Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

cel mai modern sistem de control al traficului, Bucuresti-2007

Bobo
post 4 Apr 2005, 11:49
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




Bucuresti-2007: cel mai modern sistem de control al traficului urban

In momentul integrarii, la 1 ianuarie 2007, Bucurestiul va fi metropola europeana care va avea cel mai modern sistem integrat de Control si Management al Traficului Urban (CMTU), mai modern chiar decat cele deja functionale in Torino, Madrid sau Londra, sustine revista britanica ITS International.

Parcul auto al Capitalei a depasit cifra de un milion de masini si este in continua crestere. Practic, ritmul s-a accelerat de la an la an, incepand din 1990, cand in Bucuresti se aflau de zece ori mai putine autovehicule.

Prognozele pentru 2005 arata ca vanzarile auto vor fi aproape duble fata de cele de anul trecut. In consecinta, va creste si traficul rutier. Circa 50.000 de autoturisme traverseaza zilnic marile artere ale metropolei. In Capitala sunt numeroase zone in care, la orele de varf, pietonii se deplaseaza mai repede decat masinile.

In aceste conditii, perspectiva unui blocaj cvasi-total nu pare prea indepartata.

Exista totusi sanse de imbunatatire a situatiei.

Revista britanica ITS International, dedicata managementului traficului urban si recunoscuta ca lider in domeniu pe plan international, sustine ca, in momentul integrarii, respectiv la 1 ianuarie 2007, Bucurestiul va fi metropola europeana care va avea cel mai modern sistem integrat de Control si Management al Traficului Urban (CMTU), mai modern chiar decat cele deja functionale in Torino, Madrid

sau Londra!

Plan japonez
Japonezii ne-au facut, gratuit, un plan pe 15 ani (2001-2015) pentru transportul urban in Bucuresti si aria sa metropolitana. Punerea in aplicare a acestuia costa peste doua miliarde de euro. Scump, dar foarte eficient, cu beneficii enorme, concretizate in economii de timp, energie (respectiv bani), in reducerea frecventei accidentelor rutiere si a emisiilor de noxe.

Fezabilitatea planului este data de rata interna economica de revenire de 18,8%. Insa graficul punerii lui in aplicare este, evident, intarziat. Pasajul suprateran Basarab, proiectul cu rata de revenire cea mai ridicata (30,7%), e superb, dar lipseste cu desavarsire. In schimb, se lucreaza, la nivel conceptual deocamdata, la ameliorarea ambuteiajelor din intersectii si piete.

100 de intersectii „digitale"
Prin CMTU se va realiza un control adaptabil al traficului si al trecerilor de pietoni, dandu-se prioritate vehiculelor publice de transport in comun. In prima faza, sistemul va face ca semafoarele sa functioneze coordonat pe intreaga axa nord-sud a Capitalei.

Se vor moderniza circa 100 din cele 250 de intersectii semnalizate ale Bucurestiului, situate in zona din interiorul inelului de circulatie, respectiv pe ruta Mihai Bravu - Splaiul Dambovitei - {tefan cel Mare - Iancu de Hunedoara - Titulescu - Orhideelor - Grozavesti - Pandur - Tudor Vladimirescu - Viilor - Oltenitei - Vacaresti - Mihai Bravu.

Modernizarea va implica montarea de controloare pentru semafoare, detectoare de vehicule si camere de luat vederi cu circuit inchis (ultimele, in trei amplasamente).

Programele informatice vor adapta, „din mers" timpii semafoarelor la trafic, pe baza datelor culese in timp real de la detectoarele de vehicule, iar camerele de luat vederi vor fi utilizate de Politia Rutiera pentru observarea accidentelor si altor incidente rutiere, putandu-se interveni rapid.

Noul sistem va include si algoritmii specifici adaptarii traficului in functie de conditiile meteo nefavorabile. In conditiile congestionarii traficului pe axa nord-sud, considerata prioritara, sistemul va putea bloca temporar accesul vehiculelor dinspre celelalte zone ale orasului.

