Pedala ambreiaj
![]() ![]() ![]() |
Pedala ambreiaj
hellcat |
![]()
Post
#151
|
||
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
||
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|||
octav_ |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 846 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu manopera pentru demontare-montare cutie viteze sunt de acord, insa sa-mi ia si bani ( 15 ron) pentru test-drive de 500 m, care de fapt este tot pe banii mei, mi se pare chiar aiurea.
|
--------------------
Clio
RS 197
2009 2.0 16V
|
|
hellcat |
![]()
Post
#153
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Fara discutie...
"control rutier" ![]() Asta nu inteleg la unele service-uri, se leaga de niste nimicuri de isi dau singuri cu firma in cap. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#154
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pai de asta astept eu sfarsitul garantiei. Ca sa nu mai am batai de cap. Bine, nu inainte de a ma duce sa-mi schimb saptamana viitoare rulmentul de presiune si ce mai e cu probleme pe acolo. N-o sa accept ca "asa face toate", vreau sa le schimb.
Masina a inceput sa troncane ca un diesel dar consumul nici ca vrea sa scada in consecinta. ![]() This post has been edited by Laurentziu83: 6 Jul 2006, 08:46 |
--------------------
.
.
.
|
|
cbr-ica |
![]()
Post
#155
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
revenitul in trepte l-am rezolvat cu WD40 bagat pe cablu in spatele pedalei.
|
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
Ge0rge |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 23 February 06 ![]() |
Ma deranjeaza pedalele de la Symbol, in sensul ca pedalele de ambreiaj si acceleratie nu sunt ferme, am senzatia uneori ca se lipesc de talpa incaltamintei si ridic pantoful cu tot cu pedala, pedalele parca au un joc un sus si bratul care sustine pedala mi se pare subtire(exceptand pedala de frana)
Am condus cateva masini si parca pedalele aveau un arc mai tare si reveneau mai frumos Se poate face ceva in aceasta privinta? |
--------------------
EX Clio Symbol 1.4
Astra H Enjoy+ 1.6 115Hp
2007 Buy Date: 10.04.2006
Sell Date: 19.02.2007 |
|
dorindumitru |
![]()
Post
#157
|
![]() sofer potolit in trafic Group: Members Posts: 106 Joined: 20 April 06 ![]() |
QUOTE(cbr-ica @ 8 Nov 2006, 16:53) Cum ai reusit sa ajungi acolo. Eu am achizitionat un spray d'ala ELF cu vaselina (cred, oricum e ceva roz-rosu), si nu prea am reusit sa ajung in spatele pedalei. Am incercat sa la capatul celalalt al cablului, prin compartimentul motor, unde accesul este facil, dar fara izbanda caci tot in trepte revine. Ai ceva poze cu operatia, tinand cont ca aceasta este o problema frecventa? |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2017
- 0.9TCe Easy-R https://www.spritmonitor.de/en/detail/874482.html
Renault Clio Symbol 2005 - 1.4MPI https://www.spritmonitor.de/en/detail/153371.html |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#158
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu am bagat wd40 pe acolo si a fost degeaba. Mai mult am manjit pe acolo. Am bagat si pe la capatul de la motor, dupa ce in prealabil am decuplat cablul de furca.
|
--------------------
.
.
.
|
|
soryn.syryn |
![]()
Post
#159
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 August 06 ![]() |
Ambreiajul "scarta - scarta" de la symbol , este singura problema care ma scoate din sarite la masina. Am tot citit pe forum de : furca , nuca , rulment de presiune etc. Oare "scarta-scarta" nu provine din miscarea rulmentului de presiune pe ax ?
