1.5 dci se opreste motorul la decelerare
![]() ![]() ![]() |
1.5 dci se opreste motorul la decelerare
bazarel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 24 October 11 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
2005 sedan
|
|||
dethave |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
La prima vedere pare un filtru de motorina imbacsit:trage bine cand bagi talpa in ea sau o ia progresiv?(adica mai lent si din ce in ce mai bine)desi ma indoiesc ca la service nu te-au intrebat de el
This post has been edited by dethave: 1 Mar 2012, 22:43 |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
TheSting |
![]()
Post
#3
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Senzorul de la volanta sau senzorul din pompa de motorina. Eu am avut o problema asemanatoare si dupa ce am curatat senzorul de la volanta si-a revenit. Dar aceleeasi manifestari le poate avea datorita unui senzor din pompa de motorina care din cate am inteles regleaza cantitatea de combustibil pe care sa o primeasca injectoarele, iar acest senzor nu se poate curata si doar schimba (costa undeva intre 300-400 ron).
P.S. Cu senzorul de la volanta am patit-o eu avand aproape acelasi sintome ca si tine doar ca motorul fiind la relanti dadea sa moara dar isi revenea. Cat despre senzorul de la poma de motorina un mecanic mi-a spus ca daca acesta este dus are sintomurile pe care le-ai relatat tu. Aceasta este parerea mea, bine inteles ca ma pot insela si problema ta poate fi cu totul alta, acum vezi si tu dupa ce scrie mai multa lume sau useri cu mai multe cunostinte ca mine, care este problema defapt. Mult succes. |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
bazarel |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 24 October 11 ![]() |
si eu ma gandesc ca poate e de la pompa de motorina.am inteles ca poate fi de la senzoru de presiune de la pompa de motorina,dar atata tim cat nimeni din mecanici nu imi poate spune concret,nu prea asi vrea sa arunc banii in vant pt ceva care poate sa nu fie rezolvarea pronlemei.mai e o chestie care nu am mentionato,cand pornesc motorul,parca nu porneste destul de repede pe cat ar trebuie.si la un service mi-au spus ca e senzorul ala,dar la cate pareri mi-am auzit,chiar nu stiu ce sa fac.poate stiti voi pe langa brasov vre-un service care se ocupa anume cu asa gen de probleme,adica ,aparatura disel.filtu de motorina sigur nu e!injectoarele la fel.
care ma mai poate sfatui,astept cu placere parerele voastre. ms |
--------------------
renault
megane
2005 sedan
|
|
supremeon |
![]()
Post
#5
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
Tu zici ca ai fost la un service de "talia" celor de la Euromotor si nu i-au dat de cap?
Daca da, naspa... nu stiu in ce masura sfaturile de pe forum te-ar putea ajuta, dar, mult succes. Sorry ca am postat, eram doar socat ![]() |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
primavara cu verde crud si albastru
- pur pretutindeni!
|
|
mihaicip03 |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU Group: Members Posts: 209 Joined: 20 October 09 From: BRASOV ![]() |
Problema pe care o relatezi u pare destul de naspa, insa oricum nu e de mirare ca cei de la service brasov nu i-au dat de cap.....sunt in stare sa iti schimbe toate piesele ca sa gaseasca rezolvarea....ma rog eu m-am convins si de atunci nu mai calc pe acolo....acum referitor la un service bun eu ti-as recomanda bosh... sau sunt niste baieti pe livada vulturului vizavi de policlinica care sunt priceputi....ce sa zic ...
bafta... |
--------------------
renault
megane sedan meneger
2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK... SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
|
|
ciumiki |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 17 March 11 ![]() |
TheSting : "P.S. Cu senzorul de la volanta am patit-o eu avand aproape acelasi sintome ca si tine doar ca motorul fiind la relanti dadea sa moara dar isi revenea."
Si cum ai rezolvat-o ? Cu aceeasi problema ma confrunt si eu. Cum arata acel senzor de pe volanta si cum se curata ? This post has been edited by ciumiki: 2 Mar 2012, 12:44 |
--------------------
Renault
Megane
2007, 1.5 dci megane 2.2, 1.5 dci, 63 kw, an 2007
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#8
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Senzorul de la volanta ar trebui sa fie la imbinarea dintre cutia de viteze si motor. Nu stiu exact unde in zona aia este la megane... o sa ma uit cand ajung la masina si iti spun. Se demonteaza in general destul de usor si se curata cu carpa. Nu stiu sigur daca la tine asta este buba pentru ca in general un senzor volanta imbacsit nu prea permite pronirea motorului, sau porneste foarte greu...
