Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Dispare uleiul din motor, motorul ramane fara ulei la 2000- 3000 km

fsilviu86
post 9 Jan 2016, 17:12
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




Am un clio 15 dci 82 cp din 2005 cu 223456 km la bord rali facuti de mine. de ceva vreme am inceput sa raman fara ulei in motor, am completat odata si a disparut iar dupa aproximativ 2000 km, am fost la mecanic si imi spune ca am turbina varza si trebuie schimbata, stiam ca am probleme la turbina scoatea un fluierat si din cand in cand se mai bloca si isi dadea drumul singura sau trebuia invartit de paleti cu o tubulara de 7 si pe deasupra cand o calcai chiar si usor scotea fum. in fine am schimbat turbina cu una buna luata de pe o masina lovita facuta tandari cu km putini. am pus o pe masina si parca sa simtit ceva diferente, tragea mult mai bine si nu mai scotea fum. astazi am fost plecat cam 200 km si pe drum cand urcam un deal in loc sa accelerez masina scadea in turatie si in viteza, dar nu scotea fum pur si simplu nu mai tragea. daca opream motorul si il porneam iar tragea ca noua. mai mergea cativa km si tot asa. daca opream motorul si il porneam in secunda urmatoare mergea fara probleme. intre timp sa aprins chekul, am ajuns acasa cu chiu cu vai si am desfacut egr-ul care era cam afumat, lam curatat bine lam pus pe masina pornit masina merge ok dar parca nu trage cum ar trebui. acum problema este unde se duce uleiul si de ce nu trage iar masina bine decat dupa ce opresc motorul si il pornesc iar. in corpul de la egr am gasit ulei. sa fi ramas in interculer ulei de la cealalta turbina care il arunca afara? dar de ce dispare uleiul din motor? toti care sau uitat la masina au spus ca motorul nu gazeaza am facut si test de presiune la pistoane si a iesit bine spun tot mecanicii cei de la reprezentanta reno buzau, turbina nu mai arunca uiei este uscata pe paleti pe cand cea veche era plina deci asta nu mai arunca ulei.


poate ma ajuta cineva cu o idee ... ma m saturat sa completez cu 2 litrii de ulei la fiecare 2000 3000 km ...


acum am fost la masina si am facut o diagnoza cu ddt200 , am cablu si am urmatoarele erori la prima citure care se pot vedea in prima poza, apoi dupa ce am sters erorile nu mai apare nici o eroare, apoi pornesc motorul si apare o singura eroare care inca nu stiu ce este dar daca o sterg acum si pornesc motorul oar nu mai apare, daca opresc motorul i il pornesc iar si dau citire apare, si tot asa, este singura eroare care apare si ramane dupa stergerea tuturor erorilor.

mai am o intrebare cilindru unu care este cel de langa volanta sau cel de langa distributie?? ca vad in prima citire o problema cu un injector de pe cilindru 1.

This post has been edited by fsilviu86: 9 Jan 2016, 17:33


Attached thumbnail(s)
eroare_1.png ( Size: 46.33k ) Number of downloads: 808
eroare2.png ( Size: 54.46k ) Number of downloads: 818


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 11 Jan 2016, 09:12
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Eroarea care reapare este legata de sistemul de preincalzire la pornire (bujie incandescenta arsa/conexiune proasta etc); referitor la consumul de ulei, trebuie sa verifici si filtrul de aer ca daca este infundat (plin de ulei), este posibil sa absoarba vapori de ulei prin epuratorul de ulei de deasupra chiulasei sau poate chiar acest epurator este imbacsit cu ulei si nu-si mai face treaba; mai intai verifica filtrul de aer si revino cu informatii.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 11 Jan 2016, 15:13
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