Sambata o sa incerc cu pedala de ambreiaj calcata la maxim sa bag spray ... Daca functioneaza .. va anunt... |
--------------------
Renault
Clio
2004 Symbol 1.4 8 v
- AV 00 AVE
|
|
traian78 |
![]() ![]()
Post
#160
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 6 January 07 ![]() |
Salut fratilor
Sunt proaspat posesor de clio dci 2005 ---18k si ma dipera o un zgomot pe care il face ambreiajul cand ridic picorul brusc .Am citit tot topingul si am vazut ca este o problema generala dar la mine se aude un zgomot ca un clank undeva la cutie,nu scartaia dar smuceste.Vreau sa va intreb daca zgomotele voastre se aud in habitaclu sau tot la cutie |
--------------------
Renault
clio
2005 Fidji 1.5 dci 82 cp
- B-78-PFT
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
La mine in habitaclu se aude, mai exact dinspre pedala, spre sfarsit de cursa atunci cand ridic pedala normal sau brusc. Daca o ridic f lent nu se mai aude. Sunetul este un clantz
![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#162
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
Ge0rge |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 23 February 06 ![]() |
Am niste nervi pe pedalele acestei masini de imi vine sa o vand
![]() Ca idee am condus 3 zile o alta masina si pe cat de masiva era pe atat de usor de condus In service se rezolva cumva? |
--------------------
EX Clio Symbol 1.4
Astra H Enjoy+ 1.6 115Hp
2007 Buy Date: 10.04.2006
Sell Date: 19.02.2007 |
|
cbr-ica |
![]()
Post
#164
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
QUOTE(dorindumitru @ 14 Nov 2006, 08:46) Cum ai reusit sa ajungi acolo. Eu am achizitionat un spray d'ala ELF cu vaselina (cred, oricum e ceva roz-rosu), si nu prea am reusit sa ajung in spatele pedalei. Am incercat sa la capatul celalalt al cablului, prin compartimentul motor, unde accesul este facil, dar fara izbanda caci tot in trepte revine. Ai ceva poze cu operatia, tinand cont ca aceasta este o problema frecventa? Daca te uiti in spatele pedalelor si misti pedala de ambreiaj o sa vezi care e cablul cu pricina. Initial am uns si articulatiile care se misca pe acolo dar n-a rezolvat nimic. Prima oara am dat cu spray de uns lantul la motoreta dar ala intra greu pe cablu caci camasa cablului are ca un fel de simering acolo unde intra cablul (sarma) in el. D-aia am dat cu WD40 care e lichid. E adevarat ca dupa cateva luni a aparut din nou si am dat iar cu WD40. Cel putin temporar problema se rezolva. Ideea mi-a venit caci am avut aceeasi problema la diverse mobre pe care le-am avut in trecut. Probabil daca am putea sa ii dam cu o vaselina mai groasa si pe toata lungimea (asta presupune sa scoatem cablul si sa bagam pe o parte pana iese, datorita gravitatiei miscarii cablului in camasa, pe partea cealalta). Cand o sa vina vremea buna fac operatia asta ca la carte. E clar ca la WD40 nu urca pe cablu daca asta are traseu ascendent. |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
Ge0rge |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 23 February 06 ![]() |
Eu am dat cu WD40 pe mecanismele de la pedala de ambreiaj(exista si un arc pe undeva pe acolo) si la motor ,am reclamat si la service aceasta problema, parca sa ma rezolvat ceva ceva dar parca cablu agata undeva sau freaca de ceva si se simte mai ales la manevre de genul plecare de pe loc doar din ambreiaj sau cand se ia usor piciorul de pe ambreiaj
Apopos, acel arc se poate scurta sau inlocui astfel incat pedala de ambreiaj sa opuna mai multa rezistenta la apasare ? |
--------------------
EX Clio Symbol 1.4
Astra H Enjoy+ 1.6 115Hp
2007 Buy Date: 10.04.2006
Sell Date: 19.02.2007 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#166
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
De ce, nu merge suficient de greu din cauza cablului ala intepenit?
|
--------------------
.
.