Autobuze cu GPS
RATB are un parc circulant mediu mai mic de 1.400 de vehicule, autobuzele fiind mai multe decat troleibuzele si tramvaiele la un loc. Cu toate acestea, e nevoie, in prezent, de 660 de angajati pentru monitorizarea timpilor de sosire si plecare a vehiculelor utilizate pentru transportul in comun.

Acestea (initial autobuzele) vor fi insa dotate cu aparatura necesara utilizarii sistemului de pozitionare globala GPS, prin care vor putea fi localizate in orice moment. Fiecare vehicul va avea o unitate inclusa in bord, care va cuprinde un receptor GPS, un modul logic, un transmitator si un receptor radio capabil sa transmita si date, si voce.

Datele vor fi transmise in mod automat si continuu la un punct de control central, unde vor fi afisate pe un terminal si analizate. Analiza respectiva va permite acordarea unei prioritati graduale de circulatie, pentru fiecare vehicul in parte, cele aflate in intarziere avand, evident, un grad ridicat de prioritate.

Un dispecer va putea coordona, cu ajutorul sistemului GPS, chiar si 250 de vehicule. Urmarea va fi ca, desi parcul de vehicule se va diminua, eficienta va creste, in sensul reducerii timpului de asteptare si a aglomeratiei.

Harta viitoarelor parcari
La nivelul Primariei Capitalei s-au stabilit 120 de locatii pentru viitoare parcari, majoritatea supra- sau subterane, care vor trebui realizate cu investitii private.

In prezent insa, interesul pentru un parteneriat cu primaria (care pune la dispozitie terenurile, prin concesionare pentru o perioada de pana la 49 de ani), in vederea construirii de parcari, este scazut, din pricina amortizarii prea lente a investitiei.

Deocamdata exista 67 de spatii viabilizate. Le vom mentiona doar pe cele avand capacitati mari: Piata Presei Libere - parcare subterana cu 1.500 de locuri/nivel; Piata Obor - subterana, 1.500 locuri/nivel; Aeroport Baneasa - subterana, 1.200 locuri/nivel; Complex Romexpo - subterana, 1.000 locuri/nivel; Gara de Nord - subterana, 700 locuri/nivel; Bloc Perla ({os.

{tefan cel Mare) - subterana, 300 de locuri/nivel; Str. Brasov (Dr. Taberei) – sub- sau supraterana, 230 locuri/nivel; Bd. Timisoara – sub- sau supraterana, 170 locuri/nivel; Parcul Tineretului - subterana, 2.000 locuri; Piata Constitutiei - la sol, 900 locuri; Piata Salii Palatului - subterana, 600 locuri, Str. Academiei - supraterana, 500 locuri.

Ne-am adresat si primariilor de sector, cu rugamintea de a preciza proiectele in derulare si pe cele care vor fi puse in practica in viitorul apropiat, pentru crearea de noi locuri de parcare.

La Primaria Sectorului 1, circuitul informatiilor se recicleaza. Responsabili din institutie ne-au trimis la ADP, iar de la ADP am fost trimisi inapoi la primarie.

Primaria Sectorului 2 nu are nici un proiect in derulare. Motivul: terenurile tin de Primaria Capitalei, primaria de sector administreaza doar parcarile de langa cele 1.700 de blocuri de locuinte.

In sectorul 3 au fost amenajate recent doua parcari, ambele fara plata: prima in Calea Vitan, vizavi de noul sediu al Casei de Pensii, avand o capacitate de 50 de autoturisme; a doua, cu 45 de locuri, vizavi de noua piata agroalimentara de la Hala Traian.

Proiectele de viitor vizeaza Centrul Istoric: 1. perimetrul cuprins intre Calea Mosilor, Str. Sf. Vineri si Str. Jean Elias - aproximativ 80 de autoturisme; 2. Str. Pictor Nicolae Tonitza nr. 9 (cu acces din Splaiul Independentei) - 65 autoturisme; intersectia Bd. I.C. Bratianu cu Bd. Corneliu Coposu si Str. Halelor – 30 locuri; Splaiul Independentei nr.

2 (vizavi de Tribunalul Bucuresti) - 25 locuri.

