Probleme pornire 1.4 8V, simptome/cauze - remedii
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire 1.4 8V, simptome/cauze - remedii
yani |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 3 November 05 ![]() |
|
||
--------------------
Rnault
Clio Symbol
2000 RNA CLIO SYMBOL 1.4 8V 2000
|
|||
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pana la urma a pornit ... a mers ok ... rotund/fum/dupa cate incercari ... bateria e ok/bujiile schimbate la timp/"cat ai dat la automat" prima data ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
sagetator |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Suntem în 2006. Adică maşina ta Yani să tot aibe 5 ani jumate.... şi deja-ţi dă rateuri la pornire. Părerea mea e că e prea devreme pt. faze de-astea.... Dacă avea pe acolo un 10 ani, sau mai mult înţelegeam, dar aşa....
Mă gândesc cu înfrigurare dacă la dieselele Renault e tot aşa (sau mai rău), fiindcă urmează să-mi vină şi mie maşina în câteva zile..... ![]() |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
yani |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 3 November 05 ![]() |
La automat am dat normal prima data, adika destul de putin.
Bujiile au 3000 de km, fisele tot atat, bateria e schimbata prin august. N-a vrut sa porneasca pana la urma. Doar rateuri mici, fara nici o urma de fum. Pornea si se tura pana la 6000 si porma murea. Daca o tin din acceleratie nu reactioneaza decat atunci cand e la blana si urca pana in 6000 si porma daca nu-i dau iar blana moare. |
--------------------
Rnault
Clio Symbol
2000 RNA CLIO SYMBOL 1.4 8V 2000
|
|
Solon |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai facut plinul zilele astea?
A mai patit cineva.A facut plinul pana a dat afara si dupa ce a mers un pic cu masina s-a oprit brusc.La relanti nu mai statea si chiar daca o tura tot murea.Dupa incercari pornea si mergea cu ea turat sa mai consume din benzina. |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#6
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Io unu nu vad nici o legatura intre nivelul de benzina din rezervor (doar daca e gol) si pornirea masinii ... dar fie ... prin absurd poate a facut un mic dop de gheata pe vreo conducta de benzina !?!?!? ... incearca sa o mai pornesti azi (cam pe acum) nu seara cand se intuneca deja si e mai frig ... poate ai noroc ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Solon |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Cand vrei iti explic!E reala chestia.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
De curiozitate, ai ridicat capota la motor sa vezi ce-i pe acolo? Nu de alta dar in urma viscolului de azinoapte s-ar putea sa fie plin de zapada si din cauza asta sa ai pierderi de curent si alte anomalii din cauza sensorilor care stau inecati in zapada.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
Solon |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Da' ce viscol asa napraznic a fost?Si motorul ala n-are si el o capota?
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
A batut vantul destul de tare iar daca a fost parcata cu fata "in vant", are toate sansele sa-i fi bagat zapada inauntru, ca doar nu vrei sa spui ca daca are capota e etans compartimentul motorului.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
strumfuadi |
![]()
Post
#11
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
astea's motive puerile.
dacia cea veche a lui taica'meu avea o pozitie proasta in parcare pe vremuri, iar viscolul efectiv umplea compartimentul motorului... nici nu se mai complica tata sa dea zapada.. si pornea si arunca zapada ventilatorul ala...ce frumos era... ![]() asa ca ma indoiesc ca un clio ar fi asa de sensibilos.. |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
rttt_gia |
![]()
Post
#12
|
![]() ExRenoAR Group: Members Posts: 488 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
@solon: explica-mi si mie te rog cum e cu nivelul de combustibil din rezervor, de ce ar putea sa faca figurile astea cand e "pana-n buza" umplut rezervorul?
|
--------------------
Kia
Cee'd
1.6 L
|
|
yani |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 3 November 05 ![]() |
S-a lamurit problema. Era deplasat corpul de clapeta si tragea aer fals, din cauza ca nu mai aveam unul din suruburile care prin carcasa filtrului de aer de motor. E vorba de surubul din stanga sus. cum te uiti la motor din fata masinii.
