Sfat alegere motorizare Megane III
![]() ![]() ![]() |
Sfat alegere motorizare Megane III
Vivaldi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 4 August 10 ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo
Matiz
2005
|
|||
dumitrescuandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 16 December 08 From: Curtea de Arges ![]() |
Eu am avut toate motoarele mentionate de tine si recomand 1,5 dci 110cp
|
--------------------
Renault Fan
.
. Muuulte Renouri/Dacii
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.171 Joined: 13 October 06 ![]() |
Atat ca dci-ul de 110 cai pe megane 3 nu e tocmai economic, eu as merge pe cel de 90 de ponei.
Benzina o poti scoate din calcul, nu te va satisface la niciun capitol, poate doar la pretul de achizitie sa-ti faca cu ochiul, desi ce sunt 1000-1500 de euro cand vorbim de o masina de 15000-20000. Singurul lucru asupra caruia vreau sa-ti atrag atentia e ca tu NU vei primi un megane 3, ci o ruda mai saraca a acestuia, un fel ce corceala logan-megan fabricata in turcia (valabil doar in cazul variantei Hatchback, dar presupun ca de asta vorbeai) |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
gruyuss |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 26 December 09 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
si eu recomand 1,5 dci 110 cai
|
--------------------
Renault
Megane 3 Coupe
dec 2009/Dynamique
- B 18 EAJ cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
|
|
adytym |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
ar fi totusi de preferat sa mai pui ceva si sa iei un produsa in spania un dinamique sau care ii varianta mai ieftina produsa acolo, si asa cum spun si colegii daca vrei una rapida si cu un consum decent alege-o pe aia de 110 cp , motoarele sunt foarte fiabile daca le intretii cum trebuie.
nu spun ca astea produse in turcia ar avea probleme , dar incearca sa compari una din turcia cu una din spania ca sa-ti faci o parere , solicita o intalnire cu colegii de pe forum care au si una si alta sa-ti faci o idee cat de cat daca in showroom nu au expuse ambele modele. bafta la achizitie. This post has been edited by adytym: 21 Mar 2013, 09:13 |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#6
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
|
--------------------
------
------
------
|
|
gruyuss |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 26 December 09 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 21 Mar 2013, 10:23) 1.5 dci 90 .Cel de 110 consuma mai mult si nu are rost daca te incadrezi in limitele de mai sus. 1.6 benzina este ultima alegere. puterea si cuplul suplimentare nu sunt necesare pentru viteza maxima sau pentru viteze foarte mari, ci pentru demaraje si senzatie de sportivitate. Pe logica asta, este suficienta si o masina de 50 CP, ca si aia atinge 130 km/h. unde mai pui ca o masina de 90 CP de asemenea greutate este cam submotorizata, si pe langa senzatia ca motorul isi da duhul cand ai 130 km/h, apare si un consum mare. This post has been edited by gruyuss: 21 Mar 2013, 10:08 |
--------------------
Renault
Megane 3 Coupe
dec 2009/Dynamique
- B 18 EAJ cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#8
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Am mers cu motorizarea asta si pot sa zic cã este foarte ok, nu mi s-a parut submotorizata , are demaraj, consum prea bun.Am mers legal/normal și nu am simțit cã am nevoie de cai mai mulți. Pot spune si eu cã orice masina care face suta peste 10 secunde este varza, iar la treaba asta se incadreaza si 1.5 de 110 . Bine, aici este vorba de fiecare persoana in parte, numai initiatorul poate spune daca se justifica o diferenta de pret pentru 110 dci
|
--------------------
------
------
------
|
|
Vivaldi |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 4 August 10 ![]() |
Ok va multumesc pentru raspunsuri
din ce am mai intrebat mi sa spus ca pe motorul de 110 ar fi mai multa electronica si deci mai mare probabilitatea de defectare. Aici pe forum am citit ca motoarele de 90 CP au injectoare Delphi care fac probleme. Pe 110 CP sunt alt tip de injectoare mai fiabile? Si o alta problema cam care ar fi diferenta la consum Urban / Extraurban intre cele doua motoare pentru cineva care merge normal (nici mers de pensionar dar nici nu turez motorul ca un turbat) |
