Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cheie-Contact-Motor...dar palpaie ledul rosu bord, motorul invarte dar nu porneste

imagecam
post 11 Dec 2005, 16:21
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 25 November 05
From: Cluj




Am incercat toate variantele...nu merge.
Maine sint programat la reprezentanta. Vineri am avut o discutie preliminara cu electronistul care a spus , in prima faza, ca "asta nu e o problema". Cind a aflat ca nu merg nici stergatoarele s-a schimbat la fatza si a spus ca problema poate fi mult mai grava, in sensul ca poate fi un scurt in modulul de imobilizare, care controleaza si stergatoarele + geamul din st... ciudat. Omul e fan convins si spunea ca modulul e Siemens ( facut de nemti) si ca se defecteaza foarte des, de unde si un deficit de imagine pt masinile frantuzesti:)
Lasand gluma la o parte, schimbarea ar costa cca 32 mil...sad.gif(((
Partea buna, daca mai pot sa spun asa, e ca am gasit la Buc aceeasi piesa la 10 mil, la care s-ar adauga manopera. Problema e ca dureaza f mult onorarea comenzii in conditiile in care vin si Sarbatorile...
Noroc ca am cu ce sa circul..
Va mai tin la curent...


--------------------
Renault Megane Cabrio 1.6 16v + Peugeot 308 1.6HDI 2008
imagine motor-sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 11 Dec 2005, 17:59
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ati incercat sa schimbati bateria de la cheie? Ca are si aia o durata de utilizare saraca. Si mai mult de 10 lei nu costa. Ca sa ajungeti la baterie se scoate cheia de pe breloc se tine de partea cu metalul iar cea cu ledul se impinge in sus. Ar trebui sa mearga destul de greu.
picture8yj.th.jpg


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
imagecam
post 11 Dec 2005, 18:07
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 25 November 05
From: Cluj




Merci pt sugestie dar nu are nici o legatura...
Bateria e pt telecomanda nu pt alimentarea chip-ului din cheie.


--------------------
Renault Megane Cabrio 1.6 16v + Peugeot 308 1.6HDI 2008
imagine motor-sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 11 Dec 2005, 18:09
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Incearca totusi sa schimbi bateria. sau eventual sa "gadili" partea electronica din cheie. Poate sa fie vreun contact imperfect.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav_
post 12 Dec 2005, 09:19
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 846
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




O problema similara a avut-o un prieten la Solenza. Problema a fost de la cheie, se demagnetizase din cauza ca a tinut-o langa telefonul mobil, cred.


--------------------
Clio RS 197 2009
2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dya
post 12 Dec 2005, 12:49
Post #36


Membru fost gras


Group: Members
Posts: 386
Joined: 25 August 05




ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif cum adik se demagnetizase ca o tinuse langa tel mobil?!?!?
si io mai bag tel in buzunaru' cu cheia de la masina.. ce-i drept rar.. dar??? ph34r.gif


--------------------
Nissan Qashqai 2008 1.5dCI 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 12 Dec 2005, 13:55
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Misca bateria aia din cheie.Zgandare-o nitel!Am patit si eu cu cartela si si-a revenit.O singura data a facut!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav_
post 12 Dec 2005, 17:04
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 846
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




Nu stiu sigur daca de la telefonul se demagnetizase, insa din cauza aceasta nu putea porni masina. Il voi intreba cum a rezolvat problema...


--------------------
Clio RS 197 2009
2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 12 Dec 2005, 17:10
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




Eu am avut prilejul sa mai incerc un...by Renault... daca mai porneste dupa ce i s-a spalat la masina...cheia ! Am deschis-o,am uscat-o cu pheon-ul,am curatat-o si am schimbat bateria.Nu mai functiona inchiderea centralizata si alarma din cheie.A sunat alarma pana am pus cheia in contact si....bruuummm !A PORNIT !


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbalmus
post 12 Dec 2005, 21:17
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 10 December 05
From: Bucharest, Romania




@imagecam

Salut,
Daca nu-ti mai merge pornirea cu nici o cheie, verifica panoul de ... sigurante. Daca ai una arsa, din cele care alimenteaza circuitul anti-furt sau bordul, nu-ti mai pleaca masina. Asa am banuit si eu cheia, dar nu era de la ea.