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
bazarel |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 24 October 11 ![]() |
salut,cum am spus si mai sus,la mine porneste parca un pic mai greu de cat ar trebui,o ia din prima dar invarte destul de mult.batereia e noua,am schimbato cand am reparat injectoarele.
dar acest senzor de la volanta,de fapt ce face?ce rol are?poate o fi asta. pt ca senzorul de presiune de la pompa de motorina,am incercat sa il schimb,mai precis am pus altul de la un clio 1.5dci 65cai si nu adat nimic,tot se oprea motorul in neutra. dar se opreste doar dupa ce o accelerez,adica o forjez intr-o viteza (nu conteaza in care) si o scot si o lasa sa scada turatiile.si nu tot timpul face.cate o data face urat de tot,adica se opreste motorul si cate o data scade sub 800,pana pe la 200-400 si isi revine imediat la loc.are loc o oscilatie brusca si nu imi dau seama de la ce. |
--------------------
renault
megane
2005 sedan
|
|
str77 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 October 11 ![]() |
incearca la iesire spre tarlungeni.
Dupa giratoriu de pe centura intri pe pod, si pe prima strada faci stanga (dupa vreo 150-200 metrii de la pod). Mergi pe drumul pietruit si dupa 100 metrii prima curte din partea dreapta. N-am retinut numele lor. |
--------------------
Renault
Megane 4
1.5 EDC
- BV
|
|
espacern |
![]()
Post
#11
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(ciumiki @ 2 Mar 2012, 12:42) Cum arata acel senzor de pe volanta si cum se curata ? Arata ca in poza atasata(cel subliniat cu rosu). Se demonteaza dupa desfacerea celor 2 suruburi si se curata cu o carpa curata imbibata cu diluant/benzina/etc.....nu cu peria de sarma sau smirghel. Sau se demonteaza si se schimba...cu altul. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bazarel |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 24 October 11 ![]() |
ms pt poza.
in tarlungeni de fapt ce e?se ocupa cu asa ceva?si tu ai avut aceiasi problema? |
--------------------
renault
megane
2005 sedan
|
|
cristixxxlog |
![]()
Post
#13
|
![]() .. Group: Members Posts: 440 Joined: 4 August 08 From: BUCURESTI ![]() |
dar EGR-ul l-ai curatat?
|
--------------------
Nissan
Murano Z51 - 2.5 dci
2011
- B-XXX-LGF
|
|
geo3983 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 August 09 ![]() |
salut. ai rezolvat problema? si la mine face la fel
|
--------------------
Renault
Megane 3
Grandtour 2015 1,5 dci 81kw
|
|
bazarel |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 24 October 11 ![]() |
salut.nu am rezolvat.nu ii dau de capat.tu?ai aflat ceva?
|
--------------------
renault
megane
2005 sedan
|
|
ride free |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 30 September 09 From: bucuresti ![]() |
hai sa va povestesc si eu patania mea. acum o saptamana dau sa pornesc masina si surpriza a pornit abia la a 3 apasare de buton(invartea ffff mult si nimic) dupa ce pornea exact ca si la voi scadea relantiul si dadea sa moara. nu prea am bagat de seama si am dat vina pe baterie... e cea originala si are deja 5 ani! a doua zi la fel, ba chiar mai rau pt ca mi-a aparut si INJECTION FAULT. am inceput sa sun cate un mecanic sa aflu problema si raspunsul a venit imediat: Pompa de injectie. am fost si la un tester si mi-a dat o eroare memorata pe regulatorul de presiune (DF007). dupa multe alte discutii cu prietenii care mai detin motoare 1.5 Dci am ajuns la concluzia ca problema ar putea fi de la filtrul de motorina si am decis sa il schimb. Dupa schimbare ce sa vezi masina a pornit din prima si nu mai exista aer pe conducte. Explicatia ar fi supapa care exista pe filtru nu mai tinea si astfel se scurgea toata motorina in rezervor si se usca filtrul. De cand am shimbat filtrul nu a mai aparut nici acea variatie a relantiului care banuiesc ca aparea datorita aerului pe care il tragea. sa vedem cum se comporta in continuare sper sa fi revolvat problema.
asa ca poate incercati si cu schimbarea filtrului prima data. de cand a aparut problema m-am documentat f mult si se pare ca pompa de injectie sau injectoarele nu pica asa repede cum spun mecanicii de la renault doar ca asta e cel mai simplu de diagnosticat ca sa spun asa! aaaa si costa pe masura ![]() sper sa rezolvati problema si sa nu fie ceva grav va salut cu respect! |
