AJUTOOOOR NU MAI PORNESTE !, PROBLEMA ELECTRICA CRED :p
![]() ![]() ![]() |
AJUTOOOOR NU MAI PORNESTE !, PROBLEMA ELECTRICA CRED :p
22PIB |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 16 May 12 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
MEGANE 1 coach
1997 1.6e
|
|||
dante_x |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 13 February 10 From: Timisoara ![]() |
becul din centru-sus de pe display se stinge? adica daca iti mai ramane un led care palpaie regulat e imobilizatorul care daca nu e dezactivat nu o sa poti porni masina , adica face ce zici tu, invarte electromotorul dar calculatorul de motor nu declanseaza aprinderea.... daca martorul de imobilizator se stinge dupa cateva secunde dupa ce bagi cheia atunci urmeaza o diagnoza simpla - benzina ai? daca da - pompa de benzina bazaie cand bagi contactu? daca da - scanteie ai? scanteia pleaca de la calculatorul de motor prin babina de inductie , prin fisa si se manifesta in bujie (asta e traseul - daca e ceva intrerupt pe traseu nu mai ai scanteie...) .... teoretic daca ai benzina in cilindru si mai aprinzi si o scanteie ar trebui sa simti ca ceva se chinuie in motor ...daca nu e nici un fel de activitate de genul asta in motor inseamna ca din varii motive iti lipseste un element de mai sus....ia-o babeste si sper ca esti indemanatic altfel du-o la un service si se poate incerca si o diagnoza......
This post has been edited by dante_x: 16 May 2012, 20:59 |
--------------------
Renault
Megane 1(R.I.P) / Stepway
1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#3
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Daca e ok cu antifurtul verifica captorul de turatie.De asemeni nu prea inteleg la ce te referi cand zici ca se" chinuie",cand dai la cheie daca claxonezi se aude clacxonul?E important ca arata cat de buna e bateria si daca ai masa buna.
Ar mai putea fi si siguranta anti impact(un buton cat o fisa de 50 bani ,rosu parca,care sare la impact(tamponare) si nu mai lasa sa mearga motorul,benzina etc. |
--------------------
n
n
n
-
|
|
22PIB |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 16 May 12 ![]() |
poate nu mam exprimat eu corect ... adica ma lasa cand imi este lumea mai draga .... toata ziua merg cu masina si nu am nici o problema dar cateodata cand o opresc .... ori porneste greu ori nu mai porneste deloc .... stiu de butonul /senzorul anti impact ... este bine nu are nimic , benzina este .... atat doare ... cateodata nu vrea sa porneasca nici in ruptul capului ,, ca si cum ceva ar consuma baterie . Dar astazi vreau sa o duc la un electrician sa vedem daca ii da de cap . multumesc oricum pt sugestii. o sa revin cu noutati
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 1 coach
1997 1.6e
|
|
jas2 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Nu ai amperaj suficient in baterie.Inlocuieste bateria sau ajut-o cu niste curent prin cabluri.
Ma bazez pe spusele tale... "se simte si se aude ca se invarte electromoturul sau ce o fi el dar foarte greu , dar nu ii da impulsul de aprindere/pornire." This post has been edited by jas2: 18 May 2012, 05:10 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
22PIB |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 16 May 12 ![]() |
deci sa inteleg ca bateria e de vina ?
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 1 coach
1997 1.6e
|
|
Maxy25 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 26 March 11 ![]() |
Daca la initiere(cand rasucesti cheia in contact) se aude pompa de benzina , se aude miscare (invarte electromotorul) continuu cat tii cheia pe automat , bateria nu da semne de slabiciune in timpul acesta (in sensul ca scade intensitatea cu care invarte) atunci verifica si senzorul de volanta . Este situat la imbinarea dintre cutia de viteze si motor , se poate vedea de deasupra motorului cum deschizi capota (in partea dreapta).
Eu am avut probleme cu senzorul respectiv in sensul ca invartea electromotorul de mama focului , pompa baga benzina , scanteie aveam dar senzorul nu "vedea" miscarea volantei la pornire decat din cand in cand(din cauza mizeriei depuse in timp pe acesta) , si dadeam la automat si cate 10-15 min. si tot degeaba. Cateodata pornea la sfert de cheie , cateodata la sfert de ora . |
--------------------
renault
megane
1,6 16v classic 2001
- bv79bcm
|
|
22PIB |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 16 May 12 ![]() |
mno baieti cica am gasit problema ....
