Citroen C4 1.6HDI 110 CP, SX + Pack Confort, Face-lift
![]() ![]() |
Citroen C4 1.6HDI 110 CP, SX + Pack Confort, Face-lift
adrian_c |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Attached thumbnail(s) C4_1.jpg ( Size: 62.66k ) Number of downloads: 4240 C4_2.jpg ( Size: 58.38k ) Number of downloads: 4390 C4_3.jpg ( Size: 59.35k ) Number of downloads: 4272 C4_4.JPG ( Size: 114.69k ) Number of downloads: 4480 C4_5.jpg ( Size: 50.56k ) Number of downloads: 4661 C4_6.JPG ( Size: 120.78k ) Number of downloads: 1268 C4_7.JPG ( Size: 142.13k ) Number of downloads: 953 C4_8.JPG ( Size: 126.51k ) Number of downloads: 1112 C4_9.JPG ( Size: 123.06k ) Number of downloads: 1459 C4_10.jpg ( Size: 66.14k ) Number of downloads: 1394 |
||
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|||
AmunDei |
![]()
Post
#2
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Interesanta masina, C4-ul mi-a placut intotdeauna, in special versiunea in 3 usi. Singurul dezavantaj pe care il vad eu la modelul asta (de fapt la Citroen in general) este masa destul de ridicata a masinii (cum ai zis tu 1300 kg), fapt ce penalizeaza putin dinamica, chiar daca motoarele PSA sunt performante si fiabile (desi, pt ca nu are FAP, o remapare rezolva si problema asta, mai ales ca e diesel).
Sa-l stapanesti sanatos si multi km fara probleme. Iar daca poti, fa o poza si la plafonul alb, chiar sunt curios e detaliul asta ![]() This post has been edited by AmunDei: 14 Jul 2009, 15:56 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#3
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Felicitari, frumoasa masina, motorul intr-adevar e tare, iar din cate am inteles ai dat in jur de 12.500E ceea ce mi se pare o afacere buna.
Imi place ca ai grija de ea si se vede ca o consideri mai mult decat 'un morman de fiare' cum spun multi. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Domnilor AmunDei si Andy_ACS,
Va multumesc pentru urari ! AmunDei, masina va ramane asa cum a iesit din fabrica francezilor. Nu sunt adeptul tunning-ului de nici un fel, deci nici remapare, nici nimic. La primavara ii voi cumpara 4 jante aliaj Citroen pentru pneurile de vara (care sunt acum pe ea) si cam atat. Pretul initial din oferta a fost 17450 € TVA inclus. Am prins o reducere de 4800 € si pretul final a fost 12650 € TVA inclus. Am avut si un cazan vechi de 1310 pentru Remat (minus 800 €), pretul final platit fiind 11850 €. Acum vad ca preturile au mai crescut. Acelasi model costa acum undeva pe la 14k €. This post has been edited by adrian_c: 14 Jul 2009, 16:15 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#5
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(adrian_c @ 14 Jul 2009, 16:45) Puncte "+": + confort extraordinar Puncte "-": - suspensii dure .... simt toate denivelarile Ceva nu se leaga ![]() This post has been edited by ArtVandelay: 14 Jul 2009, 16:18 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#6
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 14 Jul 2009, 16:55) ... motoarele PSA sunt performante si fiabile (desi, pt ca nu are FAP, o remapare rezolva si problema asta, mai ales ca e diesel). Problema fiabilității? Cu siguranță remaparea e soluția! ![]() Frumoasă mașina! Îmi place Citroen-ul. Între mărcile franceze, Citroen a avut mereu inovații remarcabile. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Da, confortul este foarte bun, scaunele sunt foarte comode, suport lateral foarte bun. La inceput suspensiile au fost foarte dure, simteam practic orice mica denivelare, insa nu afecta prea mult confortul general. Este si foarte bine insonorizata.
