Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Check injection system, Filtrul de particule e buba

dan.gorea
post 23 Jun 2022, 20:12
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 4 August 12
From: Targu Mures




Am avut eroare pe injectorul 3 și l-am înlocuit,acum sub 200rot clănțăne motorul ,pe am citit corecțiile cu Delphi și am următoarele valori
Injector 1---- 1,2
Injector 2----1,4
Injector 3----0,4
Injector 4-----1,45
Înainte de schimbare aveam 0,9 pe injectoarele 1,2,4 și 1,2pe injectorul 3
Ce este de făcut în această situație?


--------------------
Nissan Juke 2010/1.5DCI 110CP K9K
VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costas78
post 24 Jun 2022, 09:16
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 26 August 20
From: Constanta




reseteaza timpii pe injectie. asta dupa ce probabil ca ai scris corect codul noului injector in calculator.


--------------------
Renault Megane 3 K9K 636 Grandtour 1,5dci 110CP 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gil26
post 24 Jun 2022, 10:05
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.129
Joined: 10 May 20




Despre corectiile injectoarelor pe MeganeIII s-a mai discutat si se gasesc destule informatii utile pe topicele dedicate, in cazul de fata cred (doar o parere atata tot) ca trebuie tinut cont si de "...am citit corecțiile cu Delphi ..." (legat de resetari \reinitializari, etc...)

This post has been edited by Gil26: 24 Jun 2022, 10:56


--------------------
Dacia Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4) 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan.gorea
post 24 Jun 2022, 17:15
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 4 August 12
From: Targu Mures




Cum se poate resetați inițializa injectoarele,se poate face din tester sau trebuie date jos?


--------------------
Nissan Juke 2010/1.5DCI 110CP K9K
VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupukel
post 27 Jun 2022, 13:54
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 308
Joined: 17 December 17
From: Iasi




Am mai scris pe undeva, eu ca sa fortez reinitializare corectii cu can clip, fac procedura de reinitializare EGR care automat declanseaza și reintializarea corectiilor pe injectoare.

Corectia de 0.4 dupa inlocuire pe injectorul 3 e absurda, mai ales daca ai pus injector nou.

Fie n-ai scris corect codul injectorului nou (este procedura pentru asta, ai un cod pe partea de sus a injectorului), fie e defect din fabrica. Mai ales ca inainte aveai corecție 1.2 pe pozitia respectiva.

Daca ai pus injector nou dar ai lasat codul de la injectorul vechi, atunci e normal ca au luat-o razna toate.

P.S. la 1.2 corectie pe inj 3 nu avea sens sa il inlocuiesti.


--------------------
Renault Megane 3 2012 1.5 dci 110 CP K9K836
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 27 Jun 2022, 15:34
Post #96


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.412
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




hotarati-va pe care topic povestiti acelasi lucru, ca deja le amestecati ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Narq
post 12 Oct 2022, 08:07
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 15 July 18




Salut! Acum 1 an mi-a aparut de cateva ori eroarea "Check injection system", insa de cateva saptamani imi apare in fiecare dimineata. Cateodata, daca nu pornesc motorul si reintroduc cartela, eroarea dispare. Cateodata nu dispare nici dupa 10 incercari, motorul porneste insa nu merge rotund, sta pe la 1300rpm iar ventilatoarele pornesc si ele la maxim. Dupa cateva zeci de secunde eroarea dispare, ventilatoarele se opresc, turatia scade la normal si masina merge perfect. Nu conteaza de cate ori o mai pornesc in ziua respectiva, problema reapare la prima pornire a doua zi, nu conteaza ca e dimineata sau la pranz, sa o las pana seara nu am incercat inca. Inca nu am pus testerul acum, insa anul trecut, dupa primele simptome nu am gasit nici o eroare. Ceva pareri? Multumesc.