Trebuie inlocuita bateria .... am fost la un electrician si a verificat pe acolo calculatorul si multe altele si pana la urma verdictul a fost : bateria in scurt ... trebuie inlocuita de urgenta .... asta este ... si inca ceva .. stie sa imi spuna cineva la pret este o baterie de 55 ah Multumesc mult pt sfaturi |
--------------------
RENAULT
MEGANE 1 coach
1997 1.6e
|
|
Maxy25 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 26 March 11 ![]() |
De la 180 - 400 ron depinde de firma(producatoare) , de unde o cumperi si de garantie .
|
--------------------
renault
megane
1,6 16v classic 2001
- bv79bcm
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#10
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
Ia un Rombat Calciu,eu o am de 5 ierni si inca mai merge,nu arunca banii pe baterii scumpe ca nu tin mai mult.
|
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
22PIB |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 16 May 12 ![]() |
Dragos34 si cat ai dat pe ea ? asa de curios ?
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 1 coach
1997 1.6e
|
|
jas2 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
http://depozituldebaterii.ro/Baterii-auto-Rombat
Este 180 lei ce vrei tu.Eu recomand totusi Varta... http://www.bateriiautomoto.ro/index.php?ro...gory&path=50_59 Acum depinde si cum te tine buzunarul.Oricum,Rombat nu o sa se compare cu Varta niciodata... This post has been edited by jas2: 19 May 2012, 05:29 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#13
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
Cat tine o baterie similara Varta la iernile noastre? Eu pe Dacia dinainte am avut Bosch Silver si m-a tinut 4 ani,la fel ca si Rombat. Acum cred ca se aseamana,nu si preturile. Nu fac reclama.
|
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
Mrija |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
Eu am Rombat dar nu stiu ce model si sunt multumit de ea, am dat curent la masini diesel iarna care a trecut, ca a fost ceva iarna brrrrrrrr
|
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
petrisor_tataie |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 23 November 12 ![]() |
Va salut.Problema mea am mai vazut-o pe aici,dar raspunsul la ea nu.Am un megane 1 1.6 16v din 2000.Astazi am incercat s-o pornesc dar i-am dat pana a murit bateria,mai da din cand in cand cate-un zvac dar degeaba.Astazi a fost cel mai rece,dar m-i s-a mai intamplat si saptamanile trecute dar am reusit s-o pornesc,i-am mai dat,am mai lasat-o,pana la urma a luat-o(dar dupa ce-o ia parca nu porneste normal,o ia mai incet si dupa aceea prinde turatia normala si poti s-o accelerezi),deci chestia asta se intampla numai dimineata la prima cheie.Tot atunci cand este rece afara dimineata sta turata la 2000 cativa km(7-8).prin oras,opresc dupa cativa km.stau 30 secunde si-i dau o cheie si-i mai scade din turatie sau la semafor o bag in viteza si tin frana calcata.Mai tarziu cand este cald motorul si apa sta la temperatura normala nu mai sunt probleme.chestia asta m-i se intampla cam de 2 ierni,aceasta este a 3a si din ce in ce mai turata.Este exclusa problema cu acumulatorul,senzorul (electrovalva)de mers in gol sau cum ii zice si problema cu senzorul de pe volanta(acumulatorul duce,cand e cald motorul o ia mereu,si cand este cald afara,problema apare cand se raceste afara dimineata).M-am documentat si am dat jos galeria si corpul de admisie,au inceput sa apara surprizele- 1 am desfacut primele 5 suruburi ale galeriei de admisie (dinspre ventilator) celelalte doua suruburi ramase dinspre clapeta si suruburile lungi care tin corpul cu filtrul de aer ramanand stranse adica cele doua suruburi ce tine galeria (dinspre clapeta de acceleratie).Am luat galeria de admisie si am ridicat-o coborat-o pe verticala(clantanea,trancanea nu gasesc termenul)adica garnitura de pe galeria de admisie cu cele doua suruburi nedesfacute era asa de arsa incat galeria avea joc pe verticala 2-3 mm.Dupa demontarea completa am gasit si celelalte garnituri de pe galerie arse si celelalte doua oringuri de pe corpul cu clapeta uzate.am cautat astazi garniturile respective dar nu le-am gasit(au spus ca nu se gasesc la distribuitor),am fost obligat sa pun silicon rosu peste garnituri dar nu stiu pana maine dimineata daca pot sa rezolv problema,ma gandesc ca distana (uzura garniturilor,suruburile nu se pot strange pana la + infinit pt ca au guler si se opresc la o anumita cota)este prea mare si daca siliconul isi face treaba ca lumea.Dupa montaj am pornit masina,a pornit bine relantiul mic dar astept ziua de maine sa vad cum se comporta dimineata la pornire si dupa la cate turatii ramane.revin cu constatari maine.
