Check injection system, Filtrul de particule e buba
![]() ![]() ![]() |
Check injection system, Filtrul de particule e buba
solidconvert |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|||
Transalph |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 5 November 14 ![]() |
Check injection system - 'bube' posibile
- ulei diluat(regenerari esuate,) - regenerari repetate esuate (mers zilnic doar in oras fara a avea posibilitatea de a mentine turatia masinii peste 2500 de ture cel putin 10 minute) - injector blocat - motorina slaba calitativ - filtru de particule imbacsit (recomand curatarea lui la cel mult 80000-100000 de km,sau renuntarea fizica/soft a acestuia) - curatarea egr+corp clapeta acceleratie |
--------------------
Renault
Megane 3
2009
- Bv76MSR
|
|
gangara |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Sau mai intai un DIAG pe ea...si s-ar putea sa vada mai exact ce si cum.
|
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
x3eme |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 October 15 ![]() |
Pai cand o pornesti si iti merge subturata 5-10 secunde iti apare in bord Check injection system??
|
--------------------
Renault
Megane 3 Grandtoure
2011x
- XX 17 DIP
|
|
x3eme |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 October 15 ![]() |
DA..imi apare in bord
|
--------------------
Renault
Megane 3 Grandtoure
2011x
- XX 17 DIP
|
|
oves |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
renault
megane 3 ST
2009 1.9dci 130 cp
- BH xx xxx
|
|
x3eme |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 October 15 ![]() |
da asa e.......nu mi-am dat seama pe moment ....
|
--------------------
Renault
Megane 3 Grandtoure
2011x
- XX 17 DIP
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Schimba toate consumabilele : ulei , filtru ulei , filtru aer , filtru motorina si apoi baga numai motorina de la Rompetrol si mergi mai turat si constant ( 2500-3000 ture constant ) indiferent daca este in treapta 3 sau 4 . Nu trebuie sa iti iei amenda de viteza pentru ca vrei sa iti faca o regenerare sau sa cureti sistemul .
Dupa ce ai mers vezi cum se mai comporta, dar nu uita ca , poate dura o zi - doua , cam 50-100 km daca era ceva in neregula sa isi revina , chiar si daca ai avut doar motorina nasoala . Eu schimb filtrul de aer la 7000-8000 km , uleiul si filtrul la 10-12.000 si filtrul de motorina la 15-20.000 km maxim. Nu uita ca vine iarna , temperaturile au scazut mult si orice neregula se manifesta mult mai mult iarna decat vara , cand porneste si fara bujii sau cu injectoare imbacsite. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Gabriel.Ion |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 April 15 ![]() |
Salutare tuturor.
Am un Megane 3 din 2010, de cateva luni imi apare in bord cheita + check injection system. 1. Mai acum ceva vreme (pe la jumatatea lui aprilie) s-a aprins cheita + check injection system. M-am dus intr-un service din Bucuresti au pus CLIP-ul pe el, buba: filtru de particule incarcat cu vreo 40 de grame + ulei 8% diluat. Am facut regenerarea + schimbul de ulei si filtru de ulei. In vreo saptamana cheita se reaprinde impreuna cu acelasi mesaj, sun inapoi la service-ul respectiv, dar nu ma mai puteau ajuta si am decis sa ma duc la o reprezentanta Renault (Cobalcescu). Aici pe CLIP apare aceeasi buba (DPF+ulei) le-am explicat ca am mai facut o regenerare si le-am zis cum s-a efectuat regenerarea (pe loc). Au zis ca nu s-a efectuat corect ca de fapt se face in mers pentru ca daca se face pe loc consumul este extrem de mare (adevarul este ca dupa ce am facut prima regenerare imi indica 99% consum in bord) si ca pot defecta anumite componente printre care si DPF-ul. Am facut o a doua regenerare la ei care s-a dovedit a fi buna pentru moment, din nou schimbat ulei + filtru. 