Proaspat posesor de renault 19, intrebari
![]() ![]() ![]() |
Proaspat posesor de renault 19, intrebari
balboa4you |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault 19
renault 19 1988
1988
|
|||
vepman_ro |
![]()
Post
#2
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Si eu sunt posesorul unui astfel de autovehiculd in 88
![]() Nu stiu daca este vorba al tine de soc pentru ca ai mai mult decat sigur monoinjectie ( un singur injector) . asta in in cazul in care ai un motor F3N740/741/742. Daca motorul tau estepe carburatie trebuie sa fie simbolizat F2Nxxx. Afirmi ca sta aplecat un pic pe spate . Suspensia pe spate la toate masinile noastre este pe bara de torsiune ( 2 bucati ) sau 4 bucati versiunile mai avansate TXE etc. TU sigur ai GTS ? nu ? Scrie pe aripa in partea stanga pe exterior ![]() Sa revin la subiect : vezi ca exista un topic pe aici referitor la inaltarea masinii pe spate ..se scot barele de torsiune si se muta " un dinte " si astfel poti catsiga undeva la 6 cm inaltime dara cum depinde daca ele si-au pierdut rigidiattea in timp pot fi schimbate dar costa cam multicel . La zgomot produs pe fata : pot fi multiple cauze, acum trebuie sa il auzi si tu concret de unde este : 1. la viraje maxime ( planetare ) ..300ROn SHA dezmembrari si 30 ron burduf 2. pe drum cu piatra cubica daca simti o lovitura mecanica in volan - pivoti(35Ron - SWAG, FEbi), bucsi coloana de directie(45Ron setul SWAG) , bucsa teflon coloana de directie (17 RON orig Renault ) 3. daca nu este stabila in curbe ...bucsi bara stabilizatoare ( 11 ron bucata FEbi- sunt 4 sau 6 bucati ) 4.Cu masina pe loc te apesi brusc pe ea si vezi daca amortizorul isi face treaba , trebuie sa nu balansese masina si sa nu se auda flansa si rulmentul de presiune de la amortozor .Eventual cu ea pe loc ia stanga-dreapta de volan repede si nu trebuie sa se auda un trosnit de bile uzate . Undeva pe un topic s-a spus care este problema lor : 1. punte moale pe spate , periodic cilindrii de frana spate s eumezesc si trebuiesc schimbati ( 35ron bucata - cu tot cu garnituri si suruburi ![]() Rulmentii pe spate cedeaza mult mai ushor , ceid epe fata sunt f buni , bucsaraia pe fata cedeaza repede datorita drumurilor noastre , ruginesc la arculd e roata spate ,etc . Consum pentru un motor de 1721 , F3N740, cu 53Kw/73CP este undeva la 5,6 l/100km inafara pana la 16l/100km in oras pe timp de iarna . Acum ca sa nu te sperii cu cei 16 ..mediu in oras la mine este 8 pe timp de vara si 10-11 pe timp de iarna ..dar tine cont stau in bucuresti si zilnic cei 20 km ii fac in aprox 3 ore .deci ![]() D eobicei eu schimb vitezele la 2800-3000rot/min si nu sunt genul " sportiv" dar nici "genul batranesc " sa o scot din viteza inainte cu 200m de semafor siapoi s ao las sa mearga singura .pana s eopreste pt a face economie la benzina ... Ideea de baza la ea este : piese originale mai ales cele care tin de siguranta masinii si buna fucntionare a ei . Fa un surfing pe aici pe forum si vei gasi la multe lucruri rezolvarea . Paste Fericit ! 27 Apr 2008, 11:59: Socul tras 2-3 minute : Motorul pe injectie cu calcualtor la bord sau minicalculator , are doua sonde de temperatura de aer pe coloana de admisie si functie de acestea ,impreuna cu sonda Lambda si alte sonde se creeeaza acel "soc".Nu cred ca ar trebui sa iti faci probleme referitoare la acest lucru .. Motorul la cat sta turat in cele 2-3 minute ? acul indicator de temperatuta apa la ce nivel este ? Motorul pas cu pas lucreaza bine ? M<ai multe detalii si eentual ce feld e motor este F#n sau F2n ( monoinjector sau carburatie ) This post has been edited by vepman_ro: 27 Apr 2008, 11:59 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#3