Acum s-au mai lasat, insa denivelarile nu sunt absorbite ca si in cazul unui Reno Megane de exemplu. C4 asta se vrea un fel de masina sport din cate am vazut eu, insa era bine daca faceau suspensiile mai moi. |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#8
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
raqzvan |
![]()
Post
#9
|
![]() gute Laune war Trumpf Group: Members Posts: 514 Joined: 21 September 06 From: Constanta, Romania ![]() |
Imi place masina ca dizain (mai putin semnalizatoarele de pe oglinzi care dau impresia de ieftin) si pretul. Motorul e ok, dar n-are nimic extraordinar.
Sa fim seriosi, masina numai confortabila nu e. Combinat cu insonorizarea deficitara, e ca si cum ai merge cu burta pe asfalt. Alte probleme (scaunele) sunt comune in clasa ei. Ce ar mai fi?! Imprieteneste-te cu baietii de la servis-ul oficial din orasul tau, pentru ca, din pacate, vei apela la ei destul de des. De asemenea, nu te apuca de modificari ce ar afecta garantia masinii, pentru ca vei avea nevoie de garantie destul de curand. Felicitari pentru achizitie! Intotdeauna mi-a placut masina, dar n-am avut curaj sa o cumpar. Cunosc pe cineva cu un C4, si am vazut ce inseamna "calitatea" Citronel. This post has been edited by raqzvan: 14 Jul 2009, 20:15 |
--------------------
Geely
Logan
Laureate 1.6MPI 2006 Austin Powers: Allow myself to introduce... myself.
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
QUOTE(raqzvan @ 14 Jul 2009, 19:08) Imi place masina ca dizain (mai putin semnalizatoarele de pe oglinzi care dau impresia de ieftin) si pretul. Motorul e ok, dar n-are nimic extraordinar. Sa fim seriosi, masina numai confortabila nu e. Combinat cu insonorizarea deficitara, e ca si cum ai merge cu burta pe asfalt. Alte probleme (scaunele) sunt comune in clasa ei. Ce ar mai fi?! Imprieteneste-te cu baietii de la servis-ul oficial din orasul tau, pentru ca, din pacate, vei apela la ei destul de des. De asemenea, nu te apuca de modificari ce ar afecta garantia masinii, pentru ca vei avea nevoie de garantie destul de curand. Felicitari pentru achizitie! Intotdeauna mi-a placut masina, dar n-am avut curaj sa o cumpar. Cunosc pe cineva cu un C4, si am vazut ce inseamna "calitatea" Citronel. Motorul nu are nimic deosebit, doar ca il gasim pe Ford, pe Fiat, pe Suzuki. In fine, personal consider ca este un motor foarte reusit. Prin natura fostului servici am avut ocazia sa ma plimb cu foarte multe masini (Audi, VW, Hyundai, Toyota, Skoda, Fiat, Renault, Opel, Dacia), masini mai mici si mai mari, si Citroen chiar sta destul de bine la capitolul confort. Insonorizare deficitara ??? Este usor sa imploscam cu noroi ! Cat despre defecte, eu am o teorie : "asa cum o ingrijesti asa o ai". De aceea am cumparat-o noua ca sa am grija cum trebuie de ea. Am observat ca majoritatea celor care au probleme sunt "bizoni" la condus sau sunt cei cu masini la mana a doua care au fost inainte conduse de "bizoni". Cu Solenza am ajuns la 95k km si din 2004 pana in prezent nu a avut nici un defect. Daca va aparea ceva la C4 este deocamdata in garantie. Sa citez un prieten : "A conduce nu este pentru toata lumea ca si mersul pe jos. Exista multi soferi badarani care nu stiu ca sunt badarani cu masinile lor, mai mult de atat se considera chiar conducatori excellenti". Multumesc pentru sfaturi, nu se va umbla la nimic si nu va suporta nici o modificare. 14 Jul 2009, 20:36: Mai adaug doua photo, pentru plafon pun maine pentru ca acum era seara si cu blitz nu se vede frumos. This post has been edited by adrian_c: 14 Jul 2009, 21:36 Attached thumbnail(s) C4_11.jpg ( Size: 47.45k ) Number of downloads: 1146 C4_12.jpg ( Size: 118.38k ) Number of downloads: 872 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
black_alienware |
![]()
Post
#11
|
![]() B L K Group: Members Posts: 622 Joined: 15 November 07 From: Moreni ![]() |
Super frumoasa masina. Ador modelul asta de Citroen, cel putin coupe-ul este mai mult decat frumos. Singurul lucru care m-ar deranja la aceasta masina este volanul care pur si simplu nu imi place sistemul de rotire sau cel putin mi-ar lua ceva timp sa ma obisnuiesc.