Merci pt raspunsuri |
--------------------
Rnault
Clio Symbol
2000 RNA CLIO SYMBOL 1.4 8V 2000
|
|
claudelu_nebunelu |
![]()
Post
#14
|
![]() Rau in Traficc Group: Members Posts: 79 Joined: 29 September 07 From: tg-jiu ![]() |
![]() |
--------------------
renault
symbol
- GJ-29-Ban
2007
|
|
billabong |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 11 October 07 ![]() |
Da mai multe detalii benzina sau diesel?
|
--------------------
Renault
Clio II
-
2003 -
|
|
claudelu_nebunelu |
![]()
Post
#16
|
![]() Rau in Traficc Group: Members Posts: 79 Joined: 29 September 07 From: tg-jiu ![]() |
benzina man..1.4 8 v.masina e noua 20.000km..
|
--------------------
renault
symbol
- GJ-29-Ban
2007
|
|
wolfin |
![]()
Post
#17
|
![]() Haha Group: Members Posts: 9.003 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
cu ce ai curatat-o ? cu peria sau cu matura. sigur ai facut-o sa stranute.
scuza-ma nu m-am putut abtine ![]() on topic. dupa ce a pornit a inceput sau ai tinut-o tu 7 sec sa porneasca si a inceput sa tremure? daca este prima varianta posibil sa fi pornit in 2-3 bujii. posibil.socul electonic, iara. dar turatia a crescut sau a ramas constanta la la 1000 rot? L.E. este doar o parere, probabil gresita, nu este nevoie sa te alarmezi, dar fiind ca mai este in garantie. This post has been edited by wolfin: 12 Nov 2007, 19:36 |
--------------------
pegas
3120
- Curand de provincie
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
sandokhan |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
mi s-a intamplat si mie ceva asemanator. am pornit motorul dupa care a scazut mult turatia si a inceput sa se inece. i-a trecut turand-o. problema era de la benzina.... pusesem de la petrom (intotdeauna pun omv carrera 100)
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 2002, 1.4 8v
/ Megane hatchback 2007, 1.6 16v / Opel Vectra C Combi 2008, 1.9 8v CDTI / Lada Niva 1.7 4x4 2008
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#19
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Cred ca a pornit dar nu au functionat corect toate cele 4 bujii ... nu e foarte grav daca dupa 7 sec. si-a revenit ... mai studiaza problema ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Scoate borna de la baterie (ai grija sa ai la indemana codul de cd-player), las-o scoasa cateva minute, dupa care pune-o la loc, pune contactul pentru 10-20 secunde, apoi ia contactul pentru 2-3 minute, dupa care porneste motorul.
Procedura este de reglare a IAC-ului (idle air control), sau "papillon motorise", cum scrie prin manuale (Pruteanu te omor) si se ocupa cu asigurarea debitului de aer la relanti. Nu am la mine manualul, dar cam astia sunt pasii. |
--------------------
.
.
.
|
|
jri22 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 January 07 ![]() |
banuiesc ca afara era foarte frig atunci cind ti s-a intimplat "minunea"...cit timp relantiul oscileaza doar ptr citeva secunde, probleme este absolut minora sau inexistenta(daca discutam despre porniri la temperaturi scazute)...la masinuta mea se intimpla sa oscileze relantiul chiar si vara la pornire dimineata ptr vreo 5 sec...personal nu cred ca exista vreun producator care sa-ti garanteze ca masina are acealsi comportament la pornire indiferent de temperatura de afara...interesant este faptul ca diesel-urile au turatia de relanti la rece mult mai ok decit benzinarele...testat pe propria piele cu mai multe masini...in concluzie: stai linistit, nu e nicio problema cu masina ta(eventula mai schimba benzina)
|
--------------------
renault
clio
2002 1.2 16v HB
|
|
DrK |
![]()
Post
#22
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
problema asemanatoare la megane. una sau mai multe buji nu au pornit la timp. Daca isi revin e bine oricum ai putea sa te pregatesti ca le vine randul la schimbat
![]() |
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Incearca procedura asta si apoi vezi daca mai face.
|
--------------------
.
