Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

RESOFTARE LAGUNA 2 BENZINA, Ce parere aveti, a mai facut cineva asta, probleme

siriteanu
post 22 Jul 2011, 19:57
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




ce parere aveti despre asta

Am un Renault Laguna 2 din 2004, motor 1.8 16v, benzina, 88 kw 120 cp. masina are 180 000 km si m-ar interesa o remapare, as vrea sa stiu cat se poate scoate in plus la acest motor, fara sa se faca alte interventii majore, sau sa risc sa crape altceva si la ce costuri
Astept raspunsul dumneavoastra,
raspuns:
Buna ziua.
Va multumesc in primul rand pentru interesul manifestat vis-a-vis de serviciile oferite de firma noastra.
In al doilea rand, pentru masina Dvs putem face urmatorul upgrade:

Putere stock: 120CP
Putere dupa chiptuning: 130CP
Cresterea de cuplu motor este de aprox 12-15Nm.
Operatiunea se poate realiza prin intermediul portului OBD al
masinii.
Pret: 120euro
Termen de executie: 1.5h

Cu stima,


Buna seara,
>
> Multumesc pentru promtitudinea si pentru rapiditatea cu care mi-ati raspuns.
>
> Ma intereseaza o astfel de interventie, in prima faza as vrea doar ce mi-ati spus dvs. Va rog daca aveti rabdare, sa-mi explicati in ce consta procedura, ce anume se modifica sau ce se rescrie in softul masinii( motorul probabil ramane tot la 88kw ) , si care sunt riscurile la care imi supun masina si desigur, inafara de 10 cp in plus ce alte avantaje ar mai fi.
>
> Va multumesc,
raspuns

Operatiunea de resoftare consta in urmatorii pasi clasici:

- diagnosticarea gratuita a autoturismului, in cazul Dvs cu ajutorul testerului dedicat Renault CAN Clip, similar cu cel folosit in reprezentante; scopul diagnosticarii este analiza modului de functionare a motorului in vederea determinarii eventualelor neconformitati si asigurarea ca "platforma" pe care urmeaza sa lucram este in regula

- citirea softului original din calculatorul motor al masinii Dvs: procedeul se realizeaza cu ajutorul interfetelor dedicate, prin portul OBD al masinii, rezultatul final fiind salvarea pe hardisk a continutului memoriei flash a calculatorului motor al masinii, ce contine toate hartile necesare functionarii motorului

- modificarea softului original in scopul obtinerii unei cresteri de putere si cuplu, insotita de cele mai multe ori de o eficientizare a consumului de carburant in conditii normale de exploatare; aceasta etapa este realizata in cadrul firmei noastre prin programe specializate si cunostiintele in domeniu, nu suntem reselleri ai vreunei firme, cu alte cuvinte NOI modificam softul, nu trimitem fisierele la modificat in alta parte asa cum fac majoritatea firmelor din domeniu

- rescrierea softului modificat in calculatorul masinii, procedeu realizat de asemenea prin portul de diagnoza OBD cu aceeasi interfata folosita la citire

- testarea statica si dinamica a autoturismului, adica proba de drum cu testerul de diagnoza conectat astfel incat sa faca posibila evaluarea live a parametrilor de functionare a motorului

- eventuale ajustari de soft, in cazul in care este necesar

Procedeul de crestere a puterii nu afecteaza fiabilitatea propulsorului, intrucat se merge de obicei pe respectarea limitelor de fiabilitate, care de multe ori sunt sub limitele constructive. Masina Dvs este dotata cu un motor normal aspirat, astfel ca cresterea de putere nu este la fel de semnificativa ca in cazul unui motor supraalimentat ( de ex un motor TDI de 90CP ajunge la 120CP dupa resoftare, deci aprox 30% putere in plus ), de aceea este necesar ca Dvs sa cunoasteti f bine modul in care merge masina Dvs pentru a sesiza cresterea destul de mica de putere (aprox 8-10%).

Transformarea este reversibila in orice moment, adica se poate reveni la softul de fabrica la cererea Dvs, mai mult de atat CompleteCHIP ofera o perioada de proba de 7 zile prin programul CHIPTest, astfel ca daca dupa aceasta perioada nu sunteti multumit, putem reveni la softul original si va returnam integral banii.

Suma aferenta interventiei nu contine TVA, in cazul in care doriti factura pentru lucrarea in cauza.

