Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum Megane 3 Coupe

gruyuss
post 25 Mar 2010, 16:43
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 26 December 09
From: Tulcea/Bucuresti




am luat un megane coupe de vreo 2 luni si ceva. masina are 3000 km la bord, are motorul 1,5 dCi, 105 CP. Rodajul de 1500 km a fost facut corespunzator, conform recomandarilor din manualul masinii. Problema ar fi consumul. consumul extraurban indicat de computerul de bord la un drum, fara cine stie ce talpa, este de 6%, in timp ce consumul din carte e de 4,2%, iar consumul urban in bucuresti sare la 8%, dar la cum se duce motorina am impresia se duce si mai repede de cat imi indica computerul. Mi se pare cam mult, mai ales ca unul din motivele pentru care am ales masina asta a fost si consumul. sa fie din cauza ca nu si-a dat inca drumul motorul, lucru ce se intampla la aprox 6000 km? sau ce se intampla?


--------------------
Renault Megane 3 Coupe - B 18 EAJ dec 2009/Dynamique
cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 25 Mar 2010, 16:45
Post #2


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




ai un consum normal...mergi cu 90 in treapta 5 ca sa scoti 4.2.. la ce viteze crezi ca scoti 4.2? in bucuresti un consum de 8 este prea bun...ai 1.5 105 nu 1.5 85 care are alt consum..


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruyuss
post 25 Mar 2010, 16:49
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 26 December 09
From: Tulcea/Bucuresti




QUOTE(M i h a i @ 25 Mar 2010, 17:45)
ai un consum normal...mergi cu 90 in treapta 5 ca sa scoti 4.2.. la ce viteze crezi ca scoti 4.2?  in bucuresti un consum de 8 este prea bun...ai 1.5 105 nu 1.5 85 care are alt consum..
*


ma rog...are 6 trepte...e posibil sa ai dreptate, inainte conduceam un M2 cu motorul de care ai zis tu, intradevar cu un consum mai bun


--------------------
Renault Megane 3 Coupe - B 18 EAJ dec 2009/Dynamique
cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprians
post 25 Mar 2010, 16:49
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 12 September 08




Adauga 2% peste consumul scris in carte si te apropii de consumul real de Bucuresti.


--------------------
. . - . .
Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valy1
post 25 Mar 2010, 18:38
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 6 October 08




E normal. Eu in Bucuresti cu cauciucuri de iarna am 8.5%


--------------------
Renault Megane - B xx xxx 2007 80cp
Renault Megane 3 1.5 dCi 105cp , Dynamique , Noir Nacre.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruyuss
post 25 Mar 2010, 18:53
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 26 December 09
From: Tulcea/Bucuresti




pai daca acum consuma asa, dar peste 2-3 ani de utilizare in bucuresti in ce hal o sa consume?


--------------------
Renault Megane 3 Coupe - B 18 EAJ dec 2009/Dynamique
cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 25 Mar 2010, 19:30
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Sa inteleg ca ai dat 16-17000 de euro pe masina si te uiti la consumul ei? Nu era mai simplu sa-ti iei un Clio dci si cu diferenta de bani sa-i acoperi consumul de motorina pe primii 150 de mii de km?
Ce pretentii de consum sa ai la masina cat timp traficul in Romania e cum e?
Si Megane-ul meu benzinar are trecut 5.4% in carte si consuma 7% la mers linistit si 8% la mers in forta, dar cand ma uit la cat de mare e dihania de masina si ce roti are, de nici nu incap in camara cum incapeau cele de la Clio, realizez imediat de ce consuma 1 litru in plus la suta de kilometri fata de cel din urma.
Daca voiam neaparat economie, ii dadeam tatalui meu 1500 de euro pe Matiz si aia era, pe langa Megane, Maty era gratis.
Acu, daca nu consuma ca in carte, ce fac? Ma duc si o dau inapoi? biggrin.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
redpipe74
post 26 Mar 2010, 14:09
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 28 July 09




STAI LINISTIT!am acelasi motor si in iarna am avut consum mediu mare,insa si km putini dupa 15-17 mii se lasa motorul si se stabilizeaza si totodata va scadea si consumul,insa si eu am avut M2 si sunt convins ca nu o sa mai fie acelasi consum, am mai scris si eu despre asta insa nu te lua dupa cei care nu cunosc ,iar cei de la service si ei sunt cam novici in cea ce inseamna M3.(iti voi da un exemplu cu M2 la viteze de pina la 120 km/h ,drum de 600km am avut consum si de 3,9,iar acum la m 3 de la CT pina la Craiova pe cele 2 autostrazi+Buc. am avut consum de 6/100 dar am mers si cu viteza de pina la 139 km/pe h si chiar si mai mult,am vb de consumul mediu care este cu mult mai mic decat la inceput.


