Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

programare Renault luni 13:30, Verificari ( diagnoza si tren rulare)

cristisad
post 23 May 2015, 15:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 28 September 14




Salut,

Am un Renault Symbol 2007 (octombrie) , 1.4 benzina (8V) .
Masina are 134.000km ,dar motorul + cutia parca nu mai functioneaza ca la 60.000km.].
La 60.000km nu simteam nicio uzura , parca era nou nouta .


Am anumite defecte la ea( parbriz crapat,toba finala cu ceva rugina ).
Vreau insa sa strang o lista cu toate defectele mecanice/electronice.
Vreau sa schimb cele de mai sus( parbriz,toba finala si cea intermediara posibil) , dar nu e suficient.

Le-am cerut sa faca o inspectie mecanica a trenului de rulare si s-o puna pe tester . Pe tester costa 250 ron spuneau ei.

Intrebarea mea:
Ce trebuie sa le spun sa verifice, ca sa -i gasim toate problemele mecanice/electronice(motor+cutie+tren rulare) in asa fel incat s-o faca sa functioneze ca la 60.000km?
Daca nu vor reusi, o sa scap de ea.
Masina si-a primit toate reviziile la timp.

p.s : masina a fost rulata de parinti , eu avand ocazia s-o conduc 2 saptamani , cand avea 60.000km.
La 126.000km mi-au dat mie masina,iar eu n-o mai recunosc, nu mai e ca la 60.000km si vreau sa o aduc la acea functionare, daca se mai poate.

This post has been edited by cristisad: 23 May 2015, 15:40


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 23 May 2015, 17:40
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




ai dat atata detalii numai ce e mai important nu ai spus, si anume faptul ce intelegi tu prin "nu simteam uzura" ?
Trage mai greu? , ai joc la roti? patineaza ambreiajul? , troncane? pot intra foarte multe chestii.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iDoctor
post 23 May 2015, 21:21
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.062
Joined: 12 October 13




visezi frumos , in alea doua saptamani ai facut 10 km ?


--------------------
Renault Megane 2011 / 150 hp - B-02-TYM
Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilecool
post 23 May 2015, 21:41
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 25 March 09
From: Bucuresti




Foaie verde maghiran,
Pupati-as coama Balan
Fa-ma tanar cum eram...

Cum adica, motorul+cutia nu mai functioneaza ca la 60 000?
Nu mai merge cum mergea, nu mai trage cum tragea?

Din ce am vazut eu, testerul ala, e un elevator, iar verificarea se face ochiometric si la levier... Acest lucru il poate face orice mecanic, Dar cand vrei sa cumperi o masina de la cineva, da mult mai bine daca o faci intr-un service de marca(nu e cazul tau).

Ia-o usor, in functie de buget si incet-incet o faci tu...
Succes !


--------------------
renault symbol 2005 - B-46-ANU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristisad
post 23 May 2015, 22:52
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 28 September 14




Da, in alea 2 saptamani am facut 10 km si pot confirma ca la 60.000 km mergea impecabil, ca o masina noua, daca ai urcat intr-una, iar acum la 134.000km pot confirma ca e o rabla, cu toate reviziile facute la timp, distributie noua .

Nu are ceva anume, motorul nu mai face ca atunci cand avea 60.000km, cutia nu mai raspunde asa usor ca la 60.000.
Ce inteleg eu prin uzura? Anii care s-au pus peste ea. Nu mai merge ca atunci cand avea 4 ani vechime.
Poate e din cauza ca o masina cu 4 ani vechime, raspunde mult mai usor la comenzi decat una la 7 ani vechime.
Ce probleme vad la ea?
Daca urc intr-un logan 2013-2014, cutia ,suspensia, motorul, toate functioneaza ca noi.
Toate raspund imediat, fara sa dea impresia ca are ceva uzat.Urca apoi intr-una de 9 ani, sa vezi diferenta.
Motorul nu se aude fier pe fier, ca la a mea, cutia schimba foarte usor, nu ca la a mea, care parca e mai greoaie, suspensia isi face treaba , fara sa troncane ca la a mea.
Am avut-o la renault recent si i-au facut o inspectie la bucse/bielete/amortizoare. Au schimbat ce era uzat si tot troncane cand dau peste liniile de tramvai.
Motorul in treapta 1, se aude fier pe fier, parca n-are ulei, desi are , i-a fost facuta revizia.
Toate astea nu erau la 60.000km, masina era impecabila. Masina a primit toate reviziile si la 120.000-130.000, dar cred ca e varsta ei si numarul de km.

