Achizitie Laguna II DCI. Vreau sfaturi !
![]() ![]() ![]() |
Achizitie Laguna II DCI. Vreau sfaturi !
bvirgil |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 9 November 06 From: Oradea ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna III Carminat 1.5 dci
2010 Laguna III Carminat, 1.5 dci
|
|||
aviasol |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
daca laguna de care zici la 200kkm a fost intretinuta cum trebuie si i s-a schimbat totul la timp nu ar trebui sa fie probleme majore cu ea. daca are si ani destul de putini ar trebui sa fie OK. totusi ar trebui sa-i faci o verificare sumara intr-un service inainte sa dai banii. vezi daca a fost facut adistributia etc. in franta distributia se face la 120kkm si reviziile din x30.000km
|
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#3
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- sub 5000 EUR diesel??? hmm... si ce echipare ai de banii astia in afara de 200mii km? in Germania la pretul asta iei laguna 2 avariata binisor... ma refer la PRIVILEGE, INITIALE
This post has been edited by laguna_2_interceptor: 9 Nov 2006, 21:54 |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
cristinic |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 4 January 06 ![]() |
de gasit cred ca se gasesc, nu asta-i baiul. trebuie sa iei in calcul ca la o masina sh cu nr asta de kilometrii pot oricand sa apara defectiuni neplacute la ea. si daca ai urmarit forumul probabil ai aflat ca preturile la piese nu sunt tocmai mici. adica poti avea neplacerea de a se strica o turbina (~1500eur), un volant elastic(~1700eur).
la o masina sh trebuie sa vezi si cat de norocos esti. ori o iei si nu ai nicio problema, ori cazi in extrema cealalta. |
--------------------
Renault
Laguna
2002 1.9dci
|
|
bvirgil |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 9 November 06 From: Oradea ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri. E un model din iulie 2002 cu 6 trepte. Are si oarece optiuni Toutes options : Pack élec (4 VE, fermeture centralisée télécommandée) + clim auto + radio CD + ordinateur de bord + ABS + ESP + 6 airbags + anti-brouillards.
Totusi ideea ca are peste 200 k ma cam sperie... Mai astept pareri. |
--------------------
Renault
Laguna III Carminat 1.5 dci
2010 Laguna III Carminat, 1.5 dci
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#6
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- tind sa cred ca in afara de km care sunt la vedere mai ascunde ea ceva... ori defectiuni, ori e inestetica ca se stie francezii cand parcheza isi fac loc impingand pe alti ori o busitura mai serioasa remediata... sa fi foarte atent la ea...
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
cristinic |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 4 January 06 ![]() |
eu nu as avea curajul....
|
--------------------
Renault
Laguna
2002 1.9dci
|
|
andrei1302 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 11 August 04 From: Bucuresti - Constanta ![]() |
Parerea mea:
Motorul conteaza cel mai putin la banii astia. Verifica sa mearca toate celelalte fara sa bagi in seama motorul. Daca a fost intretinut/exploatat cum trebuie el ar trebui sa mai tina destul, in caz ca nu gasesti motor in Rom cu 2000 euro, 70.000 km (asa mi-a zis cel de la dezmembrari ca avea, nu am de unde sa stiu dar arata destul de bine, fara sa fie spalat). Deci te-ar costa 7000 euro (poate 5000) si ai avea si destule piese de schimb. Dar tinand cont ca nu este chiar asa noua (2002) nu cred sa fie o super masina. Am vazut in germania Laguna din 2003 si 2004 distruse (ca aspect ma refer, nu accidentate). |
--------------------
Renault Laguna
1.9 DCi 120 CP
2003 Privilege Grandtour
- CT-10-NAG
|
|
bvirgil |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 9 November 06 From: Oradea ![]() |
Atunci ar fi de preferat o Laguna cu 70.000 km pe benzina, 2001, 1.6 l dar la 6000 EUR?
