Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme mari Clio 1.5 dci, ajutor!, Am schimbat toata injectia si tot nu merge!

George Serban
post 3 Jul 2016, 08:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 May 16




Este vorba de un clio 2 din 2002, cel de 60 kw. Recunosc ca am luat teapa dar totusi nu as vrea sa o vand mai departe din moment ce deja am bagat o caciula de bani in ea. In prima faza nu avea demaraj deloc si bordul era pom de craciun. S-a constatat ca valva EGR era stricata. Am inlocuit-o
cu una noua. acum nu se mai aprindea nimic pe bord dar tot nu tragea.
Am dus pompa de inalte si injectoarele la verificat. S-a constatat ca pompa era terminata dar injectoarele ok. (verificate pe stand in fata mea). Am schimbat pompa, curatat rezervor, rampa, conducte, filtru nou (de origine). acum masina pornea si avea demaraj bun dar la rece balbaia si un turatii mari se aprindea "check engine si becul la bujii. Am mai facut o verificare la injectoare tot pe stand si totul ok injectoare bune. Le-au pus la loc (conform procedurii de montaj) si am schimbat service-ul. Intre timp masina pornea tot mai greu si in final cand am ajuns la al 2 lea service nu a mai pornit deloc. A doua zi s-a verificat toata partea electrica, totul ok DAR SURPRIZA: La testul de retur injectoarele erau varza. Am dat jos injectoarele si pompa si am plecat cu ele la Delphi Sinaia pentru reparatii. S-a constatat ca pompa nu avea nicio zgarietura pe ea deci in perfecta stare de functionare. Mi-i s-au dat alte injectoare cu tot cu diagrame si noile coduri. Dupa 2 zile am luat masina di service si aceasta functiona (curatar inca odata rezervorul si toata instalatia si iar filtru nou de origine). dar dupa cateva zile de mers am patit ca dupa ce pornesc motorul sa moara imediat, ulterior am observat de cateva ori ca motorul a dat sa moara ca si cum l-ar fi gatuit ceva. La nun moment dat nu a mai pornit deloc. Am pus test: eroare recirculare gaze si supraveghere raill - presiune prea mare. Cel care a montat injectia (service partener Delphi) a spus ca EGR-ul nu e ok. M-am intors la primul service si am schimbat iar Egr cu unul de origine. Pune testul sterge erorile si totul ok. am mai mers o zi cu ea totul ok dar acum a inceput sa faca iar( da sa moara motorul dupa care isi revine. cateodata porneste la sfert cateodata deloc. Check engine si bujia acum nu se mai aprind dar totusi ma omoara ca nu stiu ce naiba are. Pompa ce am pus-o pe masina este de pe un logan euro 4 dar cu acelas cod cu cea veche. ce am observat cand masina mergea, era ca masina parca dadea in nas putin la decelerare. dupa noul egr pana sa ajung acasa de la service nu mai dadea in nas dar acum e la fel.

Dati-mi niste sugestii ca nu stiu ce sa-i mai fac la dracia asta. sad.gif


--------------------
Renault Clio II 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 3 Jul 2016, 08:14
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Daca unul sau mai multe injectoare dau combustibil mult pe retur....posibil sa fie vreun pistonul afectat de la scurgerea necontrolata de combustibil care topeste pistonul.
Cu o camera endoscopica viziteaza interiorul cilindrului......o sa ai "surprize"!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Serban
post 3 Jul 2016, 08:48
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 May 16




Injectoarele sunt noi iar masina a functionat cateva zile. E posibil sa sa fi intamplat ceva intre timp?


--------------------
Renault Clio II 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 3 Jul 2016, 09:09
Post #4


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Injectoarele noi?......glumesti probabil!
De unde le-ai cumparat noi?
Ca cred ca faci confuzie intre termenul NOU si RECONDITIONAT.....si e MARE diferenta.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Serban
post 3 Jul 2016, 09:20
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 May 16




Reconditionate (pardon). smile.gif dar cu acele fise de control la ele. Repet, nu mi-i lea facut cineva in spatele blocului ci la Delphi. In fine intrebarea era alta daca ma poti ajuta cu un raspuns care ajuta, as fi recunoscator. si mentionez ca sunt alte injectoare nu cele ale masinii. (dar cu coduri care l-ea scris in ecu etc.) iar motorul odata pornit merge rotund nu bate sau tacane nu scoate sunete ciodate. e silentios doar cum ziceam cateodata da sa moara la relanti si porneste cand are ea chef.