Oricum, cu grija poti sa desfaci cheia, si sa te uiti cu atentie ce e inauntru.
Pe modelul meu este doar o simpla bara de ferita... nimic electronic.

Deci: iti porneste cu vre-o cheie?

Constantin


--------------------
Renault Clio SYMBOL 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
imagecam
post 13 Dec 2005, 13:11
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 25 November 05
From: Cluj




Va dati seama ca am incercat toate variantele. Toate sigurantele din panoul interior+ exterior. No way
Cei de la Renault n-au reusit sa puna deocamdata, un diagnostic...sad.gif
O iopteza: "un scurt in modulul de imobilizare"


--------------------
Renault Megane Cabrio 1.6 16v + Peugeot 308 1.6HDI 2008
imagine motor-sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
imagecam
post 15 Dec 2005, 18:10
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 25 November 05
From: Cluj




HUH, s-a rezolvat nesperat de ieftin (2,85 mil). A fost un scurt generat de stergatoare. Modulul de imobilizare e comun...


--------------------
Renault Megane Cabrio 1.6 16v + Peugeot 308 1.6HDI 2008
imagine motor-sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 15 Dec 2005, 18:29
Post #43


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Chiar ca ai scapat ieftin avand in vedere ca-i Coupe Cabrio si astia fac preturile dupa valoarea initiala a masinii.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 15 Dec 2005, 19:31
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




Ieftin????? blink.gif


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
imagecam
post 16 Dec 2005, 08:18
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 25 November 05
From: Cluj




In conditiile in care la prima strigare au zis:
-"Daca trebuie schimbat modulul, e cam scump... Vasile, cit a costat la Doamna aia cu Megane-ul, ultima data?
-Vasile: 32 milioane cu tot cu manopera...smile.gif"
Dupa ce m-am interesat la Bucuresti si le-am spus ca pot lua cu 9 mil, s-au mai inmuiat si au zis ca au fost cazuri in care s-a si reparat... lucru confirmat.
Ca fapt divers, pe deviz au trecut: "inlocuit baterie (desi au incarcat-o doar:) ) si schimbat cablaj motor dr".


--------------------
Renault Megane Cabrio 1.6 16v + Peugeot 308 1.6HDI 2008
imagine motor-sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyt
post 30 Mar 2006, 12:22
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 29 April 04
From: Bucuresti




Salut,

Dupa 1.5 ani fara brobleme, iaca una asemanatoare cu cea din topic...(si nu prea)
-bag cheia si nu porneste
-led-ul de al imobilizator, ba clipoceste des, ba ramane aprins. Oricum, rezultatul e acelasi-> nu porneste.
-nu invarte electro-motorul
-siguranta cred ca e cea cu o cheie desenata. Pare in regula. Parte marfa e ca si cu siguranta scoasa, ledul de la imobiliztor tot clipoceste...
-restul porcariilor par sa functioneze (stergatoare, faruri, inchidere, aeroterma, etc)
-cand luam contactul, se auzea un clack sub volan (ca de circuit inchis/deschis)...Acum nu se mai aude.
-la motor. Se aude in dreptul computerului un sunet bizar...tiuituri gen conectare pe modem dial-up.

Am citit pe aici...Acuma:
-Mai e ceva de verificat care imi scapa?
-O cheie am pierdut-o...Mai am decat una, care nu merge. Super-tare.
-Unde ati gasit UCH la 9 mil? E nou?
-Cheia la Serus e 3.5 mil, fara re-pregramare. Sa comand o cheie? Daca e UCH-ul, cele 2 oare pot fi reprogramate sa mearga cu UCH-ul nou?

PS>Dupa ce ca mai mult a stat decat a mers, acuma mai face si figuri...Am facut cu Focus-ul 30km in 6 luni si n-a zis nici hau...