In speranta ca v-am lamurit, va doresc numai bine.

Cu stima,


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 22 Jul 2011, 20:20
Post #2


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Sunt curios cate teste au facut pe un motor similar cu al tau, pana au dezvoltat varianta finala a softului.

Iar cu asta ai spus tot:
QUOTE(siriteanu @ 22 Jul 2011, 20:57)
Suma aferenta interventiei nu contine TVA, in cazul in care doriti factura pentru lucrarea in cauza.
*


Vrei si o concluzie? Penibil, jenant. Lucru facut pe genunchi.
Sa intreb de garantie sau baietii lucreaza pe incredere?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 22 Jul 2011, 23:13
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




eu am aflat de ei tot dintr-un topoic de pe un forum, unde toti cei care au trecut pe la ei se declarau multumiti, si erau destui, si in timp, nu intr-o luna.
la o prima vedere baietii se pricep, EI rescriu softul, nu iau alt soft de la altcineva. ofera o perioada de 7 zile in care daca nu esti ok cu ce s-a facut sau nu se vad diferente sau nu stiu exact, primesti banii inapoi
intrebarea era, a resoftat cineva acest tip de motor ... se merita? care sun riscurile,


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_gabi
post 23 Jul 2011, 11:58
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 28 October 06




eu zic ca nici puterea absorbita de ac nu o recuperezi ... deci nu justifica banii numai 10 cp. parerea mea blush.gif !


--------------------
renault laguna 2 2001 Privilege 1,8 I 16V - AG 70 BUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 23 Jul 2011, 12:02
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




QUOTE(b_gabi @ 23 Jul 2011, 12:58)
eu zic ca nici puterea absorbita de ac nu o recuperezi ... deci nu justifica banii numai 10 cp. parerea mea  blush.gif !
*


Si eu votez pt,nu merita.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP 2001 Expression - TM 24 GBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brabus
post 23 Jul 2011, 13:53
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 24 August 08
From: Baia Mare




o resoftare merge bine la un motor cu turbo.
la motoarele noastre , 1.8 aspirate nu se poate creste mare brinza si cresterea de putere nu o vei simti aproape deloc.
asa ca si eu zic PAS, am avut ocazia dar nu ma intereseaza ideea. daca aveam un turbo era altceva.
bafta.


--------------------
Renault Laguna2 2001/Privilege/1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 23 Jul 2011, 14:33
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




atunci, cum putem face ca motoarele noastre 1.8 16v sa fie si mai sprintene.
spre exemplu, eu ma gandeam sa fac o resoftare, apoi sa modific evacuarea pentru a "respira" mai bine motorul, sa anulez catalizatorul ( am inteles ca trage mai bine ) un filtru aer sport, un ulei super bun . ce parere aveti ..


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 23 Jul 2011, 19:19
Post #8


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




Am facut eu o chestie de genul...am dus o la 120 de cai ea avand 107 din fabrica...am motorizare de 1.6 16v,eu zic ca merita, se cunosc 10 cai in plus indiferent ce ar zice unii sau altii,masina zvacneste mai bine si se simte cuplul in turatii mai joase ca de obicei,nu e o chestie fantastica dar se simte...Numa bine!


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 23 Jul 2011, 19:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




fazer .. chiar parerea ta o asteptam . am vazut de mult c-ai scos ceva in plus din motorul de 1.6, o adata chiar ai si pomenit de asta undeva ..
multumesc pentru interventie. dar totusi, eu cred ca motorul asta de 1.8 16v, ar putea ajunge destul de "usor"la 140 - 150 caluti....
tinta mea ar fi sa-l duc la 130 cu o resoftare, apoi sa mai scot inca 10 cai inlocuirea galeriei de evacuare cu una mai "groasa", inlaturarea catalizatorului, si un filtru aer sport. credeti c-as mai putea scoate 10 caluti prin astea?


