Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Kit mbreiaj sau cutie de viteze, carait suparator treapta 1-2 si marsalier

vepman_ro
post 9 Feb 2009, 20:17
Post #1


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Se pare ca in weekend m-am confruntat cu urmatoarea problema:

Cutia de viteza , in momentul in care ma indreptams pre casa a inceput sa nu raspunda comenzilor .
In momentul in care incercam treapta 1 ( pe loc masina ) cutia de viteze caraia , in treapta a doua aceasi problema dar nu atat de grava , si cel mai grav se comporta in momentul in care incercam marsalier.
Acum stau si ma intreb ce oare este de vina :
timoneria ?
discul de ambreiaj ?
Sistemul de intindere si autoreglare cablu ambreiaj?
tampon cutie de viteze?

Voi ce parere aveti ? de unde recomandati sa incer, si cum ?


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 9 Feb 2009, 20:31
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




am avut aceeasi problema si era devina reglarea cablului.
l-ai schimbat de curand?


--------------------
renault 19 - BT 04 CVR 1989/phase1/1721 txe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 9 Feb 2009, 20:36
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Salutare.
Poate fi din mai multe cauze.
Cati km ai facut cu ambreiajul existent ? Poate fi uzat discul si atunci....Sau placa.
Dar pana la kit ambreiaj poti sa verifici in ordine :
-cablu ambreiaj - daca este pe duca asa se comporta. poate se mai tine in cateva fire din fascicul si atunci aia e problema. Pedala ti se pare mai moale ?
-timoneria - ti se pare ca intra ciudat, adica nu mai respecta aceleasi pozitii ?
-prinderea cutiei in tampoane - aici ar trebui sa simti cand pleci de pe loc o miscare a ansamblului cutie-motor independent de caroserie (foarte usor)

Daca toate aste sunt ok, atunci ambreiaj nou (placa, disc, rulment)
Ia-le de la SACHS sunt de buna calitate si costa cam 400 RON tot kit-ul.
Poti lua si Valeo sunt exact ca cele originale.

Succes.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 9 Feb 2009, 21:40
Post #4


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Mersi frumos de raspunsuri !
Nu m-am apucat sa verific nimic , pentru ca m-am retras spre casa cu masina si era in weekend si un pic intunecat , deci urmeaza ....verificarile de rigoare .
Cablul de ambreiaj este schimbat acum 2 ani , insemnand undeva la 15oooKm, model italian , Pimax sau ceva de genul acesta .
Kilometrii rulati cu acest kit de ambreiaj nu am de unde sa stiu , dar preconizez undeva la 30000km.
Modificari in pedala? Cele clasice ce tin de ceva timp , dupa cativa kilometri, cablul nu mai scartaie , pedala devine mult mai moale si ascultatoare ( placuta la picior ).
Ansamblul cutie motor nu mi se pare suspect.Sistemul de autoreglare il slabesc periodic si il las sa se autoegleze , probabil trebuie schimbat dar am observat c apretul lui a cresut la valoarea de 120 ROn ( fara pedala - mult fata de 40Ron cat era asta vara ).
Timoneria , verificata asta vara si mi s-a dat raspuns "perfecta- nu lipseste acea pastila problematica si totul in regula" , cu toata ca dupa mine acea nuca-pivot nu era in regula ( partea dinspre cutie ) , prezenta urme de uzura , cauciuc mbatranit , lipsa , joc etc . La vremea respectiva suspectam un zgomot ( metal - metal ) in momentul in care maneta ( schimbatorul ) ila duceam in pozitia nula si il trageam in stanga ( lovea pe cap de linie ) pana sa il bag in treapta 1 ,2 sau marsalier.Confirm faptulc ain momentul in care am cumparat masina acest zgomot lipsea , se simtea un tampon sau opritor e cauciuc.

Prima operatie pe care as face-o este sa scot cablul de ambreiaj sis a ii masor lungimea. Are idee cineva la ce lungime este ?
camasa lui - lungime , si lungimea cablului propriu zisa.

PS: Am uitat sa precizez : am avut in aceeasi zi momente in care eram nevoit sa apas pedala de ambreiaj pana in podea ( maxim ) ca altfel caraiam usor in treapta 3-4. Deci presupun ca este de la cablu-siatem autoreglare - kit ambreiaj

Mersi frumos !

