Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ati facut vreodata reclamatii?, Si cum s-au rezolvat

meganus_bicorpus
post 7 Jan 2011, 09:29
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Salut!
Deschid acest topic nemultumit de atitudinea unor firme cu nume mari care pur si simplu nu dau doi bani pe clienti si pe reclama buna/rea pe care o pot avea din partea acestora.
Personal am facut mereu o sesizare catre Vocea Clientului cand am fost nemultumit de calitatea produsului pe care l-am platit si cand am considerat ca am dreptul sa "ridic vocea" catre cei care ar trebui sa aibe urechi sa auda sesizarile fostilor si, de ce nu, viitorilor clienti ai firmei respective.
Toata povestea incepe dupa ce am vazut doi colegi de serviciu care au schimbat la masini (logan) aripile dreapta spate in garantie, una din masini e 2005 celalata e 2006.Am ramas impresionat de faptul ca Dacia (sau Reno-ul) a facut o reparatie extrem de scumpa (am inteles ca o aripa spate de inlocuit este undeva la 5000 lei) la o masina iesita din garantie de 3 ani, colegii mei nu au dat spaga, nu au facut scandal ba chiar unul din ei a primit o scrisoare pentru a merge in service sa i se faca o verificare moment in care s-a constatat si rugina din aripa.
Buun...dupa astfel de exemple pozitive din tarisoara noastra, sun si eu la VC samsung sa-i anunt ca TV-ul meu iesit din garantie acum 3 luni s-a stricat din nou, asa cum o facuse si acum 6 luni (cand inca era in garantie).Nu e normal ca un bun de folosinta medie, sa zicem (in carte scrie 5-8 ani) sa fie plimbat prin service de doua ori in 6 luni.Foarte politicos am fost anuntat ca reparatia se va face in orice service Samsung, oricand vreau eu..contracost!
La fel de calm le-am amintit si eu de reparatia din garantie (carpeala, altfel nu tinea doar 6 luni) si le-am spus ca ma pot pierde de client avand in vedere ca vreau sa mai cumpar inca un TV.
Nu a interesat pe nimeni faptul ca in vremuri de criza se mai pierde un client asa ca si eu mi-am luat un LG si nu mai vreau sa aud de Samsung muuuulta vreme de acum inainte, nu pentru fiabilitatea indoielnica a produselor cat pentru totalul dezinteres fata de client.

This post has been edited by meganus_bicorpus: 7 Jan 2011, 09:32


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 7 Jan 2011, 09:45
Post #2


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




cred ca li se cam rupe lor ca or sa piarda un client... cred ca trebuie sa te duci la Protectia Consumatorului


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 7 Jan 2011, 10:01
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




era o vorba...un client multumit mai aduce firmei inca 2-3 clienti, nul nemultumit goneste 10 clienti!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 7 Jan 2011, 10:27
Post #4


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




poate ptr patron conteaza, dar ptr aia de la ghiseu nu prea.. tre sa mergi mai sus cu reclamatia...


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 7 Jan 2011, 10:31
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Vocea clientului exprima politica firmei, nu parerea unuia de la ghiseu.Asa cum astia de la dacia tot schimba pe imaginea firmei, desi vanzarile sunt foarte bune in perioada asta, asa as fi vrut si de la Samsung, firma de n-ori mai mare si mai cunoscuta.
parere buna am si despre Arctic, un frigider iesit de doi ani din garantie a avut dulapul fisurat.Am sunat la nr lor luat de pe site si am primit (parintii mei, de fapt) un frigider nou cu tot cu garantie!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 7 Jan 2011, 10:38
Post #6


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




se pare ca la unele firme nu conteaza numele... de ex . mie mi s-a stricat un aparat de spalat masina Karcher.. si li se cam rupea de clientii cu garantie , ca si celor de la Renault smile.gif


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 7 Jan 2011, 10:45
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




pai samsung romania e franciza venita din grecia.... nu prea ai nici o sansa daca te duci la patronu firmei romanesti.

