Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault 25 - orice

reno-ady
post 9 Feb 2004, 16:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 6 February 04
From: Biucărest




Până la diversificarea pe modele a forumului și până reușesc eu să-mi instalez un forum decent pe site-ul privat, propun celor care trec pe aici și posedă un Renault 25 de orice fel să-și spună of-ul în acest șir de discuție.

Voi începe eu prin a lansa o întrebare: voi de unde vă reparați Renault-ul 25 și de unde procurați piese la preț decent? Dați nume, calificative și, dacă merită, un nr. de tel.


--------------------
Am femeie și mașină: pe una o f_t, alta mă f_te; pe una aș lăsa-o în stradă, alta în casă. Aleator
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 10 Feb 2004, 11:20
Post #2


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Il reparam singur. Piesele le luam de la Mach 1, Paneuro si de la SH de pe Magurele.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-alexd
post 12 Feb 2004, 01:16
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 5 February 04
From: Bucharest




Iata o personala viziune asupra Pietei de piese de schimb si service Renault, modele intre R5-Safrane.

Cel mai tare din parcare este Mr. P. cunoscut si ca "Taticul Lor" sau "Renault Killer". Pe Magurele. **/***** . preturi fluctuante in functie de chef si persoana. La fel si disponibilitatea pieselor. Asistenta tehnica asigurata de un zugrav, un dulgher si un maistru bucatar pentru prietentiosi. Se lucreaza experimental, fara scule.
Al doilea este "El Nino" cunoscut si ca "Bud Spencer" zis Claudiu din Berceni. Preturi bune, disponibilitate fara toane. Repere putine. Asistenta tehnica aproape inexistenta. Arunca vina pe rampa care este ocupata in permanenta. Nu stie nici el de cine. **1/2 / *****.
Al treilea il mentionez pe "Haules Baules" zis si NIcu. Cunoscut ca cel mai tare "refurbisher" de piese din Europa. Cred ca le sterge cu periuta de dinti prin locuri nebanuite. Localizat undeva unde nu am ajuns niciodata. M-am intalnit o data cu frac'su, un adevarat negustor, pentru o pompa de apa, lustruita de mai mare dragul, dar din pacate nu a ajuns periuta si la rulment caci banuiesc ca avea rumegus dupa zgomotul produs. O alta "intalnire" si ultima a fost una telefonica, in care mi-a zis ca pretul furtunului cautat depinde de lungime si numarul de coturi. Dupa un calcul simplu, rezulta ca 10 cm de furtun +un cot ar fi dus la 400.000. Fara cot nu il dadea. De evitat. */***** .
Al patrulea in lista mea este MAnole, nu mesterul binecunoscut, ci un dezmembrator pe care daca il iei repede si la sentiment platesti cat vrei pe piesa. Am gasit furtun de 1m + 3 coturi la 400.000. Pe langa crematoriu. Daca ar fi avut mai multe piese ar fi fost mai bine cotat. ***/*****.
Mach1 + Inginerul . Inginerul lucreaza impecabil, ca la carte, doar cu manualul sub nas, doar cu piese noi originale. Pacat ca serveste doar prietenii. Dureaza pana il convingi sa se apuce de treaba. Repara absolut orice defect, ii place ceea ce face. La minusuri, se apuca de treaba doar dupa ora 18 si termina pana la 5 dimineata cu siguranta. Calificativ maxim.
MAi sunt cativa nedemni de a fi mentionati care nu sunt decat niste simplii distribuitori ai lui Mr. P. Sau doar niste capuse. Cand am ramas fara pompa de apa am sunat cativa din aceasta categorie. Vreo 6. Toti mi-au cerut nr. de tel. sa ma sune mai tarziu. L-am sunat si pe Mr. P. Acesta aremarcat: " Ma, dar astazi la toti v-au cazut pompele de apa!". Ei bine nu, erau capusele care il sunau pe el pentru mine. Am rezolvat pompa la Service Ciclop, printr-o inlocuire de rulmenti - 400.000 cu tot cu spaga aferenta pentru urgenta.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 12 Feb 2004, 10:53
Post #4


