MEGANE CLASSIC - probleme si rezolvarea lor !, prob. tehnice, accesorii, piese ieftine, idei ...
![]() ![]() ![]() |
MEGANE CLASSIC - probleme si rezolvarea lor !, prob. tehnice, accesorii, piese ieftine, idei ...
Axe |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Foarte "frumoase" realizarile tale...dar sunt toate scrise si "descoperite" de altii...nu treabuia decat sa folosesti cu incredere functi SEARCH....pe care sigur nu ai folosit-o...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Axe |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
daca poti si esti asa de saritor da-mi si mie linkul catre shmecheria descrisa de mine in legatura cu detect radar ?!
|
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
DANUTZICU 08 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 2 February 08 From: Petrila (HD) ![]() |
Nu trebuie sa fim rautaciosi. Omul nu s-a laudat c-a inventat ceva nou.Este adevarat ca toate aceste probleme se regasesc pe forum dar ideea de a le aduna la un loc mi se pare foarte buna. Eu cred ca asa nu vom mai avea o gramada de topicuri noi pe probleme deja discutate .In rest s-auzim numai de bine .
|
--------------------
RENAULT
MEGANE-SCENIC
2001/RXE
- HD-07-ASB Incepator
|
|
adip |
![]()
Post
#5
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
In afara de greierasul din plafoniera, care sunt problemele?
|
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Axe |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
pai slava domnului eu sunt proaspat posesor de classic, dar nu pot sa zic ca am probleme, voiam doar sa vad ce belele au altii, cum le rezolva, la ce preturi si in general sa incerc sa ma integrez in peisajul renault, sa-i cunosc membrii marcanti,............, socializare se cheama !
voi incerca oricum sa ajung si la cateva intalniri mai ales ca locuiesc la doi pasi de palatul pionierilor, sa vad asa pe viu ce inovatii au facut altii pe masinile lor, promit solemn, chiar saptamana asta, ma recunoasteti usor am 2.23m si 165 kg ![]() This post has been edited by Axe: 15 Apr 2008, 17:24 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
cosmin28 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 March 08 ![]() |
care poate sa-mi spuna si mie de ce oare nu imi merge paleta de pe radiator.ati mai patit careva asa ceva. si care sunt consecintele daca rulez asa fara a raci radiatorul?
|
--------------------
renault
megane coupe
1997/ 1600cm
- ak939fx
|
|
19vik |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
"nu imi merge paleta de pe radiator"
Cred ca vrei sa spui ca nu merge ventilatorul. Ai masina de curand, de unde stii ca nu merge? Radiatorul se raceste in mers datorita curentului de aer si fara ventilator, in functie de viteza si regim. Ventilatorul ala nu merge tot timpul, ci numai daca temperatura lichidului depaseste o anumita valoare si dupa ce scade la cea normala, se opreste. Pe de alta parte, daca e ceva defect si nu merge ventilatorul, iti fierbe motorul, ceea ce nu e bine deloc! This post has been edited by 19vik: 20 Apr 2008, 09:10 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#9
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
daca intereseaza pe cineva cum poate sa schimbe la un megane clasic 16 16v rotita dintata care se afla pe motorasul ce actioneaza paleta de izolare habitaclu sau are alte probleme ce implica accesul la ventilatie ( aceea de sub stergatorul stanga) fara sa demonteze traseul climei spune-ti si o sa postez un topic.
|
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
BMC filters-Chrome window trims-Xenon
- Smoked taillights Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
calcaneu |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 4 July 05 ![]() |
La mine se aude un suierat absolut infiorator , apare pe la 50 km/h si la 120 e deja agasant. Am inchis absolut toate clapetele de admisie a aerului in habitaclu si tot se aude; problema a aparut dupa ce m-am jucat cu un compresor de aer peste tot, inclusiv suflat praful adunat in interiorul gurilor de aerisire.
Am reglat si inchiderea portierei, care parca nu mai presa bine chederul, dar degeaba .. Idei, sugestii ? |
--------------------
Renault Megane Break
1.9 dTI
2001
|
|
draculiq |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 16 November 07 From: timisoara ![]() |
cum se regleaza inchiderea de la portiere?ca si la mine nu preseaza chiar cum trebe pe chieder.