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(vepman_ro @ 27 Apr 2008, 12:56) [...]De obicei eu schimb vitezele la 2800-3000rot/min si nu sunt genul " sportiv" dar nici "genul batranesc " sa o scot din viteza inainte cu 200m de semafor siapoi s ao las sa mearga singura .pana s eopreste pt a face economie la benzina ... Daca ai face asa, in loc sa faci economie ai consuma mai multa benzina. In frana de motor consumul de carburant este 0 - in cazul motoarelor cu injectie. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
vepman_ro |
![]()
Post
#4
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu concret la ce te referi R19/16V
2800-3000 rot/min pe undeva pe acolo e ste cuplu maxim si este ideal sa schimbi treapta de viteza ( poate ca daca as schimba la 2200 as reduce substantial din benzina ), dar pentru motor nu stiu cat de benefic ar fi ..... Si acum referitor la cei 200 de metri eu nu practic metoda asta .... si ma refeream la cei "batrani " cu scosul din viteza si apoi lasa masina sa curga linistita pana la semafor .....Daca mai intalnesti unul de asta in trafic schimbi numai decat bada in cazul in care se paote ![]() Lucrul cu frana de motor stiam ca este consum 0 litri , dar si la relanti este un consum de 400-600gr la o ora de mers. Deci nu stiu cata economie ai face.... Si referitor la turatii eu i-am dat consumul meu ![]() Parerea ta R19/16v care ar fi ? 27 Apr 2008, 13:36: Si acum sa-ti mai sun o intrebare : Unul dintre sefii mei pe un Nissan Primera ( motor de Renault ) dar nu stiu ce model ..schimba vitezele la 4200-4500rot/min ...imi este mila de acel motor .. Si ce este si mai nostim in cazul in care merge pe alta masina ...are acelasi stil ![]() Deci pana la urma consumul nu conteaza si de stilul de mers ![]() This post has been edited by vepman_ro: 27 Apr 2008, 13:36 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
balboa4you |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 April 08 ![]() |
senzorului de pe galeria de admisie ii era scoasa mufa,,pe cum zicea cel de la care am luato ,el zicea ca nu o baga numai iarna cand era frig tare,,si de aceea era scoasa ca ii statea mai mult turata,oare sa il schimb aceala,,nu ar trebui sa influenteze cu ceva daca ii scos,pt ca l-am pus la loc si nu face nimik
<span class='edit'>29 Apr 2008, 17:54:</span> apropo,am dat mult pe masina ?1500 euro,tin sa spun ca masina ii in tara din 94 si de atunci o are un tip care a avut grija de ea ,tinuta in garaj,revizi facute la renault in reprezentanta etc,,a avut grija de masina omu,,doare in ultimul an a neglijato putin deoarece a fost plecat din tara ,zic ca am luat la un pret bun la cum arata deoarece stiu ca omu a avut grija de ea .are 140000 km ,care cred ca is reali la cum arata motorul si masina in sine This post has been edited by balboa4you: 29 Apr 2008, 20:13 |
--------------------
renault 19
renault 19 1988
1988
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#6
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
De obicei ce este proiectat , si de reno, este treaba cu cap .Eu cred ca isi are rostul acolo . Acum depinde ce valori ohmice prezinta la anumite temperaturi sonda care este decuplata ( mi se pare ca la un moment dat le-am dat pe forum ) ,si eventual schimbata cu una noua . Originala- aprox 350Ron . Cam mult investitia deci mai bine verifica bine valoarea ei la diferite temperaturi cu un aparat de masura (ohmetru sau multimetru ).
PS : exista topic deschis pe subiectul asta ...foloseste functia Search ... Sonda de temperatura admisie ...... 1500Euro ? eu zic ca este bunicel ...dar sa vedem si poze cu ea ..ce zici ? This post has been edited by vepman_ro: 29 Apr 2008, 20:20 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
balboa4you |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 April 08 ![]() |
cam asta ar fii,,nu am poze mai clare momentan
Attached thumbnail(s) IMAGE_179.jpg ( Size: 139.28k ) Number of downloads: 359 IMAGE_182.jpg ( Size: 287.75k ) Number of downloads: 219 |
--------------------
renault 19
renault 19 1988
1988
|
|
sonkyR19 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 17 February 07 From: Baia Mare ![]() |
Sa o folosesti sanatos!!!
