Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Climatronic, 2500 rtm opreste compresoru

amilo
post 3 Jun 2015, 18:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 13 August 08




Revin cu aceaste problema la care NU s-a gasit remediul!

Bordura mica de 7cm,abur pe toate aerisirile!

Incepand de atunci la depasirea a 2500 rotatii se opreste compresorul si baga aer cald!

Se pierde freonul ,NU SE STIE , pe unde...mai am de cautat in Bord!Climatronicul porneste cand vrea el ,mai mult NU!

Scimbat Uscatorul,senzorul ce merge la uscator,!senzorul !de la radiator,si multe erori PERMANENTE
CURATAT SENZORUL DIN OGLINDA.

DF 126 -NO INSTRUMENT PANEL MULTIPLEX
DF 120 MISING AIRBAG ULTIPLEX
DF 030 CAPACITATE CONTROL COMPRESOR
DF 035 CO TOXICITY SENSOR CIRCUIT
DF 036 NO TOXICITY SENSOR CIRCUIT
DF 033 VERIFICATI NIVEL REFRIGERANT

MENTIONEZ CA AERUL MERGE CEVA TIMP SI APOI AER DE AFARA,CLIMATRONICUL PLECA PE 2 TREPTE FRONTAL SI PICIOARE!

CINEVA A REZOLVAT ASTA CU ROTAIILE?

FREON BAGAT DIN LUNA IN LUNA.

MULTUMESC


--------------------
renault Laguna 2 2003/1.9 dci - B 06 MAW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 3 Jun 2015, 19:50
Post #2


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Daca trebuie sa incarci din luna in luna, e clar ca ai o fisura pe undeva. Mai ales ca zici ca de la 2500 nu mai baga rece, probabil si racirea motorului ti-e proasta.

Verifica: compresorul, condensorul, conductele de AC, evaporatorul.
Cel mai probabil ai o conducta fie fisurata fie invechita, ca sunt unele care au niste elemente sensibile(bilute) si alea se cam duc naibii dupa 10 ani...

Iti pot recomanda service-ul la care am fost eu, sunt ceva mai scumpi, dar iti vor gasi problema garantat. http://www.acauto-bucuresti.ro/ Eu pierdeam tot freonul de pe o zi pe alta pentru ca aveam condensorul mai bine de jumatate plin de ulei (deci nici macar cu plin de freon nu imi baga rece) si aveam o conducta care avea o crapatura cat unghia de lata.

Este acolo un baiat inalt, mai slab, cu voce mai groasa, stai pe capul lui sa verifice tot biggrin.gif


This post has been edited by renodood: 3 Jun 2015, 19:50


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ardelut
post 5 Jun 2015, 19:15
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 21 September 08




Ca să nu mai deschid alt topic : am fost la reîncărcat instalația , scos 430 ml , băgat 650 ml și uleiul aferent . Toate bune , etanș , fără erori . Totuși , ca și la colegul de mai sus , în sarcină se decuplează compresorul și mai pornește când vrea el . Presiunea în instalație urcă în acele condiții ( de sarcină ) la 22 bar. După repornire , în mers normal , stă pe la 17-18 , adică prea mult și eficiența este redusă . Temperatura la vaporizator undeva la 10-12 grade , adică tot prea mult . Scos 200 ml freon , presiunea în sarcină tot urcă la 18-20 bar și compresorul decuplează . Ce mi-a propus servisarul , o spălare a instalației care ar fi posibil să fie înfundată pe undeva . E posibil ( real ) , pot fi și alte cauze mai la îndemână și mai simplu de rezolvat ? Omul este clar priceput însă , când e vorba despre Laguna , știu că sunt și posibilități care sfidează logica , de asta întreb .
Repet , nici o eroare pe tester .
Mulțumesc anticipat pentru orice sugestie .

Ei , nici o sugestie ?

This post has been edited by ardelut: 6 Jun 2015, 15:56


--------------------
Renault Laguna 2 2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw - MS 07 NAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ardelut
post 7 Jun 2015, 13:45
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 21 September 08




Ei, nici o sugestie ?


--------------------
Renault Laguna 2 2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw - MS 07 NAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inchizitor
post 8 Jun 2015, 13:40
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 26 May 05
From: Bucuresti




revin si eu cu problema mea,
Am o laguna2.0 benzin si la cuplarea AC in zona 3000-4000 compresorul scoate un zgomot ciudat ca de uruit.
Amschimbat urmatoarele cu piese noi: compresor (de 2 ori) role intinzaotare filtru deshidrator , conducat AC cea cu amortizorul pe ea , rulmenti alternator , fulieservo , senzor presostat de pe radiatorul de ac , nu mai am ce saschimb smile.gif)) de bagat ac baga foarte rece dar ma deranjeaza zgomotul. daca imi este permis sa pun un link de pe youtube unde cineva cu o laguna ca mea are acest simptom


--------------------
Dacia SuperNova 2003 - B-40-LBC
Laguna 2.0 Benzin 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PuscasMarin
post 8 Jun 2015, 16:32
Post #6


Membru cotizant


Group: Members
Posts: 398
Joined: 26 February 08
From: Brasov




Si eu sunt curios de rezolvarea cu oprirea compresorului la 2500 de rotatii.

