cel mai modern sistem de control al traficului, Bucuresti-2007
![]() ![]() ![]() |
cel mai modern sistem de control al traficului, Bucuresti-2007
BOGDAN DSN |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 18 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
Aygo
- fost posesor de DSN
2006 - masina de servici
|
|||
costi |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
asa e ! am vazut si eu azi dimineata; plus ca unul din garduri parea lovit; in plus au adaugat "interzis stinga" in gura pasajului, cind vii dinspre Cringasi.
Stii ce trebuie acolo ? bariere ca la tren ! pe toate sensurile ! This post has been edited by costi: 10 May 2005, 14:50 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
BOGDAN DSN |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 18 October 04 From: Bucuresti ![]() |
corect. Si bagate in beton.
|
--------------------
Toyota
Aygo
- fost posesor de DSN
2006 - masina de servici
|
|
IsNa |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(catalinm @ 8 May 2005, 14:25) indiferent de scepticismul unora proiectul respectiv se va realiza dat fiind faptul ca altfel nu se poate..... cum spuneam e singura solutie, trebuie sa-i ascultam pe cei cu experienta - in cazul asta pe japonezi ![]() ![]() Pai atunci propun sa incepem prin a (re)invata romanul sa circule cu transportul in comun. Pt. ca circulatia in Tokyo (daca tot vrei sa vorbesti de asta) se BAZEAZA pe transportul in comun, nu pe GPS-ul de pe masinile lor (care de altfel e intr-adevar f. destept, ghidat de informatii in timp real despre ambuteiaje, lucrari la drumuri, etc...). Marea majoritate a locuitorilor din Tokyo folosesc transportul in comun, si poate o majoritate (oricum, foarte multi) nici nu au masini. Vezi in tren oameni de la simpli muncitori, pana la genul de manageri in costume de mii de dolari. Romanul nici batut nu mai pune fundul in tramvai, ca nu-i de el, el are MASINA! Poate in Bucuresti nu e cazul, dar in TM primul loc de bagat bani ar fi transportul in comun. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
Lexy |
![]()
Post
#35
|
![]() Just ME Group: Members Posts: 531 Joined: 9 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie tinut cont ca japonezii's cata frunza si iarba si daca ar merge fiecare cu masina cva dati seama ce ar rezulta!!!Plus nu au fiecare masina!!!!
Plus ca la ei e mult mai rapid sa mergi cu "metroul" decat cu masina...si daca si la noi o sa se faca aglomeratia din ce in ce mai mare si faci 1h pe drum+benzina+nervi mai bine iei metroul si gata. Probabil ei au reteaua de transporturi asa de bine facuta incat legi foarte usor si facil. Uitati-va de ex la noi-Unirii-Universitate..todeauna a fost prost legata-ori metroul ori maxi-taxi...si banuiesc ca asta e decat un exemplu... |
--------------------
Toyota
Corolla
- B-01-LEXY
1,6 VVTI / SOL Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want. |
|
costi |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Atit in Japonia (Tokyo) cit si in Anglia (Londra) retelele de transport au fost dezvoltate si interconectate special pt a face navetistii sa renunte la masinile proprii cind vin la munca. Uitati-va la o camera de trafic de pe Oxford Street si o sa vedeti doar taxiuri si autobuze. Si atunci ar fi o prostie sa mergi cu masina proprie in conditiile in care ajungi comod la birou cu transportul in comun. La noi insa......
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
IsNa |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(costi @ 11 May 2005, 12:02) Atit in Japonia (Tokyo) cit si in Anglia (Londra) retelele de transport au fost dezvoltate si interconectate special pt a face navetistii sa renunte la masinile proprii cind vin la munca. Si au si reusit. Si e logic, de fapt. Ce sens are ca de doua ori pe zi intreg parcul auto din oras sa se puna in miscare, doar pt. a-si muta pozitia? Majoritatea oamenilor la noi merg la lucru cu masina, o parcheaza acolo, si o misca iar doar seara. Daca acestia ar avea la dispozitie un sistem de transport in comun eficient, ar vrea sa mai treaca prin cosmarul de dimineata pe strazi? Ar lasa masinile acasa, si asa, cei care au intr-adevar nevioe de masina (prin natura meseriei circula mult prin oras, spre destinatii imprevizibile) ar avea acces mult mai bun la strazi. Si va spun din proprie experienta, ca un sistem de transport in comun poate fi mult mai eficient si mai confortabil decat ne putem noi imagina. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
BogdanF |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 16 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Bucurestiul a fost proiectat in mare parte pentru carute si alte mijloace de genul asta.
Transportul in comun de suprafata este o bataie de joc. Daca vrei sa ajungi de la Unirea in Ghencea cu 385 stai dupa el da-ti vine cu spume uneori pentru ca e prins in ambuteiajele din jurul Unirii. |
--------------------
Ford
Focus
- ... FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X
Fotografie de produs - www.orangefoto.ro |
|
tatabobu |
![]()
Post
#39
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(costi @ 11 May 2005, 11:02) Aia e artera deschisa doar transportului in comun (aici sunt incluse si taxiurile). Din motivul asta nu o sa vezi pe Oxford Street vreo masina particulara. In Londra au bagat taxa aia de trecut prin centrul orasului (congestion charge), iar banii rezultati vor merge catre transportul in comun (vezi www.tfl.co.uk). Dar ei au inele de evitare a centrului orasului, la noi daca pleci din Drrumul Taberei si vrei sa ajungi in Titan treci prin centru sau mergi pe soseaua de centura. Altfel nu ai cum. Problema enorma a Bucurestiului este ca pe directia N-S are o singura magistrala. (Calea Victoriei e doar o varianta a acesteia, si inca pe distanta scurta iar apoi se varsa inapoi in magistrala daca vrei sa iesi spre sud, iar Mosilor se termina in centrul orasului) Edit: inca ceva, calatoria medie a bucuresteanului este mai lunga decat a cetateanului altei capitale europene. Iar pentru asta trebuie sa multumim idiotilor care au creat marile cartiere muncitoresti si marile aglomeratii industriale. This post has been edited by tatabobu: 11 May 2005, 10:55 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
BOGDAN DSN |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 18 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Singura varianta cat de cat rezonabila de transport este linia 41 - in acest caz daca stai si lucrezi in zona este preferabil tramvaiul in locul masinii.
