Cheie-Contact-Motor...dar palpaie ledul rosu bord, motorul invarte dar nu porneste
![]() ![]() ![]() |
Cheie-Contact-Motor...dar palpaie ledul rosu bord, motorul invarte dar nu porneste
imagecam |
![]()
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 25 November 05 From: Cluj ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Cabrio 1.6 16v + Peugeot 308 1.6HDI
2008 imagine motor-sport
|
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ati incercat sa schimbati bateria de la cheie? Ca are si aia o durata de utilizare saraca. Si mai mult de 10 lei nu costa. Ca sa ajungeti la baterie se scoate cheia de pe breloc se tine de partea cu metalul iar cea cu ledul se impinge in sus. Ar trebui sa mearga destul de greu.
picture8yj.th.jpg |
--------------------
.
.
.
|
|
imagecam |
![]()
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 25 November 05 From: Cluj ![]() |
Merci pt sugestie dar nu are nici o legatura...
Bateria e pt telecomanda nu pt alimentarea chip-ului din cheie. |
--------------------
Renault
Megane Cabrio 1.6 16v + Peugeot 308 1.6HDI
2008 imagine motor-sport
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Incearca totusi sa schimbi bateria. sau eventual sa "gadili" partea electronica din cheie. Poate sa fie vreun contact imperfect.
|
--------------------
.
.
.
|
|
octav_ |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 846 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
O problema similara a avut-o un prieten la Solenza. Problema a fost de la cheie, se demagnetizase din cauza ca a tinut-o langa telefonul mobil, cred.
|
--------------------
Clio
RS 197
2009 2.0 16V
|
|
dya |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru fost gras Group: Members Posts: 386 Joined: 25 August 05 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() si io mai bag tel in buzunaru' cu cheia de la masina.. ce-i drept rar.. dar??? ![]() |
--------------------
Nissan
Qashqai
2008 1.5dCI 105CP
|
|
Solon |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Misca bateria aia din cheie.Zgandare-o nitel!Am patit si eu cu cartela si si-a revenit.O singura data a facut!
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
octav_ |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 846 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu sigur daca de la telefonul se demagnetizase, insa din cauza aceasta nu putea porni masina. Il voi intreba cum a rezolvat problema...
|
--------------------
Clio
RS 197
2009 2.0 16V
|
|
eddie33 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am avut prilejul sa mai incerc un...by Renault... daca mai porneste dupa ce i s-a spalat la masina...cheia ! Am deschis-o,am uscat-o cu pheon-ul,am curatat-o si am schimbat bateria.Nu mai functiona inchiderea centralizata si alarma din cheie.A sunat alarma pana am pus cheia in contact si....bruuummm !A PORNIT !
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
cbalmus |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 10 December 05 From: Bucharest, Romania ![]() |
@imagecam
Salut, Daca nu-ti mai merge pornirea cu nici o cheie, verifica panoul de ... sigurante. Daca ai una arsa, din cele care alimenteaza circuitul anti-furt sau bordul, nu-ti mai pleaca masina. Asa am banuit si eu cheia, dar nu era de la ea. Oricum, cu grija poti sa desfaci cheia, si sa te uiti cu atentie ce e inauntru. Pe modelul meu este doar o simpla bara de ferita... nimic electronic. Deci: iti porneste cu vre-o cheie? Constantin |
--------------------
Renault
Clio SYMBOL
2000
|
|
imagecam |
![]()
Post
#41
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 25 November 05 From: Cluj ![]() |
Va dati seama ca am incercat toate variantele. Toate sigurantele din panoul interior+ exterior. No way
Cei de la Renault n-au reusit sa puna deocamdata, un diagnostic... ![]() O iopteza: "un scurt in modulul de imobilizare" |
--------------------
Renault
Megane Cabrio 1.6 16v + Peugeot 308 1.6HDI
2008 imagine motor-sport
|
|
imagecam |
![]()
Post
#42
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 25 November 05 From: Cluj ![]() |
HUH, s-a rezolvat nesperat de ieftin (2,85 mil). A fost un scurt generat de stergatoare. Modulul de imobilizare e comun...
|
--------------------
Renault
Megane Cabrio 1.6 16v + Peugeot 308 1.6HDI
2008 imagine motor-sport
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Chiar ca ai scapat ieftin avand in vedere ca-i Coupe Cabrio si astia fac preturile dupa valoarea initiala a masinii.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
hebron |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
Ieftin?????