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 23 Jul 2011, 19:32
Post #10


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




QUOTE(siriteanu @ 23 Jul 2011, 19:25)
fazer .. chiar parerea ta o asteptam . am vazut de mult c-ai scos ceva in plus din motorul de 1.6, o adata chiar ai si pomenit de asta undeva ..
multumesc pentru interventie. dar totusi, eu cred ca motorul asta de 1.8 16v, ar putea ajunge destul de "usor"la 140 - 150 caluti....
tinta mea ar fi sa-l duc la 130 cu o resoftare, apoi sa mai scot inca 10 cai inlocuirea galeriei de evacuare cu una mai "groasa", inlaturarea catalizatorului, si un filtru aer sport. credeti c-as mai putea scoate 10 caluti prin astea?
*


Da ai putea scoate ceva caluti in plus dar nu din faptul de a anula catalizatorul...am un prieten care si o scos catalizatorul si o avut numai belele...consuma mai mult,a dereglat o gramada de chestii pe masina...poti din soft sa i dai ceva caluti plus o evacuare sport,filtrul sport ajuta ceva,si daca vrei poti umbla la chiulasa si in motor plus un turbo chestiile astea trebuie facute de un meserias in domeniu,dar e cheltuiala mare nu stiu daca se merita...eu zic ca ti sunt suficienti 120 de caluti ,totusi e o masina de facut drum lung nu de ars liniute cu ea.Numa bine!


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 23 Jul 2011, 19:35
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




da ai dreptate....interventii serioase de tunning nu vreau sa fac, dar o resoftare va fi facuta imediat ce termin cu schimbul fuliei defazoare, kit distributie, accesorii consumabile etc...


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 23 Jul 2011, 22:45
Post #12


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Daca vrei musai resoftare, fa-o calumea. Vezi si tu care sunt tunerii recunoscuti in tarile cu apa calda, la care poti avea acces (sunt putini, poti sa-i numeri pe degetele de la o mana). Studiaza un pic problema, vezi cum pun ei la punct un soft pentru un anumit motor si povestim pe urma. Cu un soft bun castigi ceva acolo, pe fundul sacului, insa in conditii de siguranta.
Daca vrei placebo, pune admisii sport si evacuari, sunetul agresiv da intr-adevar senzatia de putere mai mare.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 24 Jul 2011, 09:10
Post #13


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




QUOTE(cdadan @ 23 Jul 2011, 22:45)
Daca vrei musai resoftare, fa-o calumea. Vezi si tu care sunt tunerii recunoscuti in tarile cu apa calda, la care poti avea acces (sunt putini, poti sa-i numeri pe degetele de la o mana). Studiaza un pic problema, vezi cum pun ei la punct un soft pentru un anumit motor si povestim pe urma. Cu un soft bun castigi ceva acolo, pe fundul sacului, insa in conditii de siguranta.
Daca vrei placebo, pune admisii sport si evacuari, sunetul agresiv da intr-adevar senzatia de putere mai mare.
*


Aici colegul CDADAN are perfecta dreptate!!!Daca vrei ceva tare sub fund ia ti o lagunica cu motorul de 2 litri turbo,aici poate sa ne dea mai multe explicatii cdadan caci vad ca are una in semnatura biggrin.gif ,fuge de rupe dar si papa ceva benzinica,vrei putere si adrenalina bagi mana in buzunar,sau daca vrei intr adevar senzatii ia ti o motocicleta,eu asa am facut si cand vreau transpiratii mari, sari in sea ,dar fara teribilisme si cu mare atentie wink.gif Numa bine!

This post has been edited by fazer: 24 Jul 2011, 09:15


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 24 Jul 2011, 09:51
Post #14


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Eu sunt convins ca si 1.8-ul are putere suficienta. Suta in 10.8 si 201 Vmax cred ca e ok, in conditii normale. Pentru adrenalina, evident, nimic nu se compara cu motocicleta.
La consum 2.0T papa ceva mai mult in oras, insa extraurban nu-i deloc o sperietoare. In regim similar, se incadreaza intre 1.8 si 2.0 aspirat. Transmisia aia in 6 trepte face o treaba buna.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 24 Jul 2011, 11:50
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




pe 1.8 16v se poate pune transmisie in 6 trepte?


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 24 Jul 2011, 16:02
Post #16


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




QUOTE(siriteanu @ 24 Jul 2011, 11:50)
pe 1.8 16v se poate pune transmisie in 6 trepte?
*


Pfuuui...nea Siriteanu...tu vrei sa faci avion din lagunica ta...nu e rau,ma bucur ca nu te lasi biggrin.gif, cred ca se poate pune ...e vorba de ce priza are cutia de 6 ,daca se aseamana ambreiaj si toata polologhia de prindere, cutia de 5 versus cea de 6,trebuie studiata treaba,chiar e interesanta ideea si eu ma gandeam ca ar mai fi fost buna inca o treapta in cutie...Numa bine!