This post has been edited by George Serban: 3 Jul 2016, 09:25


--------------------
Renault Clio II 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 3 Jul 2016, 09:34
Post #6


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(George Serban @ 3 Jul 2016, 09:20)
daca ma poti ajuta cu un raspuns care ajuta, as fi recunoscator

Reciteste ce am scris mai sus....sau ignora daca doresti!
Pana nu faci anumite teste/verificari nimeni nu poate sa-ti dea un diagnostic clar....dar dupa parerea e cam naspa!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlueChaos
post 3 Jul 2016, 18:00
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 March 15
From: Bucuresti




Sonde lamda??
Filtru aer?
Garnituri admisie? sa nu fie intarite si sa traga aer fals...


--------------------
Renault Clio 2 2003 1.2 16v Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 3 Jul 2016, 18:30
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




@Bluechaos
Ai remarcat,desigur, ca e vorba despre D.C.I.....


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 3 Jul 2016, 18:50
Post #9


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Pe bandou scrie dCi biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quincy
post 3 Jul 2016, 19:29
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 13 October 06
From: bucuresti




QUOTE
Am dus pompa de inalte si injectoarele la verificat. S-a constatat ca pompa era terminata dar injectoarele ok. (verificate pe stand in fata mea).


La verificarea injectoarelor nu au fost testate si la debitul pe retur?
Cred ca e primul parametru care se verifica la injectoarele de acest tip.


--------------------
renault clio 2 1.5 dci 2004 - b65tmf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 3 Jul 2016, 19:56
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




@RazvanF
Ai dreptate.
Am zis sa fie mai vizibil.


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlueChaos
post 3 Jul 2016, 20:03
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 March 15
From: Bucuresti




QUOTE(dethave @ 3 Jul 2016, 18:30)
@Bluechaos
Ai remarcat,desigur, ca e vorba despre D.C.I.....
*


Am remarcat biggrin.gif
Ce-i drept nu stiu daca le are. Le-am trosnit pe toate? blush.gif


--------------------
Renault Clio 2 2003 1.2 16v Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 3 Jul 2016, 20:07
Post #13


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(BlueChaos @ 3 Jul 2016, 20:03)
Le-am trosnit pe toate? :blush

Ai nimerit cu Filtrul de aer...are!!!!......dar nu-i de acolo problema.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radiostas
post 3 Jul 2016, 21:22
Post #14


FlorinV


Group: Members
Posts: 25
Joined: 8 October 15




Si eu am ceva probleme cu al meu DCI, ce-i drept, masina noua, 2010.......dar nu mecanice.....ci de consum.....au fost desfacute toate anexele motorului si testate si retestate de 3 service-uri si un meserias si tot nu au reusit sa imi spuna de ce consuma mult in oras...peste 15l/100km......motorina....toti zic ca e in parametri si nu are erori....

In fine, din experieta saptamanii trecute, stand pe langa meseriasi si lucrand si la alte masini care nu porneau.....majoritatea DCi-urilor au problema comuna injectoarele......apoi trebuie mers pe senzori...filtre.
Cum mi-a spus un prieten care este specialist RENAULT.....procedura este urmatoarea:
- verifica filtru de aer sa fie ok si sa fie in parametri pe tester.
- schimba filtrul de motorina ca sa fii sigur ca nu sunt pb.
- verifica pompa de inalta presiune sa nu aibe pilitura.
-verifica EGR
- verifica injectoarele pe tester ca presiune si fa-i un test de debit pe retur. Ai grija sa fie calibrate si codul hexa C2I sa fie scris in ECU.
- verifica sonda de oxigen, e vinovata de un fuel ratio naspa ce iti inneaca motorul.

Daca nu a fost umblat la distributie si inainte a mers, o verificare nu ar strica sa nu fie sarita......vezi ca mai ai 2 senzori....unul pe volanta si unul pe cutie.....din cauza lor masina nu porneste sau se opreste si merge balbait.

PS: sunt doar sfaturi....nu sunt mecanic....dar sunt pasionat si ma pricep, studiind si "furand" meseria de la priceputi.


--------------------
Renault Symbol 1.5 DCI 2010 BEST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 3 Jul 2016, 21:29
Post #15


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(radiostas @ 3 Jul 2016, 21:22)
Cum mi-a spus un prieten care este specialist RENAULT.....procedura este urmatoarea:
- verifica filtru de aer sa fie ok si sa fie in parametri pe tester.