This post has been edited by vepman_ro: 9 Feb 2009, 21:44


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 10 Feb 2009, 10:32
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Aceiasi problema o am si eu numai ca intra mai greu a-I-a si marsarierul cand e calda.Mecanicul la care am fost mi-a spus ca e placa de presiune ovalizata.La tine daca nu vrea sa intre a-I-a si caraie sigur e vorba de reglaj probabil s-a rupt vreun dinte din semiluna.Lungimea cablului nu stiu sa ti-o spun,dar sunt sigur ca cineva o stie.

10 Feb 2009, 10:43:
Apropo,Renault19tse unde ai gasit pretul ala la chitul de ambreiaj?Eu am gasit ceva pe un site care incepe cu 800 si ceva cu tot cu tva.Spune-mi si mie te rog de unde il pot lua la banii astia.Multumesc anticipat.

This post has been edited by tomas: 10 Feb 2009, 10:43


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviuf
post 10 Feb 2009, 11:13
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 7 March 06
From: Sibiu




Ar mai putea fi ceva, dar nu cred ca este cazul la tine (si nici nut-i doresc): sincroanele.


--------------------
Renault 5 Alpine - SB07GSB 1981, 93 Cp
F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 10 Feb 2009, 20:40
Post #7


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




un pret la kit ambreiaj , se pare ca este mult epste valoarea de 400 Ron ..Toate cu criza financiara auc rescut din pacate .

http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.aspx?...4&NodeId=100051


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 10 Feb 2009, 22:10
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




0744542122 Razvan Mocanu.
Are un magazin de piese auto noi in Baneasa langa Apicola.
Eu am luat kit ambreiaj SACHS pt 16V de la el cu 400 RON in septembrie.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 10 Feb 2009, 22:56
Post #9


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Asa mai merge , avem si noi acces al un magazin cu preturi decente smile.gif

10 Feb 2009, 22:58:
Renault19TSe , ce zici de o zi in weekend , facem o intalnire " Reno"?

This post has been edited by vepman_ro: 10 Feb 2009, 22:58


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 11 Feb 2009, 09:52
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




facem, dar numai sa fie frumos afara.
weekend-ul asta se anunta ploi asa ca vom amana.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 11 Feb 2009, 13:17
Post #11


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Am verificat astazi cablul de ambreiaj . Totul in regula ! mentionez urmatorul lucru , cu motorul oprit , cu ambreiaj calcat sau nu , refuza sa intre in marsalier si treapta 1 , greu in treapta a 2. Am miscat masina mai in fata un pic , cu greu se introduce in treapta 1 si 2 smile.gif

La astfel de simptome ce suspectati ? Sincroanele sau timoneria?
Cine s epricepe la timonerie ? cam greu de ajuns la ea fara rampa dar cel putin sa verific. Acea nuca ( gen pivot ) poate influenta negativ in astfel de situatii ?


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 11 Feb 2009, 13:29
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Ambreiajul nu decupleaza complet, cauze:
- cablu, pedala;
- placa, disc


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 11 Feb 2009, 15:11
Post #13


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




Sa inteleg ca nu e blocata cutia... Verifica si prinderea manetei de parghia spre cutie, deasupra tobei intermediare. Am patit-o mai demult, nu intra in marche-arriere datorita ne-alinierii corecte.
Selectorul de la cutie care actioneaza parghiile pentru sincroane nu cred ca se poate strica. In cazul uzurii excesive a pivotului si a bucsii poate vei avea cursa mai mare la timonerie, dar nu cred sa se manifeste asa.
Daca ma gandesc mai bine, poate fi si o problema in cutie, mai ales daca nici cu motorul oprit nu intra bine in viteza, considerand ca nu se invart axele si sincroanele.
Undeva pe forum dacia era un topic excelent despre cutiile de nova si sn. Poate gasesti o explicatie acolo. Mie mi-a fost foarte util.
Bafta!


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 11 Feb 2009, 22:51
Post #14


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Am venit cu noutati . am studiat mai in amanuntit si vin cu urmatoarele:

- prin doua interventii la cablul de ambreiaj si pedala ( demontat - montat ) am constatat ca masina si-a revenit . Am verificat cablul nu este rupt , cojit doar mi se pare ca s-a lungit datorita faptului ca sistemul de autoreglare este la ultimul dinte , si in capatul dinspre ambreiaj mai ramane in nuca cablului joc de 2-3 mm.Probabil zilele astea o sa incerc sa il elimin prin intercalarea intre jumatatile nucii a unei bucati de cauciuc de camera. CE am mai constatat ? bucsa acea de la capatul de camasa care este prinsa pe urechea de pe cutia de viteze era turtita , probabil a imbatranit cauciucul si de aici 2-3 mm s-a lungit cablul.Ca solutie aici cred ca voi pune tot un rest de camera auto groasa de 2mm.
Inainte sesizam "figuri" ale cutiei dupa ce se incalzea masina si mergea usor cablul si cutia caraia ( ma gandesc ca se incalzea CV si evident si acea bucsa ,evident aplatizandu-se).