Astazi am desfacut tt de la sistem egr pana la filtre si furtune turbo, toate erau pline de ulei. dupa ce au fost curatate si si montate la loc au fost sterse toate erorile si masina porneste sfert de cheie ca si pana acum dar cu o problema care ma pus pe ganduri, scoate un fum albastru albicios cand o turezi. toti cei de la service au zis ca este problema de segmenti si ca mananca ulei. pe langa fumul albastru albicos pe teava de esapament cand o turezi la 2000 2500 ture sar niste picaturi ce seamana cu ulei, cei de la service au spsus ca e posibi sa fie condens cu funingine de pe esapament sau poate sa fie chiar ulei care il arunca afara deaici rezultand si disparitia uleiului din motor. astazi am copletat la nivel cu ulei si sa vedem cat timp dureaza uleiul in motor. momentan motorul se tureaa bine trage bine doar ca scoate un fum albastru albicios si destul de inecacios.


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 11 Jan 2016, 15:54
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Daca ai verificat compresia poti sa elimini din start faptul ca segmentii pot fi uzati; verifica ce ti-am spus eu si revino cu detalii.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 11 Jan 2016, 20:05
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




ce ai spus mai sus au fost verificate, acum a aparut alta problema cand motorul este rece merge perfect dupa ce se incalzeste incepe si tremura la relanti si in mers nu am putere sau dintr o data i da drumul la motor sa functioneze corect si dontr o data i taie puterea si da in nas ca la dacie cand aveai probleme cu platina de se intrerupea motorul. am pus iar testerul pe ea si nu apare nici o eroare. am rezolvat si problema cu acea bujie care era arsa, acum nu mai apare nimic. citeam pe forum de un Senzor temperatura aer admisie poate sa fie din cauza lui?? cand e rece motorul sa functioneze corect si cand e cald nu? ciudat este ca daca opresc motorul si il pornesc iar in secunda urmatoare motorul merge perfect pentru cateva minute maxim 2 3 minute apoi iar tremura nu mai trage isi da drumul iar tremura pana cand ajung la destinatie sau repet oprirea motorul si pornirea lui.
mai spunea cineva pe forum ca a avut probleme de la pomp de injectie avea probleme cu presiunea.... pe diagnoza presiunea in injectoare a iesit ceva de 230 bari sau parca asa am inteles ceea ce ar fi bine dar poate nu tot timpul.
senzorul presiune admisie ce face mai exact ca am vazut ca din cauza lui egr ul functioneaza sau nu ... poate sa fie problema si de la el?? sau doar in mers se simte diferenta? pentru ca la mine este problem si la relanti si in mers

This post has been edited by fsilviu86: 11 Jan 2016, 20:08


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 11 Jan 2016, 20:40
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Verifica injectoarele pe banc. E posibil sa ramana un injector blocat pe deschis sau sa aiba scapari. Si pana la urma ai aflat cum dispare uleiul?


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 18 Jan 2016, 09:02
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




uleiul am descoperit unde se duce, il mananca probabil segmentii sau dus, sambata viitoare i fac segmentare la motor. problema care o am acum este asa cum am spus si mai sus merge ce merge masina si nu mai trage apoi daca opresc motorul si il pornesc merge bine si tot asa. am schimbat senzorul presiune admisie, senzor temperatura aer, o perioada de aprox 2 zile nu mai facea si mergea bine, acum iar face si porneste si mai lung si cand porneste sta cateva secunde si se opreste, pirnesc iar iar se opreste i dau iar cheie si daca nu o turez putin peste 1000 ture se ipreste iar. merge putin intrerupt ai pe urma isi revine.


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Jan 2016, 09:13
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Poti schimba segmenti degeaba...daca motorul e terminat.
Verifica daca ai posibilitatea starea pistoanelor....sa nu fie topite.
Motoarele astea se schimba nu se repara....daca vrei costuri rezonabile!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 18 Jan 2016, 09:23
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




QUOTE(fsilviu86 @ 18 Jan 2016, 09:02)
uleiul am descoperit unde se duce, il mananca probabil segmentii sau dus, sambata viitoare i fac segmentare la motor. problema care o am acum este asa cum am spus si mai sus merge ce merge masina si nu mai trage apoi daca opresc motorul si il pornesc merge bine si tot asa. am schimbat senzorul presiune admisie, senzor temperatura aer, o perioada de aprox 2 zile nu mai facea si mergea bine, acum iar face si porneste si mai lung si cand porneste sta cateva secunde si se opreste, pirnesc iar iar se opreste i dau iar cheie si daca nu o turez putin peste 1000 ture se ipreste iar. merge putin intrerupt ai pe urma isi revine.
*




Cum ai ajuns la concluzia asta?