Specialistul Renault ne explica cum se verifica filtrul de aer.....pe tester?


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radiostas
post 3 Jul 2016, 22:37
Post #16


FlorinV


Group: Members
Posts: 25
Joined: 8 October 15




QUOTE(espacern @ 3 Jul 2016, 21:29)
Specialistul Renault ne explica cum se verifica filtrul de aer.....pe tester?
*


radmasa.gif Scuze, m-am exprimat eu prost....se verifica filtrul sa nu fie imbacsit....la verificat e vorba de senzorul MAF ( air flow rate ), cel dupa filtru de aer.

This post has been edited by radiostas: 3 Jul 2016, 22:38


--------------------
Renault Symbol 1.5 DCI 2010 BEST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Serban
post 4 Jul 2016, 07:03
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 May 16




da...trebuie sa vad, consumul nu il am mare. azi duc masina la service si revin

This post has been edited by George Serban: 4 Jul 2016, 07:12


--------------------
Renault Clio II 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 5 Jul 2016, 11:12
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




masina din semnatura ai spus ca este "Este vorba de un clio 2 din 2002, cel de 60 kw" inseamna ca este euro 3, de ce ai pompa de injectie euro 4??? "Pompa ce am pus-o pe masina este de pe un logan euro 4 dar cu acelas cod cu cea veche" din cate stiu eu pompa de injectie si injectoarele euro 4 sunt diferite ce cele euro 3, doar supapele de retr din injectoare sunt la fel in rest din cate stiu sunt diferite si la pulferizator iar pompa la fel este diferita ca si presiune ce o face in rampa, daca ai injectoare si masina euro 3 atunci trebuie sa fie si pompa de injectie euro3. poate cei care au schimbat pompa de injectie au pus dupa codul care era pe pompa veche pe masina dar teai gandit poate ca acea pompa a mai fost schimbata odata si a fost pusa una de euro 4 in loc de euro 3.


incearca sa mergi fara mufa la egr si mufa de la senzorul de pe filtru de aer cel din partea dreapta cum te uiti la motor sau partea stanga cum stai la volan are o mufa si un furtunas ce vine de pe admisie presiune turbina. o sa se aprinda cekul dar vezi daca ai diferente lapornire si la mers. atunci masina are egr-ul anulat si sta tot timpul inchis. daca vrei sa se stinga cekul poti pune mufele la loc si dupa cativa km se stinge.

This post has been edited by fsilviu86: 5 Jul 2016, 11:17


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Serban
post 7 Jul 2016, 07:28
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 May 16




Am verificat pompa si la Renault si este identica cu ce am avut si este compatibila cu motorizarea mea. Cea de pe masina a fost originala. In primul rand pornirea greoaie am rezolvat-o prin schimbarea egr-ul (aveam o supapa ieftina care functiona cand si cand).
Cum zicea un coleg mai sus am verificat si pistoanele compresia etc si sunt toate ok.
Acum masina porneste usor in 90% din cazuri fie ca e rece sau cald motorul. Cand porneste merge rotund. S-a constatat ca imi mai face figuri din cauza UCH-ului (calc. confort) care clantane din cand in cand. E drept ca atunci cand nu porneste nu se aude nimic dispre UCH iar cand porneste se aude un "clantz" mai pronuntat. Printre alltele sunt momente cand masina nu se incuie sau nu merge radio ori geamurile el. coboara sacadat. Am gasit cu chiu cu vai un UCH cod ca al meu printr-un prieten in Anglia. Cred ca am sunat la 30 de dezmebrari in Romania si nu am gasit tigania. (un UCH nou costa 3000 ron).
Acum astept sa vina piesa s-o puna, s-o codeze/imperecheze si ce i-o mai facea. smile.gif


--------------------
Renault Clio II 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin&b
post 10 Jul 2016, 15:36
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 20 January 14




Asa ceva...
3 service-uir, dintre care un Delphi, si masina ta e reparata - zic ei
Numai ca nu merge bine, nu functioneaza la parametri
Foarte curios un lucru:
Injectoare gasite fara probleme, verificate pe stand la doua service-uri diferite, dar poma era dusa.
Cand Delphi a verificat pompa, a gasit-o defecta, la fel si injectoarele.
Ceva nu se leaga.
Cum s-au dus asa repede si dintr-o data?
E o regula ca atunci cand poma se duce, urmatoarele sunt injectoarele (imediat, sau chiar in acelasi timp)
Intre pompa si injectoare nu exista filtru care sa retina mizeriile generate de o pompa de inalta dusa, si de aceea injectoarele sufera instantaneu.
Sau cei de la Delphi nu au vrut sa foloseasca injectoarele nereparate dupa rectificarea pompei de inalta?
Sunt tare curios cum e cu UCH-ul...

