Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme motor renault trafic, Nu are putere

furia galbena
post 21 Sep 2014, 16:33
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 March 11
From: Modena Tirgu Neamt




Buna ziua tuturor , am o problema la traficu meu . De citeve zile se aprindea din cind in cind in bord martorul motorului , serpentina .... se stingea dupa citeva secunde si totul ok.
Dupa ceva timp (4/5 zile ) martorul a ramas aprins , am ramas fara putere parca turbo nu se mai cupleaza si la 2700 ture motorul parca intrerupe si face ceva fum alb .
Are cineva o ideeie ?

This post has been edited by furia galbena: 21 Sep 2014, 16:34


--------------------
RENAULT TRAFIC cabina dubla 2005 - NT 04 PIN
Puterea , este nimic fara control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 21 Sep 2014, 19:11
Post #2


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Vezi aici http://www.reno.ro/problema-fara-sfarsit-t249012.html
Sau aici http://www.google.ro/cse?cx=partner-pub-56...tere&gsc.page=1
Nu ai specificat in semnatura ce motor are masina, 1.9 , 2.0, 2.2 ....?

This post has been edited by RazvanF: 21 Sep 2014, 19:12


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
furia galbena
post 22 Sep 2014, 23:42
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 March 11
From: Modena Tirgu Neamt




Pai este un motor 1,9 din 2005 (traficul nu are motoere de 2,2) are ...310.000 si pina acum o saptamina mergea ceas fara probleme .
Am curatat erg debimetrul verificat toate cablajele la motor ... dupa 2700 ture se aude un tacanit de parca ar porni turbo dar face un fir de fum alb si parca intrerupe putin .
Pina in 2200 ture merge aproape normal , doar ca nu are sprintul ei , impigea foarte bine in subturatie , 1300 /1900 ture ...

This post has been edited by furia galbena: 22 Sep 2014, 23:44


--------------------
RENAULT TRAFIC cabina dubla 2005 - NT 04 PIN
Puterea , este nimic fara control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 23 Sep 2014, 20:54
Post #4


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




La cati km are masina zic sa ii faci un test de compresie, verifica injectoarele si pompa.
Verifica si filtrul de motorina sa nu ai apa in el, filtrul de aer sa fie ok.
Daca are turbina variabila trebuie sa fii sigur ca nu e infundata/blocata, teoretic la lipsa de aer trebuie sa ai fum negru.
Aceeiasi problema am avut-o si eu la 1.5, s-a aprins serpentina si masina a pierdut putere am gasit piciorusul de la senzorul boost pressure rupt. Asa am gasit denumirea senzorului pe net, e situat pe conducta de aer cald care intra in intercooler.

This post has been edited by RazvanF: 23 Sep 2014, 21:02


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
furia galbena
post 25 Sep 2014, 23:02
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 March 11
From: Modena Tirgu Neamt




Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei)
Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu).
L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd
I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo .
Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina .
In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins
I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa

<span class='edit'>25 Sep 2014, 23:02:</span>
Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei)
Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu).
L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd
I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo .
Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina .
In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins
I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa

<span class='edit'>25 Sep 2014, 23:03:</span>
Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei)
Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu).
L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd
I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo .
Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina .
In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins
I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ...

<span class='edit'>25 Sep 2014, 23:03:</span>
Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei)
Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu).
L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd
I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo .
Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina .
In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins
I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ...

<span class='edit'>25 Sep 2014, 23:05:</span>
Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei)
Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu).
L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd
I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo .
Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina .
In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins
I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa .

<span class='edit'>25 Sep 2014, 23:05:</span>
Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei)
Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu).
L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd
I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo .
Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina .
In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins
I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ...

<span class='edit'>25 Sep 2014, 23:05:</span>
Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei)
Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu).
L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd
I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo .
Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina .
In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins
I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ...

<span class='edit'>25 Sep 2014, 23:05:</span>
Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei)
Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu).
L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd
I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo .
Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina .
In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins
I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ...

<span class='edit'>25 Sep 2014, 23:06:</span>
Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei)
Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu).
L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd
I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo .
Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina .
In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins
I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ...

<span class='edit'>25 Sep 2014, 23:06:</span>
Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei)
Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu).
L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd
I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo .
Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina .
In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins
I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ...

<span class='edit'>25 Sep 2014, 23:06:</span>
Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei)
Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu).
L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd
I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo .
Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina .
In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins
I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ...

<span class='edit'>25 Sep 2014, 23:06:</span>
Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei)
Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu).
L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd
I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo .
Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina .
In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins
I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ...

<span class='edit'>25 Sep 2014, 23:06:</span>
Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei)
Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu).
L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd
I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo .
Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina .
In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins
I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ...

<span class='edit'>25 Sep 2014, 23:11:</span>
Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei)
Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu).
L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd
I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo .
Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina .
In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins
I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ...

This post has been edited by furia galbena: 25 Sep 2014, 23:14

Attached thumbnail(s)
DSCF7346.JPG ( Size: 2.12mb ) Number of downloads: 193


--------------------
RENAULT TRAFIC cabina dubla 2005 - NT 04 PIN
Puterea , este nimic fara control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 26 Sep 2014, 08:00
Post #6


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Bine ca s-a rezolvat !
Cred ca ai o problema la browserul de internet... ai postat acelasi mesaj de n ori smile.gif)


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut 21
post 13 Nov 2014, 21:17
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 13 November 14




salut am un renault trafic 19 dci 74 kw si nu vrea sa mai porneasca se aprinde becu acela de la cip si se stinge si se aprinde cand ii dau la automat si nu imi mai recunoaste cheia ce as putea sa ii fac mad.gif


--------------------
renault trafic trafic 2004 19 dci - dj 10 rxh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 21:48
Dacia