.
.
|
|
claudelu_nebunelu |
![]()
Post
#24
|
![]() Rau in Traficc Group: Members Posts: 79 Joined: 29 September 07 From: tg-jiu ![]() |
pai a pornit la sfert..nu era problema de pornit..si nici ca a urcat turatia.numai ca dadea semne ca vrea sa se innece:)pe uscat..probabil e de la bujii..asta sigur.poate si din cauza ca se apropie revizia de 30k .ma speriasem si eu.
|
--------------------
renault
symbol
- GJ-29-Ban
2007
|
|
ryry |
![]() ![]()
Post
#25
|
![]() Reno fan Group: Members Posts: 235 Joined: 20 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o intrebate legata de pornire in general : cum este mai bine sa pornesti masina, cu ambreiaju calcat sau fara . Intreb deoarece eu nu il calc si am observat ca porneste uneori mai greu un pic , o avea legatura ? ( masina e noua ) Iarna probabil ca porneste mai greu dar si vara uneori am patit . Astept sfaturi , multumesc.
|
--------------------
Renault
SYMBOL EXPRESSION 1.4 8V 75 CP benzinar + GPL
- B 40 KAR
2007 CUM TRANSFORM H2O IN BENZINA ?
|
|
Duyu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e º t i ![]() |
Eu mereu o pornesc cu ambreiajul calcat. Din cate am inteles este mai bine pentru ca motorul nu invarte si uleiul din cutia de viteze(la pornire). (nu stiu daca asta este explicatia, dar eu mereu pornesc masina cu ambreiajul calcat!)
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricaþie: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Batrânul |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai ales la temperaturi scazute, e mai bine sa pornesti motorul cu pedala de ambreiaj calcata "la fund". |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
INTOTDEAUNA MOTORUL SE PORNESTE CU AMBREIAJUL CALCAT !!!!!
1. nu ai cum sa misti masina din loc in eventualitatea ca o lasi "in viteza" 2. sarcina mai mica pentru baterie, demarorul va invarti motorul, nu si angrenajele din cutia de viteze. Cand ai o baterie "obosita", un ambreiaj apasat poate face diferenta intre o pornire reusita si una ratata. 3. sarcina mai mica pentru demaror (discutabil, ca nu mai avem dacii). 4. anumite masini stiu ca nu te lasa sa pornesti motorul daca nu ai ambreiajul apasat. In plus, nu exista nici un dezavantaj al pornirii cu ambreiajul apasat, atata timp cat oricum nu-l lasi apasat dupa pornire. |
--------------------
.
.
.
|
|
ryry |
![]()
Post
#29
|
![]() Reno fan Group: Members Posts: 235 Joined: 20 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Am inteles, am aflat de la cineva, care nu poate porni deloc masina fara ambreiajul calcat (VW) si ma gandeam ca poate este mai bine si la symbol
![]() ![]() This post has been edited by ryry: 17 Dec 2007, 22:29 |
--------------------
Renault
SYMBOL EXPRESSION 1.4 8V 75 CP benzinar + GPL
- B 40 KAR
2007 CUM TRANSFORM H2O IN BENZINA ?
|
|
soryn.syryn |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 August 06 ![]() |
Ce m-a incantat intotdeauna la masinuta asta, porneste mereu la sfert de cheie indiferent de temperatura de afara.
Iarna trecuta a pornit si la -32* C la prima cheie, atat arata termometrul la bord (temperatura anuntata si la "difuzor"). Reguli : benzina buna (iarna incerc sa tin mereu rezervorul cel putin la jumatate), contact pus si astept sa se stinga ledurile la bord plus cateva secunde daca este foarte frig, pedala de ambreiaj obligatoriu calcata la maxim in momentul pornirii si pornesc usor la drum cu ea fara sa o accelerez excesiv. |
--------------------
Renault
Clio
- AV 00 AVE
2004 Symbol 1.4 8 v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 20:16 |