This post has been edited by cristisad: 23 May 2015, 23:06


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 23 May 2015, 23:36
Post #6


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




"dar cred ca e varsta si numarul de kilometrii'

cred ca ti-ai raspuns singur la intrebare....

Iti dai seama ca o masina rulata nu mai poate fi ca una noua .... un exemplu simplu.... "prietena ta la 18 ani, apoi prietena ta la 30" Te-ai prins ? radmasa.gif uzura isi spune cuvantul .... atata timp cat e in parametrii si nu are probleme nu ai de ce sa iti faci griji.... cand o da pe ulei si deja inepi sa investesti tot mai mult in ea, poti sa o dai ...

This post has been edited by BannedHost: 23 May 2015, 23:37


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristisad
post 23 May 2015, 23:44
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 28 September 14




Dar poate cei de la renault o readuc la prima tinerete. Vedem luni si zilele viitoare dupa ce termin cu ei.
Tare am impresia ca asa-s astea low cost, dupa ce ies din garantie, devin epave)), masini de schimbat cu altele noi , pentru ca nu le poti tine o viata.

This post has been edited by cristisad: 23 May 2015, 23:45


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 24 May 2015, 19:40
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




poate ai jentile deformate, cine stie.ia un set de roti noi noute si ai sa vezi ca se mai apropie de "tinerete". apoi curata in interior tot ce inseamna textil cu solutii-spuma si aspirare umeda si ai sa vezi ca se mai apropie si mai mult de "tinerete". apoi, pune-i un ulei de mototr mai gros si garantat o vei simti ca la inceput.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristisad
post 24 May 2015, 23:36
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 28 September 14




Mersi.
La ulei m-am gandit si eu c-ar fi prea subtire, desi este ELF , cel de la REnault.
Poate daca as pune un ulei mai gros, nu as mai simti acea frecare din motor, fier pe fier, in treapta 1.
Jantele sa faca diferenta? jantele au 7 ani, de cand sunt masina. Am pneuri noi, sa ajute niste jante noi? Oricum maine intru la renault la reprezentanta si vedem ce putem imbunatati.


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iDoctor
post 25 May 2015, 07:44
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.062
Joined: 12 October 13




buy back radmasa.gif


--------------------
Renault Megane 2011 / 150 hp - B-02-TYM
Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 25 May 2015, 07:47
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Hai ma ca totusi masina are doar 130.000 km reali cu revizii la timp, exista pe strada bombe cu 500.000 km. Poate doar ii agata schimbatorul de viteze si normal ca e enervant dar asta se rezolva.

This post has been edited by alexgeogabriel: 25 May 2015, 07:49


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristisad
post 25 May 2015, 14:44
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 28 September 14




Factura finala aproximativ 2200 RON.
Toba finala 900 ron. Cam mult o porcarie de toba.
Nu i-au gasit nimic la motor.

This post has been edited by cristisad: 25 May 2015, 14:45


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 25 May 2015, 16:45
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Si ce ti-au schimbat inafara de toba? Pai toba e schumpa la ei, daca verificai forumul sau magazinele auto, ai fi gasit toaba la 200-300 lei. Acum se misca ca la 60k?


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 25 May 2015, 17:26
Post #14


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




QUOTE(cristisad @ 25 May 2015, 14:44)
Factura finala aproximativ 2200 RON.
Toba finala 900 ron. Cam mult o porcarie de toba.
Nu i-au gasit nimic la motor.

Sa inteleg ca ai platit 2200 lei? Pentru ce anume, toba este inclusa in acest pret modic? Se poate sau nu se poate in concluzie?


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristisad
post 25 May 2015, 17:47
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 28 September 14




Stai ca abia i-a facut constatare. Trebuie sa dea comanda de piese.
Intrebare: de ce la ei costa o porcarie de toba 900ron si aftermarket 200-300?
Eu i-am intrebat si au zis ca aia de 900 ar fi mai buna.
Pun acum facturi.