De la Primaria Sectorului 4 am aflat ca au fost propuse 57 de locatii pentru parcari ecologice (construite fara alterarea mediului inconjurator), cu o capacitate totala de 907 locuri. Cea mai mare, de 50 de locuri, urmeaza a fi construita pe Str. C-tin Brancoveanu, nr. 118, bl. M2/4.

Biroul de presa al Primariei Sectorului 5 ne-a promis informatiile solicitate, dar in urmatoarele zile persoana contactata nu a mai fost de gasit, aflandu-se „pe teren".

Ovidiu Cordoneanu, arhitectul-sef al Primariei Sectorului 6, sustine ca, in cel mult un an, se vor descongestiona spatiile dintre blocuri din cartierele Militari, Drumul Taberei si Crangasi, prin demolarea garajelor existente si construirea de parcari cu un etaj.

Beneficiile estimate* ale sistemului integrat de Control si Management al Traficului Urban:
1. Reducerea cu minimum 8% a timpului de calatorie pentru utilizatorii transportului in comun
2. Reducerea cu 17% a timpului de asteptare
3. Reducerea cu 22% a numarului vehiculelor blocate in trafic
4. Reducerea cu 25% a accidentelor rutiere
5. Imbunatatirea cu 25% a vitezei traficului
6. Reducerea cu 5,7% a consumului de combustibili
7. Reducerea cu 3,7% a emisiilor de hidrocarburi
8. Reducerea cu 5% a emisiilor de monoxid de carbon
* Estimarile apartin ITS, care apreciaza ca rezultatele concrete vor fi superioare

Saptamana Financiara, 04 apr 2005


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 4 Apr 2005, 12:38
Post #2


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Interesant si poate nimic nou. Insa grav este ca nu se face nimic. Dovada si raspunsurile de la Primarii.
Iar monitorizarea traficului cu nu stiu ce semafoare si nu stiu mai cum... pe axa nord-sud, va fi o apa de ploaie, daca nu se fac si alternative.
Bun, la momentul X din zi, se bareaza accesul intr-o zona. Ce fac aia care sunt prinsi acolo si trebuie sa ajunga neaparat? Pe unde o iau?
Daca n-avem artere noi, strazi lauralnice fara gropi, intersectii suspendate, parcari cu miile de locuri, pot ei sa-l monitorizeze cu ultimele tehnologii, ca tot nimic nu va iesi.
Si pina in 2007 mai e un an si 8 luni.......si noi nici macar gropile de pe arterele principale nu le-am terminat de astupat.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 4 Apr 2005, 12:41
Post #3


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Siiigur ca daaa..si marmota...
Daca nu ne fac cadou japonezii si niste taximetristi japonezi si niste soferi de RATB japonezi si niste "meseriasi" japonezi..de pomana!
ca taximetristii tot pe banda de RATB stationeaza, ca RATB-ul tot in beep lor opresc nu in alveola, ca meseriasii tot se baga pe contrasens..
Si poate japonezii ne trimit si niste proiectanti destepti ca uite..boii nostri au lasat Sos Giurgiului din 3 benzi doar cu 1!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marmota
post 4 Apr 2005, 13:00
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 20 March 05
From: Bucuresti




Ideea e buna, dar probabil programul functioneaza cu bicicletele pe care ni le fac tot ei cadou.
La noi nici drumuri nu sunt pe ce sa circulam si vorbim de program.

Eu sincer as vrea sa ne dea japonezii cadou si niste sosele smile.gif.


--------------------
Dacia 1310 TLX - B xx HVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 6 May 2005, 13:34
Post #5


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(asarban @ 4 Apr 2005, 12:41)
Si poate japonezii ne trimit si niste proiectanti destepti ca uite..boii nostri au lasat Sos Giurgiului din 3 benzi doar cu 1!
*



Si pe Timisoara este la fel, mai ales in dreptul iesirii/intrarii de la MALL de stai o ora la coada de la semafor...

Asteptam cu interes sos Viilor si zona Sura Mare unde se construieste alt MALL fara locuri de parcare.


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 6 May 2005, 13:53
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Nu vreau sa fiu carcotas, dar.. 2 MILIARDE EURO ????
Si unde mai pui ca la noi pt. fiecare leu (vechi, nou sau Euro, tot aia e) de ban public care ajunge la destinatie, inca 3 se pierd pe drum prin vile, masini, concedii, etc...