oricum in garantia unei masina scrie ca piesele schimbate nu prelungesc perioada de garantie. acel frigider a fost schimbat pt ca acea problema tr3ebuie remediata in garantie un fel de recall auto.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 7 Jan 2011, 10:47
Post #8


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




RDS sunt monument de nepasare fata de clienti, din experienta mea de pana acum cu ei. Acum vreun an, la Pitesti, am avut o defectiune la internet, am sunat la ei si nu s-a intamplat nimic, m-am dus la ei la sediu unde mi s-a spus ca primesc reclamatii doar la telefon, am sunat iar, bineinteles ca nu s-a rezolvat. Pana la urma dupa doua saptamani de amanari din partea lor m-am dus din nou la ei si dupa amenintari cu OPC-ul au trimis pe cineva sa rezolve problema. Acum, mi-am facut in noiembrie un abonament la ei in Bucuresti, care include tv digital, internet si telefon. E ianuarie si telefonul inca nu e instalat. Am sunat marti la ei, mi-au zis ca nu aveam nicio programare facuta pentru instalare si ca joi (ieri) intre 12-15 sa fiu acasa ca vine sigur cineva. Rezultatul? Nu a binevoit nimeni sa vina...Se ascund dupa clauza din contract ca au termen de 90 de zile pentru instalare, ce e penibil e faptul ca aveau o asa-zisa oferta de 3 luni fara sa platesti, pai normal ca nu platesti ca nu iti instaleaza serviciul mad.gif


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 7 Jan 2011, 11:04
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Am tv de la RDS, din noiembrie nu-mi merge stb-ul cu constatare facuta de ei...nici eu nu mai platesc factura!
Iar la faza cu frigiderul mi s-a dat o hartie semnata de unul din directorii Arctic care a aprobat cererea pe care se specifica ca este vorba de inlocuire pentru fidelizare client si imagine de marca.
Prin urmare, hota am cumparat-o tot arctic!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 7 Jan 2011, 13:03
Post #10


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




daca problema la tv prezinta celeasi simptome atunci eu zic ca sa faci o sesizare la opc. strangi tota documentatia, faci copii xerox, sau scanezi si faci un dosar. cei de la opc au 30 de zile sa iti raspunda in legatura cu situatia respectiva.
era bine daca faceai acest lucru in decembrie (cand stim toti f bine ca e moment oportun pt amenzi, reclamatii, etc, ca doar si omu tre sa faca o prima ceva de sarbatori wink.gif ) cand inspectorii ar fi avut o extra motivatie sa viziteze o firma.
si chiar daca nu se rezolva nimic, amenda pe care tre sa o plateasca e suficienta suferinta cauzata de tine, lor.
daca in schimb este cu totul alta problema, nu cred ca mai intra sub incidenta garantiei. poti sa mergi la un alt service autorizat care sa iti dea si o constatare; poate totusi, se leaga de problema initiala a tv-ului si astfel poti sa revii la opc si samsung cu o reclamatie, care sa si dovedeasca faptic ca tot dintr-o reparatie defectuoasa s-a stricat produsul.


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 7 Jan 2011, 13:48
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Sesizarea mea are legatura cu bunul simt si respectul fata de client...daca cineva ti-a cumparat un produs nu trebuie sa-i dai DELETE imediat ce a iesit din magazin, el inca este un potential client si unul dintre cei mai buni promotori ai produsului pe carei-ai putea avea...Nu ma duc la OPC decat in cazuri de extrema urgenta, posibilitatea de a-mi repara produsul o am, gustul amar ma doare


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 7 Jan 2011, 15:05
Post #12


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Din pacate suntem inconjurati de catre nesimtirea si nepasarea acestor companii, unele dintre ele multinationale care mictioneaza dispretuitor pe toti clientii pe care au reusit sa-i ''pacaleasca'' sa achizitioneze deja un produs sau mai multe... sad.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcs
post 7 Jan 2011, 15:46
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 8 November 08
From: Bethoncourt, FR