Cu cat consuma motorul asta mai mult fata de DCI? |
--------------------
Renault
Laguna III Carminat 1.5 dci
2010 Laguna III Carminat, 1.5 dci
|
|
andrei1302 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 11 August 04 From: Bucuresti - Constanta ![]() |
Cam cu 1,5 L/100 km, la acelasi stil de condus. Faci tu calculul, in functie de cati km apreciezi ca vei parcurge pe an.
Oricum, iti spun ca la bani astia sa nu te astepti sa iei masini super misto. In oricare dintre ele o sa ai de bagat bani. Sunt prea ieftine. Doar daca ar fi de alea fara dotari deloc. Este posibil sa aiba putini km dar sa arate ca naiba. Da o cautare pe mobile.de dupa masini cu acelasi nivel de echipare si din acelasi an. Fa o medie a preturilor rezultate si nu te uita sub acea valoare. Eu asa as face. |
--------------------
Renault Laguna
1.9 DCi 120 CP
2003 Privilege Grandtour
- CT-10-NAG
|
|
@dutch |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 24 August 06 From: ...back to home ![]() |
QUOTE(bvirgil @ 9 Nov 2006, 22:11) Salutare, Luna viitoare fac un drum in Franta si cu ocazia asta m-am gasndit sa-mi iau o Laguna diesel . Faza e cam am vazut ceva oferte interesante pe net, cu putin sub 5000 de euro numai ca motorul a cam trecut de 200.000 de km. Ce credeti? Ar merita? Cat o duce un motor de Laguna fara probleme? Sau m-ar astepta o groaza de reparatii si ar fi bine sa caut altceva? Astept parerile voastre, mai ales care aveti Laguna cu km multi... Merci! Nu stiu daca mai este valabil dar... Eu merg des in franta (3-4 ori pe an ![]() ![]() Stiu sigur ca acolo la 5-6000 euro poti sa gasesti o laguna 2001/2003 dci 1.9 buna stare si cu mult mai putini km decit 200000 Daca vrei si te interesaza pot sa ti dau si nistea adrese utile...nu te mai uita pe net ca acolo in realitate o sa vezi cum stau lucrurile reale ![]() |
--------------------
Renault
laguna 2.0 16v
/2004
|
|
@dutch |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 24 August 06 From: ...back to home ![]() |
Preturile pe care le vezi pe net sau la unele garage sint in varianta TTC in romana cu toate taxele incluse dar pe tine te interesaza preturile fara taxe pentru ca masina merge la export si asta insamna ca de la pretul TTC sa scade 19,5% dar atentie ca nu toti accepta varianta asta si multi o sa incerce sa faca pe "prosti" ca sa to bage la pretul intreg.
In majoritatea garagelor ei sa ocupa de partea cu actele (declaratie vamala de export,asigurare temporara 7 zile si inmatriculare temporara 30 zile) in toate actile este clar mentionata adresa destinatara si asa mai departe... Mai multe detali daca te interesaza alta data ca sa nu plictisesc pe alti ![]() |
--------------------
Renault
laguna 2.0 16v
/2004
|
|
andrei1302 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 11 August 04 From: Bucuresti - Constanta ![]() |
Ma intereseaza pe mine. Sunt curios cu cat sunt mai ieftine fata de Germania. Mersi mult.
|
--------------------
Renault Laguna
1.9 DCi 120 CP
2003 Privilege Grandtour
- CT-10-NAG
|
|
bvirgil |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 9 November 06 From: Oradea ![]() |
Asadar, Dutch, ar trebui sa o pot lua de acolo cu pretul de export? Iar daca vanzatorul nu mi-o da decat cu pretul TTC, pot sa-mi recuperez pe urma TVA-ul?
Eu merg la Marsilia si daca stiti ceva dealeri interesanti prin zona, astept date de contact. Multumesc |
--------------------
Renault
Laguna III Carminat 1.5 dci
2010 Laguna III Carminat, 1.5 dci
|
|
r&d |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Si cum o aduci din Franta? Ei nu au numere de export.