This post has been edited by cosmin&b: 10 Jul 2016, 15:40


--------------------
THE EARTH ... is ... FLAT !!!
Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Serban
post 13 Jul 2016, 08:59
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 May 16




Delphi le-a gasit pe ambele defecte doar la primul stand s-a constatat ca injectoarele erau bune. Omul le-a testat in fata mea si nu scapau pe retur asa ca nu ma arunc sa acuz. Ulterior cine a facut distributia masinii mi-a pus un filtru mai ieftin si eu banuiesc ca acolo s-a produs ruptura la injectoare. (doar banuiesc nu dau cu parul). La delphi intr-adevar, injectoarele pisau motorina. Acum masina are injectoare reconditionate pompa noua rezervor etc. spalate dumnezeieste etc.
Inca nu a venit UCH-ul dar am facut un mini test si da, cand tin apasat pe mufa aia masina porneste, mereu.
Mai ramane problema cu presiunea mare pe rampa si aici o intrebare catre cine stie:
Ce am observat, parca masina intrerupe in mers intins (deci nu in demaraj nu la relanti).
Pompa este acelas cod ca cea veche dar fiind euro 4 e posibil totusi sa difere regulatorul de presiune si implicit sa regleze o presiune mai mare decat este nevoie motorul fiind euro 3?
Mecanicul a spus ca s-ar putea sa faca presiune prea mare de la motorina. Teoretic se poate dar sa fie doar asta? Acum am schimbat Rompetrolul cu Petron si am bagat si vreo 100 g de ulei 2T la 35 l motorina. Gandesc ca ar trebui sa scada presiunea ungerea fiind mai buna. Doar imi dau cu presupusus sa ma lumineze cei care sunt mai cunoscatori. smile.gif

This post has been edited by George Serban: 13 Jul 2016, 09:04


--------------------
Renault Clio II 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Jul 2016, 09:06
Post #22


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Bagi toate mizeriile in motor s-apoi te miri ca nu merge...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 13 Jul 2016, 09:15
Post #23


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(George Serban @ 13 Jul 2016, 08:59)
Pompa este acelas cod ca cea veche dar fiind euro 4 e posibil totusi sa difere regulatorul de presiune si implicit sa regleze o presiune mai mare decat este nevoie motorul fiind euro 3?
Mecanicul a spus ca s-ar putea sa faca presiune prea mare de la motorina. Teoretic se poate dar sa fie doar asta?

Pompa baga presiune "compresor" si senzorul de pe rampa comuna trimite informatia de presiune la calculatorul de injectie......mergi la un tester si citeste valorile furnizate ca fara datele astea nu poate nimeni sa-ti spuna ceva concret.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Serban
post 25 Jul 2016, 08:18
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 May 16




QUOTE(espacern @ 13 Jul 2016, 09:15)
Pompa baga presiune "compresor" si senzorul de pe rampa comuna trimite informatia de presiune la calculatorul de injectie......mergi la un tester si citeste valorile furnizate ca fara datele astea nu poate nimeni sa-ti spuna ceva concret.
*



Buna ziua. Scriu din nou pentru ca evident inca nu am rezolvat problema.
Ce am remarcat de dimineata : Pompa originala are codul : 8200057225 iar cea care am pus- pe masina H820057225, deci cu un "H" in fata.
Ce am facut :
1. Am comunicat diferenta de cod mecanicului, aceasta a spus ca nu are treaba ca sunt la fel si lucreaza la aceasi presiune.
2. Am pus problema ECU-ului. Mi-i s-au resetat adaptivele (expresia electronistului). L-am intrebat: "Nu cumva e defect ECU si degeaba tot resetezi si rescrii? A raspuns ca nu are treaba,
ca ECU e ok si ca nu are ce verifica la el.

DEGEABA! masina porneste ok de cateva ori dupa care nu mai porneste. trebuie pus testul pe ea, stearsa eroarea de presiune peste limita in rampa, dat de 2-3 ori la cheie dupa care porneste. (concluzia mea dupa cele traite)

Intrebari: Este posibil ca pompa sa nu fie compatibila cu motorul meu sau desi in regula d.p.d. vedere mecanic in regula totusi defecta?
Am probleme cu ECU?