![]() |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
imagecam |
![]()
Post
#45
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 25 November 05 From: Cluj ![]() |
In conditiile in care la prima strigare au zis:
-"Daca trebuie schimbat modulul, e cam scump... Vasile, cit a costat la Doamna aia cu Megane-ul, ultima data? -Vasile: 32 milioane cu tot cu manopera... ![]() Dupa ce m-am interesat la Bucuresti si le-am spus ca pot lua cu 9 mil, s-au mai inmuiat si au zis ca au fost cazuri in care s-a si reparat... lucru confirmat. Ca fapt divers, pe deviz au trecut: "inlocuit baterie (desi au incarcat-o doar:) ) si schimbat cablaj motor dr". |
--------------------
Renault
Megane Cabrio 1.6 16v + Peugeot 308 1.6HDI
2008 imagine motor-sport
|
|
adyt |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Dupa 1.5 ani fara brobleme, iaca una asemanatoare cu cea din topic...(si nu prea) -bag cheia si nu porneste -led-ul de al imobilizator, ba clipoceste des, ba ramane aprins. Oricum, rezultatul e acelasi-> nu porneste. -nu invarte electro-motorul -siguranta cred ca e cea cu o cheie desenata. Pare in regula. Parte marfa e ca si cu siguranta scoasa, ledul de la imobiliztor tot clipoceste... -restul porcariilor par sa functioneze (stergatoare, faruri, inchidere, aeroterma, etc) -cand luam contactul, se auzea un clack sub volan (ca de circuit inchis/deschis)...Acum nu se mai aude. -la motor. Se aude in dreptul computerului un sunet bizar...tiuituri gen conectare pe modem dial-up. Am citit pe aici...Acuma: -Mai e ceva de verificat care imi scapa? -O cheie am pierdut-o...Mai am decat una, care nu merge. Super-tare. -Unde ati gasit UCH la 9 mil? E nou? -Cheia la Serus e 3.5 mil, fara re-pregramare. Sa comand o cheie? Daca e UCH-ul, cele 2 oare pot fi reprogramate sa mearga cu UCH-ul nou? PS>Dupa ce ca mai mult a stat decat a mers, acuma mai face si figuri...Am facut cu Focus-ul 30km in 6 luni si n-a zis nici hau... |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#47
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pai ledul acela de care spui tu trebuie sa se stinga ca masina sa poata porni ... daca ramane aprins sau clipoceste nu merge (asa e si la mine) ... si e din cheie precis pentru ca daca folosesc cheia 2 merge ok de fiecare data ...
vezi la tine sa nu fie din butuc ... desi daca e asa trebuie schimbat tot ce inseamna butuc pe masina din cate stiu eu ... nasol ... |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Nu neaparat. Atat timp cat cheia se invarte inseamna ca partea mecanica a butucului merge si daca are probleme la partea electrica (contacte) astea se schimba separat si nu e nevoie sa schimbe tot setul de broaste sau sa mearga cu 2 chei.
Dar primul lucru ar trebui sa schimbi totusi bateria din cheie, chiar daca nu ai folosit-o zi de zi se poate descarca si stand. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
hellcat |
![]()
Post
#49
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Si eu inclin sa cred ca problema e din cheie. Bine ar fi sa scapi doar cu cheia, ca asta-i ieftina in comparatie cu un UCH ars.
Oricum, e o problema cu care nu poti ocoli un service Renault. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
SorinN |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(google @ Mar 30 2006, 07:28 PM) Dar primul lucru ar trebui sa schimbi totusi bateria din cheie, chiar daca nu ai folosit-o zi de zi se poate descarca si stand. Bateria din cheie nu are nici o legatura cu pornirea, nici cu chip-ul din cheie ci doar cu butonul de la inchiderea centralizata. Revenind la problema lui Adyt, am avut si eu problema asta dupa ce am scapat cheia de la et.6 si s-a cam spart carcasa cheii. La fel facea si la mine ledul iar problema era ca nu mai facea contact bine chip-ul cu partea de metal a cheii. |
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
adyt |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu prea am avut timp sa mai vad ce s-a intamplat...Totusi:
-desi stiam ca nu are treaba bateria cu pornitul, am umblat la baterie...Pare ok. Merge inchiderea. -daca ne uitam la poza din postul lui laurentziu83 (#32) din acest topic,...Chipul/flash-ul/whatever e pe placuta cu circuite pe care e si bateria? M-am uitat pe acolo, dar nu prea vaz ce nu poate face contact...Adica in zona respectiva e un fel de cauciuc moale, nu prea e fier pe fier...Ma mai uit azi. Sper sa-mi fac timp si sa o tarasc la Serus (ca-i aproape)...Poate totusi e altceva. Pe mine ma intriga faptul ca daca-i scot siguranta, tot se alimenteaza imobilizatorul. Nu stiu ce sa zic... |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
uncle |
![]()
Post
#52
|
![]() pole after pole Group: Members Posts: 528 Joined: 19 July 05 From: Bucuresti ![]() |
si mie mi s-a intamplat, dar la Supernova pe care am avut-o inainte...noroc ca nu se acutizase fenomenul si intre timp am vandut-o
![]() dar am un amic tot cu supernova si acum umbla cu 2 chei dupa el.... ca il costa de schimbat o gramada si nu merita sper sa nu inceapa si la megane-ul asta pe care il am acum ![]() |
--------------------
renault
megane 1.4 16v / yamaha szr 660
>>> 2005 / 1998 2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
|
|
SorinN |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
La mine de "cauciucul ala moale" a fost vorba era sarit impreuna cu placa de la locul lui si nu mai facea bine contact cu cheia metalica.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
adyt |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Am ajuns si eu pe lumina aseara, asa ca m-am mai distrat cu masina...