Multumesc frumos pentru sfaturile voastre si voi reveni cu amanunte dupa 2-3 zile de folosire a amsinii . Sper ca problema sa fi fost de aici si nu din alta parte


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 12 Feb 2009, 11:29
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




VEPMAN-RO,incearca sa-i dai a-2-a inainte de masalier cu masina pe loc fiind si cu motorul pornit si spune-mi ce se intampla.La mine cu motorul pornit si cu masina pe loc daca ii dau mai intai a-2-a si apoi masalier nu mai caraie.


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj01fad
post 12 Feb 2009, 12:31
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 20 November 08




daca ai mers cu cablul intins si frecvent nu s-a decuplat detot ambreiajul, am sa iti dau o veste rea si anume sa s-au uzat sincroanele. daca deja a inceput sa caraie, e cam clara treaba. oricum, se poate face un test asupra sincoanelor foarte simplu: pui masina pe plan drept, si o pornesti... frana de mana de preferinta netrasa. fara sa calci ambreiajul, incerci sa o bagi in vitezele 1-5. sa nu cumva sa incerci R... la incercarea fiecarei viteze, daca sincronul este ok, ar trebui sa simti o mica modificare a turatiei motorului si sa vezi cum masina tinde putin detot sa se miste de pe loc. daca cumva caraie, sincronul este uzat. cand impingi trebuie sa impingi putin mai tare, ca sa fi sigur....
ai grija, sa nu incerci treaba asta de mai mult de 1-2 ori pt fiecare treapta, pt ca nu are rost.
daca inca nu caraie cutia, schimba repede ambreaiajul, mai ales placa de presiune. eu din cauza unei placi de 3 lei, noua, am stricat o cutie. imi aduc aminte ca era marca luk.... sa nu cumperi asa ceva. valeo sau sachs!


--------------------
citroen xm 1991 benzina + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 12 Feb 2009, 20:16
Post #17


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Tomas:

De multi ori in treapta 1-a bagam trecand prin treapta a 2 , cu ambreiaj calcat , asta vara facea ceva figuri si mi-a intrat in instinct. Se pare ca am remediat , fiind d ela cablu , dar nu am mers cu e a. Maine dimineata voi pleca cu ea la munca , si seara o voi testa si voi reveni cu un raspuns .


DJ01FAD :

"daca am mers cu cablul intins si frecvent nu s-a decuplat de tot ambreiajul " - aici nu am inteles, daca era intins la pozitie liber ( cuplat ) nu am fi avut uplu maxim si "frecvent ..nu prea am inteles..
Referitor la testatarea sincroanelor : In cazul in care motorul merge , ambreiajul nu este calcat si incerc sa bag repede in vitea nu se va cupla si va muri motorul ?
Ocum pe lista mea , in cazul in care constat ca trebuie sa schimb kitul d eambreiaj se afla Sacks , nu alte minuni de firme .


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj01fad
post 12 Feb 2009, 21:42
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 20 November 08




am scris eu aiurea; am vrut sa spun ca poate s-a alungit cablul, adica a ramas larg...si la apasare nu se realizeaza o debraiere completa... asta am vrut sa spun; daca se intampla asta, atunci ambreiajul cupla destul de jos;
se mai poate intampla si sa se ovalizeze placa si sa nu debraieze perfect si complet.

referitor la testatul sincroanelor, nu trebuie sa incerci sa bagi rapid in viteza, incerci lent, dar sa apesi cat de cat pe maneta... motorul nu se va opri, decat daca cumva impingi in maneta cu o forta extrem de mare, ceea ce nu e cazul. va scadea putin turatia, si daca nu caraie deloc, asta e semn ca sincronul respectiv este bun. daca face urat... este clar, nu ii va trece nici cu ambreiaj nou.