Daca o toba de 200-300 tine tot atat cat una de 900ron, nu mai merg sa-mi puna toba, ii las cu piesele pe stoc. Nu inteleg de ce o toba la ei e 900 si in alta parte 200-300, cum e pe autokarma.
Ma poate lamuri cineva, ce are toba aia de la renault de costa 900?

2200 RON
-toba
-placute frana fata si ceva discuri
140 ar costa placutele parca si 400 discurile originale. Nu stiu exact, ca nu mi-au dat si mie o lista, sa stiu si eu ce schimb.

This post has been edited by cristisad: 25 May 2015, 18:42


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 25 May 2015, 18:03
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Extrapret.


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristisad
post 25 May 2015, 18:38
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 28 September 14




Nu stiu ce sa mai spun.
O toba finala costa exact cat m-a costat distributia.
Sa fi fost teapa?Ma saturasem de restul serviceurilor de tepari si dezinteresati, numai sa-ti ia banul, am zis ca la reprezentanta e mai bine...

toba vs distributie originala)))

This post has been edited by cristisad: 25 May 2015, 21:59

Attached thumbnail(s)
WP_20150525_001.jpg ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 300
WP_20150525_002.jpg ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 271


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 25 May 2015, 23:38
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Cu distributia sa zicem ca nu te joci, toba cam scumpa , acuma sper sa te tina.Toba noua de la WALKER costa 350 lei. BOSAL 331 lei , ASSO 418 Lei , iar 3 lulele de sudura nu costa 500 lei, dar cum spuneam daca te tine si asta cat a tinut cea de pe masina e ok.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 26 May 2015, 08:25
Post #19


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




QUOTE(cristisad @ 25 May 2015, 18:38)
O toba finala costa exact cat m-a costat distributia.

Pai cum, vad ca toba este 1000 lei (!) iar distributia este ~580 lei (piesa+manopera). Incredibil pretul acelei tobe, la care se va adauga si manopera, desigur.
QUOTE(cristisad @ 25 May 2015, 18:38)
Sa fi fost teapa?Ma saturasem de restul serviceurilor de tepari si dezinteresati, numai sa-ti ia banul, am zis ca la reprezentanta e mai bine...

Asa este, astia sunt altfel...

Oricum preturi muuuult prea mari pentru masina asta raportate la valoarea ei de piata.

This post has been edited by aurelyan: 26 May 2015, 08:26


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristisad
post 26 May 2015, 15:03
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 28 September 14




Astea-s preturile.
Oricum o distributie e normal sa coste mult, fiind originala.
Dar nu e normal ca o toba sa coste cat o distributie si sa fie de 3 ori mai scumpa decat una de la orice magazin de piese auto.
In fine , adio si reprezentanta. Ma gandeam ca fac treaba buna, ca se ocupa de ceva serios si la final ei imi fac factura pe un cenzurat de toba, care nici macar nu baraie, toba de 900 ron. Puteau sa se ocupe de discuri si placute frana, care-s mult mai importante si asa spuneau ca-s urgente.
Clar, lectia e urmatoarea pentru toti.
Te duci frumos, iti iei singur piesele si le montezi tu sau eventual la un service normal. Nu conteaza unde le montezi, cat conteaza ca tu sa-ti iei piesele. Credeam ca-s mai speciali astia de la renault, dar tot o varza sunt. Mi-au constatat ca nici freon n-am in instalatie , dar ei au pus primul lucru pe factura, toba aia idioata, care inca duce, la ITP am trecut cu ea lejer.
In loc sa se ocupe de freon sau placute.
Au ani de zile in domeniu si tot eu tre sa le zic ca toba aia de 900 se pune la final?)) Dezamagit de pisatul asta de marca. Dupa ce ca e low cost, doar merg zi de zi cu ea, o toba e 900 ron)).
Prefer sa dau 900 pe o toba, la un bmw, dar nu un pisat de symbol, iar in cativa ani sa vad cum crapa toba)).

This post has been edited by cristisad: 26 May 2015, 15:12


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 26 May 2015, 15:18
Post #21


Haha


Group: Members
Posts: 8.792
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(cristisad @ 26 May 2015, 15:03)

Prefer sa dau 900 pe o toba, la un bmw, dar nu un pisat de symbol, iar in cativa ani sa vad cum crapa toba)).
*



dry.gif se vede ca ai primit masina ......


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristisad
post 26 May 2015, 15:19
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 28 September 14




n-o pot numi masina cand pretul ei pe piata e 2000 euro. E un cazan.


