Reglaj tacheti D4F, Cum se regleaza tachetii motorului D4F (1.2 16V)
Reglaj tacheti D4F, Cum se regleaza tachetii motorului D4F (1.2 16V)
bubu782001 |
8 Dec 2008, 00:28
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|||
renotgo |
8 Dec 2008, 20:11
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 957 Joined: 10 September 07 From: Onesti |
Bubu ,iti multumesc in numele tuturor celor care stiu cum se face acest reglaj ! Acum te intreb ,valorile 0,05-0,12 mm si 0,15-0,22 sint pentru reglajul la rece -cald ,nu ? N-ai scris cumva gresit valoarea la rece (reglajul cu motorul rece ) 0,05 ..? Nu-i cumva 0,5 ? Mie mi se pare cam mare diferenta si prea mica distanta dintre culbutor si tachet (joc termic) .Interesant este ce s-a intamplat la motorul tau pentru ca dupa cate stiu ,cand jocul termic al unei sau ale mai multor supape este prea mic ,motorul trepideaza si nu trage ...In timp acest joc se mareste nicidecum nu se micsoreaza ...Important este ca ti-ai rezolvat problema .Numai bine !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
8 Dec 2008, 22:37
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 |
Nu este nici o greseala. Aici cam gresesti tu.
Daca tu spui 0,5, asta inseamna 0,50 practic (adica jumatate de mm - adica enorm) iar 0,05 este altceva si pana la 0,12 sunt doar 6 subdiviziuni: 0.05 ; 0.06 ; 0.07 ; 0.08 ; 0.09 ; 0.10 ; 0.11 ; 0.12 Iar de la 0,15 la 0,22 sunt din nou 6 subdiviziuni: 0.15 ; 0.16 ; 0.17 ; 0.18 ; 0.19 ; 0.20 ; 0.21 ; 0.22 Lamurit? Uite aici attachment-ul la manual http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627482761, descarca-l, uita-te la pagina 24 in programul Adobe Reader (pagina 11-7 in document), daca ai indoieli cu privire la datele oferite de mine. Sa fim seriosi chiar este un subiect sensibil si nu e cazul sa ma apuc de misto-uri. Si apropo acel joc chiar era manarit adica, cineva a observat si mi-a aratat si mie cum ca a fost umblat - se vedea pe piulitele de reglaj. Am avut vreo 5 supape dereglate - unele erau lipite practic nici o toleranta (2 pe evacuare parca) si restul cu toleranta mai mare. Acuma fara nici cea mai mica chestie dar sincer doresc acest topic curat fara chestii aruncate ironic...de altfel am si specificat la inceput ca informatia este corecta, iar concluzia vibratiior (cel putin la masina mea) eu am tras-o pentru ca in momentul de fata dupa interventie nu mai are deloc nici un tremur. Vibratiile pot avea foarte multe cauze insa eu am eliminat majoriatea - tampoane, galeti noi etc. Sincer nu traiesc pentru web, forum sau bloguri. NU scriu de distractie sa ocup timpul sau la misto. Daca informatiile oferite de mine se considera a avea efect negativ asupra userilor respectiv ocupa spatiul pe forum inutil, prefer sa se scrie asta pe post si in consecinta nu am sa mai ofer nici o informatie. Numai bine si o zi frumoasa la toata lumea. PS renotgo - incerc sa fac un topic complet cu privire la distributia si reglajul supapelor la motorul D4F de fapt cred eu - cam ultimile chestii ce se mai regleaza pe o masina computerizata - exceptand cutia de viteze. E bine ca omul sa stie sa faca un reglaj sa schimbe o curea - poate nu o face el personal insa poate vrea sa stie ce si cum - sunt sigur de asta. This post has been edited by bubu782001: 8 Dec 2008, 23:19 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
djasu82 |
8 Mar 2009, 10:14
Post
#4
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Se poate face adaptarea facand transpalnt de chiuloasa de la motorul D7F 16V la motorul E7J 8V ? Fiindca am observat ca blocul motor e identic pana si fazarile sunt identice ....