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 23 Jan 2016, 19:49
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




nu am nici un piston topit, pur si simplu scoate fum albastrui pe teava de esapament. am fost la un alt mecanic si surpriza a gasit epuratorul de gaze stricat, membrana din intrior era rupta si cica pe acolo in loc sa circule doar gaze fara ulei la mine trecea si uleiul, furtunul de la turbo cel care vine in capul turbinei din filtru de aer de unde este pus epuratorul de gaze in jos era plin de ulei. am curatat furtunul inlocuit epuratorul cu unu nou completat cu ulei si acum o sa verific uleiul in functie de km pe care i face. problem cu motorul care nu avea putere din senin si isi revenea dupa ce il opream si il reporneam am rezolvato fiind de la egr, am inlocuit toata supapa cu una buna si acum merge fara probleme. o sa revin cu detalii dupa ce fac cel putin 2000 km sa vedem nivelul la ulei.


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 24 Jan 2016, 12:42
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




QUOTE(CipTal @ 11 Jan 2016, 09:12)
Eroarea care reapare este legata de sistemul de preincalzire la pornire (bujie incandescenta arsa/conexiune proasta etc); referitor la consumul de ulei, trebuie sa verifici si filtrul de aer ca daca este infundat (plin de ulei), este posibil sa absoarba vapori de ulei prin epuratorul de ulei de deasupra chiulasei sau poate chiar acest epurator este imbacsit cu ulei si nu-si mai face treaba; mai intai verifica filtrul de aer si revino cu informatii.
*



Deci am avut dreptate.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 25 Jan 2016, 09:06
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




da ai avut dreptate in legatura cu epuratorul de gaze, si am schimbat si filtru de aer care arata jalnic de imbacsit si schimbat la culoare cu toate a nu cred ca are mai mult de 3000 4000 km de cand a fost schimbat. eu fac schimbul de ulei cam odata pe luna deoarece fac cam 10000 km pe luna, masina fiind folosita in cadrul firmei mele si alerg cu e cam in toata tara. in prezent masina are 228456 km reali.


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 17 Feb 2016, 11:00
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




Asa cum am spus o sa revin cu detali dupa ce masina face 2000 3000 km. Si iata ca au trecut numau 2000 de km si sa aprins iar service-ul de la ulei, scot joja si uleiul a disparut. Am observat ca uleiul dispare numai cand fac drumuri lungi, gen plecdin ct in bz sau mai stiu eu pe unde prin tara. daca merg cu ea pe oras nu dispre uleiul din motor. Am vb cu un mecanic in bz care se ocupa numai de dacia reno si o sa ajung la el sa fac segmentare si sa schimb tot ce este uzat la motor. alta varianta nu gasesc unde se duce uleiul din motor in numai 2000 km undeva la 2 liri completat si ajuns la nivel.


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 17 Feb 2016, 11:14
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Ai verificat si turbosuflanta? Daca pierde ulei pe la unul dintre simeringuri? Exista si seturi de reparatie pentru turbosuflanta dar atentie ca dupa ce o repari trebuie obligatoriu echilibrata.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 17 Feb 2016, 11:56
Post #15


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Eu banui semeringurile de supapa duse in cazul tau ... nu cred sa aiba treaba cu pistoane/segmenti ... doar daca nu s-au aliniat segmentii pe unul din pistoane (destul de greu) ...