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Mai exista un nene, pe Vatra Luminoasa. Gagiul se pare ca a fost instructat pe la o fabrica Renault de prin Franta. M-a servit prompt da' a incercat sa ma faca din vorbe. M-a tapat de bani pentru aproape nimic (mi-am dat seama ulterior). Dupa cum spun unii, se pare ca e mare maestru pe partea electrica, mie mi-a reparat litrometrul dar nu a fost in stare sa-mi repare turometrul care avea un defect mai mult decit banal (se strinsese folia cu trasee in spatele mufei deci mufa venea direct pe plastic fara a atinge vreun contact).


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 12 Feb 2004, 18:20
Post #5





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Sa-l incercam pe Nenea Al TAU! . Da-mi o adresa sa il pun sa-si sparga creierii si cu litrometrul meu digital.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
reno-alexd
post 12 Feb 2004, 18:22
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 5 February 04
From: Bucharest




mesajul de mai sus era al meu! Am uitat sa ma AUTENTIFIC! Acum fiind autentificat, ma simt mult mai bine si imi asum intreaga responsabilitate pentru mesajul de mai sus. :wink:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 13 Feb 2004, 16:49
Post #7


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Adresa exacta nu ti-o pot da pentru ca nici nu am stiut-o vreodata. Cum intri pe Vatra Luminoasa, pe stinga ai Liceul Mihai Viteazul si pe drapta ai case. Pe partea dreapta, cam la 150 metri de intersectie, se va inalta o cladire din....aluminiu sau tabla galvanizata. Ala e atelierul omului.
P.S.: Daca s-a terminat liceul, inseamna c-ai trecut de garaj.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 23 Feb 2004, 11:53
Post #8


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Revin cu o completare: cladirea serviceului de pe Vatra Luminoasa este iesita un pic mai in strada, fata de aliniamentul celorlalte case, in plus, poate fi usor recunoscuta dupa doua aptibilduri cu Asigurari AGRAS, puse pe usi.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 25 Feb 2004, 11:59
Post #9


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




Dragii mei, io nu am reno 25...am un opshpe turbo cu injectie (125CP)
Mai...iainte sa faceau mashini...e drept k are doar vreo 180mii km, dar anu' asta face 20 de ani... Shi merge perfect!

O problema insa (pe care o am mai demult si care sigur imi influenteaza consumul..): pistonul de la etrierul din dreapta spate ramane blocat dupa ce pun frana. uneori merg si la un mom. dat se aude un zbuf, ia apoi o ia mai repede mashina din loc. e clar k merge blocata...
nu shtiu ce sa'i mai fac (a vazut vreo 3-4 "meshteri" pana acuma, fara rezultat).
Un etrier nou e cam 7,5mil shi, sincer, nu ma bag la asha ceva...
Dar daca e musai.. :?

Poate shtitzi voi un mecanic TARE pe partea de frane shi care sa nu jumuleasca pungutza mea firava.. biggrin.gif

Numai bine


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-alexd
post 25 Feb 2004, 13:57
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 5 February 04
From: Bucharest




Solutia ta este etrier secon. Probabil ca la cel pe care il ai acuma s-a ovalizat cilindrul si degeaba il deblochezi. Incearca la TATICUL LOR in Magurele. Mr. P. - 0722343042.


--------------------
Renault 25 V6 Baccara
Renault 25 V6 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 25 Feb 2004, 15:52
Post #11


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




Multumesc mult ptr informatie!

Dar ce puii mei de fortze sunt acolo ca sa se ovalizeze?? intelegeam daca era pe fatza, dar asha??


Thx again! smile.gif


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-ady
post 8 Mar 2004, 16:12
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 6 February 04
From: Biucărest




Nici nu trebuie sa se ovalizeze. E suficient sa se gripeze de la rugina. Eu am avut ambele etriere pe spate blocate pe deschis pt. ca masina statuse f. mult pe loc la fostul proprietar, ruginiseră și discurile din cauza lipsei de frecare, a trebuit sa le schimb pe amandoua, vreo 2.300.000 toata povestea cu manoperă cu tot la R25. Uneori e bine să știi când să renunți.