--------------------
renault megane 3 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdabogda
post 26 Mar 2010, 22:37
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 8 February 10




Hau,
Culmea ciudateniei: sa-ti iei o masina sport, diesel.


--------------------
Renault Megane RS 2021
clio 2004-2006
megane2 2006-2010
megane3 2010-2016
megane GT 2016 -2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 27 Mar 2010, 00:39
Post #10


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Consuma normal pentru performantele si greutatea pe care le are.

Masini sport diesel exista destule.

Preferata mea.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruyuss
post 27 Mar 2010, 09:45
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 26 December 09
From: Tulcea/Bucuresti




QUOTE(Laurentziu83 @ 25 Mar 2010, 20:30)

Daca voiam neaparat economie, ii dadeam tatalui meu 1500 de euro pe Matiz si aia era, pe langa Megane, Maty era gratis.

*


matizul consuma mult pentru performantele si masa pe care le are...stiu din experienta, tata a avut unul si lua 5% , chiar 6% ...mediu...asta la o masina cu 800cmc si vreo 600 kg..
nu e vorba sa o duc inapoi, dar voiam sa imi explic ceva, si mai cu seama sa aflu daca sunt sanse sa scada consumul dupa ce o sa se lase motorul


--------------------
Renault Megane 3 Coupe - B 18 EAJ dec 2009/Dynamique
cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shellshock
post 27 Mar 2010, 11:05
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 25 March 10




Esti multumit de coupe? De ce nu ai incercat sa iti iei un motor mai mare tinand cont ca vrei o prestanta mai sportiva. Coupeul mi se pare mai sportiv ca look fata de megane normal in 4 usi


--------------------
Dacia slz - b xxx 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruyuss
post 27 Mar 2010, 16:23
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 26 December 09
From: Tulcea/Bucuresti




QUOTE(Shellshock @ 27 Mar 2010, 12:05)
Esti multumit de coupe? De ce nu ai incercat sa iti iei un motor mai mare tinand cont ca vrei o prestanta mai sportiva. Coupeul mi se pare mai sportiv ca look fata de megane normal in 4 usi
*


da, sunt foarte multumit, trecand peste faptul ca la 2 saptamani dupa ce am luat-o s-a ars nu stiu ce rezistenta la clima, si m-a lasat in mijlocul iernii...in rest, masina merge foarte bine, cel mai mult imi place la ea felul in care se comporta suspensia...sta foarte bine pe curbele luate in forta, e destul de tepana, dar nu atat de teapana incat sa te zgaltaie foarte tare la gropi. suspensia asta, impreuna cu aspectul net superior, nu se gasesc pe varianta in 4 usi. referitor la intrebarea ta, au fost o serie de argumente: de la faptul ca nu prea imi place interiorul ala pe bej, pe care ti-l baga pe gat cand iei varianta 1,9 dCi, pana la speranta unui consum mai bun si a unei intamplari de asta vara, cand comandasem una si atunci cand a venit, peste 3 luni, nu mi-am mai permis sa o iau din cauza crizei...iar acum am zis sa iau una de pe stoc ca sa fiu sigur:)

This post has been edited by gruyuss: 27 Mar 2010, 16:26


--------------------
Renault Megane 3 Coupe - B 18 EAJ dec 2009/Dynamique
cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 27 Mar 2010, 20:05
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(gruyuss @ 27 Mar 2010, 10:45)
matizul consuma mult pentru performantele si masa pe care le are...stiu din experienta, tata a avut unul si lua 5% , chiar 6% ...mediu...asta la o masina cu 800cmc si vreo 600 kg..
nu e vorba sa o duc inapoi, dar voiam sa imi explic ceva, si mai cu seama sa aflu daca sunt sanse sa scada consumul dupa ce o sa se lase motorul
*


Rata la leasing la masina mea e de 2-3 ori mai mare decat costul lunar al carburantului. Chiar nu inteleg de ce te uiti la 1-2 litri de carburant cand masina a costat atata.