This post has been edited by draculiq: 20 Apr 2008, 11:23 |
--------------------
Renault
megane classic 1.9dci(cu mici modificari)
2003
- TM 30 DAS azi in timisoara maine in toata tara!!!!!
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#12
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
Calcaneu
Nu stiu pe unde te-ai jucat exact cu aerul comprimat dar cel mai bine ar fi sa refaci traseul si sa te uiti cu atentie pentru ca in mod sigur pe undeva ai "suflat" pe langa praf si mizerie si un capacel sau o garnitura...descrie si tu mai in detaliu daca poti pe unde se aude suieratul. |
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
BMC filters-Chrome window trims-Xenon
- Smoked taillights Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
calcaneu |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 4 July 05 ![]() |
Pai tocmai asta e problema, suieratul pare ca vine de undeva din stanga fata a mea, dar la 50 km/h sau mai sus nu pot sa ma bag pe sub volan sau sa ma lipesc de chedere cu urechea
![]() Adrian, spune-mi te rog daca pot sa scot grilele de la gurile de aer fara sa demolez bordul ? Au un ax orizontal dar e din plastic si mi-e cam frica sa trag de el .. @draculiq: iti trebuie o cheie torx ceva mai mare, cu capete intersanjabile si pe care sa o poti roti cu o cheie fixa sau cu o parghie (capat articulat care se roteste +/- 90 grade), ca sa poti strange la loc suruburile cu o forta considerabila, altfel risti sa se desfaca in timp. |
--------------------
Renault Megane Break
1.9 dTI
2001
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#14
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
Eu am smuls acele guri de aer ( adica pe cea din stanga soferului ) din greseala cand am vrut sa scot un suport de pahare prin pe ea.Nu s-a rupt.De atunci le-am mai dat jos de cateva ori pentru o curatare mai " profunda".Axul acela - sunt de fapt doua " urechiuse" de plastic de-o parte si de alta a aerisirii.Alege-ti o parte , baga ceva plat intre rama de plastic si aerisire si forteaza putin inspre interior tragand usor inspre tine.E mai usor de facut decat de zis...vei vedea.
Dar totusi nu cred ca aici e problema. Nu am inteles exact tu ai suflat de praf numai interiorul sau si pe la compartimentul motor ? |
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
BMC filters-Chrome window trims-Xenon
- Smoked taillights Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
calcaneu |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 4 July 05 ![]() |
Am suflat compartimentul motor tot, ca nu vreau sa-l spal , filtrul de aer si anexele, plus in interior cele 4 duze de aerisire.
Maine imi iau inima in dinti si o sa trag de duze, sper sa nu rup vreun piciorus . Mersi ! |
--------------------
Renault Megane Break
1.9 dTI
2001
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#16
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
Uita-te in compartimentul motor pe unde iese coloana de directie spre caseta de directie,pe langa ansamblul servofrana sau in general pe langa orice vine dinspre habitaclu spre motor poate vezi vreo garnitura ceva lipsa.
Cat despre aerisiri... gingasie si simt...axul e "infipt" cam 1-2 mm,cam cat permite elasticitatea plasticului gurilor de ventilatie sa fortezi dar daca spui ca ai suflat si compartimentul motor atunci sunt mai mult ca sigur ca pe acolo e hiba. |
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
BMC filters-Chrome window trims-Xenon
- Smoked taillights Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
Dodone |
![]()
Post
#17
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(adrian mgn @ 19 Apr 2008, 22:46) daca intereseaza pe cineva cum poate sa schimbe la un megane clasic 16 16v rotita dintata care se afla pe motorasul ce actioneaza paleta de izolare habitaclu sau are alte probleme ce implica accesul la ventilatie ( aceea de sub stergatorul stanga) fara sa demonteze traseul climei spune-ti si o sa postez un topic. Cand ai timp fa un tutorial, ca nu se stie cand are nevoie cineva de ajutor. Poate atunci n-o sa ai tu timp sa postezi pe forum. Asa ca, da-i bice ! |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
Axe |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
va rog mult postati doar pt megane 1 sa incercam sa pastram subiectul dedicat acestui model, multumesc !