Despre masina, cu cat mai putini km cu atat mai bine. Nu de motor e problema This post has been edited by r&d: 10 Nov 2006, 12:36 |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
bvirgil |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 9 November 06 From: Oradea ![]() |
Nu am stiut ca ei nu au numere de export dar ma gandesc ca nu sunt singurul care a adus o masina din Franta. Banuiesc ca exista o posibilitate pe care o s-o aflu cand o sa fac actele de cumparare. Daca nu-mi spune cineva pe forum cum si-a adus el, pana atunci....
Da, fireste ca e mai bine sa aiba cat mai putini kilometri. Heck, nu m-ar deranja sa-mi permit o Laguna noua. Doream sa stiu ce credeti voi, posesori de Lagune sau nu : E o afacere buna sa dau 4800-4900 pe o Laguna care a trecut de 200.000? Ar fi o ocazie de care trebuie sa profit? Masina arata bine, cel putin asa cum apare in poze, dar ma gandesc ce vicii ascunse au Lagunele si care sunt punctele care trebuie verificate cu atentie. Mai astept contributii. |
--------------------
Renault
Laguna III Carminat 1.5 dci
2010 Laguna III Carminat, 1.5 dci
|
|
r&d |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Verifica turbina si intercooler-ul. Sa nu ai scurgeri de ulei pe traseul intercooler-motor.
In iulie, cand mi-am luat eu masina, a mai cumparat un prieten o Laguna. Era din Germania, dar adusa din Belgia. A lui era din 2002, Dynamique, Estate, dCi 120cp, 6 trepte. Avea ~140k km, diesel. A dat pe ea 6400 sau 6800, nu mai retin exact. Avea urme de ulei pe tubulatura de la intercooler. La venire, pe autostrada, i s-a aprins de cateva ori spirala aia de la bujie si intra in limp mode. Dupa ce a ajuns in Romania, dupa cateva sute de km turbina a cedat, partial poate si din cauza stilului de condus. Oricum, a gasit ceva turbina pe la cateva milioane, noua era intre 20 si 30 mil. Eu am luat o berlina, Privillege, 1.8 benzina 120cp, 5 trepte, 46k km cu 6500 euro din 2001, masina din Germania. Merge excelent, am facut cu ea ~7k km. O data mi-a raportat defect la clapeta de acceleratie (dupa pornire, pana se incalzea motorul), rezolvat deocamdata prin stergerea defectelor si spray de contacte pe mufa potentiometrului. Oricum, daca apare din nou, daca schimb "valva fluture" cu una noua nu trece de 300 euro. Sfatul meu ar fi sa te orientezi spre un benzinar cu km mai putini. Pe Laguna ai motoare benzinare reusite. Ca si sfat, daca mergi pe benzina, 1.6 este putin cam slab pentru o masina ca si Laguna daca circuli des cu masina incarcata (4-5 persoane + bagaje + AC pornit) (dar asta depinde si de asteptarile soferului) iar 2.0IDE (cel cu injectie directa de benzina) nu il recomand datorita sensibilitatii excesive in exploatare. Cauta un 1.8 16V (minim necesar din punctul meu de vedere pentru Laguna) sau 2.016V. 2.0 turbo nu cred ca intra in buget, dar ar fi cea mai buna alegere. 3.0V6 aduce cu el consum si taxe mari. Tot ca si experienta personala, eu am avut un 1.9dCi 107cp pe Laguna 1. E drept ca am folosit-o intre 107k si 167k km si aveam si chiptuning pe ea. Dieselul consuma mai putin cu ~ 1-1.5l/100km la acelasi stil de condus fata de actualul 1.8 16V care e drept ca e mai tanar. Parerea mea este ca nu merita (si asa am facut eu) sa platesti in plus pentru un diesel cu mai multi km. This post has been edited by r&d: 10 Nov 2006, 13:11 |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
@dutch |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 24 August 06 From: ...back to home ![]() |
