Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pornire 1.4 8V, simptome/cauze - remedii

ienupar
post 19 Dec 2007, 21:47
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 19 December 07
From: Bucuresti




Eu personal ( Clio 1.4 Benzina 2002 ) nu am pornit-o niciodata cu ambreiajul jos ( pentru ca nu o las niciodata in viteza ) si nu mi-a facut nicio figura la pornire.. mereu pleaca din prima.. bateria e tot aia neschimbata din 2002 si nu da semne ca s-ar chinui sa plece sau ceva.


--------------------
Renault Clio II Symbol 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lukdesign
post 5 Jan 2008, 15:43
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 13 January 06




Salutare!
Astazi dimineata nu a pornit mashinutza, prima data dupa cei patru ani de cand o am. Se pare ca ma lasa bateria (originala din 2003) pt. ca nu mai avea putere sa invarta mai nimic.
Am fost surprins in prima faza, dar acum privind in urma se pare ca nu am observat mai inainte semnele de oboseala (pornire parca mai greoaie-nu la sfert de cheie sa zic, observatia ca atunci cand o porneam cu farurile aprinse se observa un usor palpait al farurilor).
Nu am folosit masina de vreo 2 zile si afara au fost se pare cam -20* C. Cand am incercat sa o pornesc pe la ora 10, termometrul de bord arata -12* C.
Am incercat sa ma uit pe la motor sa vad ce se intampla. Surpriza nici capota nu puteam sa o ridic pt. ca se pare ca si cablul era inghetat.
Am mai incercat de vreo doua ori sa o pornesc dar raspunsul era din ce in ce mai slab, asa ca am lasat-o la soare un pic (noroc ca a iesit).
Am mai incercat pe la 12.00 cu acelasi rezultat; chiar mai rau - casetofonul de bord imi cere cod.
Vin in casa dezamagit ca nu porneste si sa caut codul.
(codul l-am obtinut de la reprezentanta Reno in urma cu vreo 2 ani cand la un service dupa ce mi-am schimbat cauciucurile iarna-vara si am spalat-o se pare ca s-a intrerupt curentul)
Gasesc procedura pe forum, cobor sa introduc codul pe la 14, dau cheie si porneste fara nici o problema.
Acum temperatura termometrului de bord arata -7* afara sigur erau mai multe grade sub -7 (dupa cum spusei am lasat masina la soare ca am avut noroc sa iasa ).
O intamplare care m-a facut sa-mi aduc aminte ce naspa e sa nu-ti mearga masina. Bafta si succese!


--------------------
Clio II Symbol 1.4 8V 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandokhan
post 5 Jan 2008, 16:09
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Problema aparuta chiar pe 1 ianuarie: dupa o luna in care masina a dat rateuri de 3 ori, in dimineata zilei de 1 nu a mai pornit. 30 min de dat la cheie. Bateria luata anul acesta nu dadea semne de oboseala- tot ce era electric mergea iar demaratorul era ok. Revizie facuta acum vreo 3000km inclusiv schimbarea bujiilor. Am verificat tot ce poate un necunoscator sa verifice dupa care am zis sa ma uit si la bujii. Negre smoala toate! Desigur pe 1 nicaieri nu am gasit bujii dar pe 2 le-am schimbat incercand iar sa pornesc dupa schimbarea fiecareia. Numai dupa schimbarea tuturora a pornit. Am vorbit pe 3 la service si au zis ca nu nu, nu e de la bujii ca e ceva electric, ca a avut un dop de gheata! Miercuri am programare, sa vad ce descopera.


