Ulei in vasul de expansiune, sfatuitima
![]() ![]() ![]() |
Ulei in vasul de expansiune, sfatuitima
Shaggy_yo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
Nissan Primera
1.8 SE 115 HP
2002
- HY02FPP Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga....totul se Transforma[B]
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Schimbi garnitura de chiulasa, rectifici chiulasa daca fabricantul (si piesa in sine) iti permite, pui totul la loc si dup-aia afli de ce s-a ars.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Shaggy_yo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 March 08 ![]() |
da am descoperit si eu azi ca era garnitura de chiuloasa....of...ma doare capul...ms ptr ajutor
|
--------------------
Nissan Primera
1.8 SE 115 HP
2002
- HY02FPP Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga....totul se Transforma[B]
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
cat ai dat pe garnitura?
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0
1994/Business
- BC 99 AEB De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
Shaggy_yo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 March 08 ![]() |
inca nu am cumparat-o ca erau 2 modele ptr motorul meu si a zis nenea mecanicu` ca sa desfaca scula shi p`orma vedem ce si cum.pt informatie am gasit mai multe preturi.la un magazin una era 75ron si una 95 ron, la alt magazin una era 120ron si una 150ron si la ultimul una era 150 ron si una 160 sau 180 nu mai stiu.acum cred ca e diferenta de producator si dealer
|
--------------------
Nissan Primera
1.8 SE 115 HP
2002
- HY02FPP Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga....totul se Transforma[B]
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#6
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Eu unul nu m-as zgarci la acest reper...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Johnny78 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
nu e genul de reper care sa iti permita sa te zgarcesti
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0
1994/Business
- BC 99 AEB De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
Shaggy_yo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 March 08 ![]() |
ziua buna.vin de la un "mesereash" si i-am spus problema cu uleiul in vas.si parca mi-a luat o placa tectonica de pe inima
![]() a zis ca nu e nici o garnitura si ca 200% este termoflot-ul.acesta e ceva deasupra filtrului de ulei prin care circula apa ca sa raceasca uleiul,daia i se mai spune shi "racitor de ulei.o "valva" de la acest racitor este fisurata si intra uleiul pe acolo ajungand in vas.intrebarea este....ARE DREPTATE?a mai patit cineva asa ceva?stie cineva ceva despre aceasta piesa?unde cat si cum? |
--------------------
Nissan Primera
1.8 SE 115 HP
2002
- HY02FPP Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga....totul se Transforma[B]
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
nu sunt sigur ca racitorul de uleui are vreo supapa comunicanta intre ulei si apa. Nu sunt sigur ca e vreo supapa de orice fel pe acolo. Ala e un radiator pur si simplu, cu doua circuite, unul de ulei si unul de apa...si gata, asta e termoflotul.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0
1994/Business
- BC 99 AEB De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
cosminphotog |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 15 August 07 From: Galați-Tg.Mureș ![]() |
Pai singura modalitate de-a amesteca cele doua lichide este pe la garnitura de chiuloasa, sau sa ai blocul fisurat, dar atunci ar baga apa in ulei si nu invers :|
Eu as zice sa contactezi un mecanic serios si sa te pregatesti de un schimb de garnitura de chiuloasa. Nu uita sa inlaturi cauza care a determinat arderea garniturii: fie ai fiert motorul ( lichid de racire insuficient, electroventilator defect, ulei motor insuficient sau prost calitativ, etc), fie ai chiuloasa deformata si trebuie rectificata. Oricum, inlatura cauza pentru a nu repeta "aventura".... |
--------------------
Dacia/ ex Renault
Sandero/ex Laguna 1&2
2008 Laureate 1.6
- MS-36-GIN Lagunist aproape versat, renoist profesionist.
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
cosminphotog are dreptate. e posibil sa fie garnitura pana la urma.
Daca apa nu are presiune foarte mare in instalatie, uleiul urca pana la 4-6 atmosfere. Daca ai descoperit ulei in apa, verifica si uleiul care sigur are apa in el. Schimbagarnitura de chiuloasa, verifica planitatea chiuloasei, daca te stii cu "musca pe caciula" din cauza de forja. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0
1994/Business
- BC 99 AEB De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#12
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
"Forja" nu creaza o problema cat timp sistemul de racire isi face treaba corespunzator.