2. Dupa aproximativ 2-3 saptamani dupa a doua regenerare si fara nici un semn de vreo noua defectiune am plecat cu masina la un drum lung. Din Bucuresti pana la Sibiu nu a zis nimic si am mers cu ea turata. Cand am ajuns la Sibiu am observat cheita in bord care s-a stins cand am accelerat putin mai tare. Cand am intrat pe autostrada la Sibiu s-a aprins din nou, dar de data asta a ramas aprinsa indiferent cat de mult apasam pe acceleratie, am zis ca o fi filtrul si am mers cu treapta 4 la vreo 3200 cam vreo jumatate de ora, dar nimic. Am contactat un service in Arad (Verbita) care m-a asteptat pana la inchiderea programului si a avut amabilitatea sa o puna pe tester cand am ajuns (am ajuns cu 10 minute inainte de inchidere) aici buba este SONDA LAMBDA. Am revenit a doua zi la ei s-o schimbam, dar singura varianta pentru momentul respectiv era una SH, o piesa noua ajungea in vreo 3 zile. Am schimbat-o, au pus testerul si totul era ok. M-am dus intr-un testdrive, masina se comporta bine. 3. Am continuat drumul si prin Germania dupa o noapte de repaus cu motorul rece am plecat la drum si cand am ajuns la vreo 120 am cuplat pilotul si in cateva secunde s-a decuplat si mi-a aparut aceeasi eroare cu Check injection system. Am accelerat si a disparut. A mai aparut o data am repetat operatiunea si a disparut. 4. Dupa vreo luna de mers prin Franta, am plecat la un drum putin mai lung. Am ajuns pe autostrada, am cuplat pilotul si in cateva secunde (in timp ce urcam un deal) s-a decuplat, am accelerat a disparut, am cuplat iar pilotul am mai mers putin (pana la urmatoarea urcare) si iar s-a decuplat. Nu am mai cuplat pilotul o perioada (10-15 minute). Dupa aceea l-am cuplat si nu am mai avut probleme pana sa pornesc inapoi spre casa cand pe autostrada daca puneam pilotul si simtea ca trage putin din greu il decupla (aparea iar cheita) si daca acceleram putin disparea eroarea. Tin sa mentionez ca daca merg constant cu ea fara pilot nu apare eroarea, ci doar cand merg pe pilot. Are cineva vreo idee ce ar putea fi? Stiu ca semnaleaza mai multe tipuri de probleme, iar momentan nu pot merge cu ea la service in Franta. Problema asta apare doar la drum lung. Scuze ca am scris atat, dar voiam sa va ofer cat mai multe detalii. Multumesc anticipat! ![]() |
--------------------
Renault
Megane III
2010 Grandtour
|
|
espacern |
![]()
Post
#40
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Probabil sonda lambda e pe duca (alta nu cea schimbata)......dar asta se stie sigur doar dupa tester.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Gabriel.Ion |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 April 15 ![]() |
Care alta? Nu inteleg, sunt mai multe? Scuze dar nu prea ma pricep... Cel din service-ul din Arad mi-a zis de senzor temperatura amonte turbo (cel schimbat adica sonda lambda)... 8200 929 533, asta este codul piesei inlocuite.
Multumesc. |
--------------------
Renault
Megane III
2010 Grandtour
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sonda lambda e una,senzorul de temperatura e alta.
![]() Sonda lambda e prezenta la motoarele pe benzina (dar si diesel) si masoara nivelul de oxigen din gazele de evacuare (sunt doua,una dupa galeria de evacuare si cealalta dupa catalizator),pe cand senzorul de temperatura...masoara o temperatura. This post has been edited by azaghorth: 7 Jun 2016, 16:50 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
Gabriel.Ion |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 April 15 ![]() |
@azaghorth multumesc frumos pentru explicatie!
|
--------------------
Renault
Megane III
2010 Grandtour
|
|
Flavinho |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 21 September 09 ![]() |
Gabriel.Ion eu chiar azi am fost la service-ul din Arad, sunt aradean, si am schimbat sonda de temperatura amonte turbo si nu a mai aparut eroarea, totodata a repornit limitatorul/pilotul automat cat si sageata care indica schimbarea vitezelor. Din discutia cu electricianul si inginerul am aflat faptul ca fara acea sonda functionala filtrul nu isi face regenrare si pentru a evita incarcarea lui calculatoarele taie cruise controlul in felul acesta se mai reduce riscul de a merge subturat.
