Probleme mari Clio 1.5 dci, ajutor!, Am schimbat toata injectia si tot nu merge!
![]() ![]() ![]() |
Probleme mari Clio 1.5 dci, ajutor!, Am schimbat toata injectia si tot nu merge!
George Serban |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 23 May 16 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio II
2002
|
|||
75AIM |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Am trecut prin ce treci tu si-ti spun eu ce sa faci. Ia de la acvarii un furtun transparent si inlocuieste-le pe cele de la returul injectoarelor pana la furtunul comun si asa o sa vezi care injectoare trag aer in corpul lor cand opresti motorul,eu aveam la 1 si la 2,apoi le poti scoate pe cele defecte si le duci la pompagiu sa le desfaca si sa puna loctite pe filetul ce uneste cele 2 parti ale injectorului,le montezi si gata.Mie mi-a luat 1 an pana am ajuns la solutia asta dar a fost si cea castigatoare.
|
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
George Serban |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 23 May 16 ![]() |
Pai si din cauza asta sa faca presiune mare pe rampa? O sa comunic asta asta la service... acum asa a ramas ca o duc luni si sa i-o las mai multe zile....
|
--------------------
Renault
Clio II
2002
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
acum vine si intrebarea mea pentru ca si eu am avut ceva asemanator acum cativa ani: masina are momente cand porneste sfert de cheie si are momente cand nu porneste deloc?? sau cand tii la automat invarte mai mult si apoi porneste la o cheie mai lunga. am citit undeva ca ai facut si distributia la masina nu cumva nu este pusa distributia la punct ? un dinte daca este pus mai intro parte masina va porni doar in momentul in care semnul de pe pompa de injectie trece corect prin fata senzorului ce este amplasat pe carcasa distributiei. este un senzor cu 3 fire. problema nu este grava daca este pus un dinte maxim doi mai intro parte pt ca nu iti afecteaza supapele doar pornirea si mersul motorului in turatii mai mari si poate si la renati. eroarea care o gasesti pe tester nu mereu este eroare senzor ax cu came A sau camshaft sensor A ( A este senzorul de la distributie si B este cel de la Volanta de pe cutie. eu zic sa faci si o verificare la distributie sa vezi daca semnele sunt puse cum trebuie. si daca iti mai aduci aminte eu am postat odata la tine cu diferentele de pompa de injectie masina fiind euro 3 si tu ai pus pompa euro 4. eu zic sa mai faci si o alta chestie cauta la dezmembrari sau al cineva care are tot masina euro 3 si ia regulatorul de presiune de pe pompa si punel la tine se potriveste perfect doar ca este de euro 3 si vezi ce se intampla. din cate stiu eu ele difera la reglarea presiunii.
|
--------------------
Renault
clio
- BZ 05 LDT
2005
|
|
George Serban |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 23 May 16 ![]() |
Am schimbat pompa cu totul..am pus de euro 3 si am testat-o pe bancul de proba. e ok, regulatorul functioneaza. Senzorul de pe rampa e nou.