QUOTE(andrei1302 @ 10 Nov 2006, 06:02) Sint mult mai ieftine ca germania daca am spus ca poti sa gasesti o laguna 2003 1.9dci cu km mai putini de 200000 la pretul 7500 maxim 9000 dar cind scazi taxele fa si tu calculul. QUOTE(bvirgil @ 10 Nov 2006, 12:23) Asadar, Dutch, ar trebui sa o pot lua de acolo cu pretul de export? Iar daca vanzatorul nu mi-o da decat cu pretul TTC, pot sa-mi recuperez pe urma TVA-ul? Eu merg la Marsilia si daca stiti ceva dealeri interesanti prin zona, astept date de contact. Multumesc Da taxsa ti se scade acolo din pretul total nu se recupereaza pe urma.Sint situatii unde se opreste un cec la suma care reprezinta diferenta dinp pretul total (taxele) si dupa ce prezinti dovezi ca masina este scoasa din EU (la ultima vama din EU se declara masina si se aplica o stambila pe declaratia de export sau se trimit declaratia de vamare (import) din RO si eventual certificatul de inmatriculare din RO ca dovada ca masina este ajunsa la destinatie.Asta numai in cazuri extreme unde vinzatorul vrea sa fie sigur ca nu te joci cu masina luata de la el prin EU ![]() Mai eu am adus masini si cunosc si romani care au adus masini tot de acolo fara probleme,daca vo spun ca azi vedeam masina pe care vroiam so cumpar si mine zi cind ma duceam din nou aveam surpriza sa aflu ca au vinduto la un roman si mi sa intimplat de mai multe ori pentru ca nu prea puteam sa ma hotarasc ...sa aleg din multe bune ![]() ![]() QUOTE(r&d @ 10 Nov 2006, 13:36) Si cum o aduci din Franta? Ei nu au numere de export. Despre masina, cu cat mai putini km cu atat mai bine. Nu de motor e problema Bai fratilor pai am explicat mai sus procedura de exportare si nu este adevarat ca nu au num.de export.Poate voi credeti ca tre sa fie fizic diferite de cele normale (alta culore etc.) dar ele exista si la cumparare ti se dau numerele acele care sint valabile numai 30 de zile,in certificatul de inmatriculare este mentionat ca masina merge la export si este mentionata destinatia...deci masina odata esita din EU nu mai poate inapoi. Dar cred ca stiti ca tot asta este valabil numai pina nu intrati in EU asa ca cine vrea sa cumpere masina din franta tre sa hotareasca mai repede ![]() |
--------------------
Renault
laguna 2.0 16v
/2004
|
|
@dutch |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 24 August 06 From: ...back to home ![]() |
Nu stiu cum este in RO cu taxele vamale dar in Serbia sa masina din export sa valorifica de vama deci nu se uita la factura de cumarare asa ca:
Pentru noi (daca vrei sa treci mai ieftin) este important ca masina sa aiba obligatoriu minim euro 3 ani cit de multi si km la fel. De ce?Pentru ca la o masina anul 2003 ,150000km pe care ai platito 7500 euro la noi ai sanse reale sa to valorifice la minim 8500 euro la care platesti 20% vama,la pretul valoare plus vama deci 8500 + 1700=10200 mai platesti 18% PDV (in ro TVA sau ceva de genul) asa ca ai ajuns la ceva peste 12000 euro....mai ceva si ai platito dublu ![]() |
--------------------
Renault
laguna 2.0 16v
/2004
|
|
nicukla |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 12 November 06 From: . ![]() |
cele mai bune preturile gasesti in Belgia la firmele de licitati mai ales.
impreuna cu gsaru am fost in Belgia si am cumparat 2 renaulturi Laguna 1.9 DCI. |
--------------------
.
.
.
- .
|
|
saa |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 28 October 06 ![]() |
la cat le-ai cumparat...si cat te a ajuns totalul???
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 PRIVILEGE 1.9 DCI
|
|
nicukla |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 12 November 06 From: . ![]() |
in total au ajuns la 9000 euro fiecare.
echipare de baza plus cateva optiuni:jenti,senzor ploaie si lumii,ESP si volan piele. motor de 1.9 DCI si 107 CP 89.000 km si 117.000 km una e din 2001 luna 5 si alta 2002 luna 11. |
--------------------
.
.
.