La Matiz poate sa consume si 15%, tot nu costa atata cat Megane-ul. Bine, alte conditii de confort, siguranta, etc. Dar daca n-ai bani de carburant, rate si intretinere, merge bine si asta.
Consumul la un motor scade pe masura ce acesta se uzeaza. Eu sunt la a 3-a masina noua si am vazut asta cu ochii mei. Ce am invatat pana acum cand vine vorba de consum, e ca oricum masina proprie consuma mai mult carburant decat oricare alta, si ca trebuie sa te inveti sa ignori asta.
La ultimul drum extraurban mai lung, de vreo 700 de km, am avut consum de 8%, fata de cei 5.4% in carte, dar pur si simplu am plecat la drum stiind ca voi avea acest consum. Am fost multumit ca mi-a consumat doar atat avand in vedere regimul de viteza (110-120 in localitati, 150-160 in afara, pe E85), deci daca voiam, puteam foarte usor sa consum mai putin.
Eu inca am 7500 de km cu masina, deci practic am facut ceva rodaj la ea.

This post has been edited by Laurentziu83: 27 Mar 2010, 20:10


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruyuss
post 28 Mar 2010, 08:30
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 26 December 09
From: Tulcea/Bucuresti




QUOTE(Laurentziu83 @ 27 Mar 2010, 21:05)
Rata la leasing la masina mea e de 2-3 ori mai mare decat costul lunar al carburantului. Chiar nu inteleg de ce te uiti la 1-2 litri de carburant cand masina a costat atata.

La Matiz poate sa consume si 15%, tot nu costa atata cat Megane-ul. Bine, alte conditii de confort, siguranta, etc. Dar daca n-ai bani de carburant, rate si intretinere, merge bine si asta.
Consumul la un motor scade pe masura ce acesta se uzeaza. Eu sunt la a 3-a masina noua si am vazut asta cu ochii mei. Ce am invatat pana acum cand vine vorba de consum, e ca oricum masina proprie consuma mai mult carburant decat oricare alta, si ca trebuie sa te inveti sa ignori asta.
La ultimul drum extraurban mai lung, de vreo 700 de km, am avut consum de 8%, fata de cei 5.4% in carte, dar pur si simplu am plecat la drum stiind ca voi avea acest consum. Am fost multumit ca mi-a consumat doar atat avand in vedere regimul de viteza (110-120 in localitati, 150-160 in afara, pe E85), deci daca voiam, puteam foarte usor sa consum mai putin.
Eu inca am 7500 de km cu masina, deci practic am facut ceva rodaj la ea.
*


nu conteaza foarte mult, ce pot face, sa o vand? dar am crezut ca e ceva in neregula cu ea


--------------------
Renault Megane 3 Coupe - B 18 EAJ dec 2009/Dynamique
cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uachi
post 31 Mar 2010, 10:41
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 31 March 10
From: Constanta




sunt proprietar de M3 coupe 1.5dci de 5 zile.
primele 2 zile am avut perioada de acomodare si incercarea de a scoate un consum BUN.
dupa 500km oras si 100km extern am scos 6,5/100km media.
Pentru o masina cu aspect sportiv (dar fara performante tehnice sportive) sunt foarte multumit.


--------------------
Renault Megane etech tecno 2022
Megane etech tecno
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruyuss
post 31 Mar 2010, 15:48
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 26 December 09
From: Tulcea/Bucuresti




sa o sa stapanesti sanatos...sa te bucuri de ea, ai facut o alegere foarte buna

QUOTE(uachi @ 31 Mar 2010, 11:41)
Pentru o masina cu aspect sportiv (dar fara performante tehnice sportive) sunt foarte multumit.
*



nu vad in ce fel influenteaza aspectul consumul, in conditiile in care oricum masina nu e sportiva. una e o masina sportiva, alta e o masina cu aspect sportiv si motor economic, cum sunt ale noastre


--------------------
Renault Megane 3 Coupe - B 18 EAJ dec 2009/Dynamique
cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 31 Mar 2010, 18:27
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Luni am scos pe Iasi-Galati 6.3%, mergand 110-120 (ca era aglomerat) si 70-80 in localitati.
Bine, la dus mi-a consumat 8.4%, 130-140, 90-100 in localitati, 160-170 pe Barlad-Crasna.
Asadar, daca vrei consum mic, nu-i neaparata nevoie sa iti iei diesel. Mie de exemplu benzinarul imi consuma aproape la fel in oras, in sensul ca, daca stabilizez consumul mediu pe extraurban la 7.3-7.4, greu urca la 7.5 mediu daca merg 100 de km prin oras. Dar daca ies din oras cu chef de fuga, deja urca la 7.8 in primii 100 de km.
La mine consumul mic in oras se explica prin faptul ca nu folosesc masina zilnic, pe distante foarte scurte, ci in week-end, pe minim 10 km in oras, in trafic relativ lejer.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 31 Mar 2010, 18:57
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




