Nu mai accelereaza. Probleme cu turbina ?, oare ... ?
![]() ![]() ![]() |
Nu mai accelereaza. Probleme cu turbina ?, oare ... ?
BoTi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 2 August 04 ![]() |
|
||
-------------------- Clio Symbol Alize
1.5dCi |
|||
adyt |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Am avut eu o problema asemanatoare (de fapt 2, cu cauze diferite) 1) la a mea (Clio 1.2). Simptomul era asociat cu aprinderea unui martor "Probleme electrice". A facut de cateva ori, m-am dus la service->"domne, e de la injectie". Au pus-o pe calculator si era o cupla de la pedala de acceleratie care facea un scurt. Eu n-am cablu la pedala, am potentionetru (e mai cool). Au schimbat cupla respectiva 300k. Aguma, nu stiu cum e la 1.5 dci, daca e cu cupla sau are cablu. 2) la un C3 hdi. La fel, nu mai tragea si s-a aprins un martor pe bord. S-a infundat filtru cu apa inghetata din motorina. Probabil daca ar fi schimbat filtru, nu mai erau probleme, dar aia la Administrativ au prefera sa ...astepte dezghetul. Nu stiu daca ajuta, dar astea sunt din ispravile mele. Pot fi o gramada de cauze, cele descrise de mine sunt usor de remediat (si ieftin)... |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Asa cum a zis si AdyT, cauzele pot fi multiple. Cel mai bine, fuguta in service, si la tester.
This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:13 |
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
am si eu o chestie cum ai tu, tot 1.5dci si e noua are 1300km
daca dau sa accelerez cand ies din pasaj cu a 4-a nu are nici o reactie, bine.. daca o calc la fund poate cade frunza de pe portbagaj dar...asta e masina trage ea in a 3-a la cat a fost facuta sa traga... modest... in rest degeaba apesi pedalele Am observat ca daca plec bine de pe loc accelereaza bine si in treptele superioare... deci iti trebuie avant ca sa poti accelera din ce in ce mai mult, daca nu ai avant mai bine te opresti si o iei cu a1a de la inceput decat sa te apuci sa schimbi vitezele sa obtii turatii mari si acceleratii ca la cele pe benzina e haios stiu.. dar in acelasi timp rade astia cu dacia din 97 de noi |
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
cind eram in rodaj am patit si eu la fel de mai multe ori!!! dar se intimpla asa...mergeam cu viteza sa zicem la deal.opream.(evident si motorul),dupa aia cind porneam ,dupa vreo citeva secunde nu mai avea putere.cred ca era ceva la turbina.dupa care intrea din nou turbina in funcitie si simteam cum revine la viata
![]() |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
poate creez un offtopic dar oricum e vorba de accelerari
tu in rodaj ai depasit cele 2500rpm? sau ai respectat? iti consuma mult? ieri i-am facut consumul 7.44% si am 1300km cu ea mai scade? ca la carte la 6l deci o sa fie mai sprintena pe la 6000km? acum mergi cu ea sportisor? adica ... ca mosii, mangai pedalele? sau ca tinerii o accelerezi cat e nevoie sa te ajute sa tragi pana in punctu respectiv? mersi mult pt raspuns |
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Daca intrebarea imi e adresata ,atunci raspund...in rodaj nu am depasit 2500rpm...in sensul ca nu am depasit intr-a 5-a la drum intins.Din cind in cind,s-a mai intimplat sa trec de 2500 la schimbarea vitezelor pt timp foarte scurt,daca situatia o impunea.Dupa rodaj, am crescut viteza treptat.(abia pe la 6000 km cred, am ajuns sa merg cu 150 km/h constant..de ex).Consumul intotdeauna a fost mai mult decit bun...in oras nu prea fac,pt ca nu mi se pare relevant,in afara imi ia constant in jur de 4.Daca mai ai intrebari, nu ezita...
