Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Am schimbat singur ambreiajul, distributia , bieletele de directie si franele

DarkTempTatiOnN
post 18 Jul 2012, 14:40
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 15 October 11
From: Bacau




Deci poza 1 sa inteleg... multumesc... eu tocmai ma gandisem sa il pun cu gatul lung spre motor deoarece observasem ca atunci cand il pun pe volanta, arcurile alea iimi ating volanta... discul nu e lipit de volanta... mai vazusem si poza lui brasil din postul 8 in care mi se paruse ca e cu partea de la poza 2 spre cutie....

18 Jul 2012, 15:41:
....totusi am facut o cercetare mai amanuntita pe internet si cred ca nu ai dreptate gedan... daca o pun cu gatul lung spre cutia de viteze, arcurile alea se vor freca de suruburile de pe volanta pentru ca partea cu gatul mai scurt, POZA 2, e partea mai ridicata fata de disc.... totusi, mai are cineva vreo parere?

This post has been edited by DarkTempTatiOnN: 18 Jul 2012, 15:41


--------------------
Renault Twingo 1996 C3G - BC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
redlinero
post 18 Jul 2012, 18:21
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 31 March 12




rulmentul apasa pe placa de presiune nu pe disc.

eu zic ca trebuie montat cu "gatul lung" spre motor.

totusi pe aproape orice disc de ambreiaj scrie pe el care parte e spre motor. ori scrie in, ori scrie out, ori engine, ori ceva sa iti dea un indiciu.


--------------------
Renault Twingo 1999 - IS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DarkTempTatiOnN
post 18 Jul 2012, 18:32
Post #63


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 15 October 11
From: Bacau




redlinero, sper sa ai mare dreptate.... nu de alta dar deja am montat-o asa... cu ,,gatul lung'' spre motor.... pe el nu scria nimic de genul inauntru, inafara, spre volanta sau spre placa de presiune, e VALEO MADE IN KOREA... inafara de serie, cod si mai stiu eu ce, scria ,,HAT'', ceea ce nu am reusit sa traduc...


--------------------
Renault Twingo 1996 C3G - BC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 19 Jul 2012, 22:59
Post #64


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




In desenele sectiune de aici se vede clar care fata trebuie sa fie catre volanta:

http://www.reno.ro/Ambreiaj-Clio-t43294.html


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DarkTempTatiOnN
post 19 Jul 2012, 23:50
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 15 October 11
From: Bacau




....adica partea cu ,,gatul scurt'', partea mai ridicata, spre volanta
Oricum, cert e ca atunci cand pui tu cu mana ta discul de ambreiaj pe volanta, discul de frictiune trebuie sa fie lipit de volanta si nu distantat, de volanta atingandu-se doar arcurile acelea de pe disc...


--------------------
Renault Twingo 1996 C3G - BC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 20 Jul 2012, 21:13
Post #66


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(DarkTempTatiOnN @ 19 Jul 2012, 23:50)
....adica partea cu ,,gatul scurt'', partea mai ridicata, spre volanta
*



Asa se vede in sectiune? Acum depinde si ce intelegi prin "gat scurt".

QUOTE
Oricum, cert e ca atunci cand pui tu cu mana ta discul de ambreiaj pe volanta, discul de frictiune trebuie sa fie lipit de volanta si nu distantat, de volanta atingandu-se doar arcurile acelea de pe disc...


Cu certitudine, daca ai putin simt tehnic iti vei da seama ca sistemul este "antiprost"... adica se vede de la o posta daca este montat aiurea.

Nu uita sa faci centrarea butucului canelat al discului in raport cu gaura din volanta.

This post has been edited by tunderbird: 20 Jul 2012, 21:14


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 20 Jul 2012, 23:34
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Si eu l-am scos complet si nu am avut absolut nici o referinta de montare. Practic nu prea merge pus invers ca impinge in soarele ala...se "simte" ca sta fortat.