23 Apr 2008, 07:20: "problema a aparut dupa ce m-am jucat cu un compresor de aer peste tot, inclusiv suflat praful adunat in interiorul gurilor de aerisire" ai suflat o frunza in interiorul aerisirilor, sufla in sens invers si controleaza daca filtrul mai este in regula ! This post has been edited by Axe: 23 Apr 2008, 07:20 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si ala nu era Megane 1 sau cum??
Pana acuma nu a fost dezbatuta nici o problema...oricum "problemele" erau dezbatute de mult in alte topicuri trebuiau numai cautate....si am spus de la inceptu ca nu vad rostul topicului asta...atata timp cat exista deja topicuri dedicate...dar ma rog daca moderatorii considera ca este OK... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#20
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
"La mine se aude un suierat absolut infiorator , apare pe la 50 km/h si la 120 e deja agasant. Am inchis absolut toate clapetele de admisie a aerului in habitaclu si tot se aude"
Daca sufla o frunza in interior problema aparea la folosirea ventilatiei pe cand la el are legatura cu viteza de deplasare...deci parerea mea e ca are o problema de etanseizare a habitaclului ,o garnitura ceva lipsa,curentul de aer fiind mai puternic la viteze mari. dodone: Weekend-ul asta am sa incerc sa fac o descriere a "operatiunii motorasul" |
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
BMC filters-Chrome window trims-Xenon
- Smoked taillights Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
Dodone |
![]()
Post
#21
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
OK, merci.
![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
happy_smile_48 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 3 October 07 ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 23 Apr 2008, 08:35) Si ala nu era Megane 1 sau cum?? Pana acuma nu a fost dezbatuta nici o problema...oricum "problemele" erau dezbatute de mult in alte topicuri trebuiau numai cautate....si am spus de la inceptu ca nu vad rostul topicului asta...atata timp cat exista deja topicuri dedicate...dar ma rog daca moderatorii considera ca este OK... Ba nene da carcotas mai esti ![]() ![]() ![]() ![]() Nu mai fi carcotas dauneaza spiritului ![]() |
--------------------
renault
megane clasic 1,6l 8 valve benzina
1999 phase 1 , benzina , RTE
Al 3-lea proprietar , luata la 77.000 Km. |
|
cj98czh |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca multe dintre probleme au fost dezbatute in alte topicuri nu vad rostul unui alt topic... daca ar fi probleme noi ar fi OK.... daca a folosii functia SEARCH din lene sau din alte motive este o problema....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
adip |
![]()
Post
#24
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(happy_smile_48 @ 5 May 2008, 06:59) Lasa oamenii sa vorbeasca , poate ca in topicul asta va fi o sinteza cu problemele de prin alte topicuri Exact, si dupa ce v-ati varsat toate of-urile intr-un singur subiect, altii (sau, mai grav, chiar voi) o sa veniti pe aici sa cautati solutii la problema si o sa va plangeti ca toata sectiunea e o varza, un talmes-balmes, si o sa va apucati sa deschideti iar al enspemiilea subiect pentru problema sau problemele care deja s-au discutat. Fiindca, ievident, n-ati putut sa gasiti subiectul cu problema voastra fiindca e dezordine prin sectiuni.![]() Tu crezi ca e cineva dator sa faca ordine pe forum doar fiindca voua va e lene sa folositi functia de cautare, care e foarte bine documentata si functioneaza excelent? |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Axe |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