Johnny are dreptate, uleiul poate ajunge la 6 bari, in schimb lichidul de racire pe la 1.2-1.6 bari da pe dinafara. Statistic problema ta este cauzata de cele mai multe ori de o garnitura de chiulasa stricata, sau chiar chiulasa in sine. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Johnny78 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
nu imi dau seama cum arata racitorul ala de ulei si unde e pozitionat.
Al meu e intre bloc si filtru (e de R19) |
--------------------
Renault
Laguna 2.0
1994/Business
- BC 99 AEB De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
Shaggy_yo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 March 08 ![]() |
asa mi-a zis si mie ca e undeva pe langa filtru de ulei.mentionez ca apa a avut mereu suficienta si apa aia nu se ridica niciodata.am intrat pe forum la opel si erau acolo catziva baieti care au patit-o si ei la fel.daca era garnitura de la chiuloasa automat exista apa in ulei.uleiul este elf turbo diesel 10w40.atata timp cat era garnitura crestea temperatura apei...crestea nivelul uleiului in baie (pt ca intra apa aacolo).daca era sa fie blocul crapat scadea nivelul apei si se ridica temperatura si aveam scurgeri sub masina.
la mine nu creste nici o temperatura, scade uleiul din baia de ulei, logic, pt ca il aduce in vasul de expansiune pe acolo pe la termoflotul ala nenorocit...... ma gandesc ca pe acolo este o presiune foarte mare a uleiului si de aceea intra doar ulei in apa si nu invers....azi la 14:00 ma duc la mecanic....si va anunt. nenea asta mecanic este ala care repara la mine in orash orice bolid incepand de la dacia 1100 pana la Q7 (serios daca va mint) |
--------------------
Nissan Primera
1.8 SE 115 HP
2002
- HY02FPP Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga....totul se Transforma[B]
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
Te credem. Iti tin pumnii sa nu fie decat termoflotul ala, desi mi-e greu sa cred. Da-ne si noua un raspuns la intoarcerea de la mecanic.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0
1994/Business
- BC 99 AEB De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
Shaggy_yo |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 March 08 ![]() |
gata am venit.a desfiintat termo-dracu.erau acolo 2 furtune care intrau in el, unu era tur si unu retur.Lea scos de acolo si le-a legat intre ele prinstr-o teava de,,,,,cupru.a pus apa normala in vas ca zicea ca o sa mai apara ulei pana se spala circuitul si pe urma sa mai fac manevra asta inca de 2 ori pana este apa curata si apoi sa pun antigel.chestia asta puteam s-o fac de unul singur daca stiam ce trebuie facut si imi luam eu shpaga pe ziua de azi ....30 Ron.....
acum sa vedem de unde fac rost de un termodraci dala ca cica e destul de scump ![]() |
--------------------
Nissan Primera
1.8 SE 115 HP
2002
- HY02FPP Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga....totul se Transforma[B]
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
Shaggy,
Asta e marele mecanic de Q7 din Calarasi? Aoleu, ma doare mintea... Pai te-a legat de maini si de picioare. Uleiul se incinge mult mai repede decat apa, din simplul motiv ca e "mai aproape de locul actiunii". In concluzie, nu vei putea sa cureti temeinic circuitul de apa de reziduurile de ulei din simplul motiv ca apa nu are suficienta presiune in circuit ca sa spele uleiul, ca sa nu mai vorbim de temperatura. Pana sa ajunga apa la temperatura de 100 de grade (temperatura necesara pentru dizolvarea grasimilor, ceea ce oricum inseamna ca ai fiert motorul si ai ucis garnitura de chiuloasa) uleiul e de mult lichefiat si intra in procesul de ardere (adica e trecut de mult de 130 de grade) si ti-l papa motorul. Mai ales acum ca nu mai ai racitor. O solutie aplicabila e sa bagi apa calda cu presiune in motor, fara sa il pornesti, prin circuitul de apa, in combinatie cu un simplu detergent lichid de vase. Dupa care se clateste prin acelasi procedeu cu apa rece pana iese absolut curata. Ultima clatire as face-o cu apa distilata. Daca omuletul ti-a pus apa de robinet, poti sa iti iei adio de la termostat pentru ca prin incalzire si evaporare o sa depuna tot calcarul si sarurile pe instalatie si primul afectat e ...termostatul. Sper sa nu am dreptate dar tare mi-e ca te-a bagat mai rau in belele. Oricum dupa ce rezolvi problema trebuie sa verifici la sange si sa cureti tot circuitul de racire. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0
1994/Business
- BC 99 AEB De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
De acord cu Johnny...buuun mecanic...pune-i numele si numarul de telefon sa stie lumea a fuga de carpacii astia...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