In concluzie daca la test a aparut ca defecta aceasta sonda schimbarea ei ar trebui sa te scape de probleme. ![]() This post has been edited by Flavinho: 24 Jun 2016, 17:44 |
--------------------
Renault
Megane sport tourer
2010 1.5 110 cai privilege
- AR-75-DMP
|
|
manyguse |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 5 July 16 ![]() |
Buna. Sunt nou pe forum si sunt nou posesor de Renaul Megane 3 hatchback fabricat in septembrie 2012, motor 1,5 dci 110 cp, euro 5(cred, din ce citesc pe forum).
Am achizitionat masina din Germania la inceputul lunii iulie 2016, are 140.000 km cu carte service (am verificat VIN-ul la reprezentanta si este ok). Am venit cu masina din Germania aprox. 2000 km si, dupa ce am intrat in tara, in apropiere de Arad, pe autostrada, mi-a aparut in bord cheita + un martor galben din stanga de cheita(asemanator cu un robinet - este in atasament) + check antipollution system + check injection system. Am venit asa cu ea pana acasa(Deva) si apoi am programat-o la un tester la reprezentanta. Acolo mi-au spus ca apare eroarea din cauza ca e presiune prea mare in turbo si ca poate sa fie: 1. eroare de soft - cel mai probabil. 2. elctovana turbo - au mai avut cazuri(eu stiam ca se numeste elctrovalva, dar ei ii spuneau electrovana) 3. turbo - nu au avut nici un caz pana acum pe nici un model reno. Am intrebat ce poate fi la turbo si mi-au spus ca poate nu lucreaza bine geometrie variabila si "agata" sau poate agata nu stiu ce tija ??? Mentionez ca masina merge bine, nu simt nici o problema in mersul ei. Au sters erorile si am luat masina . Dupa 15 km parcursi in afara orasului, apare aceiasi problema. M-am intors la ei si pe tester le da aceiasi eroare cu presiunea turbo. Imi zic ca trebuie sa o ia prin eliminare si prima data incearca cu softul. Dupa problema cu softul, dupa 5 km parcursi prin oras, eroare apare din nou. Trebuie schimbata electrovana turbo. Zis si facut. Dupa alti 35 km in afara orasului, apare aceiasi problema. Acum imi zic sa incerc cu turbo pe raspunderea lor... Fratilor, masina are 144000 km. Nu vreau sa schimb turbo la km acestia. Nu cred ca masina are ceva la turbo. Eroare nu apare la o anumita turatie. Mi-a aparut pe autostrada la turatie constanta pe tempomat, apoi a aparut intr-o depasire, dar a aparut si in mers lejer prin oras, chiar si in frana de motor. Mentionez ca am facut RAR-ul la masina cu eroare in bord si a trecut toate testele fara nici o problema. Nu au fost probleme la gaze sau la altceva. Imi cer acuze ca am scris asa mult, dar vroiam sa va prezint exact ce am patit cu masina. Astept opinii. Multumesc. PS: problema cu motorina proasta se poate elimina deoarece am alimentat doar din Germania si Austria si cand a aparut prima data eroare era motorina din Austria, nu apucasem sa alimentez din tara. Attached thumbnail(s) martor.jpg ( Size: 5.87k ) Number of downloads: 1321 |
--------------------
Renault
Megane
2012
|
|
rusus |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 31 May 15 ![]() |
Vai steaua lor aia de la reprezentanta,au luat-o pe ghicite
|
--------------------
megane 3
1.5 dci,90 cp 2011, megane 3 bose 2013
Megane 4 intens 2017 estate Contul ***chivereanumarian*** fără posibilitate recuperare parola(nu primesc mail )
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.318 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
rusus, nu le iau apararea la aia de la reprezentanta dar eroarea colegului nostru poate sa aiba mai multe cauze .... eu au vazut cu testerul o eroare si o scurta descriere...