Stiu ca am spus ca pompele au acelas cod pentru ca asa am vazut si eu numarul fiind acelas dar cea care am pus-o pe masina are un "H" in fata. Nu ma judecati ca nu sunt specialist. smile.gif


--------------------
Renault Clio II 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Serban
post 27 Jul 2016, 06:34
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 May 16




Am schimbat pompa. am pus una cod identic, verificata pe stand, la fel face. Mi-a scos peri albi masina asta. Nu stiu ce sa-i mai fac. O prastie de masina.


--------------------
Renault Clio II 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 27 Jul 2016, 07:32
Post #26


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cand s-a umblat la pinionul de antrenare pompa s-a facut alinierea cu senzorul?
Daca nu este aliniat pinionul cu senzorul motorul porneste cu simptomele prezentate de tine......defectului se constata si cu o diagnoza!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Serban
post 1 Aug 2016, 07:45
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 May 16




@espacern: Despre ce senzor este vorba? Pe diagnoza mereu am aceeasi eroare: presiune rampa peste limita si apare doar dupa ce face figuri pornirea. sad.gif
Intre timp mai descriu simtome etc. poate poate....
De la ultima postare, la fiecare pornire am amorsat filtrul cu acea para de amorsare. Am mers 4 zile combinat urban/extra si in jur de 600 km, totul ok. Aseara, am efectuat un drum in urcare unde am mers mai sportiv + clima pornita, cand am lasat-o la relantii a dat sa moara... am mai mers vreo 3 km dupa care am parcat masina. La revenire pe furtunul scurt care iese din para pana in filtru nu mai era motorina deloc.( dupa 2 ore). Am dat mult la para pana sa sa intareasca cat de cat, am pornit dar s-a oprit imediat. La a 2 a cheie a pornit dar a trebuit sa-i fac cateva pedale pentru ca mergea neregulat (sunet stil dacia cand mergea in 3 bujii). parca nu avea motorina... si-a revenit dar la urmatoarea pornire n-a mai luat-o asa usor. a trebuit sa dau cheie lunga, a pornit cu martor motor si bujie aprins. In situatia aceasta masina porneste doar daca o ti cam 30 sec. la o turatie constanta si isi revine. odata ce o stabilizez la o turatie becurile se sting.
"La ochi" aerul il vad venind pe retur din pompa. Injectoarele alea sunt reconditionate, eu etiu, trage aer pe acolo? Altfel la rece nu merge intrerupt gen injector defect...
Cu stima.

This post has been edited by George Serban: 1 Aug 2016, 07:57


--------------------
Renault Clio II 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 1 Aug 2016, 17:43
Post #28


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Depinde acum ...daca pe retur sunt bule de aer mici cat un varf de ac si lipite intre ele atunci este normal daca sunt mari cu distanta intre ele, sau mai grav lipite intre ele atunci poti avea o problema la rampa de retur, deregula acele furtunase de retur care intra in injectoare pot fi cauza sunt din cauciuc care poate fi imbatranit si crapat.
Ziceai ca furtunasul mic de la para de amorsare, cel care da in filtru ramane gol. Dar dupa para de amorsare, cum este? Fara motorina sau cu?


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Serban
post 2 Aug 2016, 07:23
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 May 16




Dupa filtru, in directia de sens catre pompa de obicei raman cateva bule chiar in imbinarea cu furtunul, la fel si pe retur la intrarea in filtru dinspre pompa. din jos de para directia dinspre rezervor asa se observa ca ar fi motorina. referitor la cantitate, cand dau la para dupa un drum mai lung si mers mai sprinten, la primele apasari pe retur vine mai mult aer decat motorina...
Bulele vin in reprize, grupate, sunt mari si au lungimi de 3-8 cm.
Un alt aspect ce l-am observat: Alaltaieri in momentul cand a dat sa moara la relanti mi-a oprit si
compresorul la clima...

This post has been edited by George Serban: 2 Aug 2016, 07:24


--------------------
Renault Clio II 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 2 Aug 2016, 17:08
Post #30


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Pai inseamna ca ai probleme cu aerul pe instalatia de alimentare. Degeaba reconditionezi injectoarele si schimbi pompa daca motorul primeste aer si nu motorina.
Cu pompa veche aveai aceasta problema ?


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 00:35
Dacia