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
am inteles, deci tu mergi mult mai mult la drum decat in oras ma interesa ce stil de condus ai in oras si cat consuma pentru ca si eu respect chestia cu 2500 ture si am 1500km astazi si prin oras nu o calc , calc pedala usor si o las pe ea sa accelereze in timpul ei deci o menajez si merg cat de frumos pot si imi ia 7.44l%
tu crezi ca o sa mai scada? sau sa incep sa merg cu ea mai vioi? poate consuma mai putin daca o schimb la 3000ture dar trebuie sa mai astept inca 1500km |
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
claus |
![]()
Post
#9
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
premium.. ai impanzit forumul cu problema(?) ta cu consumul.. si o dai si in chat.. din ce mai tin eu minte, in carte scrie ca o sa mai treaca ceva km pana ajungi la performantele date de ei..
eu dupa 1500 de km, am vazut ce viteza prinde masina, si chestii asemanatoare.. oricum, nu e asa sensibila pe cum crezi.. si ca sa nu iti zic k a mea consuma 6 in oras alergata.. la modul "tineresc" .. boti, premium.. cu rampa.. nu ati spus cate turatii avea masina (bine, nu cred ca folositi masinile la modul "taximetrist".. cat mai putin ture, cu atat mai bine.. da' cine stie?).. ma gandesc sa nu fi fost sub un 2000 de ture, si de aia sa nu traga.. poate o trebui sa facem o scrisoare "comuna" la renault, sa ataseze la manualul de folosire al masinii o anexa, pentru soferii romani.. |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
BoTi |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 2 August 04 ![]() |
Am fost cu masina la service. Dar, mai intai sa raspund la interbarile care s-au pus (cam multa discutie pe langa subiect .. dar daca trebe...)
daca am depasit 2500 ture in rodaj....nu daca consuma mult.... nu (5.5l mixt) daca o calc .... 50%da cate turatii avea .... nu pot sa spun, detalii mai jos Deci am fost cu masina la service si au pus diagnoza pe ea. Rezultatul: cuva de evacuare gaze si 3 bujii incandescente inlocute. Masina e inca in garantie si cuva nu a trebuit s-o platesc (9mil lei) dar bujiile (500.000 lei bucata) cica sunt consumabile si a trebuit sa le platesc. Bujiile cica trebuiesc schimbat la revizia de 30.000km, iar eu am 32.000km, revizia urmeaza sa o fac la 38kKm. Dar nu am inteles de ce au schimbat numai 3 bujii (parca sunt 4). Dupa diagnoza mecanicul mi-a zis ca avea 800ture cand s-a intamplat (deci cred ca atunci cand a schimbat din viteza a 5-a in viteza a 4-a). Nu pot sa spun exact cate ture avea masina cand s-a intamplat pentru ca nu eu conduceam. Acum, cu piesele astea inlocuite simt ca trage mai bine, adica atunci cand o calc am senzatia ca ma fixeaza in scaun (nu am avut senzatia asta nici o daca cu masina asta - am crezut ca de la 65CP nu poti sa ceri asa ceva). Sper doar sa nu mai am probleme. |
-------------------- Clio Symbol Alize
1.5dCi |
|
raducu68 |
![]()
Post
#11
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
deja ma obsedeaza 7.44 asta :?
|
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
javaguru |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 7 December 04 ![]() |
Am un clio dci 80 cp de un an si putin, 27 000km si ieri pentru prima oara am avut senzatia ca nu mai functioneaza turbina, adica mergea domol asa pana pe la 2000 de turatii si cand calcam acceleratia in loc sa ma impinga in scaun cum face intre 2000 si 3500 de turatii nu avea nici-un efect, aveam impresia ca apas pe langa pedala, adica nu era nici-o diferenta daca abia atingeam pedala de acceleratie sau daca o bagam la fund, tot o acceleratie foarte domoala care nu reusea sa treaca de 2500 de rotatii pe minut, adica parca devenea motor de 40cp in loc de 80cp si a facut asa cam 15 min, nu mai puteam sa ma strecor printre masini prin bucuresti pt ca demaraj nu mai avea decat in treapta 1 si putin in a 2-a. Dupa 15 min de mers si-a dat drumul si a mers normal, azi iar mergea normal, dar intrebarea e de ce s-a intamplat asta ieri, motorul nu era rece.... Daca nu ma insel am 18 luni garantie si la mine au trecut 15 luni, daca era totusi de la turbina si acum nu mai face si ma lasa peste 4 luni sunt mancat.... Are cineva ceva idei sau sfaturi sau experiente asemanatoare?
