Captur 1.5 dCi , probleme, recomandari
![]() ![]() ![]() |
Captur 1.5 dCi , probleme, recomandari
eagleking95 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 10 August 15 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Ex:Renault/Hyundai
Captur 2015 1.5 dci / Elantra 2019 1.6 MPI
Expression / Comfort
|
|||
RazvanF |
![]()
Post
#2
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Stai calm, masina este noua si ai garantie. Poate fi de la curele, accesorii sau distributie. Parea ca vine din partea stanga a motorului, unde sunt cele 2 curele.
I-a si te bucura de masina ![]() This post has been edited by RazvanF: 19 Aug 2015, 18:20 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
eagleking95 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 10 August 15 From: Iasi ![]() |
Da... dar nu ma bazez pe faptul ca e in garantie. Ma gandeam sa nu fie ceva care sa duca la ceva mai grav, nu am chef sa am mai mari batai de cap pe viitor, chiar daca e pe banii lor...
|
--------------------
Ex:Renault/Hyundai
Captur 2015 1.5 dci / Elantra 2019 1.6 MPI
Expression / Comfort
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#4
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Atunci poti merge inapoi la dealer si sa rogi un mecanic sa se uite/asculte motorul si sunetul respectiv, dar sigur iti va zice ca e din cauza rodajului si ca e normal.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
eagleking95 |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 10 August 15 From: Iasi ![]() |
Hmm..ok. Momentan o sa "monitorizez" situatia
![]() |
--------------------
Ex:Renault/Hyundai
Captur 2015 1.5 dci / Elantra 2019 1.6 MPI
Expression / Comfort
|
|
Andrei.TUT |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 10 November 15 ![]() |
Si mie mi se pare ca intre 1600-1900rpm uneori se aude un tacanit mai intens.. sa speram ca nu avem probleme
![]() |
--------------------
Renault
Captur
2015 Mercedes Sprinter 315-2009
Renault Master 150cp2012 Renault Trafic-2013 Hyundai Santa Fe 2.2 197cp-2010 Fiat Doblo 1.3-2012 2xClio IV 1.5dci2015 |
|
tannu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 28 April 15 ![]() |
Se aude de pe unde e turbina (posibil chiar de la turbina sa se auda, dupa ce se incalzeste).
Nu este o problema. Asa se aude la toate. E un sunet normal. La rece, dupa pornirea motorului, nu se aude, apoi in cateva minute incepe sa se auda. Pentru cine vrea sa fie total linistit, sa se duca la un dealer si sa porneasca 1-2 Captur dci si se va convinge dupa cateva minute ![]() |
--------------------
Renault
Captur
1.5 dCi
|
|
eagleking95 |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 10 August 15 From: Iasi ![]() |
Salutare!
Este vorba despre masina din semnatura, de noua, 6k km. Am observat de ceva vreme o fluctuatie mica a acului de la turometru la pornirea la rece (temperaturi spre 0 grade sau cu minus) dar erau foarte mici, in jur de 50 RPM cred, si motorul se auzea bine, si am zis ca e normal asa. Ei, de cand cu temperaturile astea, de revelion -20 de grade pe la munte, la pornire atunci a facut destul de urat, fluctua cu cate 200 RPM si motorul nu mergea lin parca il accelera cineva cate putin. Tot atunci dupa plecare, daca il turam peste 2000 RPM scotea fum alb mult de pe esapament. La -13 azi dimineata acceasi problema cu relantiul din nou, fluctuatie putin mai mica cred in jur de 100 RPM, parca ar fi direct proportional cu temperatura de afara, dar fara fum. In toate cazurile dupa putin mers nu mai face nimic. De asemenea, problema nu apare daca e cald. Ce ziceti? Mai are cineva aceeasi "problema" la Captur diesel cutie manuala? E din categoria "asa face toate"? Ma gandesc daca se merita sa ma duc la reprezentanta pentru asta... This post has been edited by eagleking95: 3 Jan 2016, 19:29 |
--------------------
Ex:Renault/Hyundai
Captur 2015 1.5 dci / Elantra 2019 1.6 MPI
Expression / Comfort
|
|
xyz30 |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 20 May 12 From: Bucuresti ![]() |
Salut, eu am ca masina de servici Dokker 1.5 dci euro 75Cp. Azi dimineata la -11 grade, la fel a facut cum spui tu,a variat turatia relantiului.Am vb cu un vecin care lucreaza la Dacia-Renault si mi-a spus ca lucreaza socul automat si ca se regleaza turatia de relanti.Deci este ceva normal,asa a fost conceput motorul sa lucreze,deci nu e panica.
