respins si nu s-a mai stins ,chiar după multiple opriri/pornirii. Motor rulează normal fără fluctuații de turație. În prima fază voi verifica bujiile si senzorul de aer, si mufa de la pedală.
11 Apr 2019, 18:42: 1,5 dci, 85cp... This post has been edited by pedrodiaconu: 11 Apr 2019, 18:42 Attached thumbnail(s) IMG_20190411_171958.jpg ( Size: 2.3mb ) Number of downloads: 136 |
--------------------
renault
symbol
expression 2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:58 |