Ce faci insa cu furnizorii de utilitati, mai ales cei care au pozitii de monopol, gen companiile de distributie de energie, gaz, apa, canalizare? Teoretic poti sa iti alegi furnizorul de gaz sau electricitate, dar pana la urma produsul ajunge la tine pe aceleasi sarme/tevi! In ultimii trei ani am facut vreo 10 reclamatii la distribuitorul de gaz deoarece se simtea miros de gaz la reductoarele din exteriorul blocului. Deabia dupa explozia de la Bacau au binevoit sa vina sa controleze, asa ca in seara de Ajun sapau de zor dupa tevi. Noroc ca nu s-a infiltrat gazul in subsol! Si e vorba de ditamai multinationala!


--------------------
Dacia/Renault/MB Logan1.6/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 400e - HA308MV 05 Ambition/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 7 Jan 2011, 15:56
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




A sunat cineva sa faca o sesizare, o reclamatie, ceva?Nu e normal sa sara blocul in aer si apoi sa tipam ca mirosea a gaz de 6 luni


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusscout
post 7 Jan 2011, 16:12
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 413
Joined: 15 December 10




Pe mine ma scoate din sarite sictireala si lipsa de respect manifestata de unii functionari publici(primarie, finante, etc) sau adresarea la persoana a doua singular, in conditiile in care eu folosesc persoana a doua plural. Solutia:le aduc la cunostinta ca sunt cetatean roman platitor de taxe si impozite, cu toate la zi, si ca sunt obligati sa imi acorde respectul cuvenit, aici fiiind inclus si modul de adresare. Nu a fost nevoie de reclamatii , a mers de fiecare data. (cred ca principalul motiv a fost acela ca nu stiau cine e persoana din fata lor ). Indivizii de genul asta se tin mari si tari pana vine in fata lor cineva care nu le permite un astfel de comportament. Sunt de parere ca toti ar trebui sa pretindem respectul cuvenit in astfel de situatii.

This post has been edited by mariusscout: 7 Jan 2011, 16:13


--------------------
Renault Koleos 2013 2.0 dci
Dac-ai fost prost când erai mic, acuma numa` te joci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 7 Jan 2011, 16:43
Post #16


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




in comert si in economie bunul simt moral nu exista. punct
in economie exista maximizarea profitului, legea de baza pt orice intreprindere comerciala. e scopul nr 1 si orice face o companie este in acest sens.
garantia produsului este un bonus oferit clientilor in concurenta de pe piata. in ue exista un minim de 2 ani (chiar daca unii latra cu 12 luni, daca patiti ceva, in luna 24 fara teama, ori repun in conformitate, ori reclamatie opc neintarziat [si amenzi pe capul lor de nu le trebuie, sau spaga de rigoare])
daca sunt altii care ofera o perioada mai lunga, pt ca vor sa aiba un avantaj concurential este treaba lor, de asemenea si asa zisul bun simt moral, care reprezinta o tactica de marketing.
dar cand nu exista interes din partea managementului de vanzari (btw, un lcd samsung nu valoreaza nimic pt genco, care au o gramada de produse in nomenclator si f f f multi clienti, datorita politicii de pret practicate) nici alti 10 clienti care ii demotivezi tu, tot nu reprezinta nimic pt cifra lor de afaceri.
dar in schimb daca ai dreptate si le faci o reclamatie la opc, si tot refuza, atunci un scandal mediatic ii rupe in doua.
eu am avut probleme cu orange si au cedat, chiar daca la relatii clienti si managerii lor imi tot bagau pe gat rahaturi.
PS: am ani buni in spate de management in vanzare de electronice icon_mrgreen.gif wink.gif


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 7 Jan 2011, 18:34
Post #17


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Mariusscout, la fel si cu secretarele de pe vremea lu' ceasca de sunt ele obisnuite sa li se aduca d-ale gurii ca altfel merge cam greu munca, posibil sa greseasca niste acte etc.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusscout
post 7 Jan 2011, 20:40
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 413
Joined: 15 December 10




de astea scapam in 4-5 ani ca ies la pensie laugh.gif. dar comportamentul mai sus mentionat apare si la cei mai tineri, deh au fost formati de secretarele comuniste