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
renotgo |
8 Mar 2009, 10:47
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 957 Joined: 10 September 07 From: Onesti |
Am impresia ca difera forma pistoanelor ...
8 Mar 2009, 11:54: Cred ca m-am inselat ,pistoanele sint tot plate in cap !E o idee ...totusi ! 8 Mar 2009, 11:59: D4F este motorul cu 16 valve ,D7F este cel cu 8 valve ,ca sa nu ne sara lumea in cap reprosindu-ne ca nu stim despre ce este vorba ... This post has been edited by renotgo: 8 Mar 2009, 10:59 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
8 Mar 2009, 12:28
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 |
E7J nu este de 1.4 ?
Teoretic...daca se poate pune chiuloasa de D7F cred ca se obtine compresie marita (D7F 8V / 1.2) - adica un tuning foarte elegant. Daca se potriveste aia de 8V cred ca merge si cea de D4F (16V) ca pe blocul motor de D7F merge pus sigur chiuloasa de D4F. Totusi parerea mea e ca este prea mult de schimbat /adaptat (distributia, injectia, admisia...). This post has been edited by bubu782001: 8 Mar 2009, 12:31 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
8 Mar 2009, 13:06
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 957 Joined: 10 September 07 From: Onesti |
Diferenta de cilindree este mare si chiar daca ar merge "transplantul" garnitura de chiulasa va avea viata foarte scurta ...Parerea mea !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
alex112 |
15 May 2020, 19:00
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 30 November 18 |
Salutare, reglajul este facut cu motorul rece sau cald?
|
--------------------
renault
megane 3
2011 1.5 90cp
|
|
Adi R5 |
23 May 2020, 22:30
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.431 Joined: 29 August 06 From: A R A D |
recomandat numai la rece.
|
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
Alin Mosoiu |
13 Mar 2021, 21:24
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 June 18 |
Salut,
Ce versiune de soft are la tine pe Twingo? Eu am pe Symbol 2 2011. 1.2 16v, codul de motor D4F 728, unde 728 este versiunea de soft, din ce am înțeles. Valorile date de tine sunt compatibile cu toate versiunile de soft? Mă gândesc că fiecare soft este făcut să lucreze cu un anumit reglaj de tacheti |
--------------------
Renault
Symbol
2011
|
|
SabinJxxx |
21 Oct 2021, 12:35
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 21 October 21 |
1.2 16v 728 0.25 admisie, 0.35 evacuare
|
--------------------
Symbol
1.2 16v
2008
|
|
ioan victor |
24 Feb 2022, 14:46
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 31 August 21 |
la d4f 740 stie cineva reglajul la tacheti (ax fara canelura )? am deschis un nou topic pentru problema cu trepidatiile , daca vreti sa aruncati un ochii pe el , orice sfat este bine venit. merci!
https://www.reno.ro/trepidatii-motor-1-2-16...d7-t330482.html This post has been edited by ioan victor: 24 Feb 2022, 14:47 |
--------------------
renault
clio 3
2006
|
|
Liviu82 |
2 Mar 2022, 16:33
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 June 18 |
un mecanic care regleaza culbutori la 1.2 75 cp in Bucuresti? multumesc
|
--------------------
Renault
Clio 4
2016
|
|
LoganALB |
22 Jun 2022, 17:40
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 22 June 22 |
Valorile de reglaj culbutori pentru D4F 732 le are cineva ? Multumesc !
|
--------------------
Dacia
Logan
2012 - Laureate
|
|
Gil26 |
22 Jun 2022, 18:15
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.117 Joined: 10 May 20 |
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
LoganALB |
22 Jun 2022, 20:11
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 22 June 22 |
Multumesc !
|
--------------------
Dacia
Logan
2012 - Laureate
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th September 2024 - 07:22 |