This post has been edited by fazer: 24 Jul 2011, 16:05


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian25
post 24 Jul 2011, 17:00
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 February 11




nu vreau sa intervin aiurea, dar cei care te-au sfatuit sa nu softezi masina au dreptate, putere mare daca vrei ori schimbi masina cu una cu cai de FABRICA, ori faci modificari fizice(la noi se zice cu surubelnita) nu doar din soft


--------------------
Renault laguna 2.0T 2003/Dynamique - BH 27 CRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 24 Jul 2011, 18:07
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




eh . nu vreau chiar sa fac din ea avion .. sa nu exageram. nu-s eu cine stie ce sofer sau meserias auto, dar , dupa mine, s-ar simti ok o treapta in plus pe 1.8 16v. ....


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 24 Jul 2011, 18:39
Post #19


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




QUOTE(cristian25 @ 24 Jul 2011, 17:00)
nu vreau sa intervin aiurea, dar cei care te-au sfatuit sa nu softezi masina au dreptate, putere mare daca vrei ori schimbi masina cu una cu cai de FABRICA, ori faci modificari fizice(la noi se zice cu surubelnita) nu doar din soft
*


Nu e o treaba total aiurea sa faci din masina ta o bestie...chiar daca nu e de fabrica,am vazut multe specimene preparate in ateliere de amatori...vorbesc de o dacie super nova care o fost adusa la 220 de cai...rupea asfaltul...dar o bagat la bani in ea de mai bine isi lua un subaru impreza de fabrica la caii aia...goanga e mare in cap daca se instaleaza si ...pasiunea sa faci din ...conform proverbului ... sa si pocneasca... laugh.gif Numa bine!

24 Jul 2011, 18:40:
QUOTE(siriteanu @ 24 Jul 2011, 18:07)
eh . nu vreau chiar sa fac din ea avion .. sa nu exageram. nu-s eu cine stie ce sofer sau meserias auto, dar , dupa mine, s-ar simti ok o treapta in plus pe 1.8 16v. ....
*


Amin! laugh.gif

This post has been edited by fazer: 24 Jul 2011, 18:40


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brabus
post 24 Jul 2011, 19:51
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 24 August 08
From: Baia Mare




fara suparare, tu cred ca ai cumparat masina gresita.
cam de cind o ai postezi numai o gramada de idei de modificare (de la schimbarea cu un motor diesel, pus gpl, acum resoftare).
te cam contrazici singur biggrin.gif , acum zici ca SIGUR pui GPL pe ea, acum SIGUR faci resoftare biggrin.gif .
masina asta nu a fost facuta nici sa faci liniute cu ea, nici sa faci drift nici alte nebunii. pentru viteza, acceleratii fulminante sau modificari gen tuning ai gresit modelul biggrin.gif
laguna2 e o limuzina superba, orientata pe confortul pasagerilor, dotari cite-n luna si-n stele, care trebuie sa te duca in conditii de siguranta si confort unde vrei biggrin.gif
eu imi iubesc laguna si nu as schimba-o cu nimic in lume (poate cu un CLS dar aia e deja SF radmasa.gif ).
bucura-te de ea asa cum e ca au stiut francezii ce sa faca biggrin.gif .
daca faci km multi ok, cred in gpl dar altceva nu as modifica la ea.
inca o data, fara suparare, e doar parerea mea.
respect si km nesfirsiti fara probleme smile.gif


--------------------
Renault Laguna2 2001/Privilege/1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 25 Jul 2011, 16:21
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




ii pun si gpl , si-i fac si resoftare ... smile.gif .. nu-i ok ? si .. ce-i rau in a customiza o masina ... n-am luat masina gresita ... e exact ce-am vrut ...


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brabus
post 25 Jul 2011, 16:26
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 24 August 08
From: Baia Mare




spor la treaba, era doar o parere personala, nu mi-o lua in nume de rau.
apreciez entuziasmul tau si iti doresc mult succes si daca o sa te pot ajuta vreodata cumva, cu cea mai mare placere.
respecte.