eu al dracului sa fiu daca reusesc macar sa ma apropii cu 1,5 -2 litrii de ce zice nenea francezuuuuu. Acum cred ca am ceva de genul 8,5 daca nu mai mult. In exterior numai de al dracului resetez tot ce se poate reseta opresc si clima mad.gif si pe distanta de aproximativ 500km nu scot sub 7,2 nici daca ma pici cu ceara. Schimb treptele cum spune inteligentul asta de motan, iar la final viteza medie nu trece de 60km/h.
Ce dracu sa fac? sa o schimb, sa-mi parasesc iubita si sa dau peste alta cu alte mofturi si nazuri? nici gand caci placere mai mare nu este biggrin.gif decat atunci cand merg singur in masinuta - fara nevasta (vezi ca ai trecut de 130) fara copil (mami tati m-a dus cu 160- paracios mic ce este el).


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 31 Mar 2010, 21:01
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Nu te mai uita dupa indicatorul ala nenorocit de schimbat vitezele, e cea mai mare greseala pe care poti sa o faci, alaturi de aceea de a sta tot timpul cu ochii in consumul instantaneu.
Eu consumul de 6.3% l-am scos mergand relativ calm, fara sa urmaresc totusi un consum mic. Am cautat sa cobor toate dealurile in frana de motor (si sunt destule pana la Iasi), sa le urc intr-o treapta inferioara, chiar daca indicatorul imi spunea sa-i dau treapta superioara si consumul instantaneu se ducea relativ sus, important era sa nu calc prea adanc acceleratia. Viteza de croaziera a fost 100-120, influentat foarte mult de conditiile de trafic si de drumul aglomerat, in depasiri retrogradam a 4-a, in localitati la 80 la ora o tineam intr-a 5-a, foarte rar a 6-a.

Practic o conduceam la fel cum as fi condus orice masina atunci cand cautam sa merg linistit, dar fara ca respectiva masina sa aiba CB. Insa, chiar daca merg linistit cu masina, rareori schimb vitezele sub 3000-3200 de ture, pentru ca simt ca as merge subturat daca as schimba mai jos.
Oricum, la 5.4% din carte nu sper niciodata, atata timp cat nici la Matiz, care are motorul de 2 ori mai mic atat ca cilindree cat si CP, nu consum sub 5.5-6%.
6.3% am mai scos si cand am venit de la Bran la Galati, pe la Cheia, dar eram in coloana de vreo 6-7 masini si eram si la vale, chiar cand de-abia sarisem de pragul celor 1000 de km.
Oricum, eu unul sunt foarte multumit de consumul Megane-ului meu benzinar, raportat la performantele pe care mi le ofera. Clio-ul avea vereo 35 CP mai putin, dar consuma cu maxim 1 litru mai putin la suta de kilometri, ba chiar indraznesc sa zic ca sub 6.5% n-am vazut chiar la un mers linistit. Ca n-am sarit de 7.6% cu el, e adevarat, in schimb ma rugam de el in depasiri. La Megane, la 100-110, daca am retrogradat din a 6-a in a 4, masina devine racheta iar depasirile o joaca, in general schimb vitezele cand motorul ajunge foarte aproape de limitare. Nu trebuie sa te sperii de turatie vis-a-vis de consum, intr-o depasire motorul consuma mai putin daca urca mai repede in ture decat daca te grabesti sa-i dai a 5-a sau a 6-a. Treptele de viteza le schimbi "in sus" doar daca drumul ti-o permite. Chiar daca masina are 6 trepte, eu la drum intins, daca am vreun deal de urcat, imediat ii dau a 5-a, treapta a 6-a e totusi un pic prea lunga pentru un motor benzinar.
Ce am mai constatat e ca, motorul pe benzina consuma mai mult daca il tii pe cruise la 100 km/h in a 6-a decat daca adaptezi continuu pozitia piciorului pe acceleratie si schimbi treptele in asa fel incat motorul sa traga corect. De regula, sageata "in jos" se aprinde prea tarziu, cand deja motorul nu mai poate sa traga, fiind subturat.