--------------------
Renault Megane 3 EDC 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan BB
post 12 Sep 2023, 17:34
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 14 August 23




QUOTE(dumitrescu_adi @ 22 Jul 2017, 12:12)
buna ziua
din ce am citit pe forum am vazut foarte multe pareri , am avut acceasi problema  , am rezolvat o simplu si sigur  , dupa o diagnoza  detaliata  , s a constatat ca este  senzor presiune diferential filtru particule intermitent , , acesata vine mufat cu doua futunase de cauciu , unul dintre aceste era fisurat  , este o problema des intanlita  la acest model ,  deoarece este foarte aprope de galeria de evacuare si se coace foarte rau ..
l a mine s a rezolvat fara alte probleme
*


Buna ziua!
Mare dreptate ai Adi Dumitrescu... La mine era deteriorat furtunasul de culoare neagră; îmi apăreau (și dispăreau) aceleași erori. Mulțumesc!


--------------------
Renault Megane - BT38SBO 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costyctin89
post 25 Sep 2023, 12:21
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 February 22




Îmi apare în bord Check Injection System, am pus un test contactat la telefon și îmi da eroarea P0545 - Exhaust Gas Temperature (EGT) , sensor 1, bank 1 - low imput. Despre ce este vorba, unde se afla acel senzor și aș dori un cod pentru piesa ce trebuie cumpărată. Mașina trage normal, mi se pare consumul cam mare, undeva la.7,1 litri/100 km în afara orașului, cel.putinasa arata în bord. Nu merge pilotul automat de când cu acesta eroare. Am cautat pe internet, am mai întrebat pe grupuri, lumea ar zice ca ceva senzor/sonda temperatura amonte turbina. Unde se afla. Am mai văzut niște video ca ar fi undeva pe la filtru de particule, în alte video am văzut ca e undeva un spatele motorului, în fața bordului. Vreau sa știu exact despre ce este vorba.


Attached thumbnail(s)
Screenshot_20230924_213944.jpg ( Size: 48.24k ) Number of downloads: 294


--------------------
Renault Megane 3 - B247CCL 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
albm3dci
post 30 Sep 2023, 20:20
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 30 September 23




Am avut si eu eroarea aceasta impreuna cu inca un martor ce indica o eroare la gazele de evacuare. La mine era din cauza furtunului de la intercooler. Avea o crapatura de 1 centimetru chiar unde se afla colierul de strangere .
Am facut aproximativ 1000 de kilometri cu erorile pe bord,cand apareau cand dispareau
. Pilotul automat nu mai functiona si consumul a crescut cu 0,5L , dar dupa ce am inlocuit furtunul erorile au disparut singure.
La primele accelerari dupa montarea noului furtun am facut un nor de fum dupa mine . Cel mai probabil din cauza ca filtrul se incarcase. Dupa cateva minute nu a mai scos fum deloc.


--------------------
Renault Megane 3 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan.im
post 27 Jan 2024, 14:33
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 27 January 24




Am aceeasi problema. Martor check injection system si check antipollution system. Masina merge normal, si este 1.5dci, modelul fara dpf. Ma poate ajuta cineva in sectorul 6 cu un tester? Multumesc!


--------------------
renault mefane3 2009 /break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costyctin89
post 27 Jan 2024, 16:08
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 February 22




Recomand un băiat de pe Facebook. https://www.facebook.com/profile.php?id=100063697293265
Foarte bun pe Renault Dacia, e în sectorul 6, făcea de acasă, nu știu acum dacă nu cumva are service.


--------------------
Renault Megane 3 - B247CCL 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ralex911
post 26 Dec 2024, 06:44
Post #103


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 17 August 22




QUOTE(Narq @ 12 Oct 2022, 08:07)
Salut! Acum 1 an mi-a aparut de cateva ori eroarea "Check injection system", insa de cateva saptamani imi apare in fiecare dimineata. Cateodata, daca nu pornesc motorul si reintroduc cartela, eroarea dispare. Cateodata nu dispare nici dupa 10 incercari, motorul porneste insa nu merge rotund, sta pe la 1300rpm iar ventilatoarele pornesc si ele la maxim. Dupa cateva zeci de secunde eroarea dispare, ventilatoarele se opresc, turatia scade la normal si masina merge perfect. Nu conteaza de cate ori o mai pornesc in ziua respectiva, problema reapare la prima pornire a doua zi, nu conteaza ca e dimineata sau la pranz, sa o las pana seara nu am incercat inca. Inca nu am pus testerul acum, insa anul trecut, dupa primele simptome nu am gasit nici o eroare. Ceva pareri? Multumesc.
*



Salut. Cum ai rezolvat, si mie imi face la fel dimineata. Daca scot cartela si o pun la loc inainte sa pornesc motorul dispare eroarea.