--------------------
Daewoo
Matiz
2005
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
depinde de ce bani dispui si perioada de timp la care te gandesti ca o sa folosesti masina (1-4 sau >4 ani)
Eu la un calcul sumar facut asa in graba pot sa spun ca am cheltuit mai mult cu 800-900 euro pe combustibil decat daca aveam motorizarea DCI, asta intr-o perioada de 4 ani. Cum DCI-ul trecea tot cam cu atat la pretul de vanzare fata de benzinara, reviziile mai scumpe (nu stiu cum mai sta treaba cu motorina - problema la injectoare) per total eu m-am incadrat mai bine pentru benzina. In plus imi place mai mult benzina, dar asta nu e un criteriu pentru alte persoane atunci cand doresc sa achizitioneze o masina. cat despre motorul pe benzina in 60.000km nu am schimbat inca absolut nimic si nici nu am avut nevoie sa curat clapeta de acceleratie. Functioneaza la fel ca si in prima zi, adica foarte bine, nu a dat in nas pana acum nici macar o data, pornirea la -20 este la fel ca la +30 adica o singura apasare pe buton, incalzeste mult mai repede decat DCI-ul, iar daca apesi pedala astfel incat sa treci de 5000 ture eu zic ca poti sa stai linistit - nu esti racheta, dar nici mosneag. Ce imi place mie cel mai mult e faptul ca pot sa merg in treapta a 6 a cu 1300-1500 de ture linistit. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Trak-X |
![]()
Post
#11
|
![]() The IT Guy Group: Members Posts: 115 Joined: 28 September 12 From: Bucuresti ![]() |
Eu am M3 "fitos", cum zic colegii pe aici, de 90 CP, cel de Spania, adus din Frantia
![]() Am parcurs cam 7000-8000 in 5 luni de cand il am si sunt foarte multumit. Nu stiu de la ce masina pleci, dar eu de la Matiz la Megane, parca l-am apucat pe D-zeu de picioare. Pe langa spatiul super mare al interiorului, pana la super consum sunt foarte multumit. Cum s-a mai zis, se simte diferenta la demaraje intre 90 si 110 dar in rest nu am observat altele. Daca nu vrei sa te dai la liniute, eu cred ca 90 te va face fericit. |
--------------------
Renault
Kadjar
2016 -1.5 dCi 131 CP - 4WD
- B 121 NCS Mégane III Estate 2010 - 1.5 dCi - B 111 NCS
EX: Daewoo Matiz Semi-SE "Pe fata bare, pe spate bare Juri ca e cea mai placuta inchisoare" |
|
Vivaldi |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 4 August 10 ![]() |
Tot de la Matiz plec si eu.
Intradevar cele facute in Spania/Franta au alte materiale. Mi-au aratat si mie diferenta in showroom. Intrebarea mea este: tu ce consum ai la 90CP urban/extraurban This post has been edited by Vivaldi: 21 Mar 2013, 12:11 |
--------------------
Daewoo
Matiz
2005
|
|
Trak-X |
![]()
Post
#13
|
![]() The IT Guy Group: Members Posts: 115 Joined: 28 September 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Vivaldi @ 21 Mar 2013, 13:10) Tot de la Matiz plec si eu. Intradevar cele facute in Spania/Franta au alte materiale. Mi-au aratat si mie diferenta in showroom. Intrebarea mea este: tu ce consum ai la 90CP urban/extraurban Depinde foarte mult ce "picior" ai si in ce perioada a zilei conduci. Urban - mai mult seara un 5L / 100 KM - viteza undeva intre 50-60 Extraurban - mers la 90-100 undeva la 4-4.5L / 100 KM Mixt - 3500 KM dintre care 2700 in Bucuresti - 6.4L / 100 KM dar aici e cu condus total, si pe zi in aglomeratie, cu o viteza medie de 24 km/h Urban si extraurban sunt aproximate de mine, deci nu pot sa garantez 100% pentru ele. Mixt o sa mai verific odata dupa amiaza cand plec de la munca si iti spun sigur. Asta e un post mai vechi al meu cu consumul: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=184...dpost&p=3722021 This post has been edited by Trak-X: 21 Mar 2013, 13:28 |
--------------------
Renault
Kadjar
2016 -1.5 dCi 131 CP - 4WD
- B 121 NCS Mégane III Estate 2010 - 1.5 dCi - B 111 NCS
EX: Daewoo Matiz Semi-SE "Pe fata bare, pe spate bare Juri ca e cea mai placuta inchisoare" |
|
99AIM |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Cand ti-o surade pilitura din rezervor ca ai injectie Delphi pe cel de 90Cp sa vezi ce-l apuci pe satan de picioare...la reprezentanta te ia si la misto ca ai bagat motorina proasta,vezi tu dupa 50-60k de km.