Deci ar thebui vreo 8mld Euro.

Noroc ca a venit si Marmota, doar ea ne poate salva!! wink.gif


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 6 May 2005, 14:04
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Astea-s fantasmagorii iar proiectul a fost facut de vreo 5-6 ani si de atunci Basescu ne scote ochii cu el, ca nu vrea PSD-ul sa-l inceapa.
Pai numai de atunci parcul auto in capitala a cresut cu ... 20 % ?. Nu stiu dar a crescut.
Si apoi ce trafic management sa faci pe nistra strazi trasate la 1930 pt trasuri si "otomobile".
Vise monser, vise..... V-am mai spus eu o sa mergem la prieteni in alt cartier, pe centura, ca prin centru.....


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teodor
post 6 May 2005, 14:11
Post #8


.


Group: Members
Posts: 176
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




Asa cum se spunea mai sus.......,,si marmota...." pai ca sa urmaresti un trafic e floare la ureche, gestionarea lui nu depinde numai de tehnologie, unde mai pui ca in Bucuresti un politist in intersectie la orele de varf nu rezolva ambuteiajele......si ,,smecherii" cu masini care o iau pe liniile de tramvai, sau pe trotuare.....apoi tramvaiele care au un mers contrar codului ruiter daca e verde trec-daca e rosu trec-daca e galben trec-daca nu au prioritate isi fac loc ca de el are cateva tone...........puii mei .miliarde de para, si eu imi rup roata in groapa


--------------------
Passat 4Mot 2.0TDI SLZ 1,9 Diesel - BZ-xx-www 2006
M-am trezit Luni si m-am gandit Marti sa ma duc Miercuri la munca...Da` cand am vazut Joi ca vine Vineri, ce dreaq` sa caut Sambata la munca...cand Duminica e zi libera ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
suiram
post 6 May 2005, 14:43
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 May 04
From: Bucuresti




Si o s a avem metrou in toata tara !!!


--------------------
LOGAN ambiance - B-00-BBB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 6 May 2005, 15:06
Post #10


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(suiram @ 6 May 2005, 14:43)
Si o  s a avem metrou in toata tara !!!
*



Da, si ministrul transporturilor o sa isi ceara public scuze de fiecare data cand apar ambuteiaje in capitala..


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 6 May 2005, 15:45
Post #11


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




E acelasi RAHAT care se manaca de ani de zile.... doar sumele si beneficiarii acestor sume difera!...

Probleme reale care necesita solutii, multe dintre ele fiind simple si necostisitoare:
1. regandirea amplasarii semnelor de oprirea interzisa... si inlocuirea lor cu locuri de parcare cu sau fara parcometre
2. corelarea permanenta a numarului REAL de locuri de parcare sau oprire cu numarul masinilor inmatriculate... ma refer la cartiere, la locurile de domiciliu.... apoi studii de migratie zilnica a masinilor catre a numite zone ale orasului.... e vorba de cei care merg la munca cu masina...
3. sporirea sigurantei si fluentei circulatiei... prin eliminarea aberatiilor din trafic, cauzate de mitocania umana dar si de posibilitatea ei de a se manifesta... exemplu contret: iesirea din pasajul Lujerului, sens catre Crangasi.... unde niste garduri ar impiedica bulibaseala permanenta creata de nerespectarea indicatorului de oligatoriu inainte.... alt exemplu: itnersectia de la Academia militara catre Eroilor... cine trece dimineata pe acolo stie la ce ma refer...
4. vanarea si amendarea celor care parcheaza sau opresc haotic.... nu numai cu politia, ci si cu angajati ai primariei imprastiati pe strazi... cu chitantiere de amenda...
5. etc.

NU semafoareale de tipul actual sunt problema!....si nici GPS-ul pe autobuze!...asta-s "tichii de margaritar" pe care LE PLATIM AIUREA DIN BANII NOSTRII !!!!