|
--------------------
renault megane
megane1
2000 1.6 16v
- if-04-adi
|
|
petrisor_tataie |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 23 November 12 ![]() |
va salut.revin cu constatarile dupa ce am reusit sa fac sa nu mai traga aer fals.am pornit masina dimineata,a luat-o la a doua cheie,foarte repede,nici nu ma asteptam iar in privinta relantiuluinu am comentarii(pana acum sta turata la 2000 dimineata iar acum sta la 500-600).
|
--------------------
renault megane
megane1
2000 1.6 16v
- if-04-adi
|
|
petrisor_tataie |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 23 November 12 ![]() |
salut.revin cu problema ce persista,nu porneste dimineata,la primele chei cand este rece motorul.daca mai incarc bateria si reusesc sa o pornesc nu mai am probleme cu masina.cand este cald porneste la sfert asta inseamna ca senzorul de pe volanta trebuie sa fie bun,electromotorul la fel.unde este problema de-i dau la automat pana moare acumulatorul?si inca ceva de stiut in timp ce-i dau la electromotor din cand in cand mai are cate-o zvacnire mica ca si cum atunci i-ar veni putina benzinapompa se aude cum lucreaza iar pe furtunul ce iese din pompa am o piesa montatasa un mai vina benzina inapoi(oricum chestia asta o are si pompa la iesire)ramasa de cand am avut alta pompa ce nu-i mai lucra bila pe scaun si venea benzina inapoi in pompa si-si pierdea presiunea(nici bateria nu este noua dar da peste cap,daca o lua la a doua ,a treia cheie nu se ajungea pana la a omora bateria).astept sfaturi de la voi.
|
--------------------
renault megane
megane1
2000 1.6 16v
- if-04-adi
|
|
petrisor_tataie |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 23 November 12 ![]() |
va salut.mai revin cu problema mea(nu porneste la rece),am facut un drum prin teleorman de circa 120 km.ce am constatat...la pornire bateria a dat mai bine peste cap(de stiut alternatorul meu nu incarca la parametrii normali intre 13,8 si 14,4 incarca mai putin de 13,8)facand un drum mai lung a incarcat mai bine dar tot nu a pornit usor,si am mai constatat un lucru,daca merg cu masina dimineata(8 km duc si iau copilul de la scoala)si seara tarziu vreau s-o pornesc se intampla aceeasi chestie porneste foarte greu dupa multe chei,intre timp am schimbat si filtrul de benzina si am constatat ca am presiune pe conducta de benzina(ma gandeam ca am facut modificari prin rezervor,am pus o piesa dupa iesirea din pompa cu bila,arc ce lucreaza pe un scaun sa nu mai vina benzina in rezervor si furtunul din caucuic pe care l-am folosit se umflase foarte mult adica nu prea rezista la produsi petrolieri si ma gandeam ca a obturat gaura prin care trece benzina).daca aveti idei sfaturi astept poate cineva a mai patit chestia asta.mai pot spune ca acum o luna am pus cauciuc siliconic la oringurile de la corpul acceleratiei si la corpul de admisie pt.ca n-am gasit oringurile din cauciuc ele fiind foarte arse,tragand aer fals imi sta turat motorul.
|
--------------------
renault megane
megane1
2000 1.6 16v
- if-04-adi
|
|
petrisor_tataie |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 23 November 12 ![]() |
salut.mai revin cu problema mea/cum s-a incalzit zilele trecute si dimineata a fost peste zero grade a pornit la sfert de cheie.
|
--------------------
renault megane
megane1
2000 1.6 16v
- if-04-adi
|
|
petrisor_tataie |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 23 November 12 ![]() |
Salut.