--------------------
Renault Clio Symbol 2002, 1.4 8v / Megane hatchback 2007, 1.6 16v
/ Opel Vectra C Combi 2008, 1.9 8v CDTI / Lada Niva 1.7 4x4 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flo_24i
post 24 Feb 2008, 20:30
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 18 February 08




Am si eu o intrebate legata de pornire in general : cum este mai bine sa pornesti masina, cu ambreiaju calcat sau fara


indiferent de motorizare cel mai bine e as poernesti motorul cu AMB calcat, deoarece:
1)reduci efortul care il depune motorul(acesta nemainvartind si cutia de viteze
2)reduci cionsumul curentului din baterie necesar inmvartirii intregului grup (motor-cutie


--------------------
renault clio 2003/1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 24 Feb 2008, 22:20
Post #35


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.564
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Subscriu. Si eu pornesc cu amb. calcat. In afara de ce se mai zicea, prelungesti si durata de viata a bateriei. A mea , dupa 5 ani , pornea la -10, -15 ca-n prima zi. Vorbesc de bateria originala.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 22 Mar 2008, 00:39
Post #36


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




azi pe la pranz a comis-o iar si a mea....nu a pornit la prima cheie....curatat senzor turatie acu o luna,schimbat bujii tot acu o luna,benzina numai de 95 MOL,pompa se amorseaza cand pun contactul,7500km....nu mai stiu ce sa cred.... sad.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sofia_misicu
post 22 Mar 2008, 18:03
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 21 May 07




Am patit-o si eu astazi. N-am mai folosit masina de o luna si azi a refuzat sa porneasca. Am incercat cu clestii si nici n-a dat semne ca ar vrea sa porneasca. Mi s-a zis ca e moarta bateria. Intrebarea mea e: chem un mecanic sa o schimbe in fata blocului sau chem sa mi-o tracteze la un service? Are servo, asadar merge tractata, sau doar pe platforma?


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 22 Mar 2008, 18:27
Post #38


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(sobolan @ 22 Mar 2008, 01:39)
azi pe la pranz a comis-o iar si a mea....nu a pornit la prima cheie....curatat senzor turatie acu o luna,schimbat bujii tot acu o luna,benzina numai de 95 MOL,pompa se amorseaza cand pun contactul,7500km....nu mai stiu ce sa cred.... sad.gif
*





cat de des mergi cu ea?


eu merg in fiecare zi si n-am nici - o problema .......inainte cand mergeam doar o data pe sapt ..sau o data la 2 saptamani....mai pornea la a doua cheie....



masina are aproape 14k si a "suferit" doar o revizie ..pe la 7000km


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 22 Mar 2008, 22:30
Post #39


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.564
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Conteaza mult si de cat timp nu e pornita, daca a fost sau nu lasata in vant sau la adapost si pe langa altela mai conteaza mult si ce benzina ai bagat.
Porneste si cu ambreiajul la fund, si mai ales dupa ce n-ai pornit-o de mult timp, pune contactul, lasa-l 5-6 sec. ( ca la diesel ) si dupa aia da-i la cheie.
In felul asta lasi timp pompei sa faca presiune pe instalatia de alimentare.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ryry
post 23 Mar 2008, 12:07
Post #40


Reno fan


Group: Members
Posts: 235
Joined: 20 April 07
From: Bucuresti




Sunt de acord cu totul, exceptie fiind "daca a fost sau nu lasata in vant sau la adapost" . Cum adica adapost , ce legatura are cu pornitul daca a stat in vant ?


--------------------
Renault SYMBOL EXPRESSION 1.4 8V 75 CP benzinar + GPL - B 40 KAR 2007
CUM TRANSFORM H2O IN BENZINA ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 23 Mar 2008, 12:14
Post #41


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




@sofia_misicu ... motorul nu se invarte deloc ? ... teoretic e necesara platforma dar cu grija (cheia in contact invartitata sa nu se blocheze volanul) se poate si tractata - GRIJA ca trebuie sa folosesti frana de mana (daca sunt dealuri mari in drum mai bine NU daca nu merge cu viteza mica ... ).


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 23 Mar 2008, 16:14
Post #42


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.564
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Daca masina sta in vant, undeva intre blocuri unde e curent, iti zic eu ca porneste mai greu decat un lasata la adapost, chiar si la aceeasi tempratura.