--------------------
Skoda KAROQ - B-21-NEW 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 6 May 2005, 16:24
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Intersectia aia de care zice Al m-a imbatrinit; si eu m-am gindit la niste garduri dar nu ai cum; mai degraba bariere ca la trecerile de cale ferata; poti scrie o teza de doctorat pe tema "dirijarea traficului" acolo !


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanF
post 6 May 2005, 16:53
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 16 July 04
From: Bucuresti




Intai trebuie sa invete BOIIII si tampitii care isi pun masinile unde li se scoala lor cate o idee cum trebuie sa parcheze. Poate asa s-ar mai fluidiza cat de cat traficul. In Tokyo toata lumea asa GPS pe masina si din acest motiv este foarte fluid traficul la ei desi au populatia cat Romania.
La noi nu stiu sa fi aparut harti pentru GPS si oricum nu-si permite toata lumea.
Cand mama naibii au de gand sa deschida parcarea aia nenorocita de la unirea ca lucreaza de 2 ani la ea? Americanii aveau timp sa faca un zgarie nor in timpul asta.
Cine crede domne SF-ul astora?

This post has been edited by BogdanF: 6 May 2005, 16:56


--------------------
Ford Focus - ...
FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X
Fotografie de produs - www.orangefoto.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 6 May 2005, 18:02
Post #14


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Intersant articolul de mai sus. Cine l-a scris, Isaac Asimov?


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 6 May 2005, 18:11
Post #15


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




QUOTE(BogdanF @ 6 May 2005, 16:53)

Cand mama naibii au de gand sa deschida parcarea aia nenorocita de la unirea ca lucreaza de 2 ani la ea? Americanii aveau timp sa faca un zgarie nor in timpul asta.

*



Iti dai seama ca noi abia peste 10 ani curatam jegu daca ne darmau teroristii noua Casa Poporului? (sau Palatul Parlamentului - tot aia e biggrin.gif ) wacko.gif

On topic: Astia nu pot face asfalta drumurile pietruite din Capitala! Nu cred nimic, cu toate ca as vrea!


--------------------
Citroen C3 - Inca numere rosii... 1.4Hdi 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 6 May 2005, 19:01
Post #16


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Gargara facuta de la conducere si scuipata peste noi! Eu zic sa va luati bicicletele, le umflati, le stergeti de praf (daca nu ati facut-o deja) si tust la servici! Pai ieri in piata Victoriei pe la pranz, semafoarele erau pe intermitent! Cat despre asfaltat, sa fim seriosi! Abia daca suntem in stare sa peticim drumurile! Ati vazut ca le razuie si le lasa asa cateva zile. Unde mai pui ca se lucreaza ziua, la ore de varf in loc sa faca treaba asta noaptea. Astea sunt investitii de unde se pot extrage usor bani, pt ca nu se poate verifica in detaliu. Si lista problemelor continua.


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO - B ** *** TICO 1999
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 6 May 2005, 19:08
Post #17


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




"Bucuresti-2007: cel mai modern sistem de control al traficului urban"
asta suna in genul
"Los Angeles 1998 A.D. - 3 miliarde de vieti umane se vor sfarsi. Supravietuitorii razboiului nuclear, au trait numai ca sa vada un alt cosmar: razboiul importiva robotilor"

Asta e de prin terminator2....tot SF e si ala biggrin.gif


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO - B ** *** TICO 1999
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nairam
post 6 May 2005, 19:54
Post #18


Posesor de bebelus...


Group: Members
Posts: 570
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Mda SF curat .... si inutil pe deasupra....cred ca si ultimele 2 parti din Razboiul Stelelor sunt mai apropiate de realitate decat ce viseaza astia... sunt tampiti si astia ... doaaaammneeeee si cand ma gandesc la faptul ca i-am votat ..... mad.gif ... ca sa-si bata joc si ei de mine... Credeam ca numa ailalti erau de cacao...
Giurgiului e dezastru, titanu a fost asfaltat de 3 ori in 2 ani. Din Bucurestii Noi pana in Balta Alba fac pe putin o ora si este o adevarata aventura, iar de trecerile la nivel cu sina de tramvaie nu mai vorbesc ... risti sa-ti rupi masina .... prefer sa merg pe centura da si acolo e balamuc mare la trecerile la nivel cu calea ferata.
Si daca acele computere o sa fie controlate tot de Garcea .... iar iese dezastru pentru ca nu stiu cum se face da de cate ori e cate un garcea in intersectie se incurca circulatia... mad.gif , mi se face scarba da nu am ce face .... aici trebuie sa ne ducem traiul .... cel putin ne injuram pe limba noastra ....