Sa o stapanesti sanatos, ai o masina superba. |
--------------------
Renault
Scenic
2001/1.9DCI/102HP
- DB || B L K
|
|
andreiutzu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 530 Joined: 23 March 07 ![]() |
sa o stapanesti sanatos si fara evenimente. personal cred ca c4 coupe este mai frumoasa decat c4 in 5 usi! un minus l-as gasii eu care sunt pasager in c4...pe bancheta din spate e cam mic locul...te cam inghesui 3 oameni in spate! inca odata sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme!
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2009
- DJ-04-ANN
|
|
danyhhh |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 646 Joined: 22 July 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(black_alienware @ 15 Jul 2009, 13:10) Super frumoasa masina. Ador modelul asta de Citroen, cel putin coupe-ul este mai mult decat frumos. Singurul lucru care m-ar deranja la aceasta masina este volanul care pur si simplu nu imi place sistemul de rotire sau cel putin mi-ar lua ceva timp sa ma obisnuiesc. Sa o stapanesti sanatos, ai o masina superba. Cat e de nasol sistemul ala e si bun intr-un fel. Tine airbag-ul intr-o pozitie fixa ca in caz de accident sa fie mai eficient. Superba Masinuta ! ![]() |
--------------------
Renault /
Megane /
2004
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Thanks to MAERSK, raqzvan, black_alienware, andreiutzu, danyhhh.
black_alienware, este intradevar frumos C4 coupé, insa cand ai familie (fara copii deocamdata ![]() Volanul este chiar practic, oricum te obisnuiesti imediat cu el. Am citit ca aceasta solutie constructiva a permis montarea unui sistem de airbag mai sofisticat si mai performant. andreiutzu, intradevar spatiu in spate este mai mic, un tip de 1.8 m aproape atinge plafonul cu capul. De obicei iau maxim 4 persoane (sofer + inca 3) in masina tocmai pentru a sta comozi cei din spate. Am pus o photo detaliata cu partea fixa a volanului.C4_14.jpg ( Size: 115.31k ) Number of downloads: 858 This post has been edited by adrian_c: 15 Jul 2009, 14:37 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
In primul rand, sa o stapanesti sanatos si cat mai multi kilometri!
