Probleme electrice la stopuri, contacte imperfecte, oxidate, in scurt
![]() ![]() ![]() |
Probleme electrice la stopuri, contacte imperfecte, oxidate, in scurt
SorinV |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
|
||
--------------------
a
a
a
|
|||
NND |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 2 June 04 ![]() |
si eu pateam la fel iarna,cand semnalizam dreapta si franam in acelasi timp mi se aprindea semnul de ceata spate de pe bord,am inteles ca trebuie schimbat becul...oricum mi se intampla doar pe umezeala,a trecut de la sine acum...a patit si un prieten la fiat!
|
-------------------- Clio bicorp + CBR 600 RR Movistar
gri hallogene |
|
SorinV |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
nu e de la bec ! iti spun eu ca am intrebat la service ! problema e cunoscuta si destul de frecventa ! este vorba de masa stopurilor spate care este defectuoasa ! din cauza modului de constructie a instalatiei electrice in astefel de cazuri masa vine ( ciudat de inteles cum da asa au zis la service ) prin becul de ceata ! :shock: :shock:
|
--------------------
a
a
a
|
|
baron |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 28 June 04 From: Iasi ![]() |
Am patit-o si eu. Ca regula generala : daca se aprind becurile aiurea (desi pana atunci mergeau corect) cu siguranta un fir care trebuia sa fie la masa nu mai e acolo sau legatura la masa defectuasa.
Un contact imperfect iti da cateodata mare bataie de cap Daca aveti norocul sa-l identificati aveti grija cine il repara sa curete bine locul apoi sa dea cu putina vaselina pt a tine mai mult(mult mai mult) |
--------------------
Laguna II,
1.6l, 16v - motor K4MD-710,
2001, Expression
- IS 33 BAR
|
|
SorinV |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
s-a rezolvat ! era de la pinii mufei de alimentare ! se strang aia cu o penseta ceva si gata !
|
--------------------
a
a
a
|
|
baron |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 28 June 04 From: Iasi ![]() |
Totusi e bine daca ai pune oleaca de vaselina....stiu eu ce zic. Nu mai ai treaba apoi cu apa, oxidarea contactelor si alte kestii d'astea
This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:51 |
--------------------
Laguna II,
1.6l, 16v - motor K4MD-710,
2001, Expression
- IS 33 BAR Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
|
|
RCS |
![]()
Post
#7
|
![]() The Gotfather Group: Members Posts: 630 Joined: 4 August 04 From: Romania ![]() |
La fel am patit si eu dar problema apare mai mult iarna. Vad ca acum nu mai face ! :wink:
|
-------------------- |
|
127.0.0.1 |
![]()
Post
#8
|
![]() no saint Group: Members Posts: 155 Joined: 24 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Zilele astea imi da de furca si mie o problema electrica: cand aprind luminile (faza scurta) becul din dreapta clipeste (in acelasi ritm cu aprinderea pe bord a martorului pentru faza lunga). Prima data cand am avut problema asta am miscap putin soclul in care intra becul si vre-o saptamana n-am mai avut probleme... dupa aceea problema a revenit.
Aseara am mers doar cu pozitiile. Aparent se face un scurt undeva pentru ca daca ignor clipitul si las cateva zeci de secunde luminile aprinse incepe sa miroasa a ebonita incinsa. Am sa scot azi pe lumina soclul sa vad (aseara imi parea cam topit) si sa verific izolatiile firelor care intra in el. A mai avut cineva problema asta? Ceva sfaturi de unde sa iau un soclu nou (daca e nevoie sa il schimb)? |
--------------------
Renault
Megane e-Tech
2023, EV60 Techno+ Megane e-Tech EV60
C-HR 2.0 Hybrid Ex: Kadjar, Captur, Kuga, Pathfinder, Focus, Clio Symbol |
|
cmandrei |
![]()
Post
#9
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Daca este topit sau daca face scurt in asa fel incat sa miroasa trebuie schimbat. Mai poate si sa tina dar clar trebuie sa faci ceva care sa-l tina mai bine infipt in locul lui ca la zdruncinaturi sare putin si tot acolo esti.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
127.0.0.1 |
![]()
Post
#10
|
![]() no saint Group: Members Posts: 155 Joined: 24 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Am fost la service la IPSO pentru problema cu mufa/soclul de la far. Deviz: 15.000.000 + manopera (~1.500.000). Mi-a cazut fata. Nu mai spun ca s-au purtat intr-un mod cu totul neprofesionist si m-au plimbat de la unul la altul (receptie - magazin piese - receptie - mecanic - receptie ...)