This post has been edited by bubu782001: 20 Jul 2012, 23:34


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DarkTempTatiOnN
post 20 Jul 2012, 23:38
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 15 October 11
From: Bacau




Multumesc tuturor pentru ajutor... L-am montat... e totul ok. Centrarea discului am facut-o in felul urmator: am pus cutia pe pozitie, cu un cric de dacie sub ea, prinsa doar in surubul din spate, de langa electromotor si am lasat spatiu cat sa imi intre mana cu discul si placa de presiune, apoi am infiletat putin cu mana cele 6 suruburi la placa de presiune cat sa ii premita discului sa se miste (bineinteles am incercat sa centrez discul cat de cat cu gaura de pe volanta cu degetul) apoi am bagat cutia miscand usor si foarte putin de ea si in acelasi timp rotind foarte putin volanta... Rezultat: cutia era pe pozitie in 10 minute si toata operatiunea de unul singur... asta ca varianta pentru cei care poate se intampla ca in acel moment sa fie in situatia mea si sa nu dispunea de nici un prelungitor de tubulara sau unealta speciala pentru centrat discul... Suruburile placii de presiune le-am strans cu cheia prin gaurica aia de deaspura rotind volanta si pozitionand suruburile pe rand pentru a putea ajunge cu cheia la ele.

This post has been edited by DarkTempTatiOnN: 20 Jul 2012, 23:50


--------------------
Renault Twingo 1996 C3G - BC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 21 Jul 2012, 21:12
Post #69


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Si-ti mai faceai probleme ca ai pus discul invers! blink.gif

This post has been edited by tunderbird: 21 Jul 2012, 21:12


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 22 Jul 2012, 02:35
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Dar ia zi...nu ai injurat jugul motor ? radmasa.gif


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DarkTempTatiOnN
post 22 Jul 2012, 08:12
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 15 October 11
From: Bacau




Bubu782001, te rog frumos, zi-mi care e jugul motor:)) ca habar nu am... Am dat un search si pe google dar la twingozaurul meu nu am vazut nimic asemanator... Ce m-a incurcat putin la pozitionarea cutiei a fost bratul ala de jos de care e prinsa bascula pentru ca imi lovea cutia acolo cand am bagat-o. Norocul meu a fost ca am desfacut toata partea din fata cu tot cu radioator si am indepartat-o de masina, plus bratul ala cu bucsa aia pe el care prinde cutia de viteze din fata dreapta (cum te uiti la motor) de caroserie... Decat sa ma chinui mult si bine sa scot si sa bag cutia, am luat aminte si de sfatul tau dintr-un post si mi-a fost mult mai usor sa renunt la conservatorism si sa desfac cateva suruburi...

This post has been edited by DarkTempTatiOnN: 22 Jul 2012, 08:19


--------------------
Renault Twingo 1996 C3G - BC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 23 Jul 2012, 01:08
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Eee ala este jugul motor. Cadrul ala mare de metal, de care sunt prinse basculele. radmasa.gif

Innebunesti pana bagi cutia la locul ei. Se lovea de muchia aia...asa e? Pai din motivul asta am desfacut si eu tragerul (trager-ul este partea aia de tabla din fata pe care sunt prinse farurile si incuietoarea de la capota) si am tras putin radiatoarele in lateral (eu am 2 ca este si ala de AC).

This post has been edited by bubu782001: 23 Jul 2012, 01:12


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 23 Jul 2012, 22:55
Post #73


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(DarkTempTatiOnN @ 22 Jul 2012, 08:12)
Bubu782001, te rog frumos, zi-mi care e jugul motor:)) ca habar nu am... Am dat un search si pe google dar la twingozaurul meu nu am vazut nimic asemanator... Ce m-a incurcat putin la pozitionarea cutiei a fost bratul ala de jos de care e prinsa bascula pentru ca imi lovea cutia acolo cand am bagat-o. Norocul meu a fost ca am desfacut toata partea din fata cu tot cu radioator si am indepartat-o de masina, plus bratul ala cu bucsa aia pe el care prinde cutia de viteze din fata dreapta (cum te uiti la motor) de caroserie... Decat sa ma chinui mult si bine sa scot si sa bag cutia, am luat aminte si de sfatul tau dintr-un post si mi-a fost mult mai usor sa renunt la conservatorism si sa desfac cateva suruburi...
*



Pai cum ramane cu alea 10 minute?