Motoarele HDI dezvoltate de PSA sunt extrem de fiabile. Mai ales ca beneficiaza si de sisteme de injectie Bosch. Multi spun ca sunt identice cu cele de la Ford, Fiat s. a. . Motorul in sine, poate, dar difera sistemele de injectie si alte componente, care fac o diferenta destul de mare, atat din punct de vedere al fiabilitatii cat si al consumului. Am condus si inca mai conduc HDI. Am peste 250.000 de kilometri, masinile aveau in jur de 16.000. In toti acesti kilometri, nu s-a intervenit absolut deloc la motor si cutie. Schimbat ambreiaje pe la 165.000 din cauza rulmentilor de presiune, nu a placilor sau discurilor. Distributia schimbata pe la 185.000. In carte scria ca pentru utilizare intensa se schimba la 180.000, iar pentru utilizare normala pe la 240.000 (nu mai sunt sigur) sau 10 ani. Si este vorba de curele, nu de lant. Schimbat pe garantie rezervorul. Se auzea motorina in el cum spui si tu, problema care a culminat cu blocarea supapelor, astfel incat daca se alimenta peste jumatate, motorina curgea pe la partea superioara a rezervorului. A fost sigilat si trimis in Franta pentru expertiza. Schimbata si o caseta de directie tot pe garantie. Se putea repara prin schimbarea unei bucsi de 2 lei, dar care nu se produce ca piesa separata. S-a schimbat in timp ce operatiunea era urmarita on-line de catre cei din Franta. Caseta s-a sigilat si trimis la ei, deoarece Citroen-ul era in litigiu la vremea aceea cu producatorul de casete, iar aceasta constituia o proba. Vei mai avea unele probleme cu bucsile de la puntea spate, care pica destul de des, dar si cu amortizoarele. Acestea stiam ca se schimba pe garantie. La fel si cu becurile de faza scurta, se ard intr-o veselie. Este problema si cu elementele de caroserie (tablele), vin doar din Franta si destul de greu. Per total, este o masina foarte buna, la drum lung este foarte confortabila si stabila. Ai grija de unde bagi motorina, injectoarele sunt mai sensibile decat la TDI, nu merg cu orice motorina si sunt si foarte scumpe. Stiam ca se schimba doar la set. Daca ar fi sa trec la diesel, acesta ar fi un HDI. This post has been edited by cristio_79: 15 Jul 2009, 15:32 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Merci cristio_79 pentru informatiile detaliate.
Sper sa nu am probleme, mai ales ca incerc sa am grija, mai ales pe partea tehnica. In sensul ca dimineata o las 1-2 min. sa se incalzeasca, apoi plec si merg foarte usor, si de abia dupa ce imi apare prima linie (din 3 linii) la apa intra in mersul normal. La oprire astept la fel 1-2 min pentru racirea turbinei, iar dupa un drum foarte lung o las si 5 minute. Cum umblu mai mult prin afara tarii, eu cred ca bag motorina buna. Stiu ca sunt mai pretentioase la capitolul asta. Paranteza. Am ceva prieteni africani de nord (arabi) si fug de HDI ca xxx de tamaie. Iau numai TDI ca merg cu motorina lor mai murdara. Pun intotdeauna motorina cea mai scumpa. Alimentez mai mult de la Shell (V-Power Diesel) si BP (Ultimate Diesel). Ma uit de 5 ori inainte sa pun motorina ca sa nu pun benzina. ![]() Pana acum la 9500 km nu am detectat nici un zgomot bizaroid. Doar pe piatra cubica simt un bebe-greieras (foarte fin). Imi poti da mai multe detalii despre rezervorul zgomotos ? La al meu se aude numai la plin si la manevre scurte (parcari). Dupa ce consum 5-10 litri (din 60 aprox.) nu se mai aude. Multumesc anticipat ! This post has been edited by adrian_c: 15 Jul 2009, 16:11 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#17
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
TDIu' a mers cu motorina de locomotiva pana cand s-a simtit si neamtu' sa puna common rail - la vreo 10 ani dupa restul lumii... D-atunci s-a dus smecheria.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Duyu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Frumoasa masina. S-o stapanesti sanatos! Imi place mult C4, deci din punctul meu de vedere ai facut o alegere inspirata.
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
gattoman |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
sa o folosesti cu placere!