.
|
|
soryn.syryn |
![]()
Post
#167
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 August 06 ![]() |
[QUOTE]
Pedala metalica isi termina cursa intr-un tampon de plastic dur. Am redus partial acel "clanz" , lipind un tampon mic de cauciuc ( cumparat din Practiker , set de 12 buc. negru cu adeziv marca BUDGET) pe tamponul de plastic . ATENTIE daca lipiti genul acesta de tampon sa fiti siguri ca nu influenteaza miscarea cablului de ambreiaj , ca astfel distrugeti discul de ambreiajul pentru un amarat de "clanz" . |
--------------------
Renault
Clio
2004 Symbol 1.4 8 v
- AV 00 AVE
|
|
amalia25pop |
![]()
Post
#168
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 17 April 07 ![]() |
fara probleme de genul...poate sa tina si de stilul de conducere ?
de ce nu apare la inceput in primii 2000 km ? cine stie... |
--------------------
renault
symbol
2006
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
La mine acel clantz cand ridic pedala a aparut in primii 6000km, dar nu ma deranjeaza, dau muzica mai tare
![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
leonardo |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 22 May 05 From: Bistrita ![]() |
Acel "clantz" apare la un anumit numar de kilometrii efectuati si dispare dupa o perioada scurta (de kilometrii ).
Nu este decit sistemul de auto reglare a cablului de ambreiaj,care se afla pe pedala de ambreiaj (pe axul pedalei). Pe scurt, cind se uzeaza discul de ambreiaj se slabeste cablul si mecanismul face acel "clantz" pina trece de urmatorul dinte .(asemanator cu autoreglarea sabotilor pe spate la frina). Personal nu am vazut mecanismul dar un mecanic a venit cu ideea asta, chiar sustinea ca este o lucrare migaloasa daca dai jos pedala (desfaci) . Pt. mine pare o explicatie plauzibila mai ales ca a disparut acel zgomot (de o luna ). |
--------------------
Ford
C-Max Ghia
2008, 1,6 Ti-VCT 115 CP.
- BN-22-ZZZ
|
|
Abu |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Scartaitul a aparut si la mine, si am doar 3500Km.
Jenant... Am citit topicul asta si se pare ca nu exista vreo solutie miraculoasa, asa ca il las asa pana crapa. L.E. pana la urma s-a dovedit a fi surubul de prindere al pedalei, din interior. L-am "dat" cu WD40 si a disparut scartaiala. Sunt fooaarte fericit... This post has been edited by Abu: 27 May 2007, 19:12 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
Dj_R3dD3vil |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 June 07 ![]() |
Am avut si eu aceiashi problema, numai ca nu se aude zgomotul de metal, doar ca abreajul revine in trepte!! ce am facut a fost sa ung cablul de ambreaj care vine la motor odata si a doua oara in habitaclu la pedala!! IMPORTANT NU FOLOSITI ULEI SILICONIC CA NU ARE EFECT PE TERMEN LUNG!! dupa ce am uns pedata a mers tzais!!
|
--------------------
Renault
Clio Symbol Expression
octombrie 2003
- B-56-SAM Andrei Stefan
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
schimbarea cablului rezolva problema revenirii in trepte a pedalei de ambreaj (pe o durata mai lunga nu o luna 2 ) ?? aseara cand am venit de la munte am crezut ca sunt eu obosit si plec aiurea cu 1a ... trepidatii cand vroiam sa pelc mai tare nu mai spun cand era in panta ...
|
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
Dj_R3dD3vil |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 June 07 ![]() |
Eu l-am uns cu ulei sintetic si de o spatamana vad ca nu mai am porbleme!! acum urmeaza sa vad cat tzine!! nu as vrea sa schimb cablul de ambriaj, avand in vedere ca am un parbriz de schimbat
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol Expression
octombrie 2003
- B-56-SAM Andrei Stefan
|
|
al3 |
![]()
Post
#175
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 7 June 07 From: Bacau/Iasi ![]() |
si eu am avut aceiasi problema cu ambreajul. pe la 11 000 km a inceput sa mearga in trepte. am fost la service a mers o zi dupa care iar a aparut problema. pana la urma am pus o vaselina cu grafit care pana acum si-a facut treaba bine. merge ambreajul ca nou. probabil ca astia de la renault nu pun ca arata cam nasol.
|
--------------------
Ford
Focus
2006 Ghia 1.6 16V TI-VCT
- BC
|
|
Abu |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Pe ce anume ai pus vaselina cu grafit?