Daca vor mai face si alte astfel de legaturi rapide poate vor ramane mai multe masini in parcari. |
--------------------
Toyota
Aygo
- fost posesor de DSN
2006 - masina de servici
|
|
costi |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
N-am gasit Oxford Sty dar uitati cit de multe autobuze circula prin Trafalgar Sq.
http://www.camvista.com/england/london/trafsq.php3 Oxford St: http://www.bbc.co.uk/london/travel/jamcams...co/547452.shtml This post has been edited by costi: 11 May 2005, 12:10 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
johnsws |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BOGDAN DSN @ 11 May 2005, 11:23) Singura varianta cat de cat rezonabila de transport este linia 41 - in acest caz daca stai si lucrezi in zona este preferabil tramvaiul in locul masinii. Daca vor mai face si alte astfel de legaturi rapide poate vor ramane mai multe masini in parcari. mie astfel de variante mi se par chiar stupide si total nepotrivite intr-un oras aglomerat. plasarea gardului nu face altceva decat sa ingusteze carosabilul pentru masini, arata urat si pe deasupra pietonii nu se pot abtine sa nu sara acel gard ceeea ce a dus la multe accidente f grave. dupa ce ca drumul taberei e si asa un cartier cam izolat daca mai ingusteaza si strazile in curand o sa iasa cele mai mari ambuteiaje. am vazut ca pe prelungirea ghencea se instaleaza de asemenea garduri pentru rahatul usor, si sa vezi dupa asta daca nu iti ia 3-4 ore ca iesi din drumul taberei cu masina. eu cred ca daca chiar se va optimiza traficul in bucuresti vreodata se vor scoate acele garduri si se vor largi strazile. cam in 5 ani cred eu ca o sa asistam la modernizarea liniei de 41 care va consta si in scoaterea acelor garduri. |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
costi |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Asa am crezut si eu initial dar de cind merg o bucata de-a lungul lui 41 am realizat ca paradoxal gardurile alea disciplineaza traficul; unde nu sint garduri se depaseste pe linia de tramvai si se reintra in flux cind vine un refugiu sau se depaseste pe exteriorul refugiului.
Asa ca nu grilajele sint problema ci faptul ca strazile sint inguste si loc de largit ioc. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
BOGDAN DSN |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 18 October 04 From: Bucuresti ![]() |
corect Costi.
Eu ma refeream la faptul ca daca pleci dimineata de la Tricodava(de exemplu) si lucrezi la spitalul Elias(alt exemplu) e mult mai comod si rapid de ajuns cu tramvaiul(circa 15 minute).Cu masina daca faci 30 minute sa fii fericit. La fel seara . Deci e mai convenabil pentru cei in aceasta situatie. |
--------------------
Toyota
Aygo
- fost posesor de DSN
2006 - masina de servici
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Am inteles ca s-au montat camere pe magheru, si ca se va face monitorizare pe axa baneasa-victoriei-romana-univ-unirii-tineretului.
Stie careva daca masoara si viteza ? ![]() |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
Patefon |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru gajait Group: Members Posts: 90 Joined: 24 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Videanu asta e cam prostut. Logic ar fi mai inainte de toate asigurarea unui confort minimal pentru transportul in comun chiar daca asta include separarea pe categorii de transport (clasa I, clasa II) ca masura urgenta pentru decongestionarea traficului. Nu am chef sa ascult injuraturi, sa miros transpiratia altora sau sa fiu buzunarit, de asta ma duc in fiecare zi cu automobilul la locul de munca.
Pasul 2: ar fi crearea de benzi speciale dedicate transportului in comun coroborat cu monitorizare pentru a nu folosite abuziv pentru parcare sau deplasare. Pasul 3: Parcarea platita cu gratuitate in prima ora. Tarif de 5 euro/ora incepand cu ora a doua, pentru descurajarea folosirii abuzive pe timpul programului de lucru si rezolvarea parcarilor scurte. Aplicat cu precadere in zona cu multe cladiri de birouri cu parcari subterane in care nu are acces nimeni. Editare Ulterioara: O alta stupizenie (MARE STUPIZENIE) este inceperea construirii unui pasaj pe linia de centura peste calea ferata la Otopeni. Normal, logic, natural, de perspectiva, tinand cont de dezvoltarea urbei, e.t.c. ar fi mutarea caii ferate si executia altei linii de centura pentru traficul de tranzit undeva la 30 Km in exteriorul Bucurestiului. Actuala linie de centura + locul ramas liber de la calea ferata ar trebui sa fie al doilea inel important de circulatie cu regim de autostrada (iesirea numai pe dreapta). This post has been edited by Patefon: 2 Jun 2006, 12:52 |
--------------------
Seat
New Leon
- B-#######-11/8
2006 Sport Cu stima,
Patefon |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 17:51 |