La mine nu pierde freon si tot se opreste.

De vreo 3 ani tot sap pt. o rezolvare si m-am lasat pagubas ...se pare ca este unul din acele mistere ale renault-ului


--------------------
Renault Laguna Expression Grandtour 1.9 dci 2004 F9Q670
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ardelut
post 8 Jun 2015, 19:04
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 21 September 08




Păi nu-i un mister , este o soluție constructivă pentru a avea mai multă forță când este cazul. Problema , în cazul meu , este presiunea mare din instalație și faptul că repornește greu când se oprește .


--------------------
Renault Laguna 2 2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw - MS 07 NAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 8 Jun 2015, 19:33
Post #8


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(inchizitor @ 8 Jun 2015, 14:40)
revin si eu cu problema mea,
Am o laguna2.0 benzin si la cuplarea AC in zona 3000-4000 compresorul scoate un zgomot ciudat ca de uruit.
Amschimbat urmatoarele cu piese noi: compresor (de 2 ori) role intinzaotare filtru deshidrator , conducat AC cea cu amortizorul pe ea , rulmenti alternator , fulieservo , senzor presostat de pe radiatorul de ac , nu mai am ce saschimb smile.gif)) de bagat ac baga foarte rece dar ma deranjeaza zgomotul.  daca imi este permis sa pun un link de pe youtube unde cineva cu o laguna ca mea are acest simptom
*


Acelasi zgomot il am si eu de 7 ani deja, am schimbat ca tine 1 compresor, cureaua de accesorii de 2 ori, role etc. Initiam am crezut ca e ambreiajul compresorului de vina, dar de vreme ce asa mi-a facut mereu de cand am luat-o, chiar si cu componente diferite, nu mi-am mai batut capul.

E un zgomot metalic, cumva, pe care cel mai usor il auzi daca mergi printr-o zona inchisa, cu ecou bun. Am mai auzit asta la alte 2 lagune, deci tind sa cred ca e vorba de componente alese prost pe termen lung.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iglu
post 8 Jun 2015, 23:31
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 10 May 08




QUOTE(PuscasMarin @ 8 Jun 2015, 17:32)
Si eu sunt curios de rezolvarea cu oprirea compresorului la 2500 de rotatii.

La mine nu pierde freon si tot se opreste.

De vreo 3 ani tot sap pt. o rezolvare si m-am lasat pagubas ...se pare ca este unul din acele mistere ale renault-ului
*



Uite o posibilă rezolvare: http://www.reno.ro/compresor-clima-page-4-t147481-s90.html

Firele de la compresor (ori dai scutul jos, ori mergi pe pipăite) sunt atât de scurte încât fac unghi de 90 în loc de o mică buclă. La mine unul din fire era rupt, l-am prelungit și asta a fost tot. Spre disperarea celor din reprezentanta care imi pregatisera un deviz de peste 5000 de lei pentru inlocuire compresor și kit de accesorii...

Baftă!


--------------------
Renault Laguna II 2003 / 1.8 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PuscasMarin
post 10 Jun 2015, 09:46
Post #10


Membru cotizant


Group: Members
Posts: 398
Joined: 26 February 08
From: Brasov




Multam de sugestie !

Am sa verific si firele, poate deslusim misterul !


--------------------
Renault Laguna Expression Grandtour 1.9 dci 2004 F9Q670
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inchizitor
post 22 Jun 2015, 13:18
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 26 May 05
From: Bucuresti




renodood la tine iti pleaca ventilatorul pe treapta 2 sau pleaca doar pe 1 ca aici cica e cauza creste presiunea prea mult in instalatie si nu se raceste corespunzator.
nu ma intrebati ca am schimbat sonda dupa radiator si radiatorul de ac noi,


--------------------
Dacia SuperNova 2003 - B-40-LBC
Laguna 2.0 Benzin 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 23 Jun 2015, 19:20
Post #12


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Pleaca de pe prima, normal. Adica pleca, de cateva saptamani mi-e ars modulul de rezistente de langa blocul ventilator si mi-a fost lene sa schimb rezistenta aia termica, asa ca am doar 2 trepte, 0 si 4 biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorulik
post 29 Jul 2015, 13:46
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 22 September 07




QUOTE(PuscasMarin @ 10 Jun 2015, 09:46)
Multam de sugestie !

Am sa verific si firele, poate deslusim misterul !
*


Păi a deslușit cineva misterul decuplării compresorului ???????????
Și eu am început să pățesc acest lucru și e cam deranjant, mai ales la 40 C.