Masina arata foarte bine !.Cel mai mult o sa te bucuri de ea la drum ,dupa ce o sa o aduci intr-o stare mecanica buna.Ieri am facut cu a mea 150 de km si pot sa-ti spun ca ma incanta ,desi era incarcata bine ,motorul trage super,si stabilitate super buna Eu nu schimb de obicei in ture multe ,pe la 2200-2500 in conditii normale.Cand am nevoie de putere o duc mai sus in ture.O sa vezi ca daca tragi de ea faci masini mult mai tari la semafor,cutia e etajata super. O sa observi ca intre 2500 si 3000 de ture motorul impinge bine (cuplu maxim),mai ales in treapta a 2-a ![]() La a mea consumul in oras e undeva la 10-12 si inafara circula mai mult incarcat si scot undeva la 7 si ceva.Am scos si sub 6,5 la mers constant cu peste o 100.Piesele de renault nu sunt asa scumpe ,eu nu prea pun piese originale in ea .Folosesc in schimb piese de la producatori cu renume (ex Valeo,Febi) Drumuri bune !!! |
--------------------
Renault
19 / Renault Megane Grandtour 2.1
1.7 injectie monopunct / 1.9DCI 120Hp
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#9
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
SonkyR19 da-mi voie s ate contrazic la un lucru :
Foarte multe piese originale de pe R19 erau si sunt produse in continuare de Valeo pentru Grupul Renault - Nissan. Sincer ,nu mai stiu, am impresia ca mai nou Valeo au fost cumparati de un mare concern. Si in alta ordine de idei Valeo , Febi , Swag ,SKF , Erling,Facet, Sachs, Ufi , Contitech si Vernet sunt firme producatoare cu renume. Orcum revenind la topic eu zic ca arata ingrijita masina ,acum depinde pe partea de suspensie si motor cum sta , daca trebuie sa mai investesti ceva in bucsaraie , burdufuri , elemente de amortizare . |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
balboa4you |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 April 08 ![]() |
la motor nu am ce comenta ,in schimb tre sa schimb telescoape spate caci mi se par slabe,si pe fata rulmentii si o bieleta ,de consum inca nu stiu,azi am schimbat de la galerie tot,,catalizator ,intermediara ,,finala,,tot,asta ca sa stiu ca totu e in regula ,nu ca erau coapte,ms de pareri si recunosc ca sta f fain la drum masina respectiva
|
--------------------
renault 19
renault 19 1988
1988
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#11
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Catalizator nou ? universal ? sau sh?
Ai grija de obicei pe spate cedeaza bara de torsiune , dea lungul anilor ( si sunt ceva ) devine mult mai elastica si inc azul in care urci doua persoane in spate s elasa foarte usor , si pe langa asta la drum lung simti acel balans de "barca "..Verifica s anu dia degeaba banii pe amortizoare ( din fabrica ea vine cu amortizoare pe gaza - deci mai rigide in comparatie cu cele pe ulei ) .. Cat te-a costat tot sistemulde evacuare - catalizator-toba intermediara si cea finala ? |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
unicooll |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
|
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
balboa4you |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 April 08 ![]() |
1500 euroam dat pe masina ,catalizatorul l-am avut de la vechiul proprietar sh dar era bun ,restul le-am luat noi,adica intermediara si finala au fost 3 mil cu tot cu montaj,sunetul care se aude la mine e ca un cloncanit una intruna cand ma duc pe drum rau si asta mai tare pe dreapta(deocamdata pe dreapta am schimbat doar cap bara si bucsa aceea de teflon din caseta)
|
--------------------
renault 19
renault 19 1988
1988
|
|
aliynutz_84 |
![]()
Post
#14
|
![]() renault 19 Group: Members Posts: 184 Joined: 4 November 07 From: ZALAU ![]() |
chiar ca rata bine masina si nu ai dat mult deloc pe ea tinand cont ca io am dat 2800 euro pe a mea anu trecut in noiembrie. sa o stapanesti sanatos si fara evenimente
![]() am vrut sa pun si o doua poze da nu ma lasat tampitu asta de net sau poate e din cauza forumului ![]() |
--------------------
renault
19
1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
- SJ 65 ALY
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#15
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Micsoreaza pozele sau foloseste www.imageshack.us
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
aliynutz_84 |
![]()
Post
#16
|
![]() renault 19 Group: Members Posts: 184 Joined: 4 November 07 From: ZALAU ![]() |
e uite ca am reusit de am pus si eu vreo 2-3 poze.