Dupa un an revin cu pornirea greoaie la rece.in postarile de mai sus nu stiu ce s-a intamplat caci nu sunt in ordine,postarea de la punctul 15 trebuia sa fie printre ultimel dupa ce am rezolvat problema relantiului si pornirii greoaie la rece. am postat mai sus la punctul nr.15 cum se manifesta(pornire greoaie dimineata cand este rece afara sau in cursul zilei dupa ce opresti masina la cateva ore).Fata de anul trecut acum nu mai sta turat relantiul(lucreaza in parametri normali dar nu porneste la rece dimineata sau in cursul zilei dupa o pauza de cateva ore).Pentru a pacali masina pentru cateva zile am facut urmatoarea figura pe care n-o recomand,am luat doua sticle cu apa calda si am turnat pe galeria de admisie si corpul de acceleratie(in ideea ca simte aer cald si porneste mai usor nu dupa patru minute de invartit la electromotor).prima zi mi-a reusit dar astazi a doua zi dupa ce am turnat iar apa calda a pornit in doua pistoane(cred)si am mers cu ea asa (ba in doua ba in trei ba in patru)cam 30 kmprin oras,nu si-a revenit ba mai mult nu mai tinea relantiul,nu mai avea forta,paraia ca un trabant(trabantul arata ca un maesratti pe langa meganul meu),la un moment dat am crezut ca a sarit de la punct.am ajuns acasa m-am apucat de demontat bobinele(urma sa vina cineva cu un set de bobine sa le schimb.la demontarea bobinelor am constatat ca in corpul uneia baltea apa(din apa calda pusa de mine pe galerie).am suflat cu aer apa am montat bobinele si a inceput sa mearga rotund dar cand accelerez nu se tureaza normal(nu se accelereaza uniform parca are un prag dupa care in timp ce accelerezi se tureaza mai bine).ramane s-o pornesc maine dimineata,sa vad cum porneste la rece dupa care sa-i demontez galeria de admisie si corpul calapetei de la acceleratie si sa-i pun din nou silicon dupa care revin.SA NU FACETI CA MINE C-O PATITI RAU,deja ma vedeam cu masina in service sa-i schimb distributia(s-o pun la punct).revin dupa ce pun silicon la garnituri si o pornesc cand este rece afara. |
--------------------
renault megane
megane1
2000 1.6 16v
- if-04-adi
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#21
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Daca la aer cald porneste,poate fi senzorul de temp aer. O diagnoza ar fi cea mai indicata,fara sa mai strici ceva.
|
--------------------
n
n
n
-
|
|
findgogain |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 24 April 11 ![]() |
postez si eu aici....tot problema cu pornirea.indiferent ca e rece sau cald afara,imi porneste f greu..dupa 3 4 min,electromotorul invarte...chiar si motorul da semne ca ar porni....chiar face f urat.in aceeasi zi daca o pornesc dupa 2 3 ore,porneste la sfert de cheie...daca sta 6 ore,sa zic porneste mai greu....daca o pornesc a 2 a zi...e jale...bateria e noua,bujii noi,schimbat senzor turatie...in rest merge perfect...nu face probleme la relanti..deci in concluzie...dupa folosire...cu cat o pornesc dupa un timp mai indelungat cu atat porneste mai greu...
|
--------------------
renault
megane
1999
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Verifică pompa de combustibil.
|
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
serbanescu sebastian |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 21 September 10 From: moreni / dambovita ![]() |
"am suflat cu aer apa am montat bobinele si a inceput sa mearga rotund dar cand accelerez nu se tureaza normal(nu se accelereaza uniform parca are un prag dupa care in timp ce accelerezi se tureaza mai bine)"
petrisor_tataie scoate bujiile eventual incearca sa le schimbi, asa "avea un prag" si a mea(scenic 1.6 16v) si s-a rezolvat dupa ce am schimbat bujiile(cu toate ca fostul proprietar pusese bujii noi) |
--------------------
renault
scenic 1.6 16v
2001
- DB 09 SYE
|
|
petrisor_tataie |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 23 November 12 ![]() |
Salut.Astazi am dat jos galeria de admisie compartimentele filtrului de aer si corpul cu clapeta acceleratiei.