QUOTE(adrian mgn @ 5 May 2008, 19:11) Accesul la ventilator si componentele lui - Megane Clasic 2002 Problema ce o voi prezenta mai jos este din cate am inteles destul de des intalnita la megan-urile clasic.Eu am unul din 2002 1.6 16v si masina s-a confruntat de doua ori cu aceasta problema.Prima data a fost rezolvata in service si a costat o gramada de bani (exact cat nu stiu pentru ca a platit primul proprietar) implicand pe langa desfacerea multor componente si golirea ,demontarea , si in final reumplerea traseului climei,a doua oara am rezolvat-o eu in curte.Motivul inteles de mine al acestei probleme este un defect de fabricatie (proasta alegere a materialului) al rotitei de la motorasul de actionare al clapetei de recirculare a aerului (care izoleaza la nevoie habitaclul de exterior) In primul rand simptomele: 1. La inchiderea unei usi, in habitaclu se aude un pocnet/cloncanit undeva in partea stanga fata , cam pe sub volan. 2. La punerea contactului se aude in aceeasi zona un zgomot ( tacanit...etc) Nu neaparat in ordinea asta si nu neaparat ambele... Dupa cum spuneam zgomotele vin de la acea rotita ,care trebuie inlocuita / reparata. Inainte de a incepe vreau sa fac cateva precizari: acest post nu se vrea un tutorial despre aceasta problema,daca intrebati mecanicii va vor spune ca e imposibil de facut din cauza climei(eu asa am patit), operatiunile sunt facute de mine dar sunt descrise din amintiri (operatia in sine am efectuat-o acum vreo doi ani) asa ca daca am omis ceva scuze,pentru cine nu are montat sau nu recunoaste - in poze apar calculatorul si cateva componente ale instalatiei gpl Deci... 1. In primul rand se incepe cu demontarea stergatoarelor ,lucru care cel putin la mine s-a dovedit a fi mai dificil decat ma asteptam pentru ca nu am reusit sa le scot decat cu o presa mica imprumutata( am incercat loviri usoare cu ciocanul de cauciuc in capul surubului,smulgere). 2. Se trecere apoi la demontarea grilajului de admisie aer si a restului de plasticarie de sub stergatoare.Aici treaba e simpla,dupa scoaterea capacului de la filtrul de polen locul suruburilor de prindere este vizibil.Este compus din doua parti, se incepe cu partea dinspre pasager apoi partea dinspre sofer cu mentiunea ca aici din cate imi aduc aminte pe exterior (inspre aripa) se prinde si cu niste cleme deci trebuie tras cu grija sa nu se rupa (spun asta pentru ca eu am rupt una – dar fara urmari) 3. Se demonteaza traseul de aer de la ventilator spre habitaclu si prinderea acestuia din partea stanga. [attachmentid=1627447947] 4. Se scoate chederul aflat pe separarea dintre motor si zona ventilatorului. [attachmentid=1627447948] 5. Se demonteaza farul din stanga.Poate o sa vi se para ciudat dar o sa va trebuiasca acest spatiu pentru a putea trage putin spre inainte conductele climei. Conductele de clima pot fi miscate pentru ca in partea din fata langa radiator au o portiune din cauciuc. [attachmentid=1627447951] 6. Se demonteaza tot ce se afla pe partea stanga : bateria cu suportul ei(A),filtrul de aer( ![]() [attachmentid=1627447950] 7. Acum se poate vedea clar ca acea separatie a compartimentul motor are o portiune pe partea stanga prinsa in doua suruburi ( cred) care se demonteaza. [attachmentid=1627447949] 8. In acest moment tot blocul ventilatorului poate fi tras cu grija spre inainte si ridicat. ATENTIE insa mai ales la cei cu clima sa nu indoiti conductele deci, cu un ajutor eventual, ghidati partea din fata a acestora folosindu-va de mansonul de cauciuc spre locasul farului. Acum aveti acces la motorasul clapetei si la absolut orice componenta.Exista pe forum deja un tutorial despre repararea rotitei nu ma mai repet,vreau doar sa fac o precizare: la mine nu era rupt nici un dinte ci doar erau tociti un pic dintii pe o anumita portiune si am incercat si eu o reparare cu solutii gen Poxipol,Bizon dar nu a tinut ( am facut cateva probe inainte de a monta totul la loc) asa ca eu as recomanda sa schimbati rotita ( una noua, dezmembrari, un prieten cu strung etc.) Din cate imi aduc aminte mie mi-a luat cam 4-5 ore toata treaba (cu un ajutor) dar a fost gratis (ma rog o bere prietenului) . P.S. Scuze pentru editarea pozelor - nasol programul - incepator utilizatorul. Daca sunt nelamuriri trimite-ti-mi un PM foarte bun iata un bun subiect la subiect ![]() |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Axe este chiar asa e greu sa citesti niste stiky?? uite ce trebuie sa sti despre introducerea unui nou post...asta ca sa nu se faca paginis si pagini fara rost....