--------------------
renault laguna 2 2002 1,9 dci privilege 140 hp - vn 05 adz
DORULIK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anecula_08
post 29 Jul 2015, 20:53
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.871
Joined: 3 March 08
From: Bucuresti




Salut băieți, am și eu o problemă, îmi decuplează AC-ul în jurul valorii de 3000 rpm, în special în treptele inferioare, în treaptă 5 la 4000 rpm nu sunt probleme. Are cineva o sugestie pt cauza-rezolvare? Firele de la mufe sunt ok la prima vedere, dar cum pot verifica dacă sunt întrerupte pe undeva pe traseu? Mulțumesc.


--------------------
Dacia Solenza Europa cu AC - 1.4 MPI / Renault Laguna 2 Facelift - 1.6 16v / Dacia Logan Stepway - 1.0 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iglu
post 29 Jul 2015, 23:15
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 10 May 08




Și la mine la prima vedere erau OK, dar cand am tras de ele se țineau doar într-o bucata de izolație. Trageți de fiecare fir în parte și vedeți care se lungește, acela este rupt.


--------------------
Renault Laguna II 2003 / 1.8 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 30 Jul 2015, 14:00
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




Ca sa nu deschid un nou topic, am sa scriu aici, caci am o mica nelamurire legata de clima.
Mai exact, cand pornesc clima, incepe sa fluctueze relantiul foarte putin. Si cand zic foarte putin, ma refer la faptul ca e aproape insesizabil daca nu belesc ochii ultra atent. Estimativ, dupa ochiu' meu de "expert" as putea spune ca fluctuatia este de vreo 10-15rpm, deci aproape insesizabil. E normal? Nu e normal?


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 30 Jul 2015, 14:26
Post #17


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




logic pentru ca se cupleaza compresorul pe accesorii si motorul trebuie sa traga mai tare putin...fluctueaza pana se stabilizeaza


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PuscasMarin
post 3 Aug 2015, 12:14
Post #18


Membru cotizant


Group: Members
Posts: 398
Joined: 26 February 08
From: Brasov




Am verificat si eu firele din mufa AC care intra in compresor si unul din fire a cedat s-a rupt sau era rupt la intrarea in mufa.

Ciudat e ca, compresorul functioneaza in continuare, baga aer rece totul ok, ramane de vazut daca se mai opreste la peste 2500 de rpm.

Se poate repara acel fir cu mufa existenta sau am nevoie de alta mufa ?



--------------------
Renault Laguna Expression Grandtour 1.9 dci 2004 F9Q670
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 4 Aug 2015, 18:13
Post #19


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Daca poti repara cu firul respectiv, e aceeasi poveste, cat timp e continuitate in circuit.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristianalin85
post 8 Aug 2015, 00:00
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 20 June 15
From: dr tr severin




Va salut, zgomotul metalic ce se aude in momentul cuplarii Ac-ului, la mine se datora fuliei de la alternator, din cauza ei am schimbat o rola intinzatoare de la cureaua de accesorii, dupa ce am schimbat fulia, totul e perfect, zgomotul a disparut, maine o sa fac si o poza la acea fulie dac va intereseaza.
Si la mine se opreste aerul la peste 2100-2200 turatii, insa nu am observat sa fie vreun fir intrerupt la compresor, o sa studiez mai in detaliu la urmatoare ridicare pe rampa, pana atunci merg batraneste la 2000 turatii schimb treapta, pana la 100km/h si atunci gat acu accelerarea:D


--------------------
renault laguna 2 laguna 2 2003 Expression - MH85CRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inchizitor
post 8 Aug 2015, 00:23
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 26 May 05
From: Bucuresti




Ai schimbat fulia si cei doi rulmenti ???


--------------------
Dacia SuperNova 2003 - B-40-LBC
Laguna 2.0 Benzin 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristianalin85
post 8 Aug 2015, 01:05
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 20 June 15
From: dr tr severin




doar fulia de la alternator, niciun rulment dat alternator jos, folosit o cheie speciala cu foarte multe colturi, gen soare desenat de copii mici pus alta second hand la loc si gata, mecanicul a spus ca nu mai cupla un ambreiaj de la fulie, se simtea si la mana ca nu aveau aceasi miscare, eu aveam alternator cu tor cu fulie si le-a verificat pe amandoua, nu a fost nevoie sa schimbe alternatorul, deci am ramas cu el pe plus:D

8 Aug 2015, 11:06:
Aceasta este furia schimbata

This post has been edited by cristianalin85: 8 Aug 2015, 10:06

Attached thumbnail(s)
14390210193081289117170.jpg ( Size: 1.5mb ) Number of downloads: 318


--------------------
renault laguna 2 laguna 2 2003 Expression - MH85CRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 19:35
Dacia