--------------------
citroen xm 1991 benzina + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 12 Feb 2009, 23:03
Post #19


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Cablul il suspectez si eu , datorita faptului ca l-am gasit la ultimul dinte pesemicercurile acelea de autoreglare. Poate am sa incerc temporar sa il "pacalesc un pic prin distantoare de cauciuc sau metal.
O sa incerc si varianta ta sa vedem ce spune . Cu acea cutie de viteze d epe masina am si antecedente nepalcute: la schimbul de caseta directie asta vara am gasit uleiul din CV amestecat cu apa , l-am schimbat urgent , dar de cand era una sa amestec nu am raspuns , probabil d ela un spalat d emotor , cu toate ca in viata ei , de cand este la mine nu a vazut decat 2 spalari motor.


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 14 Feb 2009, 13:29
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




dj01fad
Cu motorul pornit incercand sa o bagi in viteza nu ti se pare normal sa caraie?

14 Feb 2009, 13:38:
vepman-ro
Incearca sa-i bagi o saiba grover la cablul de ambreiaj la capatul dinspre cutia de viteze,inaintea furcii de la cutie.Ca si sfat si patanie nu-ti recomand sa mergi prea mult asa,daca este cablul prea intins nu faci altceva decat sa ti rulmentul atacat pe soarele placii de presiune si va trebui sa schimbi apoi tot(placa disc rulment)

14 Feb 2009, 13:42:
dj01fad:Cum imi poti explica faptul ca la mine intra cateodata mai greut a-1-a si caraie masalierul alteori deloc fie calda sau foarte calda(dupa 550km)?Nu era normal sa faca in toate treptele asa fiind vorba de placa de presiune?

This post has been edited by tomas: 14 Feb 2009, 13:42


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 14 Feb 2009, 14:48
Post #21


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




La asta ma gandeam si eu , dar din ce am inteles prin autoreglare nu il tine el singur(cablul ) apropiat de soare? Sau exista o oarecare distanta intre rulment si soare in cazul in care este pe liber si eventual cablul prin autoreglare sa tina rulmentul la distanta de soare dar un pic tensionat ina rcul de la furca rulmentului ...
DA ..trebuie sa studiez un pic pe scheme prin manual ca m-ai bagat in ceata , si dupa ce am mers 2 zile cu ea ,nu am ajuns la un numitor comun.

Aseara am simtit pedala moale si tendinte de a carai , aveam la pedala un joc de aprox 1cm si dupa 2-3 apasari repetate si repede ..am simtit cum a prins pe alt dinte semicercul si pedala tinea sus de tot ( s eelinase jocula cele de pedala ) , ambreiajul il simteam tare ( ca de obnicei ) .Lucrula cesta nu a tinut mult , dimineatza dupa ce s-a incalzit motorul , pedala s-a inmuiat de parca as fi avut ambreiaj hidraulic, dra in schimb raspundea normal . Am facut teste prina da a3-a fara sa turez motorul , am plecat cu "scartait" de pe loc , am turat motorul brusc , si nici urma de patinare ambreiaj.
Cred ca in ziua de salariu ce trebuia sa fie saptamana urmatoare ma opresc la primul magazin la care gasesc pedala cu semicercurile dintata si cablul de ambreiaj si nu mai stau pe ganduri smile.gif)

Cutia nu a mai prezentat nici o urma de carait , dar in momentul in care bag a1-a sau marsalier imi sta inima cat un purice , d efrica s anu aud acelc arait "jalnic" si acel zgomot ciudat in momentul in care intra sad.gif(


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 14 Feb 2009, 18:43
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Salutare.
Prima oara desfa pedala, cablul si vezi de unde e problema.
Se poate sa fie bune ambele si sa fie nevoie de un distantier la partea dinspre cutie.
Poate e ok sistemul de autoreglare si problema e din cablu.
Iti sugerez sa iei piese originale.....nu de alta dar autoreglajul ala sau cablu ti se pot rupe in drum si ce te faci ?
Pedala originala vine completa cu sistemul de autoreglare.
Cand pui cablul nou trebuie sa iti faci la strung o piese de plastic pe post de distantier si sa o montezi la partea dinspre cutie.
Se pare ca acel cablu nou, chiar si original, este o idee mai lung si vei avea aceleasi simptome.
Iti spun din experienta.
Succes.