This post has been edited by vallixx: 23 Mar 2008, 16:15


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 24 Mar 2008, 09:19
Post #43


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(UXE @ 22 Mar 2008, 18:27)
cat de des mergi cu ea?
*



in fiecare zi....o tin in garaj.... wacko.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ryry
post 26 Mar 2008, 22:57
Post #44


Reno fan


Group: Members
Posts: 235
Joined: 20 April 07
From: Bucuresti




Hai ca si a mea uneori nu pornea din prima desi e aproape noua. Posibile cauze : vantu cum zicea valixxx intre blocuri, temp. scazuta, sau tineam contactul prea mult sau prea putin ... Dar la a doua cheie a pornit fara probleme ... Deci nu e o problema .

This post has been edited by ryry: 26 Mar 2008, 22:58


--------------------
Renault SYMBOL EXPRESSION 1.4 8V 75 CP benzinar + GPL - B 40 KAR 2007
CUM TRANSFORM H2O IN BENZINA ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13th
post 6 Jan 2009, 09:13
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 6 January 09




Salutare la toata lumea, si La multi ani smile.gif

Am ajuns si eu intre voi cautand o solutie la problema pe care o am cu masinuta mea, dar cu voia voastra o sa raman prin zona, gasesc forumul foarte util si cu multe chestii de invatat, avand in vedere ca sunt la prima masina proprietate personala.

In speranta ca cineva ma poate ajuta cu un sfat/idee, va descriu si problema mea: de 2 zile masinuta mea nu mai porneste. Cand pun contactul, mi se aprinde becul de avertizare lipsa benzina si acul e cazut (ca si cum nu as mai avea benzina deloc).

Bateria e ok, invarte dar degeaba. Am incercat de vreo 10 ori s-o pornesc si nu vrea, pana la urma am renuntat ca imi era frica sa nu golesc bateria. Plinul era facut in aceeasi zi cand am patit beleaua. M-am gandit ca poate au bagat domnii de la petrom apa in benzina a facut un dop de gheata pe undeva, dar mi se pare putin probabil, avand in vedere ca am oprit-o in fata blocului, am urcat sa iau ceva iar dupa vreo 10 minute nu mai pornea nicicum... sa inghete in 10 minute cu motorul cald nu prea cred.

Nu cred ca e de la cheie... din cate am citit trebuie sa clipeasca becul acela rosu f repede daca nu recunoaste cheia, ceea ce nu se intampla - o sa merg azi sa incerc si cu cheia de rezerva, dar nu cred sa fie asta problema.

De asemenea (nu stiu daca are legatura sau nu) a inceput sa faca figuri si inchiderea centralizata tot in acelasi timp (nu mai functioneaza pt usile din spate).

Ma gandesc ca o fi ceva problema electrica, m-am uitat pe la sigurante, le-am mai schimbat intre ele pe cele care mi s-au parut a avea legatura dar degeaba.

Am citit ceva de captorul de pe fulie (RPM) dar nu vad ce legatura ar avea cu becul si indicatorul de benzina...

O sa incerc sa merg azi cu un meserias la ea poate o descurca ala... dar daca are cineva vreo idee, please help, sa-l instruiesc pe om ce-ar putea fi, la ce sa se uite

Mersi in avans smile.gif

This post has been edited by 13th: 6 Jan 2009, 09:14


--------------------
Renault Clio 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 6 Jan 2009, 09:27
Post #46


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Salut,

Cititorul acela de pe fulie nu are (in teorie cel putin) nici o treaba cu cheia sau indicatorul de benzina ... o eroare exista totusi pentru ca daca ai plinul facut acul trebuie sa se ridice ... dupa ce ai facut plinul presupun ca ai plecat de la benzinarie si ca acul se ridicase corect ... daca cititorul de pe fulie e murdar sau defect, becul rosu se stinge asa face - dar la automat si nu porneste de nici o culoare ... mai reuseam daca incercam de mai multe ori si scurt sa o pornesc (scurt - de ajuns cat sa porneasca totusi).