...esti sigur ca nu ai FAP? stiam ca cele euro 3 nu au. cum de la revizie ti-au pus 4.25 l ulei? eu daca pun mai mult de 3.5 trece de maxim pe joja. o problema despre care am citit ca se maniefesta la motorul asta (daca nu are ulei bun) este ca face ceea ce faceau unele pompe de injectie la logan sau renault dci ![]() |
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Thanks to Duyu si gattoman.
gattoman, cand am luat masina dealerul mi-a spus ca nu are FAP. In Certificatul de Conformitate nu scrie iar nimic. Era bun un FAP mai mult pentru mediu, in schimb erau costuri suplimentare. Asa au scris pe factura la primul schimb de ulei. Am citit undeva pe net ca intra 4.25 l cand schimbi filtrul. Oricum nivelul de ulei pe joja este exact la maxim. La aproape 18 € litrul de ulei, sper ca este super bun (Total Quartz INEO 5W30). Asta este recomandat pentru cele care au FAP mai mult, insa la Citroen Belgia probabil ca nea mecanicu nu a stiut ca nu are FAP. |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(adrian_c @ 15 Jul 2009, 17:10) Imi poti da mai multe detalii despre rezervorul zgomotos ? La al meu se aude numai la plin si la manevre scurte (parcari). Dupa ce consum 5-10 litri (din 60 aprox.) nu se mai aude. Multumesc anticipat ! La fel se manifesta si la masina cu care mergeam eu. Cand era plin sau aproape plin, parca aveam o bila de popice in rezervor si care se lovea de peretii acestuia. Cand scadeau cam doua linii de pe bord nu se mai auzea. Dupa aceea a inceput sa curga cred ca pe supraplin cand vroiam sa fac plinul si treceam de jumatatea rezervorului. La service mi-au spus ca se blocheaza supapele acelea de pe rezervor. S-a facut comanda si s-a schimbat fara nici un fel de probleme. A trebuit demontat tot esapamentul si s-au scos arcul si amortizorul de pe stanga pentru a cobora puntea. Referitor la turbina, nu este nevoie sa lasi motorul atata la relanti dupa fiecare drum. Se recomanda doar dupa un drum lung, dupa ce ai "fript-o" putin, 1 - 2 minute sunt suficiente, dupa drumurile obisnuite prin oras nu este nevoie. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Din cate inteleg eu, defectul a constat in curgerea pe la supraplin. Insa exista vre-o legatura intre acest zgomot si curgerea pe la supraplin ?
Din cate am auzit, se poate defecta ceva numai daca alimentezi mereu dupa ce sare pistonul, deci ii bagi motorina (benzina) pana da pe afara. Multumesc ! Chiar acum am discutat cu un prieten care are C4 si o are de ceva timp si aude si el acelasi zgomot la plin, insa nu a avut nici o problema. Voi intreba si la Citroen, sa vedem ce spun si dansii. Sa va atasez si un profil ![]() This post has been edited by adrian_c: 16 Jul 2009, 15:07 Attached thumbnail(s) C4_15.jpg ( Size: 220.62k ) Number of downloads: 727 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
balanel |
![]()
Post
#23
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(raqzvan @ 14 Jul 2009, 20:08) Motorul e ok, dar n-are nimic extraordinar. Imprieteneste-te cu baietii de la servis-ul oficial din orasul tau, pentru ca, din pacate, vei apela la ei destul de des. Nu, doar ca e singurul turbo-diesel, la care nu am simtit turbo-lag. Cat despre a doua afirmatie, las-o, ca ... macane ![]() @ Initiator: felicitari, asa se are grija de o masina! Cat despre FAP, e foarte usor sa-ti dai seama daca are sau nu. La acceleratii puternice, la plecarea de pe loc, scoate sau nu fum negru? |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
adrian_c |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Thanks to cristio_79, gattoman, Duyu, R19/16v si balanel.