--------------------
Renault Laguna2 2001/Privilege/1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meltean
post 25 Jul 2011, 17:58
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 26 February 11
From: Suceava




QUOTE(Brabus @ 24 Jul 2011, 19:51)
fara suparare, tu cred ca ai cumparat masina gresita.
cam de cind o ai postezi numai o gramada de idei de modificare (de la schimbarea cu un motor diesel, pus gpl, acum resoftare).
te cam contrazici singur  biggrin.gif , acum zici ca SIGUR pui GPL pe ea, acum SIGUR faci resoftare  biggrin.gif .
masina asta nu a fost facuta nici sa faci liniute cu ea, nici sa faci drift nici alte nebunii. pentru viteza, acceleratii fulminante sau modificari gen tuning ai gresit modelul  biggrin.gif
laguna2 e o limuzina superba, orientata pe confortul pasagerilor, dotari cite-n luna si-n stele, care trebuie sa te duca in conditii de siguranta si confort unde vrei biggrin.gif
eu imi iubesc laguna si nu as schimba-o cu nimic in lume (poate cu un CLS dar aia e deja SF radmasa.gif ).
bucura-te de ea asa cum e ca au stiut francezii ce sa faca biggrin.gif .
daca faci km multi ok, cred in gpl dar altceva nu as modifica la ea.
inca o data, fara suparare, e doar parerea mea.
respect si km nesfirsiti fara probleme  smile.gif
*


ai dreptate in ce zici , de cand a cumparat-o face tot felul de modificari , schimba motor , schimba cutia de viteze , face de toate ..... doar pe forum ...


--------------------
Renault / BMW Laguna II 2.2dCi / 320d 2004 Initiale / 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 25 Jul 2011, 20:08
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




corect .. si in tot timpul asta, masina sta in curte....asteapta schimbul fuliei defazoare ....
credeam ca de asta e forum .. sa discutam ... eu de asta lansez spre discutie subiecte care mie imi par interesante.. si .. cred ca e "productiv" pentru ca vreau sa stiu ce masina am, in detaliu ... pe langa asta .. sunt si o fire curioasa.....

revenind la subiect .. de care ar fi argumentele contra resoftarii ... daca intr-adevar se zice ca scade consumul iar masina trage ceva mai bine de la turatii mai joase datorita celor 10 caluti in plus, care ar fi argumentele contra si riscurile ..


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brabus
post 25 Jul 2011, 20:24
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 24 August 08
From: Baia Mare




eu dupa ce am luat masina am miorlait o vreme ca vreau cutie in 6 trepte si turbo insa am inteles ca ar fi niste modificari prea mari si costisitoare si ca mai bine as lua alta masina biggrin.gif

cu resoftarea nu cred neaparat ca e cineva musai impotriva, doar ca mie imi e greu de crezut ca vreo 10 cai pot face asa mare diferenta.
si apoi, chiar sint 10 cai? si cum sint astia obtinuti? e motor aspirat, nu e turbo.
in fine , povesti de genul: am avut 120 si acum am 150 nu ma conving. a fost cineva pe dyno sa vada exact ce se intimpla? am vb cu cineva care face resoftari in zona mea de ani de zile si el mi-a zis : "1.8 aspirat? stai pe fund ca nu am ce-i face biggrin.gif "

acum asta nu inseamna ca nu trebuie sa o resoftezi, din contra, spor la treaba si te asteptam cu impresii si o analiza dupa o vreme de functionare biggrin.gif
bafta

This post has been edited by Brabus: 25 Jul 2011, 20:25


--------------------
Renault Laguna2 2001/Privilege/1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cobretti3x
post 25 Jul 2011, 20:41
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 21 August 08
From: Baia Mare




personal cred ca o resoftare nu face rau motorului si nici caroseriei sau subansamblelor atata vreme cat nu se sare calul cu resoftarea (aici ma refer la faptul de a nu trece de maxim 10-12 cai) Si eu imi iubesc masina si nu as da-o pe alta masina fie ea or si care, cu toate astea am resoftat-o am pus folie miam luat jante pe 17 iam spalt motorul (fara retineri ba chiar am dat cu sprey siliconic pe toate futunele si furtunasele existente sub capota) toate variantele care leam enumerat si leam facut sunt pentru unii subiecte contradictorii. Folii (se leaga politia, inca nu am avut probleme si le am de 3 ani) rewsoftare (se duce dracu motoru si mai stiu eu ce, merge foarte bine si conuma mai putin ir probleme nu am avut de loc cu nici o piesa din ea si am 1 an si cateva luni deja) jante pe 17 (se duc bielete rotule si mai stiu eu ce, le am tot asa de vreun 1 dar am pus piese calumea nu toate ieftinaturile si nam probleme) spalat motor (am dat cu spuma activa si apa din belsug si a pornit fara probleme la primul buton) Deci conluzia mea este fa dar nu sari calul pentru ca asa cum zice si colegul si prietenul meu Brabus este o LIMUZINA. Drumuri bune si respect