![]() P.S. Poate e important sa spun ca de obicei pun motorina de la OMV sau rar AGIP, doar alaltaieri de nevoie am pus motorina de la LUKOILul din predeal... |
-------------------- clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp 2004
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
s-a mai zis mai sus, dar zic si eu ca poate sa fie ceva electric; si la mine a facut cumva asemanator (se aprindea pe bord semnul de bujie incandescneta/defectiune electica, si cand era aprins nu trecea de 2500 nici cu politia). Dupa ce am sters de vreo 5 ori greseala, n-a mai facut.....pana acum
![]() ![]() Nu stiu daca e la fel ca la tine (la mine se aprindea chestia aia pe bord), dar am facut conexiunea cu pragul de 2500. A....si inca ceva, la mine mergea normal, dar la 2500 se taia totul, parca aveam td . si am uitat sa spun ca nu avea nici o regularitate; aparea ba de cand porneam masina, ba in mers, sau nu aparea deloc timp de o luna. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
javaguru |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 7 December 04 ![]() |
Da, si eu simt ca nu ar fi motor turbo, cand trebuie sa intre tare turbina si sa sara in ture nu face nimic, accelereaza timid pana la 2500 si mai mult nu poate, singura diferenta e ca la mine nu se aprinde nimic la bord.......
![]() |
-------------------- clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp 2004
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
pai, mai e o diferenta, a mea e pe benzina, dar exista senzatia cand se termina interventia turbinei si nu mai accelereaza, dar ceva mai puternica aceasta senzatie (la 2500, in orice treapta, mai putin a 5-a trebui sa se simta acceleratia, dar nu trecea de cele 2500 rpm)
Poti sa o pui pe tester, poate fiind diesel, acel bec nu are rol decat de a afisa momentul optim de pornire a motorului si din aceasta cauza nu apare nimic....zic si eu. Da o fuga la service si pune-o pe tester. Ar trebui sa fie 50 ron. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
Toparcean |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 26 November 05 ![]() |
Buna.
As dori sa va impartasesc si eu din "aventurile" cu masinile turbo-diesel legat (zic eu) de acest topic. Am un prieten care tocmai isi luase un Bora TDI 130CP (masina second-hand). Iesim pe un drum de test (din afara Clujului), cand la 130 masina nu mai trage DELOC. Am descoperit ca singurul remediu este oprirea si repornirea motorului. Si fenomenul se repeta cu o foarte mare precizie. Evident masina a fost dusa in reprezentanta Volkswagen din Cluj, unde "profesionalismul" desavarsit a inginerilor de acolo nu a rezolvat nimic (nici macar o idee despre problema). Dupa alte zeci de teste, prietenul meu a decis sa-si duca masina la un "specialist autohton", care i-a "reglat" nush ce tija de la turbina. La 2 zile dupa reglarea miraculoasa (apropo... masina mergea brici - am ajuns la 180km/h nici o problema) am plecat in Germania - totul bine si frumos pana cand la 200 km/h, aceeasi problema - si asta la 200 km/h pe autobahn ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005 1.5 dci 80 Clio Symbol 1.5 dci 80 cp - dec 2005
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#17
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
salut si bine ai venit.
chestia cu consumul de apa poate fi de la fisurarea vreunui furtunas, slabirea vreunui colier sau garnitura de chiuloasa. |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
3xtreme |
![]()
Post
#18
|
Fraier incepator Group: Members Posts: 100 Joined: 31 January 06 ![]() |
Mie mi s-a intamplat ceva similar, insa eu cred ca a fost de la frig sau de la motorina Top Nordic de la Petrom. Plus ca facea un zgomot destul de puternic, ca dimineata la rece. Am schimbat motorina si e din nou brici. A, si crescuse si consumul cu motorina aia cu vreun litru, deci probabil ca aditivii pe care-i baga pentru a scadea punctul de inghet au si niste efecte secundare...
|
--------------------
Renault
Clio Extreme dCi 65 CP/Scenic II 1.5 dCi 85 CP
2004 / 2007 Clio II bicorp Extreme 2004, 1.5 dci 65 cp
|
|
javaguru |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 7 December 04 ![]() |
Sper sa fie de la motorina si eu, ca era prima oara cand puneam de la un lukoil, cel din predeal.... E ciudat ca nu a facut cand aveam motorina de la OMV si afara erau -16 grade si a facut la -2 grade...