--------------------
Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 30 Mar 2006, 12:30
Post #47


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Pai ledul acela de care spui tu trebuie sa se stinga ca masina sa poata porni ... daca ramane aprins sau clipoceste nu merge (asa e si la mine) ... si e din cheie precis pentru ca daca folosesc cheia 2 merge ok de fiecare data ...

vezi la tine sa nu fie din butuc ... desi daca e asa trebuie schimbat tot ce inseamna butuc pe masina din cate stiu eu ... nasol ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 30 Mar 2006, 18:28
Post #48


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Nu neaparat. Atat timp cat cheia se invarte inseamna ca partea mecanica a butucului merge si daca are probleme la partea electrica (contacte) astea se schimba separat si nu e nevoie sa schimbe tot setul de broaste sau sa mearga cu 2 chei.
Dar primul lucru ar trebui sa schimbi totusi bateria din cheie, chiar daca nu ai folosit-o zi de zi se poate descarca si stand.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 30 Mar 2006, 19:37
Post #49


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Si eu inclin sa cred ca problema e din cheie. Bine ar fi sa scapi doar cu cheia, ca asta-i ieftina in comparatie cu un UCH ars.
Oricum, e o problema cu care nu poti ocoli un service Renault.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 30 Mar 2006, 21:35
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




QUOTE(google @ Mar 30 2006, 07:28 PM)
Dar primul lucru ar trebui sa schimbi totusi bateria din cheie, chiar daca nu ai folosit-o zi de zi se poate descarca si stand.
*


Bateria din cheie nu are nici o legatura cu pornirea, nici cu chip-ul din cheie ci doar cu butonul de la inchiderea centralizata. Revenind la problema lui Adyt, am avut si eu problema asta dupa ce am scapat cheia de la et.6 si s-a cam spart carcasa cheii. La fel facea si la mine ledul iar problema era ca nu mai facea contact bine chip-ul cu partea de metal a cheii.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyt
post 31 Mar 2006, 13:02
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 29 April 04
From: Bucuresti




Nu prea am avut timp sa mai vad ce s-a intamplat...Totusi:
-desi stiam ca nu are treaba bateria cu pornitul, am umblat la baterie...Pare ok. Merge inchiderea.
-daca ne uitam la poza din postul lui laurentziu83 (#32) din acest topic,...Chipul/flash-ul/whatever e pe placuta cu circuite pe care e si bateria? M-am uitat pe acolo, dar nu prea vaz ce nu poate face contact...Adica in zona respectiva e un fel de cauciuc moale, nu prea e fier pe fier...Ma mai uit azi.

Sper sa-mi fac timp si sa o tarasc la Serus (ca-i aproape)...Poate totusi e altceva. Pe mine ma intriga faptul ca daca-i scot siguranta, tot se alimenteaza imobilizatorul. Nu stiu ce sa zic...






--------------------
Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uncle
post 31 Mar 2006, 13:40
Post #52


pole after pole


Group: Members
Posts: 528
Joined: 19 July 05
From: Bucuresti




si mie mi s-a intamplat, dar la Supernova pe care am avut-o inainte...noroc ca nu se acutizase fenomenul si intre timp am vandut-o smile.gif

dar am un amic tot cu supernova si acum umbla cu 2 chei dupa el.... ca il costa de schimbat o gramada si nu merita

sper sa nu inceapa si la megane-ul asta pe care il am acum ph34r.gif


--------------------
renault megane 1.4 16v / yamaha szr 660 >>> 2005 / 1998
2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 31 Mar 2006, 14:59
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




La mine de "cauciucul ala moale" a fost vorba era sarit impreuna cu placa de la locul lui si nu mai facea bine contact cu cheia metalica.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyt
post 6 Apr 2006, 11:25
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 29 April 04
From: Bucuresti




Am ajuns si eu pe lumina aseara, asa ca m-am mai distrat cu masina...
Am desfacut cheia...Cinstit, nu vad ce/unde trebuie sa faca contact. Practic nu exista (zic eu) un contact fizic intre cheie si placa cu integrate.

Autorizare o face atunci cand e pus contactul si cheia e in inelul montat in jurul contactului, deci nu cred ca exista un contact fizic intre transponder si cheie...

Cand am pus contactul a citit-o dupa din cateva incercari. Interesant e ca la inceput ledul de pe bord ramanea aprins (nu mai flicarea) blink.gif . Dupa cateva incercari, s-a stins. Am pus contactul de mai multe ori si s-a stins de fiecare data. Am pornit, am dat o tura dupa care iar nu o mai vede, dar acum flicare (nu mai sta aprins)...

Ma rog, n-am ajuns la doctor inca (si nici nu vad cand...)