Vreau sa atasez si fotografii sa inteleaga si cei ce vor sa umble la vestitele garnituri(si se confrunta cu pornirea greoaie cand temperaturile sunt scazute afara(nu vara) sau cu turatia mare a relantiului iarna) fara sa bajbaie sau sa fie indusi in eroare de altii care n-au descoperit facebookul si-si dau cu parerea prin aceste topikuri (daca te apuci de citit te baga-n ceata)c-ar fi de vina senzorul de pe volanta,pompa de benzina,conducta infundata,electromotor,bobine,etc.(daca porneste greu cand este rece afara chiar si atunci dupa ce a mai fost pornita in ziua respectiva(inainte cu cateva ore)si nu mai porneste si se repeta si urmatoarele zile vina este a garniturilor(cinci bucati le gasiti pe carter si doua pe corpul clapetei). 1.Am scos bobinele(nu trebuie neaparat)mufele cu fire ce duc la bobine,la motorasul pas cu pas si celelalte mufe,cablu acceleratie,am desurubat cele 5 suruburi ale corpului de admisie (se vad in foto1 in partea de jos punctate cu verde),dupa care urmatoarele 2 suruburi pozitionate pe verticala(tot ale aceluiasi corp de admisie din partea de sus punctate cu verde) langa clapeta de acceleratie(la dimensiuni si cote seamana intre ele,au un guler si oricat le-ai strange ,se opresc in acel guler adica nu permite garniturilor sa fie presate de cei ce n-au simtul maini la strans cu cheia). In total 8 suruburi(ele sunt cu cap torx)ce se pot desface si cu o cheie tubulara de 10 pentru ca nu am avut cheie torx. 2.Am desfacut in continuare celelalte doua suruburi (punctate cu albastru si lungi de peste 10 cm si hexagon de 6 cred,cu cap torx)ce fixeaza piesa nr,3 a corpului de aer pe care am impins-o catre sofer si lasata catre in jos(atentie nu am extras-o,iese foarte greu trebuie sa ridici motorul cu cricul si sa- tragi catre in fata de aceea am impins-o si coborat in jos)sa pot avea acces la celelalte doua suruburi(m6 cu hexagon de 10) ce tine fixat corpul acceleratiei.Atasez si foto-2 pentru a se vedea cum arata dupa demontat.In foto=2 am punctat cu culori locul (langa)unde se gasesc gaurile suruburilor desfacute. 3.Se desurubeaza cele doua suruburi (m6 cu hexagon 10)ce se afla pozitionate pe orizontala si se scoate clapeta de acceleratie. De preferat sa bagati niste carpe sau bucati de ziar mototolit in gaurile de pe carter pentru a evita intrarea mizeriei sau poate si o cheie. 4.Se curata,se pune silicon sau se schimba garniturile (dupa posibilitati),dupa care se trece la montare.Atentie la prima garnitura de pe blocul motor(in foto 2 am pus un punct alb),acolo este si o gaura ce trebuie desfundata si cand puneti silicon acolo fiti atenti ca surplusul siliconului sa nu acopere acel orificiu)se monteaza prima data corpul din plastic al admisiei (sapte suruburi identice)se monteaza corpul cu clapeta de acceleratie (doua suruburi m6 cu hexagon 10)dupa care corpurile sistemului de aer(doua suruburi lungi de peste 10 cm cu hexagon torx). Inainte de montare se recomanda sa umblati si pe la bujii tot aveti acces mai usor. La prima operatie de siliconare de acum un an nu am pus suficient silicon pe garnitura dinspre clapeta si corpul de aer,daca am spatiu am sa pun cateva foto in care se vede praful ce a intrat si depozitat pe clapeta si pe acel oring. Pentru cei ce m-au sfatuit in topicurile de mai sus inainte sa umblu la garnituri am suflat si eu cu aer toata conducta,filtru(imi lasa impresia ca nu se alimenteaza sufucient),am umblat si in rezervor sa vad daca gasesc ceva infundat(cu care ocazie la montare oringul ce etanseaza suportul pompei pe rezervor este dilatat si nu mai pot sa-l pun la loc,am incercat astazi sa umblu si la bujii dar nu am putut,(ramane sa cumpar cheie maine)cheia ce am avut-s-a torsionat,am peste 200.000 km si nu am umblat la bujii de la 60.000km. Pentru cei ce vin cu alte sfaturi si complectari sunt bine veniti. Attached thumbnail(s) foto___1.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 2701 foto_2.jpg ( Size: 1.2mb ) Number of downloads: 2677 Re_exposure_of_L2800760.JPG ( Size: 1.27mb ) Number of downloads: 2567 Re_exposure_of_L2800761.JPG ( Size: 1.17mb ) Number of downloads: 2492 Re_exposure_of_L2800753.JPG ( Size: 905.9k ) Number of downloads: 2466 Re_exposure_of_L2800740.JPG ( Size: 736.32k ) Number of downloads: 244 Re_exposure_of_L2800746.JPG ( Size: 731.14k ) Number of downloads: 217 |
--------------------
renault megane
megane1
2000 1.6 16v
- if-04-adi
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
obisnuiesti sa calci ambreiajul la pornire?