This post has been edited by mariusscout: 7 Jan 2011, 20:42


--------------------
Renault Koleos 2013 2.0 dci
Dac-ai fost prost când erai mic, acuma numa` te joci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcs
post 8 Jan 2011, 00:32
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 8 November 08
From: Bethoncourt, FR




@ meganus_bicorpus : Am mentionat in text ca in ultimii 3 ani am facut mai mult de 10 reclamatii. De fiecare data ni s-a raspuns ca sunt pierderi tehnologice normale. OK, dar atunci de ce in seara de Ajun sapau de zor la racordul blocului?


--------------------
Dacia/Renault/MB Logan1.6/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 400e - HA308MV 05 Ambition/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 8 Jan 2011, 15:58
Post #20


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




Depus memoriu la comandament pentru abuz in serviciu cu confirmare
Primit raspuns 15 zile mai tarziu
10% taiere din salar
Cad trec prin acea localitate ma opreste de fiecare data dar nu are ce sa-mi faca, itp ok, asigurare + vigneta ok, faruri ON, cauciuce de iarna on..........ce sa-i faci ?


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 8 Jan 2011, 16:09
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Eu am ce am cu BCR. De cand cu OUG 50 tot in razboaie sunt cu ei. Mi-au dat sa semnez doua acte aditionale (pt ca am doua credite) dezastruoase. Mi-au adunat comisionul de risc (care trebuia eliminat) la cel de administrare si mi-a marit marja la un credit, iar la celalalt neavand comision de risc, mi-a marit doar marja bancii.
Am facut plangere la OPC si au fost amendati cu 40 000 ron (20 000 plus 20 000 pt fiecare credit). Dupa aceea mi-a anulat comis. de risc dar nu si marja. Acum sunt in procese. Numai bine.

This post has been edited by CRY 79: 8 Jan 2011, 16:10


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 8 Jan 2011, 16:25
Post #22


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




QUOTE(Mrija @ 8 Jan 2011, 15:58)
Depus memoriu la comandament pentru abuz in serviciu cu confirmare
Primit raspuns 15 zile mai tarziu
10% taiere din salar
Cad trec prin acea localitate ma opreste de fiecare data dar nu are ce sa-mi faca, itp ok, asigurare + vigneta ok, faruri ON, cauciuce de iarna on..........ce sa-i faci ?
*



de ce te opreste? are filtru cumva?
stii ca si asta este abuz in serviciu. opririle in trafic de amorul areti nu exista legal. doar daca prezinti semnalmente suspecte (masina furata, numere de masina furata, moaca unui infractor, diverse arme sau obiecte periculoase in masina, etc..) pe baza caruia sa te verifice la diverse (si asta trebuie sa fie fundamentat, nu ca i s-a parut lui ca semeni cu cineva, cine e acel cineva? tre sa aiba caz concret.
in rest doar la filtru are voie sa te opreasca politia rutiera si numai pt mentiunea acelui filtru. si de aici, iar trecem la partea suspecta si pe criterii obiective.
deci, daca te mai opreste o data ii ceri toata documentatia pt care el se afla in zona, motivul opririi, si apoi servesti un telefon la 112 prin care dansul in mod repetat (daca ai datele opririi) te opreste fara motiv legal.
am impresia ca pe langa acei 10% ii mai ceri inca o pedeapsa. si cum e in floare ideea cu reducerea personalului de la stat, e posibil sa intre pe lista neagra.

@CRY 79 iti dorim multa bafta. si nu renunta. cauta orice aspect legal de partea ta si da-le sa zaca. consulta-te cu avocatul bine. si cere-le si ce ai platit in plus in mod abuziv.


