Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault 25 - orice

ciprianR25TS
post 28 Mar 2007, 14:27
Post #31


ciprianR25TS


Group: Members
Posts: 63
Joined: 26 June 06




Multumesc mult R25_GTS !

Totusi eu cand am pus fara Pb se intampla urmatorul fenomen : cand sa opresc motorul continua sa functioneze vreo 15 - 20 secunde.
Nu se mai oprea. In plus pe vreme foarte calda wub.gif se incalzea motorul foarte tare. mad.gif
Eu am o "Revue Technique Automobile R25 4cil. essence" in care scrie altceva.

Ca la un moment dat pentru a functiona cu benzina fara Pb in cazul motoarelor pe injectie s-a introdus la un singur cilindru un detector de detonatii care avea rolul de a da o informatie la aprinderea electronica, iar asta modifica ceva ca sa nu mai apara detonatii. biggrin.gif


--------------------
RENAULT Clio IV 0.9 Tce - CT 03 NHH 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 29 Mar 2007, 09:33
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




Salut

Nu are nici o legatura benzina fara plumb cu ce patesti tu. Plumbul se foloseste ca si anti-detonant in benzina, ca sa obti o cifra octanica mai mare. Din cauza ca plumbul se elimina prin gazele esapate, masinile noi au catalizator, dar catalizatorul nu poate sa retina plumbul asa ca s-a scos plumbul si s-au introdus alte substante anti-detonante in benzina, care pot fi retinute de catalizator. Deci nu exista nici o problema la masinile vechi care nu au catalizator. Tu ai o problema cu electrovalva care inchide circuitul de relanti pe camera 1 a carburatorului. Ai o poza cu ea in documentatia de la mine. Cand iei contactul electrovalva se inchide. Incearca sa o dai jos si testeaz-o. Vezi poate nu e stransa destul, si atunci trece benzina pe langa jiglorul din capul ei. Detectorul de detonatii de pe cele cu injectie s-a introdus ca sa poata calculatorul sa modifice momentul in care da scanteie catre bujii in functie de tipul de benzina. Adica sa poti sa bagi benzina cu diferite tipuri de cifra octanica si sa nu ai detonatii. La cele pe carburator aprinderea este reglata sa functioneze cu benzina de 98. Daca-i bagi de 95 o sa mearga destul de bine, dar pierde putin din putere si motorul nu merge perfect "rotund".

This post has been edited by R25_GTS: 29 Mar 2007, 09:36


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianR25TS
post 29 Mar 2007, 13:04
Post #33


ciprianR25TS


Group: Members
Posts: 63
Joined: 26 June 06




Merci frumos pentru precizari o sa-i pun benzina 98 fara plumb.

Adevarul ca cel mai bine mergea cu benzina Shell de 99 sau 98 nu mai tin bine minte, avea o putere mai mare in special la demaraj, motorul mergea frumos si culmea consumul era mai mic ( se apropia de cel din carte 7,6 l in afara fata de 8,5 - 9,2 cat ia de obicei cu CO95 )

Insa daca trageai pe gat un pic cu furtunul ... te axfisia

Vana aia de care spui tu am schimbat-o pentru ca mergea prost si pana la urma mi-a adus cineva alta cu tot cu jiclor. (Un prieten bun cu R20)


--------------------
RENAULT Clio IV 0.9 Tce - CT 03 NHH 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tonda
post 10 Sep 2007, 17:33
Post #34


Tonda


Group: Members
Posts: 6
Joined: 21 May 07
From: constanta




am vazut ca te pricepi , pot sa te intreb cum desfac si io mai usor pompa de ambreiaj ? cica e undeva sub pedalier dar nu stie nimeni exact


--------------------
renault 25 hatchback 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 10 Sep 2007, 18:10
Post #35


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pompa de ambriaj este prinsa pe cutie, aproximativ in fata scaunului drept...urmareste conducta care pleaca din pompa de frana si o vei gasi.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 10 Sep 2007, 18:15
Post #36


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Scuze ca ma bag in vorba, dar am amintiri tare urate cu pompa aia nenorocita de ambreiaj. Am demontat-o si-am pus-o inapoi cu manuta mea si a fost... incantator... Undeva in zona pedalei de ambreiaj ar trebui sa ai 2 prezoane care intra de sub pedalier (prezoanele pompei). Trebuie sa te apleci foarte serios sa le vezi. Eu unul am stat tot timpul cu spatele pe sezutul scaunului soferului, cu capul in jos sub bord si cu picioarele pe spatar smile.gif Prezoanele sunt stranse in interior cu piulite de 10 sau 12 (nu mai tin minte exact) care se pot desface cu o cheie tubulara. Eu le-am desfacut cu o tubulara cu clichet si a fost chin, ca mergea doar vreo 2 clicuri odata smile.gif Toata treaba (demontat + montat) mi-a luat vreo 4 ore. Dupa ce ai dat-o jos ii desfaci olandeza care fixeaza furtunul si... a ta e! smile.gif
Nu cred ca asta e procedura standard, dar eu asa am facut si mi-a iesit figura smile.gif

Da' pot sa intreb si eu ce R25 e ala pe care l-ai trecut in semnatura? Ca eu n-am mai auzit de R25 din 1976...

@cj98czh: ala e cilindrul receptor al ambreiajului, pompa e imediat dupa pedala.

This post has been edited by xcss: 10 Sep 2007, 18:26


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trafalet
post 16 Oct 2007, 18:49
Post #37


NT06DOC-decedat si inlocuit cu Audi 80,Renault Megan,Peugeot 406


Group: Members
Posts: 26
Joined: 16 October 07




Buna tuturor ! Ma bag si eu cu o intrebare: stie cineva un Renault 25,caroseria sau masina cu totul pentru a-mi restaura masina mea ,la un pret mai acceptabil(de preferat cu numere straine)Multumesc anticipat!


--------------------
Opel Vectra 1992 -benzina-1600 cm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nono_ero
post 18 Jul 2008, 15:48
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 10 June 08




am si eu un r25 v6 turbo si as vrea un manual de reparatii complet ca am mici probleme sonda litometrica vitezometru supraincalzire instalatie de racire etc sine ma poate ajuta mailul este nono_ero@yahoo.com


--------------------
renault 25 - sb06rtr 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_maxx
post 21 Jul 2008, 12:51
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 14 March 08




salutare
ma bag si yo cu o intrebare caut de ceva timp un renault25 tx din 90 neinmatriculat sau meinmatriculabil sau lovit pt piese astept sa imi dati de veste


ms anticipat


--------------------
renault 25 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 29 Jul 2008, 19:33
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




Salut. Am o problema care ma roade.Am pus istalatie de GPL de aproximativ 10 luni, periodic o trec pe benzina si o alerg putin sa mai curat injectoarele.Zilele trecute am repetat procedura.Problema- nu sare de 160 km, cu pedala la podea si nu mai are acelasi nerv in ea.Inainte, prindeam 190 foarte repede, mai mult nu i-am dat cu toate ca mai aveam pedala(drumul nu permite viteze foarte mari).Sa nu credeti ca sunt inconstient,imi place viteza dar masina are o varsta si ceva kilometri .Dar ceva nu este in regula si nu-mi dau seama ce.
Astept pareri.


--------------------
Renault 25 TX - DJ06XMJ 1989 Injectie 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 13:46
Dacia