Oricum azi am revenit la motorina OMV, si vad ca nu am mai avut surprize dar pt orice eventualitate m-am programat la un test la Serus, sper sa fie gratis fiind in garantie... ![]() This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:13 |
-------------------- clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp 2004
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Din cate stiu e gratis doar in cazul in care, in urma solicitarii tale, se descopera ca este ceva defect si care tine de garantie, in caz contrar platesti testul pe motiv ca i-ai pus sa-l faca fiindca ti s-a parut tie ceva defect. Practic tu te duci si faci o reclamatie iar un eventual test il fac ei daca considera ca e cazul, daca considera ca nu e cazul si tu tii mortis sa-ti testeze masina, platesti.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
are dreptate google, asa ca cel mai bine este sa fi pregatit si cu niste bani. Ca idee, eroarea poate aparea cand este citit computerul masinii, sau nu poate aparea. De asemenea, poate aparaea cu totul si cu totul altceva. De exemplu la mine, am pus-o pe tester si in alta parte decat la Reno si in ciuda faptului ca era aprins becul de "defectiune electrica" (si nu se tura peste 2500) pe computer aparea o defectiune la airbag sau ceva asemanator (nu mai tin minte) care nu avea nici o legatura cu realitatea. Dupa cum am mai spus, am fost de 3 ori la Reno pana sa scap de problema asta (din pacate, si pe cheltuiala mea
![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
Doctoru' |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 9 January 06 ![]() |
Da are dreptate google la Meridian Vest daca vrei sa faci testul si nu-ti gaseste nimic te costa vreo 89 RON.Eu am fost la ei dar am scapat ca nu au stiut sa umble cu testeru'(prima data) si a doua oara am facut putin scandal si nu am platit nimic. ![]() |
--------------------
Renault Clio
Fidji1.5dCi80CP
2005 Symbol Clio Fidji 1.5 dCi 80CP nov.2005
Skoda Fabia 1.9 Sdi Clio Fidji 1.5 dCi 80CP 2006 (de scarbici) |
|
siporazvan |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 3 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Nici mie nu mi-au cerut bani cand am fost la prima revizie si am solicitat testerul, ca altfel nu mi-l puneau. Daca erai in garantie nici nu aveau cum sa-ti ceara bani. Daca nu, atunci le-ai dat leapsa
![]() This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:13 |
--------------------
renault
symbol 1.5dci 82c.p.
2005 Dynamique Dacă crezi că educația este scumpă așteaptă să vezi cât te va costa ignoranța ta
|
|
d3m3ntzial |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 3 December 05 From: Vrancea ![]() |
Ca sa nu mai creez un topic nou,o sa va spun si eu problemele cu care ma confrunt si care se leaga oarecum cu problemele puse aici in discutie.
Clio Symbol-ul din semnatura a inceput sa imi creeze mari probleme. Ideea este ca nu mai vrea sa accelereze si scoate un fum negru. Sa va explic si de ce .Cand au fost gerurile alea extreme,masina nefiind in posesia mea - ci la soferul institutiei,s-a bagat aditiv in motorina pentru ca se aprindea becul ala de gaze . Problema insa este ca,din cate mi-a spus soferul...a scapat mai mult aditv.parca se pune 100 ml ptr un un rezervor si el a pus dublu. Cam la 1 saptamana dupa aceasta chestie,masina nu mai accelereaza cum trebuie.Cand dau sa plec de pe loc....greu o fac sa ajunga sa bag in viteza a 2-a , a 3-a etc.Ca sa isi revina trebuie sa o turez cam pe la 5000 ture.Cand o turez scoate un fum super negru,dupa care accelereaza din nou. Am fost la service Renault - masina are 28000km-si le-am aratat care e treaba.Mi-au spus ca pana nu se duce aditivul ala n-au ce sa imi faca. Ce naiba sa mai fac.Am facut deja 2 plinuri si face la fel. |
--------------------
Renault
Clio Extreme
2006 1.4,16v Renault Grand Scenic III (2015) Bose Edition
Clio Bicorp Extreme - Ian' 2006 - 1,4 98 Cp,climatronic,vopsea metalizata : Noir Nacre |
|
javaguru |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 7 December 04 ![]() |
Am fost pana la munte si pe ultimii 20 km iar mi-a facut problema , dar fiind la drum lung si neaglomerat am putut sa cercetez mai mult problema si am observat urmatoarele:
1) In viteza a 3-a nu putea trece de 2500rot/min 2) In a 4-a nu putea trece de 2000rot/min 3) Nici-un bec care sa avertizeze o posibila problema nu s-a aprins la bord 4) Uitandu-ma la consumul instantaneu afisat la bord, consumul era normal ca valori dar am observat o chestie ciudata: apasam putin accelerati a pana ajungeam in a 3-a la 2500 de rot/min si aveam consumul instantanei 6,1% dupa asta incercam sa accelerez mai mult apasand acceleratia pana la fund, dar de 2500rot/min nu trecea si ceea ce mi s-a parut ciudat e ca desi apasam acceleratia pana la fund, nu crestea deloc consumul instantaneu, tot 6,1% ramanea, ceea ce ma face sa ma intreb dc problema nu e la senzorul de la pedala de acceleratie sau la pompa de benzina, pt ca pt mine era clar ca degeaba apasam mai tare acceleratia ca oricum nu baga mai multa benzina in motor, consumul instantaneu ramanand acelasi, nemodificat, de dinainte sa bag piciorul tare in acceleratie.... ![]() This post has been edited by javaguru: 6 Feb 2006, 12:42 |
-------------------- clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp 2004
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
=> test pe computer.