7 May 2008, 20:23: Balboa? pragurile alea ale tale banuiesc ca nu sunt originale nu? Cine stie daca potrivesc ceva praguri false ce se gasesc pe la magazinele de piese auto ca dupa cum par cred ca asa sunt si ale lui balboa. This post has been edited by aliynutz_84: 7 May 2008, 20:23 Attached thumbnail(s) Picture_001.jpg ( Size: 232.74k ) Number of downloads: 176 Picture_002.jpg ( Size: 232.44k ) Number of downloads: 158 Picture_003.jpg ( Size: 233.12k ) Number of downloads: 197 Picture_005.jpg ( Size: 230.3k ) Number of downloads: 136 Picture_006.jpg ( Size: 229.4k ) Number of downloads: 100 |
--------------------
renault
19
1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
- SJ 65 ALY
|
|
balboa4you |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 April 08 ![]() |
draguta si masina ta,imi place ,pe cate am inteles gasesty pe la magazine praguri si nu is scumpe deloc,nu cred ca is originale dar arata bine
|
--------------------
renault 19
renault 19 1988
1988
|
|
unicooll |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(balboa4you @ 6 May 2008, 19:43) 1500 euroam dat pe masina ,catalizatorul l-am avut de la vechiul proprietar sh dar era bun ,restul le-am luat noi,adica intermediara si finala au fost 3 mil cu tot cu montaj,sunetul care se aude la mine e ca un cloncanit una intruna cand ma duc pe drum rau si asta mai tare pe dreapta(deocamdata pe dreapta am schimbat doar cap bara si bucsa aceea de teflon din caseta) Iti dau 2000 pe ea...Ce zici? ![]() ![]() |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#19
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Unicooll esti constient ca omul s-a indragostit de masina si nu ar mai vinde-o acum
![]() Aliynutz_84 frumoasa si masina ta , doar ca eu nu prea iubesc tuning-urile auto. |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
aliynutz_84 |
![]()
Post
#20
|
![]() renault 19 Group: Members Posts: 184 Joined: 4 November 07 From: ZALAU ![]() |
mai fiecare cu pererile lui, mie miar placea sa o modific cat mai mult da nu dispun financiar de asa ceva. asta e, fac si io ce pot la ea.
|
--------------------
renault
19
1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
- SJ 65 ALY
|
|
unicooll |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
[quote=vepman_ro,8 May 2008, 21:08]
Unicooll esti constient ca omul s-a indragostit de masina si nu ar mai vinde-o acum ![]() La mine R19-ul meu e prima mea masina ![]() ![]() ![]() Parerea mea e ca a prins masina la un pret foarte bun la cum arata... P.S. Ca tot veni vorba si de tuning, stie careva dintre voi vreo varianta de a face rost de o nuca din capul schimbatorului de viteze, eventual si vreun pret ceva ![]() This post has been edited by unicooll: 8 May 2008, 21:52 |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
aliynutz_84 |
![]()
Post
#22
|
![]() renault 19 Group: Members Posts: 184 Joined: 4 November 07 From: ZALAU ![]() |
si la mine e prima mea masina da nu pot sa spun ca nu as schimbao. cand am cumparato io am vrut sami iau un audi 80 sau passat da nu am gasit atunci ce am vrut si mam multumit cu acest renault. dupa aia am gasit si pe net o gramada de audi si chiar passat din 95 full la o suma care mio permiteam.