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 26 May 2015, 15:19
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




QUOTE(cristisad @ 26 May 2015, 16:03)
Te duci frumos, iti iei singur piesele si le montezi tu sau eventual la un service normal. Nu conteaza unde le montezi, cat conteaza ca tu sa-ti iei piesele.
*


De 2 ani masina mea nu a mai vazut service , inafara de ITP si schimbat capete de bara si bielete de directie ca nu stiam cum se desfac si efectuat geometria care nu ai cum sa o reglezi tu.
Operatiile pe care le-am facut in regie propie fara necesitatea unei rampe:
placute frana.
discuri frana.
Curatat EGR ( doar diesel ).
Pivoti
Bucse bara stabilizatoare
Bucse anti ruliu
Ulei
Filtru combustibil
Filtru polen
Filtru Aer
Filtru ulei
Polish faruri
Bujii incandescente
Schimbat planetara la o solenza ( cea de pe dreapta )
Ar trebuii sa o las mai moale, unii vecini ma intreaba daca am facut scoala de mecanica radmasa.gif .Nu vreau sa ma laud insa daca ai putina indemanare niste timp liber si nu esti genul care se fereste de niste murdarie si comod sa dai cheia si sa o iei din service cand te intorci, poti face singur multe operatiuni.

This post has been edited by andutu: 26 May 2015, 15:21


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristisad
post 26 May 2015, 15:24
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 28 September 14




Dar cum iti explici ca o toba pentru masina ta la reprezentanta costa 900 ron, cand masina valoreaza doar 2000 euro? Ce are reprezentanta renault asa special de ofera o toba cu 900 ron.Doar de la reprezentanta a fost luata. Ar trebui sa-si respecte clientii.
Am vazut revizii mai ieftine la bmw/audi.
Vorbim de o marca low cost, cum pot fi costuri asa ridicate la masini low cost.
Daca mergeam cu motorul distrus, cred ca ma costa 2000 euro s-o repar.

This post has been edited by cristisad: 26 May 2015, 15:26


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 26 May 2015, 15:35
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Pai sh atat valoreaza , noua in cazul meu a fost 9700.Daca mergeai cu motorul distrus te costa mai mult sa o repari in reprezentanta, cel mai rentabil era sa iti cumperi un motor sh pana in 1000 euro.Dar pana la urma nu inteleg de ce esti asa revoltat , nu ti-au zis cat costa inainte? ca doar nu ti-au bagat mana in buzunar , nu ai intrebat inainte?
Acum 4 ani mi-am facut distributia + schimb toate filtre + ulei + lichid de frana + antigel si am intrebat inainte cat costa la sfarsit le-am predat 1800 lei si mi-am luat cheia. laugh.gif .


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 26 May 2015, 15:44
Post #26


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




QUOTE(cristisad @ 26 May 2015, 15:03)
Oricum o distributie e normal sa coste mult, fiind originala.

Cum sa nu, o curea si un rulment facute cine stie prin ce colt de lume, puse intr-o cutie de carton "originala". Pe mine m-a costat 190 lei schimbul distributiei, "neoriginala", inclusiv manopera. Fara probleme de functionare.
QUOTE(cristisad @ 26 May 2015, 15:24)
Dar cum iti explici ca o toba pentru masina ta la reprezentanta costa 900 ron, cand masina valoreaza doar 2000 euro? Ce are reprezentanta renault asa special de ofera o toba cu 900 ron.Doar de la reprezentanta a fost luata. Ar trebui sa-si respecte clientii.
Am vazut revizii mai ieftine la bmw/audi. 
Vorbim de o marca low cost, cum pot fi costuri asa ridicate la masini low cost.
Daca mergeam cu motorul distrus, cred ca ma costa 2000 euro s-o repar.

*rost e ala care da, nu ala care cere.