Azi am uitat sa il calc si nu a pornit din prima cheie cum face de obicei, dupa ce a pornit am ridicat de pe ambreiaj (fiind pe liber, clar) si in acel moment a avut o scadere de turatie , incearca si tu testul , poate trebuie sa schimbam uleiul din cv |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
petrisor_tataie |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 23 November 12 ![]() |
Salut.Eu totdeauna calc ambreiajul la pornire,nu calc acceleratia.Am calcat acceleratia zilele acestea (inainte sa umblu la garnituri) cand da s-o ia si am constatat ca se oprea,cred ca se ineca,ii mai dam in continuare la cheie si iar se chinuia s-o ia ca in final dupa ce pornea si deschideam usa in spate dinspre toba mirosea a benzina.Maine o pornesc dimineata si va spun cum se comporta cu toate ca sunt nemultumit de siliconul care l-am pus,este la tub mare de la dedeman si se intareste dupa 24 h pojghita mai groasa de 3 mm(scrie pe instructiuni).Atasez aici o foto cu clapeta de acceleratie.
Attached thumbnail(s) Re_exposure_of_L2800733.JPG ( Size: 1.35mb ) Number of downloads: 207 |
--------------------
renault megane
megane1
2000 1.6 16v
- if-04-adi
|
|
findgogain |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 24 April 11 ![]() |
cred ca am gasit o parte a problemei...cablul de la o bujie ros de un soricel.....i-am gasit coloana vertebrala...probabil o murit curentat.cablu se mai tine in cateva litze.se poate schimba cablu...sau tre sa cumpar cu tot cu mufele alea?
|
--------------------
renault
megane
1999
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#29
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Daca e cel de 12 poti sa il cositoresti si gata.
|
--------------------
n
n
n
-
|
|
andrei renalt megane |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 December 13 ![]() |
Salut! Am o problema care mi-a ''facut capatul''! Am un renault megane, 1.6 classic sin 1997! Fostul proprietar i-a schimbat pompa de combustibil (benzina) acum 2 ani! Eu am luat-o si am ramas fara pompa iarna trecuta! Am cumparat un after-market, Bosh si...m-a tinut pana in iarna asta! Am luat o alta pompa...ceva indonezia...care m-a tint fix 3 zile! Am schimbat pompa cu una bosh si stupoare: m-a lasat dupa o zi! La indemnul uni mecanic am demontat rezervorul si l-am spalat, am montat pompa noua si am mers pana la prima realimentare cu benzina! (nu raman niciodata fara benzina) Masina mi-a mai mers cca 100 m si s-a oprit definitiv! Am tinut-o in parcare 3 satamani dupa care am incercat s-o pornesc sa ma duc la service! A pornit! Am demontat pompa si am verificat-o! Functioneaza! Poate sa fie releul de alimentare ce se gaseste in panoul sde sigurante de langa vasul de expansiune? Ce mai poate fii? Recunosc ca folosesc codul de pornire din butonul de deschidere usi, interior! Cheia nu se mai sincronizeaza de aproape 7 luni! Cu baterii schimbate si cu tot tacamul! Nu cred ca am uitat vr-un detaliu! Chiar nu-i dau de cap! Am fost la renault si mi-au recomandat sa ii schimb bujiile! !?! Sa fie doar asta? Multumesc si sper sa ma puteti ajuta!
|
--------------------
renault
megane
1997 1 clasic
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 06:05 |