Dar cauza poate sa fie o problema de vacuum, un senzor care cauzeaza eroarea aiurea, un FAP care chiar daca isi face regenerarile are sitele imbacsite si atunci nu asigura trecerea gazelor la viteza care trebuie ducand turbo in limp .... Este normal sa le iei pe rand .... cateodata le nimeresti din prima, alteori dureaza mult si multi nervi ... etc .. Cel mai usor este sa arunci o concluzie din spatele tastaturii asa cum ai facut tu fara a avea in totalitate habar ce este in spate .. manyguse - se poate sa ai o sansa de rezolvare daca dai turbo jos si o duci la o firma pentru o curatare, eu zic ca este ceva din geometria variabila care nu mai functioneaza cum trebuie ... adica depuneri de funingine pe geometria variabila. This post has been edited by cj98czh: 12 Jul 2016, 12:49 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
andreist |
![]()
Post
#48
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
2.0 dci are fix problema asta cu aceleasi simptome pe tester din cauza senzorului asta: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q...vOPXftYi2SFNs_t este undeva in partea frontala a masinii/motorului. Am fost patit, si la fel presiune prea mare, etc.. Vezi sa nu fie ceva asemanator si la 1.5 dCi. De mentionat ca eroarea disparea o data cu repornirea motorului si aparea din an in pasti.
|
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
manyguse |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 5 July 16 ![]() |
andreis la mine o data ce apare eroarea nu mai dispare pana nu o pun pe tester.
PS: m-au sunat de la service si au spus ca au descoperit unde era problema: este spart radiatorul intercooler care raceste aerul ce intra in turbina. Dar oare prin acest radiator nu trece antigel??? Daca era spart trebuia sa vad ca-mi scade nivelul la lichidul de racire. In fine, mi-au spus ca ma costa 1100 lkei original sau 650 lei compatibil si 200 lei manopera. Am cautat pe net si am gasit cu 250 lei SH. Problema este ca la mine am codul la motor K9K 636 si ce am gasit are codul K9K 636 J. Oare este vreo diferenta? |
--------------------
Renault
Megane
2012
|
|
andreist |
![]()
Post
#50
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
http://www.epiesa.ro/intercooler-renault-m...6/subcat-10493/ vezi ca scrie si dimensiuni, etc. pe acolo. Il poti schimba la un service normal, nefiind o operatiune grea in orice caz, la un pret mult mai mic pentru manopera.
|
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
aikidoro |
![]()
Post
#51
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 18 September 15 ![]() |
Salut, Manyguse prin intercoole nu circula antigel doar AER si la presiune mare ( nu stiu la cat) dar intreb si eu ,acel radiator nu merge sudat ?