Aparent porcariile aste din plastic de 2 lei nu figureaza pe lista reperelor Renault, ele fiind parte integranta a cablajului electric. Inlocuirea lor se face in mod autorizat doar prin schimbarea cu totul a cablajului. Am mai picat si cand se schimba tura si n-avea niciunul chef sa suteasca doua socluri de pe o masina din showroom si sa faca schimb cu ale mele, asa ca nici electricianul nu m-a putut ajuta. A zis totusi sa trec mai tarziu pe acolo ca poate gaseste colegul din tura de dupamiaza o solutie .... Sunt scarbit! (Pacat ca expresia si-a mai pierdut din valoare dupa ce a fost folosita de stiti-voi-cine) |
--------------------
Renault
Megane e-Tech
2023, EV60 Techno+ Megane e-Tech EV60
C-HR 2.0 Hybrid Ex: Kadjar, Captur, Kuga, Pathfinder, Focus, Clio Symbol |
|
adyt |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Caaaat?? Cum adica TOT cablajul?? Pt un kkt de ...soclu de bec??
|
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#12
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Poate gasesti la un magazin de piese auto ceva ... dar nu la Augsb*** ca au preturi mai mari decat la Renault :cry: ... sau poate si pe la dezmembrari ... poate ca au asa ceva totusi.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
127.0.0.1 |
![]()
Post
#13
|
![]() no saint Group: Members Posts: 155 Joined: 24 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Am rezolvat partial problema. Mi-a facut rost un mecanic de la Serus de o mufa si am schimbat-o pe aia care se distrusese. El zice ca e din cauza ca becurile au fost de kko (noname luate de le un Petrom, pe ele scrua 55W cat scrie la carte dar dracu stie cat consumau in realitate) si mi-a recomandat sa le schimb. Imi mai trebuie un soclu (mecanicul n-a reusit sa faca rost de doua), sa-l schimb si pe al doilea pentru ca nu mai are mult si cedeaza si ala... M-ajuta cineva?
|
--------------------
Renault
Megane e-Tech
2023, EV60 Techno+ Megane e-Tech EV60
C-HR 2.0 Hybrid Ex: Kadjar, Captur, Kuga, Pathfinder, Focus, Clio Symbol |
|
galileo |
![]()
Post
#14
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
romeo3108ro |
![]()
Post
#15
|
![]() Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest ![]() |
este vb despre mufa de la tripla
eu unul as schimba papucucl de masa din mufa de la tripla daca e oxidat |
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
galileo |
![]()
Post
#16
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
da, la aia m-am gandit si eu. am rezolvat ieri problema; nu e nici un contact oxidat, le-am mai apropiat putin si e ok. am desfacut eu stopurile recent, si probabil s-a slabit unul din contacte la introducerea mufei.
|
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
bata_razvan |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 845 Joined: 28 August 07 ![]() |
salut am si eu o intrebare am un clio 1,2 16V din 2001 si mai de curand am montat proiectoare culmea a inceput sa faca un scurt cred nu stiu pe unde ca imi clipoceste martorul de ceata atunci cand semnalizez sau pun frana...ce se intampla...mufa pr care am conectat-o eu de la proiectoare a fost in aer , e posibil sa fie un scurt pe aceea mufa ???? sau daca nu cum pot rezolva????
|
--------------------
Renault
clio II bicorp 1.2 16V 75HP
2002
|
|
galileo |
![]()
Post
#18
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Desfa stopul spate (cred ca din dreapta, dar cel mai sigur fa la ambele) - e super simplu, desfaci din portbagaj cu mana surubul ala de plastic - si strange un pic contactele in care intra mufa.
uite aici s-a mai discutat http://www.reno.ro/index.php?showtopic=40017&hl= This post has been edited by galileo: 4 Sep 2007, 14:53 |
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
1477 |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 175 Joined: 6 December 07 ![]() |
Sunt de curand posesorul unui Clio dci bicorp din 2004
masina merge satisfacator pentru cei 70 000 km pe care ii are Are insa o problema...cand apas pedala de frana se aprinde in bord martorul pt lampa ceata , cand semnalizez la fel pe langa sageata semnalului se aprinde si martorul pt lampa... Ce se poate face , verifica in situatia data? |
--------------------
clio bicorp 1,5 dci
renault
2004
|
|
flooriin |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 28 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Asa patesc si eu. Prima data s-a dovedit ca a fost de la becul de stop pe spate care era ars. A fost inlocuit, curatate contactele de la lampile de pe spate si a disparut. Acum a revenit. Joi sunt programat in service si am sa-i intreb despre acest lucru.