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 8 Jan 2011, 16:30
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




@CRY 79 iti dorim multa bafta. si nu renunta. cauta orice aspect legal de partea ta si da-le sa zaca. consulta-te cu avocatul bine. si cere-le si ce ai platit in plus in mod abuziv.
*

[/quote]
Am de lucru cu astia. Am si OPC-ul de partea mea, dar acum s-a schimbat schimbarea (OUG 50). Cu siguranta o sa cer ceea ce am platit in plus. Problema este ca eu nu am creditele adunate cat au luat ei amenda. wacko.gif


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 8 Jan 2011, 17:36
Post #24


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




treaba lor. nu te intereseaza ce au ei de platit. au incercat sa te fure, fara jena si tin si coada pe sus. dai in ei fara mila, mai ales daca esti in procese, si le ceri apoi si pe mama si pe tata. au avut ocazia sa renunte la furt dar nu au luat-o. ei continua sa doreasca sa te fure. tu ce faci? vrei sa ii lasi? daca nu, atunci macar asigura-te ca tot ce ai patimit, nervii si noptile nedormite sa se reflecte in ce vor avea ei sa iti dea. si mai mult cu dosarelul pus la punct poate obtii ceva suport si de la concurenta (nu cred, caci toata manaria asta a fost de comun acord a tuturor bancilor comerciale) in a-ti atrage de partea ta avocati de-ai concerentei care isi va creste cota de piata in conditiile in care BCR pierd procesul acesta.
eventual cu dosarul tau sa mai aduni alti cativa pagubiti de genul asta pt a-i ataca in corp comun, mult mai puternic ph34r.gif


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 10 Jan 2011, 03:22
Post #25


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




Sincer nu ma leg la cap, ca daca ma prinde singur si ma apuc sa-l intreb de toate kkturile alea imi gaseste vreo dandana gen "sfidarea organului" si tot eu o musc ....


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 10 Jan 2011, 17:46
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Intre timp am dat desfacut personal harducgia si am constatat ca nu am iesit asa de tare in pierdere, am la tabla,platbanda si cornier in el cat pentru un Titanic...maimic, desigur.Intre toate fiarele astea am gasit o placa cat un A4 de mare cu fel de fel de puricei, am sunat un prieten ce sta toata ziua cu mana in "fiarele" astea si mi-a zis ca e vorba doar de un banal condensator.
Astfel, pentru o reparatie (cu factura) de cel mult 100 de lei celebra firma SAMSUNG a pierdut (cel putin) un client care mai dorea sa-si mai cumpere inca un LED.
Vorba aceea, un sut in fund un pas inainte!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 10 Jan 2011, 18:32
Post #27


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




m-am linistit de cativa ani cu Samsung si LG. de la tv la telefoane mobile.
pretul reflecta produsul.
ca o recomandare de bun simt. pastreaza-ti lcd-ul (daca poti sa il repari cumva) si lasa achizitiile de generatii mai noi pana la momentul cand si min 75% din televiziunile din romania emit in format HD. abia atunci se va justifica sa cumperi un tv care sa aiba si o calitate a imaginii arhisuficienta. asta daca nu ai de gand sa te uiti in mare majoritate a timpului la dvd/bluray-uri


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 12 Jan 2011, 14:34
Post #28


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.902
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Corect, si acum ma injur ca am luat Sony de 200 hertzi...desi am Dolce prin satelit, tot ca un kkt se vede. Noroc cu DVD-urile si invidia prietenilor ca sa ma mai imbunez.
Acum, revenind la topic, am facut plangere la CSA impotriva Carpatica, in prima instanta mi-au spus ca nu am dreptate, ca din documentele prezentate de Carpatica rezulta ca nu am dreptate. Am refacut plangerea, am raspuns la obiectiile transmise de Carpatica prin gura CSA, le-am dovedit ca mint si ca au comis cel putin o infractiune de fals, pana la urma am fost despagubit in integralitate, dupa patru luni de tergiversari din partea lor...deci se poate, cu greu insa...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 15 Jan 2011, 13:34
Post #29


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




Iti iei ochelari 3d si esti smecher, la 200 de herti smile.gif


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 15 Jan 2011, 14:02
Post #30


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




si filme tot 3d ca atlfel te uiti ca un "etnobotanist" la tvr1 radmasa.gif


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 00:29
Dacia