This post has been edited by 99AIM: 21 Mar 2013, 13:57 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Bai frate...zici ca pilitura aia e garantata. Nu e musai sa apara, la mine nu a aparut, la loganurile de la munca cu acelasi motor, care au si peste 200k km nu a aparut nicio pilitura...nu zic ca nu se intampla deloc, e clar ca au fost motoare cu probleme, dar nu e neaparat sa aiba problema asta.
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
nokia_6260 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 8 April 11 ![]() |
Sa-si ia omul pe benzina atunci.Oricum treci pe profit,ca sa zic asa,benzina-motorina dupa 40.000km.Candva mai platesti un injector,poate doua,pe diesel e intretinerea mai scumpa...Deci dupa vreo 100.000 km abia esti pe profit cu dieselul.Daca vb de cuplu,depasiri,una-alta poti merge cu 5500-6000 de turatii in depasire pt cateva secunde si nu-i bai...Acuma depinde de fiecare ce vrea.
|
--------------------
Renault
Captur
1,2 Tce 2017
- HSK-IP-XXX
|
|
pad. |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 14 February 11 ![]() |
Diesel la 20k pe ani ? Dieselul e masina de facut km si oricum pentru ca are un consum redus si de aici si costul mai mare la achizitie, se presupune ca il recuperezi.
|
--------------------
renault
megane
2010 coupe don't drive faster than your guardian angel can fly
|
|
Trak-X |
![]()
Post
#18
|
![]() The IT Guy Group: Members Posts: 115 Joined: 28 September 12 From: Bucuresti ![]() |
Masina avea deja 67k atunci cand am luat-o si am fost la reprezentanta. Nu are nici o problema.
Mai detin in familie si un Symbol, tot diesel, tot cu Delphi si are acum 150k fara nici o problema. |
--------------------
Renault
Kadjar
2016 -1.5 dCi 131 CP - 4WD
- B 121 NCS Mégane III Estate 2010 - 1.5 dCi - B 111 NCS
EX: Daewoo Matiz Semi-SE "Pe fata bare, pe spate bare Juri ca e cea mai placuta inchisoare" |
|
DFL |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 December 11 ![]() |
Cei aproximativ 2 litri consum in plus la benzina se traduc intr-un an in 1000 - 1200 lei in plus.....calculat la 10.000 km.
Acum cat este in plus asigurarea , impozitul si revizia la motorina nu stiu, dar cred ca sunt amortizate si mai ramane si ceva de o plimbare. Fiecare vede din punctul lui de vedere, dar acum la cat a ajuns pretul carburantului as fi mai incantat de o masina pe motorina. ![]() This post has been edited by DFL: 21 Mar 2013, 15:15 |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1.4 16v - Dynamique
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu personal daca ar fi sa aleg din nou tot pe benzinar as merge, eventual pe tce-ul de 130cp (indisponibil cand mi-am luat-o eu pe a mea) imi place mult mai mult cum merge masina fata de hurducaiala dieselului, m-am suiti in dci-ul de 110 CP al unei colege si hurducaia masina aia din toate incheieturile, am crezut ca sunt intr-o cu totul alta masina, desi avea doar vreo 5000 de km mai mult, dar Expression, si tot de Spania. La cat te costa per total acum o masina, o diferenta de 100-200 de lei in plus la benzina pe luna (cam cat tratamentul unei carii la dentist) e insesizabila.