This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 12:49


--------------------
Am femeie și mașină: pe una o f_t, alta mă f_te; pe una aș lăsa-o în stradă, alta în casă. Aleator
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 9 Mar 2004, 16:46
Post #13


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Pai cine te-a pus sa mergi cu placutele foarte uzate si cu discurile mincate la maximum ? De acolo se ovalizeaza si din cauza asta incep sa-ti bata si sa-ti faca figuri cu blocatul. Daca-i pui discuri si placute noi, vei vedea ca o perioada de timp nu vei avea probleme!

This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 12:50


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 9 Mar 2004, 16:52
Post #14


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Apropos, era sa uit: du-te la Mach1 si cere "kit de reparatie pentru etrier". La R 25 Ti si T 21 TXi costa "doar" 100 de Euro. In principiu il poti repara si pe al tau, pe genunchi, nu-ti pot spune cum pina nu vad cu ochii mei etrierul.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 10 Mar 2004, 14:23
Post #15


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




Marty, nu au fost uzate extrem nici placutzele, nici discurile..
discurile le'am masurat shi mai au pana la dimensiunea minima..
Cred ca problema este neschimbarea lichidului de frana de un secol..

This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 12:50


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 14 Oct 2004, 10:52
Post #16


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




am manual pt motorul de r 25 turbo, dar nu pot atasa fisiere aici din cate am inteles


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25
post 2 Dec 2004, 01:12
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 December 04




Ii cunosc shi eu pe meseriashii anterior detaliatzi, am avut de-a face cu ei, mai putzin cu Vatra Luminoasa, am mashina de 4 ani shi bine ca n-am avut defecte grele (exceptand 4 accidente), in afara de tablarie rar s-a intamplat sa iau vreo piesa buna de la ei. Sfat : daca te duci in Magurele, imbraca-te cat potzi de prost shi nu spala mashina cel putzin 2-3 luni, altfel te va taxa moshul shi pentru aerul care-l respiri in curtea lui.
Intrebare : unde se pot gasi amortizoare fatza pt R25 la un pretz normal la cap (eventual second) shi unde se pot schimba in aceleashi conditzii ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R20
post 3 Feb 2007, 17:16
Post #18


R20 (prima mea masina)


Group: Members
Posts: 256
Joined: 22 September 06
From: Bucuresti




Pt. posesorii de 25V6 model 1.
Am cautat sa-mi cumpar o masina neinmatriculabila, pt. pise, si am dat peste un 25V6 la un pret avantajos (300E). Tabla arata f. bine, vopsea orig. alba, fetele usilor albastre si intacte, 4 geamuri el., scaune el., oglinzi el., instalatie el. completa si demontata(fara senzori motor), semnale in bara, stopuri intacte, cutie viteze + piston ambr., ABS (fara centrala), rulata 3 luni in RO, calculator in germana, genti Al/5prez. Nu are geamul la un far, tapiteria banchetei, consola de la schimbator(implicit comenzile scaunelor), repartitorul ABS, si nu m-am interesat de motor.
Din pacate, la mine nu se potrivesc multe. Am alt model de cutie, alte roti (4 prez. si tamburi), alte faruri(cele cu semnale), alt calculator, tapiterie maro, etc. Apropo', daca stiti pe cineva care vinde un B29E(neinmatriculabila si OK) va rog sa-mi dati de stire.





--------------------
R25GTX/R25 Baccara 1985/1990 Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doc79xxx
post 5 Feb 2007, 13:59
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 20 January 07




Salutare,am si eu un renault fuego cu motor de r 25 de 1995 cmc injectie si nu reusesc nucicum sa-l fac sa mearga klumea. La 2800-3000 rotatii cade in bot,nu se mai tureaza. poate stie cineva ce poate avea....