--------------------
Renault Megane 2010 / GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Narq
post 26 Dec 2024, 07:54
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 15 July 18




Salut! Problema era de la senzorul de temperatură din termostat. Am verificat cu testerul, dădea temperatura lichid de racire eronat, nu mai țin minte valoarea, dar sigur de acolo a fost pentru ca s-a rezolvat prin înlocuirea lui. Succes!


--------------------
Renault Megane 3 EDC 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandruro
post 13 Aug 2025, 21:21
Post #105


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 June 25




Salut colegi,
Am cumpărat de doua luni un Renault Megane 3 1.5 2011 și totul a fost ok până acum o lună când a început să îmi facă probleme.
- prima data motorul a început să pornească mai greu și mergea că o roata ovala ( nu știu alta descriere mai buna ), asta se întâmplă câteva secunde pe urmă își revenea la un mers rotund și frumos
- la câteva zile după asta a început să pornească și să se oprească aparand eroarea cu Check injection system
- astăzi a pornit mai greu, a avut acel sunet de roata ovala pentru 2-3 secunde iar în oraș mi-a apărut eroarea Engine Hazard.
Am oprit mașina, am pornit-o și m-am dus cu ea la mecanic pe tester unde mi-a dat următoarele erori din poza 2.
Mecanicul a zis că nu știe de unde să înceapă și mi-a recomandat sa o las așa până numai funcționează deloc ca sa știe de unde se apuca.
Am plecat cu ea de la mecanic, am mers 3 ore fara sa o opresc și nu a mai avut nicio eroare.
Îmi puteți recomanda cu ce sa incep, daca s-a mai lovit cineva de aceste erori?
Poza 1 este rezultatul la test de când am cumpărat mașina
Poza 2 este rezultatul de astăzi.
La mașină s-au schimbat distribuție , ulei și toate filtrele.

PS - daca știe cineva un mecanic in Ramnicu Vâlcea, care se pricepe pe Renault, ar fii și mai bine !
Mulțumesc colegilor !!

This post has been edited by Alexandruro: 13 Aug 2025, 21:22

Attached thumbnail(s)
markup_1000062051.png ( Size: 370.45k ) Number of downloads: 66
markup_1000062052.png ( Size: 358.1k ) Number of downloads: 70
markup_1000062053.png ( Size: 478.5k ) Number of downloads: 73


--------------------
Renault Megane 2010 Estate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandruro
post 15 Aug 2025, 08:18
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 June 25




@Gil26 - săptămâna viitoare am vorbit cu alt mecanic care vrea sa se uite la mașină. Eu nu mă pricep sa ii fac mai mult decât un schimb de ulei, nu este domeniul meu și nu mă bag in ce nu mă pricep. Îți mulțumesc foarte mult pentru informații și am să te țin la curent imediat ce ajung cu mașina la mecanic și începe lucrul la ea.


--------------------
Renault Megane 2010 Estate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandruro
post 25 Aug 2025, 20:01
Post #107


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 June 25




@Gil26 - revin cu noutăți.
Din păcate nu am găsit un mecanic/electrician care sa îmi verifice tot ce mi-ai trimis tu. Majoritatea mi-au spus că nici măcar cu au auzit de așa ceva.
Între timp am schimbat bujiile, mi-au desfăcut regulatorul de la pompa de injecție ca sa vadă dacă este pilitura acolo. Au zis că de asta se tem.
Nu exista niciun fir de pilitura, totul este curat, am făcut și poze.
Acum vor să îmi dea injectoarele jos și să le trimită la verificat, lucru cu care nu am fost de acord pentru că săptămâna viitoare am RAR-ul de făcut și nu vreau să îmi mai bat capul cu altceva.
Nu am schimbat niciun senzor, pentru că toți au dat din umeri după rezultatele de la diagnoza și îmi spun că nu știu ce ar trebui sa schimbe sau să facă.
Pe 3 septembrie fac RAR-ul și pe urmă incerc sa vad daca găsesc pe cineva langa judetul Vâlcea, că pe aici m-am convins.
Te țin la curent!
Mulțumesc


--------------------
Renault Megane 2010 Estate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th September 2025 - 15:01
Dacia