Uite aici o analiza foarte buna referitor la cat te costa o masina noua si ai sa vezi ca nu are cine stie ce pondere carburantul un costul total al masinii, asa ca nu merita sa te cramponezi de consum. Cel mai bine insa e sa mergi la un dealer sa faci un drive-test cu cele 2 dieseluri si cu benzinarul de 110 cp si sa te edifici. Acum nu mai stiu cat costa tce-ul de 130 cp, dar daca e in buget cu dci-ul de 110, eu zic sa-l iei in calcul. Cat despre putere, poate ca nu ai nevoie de ea zilnic, dar intr-o depasire stransa poate face diferenta dintre viata si moarte. |
--------------------
.
.
.
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
QUOTE(DFL @ 21 Mar 2013, 15:14) Cei aproximativ 2 litri consum in plus la benzina se traduc intr-un an in 1000 - 1200 lei in plus.....calculat la 10.000 km. Acum cat este in plus asigurarea , impozitul si revizia la motorina nu stiu, dar cred ca sunt amortizate si mai ramane si ceva de o plimbare. Fiecare vede din punctul lui de vedere, dar acum la cat a ajuns pretul carburantului as fi mai incantat de o masina pe motorina. ![]() din diferenta de pret cu tot consumul in plus al benzinarului amortizarea se face cam dupa 50kkm in sus, adica cam dupa trei ani. daca mai pui si celelalte costuri cred ca ajungi sa amortizezi suma cam dupa 4 ani |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Ovys |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 30 August 06 From: Iasi ![]() |
Eu am avut Megane Sedan 1.5 dci de la serviciu si am facut cu ea 130.000 km. N-am avut nicio problema cu motorul si vreau sa zic ca nu schimbam niciodata sub 2500 ture si am mers cu ea si cu 170. Consumul era super ok: intre 5 si 6,5% extraurban si intre 6 si 7% urban (6 vara si 7 iarna). Avea super demaraj la plecare de pe loc, daca stiai cum sa o iei. La viteze de peste 90 km la ora nu era tocmai vioaie in depasiri, spre deosebire de actuala 1.5 dci cu 106 cp.
Asta de acum, consuma destul de mult in oras: se incalzeste motorul greu si cat este rece consuma foarte mult: in vreo 800 km in oras (Iasi) cu 23 km/h viteza medie am consum de 8,1%. Parerea mea: daca mergi mult in oras pe distante scurte (5 - 10 km) fara sa ai posibilitatea sa mergi cu viteza constanta ia-ti dci-ul de 90 cp. Daca in schimb vrei sa mergi mai mult extraurban cu viteze superioare si fara stres in depasiri, ia-ti dci-ul de 110 cp. Unele piese de schimb sunt mai scumpe la motorul de 110 cp: spre ex. bujiile au costat dublu fata de cele pentru motorul de 90 cp. La diesel cu cat mergi mai repede creste consumul foarte putin, pe cand la benzina iti arde buzunarul. Consumurile declarate de producator sunt mult mai mici la benzina decat in realitate. Bafta. |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2011 - 1.5 DCI, 110 cp, privilege
- IS-09-xyz ex: Renault Megane 3, 1.5 dci, 106 cp, dinamique
ex. Megane 2, 1,5 dci, 85 cp, privilege, 2007 ex. Megane 1, 1,9 dci |
|
centurion |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(Ovys @ 27 Mar 2013, 20:58) La diesel cu cat mergi mai repede creste consumul foarte putin, pe cand la benzina iti arde buzunarul. Consumurile declarate de producator sunt mult mai mici la benzina decat in realitate. Bafta. De unde le scoti pe astea? ![]() Ciclul de omologare este acelasi pentru motorina si benzina. Deci in ambele cazuri, consumurile declarate sunt mai mici. <span class='edit'>27 Mar 2013, 21:53:</span> @ initiatorul topicului: Inteleg ca esti limitat in buget. Ia-ti masina pe care iti permiti sa o intretii, nu pe cea pe care iti permiti sa o cumperi. Daca vezi ca da cu virgula, mergi si pe la Dacia. E pacat sa stai cu Megane in parcare din lipsa de buget pentru combustibil. Inseamna bani aruncati pe geam. Fara suparare....... This post has been edited by centurion: 27 Mar 2013, 20:54 |