QUOTE(cipman @ 14 Sep 2006, 19:40) 1. Nu se admite folosirea fara rost a citatelor, conform art. 2 pct. g) din regulament. De exemplu, nu are nici un rost citarea mesajului daca raspundeti imediat dedesubt. Si nici daca mesajul la care raspundeti se afla la mica distanta mai in urma. Se admite, totusi, citarea partiala a mesajului aflat la o oarecare distanta, numai daca e absolut necesar (asigura o fluenta a topicului sau ofera o economie in elaborarea raspunsului dat).Pentru a raspunde folositi butoanele: t_qr.gif sau t_reply.gif din josul paginii. Daca vreti sa-i raspundeti cuiva anume nu e nevoie sa-i citati mesajul ci doar sa-i mentionati numele/username-ul. De exemplu: "Costica, problema ta vine din cutare loc.". Si atunci e clar la ce mesaj va referiti. 2. Nu raspundeti fara rost, in gluma, doar cu emoticonuri sau de dragul de a raspunde. 3. Nu deschideti un nou topic daca este pe o aceeasi tema sau cu titlu deja existent in forum. Chiar daca problema are o cauza diferita e bine sa pastram informatiile despre o componenta sau un ansamblu in acelasi loc. Cautati intensiv inainte de a intreba ceva folosind cautarea avansata! 4. Nu deviati de la subiectul topicului si nu puneti intrebari pe teme diferite in acelasi topic. Cele mai frecvente devieri de la topic: versus (comparatii cu alte masini), fiabilitate in general a marcii/tipului (se admite discutie despre fiabilitatea componentei/sistemului). Urmeaza cele obisnuite. De exemplu: topic de anvelope, se intreaba de frana de stationare. 5. Topicurile deschise in subforumurile de tip (Megane, Clio, Laguna...., R5 etc) trebuie sa aiba un subiect specific respectivului tip de Renault. Daca subiectul/intrebarea acopera (este valabil/valabila pentru) mai multe tipuri (nu este dependenta strict de tipul de Renault), atunci acest topic trebuie deschis in sectiunea Diverse. Acolo este locul topicurilor comune Clio, Megane, Laguna etc. Exemple de subiecte: service, dezmembrari, garantii, concesionari Renault, ce masina sa-mi iau, comparatii/versus (daca se iese din limita tipului respectiv de masina), accidente, asigurari/daune, legislatie etc. 6. Nu scrieti cu MAJUSCULE! Reprezinta, in general vorbind, o impolitete. Semnificatia este similara cu a tipa la respectiva audienta. Face parte din regulile internetului (netiquette - daca nu cunoasteti aceste reguli, cautati pe net dupa cuvantul acesta si aflati-le si pe celelalte). 7. Nu folositi prescurtari/limbaj irc (mirc) si nici sh, tz in loc de diacritice, conform art. 2 pct. d din regulament. Exemple: k, lol, dc, dk, mushtar, piatza. Scrieti cu/fara diacritice sau combinat. Este recomandabil sa nu folositi prescurtari, in special pentru termenii tehnici. Aceste puncte reprezinta cele mai frecvente "abateri" intalnite pe forum. Restul regulilor se pot citi in regulamentul forumului. Numai o parte din regulile de mai sus se lasa cu sanctiuni (cele din regulament). Restul reprezinta doar un ghid pe care e bine sa-l respectati. Personal, nu raspund mesajelor care incalca aceste reguli. Si nu numai eu. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Axe |
![]() ![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
ai dreptate dar nu stiam cum se face th th th
This post has been edited by Axe: 6 May 2008, 08:22 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
Axe |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
REPARATIE ACTUATOR inchidere portbagaj, hai sa vezi cum ? http://www.reno.ro/REPARATIE-ACTUATOR-inch...0-p1418714.html
|
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
Axe |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Dau calul meu cui poate preciza cu exactitate pe unde trage aerul cand este pus pe recirculare, cineva spunea ca locul este deasupra pedalei de acceleratie. Nu am reusit sa localizez pt ca vreau sa pulverizez acolo "regent" pt dezinfectarea circuitului de aer, eventual poze daca are cineva !? MEGANE 1 CLASSIC
|
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#30
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
esti dator cu calul lui madriann...
![]() http://www.reno.ro/Recirculare-t115651-s0-...ml#entry1426850 post nr. 16 This post has been edited by adrian mgn: 23 Jun 2008, 11:11 |
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
BMC filters-Chrome window trims-Xenon
- Smoked taillights Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 19:04 |