--------------------
Toyota Avensis - 1.8 129 horses 2009 Executive
Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....

Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 6 May 2005, 21:32
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Prea frumos sa fie adevarat.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 May 2005, 21:40
Post #20


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(costi @ 6 May 2005, 14:04)
Si apoi ce trafic management sa faci pe nistra strazi trasate la 1930 pt trasuri si "otomobile".
Cred ca daca as pune niste poze aici din perioada interbelica, s-ar schimba opinia. Strazile in perioada interbleica si imediat dupa razboi erau MAI LATE (bine, exceptie calea vicoriei de ex., care a ramas la fel, doar ca acum este cu sens UNIC - ceea ce s-ar putea face si cu alte strazi mai inguste). Intre timp au aparut niste blocuri "la strada" care nu mai pot fi "lichidate". Asa vor muri strazile respective...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail75
post 7 May 2005, 20:33
Post #21


mihail


Group: Members
Posts: 466
Joined: 12 October 03
From: Iasi




"100 de intersectii digitale"

hai sa fim seriosi! cit mai e pina in 2007? nu cred ca se va face mare lucru din ce spun ei acolo. la noi trebe timp ca sa se faca ceva. promisiuni si iar promisiuni.
m75


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - Is-YY-XXX
mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 7 May 2005, 20:54
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




ceve, ceva s-ar mai putea face gen intersectii monitorizate video, sincronizarea stopurilor cu intensitatea traficului sau pasaje subterane/aeriene, introducerea de taxe pentru accesul zonele aglomerate si modernizarea transportului in comun;


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 7 May 2005, 22:00
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




ca sa nu mai zic de noile strazi din cartierele nou construite de impact....in fine..

vorbii de curand cu un arhitect mai in varsta care a apucat perioada de dinainte...imi povestea ca dupa cutremurul din 77 cand cazusera o gramada de blocuri si erau blocate o gramada de bulevarde au realizat conducatorii ca bucurestiul avea mare nevoie de o regandire, ca in caz de calamitate sau razboi era oras blocat; era nevoie de cel putin o dublare de artere pe axele nord sud si est-vest; in fine cica s-au facut ecipe de lucru, alea, alea, gandisera niste chestii, se cam batusera in cuie ce urma sa se faca, daramare de maghernite, alea, alea..

se facuse o macheta la o scara destul de mare a bucurestiului si niste platforme mobile pe care sa stai si sa te pozitionezi deasupra unei zone.. ceausescu cica era destul de rezonabil la argumente, asculta cat de cat de specialisiti; dar venea idioata si strica tot.. de atunci cica i-a pacut ei sa dea cu batul si sa darame cate o cladire, ca asa frumos o scotea de pe macheta..

a venit vizita in coreea a lui ceausescu; a ramas masca, mut de fericire, innebunit de ce idiotenii erau acolo...
si dupa ce a venit s-a terminat cu toate planurile ce se facusera si au regandit totul.. dar asta nu a fost cel mai mare rau..
raul mare a venit de la idioata de anca petrescu care supralicita tot timpul.. proiectul initial al casei pop. nu era atat de megalomanic cum e acum.. era normal cica, cat de cat; asta venea si dadea idei, si inalta si suprainalta, etc... si nimeni nu avea curajul sa i se opuna.. oarecum tipul, cel putin asa am sesizat io, recunostea ca frica ii determina pe toti sa taca din gura cand un idiot spunea cretinataturi care placeau cuplului..

io, uniunea arhitectilor as face un proces al casei poporului sa vada tot prostul cine e vinovat de cum arata bucurestiul acum...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 7 May 2005, 22:58
Post #24


musicall


Group: Members
Posts: 547
Joined: 6 February 05
From: Braila




Scurt si la obiect !!!