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
razvici |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 10 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Verificati intai EGR. S-ar putea sa fie super murdar si atunci e normal sa nu " treaca " de o anumita turatie. Nu are legatura cu aditivii pusi in rezervor. Bafta !
|
--------------------
Renault
Symbol
2005 dci 80 Megane 2014 - dci 110 cp
|
|
il mecanico |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 16 December 05 From: Bucharest ![]() |
Dragi prieteni !!!
Atentie ... Am fost cu masina in R Moldova cand am prins 4 zile de ger napraznic , a inceput cu -25 si a continuat cu -34 grade cand a murit motorul de tot . Am reusit sa o pornesc cu niste curent de la o Volga careia nici nu ii pasa de -34 grade .De atunci nu mai merge .Ma intrec astia cu Tico sau Dacia de zici ca sunt BMW .La drum drept nu merge mai mult de 2400 ture , in rampa 1800-1900 ture , si scade pana trebuie sa schimb si sa urc cu a I -a sau aII-a .Turbina nu se mai aude . Poate fi sonda EGR . Am schimbat motorina de la toti , Mol ,Rompetrol , Agip , OMV, Petrom .Nimic domne' . Eu nu stiu la cat se schimba bujiile .Am 70.000 km cu masina . Pana sa vina iarna aveam consum cam mare de motorina dar fugea .Mai scotea cate odata un nor de fum mare la forja dar isi revenea . Ulei nu consuma , in schimb pierde pe langa pompa de ulei .O sa merg cu ea la doctor sa o consult dar nu prea am incredere , ca astia daca vad ca nu te pricepi , te ard de iti merg fulgii . Parca aud " Frate e aia , aia , aia , si te face smecheria vreo' 40.000.000 lei " cum stiu ei mai bine .Ca sunt prosti si schimba tot . Un sfat inainte de medic va rog .... |
--------------------
Clio 2
1,5 dCI
2003
|
|
il mecanico |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 16 December 05 From: Bucharest ![]() |
gata!!!
am gasit problema e valva EGR Costa 9,2 milioane + TVA + manopera 1 h + 1,5 h tester + 0,5 h tura cu masina ===> 3 h de manopera x 500.000 + TVA + piesa de rigoare . Asadar adio Clio in viitor .... Partea mecanica a valvei este OK dar partea electrica adio si nu ma uita .... Bafta . PS Stie cineva de unde se poate cumpara mai ieftin ? This post has been edited by cmandrei: 8 Feb 2006, 15:24 |
--------------------
Clio 2
1,5 dCI
2003
|
|
Doctoru' |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 9 January 06 ![]() |
il mecanico Incearca la Augsburg sau la Apco Romania(317.02.72sau317.03.73)Vezi ca numerele de telefon sunt de la Apco.
This post has been edited by Doctoru': 8 Feb 2006, 15:31 |
--------------------
Renault Clio
Fidji1.5dCi80CP
2005 Symbol Clio Fidji 1.5 dCi 80CP nov.2005
Skoda Fabia 1.9 Sdi Clio Fidji 1.5 dCi 80CP 2006 (de scarbici) |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 15:31 |