Stiu ca am ramas dator cu o foto cu plafonul. Incerc sa o atasez saptamana asta. Intre timp am pregatit un Jurnal de bord pentru Solenza. ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(adrian_c @ 16 Jul 2009, 00:57) Din cate inteleg eu, defectul a constat in curgerea pe la supraplin. Insa exista vre-o legatura intre acest zgomot si curgerea pe la supraplin ? Nu stiu, cei de la eprezentanta mi-au spus ca supapele acelea de pe rezervor s-ar fi blocat si din cauza aceasta a aparut zgomotul. Dupa ce s-a schimbat rezervorul, zgomotul a disparut, dar si pierderile de motorina. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Io_mi_s |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 25 August 06 From: Galati ![]() |
Permite-mi sa-ti poluez si io un pic topicul cu experienta mea legata de C4. Firma pt. care lucrez are un parc auto compus 85% din auto Citroen, iar unul din primele 3 (cred) C4 care a circulat pe soselele Galatiului apartine acestui parc auto. Desigur, e vorba de modelul pre-facelift, iar unele pareri vor fi raportate la masina personala, Megane 2.2, fara a urmari initierea vreunui versus.
Masina respectiva are, mi se pare, mai bine de 4 ani si vreo 90k. A apartinut sefului, dar a fost condusa uneori si de baietii de pe autoutilitare. Cu alte cuvinte, a carat si marfa (nu mai mult de 80-100 kg) si, poate, uneori a fost tratata neiertator. Motorul (ce-i drept 1,6 HDI 92 CP - turbina 'fixa') nu are nici cea mai mica problema - nu consuma ulei, nu scoate fum sau zgomote nefiresti. Majoritar a fost condus subturat, iar cand avea parte de sedinte care inroseau turometrul nu beneficia de pauza de relanti necesara racirii turbinei. Cu toate astea, nu da niciun semn de oboseala - trage oarecum constant, lasa impresia ca se poate tura la nesfarsit ![]() Nu-mi place, in schimb, antifonarea. Motorul in sine nu-i mai zgomotos ca dCi-ul, dar habitaclul primeste prea multe 'informatii' sonore. Iarna, nu mai zic. Si nu doar de la compartimentul motor. Pe ploaie, trecand prin vreo balta care uda masina pe dedesubt, m-asteptam in orice moment sa simt scaunul umed. De asemenea, zgomotele trenului de rulare sunt inauntru. Efectiv, 'vedeam' cum lucreaza pivotii, bieletele etc. Inchiderea portierei ma face sa zambesc. La Megane-ul meu, daca geamu-i deschis, la inchiderea usii se aude un zdranganit care ma face sa ma uit dupa repere cazute pe jos. La C4, tabla aia isi arata grosimea. E bine ca-i subtire, dar niste ranforsari finute cred ca i-ar fi prins bine dpdv sonor. Dar astea-s nimicuri, subiectivitati de-ale mele. Probabil mai mult te intereseaza ce-a cazut la masina. Si mai mult ca sigur, tu bucurandu-te de facelift, s-ar putea sa nu ai parte de cele criticate de mine. Ei bine, masina sta f. bine: -pe la 40k a dat chix climatizarea. Pe st. dadea aer rece, pe dr. fierbinte. S-a dovedit a fi o rotita dintata de-aia din plastic de la comanda unor clapete (nu stiu detalii amanuntite); -scurgerea de la AC s-a infundat si a dat pe-afara in habitaclu; mai mult a durat urcarea masinii pe rampa decat remedierea problemei; -in zilele noastre, vrea si ea amortizoare noi... pe fata! Nicio problema practic, iti dai