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CLIO2000
post 6 Jan 2009, 10:02
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 October 08
From: IASI




Chestia cu acul cazut la benzina dupa ce am alimentat s-a intamplat si la mine, dar a reventit dupa ce am mers cu masina cam 5 km, am oprit si cand am pornit-o din nou si-a revenit. Masina totusi a pornit.
Despre problema ta nu imi trece nimic in cap acum. Ai verificat siguranta de la pompa?


--------------------
renault clio renault clio - benzina 55kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13th
post 6 Jan 2009, 10:30
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 6 January 09




Am incercat si s-o pornesc in a 2a cu contactul pus (m-a lasat pe un deal si am incercat de 3-4 ori figura) si tot n-a mers. Si da, inainte acul indica corect (cand am plecat din benzinarie)... m-am uitat si sub ea sa nu cumva sa fi curs benzina pe undeva dar nu e nici o pata, chiar am mai luat din peco inca 2 l pe care i-am bagat in rezervor, dar la fel am patit.

Siguranta la pompa nu mi-am dat seama care e pe panoul ala... m-am uitat si-am mai schimbat intre ele ce mi s-a parut ca ar putea avea legatura, dar majoritatea sigurantelor de acolo mi s-au parut a fi la lumini... Cum arata siguranta la pompa? Un ventilator inchis intr-un dreptunghi cumva? Daca da, am schimbat-o cu alta si nici un efect.


--------------------
Renault Clio 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CLIO2000
post 6 Jan 2009, 13:00
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 October 08
From: IASI




Sper sa nu vb prostii nu tin minte pe de rost, si nici nu am masina la mine ca e la service(mi s-a rupt o rola de la cureaua accesorii). Daca tin eu minte corect ai un indicator in grila turometrului, langa semnul ABS. Acelasi semn il gasesti si pe capacul de la panoul de sigurante. Sa verifici amperajul sigurantei, ca degeaba le schimbi intre ele daca nu au acelasi amperaj.
Am incercat sa desenez cumva macar sa iti faci o idee (in atasare). Sper sa fie corect ce spun, daca nu astept mustrarile celorlalti.

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 30.39k ) Number of downloads: 812


--------------------
renault clio renault clio - benzina 55kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 6 Jan 2009, 14:24
Post #50


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




vezi daca bujiile fac scantei,apoi vezi daca ajunge benzina la motor,la mine mirosea destul de puternic a benzina daca luam si puteam contactul de mai multe ori


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13th
post 6 Jan 2009, 20:41
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 6 January 09




Am fost azi cu un mecanic dar tot n-am reusit s-o pornim. Am mai bagat 6 litri de benzina in ea (just in case), dar se pare ca problema e de la pompa de benzina care nu primeste curent (nici pompa nici litrometrul).

Am verificat sigurantele si din bord si releele de la motor... degeaba. Nu stiu de la ce ar putea fi problema... poate vreun fir intrerupt pe undeva (desi cum naiba sa se intrerupa asa dintr-o data, stand parcata in fata blocului?)... cert e ca de 3 zile n-am masina sad.gif

Any ideeas?


--------------------
Renault Clio 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 6 Jan 2009, 22:04
Post #52


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@13th: Pai "un mecanic" in foarte putine cazuri e si electrician, mai ales auto wink.gif
Daca ai ajuns la pompa de benzina, iar faptul ca nu primeste curent e un lucru cert trebuie lasata pe mana unui electrician, care a mai vazut si renault-uri la viata lui. Cu certitudine ca va sti sa remedieze problema.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 7 Jan 2009, 00:41
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




Salut,

am un clio 1.4 8V. De cand a inceput sa fie mai frig noaptea ( -10 ) dimineata porneste mai greu ( cam 1-2 secunde tin demaroru) si scoate fum negru si miroase a benzina. Am schimbat bujiile dar problema persista. Dupa ce se incalzeste efectul dispare. Chestia asta o face doar dimineata dupa o noapte mai fruguroasa.