- .
|
|
steffann |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 19 July 06 ![]() |
Oricum o dati va zic eu tot in franta sunt cele mai ieftine. Sunte sute de garaje si centre de licitatii. Mi-am luat 3 masini de acolo si m-am intalnit frecvent cu nemti care vin acolo le iau si le vand in Germania. Deci masinile din germania nu mai sunt asa ieftine, ma rog..acum mobile.de e un site mai sigur si puteti sa va gasiti lagune bune la 8000euro +taxe ce te duc la 10-11 aici
![]() O alta pb in franta este ca sunt cazute la directie. TOT CE E RENAULT avea "joc minor" ii zic ei...in realitate sunt varza. Am vazut sute, daca nu mii de masini cu pb asta. Daca mai iei in calcul si problema legata de tubo si intercooler iti dai seama ca peste 100k aia nu mai e masina buna. Sincer recomand o laguna din germania (cu carte service de acolo) la bani buni, sau chiar din franta dar la bani f buni (5500-6500e) si sa mai bagi in reparatii inca vreo 1000. This post has been edited by steffann: 11 Jan 2007, 15:44 |
--------------------
renault
megane2
2003
- B.90.SHY Megane2 Bicorp
|
|
traffictours |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Stefann ai dreptate numai partial. Daca masina e sa fi varza, e varza si in Franta si in Germania. Trebuie doar sa fi atent ce cumperi, sa ai timp sa alegi. Depinde si ce faci cu masina, eu am cumparat o laguna pentru vanzare, dar am ales-o ca pentru mine(sa o pot folosi eu daca nu se vinde repede), dar nici asa nu e bine, uite ca nimeni nu te crede si te compara cu samsarii si nu au incredere chiar daca masina arata super. Asa s-a ajuns. Bineinteles ca cel mai bine e sa te duci sa o iei din UE dar cum am spus, trebuie timp, rabdare, chiar si noroc. Eu tot spun tuturora, degeaba masina e cu 1000 de euro mai ieftina daca are multi kilometri, mai mult te costa pe parcurs(mai ales la diesele daca vb. de laguna)
|
--------------------
BMW
-
-
|
|
mhoria |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 12 January 07 ![]() |
Sunt de acceasi parere cu voi...daca e sa fie buna masina e buna de oriunde ai lua-o! citesc forumul de ceva vreme....astazi m-am inregistrat in schimb!as vrea sa va cer o parere: in octombrie am cumparat din Belgia o Laguna dCi 74KW din 2004 cu 100000 km....masina are dotari standard, deci Authentic.sunt foarte multumit de ea...cum a fost ingrijita si cum merge(mentionez ca am avut o cunostinta acolo care mi-a gasit-o).nu are nici cea mai mica zgarietura,nicio problema tehnica, iar salonul este impecabi.....;masina provine de la o firma de inchirieri auto!!!(lucru de care am fost un pic speriat initial)pretul la care am achizitionat-o este de 7000 euro! intrebarea mea este....cum vi se pare pretul!mult..putin?? ultima revizie la masina a fost facuta pe la 84 mii km!...inteleg ca va trebui sa ii fac revizia pe la 120 mii...asa cum arata si la bord;va trebui atunci sa schimb si curelele?acum nu ma aflu in romania...locuiesc la moscova...peste cateva saptamani vreau sa vin in tara si as vrea sa ii schimb uleiul...in regie proprie;ce ulei imi recomandati?si inca o intrebare...am facut rost de niste cauciucuri 205/60 R15....(pt ca pe 15 am jentile...de tabla ![]() |
--------------------
Renault
Laguna dCi
2004 Authentic
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#26
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- ulei ELF, nu inteleg cum de ai jante pe 15'' deoarece nu au cum sa se invarta pe dimensiunea asta... esti sigur ca nu sunt pe 16''?
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
traffictours |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
@mhoria:Pretul de 7000 este un pret f. bun daca masina e in perfecta stare. E adevarat ca versiunea Authentique nu prea are optiuni, dar nici sa iei o masina terminata numai de dragul optiunilor nu e bine.