Da, masina porneste in general la sfert dar din cand in cand o ia naiba si nu mai porneste. trebuie sa-i dau cheie lunga porneste dar trebuie tinuta turata 20-230 sec. si isi revine. suna exact cum ar merge cu gol de aer, fara motorina. si gata o vreme iar merge bine. cum ziceam ea acuza presiune mare pe rampa, atat. si am pus-o si pe mama testerelor, de fiecare data la fel. iar eu in continuare nu sunt lamurit cu aerul ala asa mult pe retur. deci vine de pe retur, am verificat. Mecanicii in continuare spun ca nu are treaba cu pornirea. Imi pun o intrebare: Oare nu mi-a pus ala de la Delphi naibii injectoare de euro 4? zic si eu? O intrebare prosteasca si ma gandesc ca bubuiau pistoanele ...zic si eu naibii ca nu mai stiu ce sa-i fac. Altfel trage de mananca pamantul, nu se aprinde nimic prin bord, consumul e bun tot ce vrei. |
--------------------
Renault
Clio II
2002
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
injectoarele de euro4 nu se potrivesc pe motor cu calc de euro 3 .. nu va porni masina in veci. aerul pe intalatie poate veni din mai multe locuri de la filtru de motorina daca ai filtru cu senzor de apa poate sa traga aer pe langa acea garnitura de cauciuc, poate sa traga aer pe la oringurile de la mufele de la conducte. poate sa fie un injector care cand opresti motorul sa nu fie etansat cum trebuie daca au fost reconditionate dar toate astea au si nu prea au trea ba cu pornirea. daca zici ca eroarea pe tester este de presiune mare in rampa atunci incearca sa schimbi distribuitorul de la injectoare pt ca ala are rolul de a distribui in mod egal motorina pt fiecare injector in parte cu aceeasi presiune. acel distribuitor este piesa din care ies conductele metalice ce vin la fiecare injector in parte. iar pe el gasesti si un senzor. incearaca sa scoti si mufa de pe acel senzor si vezi ce se intampla. acel senzor citeste presiunea din rampa. daca i scoti mufa masina merge fara probleme doar ca o sa ai eroare pe calculator ca este defect. tu ce senzor ai schimbat cel de pe pompa?? daca da incearca atunci sa faci si ce am scris mai sus. pe tester ce presiune iti arata la relanti in pompa de injectie??
This post has been edited by fsilviu86: 6 Aug 2016, 11:42 |
--------------------
Renault
clio
- BZ 05 LDT
2005
|
|
George Serban |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 23 May 16 ![]() |
@fsilviu86
Am schimbat cam tot: senzorul de pe rampa (de pe acea stea sau distribuitor). Am schimbat pompa de injectie cu totul: am pus una testata pe banc cu acelas cod ca cea veche. Injectoarele le-am verificat si acum cateva zile, sunt impecabile si cica sunt ce-mi trebuie mie. Am cumparat si ecu numai ca nu am apucat sa-l duc sa mi-l imperecheze. Ieri am observat ca din cand in cand vin si pe tur niste bule de aer dar foooaaarte mici. E foarte ciudat ca are momente cand porneste ok si 2-3 zile dupa care o apuca si nu mai vrea. Cu prima ocazie am sa fimez si o sa pun un link sa vedeti si voi. Presiunea la relanti este de 230 bar din ce tin eu minte. This post has been edited by George Serban: 9 Aug 2016, 07:01 |
--------------------
Renault
Clio II
2002
|
|
kretzu77 |
![]()
Post
#38
|
![]() n00b Group: Members Posts: 310 Joined: 14 August 06 ![]() |
Salut George.
Unde ai gasit ECU si la ce pret? |
--------------------
Toyota
Corolla E15/Prius 3
2008 1.4D-4D/2012 Hybrid Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
|
|
George Serban |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 23 May 16 ![]() |
Salut. Pe internet, am cautat dupa cod si am gasit la un centru de dezmembrari la valcea.
|
--------------------
Renault
Clio II
2002
|
|
Meister |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 17 September 09 ![]() |
Salut! Pentru initiatorul topicului, cam cati bani ai bagat pana acum toate testele, piesele etc?