cateodata imi pare rau ca nu am mai asteptat un pic dar cand ma gandesc ca nu ma lasat nici o data, bine o data cand mi sa terminat bateria din cauza releului de incarcare dar in rest nu am avut probleme, am merd unde am vrut cu ea. fratele mau are un audi 100(a6) 2300 benzina si e tot stricata mai tot timpu, chiar dupa ce sia luato am inpins de ea de miau sarit capacele si e cat un tanc de grea apoi sa dat de trei ori peste cap cu ea, dupa aproape un an a reusit sa o faca si acuma sta in spatele blocului iara stricata. asa ca ma gandesc ca mai bun e renaultu meu. nu? |
--------------------
renault
19
1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
- SJ 65 ALY
|
|
unicooll |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(aliynutz_84 @ 8 May 2008, 22:07) si la mine e prima mea masina da nu pot sa spun ca nu as schimbao. cand am cumparato io am vrut sami iau un audi 80 sau passat da nu am gasit atunci ce am vrut si mam multumit cu acest renault. dupa aia am gasit si pe net o gramada de audi si chiar passat din 95 full la o suma care mio permiteam. cateodata imi pare rau ca nu am mai asteptat un pic dar cand ma gandesc ca nu ma lasat nici o data, bine o data cand mi sa terminat bateria din cauza releului de incarcare dar in rest nu am avut probleme, am merd unde am vrut cu ea. fratele mau are un audi 100(a6) 2300 benzina si e tot stricata mai tot timpu, chiar dupa ce sia luato am inpins de ea de miau sarit capacele si e cat un tanc de grea apoi sa dat de trei ori peste cap cu ea, dupa aproape un an a reusit sa o faca si acuma sta in spatele blocului iara stricata. asa ca ma gandesc ca mai bun e renaultu meu. nu? Aici ai dreptate...Renaultul meu e din 89, il am de un an si o luna, am parcurs in acest timp 14000 km, iar de schimbat nu i-am schimbat mare lucru, decat tot releul + rulmentii la alternator, cablul de ambreiaj, si filtrul de aer, in rest de cand o am nu am avut nici cel mai mic joc la roti sau volan...e masina foarte buna, e destul de rigida, stau si ma gandesc ca daca luam alta masina la banii care i-am dat pe asta aveam de schimbat mult mai multe la ea...pe cand cu dansa sunt foarte multumit. Ca tot veni vorba ca ai schimbat releul...am si eu niste nelamuriri: eu am schimbat releul ca imi incarca aiurea rau, acum cu asta nou nu imi mai incarca peste masura, dar am o problema probabil tot de pe la alternator sau cine stie: sta la relanti turata la 1200-1300 rot/min dupa ce se incalzeste motorul, cu ii aprind farurile sau bag alti consumatori imi scade la 1000 rot/min... Voiam sa stiu daca la tine apare vreo modificare la turometru atunci cand aprinzi farurile sau pornesti alti consumatori de energie... Stie careva cum as putea rezolva problema asta...ca ma dispera!!! |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic se repari carburatorul ala, apoi verificat sa nu traga aer fals, poate chiar pe la servo, gaseste un meserias bun.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
aliynutz_84 |
![]()
Post
#25
|
![]() renault 19 Group: Members Posts: 184 Joined: 4 November 07 From: ZALAU ![]() |
nu, la mine nu se schimba nimic cand pornesc farurile sau alti consumatori. cand iam schimbat releu totu a revenit la normal
|
--------------------
renault
19
1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
- SJ 65 ALY
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
sunt masini bune de care te atasezi.
nuca din capul schimbatorului costa 150 RON noua si orig Renault. Eu am schimbat-o si senzatia este de masina noua. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
balboa4you |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 April 08 ![]() |
s-ar putea sa o vand doearece fac nunta si am nevoie de banii si pe langa asta daca imi da mama ceva pamant vreau sa imi fac si eu o casuta si imi iau o dacie pana termin casa caci mi-ar parea rau sa o stric pe asta cu caratu,un lucru care mi-a placut la masina asta a fost ca ii stiu istoria si ca are totusi 143000 km,lucru care nu il pot spune de masinile care le aduci acum din germania(km dati inapoi si asa mai departe)
|
--------------------
renault 19
renault 19 1988
1988
|
|
unicooll |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(balboa4you @ 11 May 2008, 20:06) s-ar putea sa o vand doearece fac nunta si am nevoie de banii si pe langa asta daca imi da mama ceva pamant vreau sa imi fac si eu o casuta si imi iau o dacie pana termin casa caci mi-ar parea rau sa o stric pe asta cu caratu,un lucru care mi-a placut la masina asta a fost ca ii stiu istoria si ca are totusi 143000 km,lucru care nu il pot spune de masinile care le aduci acum din germania(km dati inapoi si asa mai departe) Cand o vinzi sa ma anunti si pe mine pls...imi dai un mesaj pe privat sau ceva... Si eu am nunta anul asta ![]() |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
balboa4you |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 April 08 ![]() |
ee,salut,,pana la urma e de vanzare daca te mai intereseaza
|
--------------------
renault 19
renault 19 1988
1988
|
|
unicooll |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
|
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 21:39 |