This post has been edited by ghetau dan: 12 Jan 2007, 08:53 |
--------------------
BMW
-
-
|
|
mhoria |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 12 January 07 ![]() |
@laguna_2_interceptor...crede-ma ca sunt pe 15"; si eu m-am mirat...aud de 16"...17" !cred ca o sa imi iau acum jenti din aliaj...si tot pe 15" pt ca am 2 randuri de cauciucuri...unele 195 noi ce fusesera puse pe masina inainte de a o lua si unlele 205 cu care s-a mers doar 5000 km! inteleg ca nu va fi o problema ca sunt 60 si nu 65!
va multumesc mult pt parerea impoartasita, toti au zis ca e un pret f.bun in raport cu starea masini(din cei ce au vazut-o ![]() tot spre uleiul elf ma orientasem si eu...recomandat de renault doar...unii insa imi tot vorbesc de mobil1 ca ar fi superior. voi ce parere aveti? |
--------------------
Renault
Laguna dCi
2004 Authentic
|
|
andu911 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(steffann @ 11 Jan 2007, 15:43) Am vazut sute, daca nu mii de masini cu pb asta. Daca mai iei in calcul si problema legata de tubo si intercooler iti dai seama ca peste 100k aia nu mai e masina buna. Ce probleme au IC si Turbo ? Sa nu mor prost, ca am sarit de 150.000 km si o am de 30.000km si nu au cazut. Si nici nu au cazut vreodata, ca am tot istoricu. Doar ambreiaju schimbat la 98.000 si EGR la 70.000. Mai zicea cineva pe-aici ca Renault nu are motoare diesel bune. Nu sunt fan renault fiindca ma enerveaza la culme plasticaraia din interior, dar astia chiar fac motoare bune. Pana una alta ei si cu mercedes sunt cei mai mari producatori de diesel. Renault Diesel de 1.9 gasesti pe Nissan, Mitsubishi, Volvo si mai nou, vedeti ca 1.9 CDTI al lui Opel e identic cu 1.9DCI. De unde le scoateti mai fratilor, habar n-am. Auzi ca dupa 100.000 au probleme cu IC si Turbo. Intrebare: din cate Laguna2 sunt pe forum, a cazut vreo turbina de Laguna pana acum ? Ca la Inter-Cooler chiar nu stiu ce cade ? E un radiator, care in cel mai rau caz se fisureaza din diverse motive...pietricele la viteza, lovituri, etc.... Acum nu-mi veniti cu exemple de Megane made in Turcia, am zis doar Laguna2. Cat despre kilometri, unii dintre noi chiar nu au de ce sa se duca in Germania/Franta sa-si ia masina, daca stau prost cu inima si se sperie cand aud de 200.000km. Pentru ei exista AutoVit si AAA cu variante mult mai bune, de 80.000 km. This post has been edited by andu911: 12 Jan 2007, 21:45 |
--------------------
-
-
-
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#30
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ma leg si eu de acest topic intrucat am o dilema asemanatoare:
Am gasit in Ploiesti la cineva masina cu urmatorul anunt: Laguna 2 Estate Privilege 1,9 DCI An fabricatie: 2001 Carburant: Motorina Rulaj: 73,000 km Capacitate: 1,900 cmc Putere: 120 CP Inmatriculata RO Dotari: EURO 3; CUTIE MANUALA 6+1; 4 GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE HELIOMATE; SERVO-DIRECTIE; 10 AIRBAGURI; DUBLU CLIMATRONIC; COMPUTER BORD; JANTE ALIAJ; PROIECTOARE; TAPISERIE PIELE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA; ABS,ESP,CD+COMENZI,VOLAN PIELE,SENZORI PLOAIE+PARCARE,COTIERA,MODEL PRIVILEGE,SERVICE COMPLET LA 64000KM ! PRIMA INMATR 2002 PROVENIENTA GERMANIA PRET 7800 EURO scuzati va rog literele mari dar am dat copy/paste la anunt... ce parere aveti? nu sunt cam putini km si cam putini bani, nu ca m-ar deranja un kilipir, dar totusi... Omul a spus ca accepta TESTER... La ce sa fiu atent cand voi vedea masina? multumesc si astept parerile voastre. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 15:08 |