--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj01fad
post 14 Feb 2009, 19:18
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 20 November 08




@tomas:
daca nu face tot timpul problema asta si incepe doar cand o apuca, cablul este ok si vinovat este sistemul de autoreglaj de la pedala... vreun dinte tocat, etc. iti sugerez sa verifici de urgenta, pt ca se poate si sparge sau sa sara peste toti dintii, si nu mai poti misca masina.

daca sincroanele si pinioanele sunt bune, poti sa incerci sa bagi in viteza cu ambreiajul saltat, si nu va carai. cand intervine uzura la sincron sau la conul de franare al pinionului, in momentul in care cuplajul impinge in sincron sa franeze pinionul, acesta se apropie mai mult decat ar trebui de pinion, si automat dintii de pe cuplaj ii ating pe cei ai pinionului. cand se cupleaza viteza, prima data se realizeaza franarea pinionului (aducerea lui la aceeasi turatie ca si trenul mobil), apoi se realizeaza sincronizarea, si ultima data cuplarea propriuzisa. ideea e ca daca ceva e uzat, va incepe sa sara peste etapa sincronizarii in prima faza incepand sa agate la schimbari rapide si la rece, apoi in ultima faza nici nu va mai frana si va carai tot timpul. toata tarasenia asta se intampla din cauza defectelor la kitul de ambreiaj, si ansamblul pedala/ cablu, sau hidraulic, dupa caz.


--------------------
citroen xm 1991 benzina + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 14 Feb 2009, 22:26
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




dj01fad:
Am incercat astazi jmecheria ta cu masina pe un teren plan si toate treptele au dat sa cupleze mai putin a-1-a masalierul asa cum ai spus nu l-am incercat.

14 Feb 2009, 22:39:
vepman-ro
Sectoarele dintate m-au costat pe mine in luna noiembrie 60 ron si tot sa ales praful de ele dupa doar 2 luni,am ramas cu ochii in soare pe 24 decembrie la ora 22,30,marfa nu????Tot prin noiembrie am schimbat si cablul de la ambreiaj pt ca la cel vechi se tocase camasa aproape de capat la furca,pana acum rezista bine.Sa-mi spui te rog ce marca ce producator mai bine zis vei alege pentru acele sectoare dintate si la ce pret le-ai gasit.
In legatura cu intrebarea ta raspunsul este ca distanta este stas si nu are treaba cu cablul,toata treba este doar atunci cand calci pedala in rest nimic de asta ti-am spus mai sus sa ai grije ce distantier bagi ca sa nu modifici pozitia de liber a furcii.
Multumesc anticipat.

This post has been edited by tomas: 14 Feb 2009, 22:39


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 14 Feb 2009, 22:58
Post #25


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Mersi frumos ! Am gasit asa de la SWAG , la pret de :92.82ROn si alt model , identice la nr bucati etc era la 120ROn dar nu-mi vine in minte acum producatorul ( FEBI - parca).

http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.aspx?...4&NodeId=100077


60 91 0740.JPG


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 15 Feb 2009, 00:21
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




ia-le originale...nu vei regreta.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 15 Feb 2009, 10:20
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Multumesc vepman-ro.
renault19tse care sunt originale din prezentarea de mai sus?


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 15 Feb 2009, 12:36
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




niciunele !
originale sunt facute in Franta si se gasesc numai la Renault.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 15 Feb 2009, 12:57
Post #29


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Saptamanaa asta aflu pret orginale Reno ( pedala impreuna cu reno )
>multumiri Renault19TSE


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 16 Feb 2009, 14:25
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Vepman sa ne spui si noua cat au costat.
Aoropo ieri am mai bagat o saiba la capatul cablului dinspre furca cutiei de viteza acum intra "marfa" si a-1-a si masalierul si rece si calda, credeti ca am facut vreo prostie??????E posibil ca acel cablu pe care am dat 46 ron in octombrie trecut sa fie mai lung decat originalul?Voi cu ce compensati plusul cablului(ma refer la lungime)si unde?

16 Feb 2009, 14:34:
dj01fad sa sti ca am mai verifica odata astazi dar mai cu simt cum se spune si merg toate de la a-1-a pana la a-5-a,la mine nu scade turati pe ceas dar incepe sa tremure usor si in secunda urmatoare pleaca usor.Randul trecut mi-a fost teama sa ma dau m-ai hotarat la maneta de aia am zis ca nu vrea a-1-a.Multumesc pentru sfat.

This post has been edited by tomas: 16 Feb 2009, 14:34


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 22:29
Dacia