Sfat alegere motorizare Megane III
![]() ![]() ![]() |
Sfat alegere motorizare Megane III
CRY 79 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|||
ligrivis |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 14 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca motorul 1.6 dci ar fi solutia optima. De cand m-am fript personal cu vestita pilitura a motorului 1,5 dci si am o mare frica de acest motor desi stiu ca a fost schimbat furnizorul defectuos Delphi.
Pana la urma as lua si un 1.5 dci dar cel de 1.6 dci cu distributia pe lant atarna mult in balanta in favoarea lui. Desi la 1.6 dci toate aceste noi inovatii mecanice introduse se vor vedea in timp cat sunt de fiabile ca orice motor nou e un mic risc. De motoare pe benzina nu poate fi vorba deoarece fac cam 20-30.000 km pe an din care multi in autostrada si benzina m-ar ruina , acum mai trag de baba mea cu cei 320.000 km 1.9 dci si cand o sa cada cred ca iau un 1.6 dci nou desi un second hand la jumatate de pret imi face cu ochiul. Sa bagi 20.000 euro intr-o masina mi se pare cam hazardat la ce preturi se invart acum la un second de 1-2 ani, cel putin pentru mine care muncesc din greu pentru acesti bani. Daca as gasi un second la 1.6 dci l-as lua dar abia acum iese acest motor in Romania. |
--------------------
Megane 3 Duster 3
1.6 DCI
2012 2024
|
|
bhadorya |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 1 March 11 From: constanta ![]() |
mergi pe benzina sa nu ai dureri de cap. dupa 3 masini diesel m-am lecuit! pana si daca ramai fara combustibil la diesel trebuie sa aerisesti etc pe cand la benzina dai cheie si pleci.
sa nu mai zic de zgomotul de tractor care il scoate mai ales TDCI de la Ford. la 1.6 16 valve ii pui instalatie gpl cu butelia in loc de rezerva si ai cost per km mai mic si decat diesel. succes! This post has been edited by bhadorya: 26 Apr 2013, 09:49 |
--------------------
renault
megane 2 estate
2007 1.5 dci chel
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
Oare initiatorul topicului si-a luat masina mult viteaza?
Oricum intrebari de genu nu isi au rost pe forum...fiecare ii oricum cu a lui, benzina ori iti place si indiferent de bani si costuri iti cumperi, ori esti obligat de circumstante sa iti cumperi dupa care poate sa iti intre sub piele sau nu. La diesel ii oarecum la fel, atata numai ca diferenta de pret care este oricum sub 10% poate sau nu poate fi recuperata niciodata. Numai ca forumuri se poate intampla ca un ''fan benzinar'' sa zica ca al meu motor ii rentabil daca fac atata si atata, pe cand acel fan benzinar are jenti de 700€ pe masina sau sa zicem GPS etc..din fabrica. Dar oare acel GPS pe care dai 500€ cand isi amortizeaza investitia, sau sa zicem trapa? Deci pana la urma totul este subiectiv... |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
dumiii |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 8 December 17 ![]() |
Pot fi bujiile de vina?
8 Dec 2017, 16:19: Salut , mi am cumpărat de curând un Megane 3 16 benzina an fabricație 2011,avea niste variații ușoare la relanti,și un martor aprins,am fost la un service autorizat unde lucrează o cunoștință și mi a constatat senzor defect ax cu came (170 lei ) mergea în trei pistoane , mi a remediat,,s a stins martorul de la bord ,dar tot a rămas o variație ușoară iar pe tester mai da o eroare ,mina zis că poate să fie fulia defazoare s-au pistonasul de presiune ,doar că dacă vreau sa le schimb trebuie sa schimb și distribuitoare și n am bani deocamdată ,că sunt cam scumpe ,pot sa merg așa cu ea ? Sau poate este altceva de vina că ei nu mi au garantat că aia ar fi Pb, mulțumesc This post has been edited by dumiii: 8 Dec 2017, 15:19 |
--------------------
Renault Megane 3.
Megane 3
2011 ,1,6 16 benzina
- B88KFW
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Daca nu e nici un bec aprins in bord, las-o.
Baga benzina, eventual si un aditiv de injectoare si alearg-o bine. Vezi daca-si revine. Daca bujiile sunt demult , pot da si ele variatii. Din cate stiu nu sunt scumpe, la fel si cheia de schimbat. Despre variatie relanti (1.6 16V) gasesti si la MII. Ia-o incet ,dar bucura-te si de masina. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Baga benzina buna, de la Mol sau Rompetrol, de la statiile noi, bagi si un aditiv, faci un drum mai lung, mai la turatie si vezi ce se rezolva. Nu te apuca sa mai schimbi alte piese daca nu schimbi combustibilul si consumabilele. Shimbi ceva, testezi si apoi mergi mai departe. In service abia te asteapta cu astfel de probleme nedemonstrabile ...
Pe viitor, recomand bujiile cu Iridium de la Denso sau NGK, daca ai de gand sa le schimbi, cam 200 lei setul de 4 sunt, dar rezista multi km si se simte diferenta imediat, de la pornire rapida iarna, la un flexibilitate mai buna de la turatii mici, dar si un comportament mai bun la turatii mari. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:17 |