VRAJELI... doar traim in Romania !!!!


--------------------
Fiat Punto Classic | - delfinul.com Blogu personal
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinm
post 8 May 2005, 12:25
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 11 April 05




indiferent de scepticismul unora proiectul respectiv se va realiza dat fiind faptul ca altfel nu se poate.....

ca va fi mai devreme sau mai tarziu asta depinde si de noi intr-o oarecare masura

din pacate trebuie sa o spun ca ignoranta unora ce au comentat tema de fata este de-a dreptul aproape de imbecilitate datorata fie lipsei de logica si de cunoastere fie datorita unei atitudini tipic balcanica - stam cu mainile in san pe marginea "terenului" si comentam in special negativ

asta e cauza pt care suntem unde suntem - in loc sa facem ceva util, sa gasim solutii sau sa le sustinem pe cele bune, comentam....

nu e nevoie sa reinventam ceea ce exista.........planuri de genul asta au "suferit" orase ca tokyo sau new york prin anii 50, budapesta sau viena prin 70 sau chiar cairo prin 80

cum spuneam e singura solutie, trebuie sa-i ascultam pe cei cu experienta - in cazul asta pe japonezi

smile.gif smile.gif


--------------------
renault CLIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanF
post 8 May 2005, 12:37
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 16 July 04
From: Bucuresti




Ce solutie sa gasim? Explica-mi si mie? Cand eu ca toti ceilalti vad ce se intampla in tara asta ce solutii vrei sa gasim? Ce sa facem? Cum sa fii optimist intr-o tara de cacao cand vezi ca in loc sa se bage banii alocati pentru diguri unde trebuie s-au bagat in vile si acum un judet intreg este sub ape, atatia oameni au ramas fara case si fara sperante? Explica-mi si mie. Asta nu se numeste ignoranta ci pur si simplu constientizarea faptului ca traim unde traim si ca am avut ghinionul sa ne nastem aici.


--------------------
Ford Focus - ...
FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X
Fotografie de produs - www.orangefoto.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 8 May 2005, 22:47
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




discutia de aici imi confirma parerea unui prieten care spunea ca romanul nu crede in ceea ce face, nu mai crede in nimic.. si se includea in aceasta fraza chiar si pe el.. acum cauzele sunt multipe, cert e ca nu mai credem ca se va face nimic..
e nasol de tot...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 9 May 2005, 08:18
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




QUOTE(AL @ 6 May 2005, 16:45)
exemplu contret: iesirea din pasajul Lujerului, sens catre Crangasi.... unde niste garduri ar impiedica bulibaseala permanenta creata de nerespectarea indicatorului de oligatoriu inainte....
*



Al te suspectez ca ai "inside information" sau baietii citesc forumul;
Chiar garduri au pus in w/e asta plus niste separatoare de sens cum sint cele de pe DN 1 in Otopeni. Merge uns.
S-au cam lungit cozile dar nu se mai blocheaza intersectia.
A si cei care ies din pasaj nu mai pot face la stinga smile.gif

This post has been edited by costi: 9 May 2005, 08:45


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 9 May 2005, 08:43
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Dar nu s-a schimbat nimic in ceea ce-i priveste pe cei care dimineata, pe Uverturii, depasesc coloana pe contrasens si cand ajung in fata forteaza intrarea. In dimineata asta era un nea cascheta in intersctia mai sus mentionata, dar degeaba!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 9 May 2005, 10:12
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Nu prea mai au pe unde sa forteze. Vine traficul din fata si banda I e blocata cu masini parcate (astea ar trebui sa dispara). Ma rog se mai gaseste cite unul, dar nu este o solutie. Mie mi-a placut mult gardul din mijloc care mai limiteaza intoarcerea la stinga pt cei care ies din pasaj. Acum problema este sa nu-l fure tiganii noaptea (gardul nu pasajul smile.gif )

Pasajul ala are si o linie de cale ferata, parasita care duce in Semanatoarea. Cu putin efort ar putea deveni un drum cu sens unic.

This post has been edited by costi: 9 May 2005, 10:15


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 20:29
Dacia