Turbo din nou de verificat, cu toate ca daca era de vina la asa consum de ulei o cam lua motorul tau pe ulei ..

Banuiesc ca ai verificat vasul de antigel si nu este pe acolo uleiul ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 17 Feb 2016, 13:32
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Da. Ai dreptate. Acum am vazut ca turbina a fost schimbata. Dar..exista un dar...daca turbo a fost luata SH exista un anumit grad de incertitudine asa ca iti recomand sa mai verifici inca o data daca pe traseul de admisie aer motor apare ulei provenit de la turbosuflanta. Macar sa fii convins ca ai eliminat turbosuflanta din ecuatie. Nivelul antigelului este usor de controlat apoi daca totul este in regula raman simeringurile de supapa de schimbat; acum am vazut ca deja ai verificat si compresia motorului, daca era in regula nu te mai gandi la segmenti aliniati sau uzati. Parerea mea

This post has been edited by CipTal: 17 Feb 2016, 19:06


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 21 Feb 2016, 21:24
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




ulei la turbina nu am , turbina este luata de pe o masina cu foarye putini km si nu fluiera merge foarte bine, semeringurile de la supape se schimba greu? adica trebuie data chiuloasa jos? inca nam ajuns cu masina la mecanic din motive personale de sanatate. pe unde ar trebui sa verific la turbo daca am ulei? eu am interculer la masina si am doua furtune mari. inainte sa schimb turbina aveam ulei in egr, dupa ce am schimbat turbina egr curat fara ulei. vasul de antigel este curat am antigel verde si este curat fara urme de mizerie sau ulei.

This post has been edited by fsilviu86: 21 Feb 2016, 21:25


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 21 Feb 2016, 22:41
Post #18


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(fsilviu86 @ 17 Feb 2016, 11:00)
Am vb cu un mecanic in bz care se ocupa numai de dacia reno si o sa ajung la el sa fac segmentare si sa schimb tot ce este uzat la motor.

Reciteste ce am scris (si repetat pe forum) la #8......inainte sa mergi la mecanic.
Schimb turbina SH/noua nu rezolva problema la un motor care trebuie schimbat....nu reparat pe "genunchi".


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 22 Feb 2016, 09:27
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Pentru simeringuri, obligatoriu se demonteaza chiulasa; se inlocuieste apoi si garnitura de chiulasa, garniturile de la galeriile de evacuare si admisie; pentru verificare urme ulei, trebuie sa scoti unul din furtunele dintre turbo si intercooler sau intre intercooler si admisie motor (se slabeste colierul de fixare si se scoate un capat al furtunului).

This post has been edited by CipTal: 22 Feb 2016, 09:28


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 22 Feb 2016, 09:49
Post #20


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Urme de ulei pe furtune si intercooler este la orice masina.. sa nu fie mult ca atunci este o problema.

Eu prima data as face ce zice Espacern ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 22 Feb 2016, 09:55
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Si eu as face ce scrie Espacern dar trebuie sa verific inainte sa iau o decizie ; in cazul asta trebuie sa ma conving ca motorul este "dauna totala" ca sa iau unul SH.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 22 Feb 2016, 10:03
Post #22


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Incepe cu un test de compresie ... este un test simplu si nu implica desfacerea motorului.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 22 Feb 2016, 10:10
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




In prima postare scrie ca a facut test de compresie si este in regula. Tu ai dreptate si eu as incepe cu un test de compresie. Este o verificare simpla dar esentiala.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 22 Feb 2016, 15:03
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