--------------------
Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbardan
post 25 Oct 2006, 22:15
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 25 October 06




Buna ziua,

Am o problema cu pornirea la un Clio 1.5 DCI din 2003 si pe care nu am gasit-o pe nici un topic. Pana ieri (24.10.2006) a mers bine mersi.
Astazi la amiaza, am deschis masina cu telecomanda din cheie, am intrat in masina si cand am pus contactul au inceput sa palpaie incontinuu ledurile cu bujia si cu presiunea de ulei impreuna cu afisajul kilometrajului. De asemenea se aude un tacanit incontinuu din bord si scade intensitatea luminoasa a lampii din plafon. Cand incerc sa pornesc se sting toate ledurile.
Initial am crezut ca e de la baterie si l-am chemat pe un prieten cu masina lui, legand cu cabluri bateria lui de a mea (masina lui fiind cu motorul pornit). Efectul a fost acelasi (de altfel daca ma uit la indicatorul de la baterie, acesta are culoarea verde deci ar trebui sa fie OK, oricum, am claxon, lumini la faruri, astea is OK).
Am verificat sigurantele si sunt OK. De mentionat ca inchiderea din telecomanda nu mai functioneaza, in schimb functoneaza cea de la butonul centralizat din interior(dar si astea se inchid/deschid cate 2-3 portiere in loc de 4...).
Am senzatia ca o fi vre-un releu stricat (se mai aude ceva tacanind din cand in cand in stanga bordului unde sunt ceva relee cred, cand ma mai joc cu contactul...).
Daca a mai patit cineva asa ceva sau are idee ii multumesc anticipat pt. raspuns.


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 26 Oct 2006, 08:26
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




Am patit si eu cu multe masini ce descrii tu, dar a fost de la baterie in toate cazurile. De pornit pornea dupa ce o tineam legata la alta masina cu cablurile cam 5 minute cu cealalta masina turata la 2000. Daca bateria e f f descarcata (sau subit sau dus ceva elementi, cum e cazul la reno) nu o poti porni cu cablurile. Am incercat si asta de nenumarate ori si nici dupa juma' de ora nu o lua. La ce descrii tu cam asta ar fi. Un voltmetru ar face minuni. Am avut o baterie care mai avea in ea 3 volti, mergeau becurile de pe bord, plafoniera claxon inchiderea centralizata, dar daca dadeam la cheie crapa.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gvincentiu
post 26 Oct 2006, 11:21
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 22 April 04
From: Galati




La 3 volti nu mai merge nimic, nici claxon, nici inchidere. Problemele grave pt. baterie incep cand tensiunea scade sub 9V pt. ca apar patrunderi ireversibile in placi.


--------------------
Dacia 1310 break 1998 - GL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbardan
post 26 Oct 2006, 12:50
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 25 October 06




S-A REZOLVAT !


Am schimbat bateria !... si merge bine mersi...se pare ca nu erau prea grozave cablurile de luat curent si de aia nu a pornit, ducandu-ma pe o pista gresita...
Multumesc pt. sfaturi!

c.


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chipson78
post 26 Oct 2006, 14:43
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 25 August 04
From: Bucuresti




tocmai ce vroiam sa scriu si eu : "ai schimbat bateria tacu a prietenului?"
da' vada ca te-ai descurcat si fara noi. succes in continuare si bine ca a fost cald afara. eu am patit-o la -5 grade. si e cam nasol, crede-ma.


--------------------
Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 26 Oct 2006, 16:08
Post #60


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




@cbardan, de cand aveai bateria la masina? nu de alta, da' si io am o symboala din 2003. si am bateria originala pe masina.deocamdata ledul ala de pe ea e inca verde. sa ma pregatesc si eu s-o schimb? sau oi trece si de iarna asta smile.gif ...

tu aveai tot bateria originala? avea ochi magic (led d-ala verde)? mai era ledul ala verde sau se facuse galben?
mi se pare putinel sa tina doar 3 ani bateria originala.

a si inca ceva: ai utilizat la greu bateria (adica porniri multe, ascultat muzica cu motoru oprit...etc) sau ai protejat-o cat de cat?

This post has been edited by cristib: 26 Oct 2006, 16:12


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 07:57
Dacia