|
--------------------
Renault
Clio II Symbol 1.5 dci
2007
|
|
eagleking95 |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 10 August 15 From: Iasi ![]() |
Multumesc de raspuns!
|
--------------------
Ex:Renault/Hyundai
Captur 2015 1.5 dci / Elantra 2019 1.6 MPI
Expression / Comfort
|
|
espacern |
![]()
Post
#11
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(xyz30 @ 3 Jan 2016, 20:52) Am vb cu un vecin care lucreaza la Dacia-Renault si mi-a spus ca lucreaza socul automat si ca se regleaza turatia de relanti. Vecinul se ocupa cu vanzarea de bomboane la reprezentanta?.....ca cam asa rezulta din explicatiile date. Nu este normal ca turatia sa VARIEZE cand motorul este rece......ci trebuie ca turatia sa fie CONSTANTA si lejer accelerata pana la incalzirea lichidului. Asta se intampla pentru ca calculatorul de injectie impune un regim moderat accelerat cand temperatura lichidului este rece.....dar nicidecum cu variatie de regim. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Andrei.TUT |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 10 November 15 ![]() |
Si Capturul meu tot asa face, are 4k, ieri am avut o problema destul de urata, a intrat gheata la ventilatoru de baga in masina aer si uruia ca un tractor, am dat cu o solutie de dezghetat si dupa 2-3 ore si-a revenit... ningea tare rau ieri
|
--------------------
Renault
Captur
2015 Mercedes Sprinter 315-2009
Renault Master 150cp2012 Renault Trafic-2013 Hyundai Santa Fe 2.2 197cp-2010 Fiat Doblo 1.3-2012 2xClio IV 1.5dci2015 |
|
xyz30 |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 20 May 12 From: Bucuresti ![]() |
Dokkeru de servici are 1300 km, deci slabe sanse sa aiba probleme.Fluctuatia de turatie a aparut dupa ce a trecut temperatura de afara sub 0grade,pana atunci nu varia deloc.Atata timp cat motorul porneste "instant" si dupa 10 15 secunde dispar fluctuatiile de turatie, nu vad de ce m-as stresa.
|
--------------------
Renault
Clio II Symbol 1.5 dci
2007
|
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Probleme de soft nu de Km rulati....da nu-i stres.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
tannu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 28 April 15 ![]() |
Eu am Captur diesel, cutie manuala (4000 km) si nu am avut, din fericire, problema asta.
Posibil sa nu fie nici ceva de care sa iti faci griji, dar normal nu este, indiferent cat s-ar zice. This post has been edited by tannu: 12 Jan 2016, 13:12 |
--------------------
Renault
Captur
1.5 dCi
|
|
Andrei.TUT |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 10 November 15 ![]() |
Am eu, diesel 5070km pe bord, cateodata nu face la rece, uneori face si cu motoru la 90 de grade sau la cat sta el... Deci imi face cand are el chef... Iar caldura daca vreau trebuie sa ii schimb treptele peste 2300:))
|
--------------------
Renault
Captur
2015 Mercedes Sprinter 315-2009
Renault Master 150cp2012 Renault Trafic-2013 Hyundai Santa Fe 2.2 197cp-2010 Fiat Doblo 1.3-2012 2xClio IV 1.5dci2015 |
|
Ridermann |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 30 September 17 ![]() |
Am cateva intrebari dupa un drum mai lung in afara. Ani de zile am condus doar benzina 1.4, 1.6, 1.8...