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 23 Jul 2012, 23:50
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nu mai ca a desfacut tragerul...dupa ce il desfaci si tragi (cat poti) de el in stanga (dinspre partea dreapta tragi) intra mai usor.

Inchipuie-ti tunderbird, m-am chinuit/julit/murdarit cam 30 de minute sa o bag acolo si nu a fost chip...in final am recurs la varianta demontarii tragerului si intradevar in 5 -6 minute cutia era pe pozitie.

Observ ca ti-ai marit colectia - Laguna 1. Sa o stapanesti sanatos. Superba masina si o ESTE O MASINA ADEVARATA. Astea de generatie noua sunt niste adevarate petarde pe roti. Frumoase, dotate...dar la fiabilitate este de plans. Deh! societate de consum.

This post has been edited by bubu782001: 23 Jul 2012, 23:54


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 24 Jul 2012, 21:47
Post #75


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Stiu Bubu... si eu am luat o tranta serioasa cand am schimbat ambreiajul. Mai ales la demontare, remontarea a mers mai usor, totusi.
Recunosc ca initial am avut tendinta sa ma las dus de nas, cu cele 10 minute dar mi-a trecut mai apoi biggrin.gif

Ehee, Laguna 1! Multumesc pentru urare! Masina asta si cu sora ei mai mica, Twingo 1 sunt intr-adevar masini adevarate, cu farmec si personalitate in jungla contemporana de consum. Masinile de ultima generatie arata toate la fel, daca n-ar avea sigle pe ele ai zice ca toate au fost concepute de acelasi designer.

A propos Bubu, daca vei dispune vreodata de mai mult timp liber, si vrei sa faci gimnastica mintii in stil chinezesc, am prin garaj o pocnitoare de interfata pentru CLIP care merge din doi in doi. Poate ii esti tu nasul...

This post has been edited by tunderbird: 24 Jul 2012, 21:50


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 24 Jul 2012, 22:31
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Cu cea mai mare placere tunderbird.

Mai Dacia aia 1100 a ta, ma scoate din minti. Adica luceste vopseaua pe ea in avatar de nu se poate.

Eu am avut boala cu un fiat 126 (candva) he he..visam sa il fac pe injectie (monopunct), Megasquirt, nebunii...

Dar...din lipsa banilor, a ajuns la...remat. blink.gif

Oricum am demontat-o si nu am mai reusit sa o remontez decat partial - adica subansamble erau reconditionate CA NOI. Alternator, electromotor, instalatie electrica...cutie de viteza blocul motor, camasile (erau din fonta - motor cu racire pe aer). Sistemul de racire avea prostul obicei sa crape deoarece era fortat de cureaua alternatorului... Era practic motorul de pe Fiat 500 marit la 650cmc si pus pe 126P.

650cmc...21 cp smile.gif 2 cilindrii in linie. Curios e ca ambele pistoane lucrau in tandem - adica ambele sus si ambel;e jos...insa numai unul avea explozie iar celalalt facea admisie, totul fiind ajutat de ambielaj.

Bobina electronica ca la Twingo - tot cu sistem wasted spark. Cu distributor mecanic (cum avea twingo) si platina.

This post has been edited by bubu782001: 25 Jul 2012, 00:32


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 24 Jul 2012, 23:59
Post #77


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Scuze de offtopic!

Mare pacat de ficatul acela! Mai ales daca era italian...

Am trei sutici... uite si poza din avatar facuta anul trecut in iunie la inaugurarea pasajului Basarab.


p6182740.jpg

Masina a fost vopsita in septembrie 2010 si a stat neatinsa pana la iesirea aceasta.
Probabil de aceea luceste asa tare.