--------------------
Renault Laguna 2 Expresion 140Hp 2002 - MM-07-FCL
Laguna 2
1.9 dCi 140Hp
2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 25 Jul 2011, 20:58
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




multumesc mult pentru poveste .. genul asta de replici le astept in momentul in care lansez un subiect de discutie...
revenind la...ciocanele date de ante"scriitorii"mei .. ma simt sincer jignit de unele replici , care m-au atacat direct ca persoana
cu riscul de a ma repeta, imi iubesc masina si sunt foarte multumit de alegerea facuta, e un raport foarte bun intre o linie sportiva, confort si eleganta. consider doar ca pentru un 1.8 16v se poate puuuutin mai bine de 120 caluti .. si daca avem alternativa unei resoftari fara riscuri .. de ce nu ? fie ei si 10 cai .. nu cred ca nu se simt .. si un consum mai mic, nu cred ca ne-am plange de asta. cum spuneati si bine ati sesizat .. de cand mi-am cumparat masina, postez aici tot felul de "prostii".. nu spun ca am sa fac sau ca postez un topic pentru ca vreau sa fac o interventie... o fac pentru ca vreau sa stiu pe viitor despre ce este vorba ... asa ca :
urmeaza sa pun motorul la punct .. dupa care o resoftare sau un GPL, nu stiu exact ordinea, dupa prioritati probabil, oricum nu cred ca se "cearta"una cu alta, apoi folie si jante de 17" si cam atat vreau de la masina asta.......
invit toti posesorii de benzinare resoftate, sau cei care au trecut prin experiente de genul asta , sa ne povesteasca despre interventia in sine, si problemele aparute in timp.


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meltean
post 25 Jul 2011, 21:05
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 26 February 11
From: Suceava




prea mult entuziasm , ne povestesti ca vrei sa faci o gramada , dar inca n-ai facut nimic , in toate topicurile ne spui ca vrei sa faci aia , aia si aia , dar n-ai facut nimic .... sincer , parerea mea e urmatoarea : vrei mai multi cai , trebuia sa-ti iei alta motorizare , intr-un topic vroiai cotiera pe spate , nu stiu ce mai vrei tu ... iti luai si tu o laguna cu alta echipare , ti-ai luat baza si acum vrei s-o faci "full"


--------------------
Renault / BMW Laguna II 2.2dCi / 320d 2004 Initiale / 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sserban22
post 25 Jul 2011, 21:28
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 1 August 09




Nu vreau sa fiu rau intentionat, dar baiatul asta pina sa-ai ia masina pe care acum vrea s-o modifice, inrosise topicul cu fel de fel idei.....s-o ia , sa nu o ia.......dc e buna motorizarea de 1.8, etc...........acu vorba cuiva de mai sus zice ca face , dar doar din gura. Eu zic sa-ti rezolvi pb ce tin de fiabilitate, fulia defecta, si alte pb care pot apare, nu faci din L2 avion, si aici vei gasi ajutor, dar continuand pe linia pe care esti acum vei ajunge sa te ia toti peste picior.Sper sa intelegi ca ceea ce ti-am zis nu a fost cu rea vointa , ci doar un sfat colegial.


--------------------
Megane sedan 1.6 sce 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cobretti3x
post 25 Jul 2011, 21:40
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 21 August 08
From: Baia Mare




Colegul are dreptate, primul lucru fa ca masina sa mearga si sa mearga bine ba chiar foarte bine dupa aceea poti continua. Drumuri bune si respect

Uitasem dupa resoftare este nevoie de un condus normal pentru a putea reduce consumul, un condus sportiv va creste consumul cu mul fata de softul original condus sportiv. numai bine

This post has been edited by cobretti3x: 25 Jul 2011, 21:45


--------------------
Renault Laguna 2 Expresion 140Hp 2002 - MM-07-FCL
Laguna 2
1.9 dCi 140Hp
2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 17:24
Dacia