--------------------
renault
megane bicorp 1.5 85 Cp
2007 Daca esti pe locul 2 inseama ca esti PRIMUL care pierde!
|
|
gbrlgabi |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 14 June 07 From: Timisoara ![]() |
bazarel,ai rezolvat problema?si eu ma confrunt cu aceeasi problema.....fluctuatiii de turatie la relanti (da sa moara motorul dar isi revine imediat si tot asa...dar mai si moare motorul....sau am patit-o si cand ma apropiam de semafor si am scos-o din viteza ...tot la relanti).Mentionez ca am fost la reprezentanta renault si dupa multe verificari au ajuns la concluzia ca motorina e de vina.....(aveam plinul facut).Deci....am schimbat filtrul de motorina ( cu toate ca acum 6 saptamani il schimbasem la revizie,)mi-au verificat-o pe computer,mi-au schimbat valva EGR (era rupta in 2-dar nu era din cauza ei),mi-au facut test de injectoare,mi-au schimbat regulatorul de presiune din pompa de injectie....(tot asa imi facea dupa),mi-au facut o curatire a sistemului de injectie ( pompa,injectoare...) si culmea....in timpul asta moare motorul...(deci concluzia lor finala e gresita...).Am bagat aditiv.....,am consumat jumate din rezervor si ma duc sa completez cu alta sa vad ce motiv mai gasesc acum cei de la renault...
apropos,am desfacut senzorul de pe volanta l-am curatat (nu prea am avut ce la el.)dar degeaba...Ma gandesc ca daca ar fi defect n-ar mai functiona...insa am totusi o nelamurire in privinta lui."mustiucul"sau "varful"nu stiu cum sa-i zic ce lungime trebuie sa aiba ca al meu are cam 1mm.... Deci am incercat tot ce se putea incerca.....mai aveti idei? 8 Jun 2012, 19:13: pun si un filmulet cu senzorul... 8 Jun 2012, 19:13: pun si un filmulet cu senzorul... 8 Jun 2012, 19:13: pun si un filmulet cu senzorul... 8 Jun 2012, 19:24: nu pot....sa pun filmuletul.... 8 Jun 2012, 19:40: am uitat...masina e un hatch 1.5 dci din 2003 cu 192000km la bord,si pana acum n-am bagat bani in ea in afara de filtre ,motorina ,ulei,placute frana si cate un capat de bara, bielete n-am This post has been edited by gbrlgabi: 8 Jun 2012, 19:40 |
--------------------
renault
megane II 1.5dci/63kw
2003
- TM30AKY
|
|
ady24 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Singura chestiune care a mai ramas ar fi sa cureti cu niste solutii speciale de la BG evacuarea plus toba. In momentul in care sunt fluctuatii de relantii masina scoate fum ? Exista oarece lipsa de putere in sarcina ?
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
TheSting |
![]()
Post
#19
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Am uitat de acest topic dar acum cand l-am vazut mi-am adus aminte ca o cunostinta avea cam aceeasi problema. Nu conta ca este la relanti sau ca motorul era turat si isi revenea catre relantii aceste nu stea la 800 RPM cum estre normal. Avea fluctoatii cum avusesem si eu. de la 800 RPM scadea brusc la 200-300 RPM si cateodata isi revenea cate o data murea motorul.
Problema acestuia sa rezolvat prin curatarea EGR-ului Pana acum vad ca aceleasi sintomuri se poate trage si de la EGR si de la senzorul de pe volanta (cazul meu) |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
gbrlgabi |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 14 June 07 From: Timisoara ![]() |
Nu scoate fum si motorul toarce ca un motanel(cand nu sunt fluctuatii).Intr-adevar parca n-are nici asa putere....
Deci ,inca o data...schimbat EGR,regulator presiune pompa de injectie,filtru de motorina,la test motor totul a iesit ok,la fel si testul de injectoare.Cand am schimbat filtrul de motorina am scos motorina din el intr-un borcan si am verificat cu un magnet daca am ceva pilitura...nimic,era curata. Sa fie totusi de la injectoare? Ma duc marti din nou la reprezentanta...o sa va tin la curent,dar daca mai aveti idei pana atunci dati-mi va rog.Nu prea am bani si as prefera sa mai fac si alte verificari pana atunci. 9 Jun 2012, 09:36: am uitat.am curatat si senzorul de pe volanta apropo,cum pot posta un filmulet aici? This post has been edited by gbrlgabi: 9 Jun 2012, 09:36 |
--------------------
renault
megane II 1.5dci/63kw
2003
- TM30AKY
|
|
TheSting |
![]()
Post
#21
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Ti-l recomand pe acest domn cu toata increderea. Este foarte priceput , lucreaza cu piese de origine si este mai ieftin decat un service.
http://www.reno.ro/-t180438.html |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
gbrlgabi |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 14 June 07 From: Timisoara ![]() |
Aceiasi chestie am patit-o si eu....La inceput erau doar mici variatii si rare,apoi au inceput mai dese si mai tari ,pana a ajuns sa mi se opreasca destul de des si chiar sa-mi porneasca mai greu (in sensul ca-mi pornea motorul la prima apasare de buton ca dupa cateva secunde sa-mi moara)SI ASTA NUMAI CAND ERA LA RELANTI SAU SCOASA DIN VITEZA.
