Renault 25 - orice
![]() ![]() ![]() |
Renault 25 - orice
ciprianR25TS |
![]()
Post
#31
|
||
![]() ciprianR25TS Group: Members Posts: 63 Joined: 26 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
Clio IV 0.9 Tce
- CT 03 NHH
2016
|
|||
R25_GTS |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
Salut
Nu are nici o legatura benzina fara plumb cu ce patesti tu. Plumbul se foloseste ca si anti-detonant in benzina, ca sa obti o cifra octanica mai mare. Din cauza ca plumbul se elimina prin gazele esapate, masinile noi au catalizator, dar catalizatorul nu poate sa retina plumbul asa ca s-a scos plumbul si s-au introdus alte substante anti-detonante in benzina, care pot fi retinute de catalizator. Deci nu exista nici o problema la masinile vechi care nu au catalizator. Tu ai o problema cu electrovalva care inchide circuitul de relanti pe camera 1 a carburatorului. Ai o poza cu ea in documentatia de la mine. Cand iei contactul electrovalva se inchide. Incearca sa o dai jos si testeaz-o. Vezi poate nu e stransa destul, si atunci trece benzina pe langa jiglorul din capul ei. Detectorul de detonatii de pe cele cu injectie s-a introdus ca sa poata calculatorul sa modifice momentul in care da scanteie catre bujii in functie de tipul de benzina. Adica sa poti sa bagi benzina cu diferite tipuri de cifra octanica si sa nu ai detonatii. La cele pe carburator aprinderea este reglata sa functioneze cu benzina de 98. Daca-i bagi de 95 o sa mearga destul de bine, dar pierde putin din putere si motorul nu merge perfect "rotund". This post has been edited by R25_GTS: 29 Mar 2007, 09:36 |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
ciprianR25TS |
![]()
Post
#33
|
![]() ciprianR25TS Group: Members Posts: 63 Joined: 26 June 06 ![]() |
Merci frumos pentru precizari o sa-i pun benzina 98 fara plumb.
Adevarul ca cel mai bine mergea cu benzina Shell de 99 sau 98 nu mai tin bine minte, avea o putere mai mare in special la demaraj, motorul mergea frumos si culmea consumul era mai mic ( se apropia de cel din carte 7,6 l in afara fata de 8,5 - 9,2 cat ia de obicei cu CO95 ) Insa daca trageai pe gat un pic cu furtunul ... te axfisia Vana aia de care spui tu am schimbat-o pentru ca mergea prost si pana la urma mi-a adus cineva alta cu tot cu jiclor. (Un prieten bun cu R20) |
--------------------
RENAULT
Clio IV 0.9 Tce
- CT 03 NHH
2016
|
|
Tonda |
![]()
Post
#34
|
Tonda Group: Members Posts: 6 Joined: 21 May 07 From: constanta ![]() |
am vazut ca te pricepi , pot sa te intreb cum desfac si io mai usor pompa de ambreiaj ? cica e undeva sub pedalier dar nu stie nimeni exact
|
--------------------
renault 25
hatchback
1986
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pompa de ambriaj este prinsa pe cutie, aproximativ in fata scaunului drept...urmareste conducta care pleaca din pompa de frana si o vei gasi.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
xcss |
![]()
Post
#36
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Scuze ca ma bag in vorba, dar am amintiri tare urate cu pompa aia nenorocita de ambreiaj. Am demontat-o si-am pus-o inapoi cu manuta mea si a fost... incantator... Undeva in zona pedalei de ambreiaj ar trebui sa ai 2 prezoane care intra de sub pedalier (prezoanele pompei). Trebuie sa te apleci foarte serios sa le vezi. Eu unul am stat tot timpul cu spatele pe sezutul scaunului soferului, cu capul in jos sub bord si cu picioarele pe spatar
![]() ![]() ![]() Nu cred ca asta e procedura standard, dar eu asa am facut si mi-a iesit figura ![]() Da' pot sa intreb si eu ce R25 e ala pe care l-ai trecut in semnatura? Ca eu n-am mai auzit de R25 din 1976... @cj98czh: ala e cilindrul receptor al ambreiajului, pompa e imediat dupa pedala. This post has been edited by xcss: 10 Sep 2007, 18:26 |
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
trafalet |
![]()
Post
#37
|
![]() NT06DOC-decedat si inlocuit cu Audi 80,Renault Megan,Peugeot 406 Group: Members Posts: 26 Joined: 16 October 07 ![]() |
Buna tuturor ! Ma bag si eu cu o intrebare: stie cineva un Renault 25,caroseria sau masina cu totul pentru a-mi restaura masina mea ,la un pret mai acceptabil(de preferat cu numere straine)Multumesc anticipat!
|
--------------------
Opel
Vectra
1992 -benzina-1600 cm
|
|
nono_ero |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 10 June 08 ![]() |
am si eu un r25 v6 turbo si as vrea un manual de reparatii complet ca am mici probleme sonda litometrica vitezometru supraincalzire instalatie de racire etc sine ma poate ajuta mailul este nono_ero@yahoo.com
|
--------------------
renault
25
- sb06rtr
1993
|
|
alex_maxx |
![]() ![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 14 March 08 ![]() |
salutare
ma bag si yo cu o intrebare caut de ceva timp un renault25 tx din 90 neinmatriculat sau meinmatriculabil sau lovit pt piese astept sa imi dati de veste ms anticipat |
--------------------
renault
25
1990
|
|
Petry |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 27 April 07 From: Calafat Dolj ![]() |
Salut. Am o problema care ma roade.Am pus istalatie de GPL de aproximativ 10 luni, periodic o trec pe benzina si o alerg putin sa mai curat injectoarele.Zilele trecute am repetat procedura.Problema- nu sare de 160 km, cu pedala la podea si nu mai are acelasi nerv in ea.Inainte, prindeam 190 foarte repede, mai mult nu i-am dat cu toate ca mai aveam pedala(drumul nu permite viteze foarte mari).Sa nu credeti ca sunt inconstient,imi place viteza dar masina are o varsta si ceva kilometri .Dar ceva nu este in regula si nu-mi dau seama ce.
Astept pareri. |
--------------------
Renault
25 TX
- DJ06XMJ
1989 Injectie 120CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 13:46 |