Eu tot sper sa gresesc cand e vorba de din astea dar... nu prea iese.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0
1994/Business
- BC 99 AEB De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
Shaggy_yo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 March 08 ![]() |
tot baga ulei.....sau nu stiu daca baga sau cel care e deasupra apei este din motor ce mai ramasese pe acolo.ideia e ca am facut un bucuresti -calarasi si mi-a luat cred ca un litru de ulei.maine ma duc sa dea chiuloasa jos.sunt 2 variante:
1 garnitura de chiuloasa (ceea ce sper sa fie) 2 chiuloasa crapata ar mai fi varianta dar e putin probabila si anume sa fi coborat sau sa fi urcat un cilindru.....deci daca are cineva vreo ideie mai 80% sau sa ma sfatuiasca cu ceva la ce ar trebui sa fiu atent sau etc... |
--------------------
Nissan Primera
1.8 SE 115 HP
2002
- HY02FPP Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga....totul se Transforma[B]
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ti s-a spus de la bun inceput ca este garnitura sau in cel mai rau chiuloasa..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
inafara de ceea ce ti-a zis cj98czh ar trebui sa verifici blocul de fisuri.
Concluzie: da afara tot din compartimentul motor, desfa motorul, purica-l pana il ia naiba sa nu aiba fisuri nici chiuloasa, nici blocul, verifica vilbrochenul sa aiba canalele de ulei curate, schimba tot ce se cheama garnitura, spala motorul, reasambleaza. Stiu ca e treaba de doua trei zile, dar nu mai ai belele pentru cativa ani inainte. nu sunt sigur daca motorul tau are sau nu camasi pe cilindri. Si mai lasa naibii mecanicii de Q7 ca aia nici macar nu stiu cu ce se mananca un motor din ala daca stie sa repare masini nemtesti asta nu il face specialist. Cel mult priceput... cj98czh, ce zici? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0
1994/Business
- BC 99 AEB De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
Shaggy_yo |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 March 08 ![]() |
au desfacut baietii motorul,tot in afara de blocul motor.ideea e ca pistonul 2 era spalat,adica a functionat cu apa cu ulei etc,in rest toate aveau semne de arsura adica lucreau
acum sunt 2 variante:schimba garnitura de chiuloasa si poate am noroc sa fie de acolo ca pe ea nu erau semne ca r fi bagat...daca nu alta chiuloasa....deci...intrebarea e...cine imi da un nr de la dezmembrari sau stie careva cam la cat ajunge o chiuloasa |
--------------------
Nissan Primera
1.8 SE 115 HP
2002
- HY02FPP Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga....totul se Transforma[B]
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
nu te sfatuiesc sa iti iei o chiuloasa second. nu stii cum a fost folosita.
Mai bine noua. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0
1994/Business
- BC 99 AEB De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#25
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
O chiulasa noua e mai bine din jumatate din masina lui
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Johnny78 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 16 Sep 2008, 22:58) sa nu exageram nu e rupere de buzunar. problema numarul 1 e ca o chiuloasa ca a lui nu e prea usor de gasit la second in conditii bune. Problema numarul 2 e ca e genul de piesa care e mai ieftina noua decat second. This post has been edited by Johnny78: 16 Sep 2008, 22:08 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0
1994/Business
- BC 99 AEB De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#27
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu exagerez. O chiulasa noua este fix 1280e + TVA + adaos comercial
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Johnny78 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
Naspa
Daca asta e pretul la Renault, atunci e cam groasa... Ma asteptam sa fie mai ieftina mai ales ca au scazut preturile la piesele de Laguna de dinainte de '95 This post has been edited by Johnny78: 16 Sep 2008, 22:53 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0
1994/Business
- BC 99 AEB De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#29
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Pai crezi ca altcineva mai face chiulasa de noua? Sau crezi ca a facut-o vreodata altcineva decat reno?
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Johnny78 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
Ma asteptam sa fie mai ieftina mai ales ca au scazut preturile la piesele de Laguna de dinainte de '95
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0
1994/Business
- BC 99 AEB De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 22:04 |