la testele de compresie a iesit bine pentru un motor care are 230000 km, adica cei de la service reno constanta au spus ca normal si teoretic nu ar trebui sa manance ulei la cuma iesit la compresia pistoanelor. o sa caut fisa care au scos-o in urma testului si o atasez sa o vedeti cu totii. unii au spus ca este de la turbina, am schimbat turbina cu una buna pentru ca a ei scotea un fluierat la rece pana se incalzea si am dat pe seama turbinei si consumul de ulei, acum dupa schimb nu se vede pe nicaieri ulei este totul uscat in jurul tubinei la fel ca si pana acum, iar pe furtunul ce duce la interculer este foarte putin ulei ceea ce cred ca este normal. inainte sa schimb turbina avea fosrte mult ulei in egr, acum nu mai am deloc, am scos egr-ul este curat adica este foarte putin afumat. acum ceva vreme am avut probleme cu epuratorul de ulei sau gaze se sparsese membrana si trecea mult ulei, acum am schimbat acel epurator si nu mai am ulei pe furtunul de aer turbina. duminica cund am schimbat filtru de motorina mi sa parut ca este burta masinii uda parca de ulei, problema este ca nu am putut sa ma bag sub ea din cauza ca doar ce plouase afara dar masina nu era miscata de doua zile de cand vremea era frumoasa deci exclus apa de la rulat pe sosea. astazi o sa merg cu ea si o urc pe un elevator ceva si sa vad ce este poate totusi pierd uleiul si nu il mananca.

o sa atasez niste poze cu motorul care este foarte curat doar ca pe scutul metalic pare a fi ulei.

<span class='edit'>22 Feb 2016, 15:31:</span>
Poze

mie mi se pare ca da pe la termoflot sau cum i spune, daca nu spun bine sa ma corectati. dar o sa merg sa dau scutu jos si sa vad exact pe unde sa ulei.

This post has been edited by fsilviu86: 22 Feb 2016, 15:33

Attached thumbnail(s)
IMG_20160222_151908.jpg ( Size: 2.84mb ) Number of downloads: 482
IMG_20160222_151927.jpg ( Size: 2.12mb ) Number of downloads: 458
IMG_20160222_152047.jpg ( Size: 2.35mb ) Number of downloads: 441
IMG_20160222_152142.jpg ( Size: 3.07mb ) Number of downloads: 88
IMG_20160222_152210.jpg ( Size: 1.97mb ) Number of downloads: 82
IMG_20160222_152241.jpg ( Size: 2.26mb ) Number of downloads: 83


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 22 Feb 2016, 16:14
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Surubul de ulei de jos e strans bine ? E buna saiba ?
La mine curgea uleiul pe acolo. Am schimbat surubul si saiba aia cu unele noi si nu mai am problema asta. Se vede usor daca dai scutul jos si te uiti de sub ea.


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 22 Feb 2016, 16:34
Post #26


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Cat ulei poate sa piarda pe la buson?...Lui ii dispar 4 litri de ulei la 3000 de km.
Poate ai baia de ulei fisurata...putin probabil ca ai scut metalic sau garnitura ei.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 22 Feb 2016, 17:06
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




nu dispare chiar 4 litrii, daca citeai bine ce am spus mai sus completez la 2000 3000 km cu maxim 2 litri de ulei. am dat scutul jos si oarecum pot spune ca pierd ulei si la busonul de golire. doar partea de jos de la baia de ulei este uda de ulei si in jurul busonului. el este strans dar probabil nu mai este buna garnitura. o sa merg maine si o sa cumpar o garnitura scot uleiul curat bine si strang busonul cu alata garnitura noua.


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 22 Feb 2016, 17:54
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Ok.Si pana accum nu ai observat chestia asta banala? Si oricum cateva picaturi nu justifica 2 litri. Eu cred ca simeringurile de supape raman problema principala...dovada si fuumul albastrui si inecacios...

This post has been edited by CipTal: 22 Feb 2016, 18:10


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 22 Feb 2016, 18:00
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




sincer nu pentru ca am scut pe tot motorul si nu lasa pete pe asfalt. probabil doar in mers arunca ulei pe la buson din cauza presiunii din motor, pentru ca toata burta masinii pana pe la jumatate este plina de ulei. o sa merg la o spalatorie si o sa dau o mana de apa.


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 22 Feb 2016, 18:11
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Scutul este plin de ulei de la schimburile de ulei anterioare


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 17:19
Dacia