seama? Nu un pivot, o bucsa, nimic! Si ti-am zis, a facut si distributie (cca 80 porniri motor pe zi), a fost condusa de mai multi - ce-i drept, trecuti de varsta entuziasmului si experientelor auto. O faza pe care n-am inteles-o: in urma cu vreo luna, a fost pornit motorul pt. a racori habitaclul. Masina s-a blocat singura. Acelasi lucru patise si un C3 cu cateva saptamani mai inainte. Cum s-a accesat habitaclul e alta poveste... Cheia. Dat fiind faptul ca a utilizat-o o d-na si butoanele au fost apasate cu unghia, cheia arata jalnic. M-am uitat si la cheia unui Jumpy de vreo 2 ani condus de un tip... Nici aia nu-i mai breaza. Acelasi format este si la Jumper-ul meu. Am grija de ea si, intr-un an si ceva, cheia este ca noua (nu folosesc unghiile). Ce apreciez io in mod deosebit: -CV f. bine etajata pt motorul asta; -lipsa greierilor; mai bate uneori tablia aia care acopera portbagajul (imi scapa acum denumirea) dar prea rar si in niciun caz stresant; -gemuletele alea mici laterale fata; dat fiind faptul ca 'vizionarea' oglinzilor laterale se face prin geamurile laterale mari, pe timp de ploaie etc. mizeria aruncata de stergatoare de pe parbriz in lateralul masinii se opreste la nivelul geamurilor mici; -n-as zice ca trenul de rulare sta mai bine in curba fata de un Megane 2.2 sedan cu PDG, dar - desi are si caroseria C4-ului ruliul sau - la volan, io simt Citroenul mult mai 'friendly'; trebuie tinut cont ca si C4 are inclinatie spre confort. -aspectul luminilor de pozitie fata (aprinse) pe intuneric; -franele; desi, ca mai toate comenzile, sunt 'moi', se comporta excelent, iar ABS-ul nu-i asa neincrezator in sofer ca la Megane (la masina mea imi pare isteric de-a dreptul - or fi anvelopele de vina?); -sistemul audio se aude mai bine ca-n Megane. Nu-mi place (daca pasa): -schimbarea treptei de viteza din a 2-a intr-a 3-a; dureaza prea mult; -frana de motor nula; eu o folosesc des si nu stiu de ce la Hdi-urile pana-n 1,8 l (v. TDCI) nu se manifesta; -volanul; obliga amplasarea mainilor doar in pozitie corecta, in niciun caz relaxata, de drum lung; -amplasarea claxonului; -cotiera; reglajul ei este nul, revine intotdeauna in pozitia cea mai retrasa; -antifonarea de care scriam mai sus; -sprijinul lateral al scaunelor fata l-as fi preferat mai accentuat. Pe mine nu m-au impresionat asa numitele inovatii tehnologice... Volanul, da, mi-a retinut atentia, dar cele 5(?) display-uri nu le consider f. practice. Mai degraba 'fancy'. Desi bogate in informatii, tre' sa plimbi prea mult privirea dupa ele. Iar intimitatea vitezometrului este violata de oricine se uita seara in masina... ![]() Una peste alta, Adrian_c, da-mi voie sa te felicit si io pt. alegerea facuta. Sunt convins ca vei avea parte numai de satisfactii de pe urma ei, chiar privind-o strict inginereste. Cu alte cuvinte, sper sa nu te plictiseasca niciodata ![]() LE: Acum am observat ca turometrul e amplasat omeneste ![]() This post has been edited by Io_mi_s: 21 Jul 2009, 19:47 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006/Confort Privilege
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Io_mi_s, multumesc foarte mult pentru raspunsul detaliat.