|
--------------------
Renault
Megan
2011
- YH11AAV Moderatorule fii moderator nu INFATUAT
|
|
IancuMIC |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 4 December 11 From: Galati ![]() |
QUOTE(manyguse @ 12 Jul 2016, 14:30) PS: m-au sunat de la service si au spus ca au descoperit unde era problema: este spart radiatorul intercooler care raceste aerul ce intra in turbina. Dar oare prin acest radiator nu trece antigel??? Raceste aerul; cum sa circule antigel, prin el? https://www.youtube.com/watch?v=nEwok4cQo7M This post has been edited by IancuMIC: 12 Jul 2016, 18:47 |
--------------------
DACIA
Logan
2008,Prestige 1.6/16v Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul. |
|
rusus |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 31 May 15 ![]() |
Merge sudat,eu am sudat o conducta de AC (sudura in aluminiu) care a frecat furtunul de la intercoler pe ea și a făcut pori!aluminu fiind mai moale a cedat în fata cauciucului!Posibil sa meargă și la radiator deoarece este din aluminiu
|
--------------------
megane 3
1.5 dci,90 cp 2011, megane 3 bose 2013
Megane 4 intens 2017 estate Contul ***chivereanumarian*** fără posibilitate recuperare parola(nu primesc mail )
|
|
aikidoro |
![]()
Post
#54
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 18 September 15 ![]() |
Cu siguranța merge suda ,dar depinde si cat de mare este gaura sau câte sant
12 Jul 2016, 19:08: Cu siguranța merge suda ,dar depinde si cat de mare este gaura sau câte sant This post has been edited by aikidoro: 12 Jul 2016, 21:08 |
--------------------
Renault
Megan
2011
- YH11AAV Moderatorule fii moderator nu INFATUAT
|
|
rusus |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 31 May 15 ![]() |
Mai bine iei de la.dezmembrări un radiator sau îl sudezi pe al tău dacă merge decât sa dai atâția banii la reprezentata ,părerea mea!dacă ai banii de aruncat la.reprezentate ca sunt foarte scumpi !
|
--------------------
megane 3
1.5 dci,90 cp 2011, megane 3 bose 2013
Megane 4 intens 2017 estate Contul ***chivereanumarian*** fără posibilitate recuperare parola(nu primesc mail )
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Nu se sudeaza intercooler-ele. E mai mult plastic acolo decat Al.
Dezmembrari (cauta cu garantie) sau nou (pretul dat e ok). Verifica si tubulatura de la el. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.318 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai daca nu ai vazut cum arata de unde sa stie ca este plastic sau ce este ... intercoolere 90% din cazuri "crapa" la inbinarea" plasticului cu aluminiul ... de aceea nu recomand SH ... ai mari sanse ca in scurt timp sa ajungi de unde ai plecat ...
Nou pe un producator ok nu este scump .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
espacern |
![]()
Post
#58
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Trebuie verificata si cauza care a dus la distugerea prematura....poate turbina baga presiune ca "nebuna"!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
manyguse |
![]()
Post
#59
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 5 July 16 ![]() |
Se pare ca am rezolvat problema. Am schimbat radiatorul intercooler si am sters erorile. Deocamdata nu a mai aparut nimik, dar am mers doar 50 km. Inainte aparea eroarea in bord dupa minim 2 km si maxim 35 km. Radiatorul intercooler era spart chiar la imbinarea dintre aluminiu si plastic si am cumparat unul nou Valeo, cost 450 lei. Daca mai apare ceva o sa revin cu alte informatii.
|
--------------------
Renault
Megane
2012
|
|
mim |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 February 16 From: Craiova ![]() |
QUOTE(manyguse @ 9 Aug 2016, 23:00) Se pare ca am rezolvat problema. Am schimbat radiatorul intercooler si am sters erorile. Deocamdata nu a mai aparut nimik, dar am mers doar 50 km. Inainte aparea eroarea in bord dupa minim 2 km si maxim 35 km. Radiatorul intercooler era spart chiar la imbinarea dintre aluminiu si plastic si am cumparat unul nou Valeo, cost 450 lei. Daca mai apare ceva o sa revin cu alte informatii. Salut, S-a rezolvat intradevar problema ta prin schimbarea radiatorului? Am un megane 3 cu acelasi motor ca al tau, cu aceleasi batai de cap cu erorile si cu radiatorul de intercooler fisurat. Acum dupa ce ti-am citit postul am facut legatura intre erori si radiatorul fisurat. Asadar, un update la situatia ta ar fi de ajutor. Multumesc! |
--------------------
Renault
Megane Sportback
2013
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 11:38 |