O sa-i mai fac niste poze zilele astea, sa vedeam daca si-a pastrat prospetimea.

This post has been edited by tunderbird: 25 Jul 2012, 00:09


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 25 Jul 2012, 00:22
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




M-au luat cu fiori. Mai iti dai seama ca masina asta e mai batrana ca mine ? radmasa.gif

Si arata ca iesita pe poarta de la UAP.

Felicitari...nu am cuvinte.

Am inteles ca de fapt ar fi un Renault 8 integral si ai nostrii doar le-au ansamblat - cu piesele de la francezi. Puzzle. icon_mrgreen.gif

Fiatul nu era italian...era din 86 made in Polonia. Fiat 126P - adica Polsky Fiat. Scuze calitatea pozelor (cu telefonul, o antichitate de Siemens M55 primul meu telefon color si cu camera - atasabila)

This post has been edited by bubu782001: 25 Jul 2012, 00:33

Attached thumbnail(s)
ok_3664.jpg ( Size: 36.16k ) Number of downloads: 543
ok_3665.jpg ( Size: 37.31k ) Number of downloads: 544
ok_3666.jpg ( Size: 40.07k ) Number of downloads: 521


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DarkTempTatiOnN
post 2 Aug 2012, 08:29
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 15 October 11
From: Bacau




Cum e mai bine pentru discul de ambreiaj... sa schimbi treapta de viteza (ex. a 2-a -> a 3-a) la o turatie mai mica sau una mai mare? ...ori cat sa poti da drumul putin la pedala de ambreiaj sa cupleze si totusi sa nu te lipeasca de volan?

This post has been edited by DarkTempTatiOnN: 2 Aug 2012, 08:32


--------------------
Renault Twingo 1996 C3G - BC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cld95
post 12 Aug 2012, 15:06
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 22 October 11




daca s-a rupt distributia in mers e posibil sa se fi rupt vreo supapa ?
Cam cat ma costa o distributie si supape daca e cazul


--------------------
Renault twingo 2004 - IS 95 PUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 12 Aug 2012, 16:29
Post #81


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(cld95 @ 12 Aug 2012, 16:06)
daca s-a rupt distributia in mers e posibil sa se fi rupt vreo supapa ?
Cam cat ma costa o distributie si supape daca e cazul

Supapele nu se rup....se indoaie pentru ca se lovesc in pistoane si nu mai etanseaza perfect.
In functie de typ-ul motorului(8V sau 16V)si de momentul precis al ruperii curelei(relantiu/viteza redusa sau maxima)difera costurile de reparatie ale chiuloasei.
Se mai adauga odata chiuloasa echipata complet cu supape noi:garnitura de chiuloasa+kit distributie+manopera.
Cost intre 400-2000 Ron functie de ce este descris mai sus.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cld95
post 13 Aug 2012, 10:11
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 22 October 11




QUOTE(espacern @ 12 Aug 2012, 16:29)
Supapele nu se rup....se indoaie pentru ca se lovesc in pistoane si nu mai etanseaza perfect.
In functie de typ-ul motorului(8V sau 16V)si de momentul precis al ruperii curelei(relantiu/viteza redusa sau maxima)difera costurile de reparatie ale chiuloasei.
Se mai adauga odata chiuloasa echipata complet cu supape noi:garnitura de chiuloasa+kit distributie+manopera.
Cost intre 400-2000 Ron functie de ce este descris mai sus.

@+
*



Daca pun cureaua pot sa probez sa vad daca merge motorul ?
Si te rog zimi dak e in 8 v ce s-ar putea intampla sau daca e in 16 v ?


--------------------
Renault twingo 2004 - IS 95 PUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 13 Aug 2012, 17:05
Post #83


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@cld95=Tu nu stii ce motor ai pe masina?

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dean35
post 3 Sep 2012, 14:09
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 4 December 08




tunderbird----clasicism si istorie cu a ta 1100 dacie...felicitari!!!! rolleyes.gif


--------------------
renault symbol 2008 - bucuresti-ora exacta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 05:01
Dacia