--------------------
-
-
-
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pentru utilizare exclusiv urbana dieselul e total nepotrivit. Se incalzeste foarte greu si risti sa infunzi filtrul de particule foarte des.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Ovys |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 30 August 06 From: Iasi ![]() |
QUOTE(centurion @ 27 Mar 2013, 20:51) De unde le scoti pe astea? ![]() Ciclul de omologare este acelasi pentru motorina si benzina. Deci in ambele cazuri, consumurile declarate sunt mai mici. Asa din experienta proprie si a celor din jur. In firma s-au folosit ani la rand numai diesel-uri, pana cand cei de la Renault au venit la conducere si au prezentat niste grafice cum ca este mai economic motorul pe benzina fata de cel diesel si au luat vreo 3 lagune pe benzina si acum se oftica baietii ca le-au crescut costurile, datorita consumului de 10 - 11% extraurban. Da, o si calca baietii, ca lucreaza in vanzari, dar daca aveau diesel consumul ar fi fost maxim 8%. Stiu, fiecare isi lauda atelajul din dotare: eu diesel, tu benzina. Parerea mea este ca fiecare motor are avantajele si dezavantajele lui. Consumul nu este avantajul benzinarului, dar costurile mai mici de intretinere da. |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2011 - 1.5 DCI, 110 cp, privilege
- IS-09-xyz ex: Renault Megane 3, 1.5 dci, 106 cp, dinamique
ex. Megane 2, 1,5 dci, 85 cp, privilege, 2007 ex. Megane 1, 1,9 dci |
|
centurion |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Nici vorba, eu nu laud nici o motorizare. Fiecare isi ia ce vrea. Mie imi plac motoarele pe benzina, doar asemenea motorizari am avut, am si voi avea, indiferent de ce marca/model detin.
Vroiam doar sa spun ca diferenta dintre consumul omologat si cel real este aceeasi in cazul ambelor tipuri de motoare. |
--------------------
-
-
-
|
|
demian2 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 8 December 10 ![]() |
Omule! mergi cu motoarele benzina-motrina, vezi cum se misca, iei o foaie de hartie si faci balanta: cost masina,intretinere,taxe, cat vrei sa o pastrezi. Sigur vei lua o hotarare inteleapta. Un prieten avea o vorba: faci cum crezi, bine n`ajungi. Ai avantaje si dezavantaje. Iar noi, ceilalti sa ne bucuram de ce avem. Toate bune!
|
--------------------
RENAULT
Megane III
2010 1,4 Tce Privilege
- CL xx xxx
|
|
V10 |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 5 June 08 ![]() |
Salutare, am avut ocazia acum citeva zile sa conduc un 1.6 dci si am ramas placut impresionat. Mie imi plac motoarele pe benzina dar pentru cei interesati de dci chiar merita luat in calcul. Si ca o comparatie, 1.6 diesel de la VW este mult in urma. Totusi depinde si de buget ca am inteles ca 1.6 dci e pe la 20000 EUR.
Edit: am fost cam offtopic. Eu am 1.6 benzina si pot spune ca e cam slab pentru greutatea masinii. Cred ca 1.5 dci de 110 cai e mai potrivit, nu am condus niciodata. This post has been edited by V10: 5 Apr 2013, 15:45 |
--------------------
Renault
Megane III 1.6 16V
2009
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
E cam acelasi lucru, doar e aceeasi putere. Si mie mi se pare putin slab motorul, dar daca o duc in limitare nu mi se mai pare.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
v10 1,6 dci de la reno nu concureaza cu 1,6tdi de la wv. 1,5 dci e concurenul direct.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 14:39 |