Incep cu concluzia : din ceea ce am citit deduc ca este o masina destul de solida, fara prea mari probleme. Evident, scenariul prezentat de tine este poate unul dintre cele mai nefavorabile, fiind condusa de diferite persoane, carora in principiu nu prea le pasa de masina. Este un caz similar celui cu masinile inchiriate. Totusi sunt placut mirat ca turbina nu are nici o problema pentru ca mersul subturat si opririle bruste o afecteaza foarte mult (Merci paulp ![]() Despre sunetele pe care le auzi si le "vezi" nu stiu ce sa zic. Mie mi se pare foarte silentioasa, si nu simt absolut nimic pana acum. Chiar suspensia a inceput sa absoarba foarte bine denivelarile. Probleme tehnice : - am citit despre faza asta la AC bi-zona. Efectiv este vorba de o rotita din plastic careia i se rupeau niste picioruse, insa se schimba foarte repede si acum exista unele mai rezistente. Nu stiu daca la modelul cu facelift au pus din astea mai rezistente; - nu prea inteleg care este scurgerea AC si unde este situata, poate imi dai mai multe detalii te rog; - pentru celelalte probleme (usi blocate etc) poti citit pe clubcitroen.ro si clubc4.ro, insa nu am vazut nici un subiect pe tema asta. Ceea ce iti place tie la masina imi place si mie ![]() - frana de motor nu prea o folosesc, mi se pare ca chinui motorul ala, deci o folosesc destul de rar - vezi ca volanul se regleaza pe doua axe (verticala si profunzime) - sprijinul lateral torace mi se pare foarte bun, era bine sa fii avut mai bun pentru picioare (coapse) - cotiera nu am - claxonul este ok, desi mai mereu apas pe semnalizare. As fi vrut totusi ca atunci cand aprind pozitia sa se fi aprins si beculetul de la claxon, insa probabil au gandit ca noaptea nu trebuie sa claxonezi ![]() Multumesc inca o data. O intrebare am : nu ma poti ajuta cu niste preturi la piese de schimb si manopera ? Am ramas dator pe un topic (benzinara vs. diesel). Daca Da, iti pot spune pentru ce piese vreau sa stiu preturile. Merci anticipat ! This post has been edited by adrian_c: 22 Jul 2009, 01:10 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
Io_mi_s |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 25 August 06 From: Galati ![]() |
QUOTE(adrian_c @ 22 Jul 2009, 02:08) nu prea inteleg care este scurgerea AC si unde este situata, poate imi dai mai multe detalii te rog; Ei, a venit intr-o zi noul user al masinii si m-a trimis cu ea in service pt. ca podeaua in dreptul pasagerului era leoarca (baltea de-a dreptul). La reprezentanta galateana a Citroen, masina a fost urcata pe un elevator si s-a mesterit la un furtunel situat undeva in spatele si deasupra scutului. N-am stat langa masina, dar stiu sigur ca nu s-a demontat nimic (si nici n-a costat nimic, baietii stiau exact despre ce-i vorba). Au curs vreo 2 litri de apa cu frunze, noroi etc si gata. Si pe urma inca 2 zile masina-n soare cu geamurile deschise si asta a fost. Altceva nu stiu... Legat de preturi, de asemeni, nu-ti pot fi de folos... Desi masinile se rezolva doar la reprezentanta, n-am vazut niciodata vreo factura (sunt contracte, alea-alea, intelegi tu). A! Stiu doar ca oglinda laterala Jumper3 (fara degivrare si reglaj electric) e 500 RON ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006/Confort Privilege
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Salut,
Merci pentru informatie. Intre timp am facut rost de preturi pentru piese de schimb si consumabile la C4 (cele prevazute la revizie) si urmeaza sa completez topicul ala. |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
demin2609 |
![]()
Post
#30
|
![]() iuzar Group: Members Posts: 329 Joined: 20 December 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Io_mi_s @ 22 Jul 2009, 15:46) Ei, a venit intr-o zi noul user al masinii si m-a trimis cu ea in service pt. ca podeaua in dreptul pasagerului era leoarca (baltea de-a dreptul). La reprezentanta galateana a Citroen, masina a fost urcata pe un elevator si s-a mesterit la un furtunel situat undeva in spatele si deasupra scutului. N-am stat langa masina, dar stiu sigur ca nu s-a demontat nimic (si nici n-a costat nimic, baietii stiau exact despre ce-i vorba). Au curs vreo 2 litri de apa cu frunze, noroi etc si gata. Si pe urma inca 2 zile masina-n soare cu geamurile deschise si asta a fost. Altceva nu stiu... este vorba de pragurile sunt goale si au orificii de scurgere pt apa, in caz ca se infunda... ceea ce ai spus tu se intampla! This post has been edited by adrian_c: 24 Jul 2009, 13:17 |
--------------------
Renault F4P-B7-22
Mégane
éxpression [B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 04:55 |