Intreb pentru ca si eu am cam aceleasi probleme si stau sa ma gandesc daca nu cumva sa o dau la remat si sa-mi iau o masina noua. Nu ca m-ar da banii afara din casa ca nu este cazul dar nici sa scot bani din buzunar si sa nu fiu sigur ca se rezolva problema. La mine chestia cu pornitul are istorie lunga de vreo 5 ani (aveam 90k km atunci, acum am 180k). Pornea doar cand vroia ea, dar de cele mai multe ori pornea. Dupa multe service-uri care imi recomandau schimbarea pompei de injectie, fara sa argumenteze unde-i problema (cu toate testerele lor), in fiecare an am rezolvat problema inlocuind un oring de 50 bani de la acea pompa de injectie. Asta dupa ce dadusem bani pe filtre originale (ca vezi doamne ce aveam eu era aftermarket), constatari, testere, drumuri etc. Acum cred insa ca i "s-a infundat" masinii. Porneste 1 secunda dupa care moare imediat si are fluctuatii la ralanti. Doar impinsa mai pot sa ajung de la A la B si cu piciorul pe pedala ca la Daciile vechi sa nu moara motorul. Ideea e fac credit pt 1000 de E sa bag in ea si sa nu iasa nimic sau fac leasing pe 5000 si iau masina noua? Banuiesc ca tu ai bagat mai mult decat atat pana acum in masina, asa-i? |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006
|
|
George Serban |
![]() ![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 23 May 16 ![]() |
Dupa ce am abandonat proiectul clio am zis ca nu-mi mai pasa de ea si fac experimente intre timp achizitionand inca o masina (mai serioasa).
De o luna si ceva am bagat numai motorina Rompetrol si ulei de drujba mol. proportia cam 100 ml la 20 litri motorina. In continuare e mult aer pe instalatie dar masina nu s-a mai oprit de nebuna... Am mai schimbat odata filtrul de motorina de curiozitate sa vad daca mai gasesc pilitura cumva si nu, motorina este curata. Cam atat, cu domnu inainte, bani nu mai bag in ea. Drumuri bune! @meister : Multi bani, comparativ cu ce e ea ca masina multi. in jur de 2000 euro. masina a mai fost 1350, inmatriculatul 500, pt un clio din 2002. la consum e extraordinar de buna dar la cati nervi mi-am consumat preferam sa ia 8% dar sa mearga. Am trecut din nou pe Audi, cu care nu am emotii, Clio l-am dat prietenei sa traga de el pana n-o mai putea. De vandut greu, nimeni nu te crede cati bani ai investit. Cat merg sunt bune dar cand le ia naiba, le ia. ![]() This post has been edited by George Serban: 28 Sep 2016, 07:55 |
--------------------
Renault
Clio II
2002
|
|
Meister |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 17 September 09 ![]() |
Surprinzator si fara sa schimb ceva, de o saptamana merg cu masina si nu a dat niciun rateu la pornire. O fi fost si mai cald afara. Ultimul rateu a fost acum o saptamana, atunci i-am dat un fis cu spray-ul, am dat la cheie de vreo 2 ori, s-a auzit un carait nasol si s-au aprins toti martorii la bord dar a pornit.
La fel am zis si eu ca nu mai bag niciun ban, dar macar o baterie noua, niste bujii si filtre sa-i iau, maruntisuri. Pe pompa de injectie si, doamne fereste, injectoare, nu dau banii nici mort, asta ar insemna avansul pt masina noua. Nici distributia sau ambreiajul nu le mai fac, fie ce-o fi. Daca printr-un miracol ajung cu ea in primavara, ii ridic o statuie in fata portii. De 4 ani de cand am probleme am incercat numai leacuri naturiste, gen turnat apa fiarta pe pompa la -15 grade, ciocanele, supape retur, garnituri, descantece. Anul asta mai adaug rugaciuni. Nu stiu daca tipul de motorina pe care-l bagi are vreo importanta. Eu de exemplu bag Petrom Maxm (pt ca primesc banii decontati pt drumul spre munca), iar pentru drumurile mele private bag Rompetrol 55 parca. De la ambele benzinarii mai bag si varianta mai ieftina. Deci combinatii. Chestii cu uleiuri am incercat o singura data un flacon din ala la vreo 50 lei si daca nu ma insel aproximativ in aceeasi perioada cand au inceput sa apara problemele la pornire. This post has been edited by Meister: 6 Oct 2016, 07:42 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 18:08 |