Am fost de 2 ori la reprezentanta ....i-au facut toate testele posibile,inclusiv curatat injectoare cu solutie...schimbat valva EGR,schimbat regulator presiune de pe pompa de injectie,filtru de motorina(toate la reprezentanta pe o gramada de bani)si tot degeaba.... M-am apucat si i-am dat jos computerul de injectie si i-am curatat contactele ,senzorul de pe volanta - dat jos si curatat,senzorul presiune aer strans si fixat cu un colier de plastic.....verificat daca am pilitura in rezervorul de motorina....nici nu mai stiu cate am verificat eu ....si tot degeaba.... Concluzia finala SCHIMBARE POMPA DE INJECTIE....(concluzia MECANICILOR CARE AU LUCRAT LA EA) , si a mea ,dupa toate verificarile facute de mine....Mai aveam una de facut,dar sincer mi-a fost lene s-o fac mai ales ca toti MECANICII mi-au spus ca piesa care le-am propus-o spre verificare nu avea de-a face cu problema pe care o avea masina....sau NICI NU AVEA ASA CEVA. ASA CA.....intr-o zi cu soare am vrut sa plec dintr-o parcare si nu mai imi pornea masina (pe computer imi afisa INJECTION FAULT ).Am pornit-o intr-un final,am ajuns acasa si m-am uitat la pedala de ambreiaj pe sub bord (acces destul de nasol )si am dat de senzorul de pe pedala de care le-am tot zis la toti mecanicii s-o verifice....I-am curatat contactele si de atunci nu mai am probleme.Deja am 3 saptamani si toarce ca un motanel la relanti |
--------------------
renault
megane II 1.5dci/63kw
2003
- TM30AKY
|
|
free_runner |
![]()
Post
#23
|
![]() In Car Led , BIT Company Group: Members Posts: 369 Joined: 20 January 12 From: Galati - Romania ![]() |
Salut , daca vrei un service bun in Brasov , sau ma rog, pe langa , iti recomand cu incredere baietii de la Dementor rally , eu doar acolo imi duc masina cand sunt in tara
Au service pe Calea Feldioarei , iesirea spre Tg Mures |
--------------------
Renault Megane `07
106 CP,Sachs Absorbers
Black logos,H&R Springs
- GL-77-BIT In Car Led Galati-Romania ( 0755 847 634 )
|
|
faazd |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 10 November 09 ![]() |
QUOTE(gbrlgabi @ 31 Aug 2012, 09:50) .Am pornit-o intr-un final,am ajuns acasa si m-am uitat la pedala de ambreiaj pe sub bord (acces destul de nasol )si am dat de senzorul de pe pedala de care le-am tot zis la toti mecanicii s-o verifice....I-am curatat contactele si de atunci nu mai am probleme.Deja am 3 saptamani si toarce ca un motanel la relanti Salutari de 2 ani am si eu problema povestita mai sus si nu stiu ce sa mai fac ... vad ca aici erau 2 persoane care tot au povestit de problema dar nu au spus daca au rezolvat pana la urma. gbrlgabi am vazut ca ai postat si aici: http://www.reno.ro/-t248205.html acelasi lucru si vroiam sa stiu daca curatarea senzorului de la ambreiaj a rezolvat totul in ceea ce priveste aceasta problema. |
--------------------
Renault
Megane
2003 1.5 DCI 80 CP, hatchback
- B - 14 - SHZ
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Salut! Vreau sa curat senzorul de pe volanta, dar nu stiu unde este si cum se poate demonta. Cred ca dupa 7 ani, nu poate fi curat. Am citit acest topic, dar pozele referitoare la acest senzor lipsesc. De aceea rog un coleg, care a facut aceasta lucrare, sa detaileze si eventual, cu foto. Multumesc anticipat.
This post has been edited by tr_viorel: 8 Nov 2013, 08:38 |
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Rog interventie pentru rezolvarea problemei din postarea anterioara (preventiv). Multumesc.
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
faazd |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 10 November 09 ![]() |
nu a reusit nimeni sa dea de cap aceastei probleme?
de cand am si eu aceasta problema am citit destul despre ea dar nimeni nu a postat nici o rezolvare .... |
--------------------
Renault
Megane
2003 1.5 DCI 80 CP, hatchback
- B - 14 - SHZ
|
|
Milito |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 22 October 16 ![]() |
Va salut. As dori niște sfaturi de la persoanele care au mai întâlnit următoarea problema: masina da sa moara la relantiu si se si opreste uneori+pornirea mai grea când îi vine pandalia.mentiones ca de curând am schimbat pompa injectie+diuze injectoare+filtru mot.+curățat rezervor. Am curățat senzorul volanta dar nimic.se poate sa fie defect si el sau cel de presiune rampa. MULTUMESC!
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 17:25 |