Am desfacut cheia...Cinstit, nu vad ce/unde trebuie sa faca contact. Practic nu exista (zic eu) un contact fizic intre cheie si placa cu integrate. Autorizare o face atunci cand e pus contactul si cheia e in inelul montat in jurul contactului, deci nu cred ca exista un contact fizic intre transponder si cheie... Cand am pus contactul a citit-o dupa din cateva incercari. Interesant e ca la inceput ledul de pe bord ramanea aprins (nu mai flicarea) ![]() Ma rog, n-am ajuns la doctor inca (si nici nu vad cand...) |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
cbardan |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 25 October 06 ![]() |
Buna ziua,
Am o problema cu pornirea la un Clio 1.5 DCI din 2003 si pe care nu am gasit-o pe nici un topic. Pana ieri (24.10.2006) a mers bine mersi. Astazi la amiaza, am deschis masina cu telecomanda din cheie, am intrat in masina si cand am pus contactul au inceput sa palpaie incontinuu ledurile cu bujia si cu presiunea de ulei impreuna cu afisajul kilometrajului. De asemenea se aude un tacanit incontinuu din bord si scade intensitatea luminoasa a lampii din plafon. Cand incerc sa pornesc se sting toate ledurile. Initial am crezut ca e de la baterie si l-am chemat pe un prieten cu masina lui, legand cu cabluri bateria lui de a mea (masina lui fiind cu motorul pornit). Efectul a fost acelasi (de altfel daca ma uit la indicatorul de la baterie, acesta are culoarea verde deci ar trebui sa fie OK, oricum, am claxon, lumini la faruri, astea is OK). Am verificat sigurantele si sunt OK. De mentionat ca inchiderea din telecomanda nu mai functioneaza, in schimb functoneaza cea de la butonul centralizat din interior(dar si astea se inchid/deschid cate 2-3 portiere in loc de 4...). Am senzatia ca o fi vre-un releu stricat (se mai aude ceva tacanind din cand in cand in stanga bordului unde sunt ceva relee cred, cand ma mai joc cu contactul...). Daca a mai patit cineva asa ceva sau are idee ii multumesc anticipat pt. raspuns. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 Authentique
|
|
Chrome |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 October 05 ![]() |
Am patit si eu cu multe masini ce descrii tu, dar a fost de la baterie in toate cazurile. De pornit pornea dupa ce o tineam legata la alta masina cu cablurile cam 5 minute cu cealalta masina turata la 2000. Daca bateria e f f descarcata (sau subit sau dus ceva elementi, cum e cazul la reno) nu o poti porni cu cablurile. Am incercat si asta de nenumarate ori si nici dupa juma' de ora nu o lua. La ce descrii tu cam asta ar fi. Un voltmetru ar face minuni. Am avut o baterie care mai avea in ea 3 volti, mergeau becurile de pe bord, plafoniera claxon inchiderea centralizata, dar daca dadeam la cheie crapa.
|
-------------------- Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007 |
|
gvincentiu |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 22 April 04 From: Galati ![]() |
La 3 volti nu mai merge nimic, nici claxon, nici inchidere. Problemele grave pt. baterie incep cand tensiunea scade sub 9V pt. ca apar patrunderi ireversibile in placi.
|
--------------------
Dacia
1310 break
1998
- GL
|
|
cbardan |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 25 October 06 ![]() |
S-A REZOLVAT !
Am schimbat bateria !... si merge bine mersi...se pare ca nu erau prea grozave cablurile de luat curent si de aia nu a pornit, ducandu-ma pe o pista gresita... Multumesc pt. sfaturi! c. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 Authentique
|
|
chipson78 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
tocmai ce vroiam sa scriu si eu : "ai schimbat bateria tacu a prietenului?"
da' vada ca te-ai descurcat si fara noi. succes in continuare si bine ca a fost cald afara. eu am patit-o la -5 grade. si e cam nasol, crede-ma. |
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
CGB |
![]()
Post
#60
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
@cbardan, de cand aveai bateria la masina? nu de alta, da' si io am o symboala din 2003. si am bateria originala pe masina.deocamdata ledul ala de pe ea e inca verde. sa ma pregatesc si eu s-o schimb? sau oi trece si de iarna asta
![]() tu aveai tot bateria originala? avea ochi magic (led d-ala verde)? mai era ledul ala verde sau se facuse galben? mi se pare putinel sa tina doar 3 ani bateria originala. a si inca ceva: ai utilizat la greu bateria (adica porniri multe, ascultat muzica cu motoru oprit...etc) sau ai protejat-o cat de cat? This post has been edited by cristib: 26 Oct 2006, 16:12 |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:57 |