De la ce ar putea fi?


--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caustic
post 7 Jan 2009, 08:58
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 12 May 08
From: Bucuresti




Daca scoate fum negru inseamna ca amestecul ars are multa benzina si prea putin aer, ceea ce e oarecum normal pentru ca e frig. Fiind aerul foarte rece corpul clapeta injector (un fel de carburator) inchide admisia de aer. Face cam ce facea shocul la dacie.

Deci fumul negru e normal. Cat despre mirosul de benzina, poate fi de la cifra octanica. Fiind amestecul bogat in benzina si timpul mic de ardere, poate nu are timp sa arda toata.

Oricum eu zic ca toate astea sunt "normale". Poti sa incerci sa pui niste aditivi in benzina.


--------------------
Renault Clio 1.4 8V/2000 3 Volume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 7 Jan 2009, 09:47
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Caustic are dreptate, e normal ca la rece sa porneasca putin mai greu, este chiar bine ca nu o ia la sfert de cheie (asigura o preungere a motorului inainte ca acesta sa porneasca).
Calcatul ambreiajului ajuta destul de mult la rece si ia din sarcina electromotorului, + si pentru cei cu acumulatorul slabit.
Totusi ma mir cum masini pe benzina aproape noi nu sunt in stare sa porneasca la cheie la temperaturile astea pseudoiarna, mai ales daca sunt tinute in garaj fie si el neincalzit wacko.gif, personal am pornit masina dimineata la -18 grade in strada la sfert de cheie (++ pentru mersul meu "subturat" ? huh.gif , sau benzina "pamflet" OMV Carrera 95 ? ) .
Concluzie: Dimineata sau la rece puneti contactul, asteptati amorsarea si stingerea martorilor de pe bord, calcati ambreiajul si dati o cheie, dupa ce a pornit asteptai ~ 5-10 secunde si lasati ambreiajul sau treceti-o in viteza si plecati rolleyes.gif !


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 7 Jan 2009, 09:48
Post #56


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




QUOTE(lucianm @ 7 Jan 2009, 00:41)
Dupa ce se incalzeste efectul dispare. Chestia asta o face doar dimineata dupa o noapte mai fruguroasa.

Ce anume dispare la cald? Pornirea greoaie sau doar fumul? La motorul 1.4 8V e problematic si senzorul de pe volanta, nu strica sa il cureti nitel.


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 7 Jan 2009, 10:45
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




multumesc pentru raspunsuri, m-am linistit.

ambreiajul il calc de fiecare data cand pornesc biggrin.gif

dupa ce se incalzeste dispare si pornirea greoaie si fumul.


--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Jan 2009, 18:33
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Un motor pe benzina pe injectie, cu o baterie buna, cu o benzina ok (daca se alimenteaza de la statii nationale, nu vreo fransiza gen gigi srl), cu motorul ok, bujii ok, aprinderea ok, trebuie sa porneasca lejer pana la -30 de grade sau chiar mai jos. Ca uneori necesita si o cheie mai lunga, asta e.
@strumfuadi: daca senzorul volanta e murdar, masina nu va porni neam la cheia aia. Trebuie facuta o noua incercare. Bineinteles, o curatare a volantei si a senzorului acesteia se impune. Eu, in 60 de mii de km, n-am facut-o niciodata si nici nu i-am simtit nevoia, desi nu exclud pe mai tarziu.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13th
post 8 Jan 2009, 09:10
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 6 January 09




just so you know... la mine era o mufa care nu facea bine contact... cea din stalpul din fata stanga, de la picioarele soferului. a scos-o aia si-a bagat-o inapoi si a pornit fara pb.

ah si... va multumesc tuturor pt ajutor smile.gif

This post has been edited by 13th: 8 Jan 2009, 09:11


--------------------
Renault Clio 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 8 Jan 2009, 09:44
Post #60


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




ce mufa e aia? huh.gif


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 20:20
Dacia