Facand abstractie de modul cum indica masina sa schimbi (practic ea vrea sa mergi ECO si atat). - Cum/La cat schimbati - raport viteza/treapta. ? Ce inseamna subturat, turarie optima si supraturatie la motorul asta? Am observat o vibratie DOAR intre 2.000 si 2.200 RPM in treaptele superioare. Dupa 2.200 dispare. Sa zic in a 4-a urca 120 spre 2.800, schimbi a 5-a si daca scade turatia in 2-2.200 vibreaza ca o subturata pana treci de prag. |
--------------------
Renault
CAPTUR
Intense 2017 1.5 dCi 90 Eco2
|
|
roland |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Daca vibreaza atunci e ceva defect. Acolo e deja cuplu maxim, nu e subturata.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Ridermann |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 30 September 17 ![]() |
Asta stiam si eu din graficul motorului... intre 1700 si 2700 sa zic are cuplu max.
Attached thumbnail(s) 2_1.5_dCi_90_Energy_cuplu_putere.jpg ( Size: 43.04k ) Number of downloads: 677 |
--------------------
Renault
CAPTUR
Intense 2017 1.5 dCi 90 Eco2
|
|
tannu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 28 April 15 ![]() |
Cum spune si roland, daca exista o vibratie, s-ar putea ca ceva sa nu fie in regula. Pe acolo intra turbina in functiune.
In rest, schimbatul vitezelor este dupa necesarul cerut de fiecare situatie. Poti sa schimbi si la 1300 ture, si la 4000 ture, daca situatia o cere. Nu se strica nimic. Notiunea de subturat (sa zicem ca) nu prea exista ![]() Poti sa mergi pe schimbatul vitezelor pana 2000 ture, cand esti prin oras, sa zicem... Dar nu fa un obicei permanent din asta, daca vrei sa fie masina in regula. Nici sa freci turbina aiurea, dar nici sa o neglijezi. Iar in afara, mai renunti cateodata la croaziera in favoarea unui mers constant in turatie mai mare, pentru DPF. |
--------------------
Renault
Captur
1.5 dCi
|
|
Ridermann |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 30 September 17 ![]() |
Am sunat la Renault si am programat masina la Meridian Sud pentru vibratia respectiva.
|
--------------------
Renault
CAPTUR
Intense 2017 1.5 dCi 90 Eco2
|
|
teodorcaptur |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 September 17 ![]() |
Am un Captur cu acelasi motor de 2 saptamani si in weekenul acesta a fost prima data cand am reusit sa il scot la drum lung. Fix aceeasi problema. Mergeam cu a 4-a pe autostrada pana la 120 km/h, apoi cand schimbam a 5-a scadea turatia la 2000 si pana la 2200 tremura. Cand ajungea la 132-135 km/h se linistea.
Eu am pus problema pe seama rapoartelor cutiei si a stilului de mers. Sunt foarte curios ce iti va spune la service. |
--------------------
Renault
Captur
2015 1.5 dci
|
|
Ridermann |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 30 September 17 ![]() |
M-am documentat temeinic si e o problema cunoscuta de Renault, foarte multe cazuri in U.K.
- schimbat ambreiaj (unii scapa, unii nu) - un inginer a gasit cauza ca fiind de la admisie Cam de $&#@ ambreiajul. Vad ca doua probleme apar: - vibratia asta la 2000-2.200 in a 5-a la 110/120 (70-75 mph in UK) - patinat+vibrat ambreiaj (clutch judder). Motorul 1.5 in medie dupa 16.000km... unora de la inceput, altora deloc. Pentru a doua problema am inteles ca dupa 2016 au remediat. Masina fiind NOUA practic nu ma intereseaza cum o rezolva dar o vreau la standardul pe care l-am platit si care mi-a fost GARANTAT. Uzura nu e in 1.000km. Attached thumbnail(s) Screenshot_2017_10_16_16_43_46.png ( Size: 243.25k ) Number of downloads: 678 |
--------------------
Renault
CAPTUR
Intense 2017 1.5 dCi 90 Eco2
|
|
teodorcaptur |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 September 17 ![]() |
Am fost azi pana la reprezentanta cu o alta problema (clapeta de la carburant nu se inchidea odata cu masina) si am pus si problema cu trepidatiile in a 5-a. Tipul de la receptie a parut surprins dar a zis ca imi poate face o programare. Mai astept putin, am de facut un drum pana la Cluj si voi investiga problema mai atent.
|
--------------------
Renault
Captur
2015 1.5 dci
|
|
Ridermann |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 30 September 17 ![]() |
O sa vad joi ce mi se spune.