Din cate imi amintesc, s-a mai discutat pe forum despre aceasta problema si singura solutie e curatarea contactelor de la lampi. Dar banuiala mea e ca poate sa fie si de la o siguranta arsa sau de la un alt dispozitiv electric care nu functioneaza corespunzator. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2001 1.4 16V
- b40rxo
|
|
Laurentiu_ |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
La mine s-a rezolvat curatand contactele stopului stanga-spate, insa nu este exclus sa fie si cele din dreapta - pentru orice eventualitate, curata tot (scoti stopul, ai o mufa cam de 3-4 cm acolo pe care o scoti si o curati prin interior cat mai bine cu putinta, dar si lamelele stopului - la mine a functionat). Oricum, vezi ca s-a mai discutat pe forum, da o cautare si o sa te lamuresti. Teoretic ar putea fi de oriunde, insa cel mai probabil se aprinde martorul ala pentru ca se aprinde si becul (chiar daca tu nu observi pentru ca tensiunea e foarte mica, cu timpul o sa constati ca iti face ca la vechile dacii - no ofence pentru cei care inca isi mai iubesc daciile vechi, dar a mea asa facea).
22 Jan 2008, 17:11: Da, stiu, se scrie offence ![]() This post has been edited by Laurentiu_: 22 Jan 2008, 16:11 |
--------------------
Renault
Clio Bicorp 16v
2003 1.2 75CP
|
|
Mentosanu |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 16 October 07 ![]() |
Azi de diminieata am fost atentionat de alt sofer ca nu imi mai merg stopurile, nici cele 2 laterale si nici cel de pe luneta, m-am uitat la sigurante dar nu am gasit-o pe cea care ar trebui sa corespunda "STOP" asa cum scrie in manualul de intretinere, va rog sa ma ajutati cu o opinie, multumesc
![]() |
--------------------
Renault
Megane II Bicorp
2004/Benzina/16v
|
|
19vik |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Întrerupatorul de la pedală.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
SorinV |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
dealtfel un efect foarte frecvent la clio. de obicei trebuie doar repozitionat.
|
--------------------
a
a
a
|
|
cipriann |
![]()
Post
#25
|
![]() cipriann Group: Members Posts: 514 Joined: 28 April 07 From: Brasov, Romania ![]() |
Nu se pot arde toate 3 becuri deodata
![]() |
--------------------
Renault
Clio 2 Hatchback by France
Year : 2001 , Engine : 1149 cmc , Power : 58 hp
- BV026638 cipriann love: Volkswagen & Renault & Toyota & Skoda.
|
|
Mentosanu |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 16 October 07 ![]() |
Multumesc tuturor, Mentosanu
![]() |
--------------------
Renault
Megane II Bicorp
2004/Benzina/16v
|
|
m@nuel |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 March 07 From: bucuresti ![]() |
da, si eu am patit-o e intrerupatorul din capatul pedalei il insurubezi putin si gata
|
--------------------
renault
clio II
2002
- B05REC
|
|
hellcat |
![]()
Post
#28
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Pai nici nu trebuie sa stii pe de rost unde si cum sunt pozitionate sigurantele!
Pe spatele capacului de vizitare a sigurantelor sunt desenate toate pictogramele ce fac referire la sigurante. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
GeX |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 21 July 05 ![]() |
Am si eu o mica problema: nu se mai aprinde lampa de frana, aia de la luneta (ca nu stiu cum sa-i zic). Poate cineva sa ma indrume cum se desface sa pot verifica becul?
|
--------------------
Nissan
Juke
2016 - Tekna 1.6 DIG-T 190CP CVT Xtronic-M7 4WD
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#30
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 13:00 |