Cat pentru initiatorul topicului, ii spun ca regulile de mai sus nu se aplica si pentru motorul diesel, acesta dand maxim de cuplu la turatii medii. Eu am condus destui km motoare diesel, am invatat cum sa obtin un consum decent cu ele, si pot sa zic ca, daca vrei consum mic la ele, la fel, trebuie mentinut un regim calm de utilizare, in schimb nu trebuie sa te zgarcesti in a tura motorul. Eu schimb vitezele la diesel uneori chiar mai sus decat la un motor benzinar, dar nici mai sus de 3500 de ture, intrucat de acolo in sus se pare ca o turez degeaba. La fel, in depasiri tot trebuie tras de motor, ii face bine si turbinei sa vada turatii de limitare sa mai arunce din funinginea din ea si va trage mai bine motorul, eu ii dau cat am chef, chiar daca ajung in limitare in depasire si abia apoi ii dau treapta superioara.
La mers constant in extraurban, e mai usor de obtinut un consum mic cu dieselul decat la benzinar, deoarece acesta beneficiaza de ceva mai mult cuplu, nefiind necesare tot atea retrogradari, in schimb e total incompatibil cu regimul urban, deoarece e un motor care se incalzeste greu si care, cat timp e rece motorul, trage mai greu si consuma de sparge. Daca vrei sa chinui un diesel, foloseste-l zilnic pe maxim 2-3 km pana la servici si inapoi.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdabogda
post 31 Mar 2010, 22:52
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 8 February 10




Hau,
Alta culme a ciudateniei: sa-ti iei masina cu aspect sportiv dar fara performante sportive.
Masini sport sunt destule diesel: vezi F1, WRC, F3000, campionatul de turisme german etc. - chiar foarte multe daca nu chiar toate.


--------------------
Renault Megane RS 2021
clio 2004-2006
megane2 2006-2010
megane3 2010-2016
megane GT 2016 -2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uachi
post 14 Apr 2010, 09:19
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 31 March 10
From: Constanta




consum ok! constanta-bucuresti 5.3% 2h10min /250km , 1.5dci,m6. setata la 130autostrada
max speed 190/ cernavoda-fetesti smile.gif


--------------------
Renault Megane etech tecno 2022
Megane etech tecno
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris_mara
post 7 Jun 2010, 18:29
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 7 June 10




consum 11.3/100km la un motor de 1.4 tce 130cp vi se pare normal?


--------------------
Renualt Megane 4 1.6 dci energy - B 204 MKA 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Jun 2010, 18:33
Post #24


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




În ce condiții?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 7 Jun 2010, 18:36
Post #25


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




ce conditii si viteza medie/100 km..urban mi se pare perfect normal....

This post has been edited by M i h a i: 7 Jun 2010, 18:37


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valy1
post 7 Jun 2010, 22:32
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 6 October 08




Cel mai mic consum pentru 1.5dCi a fost 4.4 pe CB , 5 persoane + AC , mers constant vreo 80km cu 80km/h.


--------------------
Renault Megane - B xx xxx 2007 80cp
Renault Megane 3 1.5 dCi 105cp , Dynamique , Noir Nacre.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoboM
post 8 Jun 2010, 01:03
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 19 February 07
From: Bucuresti




QUOTE(chris_mara @ 7 Jun 2010, 19:29)
consum 11.3/100km la un motor de 1.4 tce 130cp vi se pare normal?
*




Daca ai parcurs Dr. Taberei - Pipera la ora 8 dimineata sau daca ai piciorul drept mai "greu", consumul e normal!


--------------------
Megane 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris_mara
post 8 Jun 2010, 12:28
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 7 June 10




mai mult urban am mers cu ea si la sfarsitul saptamanii drum bucuresti-ploiesti in afara 110-120


--------------------
Renualt Megane 4 1.6 dci energy - B 204 MKA 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastia
post 8 Jun 2010, 12:59
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 6 June 05
From: Bucuresti




mai ales daca e noua, e normal

La megane 2 1.6 16v 100cp consumul urban cu tot cu AC pornit este tot intre 11 si 12 la mine. (poate scade la 10 daca merg doar cand nu prea e trafic si destul de lent)


--------------------
Renault Megane 2.2 1.6 16v - --- 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 2 Jul 2010, 23:48
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.231
Joined: 13 October 06




25% pe primii 5.2km (livrare) , am ajuns la aproape 90km, consum mediu 13.7% exclusiv in Bucuresti (clima tot timpul), maine o scot pana la mare, intr-adevar indicatorul de schimbat treptele incepe sa te sacaie dupa 2000 rpm ceea ce mi se pare f putin, motorul incepe sa traga dupa 1750 rpm, mai sus de 3500 nu am ajuns inca.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 16:01
Dacia