This post has been edited by aurelyan: 26 May 2015, 15:45


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristisad
post 26 May 2015, 17:06
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 28 September 14




Sunt revoltat ca nu pot intelege de ce piesele la o masina low cost , gen o toba, valoreaza cat la una premium. Nu e corect.
De ce sa platesc banii astia la un symbol?
Daca era o masina de top, merita un asa pret.
Normal o masina low cost, ar trebui sa aibe si preturi mai mici la intretinere, eu asa stiam.
Mereu aud, ia-ti motor mic, intretinere mica, etc...
Si cand vad o toba 900 ron la o asa masina? Am avut un seat 6 luni de zile, nu era al meu. E uriasa diferenta intre Seat si renault. Pentru masina aia dau 900 ron pe o toba, dar nu pentru un symbol.
Ar trebui sa fie si diferente la pret, intre cele doua branduri. Cred ca la piese,Renault are aceleasi preturi ca Seat sau chiar mai mari. Asta-i nemultumirea mea.

Nici macar n-au fost in stare sa puna brate stergatoare serioase, au pus pisaturile alea de brate care merg doar cu stergatoare de dacia 1310, ca daca pui altele , cum sunt cele flat, nici macar nu apasa pe ele. N-au fost in stare sa gandeasca niste brate stergatoare serioase, eventual cu stergatoare flat, dar vand tobe de 900 ron.
Astea-s nereguli mari la renault si a mai costat si 10.500 euro masina)) si n-au fost in stare sa puna niste stergatoare flat, cum au 90% din masini, cu brate care apasa puternic.
Dar vand in 2015 toba cu 900 ron))), la un pisat de masina)).
Acum ii inteleg pe astia de ce se duc pe cazane din 2002, SH.

26 May 2015, 17:34:
Stergeti postul, ca ma duc cu ea la remat)))
Stergeti postul, ca vad tinerii ca mine si nu-si mai iau logan/symbol nou, la care o toba e 900ron si isi iau bmw , la care toba e 100 ron de la dezmembrari si conduc si masina premium fara gauri in buzunare biggrin.gif


This post has been edited by cristisad: 26 May 2015, 17:34


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecs17
post 26 May 2015, 18:30
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 31 May 12
From: Bihor, Oradea




Clio meu e din 2001 si nu bate, troncane nimic pe ea. Trage bine la cei 55 de ponei care ii are. Fiecare masina merge asa cum e întreținută. Eu din 2012 pana in prezent am cheltuit cam 4000 lei pe piese cu ea (distributie, ambreiaj, caseta directie, electromotor, alternator, bujii, fise, rulmenti, bielete, filtre, ulei etc).
Ma declar multumit de el(si de marca renault si de pretul pieselor), ca atare am mai achiziționat un megane 3 din 2010

Desigur am inca câteva probleme la ea dar nu ma deranjează:
- schimbatorul are un joc la accelerare si decelerare
- dupa ce circul mai mult timp prin oras, la pornirea de pe loc tremură/se scutură daca nu o accelerez mai tare

Lasă reprezentanta si vezi pe unde merg prietenii tăi cu masinile pentru încredere. (Mergi pe recomandare)

This post has been edited by ecs17: 26 May 2015, 18:36


--------------------
Renault Megane 3 2011 hatchback 1.5 DCI 90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristisad
post 26 May 2015, 19:35
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 28 September 14




Aici ai dreptate, reprezentanta e problema.
Inca o chestie care sa lamureasca acest subiect.
Sora-mea si-a busit frontal seatul intr-un Bmw x5.
Praf era masina.
A costat-o 45milioane s-o faca( vopsea,aripa,capota,radiator,faruri,becuri, bara fata si tot ce se mai poate avaria la un impact frontal). Eu i-am dat banii, iar ea si-a facut cu 45milioane exact cum era inainte,mai putin fara airbaguri .
EU am de dat 21milioane pe un rahat de toba si discuri+ placute rotile fata, la renault meu deosebit, la reprezentanta.
Sora-mea si-a facut cu 45milioane un seat facut praf, iar eu cu 20 milioane la renault-ul meu i-am pus o toba si doua discuri cu placute, la reprezentanta REnault ))).
ASta nedreptate frate. Sa mai mergi la reprezentanta)))).
Am fost la ei crezand ca o aranjeaza bine, ca se ocupa de ea bine, de toate scartaiturile si greierasii care-i are, de porcaria de schimbator care parca agata si merge mai greu, de ac-ul ala care abia sufla si pute, troncaneala care o are la liniile de tramvai.
Ei i-au gasit doar toba si discuri fata+ placute ))). Genial.

This post has been edited by cristisad: 26 May 2015, 19:51


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 26 May 2015, 19:45
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Si acest Seat a fost facut in reprezentanta?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 15:06
Dacia