AJUTOOOOR NU MAI PORNESTE !, PROBLEMA ELECTRICA CRED :p
![]() ![]() ![]() |
AJUTOOOOR NU MAI PORNESTE !, PROBLEMA ELECTRICA CRED :p
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|||
ufo2912 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 10 May 13 From: turda ![]() |
Ma bag si eu in seama dar poate se confrunta si alti cu problema > pornire greoaie, dupa nspe serii de dat la starter (cel mai mult 20 min), motorul parea ca se rupe tot ... in fine.
De vina era furtunul acela gros ce merge de la radiator la filtru de aer si care se uzeaza in timp de la caldura motorului, sens in care, mecanicii de dinainte de a achizitiona eu masina, l-au izolat cu banda de izolat. Pe dinafara era OK dar interiorul furtunului lasa sa treaca foarte putin aer la filtru de aer (adica era obturat aproape total). Oricum, de cateva zile porneste OK (sper sa tina tot asa!). |
--------------------
renault
megane grandtour
2000
|
|
andrei renalt megane |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 December 13 ![]() |
Salut! Am postat si eu acum cateva zile un strigat de ajutor! Am fost la un electrician si mi-a pus pompa pe direct! Adica: bag codul, ridic capota si bag o siguranta-punte la releul pt combustibil!(ocolesc alarma, asta-i marea mea buba)! Acum, dupa ce mi-a mers amarata, cateva zile, se aude cum lucreaza pompa ar nu cum se auzea! Intra curent si parca ceva bazaie dar nu-i sunetul obisnuit! Am ars si pompa asta? Jur, mai am putin si joc sarba in intersectie! Daca este cineva care sa-mi dea un sfat, chiar va rog!
|
--------------------
renault
megane
1997 1 clasic
|
|
dan_g |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
@andrei
Filtru de benzina l-ai schimbat vreodata? |
--------------------
Renault
Megane 3
- -
2011 1.5 dCi 110
|
|
Adrenaline92 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 February 14 From: Norvegia ![]() |
Va salut,ma confrunt si eu cu o problema de pornire.inculpatul este un renault megane 1.6e 1996.cand pun contactul nu cupleaza releul de la pompa de benzina iar cand dau sa o pornesc nu imi da scanteie.precizez ca motorul se aude/invarte normal
|
--------------------
Renault
Megane
- YA41672
1.6e/1996
|
|
liviumoldovan |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 6 November 14 ![]() |
domnule adrenaline ati incercat sa bagati codul de urgenta?
This post has been edited by liviumoldovan: 15 Nov 2014, 16:57 |
--------------------
renault
megane
1998
|
|
petrisor_tataie |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 23 November 12 ![]() |
salut.
revin dupa un an deoarece am reusit sa rup cureaua distributiei cu ajutorul pompei de benzina,nu am mai folosit masina pana acum(motiv pentru care nu am intrat pe forum). anul trecut am avut probleme cu pornirea la rece,am incercat multe variante(enumerate mai sus) in afara de una:nu am verificat pompa de benzina pentru ca o cumparasem recent(second). inainte sa se rupa cureaua distributiei(ma aflam in miscare cu masina intr-o trapta de viteza,pompa n-a mai bagat,n-am apucat s-o scot din viteza ca pompa a bagat iar,a dat un sut si-a rupt cureaua)ma chinuiam sa pornesc masina dimineata dar foarte greu pornea.(daca pornea nu mai aveam probleme pana ce o lasam 5-6 ore de se racea motorul),si acum dupa ce am facut distributia problema persista dar dupa ce am schimbat pompa de benzina si masina porneste oricand(daca motorul este rece sau cald).concluzii: am schimbat orice inclusiv senzorul de presiune. 1)la demontare am gasit corpul de plastic al admisiei in care intra corpul clapetei de acceleratie ovalizat. remediere-am luat din vitan o garnitura din cauciuc cu 3 lei putin mai mare decat cea originala,am uns-o,am bagat-o fortat si a compensat ovalizarea. 2)tot la demontare am gasit pe una din garniturile de cauciuc de la admisie pe care am pus silicon ca nu etansa cum trebuiesi tragea aer fals. remediere-am luat garniturile (5 buc.)originale. 3)tot la demontare am gasit furtunasul de la motorasul pas cu pas copt si intarit pe stutul ce vine de pe capacul chiuloasei,am vrut sa-l dau afara dar nu am putut decat spargandu-l,el se invartea pe stutul metalic dar nu iesea deci tragea aer fals. 4)dupa punerea distributiei la punct si pornit masina problema persista,nu pornea dimineata dar dupa ce pornea(cu ajutorul altei masini),puteai s-o pornesti si de 50 de ori pe minut). remediere am pus alta pompa si masina porneste oricand. distributia mi-am pus-o singur la punct,calele m-i le-am facut singur. cu ocazia schimbarii distributiei mi-a iesit din cap si ideea ca ar fi sarita de la punct un dinte. pentru cei ce vor sa-si puna distributia la punct va pot ajuta cu sfaturi si sa va faceti o cala si surub,se pune usor la punct daca ai cale dar necesita rabdare pentru ca sunt multe suruburi de demontat. This post has been edited by petrisor_tataie: 16 Nov 2014, 21:34 |
--------------------
renault megane
megane1
- if-04-adi
2000 1.6 16v
|
|
liviumoldovan |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 6 November 14 ![]() |
Asta va intreb .va pornește masina cu codul de urgenta
|
--------------------
renault
megane
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 12:02 |