Am facut un tabel cu valorile viteza/rpm raportat la trepte si din cauza unei a 5-a destul de lunga posibil sa fie nevoie de un schimb mai sus din a 4-a in a 5-a. Astfel ar fi insesizabila sau nu ar exista/ar fi evitata vibratia asta in 2000-2.200 RPM in a 5-a. Sa schimbi din a 4-a la (macar) putin peste 3000 pentru a scadea turatia peste pragul acela in a 5-a si viteza peste 110/120. Practic esti limitat sa nu poti sa mergi cu a 5-a cu 100-110. Doar peste. Anormal. This post has been edited by Ridermann: 17 Oct 2017, 20:05 Attached thumbnail(s) 20171017_115518_1.jpg ( Size: 1.95mb ) Number of downloads: 640 |
--------------------
Renault
CAPTUR
Intense 2017 1.5 dCi 90 Eco2
|
|
teodorcaptur |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 September 17 ![]() |
Eu am "fortat" a 4-a pana la 125-128 si apoi am schimbat direct in 2300+ si nu se mai auzea/simtea nimic. Totusi avand in vedere numarul mic de raspunsuri la problema asta, incep sa cred ca e ceva in neregula cu masinile noastre.
This post has been edited by teodorcaptur: 17 Oct 2017, 21:25 |
--------------------
Renault
Captur
2015 1.5 dci
|
|
Ridermann |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 30 September 17 ![]() |
Am fost pe A2 i-am dat si a4a si a5a pe plaja aia. Pare OK.
Au fost caucurile noi 0km de iarna + jantele noi de tabla. Am gasit in plus o alta informatie legata si de rezonanta esapamentului in aria 2000-2300. M-am calmat! This post has been edited by Ridermann: 18 Oct 2017, 21:55 |
--------------------
Renault
CAPTUR
Intense 2017 1.5 dCi 90 Eco2
|
|
teodorcaptur |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 September 17 ![]() |
La service ai ajuns? Stiam ca trebuia sa mergi ieri.
|
--------------------
Renault
Captur
2015 1.5 dci
|
|
roland |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cum adica au fost cauciucurile?
|
--------------------
.
.
.
|
|
Ridermann |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 30 September 17 ![]() |
Masina a venit cu jante pe 17".
I-am pus jante de tabla pe 16" cu gume de iarna, noi. S-a echilibrat. Nu am mai avut problema. Am fost pe A2 i-am dat 100 110 120 140 in a 4-a si a 5-a, am stat si urmarit comportamentul in plaja aia de turatie, am incercat de toate in vreo 12km, s-a comportat normal. NU m-am mai dus in service, am anulat. De ce sa mi-o deschioleze degeaba si mai ales ca facusem la Meridian Sud despre care am citit numai mizerii de la furat becuri pana la benzina din rezervor. Am citit zilele astea ore intregi sa gasesc o explicatie. Am intalnit vibratia asta si la alte masini fie Renault fie Ford, BMW, Audi etc... in aceeasi plaja. In majoritatea cazurilor vibratia a fost pana la urma din roti. La Captur in mod expres negasind explicatii le-au schimbat ambreiajul insa fara niciun efect. Probabil ca nu s-au gandit si la roti/jante Conteaza mult jantele sa se tina pe cercul central nu doar in prezoane daca sunt aftermarket, sa fie dedicate pe model nu universale. Gumele noi chiar daca par rotunde pot avea o forma ovala initial (am citit ca Michelin sta cel mai bine la "rotunjimea" initiala) si necesita orice guma o reechilibrare dupa un numar de kilometrii. |
--------------------
Renault
CAPTUR
Intense 2017 1.5 dCi 90 Eco2
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:58 |