--------------------
renault fuego 1981 GTS - AR-06_BUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 5 Feb 2007, 21:37
Post #20


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




In primul rand strumfu are dreptate, nu se mai fac azi masini ca astea mai vechi ale noastre. N-am 25 ci 21, care a trecut de minorat si se apropie de 400.000 km reali (acu are 78.000 pe bord, cu motorul actual). Ii stiu pe toti baietii mentionati mai sus, plus inca vreo cativa, cei mai seriosi sunt cei de pe Giurgiului si Cristi din Aparatorii Patriei. Eu am avantajul ca il stiu pe nenea de la Lemofrance, il iau la sentiment si ii vorbesc in franceza, stiu preturile de piese din Franta de la dezmembrari si nu ma poate face...si mai ajung si pe la Paris din cand in cand si mai iau ce am nevoie...Dar in ultima vreme nu am mai prea avut nevoie, ca masinuta merge bine...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R20
post 6 Feb 2007, 10:38
Post #21


R20 (prima mea masina)


Group: Members
Posts: 256
Joined: 22 September 06
From: Bucuresti





Marty, te rog sa-mi spui daca mai sti ceva de nenea ala din Vatra Luminoasa. Mai sti cum il chema? Ai un nr. de telefon?
M-am interesat in zona si nu l-am gasit. Am atasat o harta in care am marcat zona respectiva. Daca am inteles gresit, te rog sa revi cu detalii.


Attached thumbnail(s)
p13.gif ( Size: 22.01k ) Number of downloads: 266


--------------------
R25GTX/R25 Baccara 1985/1990 Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 6 Feb 2007, 21:27
Post #22


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




E pina-n strada aia la dreapta. Sunt doua porti mari de garaj, din aluminiu. Bate la ele.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R20
post 6 Feb 2007, 23:29
Post #23


R20 (prima mea masina)


Group: Members
Posts: 256
Joined: 22 September 06
From: Bucuresti




Multumesc Marty,
Maine mai dau o tura si sper sa revin cu informatii suplimentare.


--------------------
R25GTX/R25 Baccara 1985/1990 Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R20
post 5 Mar 2007, 18:31
Post #24


R20 (prima mea masina)


Group: Members
Posts: 256
Joined: 22 September 06
From: Bucuresti




Salut,
Am fost astazi la REMAT Sud si n-am mai gasit nici un R25. Am vazut doar un R21 complet si intretinut, aviz amatorilor.
Numai de bine.


--------------------
R25GTX/R25 Baccara 1985/1990 Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelianb_22
post 7 Mar 2007, 18:09
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 7 March 07




Sunt nou pe forum. Cine poate sa ma ajute si pe mine cu un manual PDF pt. renault 25 TI motorul cu 12 valve 135 cp???


--------------------
Renault 25 1989 - R 25 tx; ==> TI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianR25TS
post 22 Mar 2007, 13:48
Post #26


ciprianR25TS


Group: Members
Posts: 63
Joined: 26 June 06




Da adresa de mail sa iti transmit ceva pentru toate R25 biggrin.gif


--------------------
RENAULT Clio IV 0.9 Tce 2016 - CT 03 NHH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianR25TS
post 26 Mar 2007, 08:35
Post #27


ciprianR25TS


Group: Members
Posts: 63
Joined: 26 June 06




Spuneti-mi si mie daca se scoate complet benzina cu Pb ce fel de benzina pot sa folosesc sad.gif . Ar trebui sa existe un fel de benzina care sa contina un antidetonant, altul decat tetraetilul de Pb. Shell de exemplu pe cand exista in RO, avea ceva pe baza de Mn.


--------------------
RENAULT Clio IV 0.9 Tce 2016 - CT 03 NHH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 26 Mar 2007, 08:40
Post #28


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.332
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




EU cand aveam R18 nu am bagat decat benzina fara plumb si in 2 ani de folosire a functionat perfect asa ca ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 26 Mar 2007, 18:02
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




La fosta Dacie am mers cca 8 ani cu benzina fara Pb fara nicio problema.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 26 Mar 2007, 21:49
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




Uite aici ceva care sa te linisteasca.

docsansplomb6dz.jpg


inca o documentatie

Renault_sans_plombs.jpg

This post has been edited by R25_GTS: 26 Mar 2007, 21:53


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 00:55
Dacia