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
al3 |
![]()
Post
#177
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 7 June 07 From: Bacau/Iasi ![]() |
pe cablul care porneste de la motor
|
--------------------
Ford
Focus
2006 Ghia 1.6 16V TI-VCT
- BC
|
|
Duyu |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
QUOTE(dumiDude @ 4 Jun 2007, 23:36) aseara cand am venit de la munte am crezut ca sunt eu obosit si plec aiurea cu 1a ... trepidatii cand vroiam sa pelc mai tare nu mai spun cand era in panta ... Aceleasi simptome le am si eu! Unde este de fapt problema?! ![]() Oricum planuiesc sa dau o fuga la service cat mai este masina in garantie, ca pe langa aceasta problema mai am si un zgomot (ca un fel de greieras) la suspensie cred... ![]() P.S.: Daca am cumparat masinuta de la IPSO, garantia imi este oferita doar in service-ul acestui dealer, sau pot merge in orice service autorizat? |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Kr3atorU |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 10 May 07 From: Alba Iulia, via Alexandria ![]() |
@Duyu,7 Jun 2007, 18:11
Mie mi-au zis cei de la renault cand am luat masina ca pot merge la oricare din "reteaua de service Renault din Romania", lista care o gasesti in Carnetul de garantii si servicii |
--------------------
Renault
Symbol phase 4
2007 Expression 1.4 8V | GPL ►Prietenii adevărați sunt ca stelele; nu-i vezi mereu, dar știi că mereu iți sunt alături.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#180
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Acum o saptamana n-am avut ce face, duminica fiind, asa ca am dus masina la un loc cu umbra si verdeata
![]() ![]() Am luat carpa de bumbac, am luat bidonul de ulei, am inmuiat carpa in ulei , dupa care am inceput sa ung cablul pe la capatul care vine spre interior, ca sa fac uleiul sa se scurga in camasa de plastic. Cand ajungea in camasa, miscam usurel de camasa, cat sa se scurga mai adanc, si tot asa. Apoi mai imbibam carpa de bumbac, ca sa mai cresc numarul de picaturi de ulei ce se scurgeau pe cablu si apoi in camasa. N-am stat pana sa ajunga uleiul sa iasa pe partea cealalta, n-am avut rabdare, m-am apucat sa-l montez la loc, greseala mea a fost ca am inceput sa-l montez de la partea de habitaclu, si m-am trezit ca, din cauza cauciucului de la capatul dinspre furca, nu voia sa treaca prin spatiul stramt dintre cutie si contraaripa, pe traseul vechi. L-am pacalit pana la urma si l-am montat, facand restul operatiunilor in ordine inversa. Am plecat in test-drive cu el si...am constatat dupa 20 de minute ca face exact la fel. Asadar am pierdut o ora si jumatate sa ung nenorocitul de cablu, m-am facut pe maini numai ulei, m-am chinuit sa-l montez si sa-l demontez, ca sa vad apoi ca el saracu n-are nici o vina. Concluzia mea e ca, problema cu pedala de ambreiaj scartaietoare, si ambreiajul care elibereaza in trepte, de se intampla sa-ti moara motorul la plecarea de pe loc, tine doar de axul pe care culiseaza rulmentul de presiune in cutie, ax ce se umple cu praf de ferodou de la discul de ambreiaj (rezultat in urma uzurii acestuia), se imbiba cu vaselina existenta acolo, lucru insesizabil la rece, dar cand se incalzeste motorul, implicit se dilata axul rulmentului de presiune, iar acesta culiseaza mai greu si neregulat, suprafetele de contact, atat pe rulment cat si pe ax sunt de plastic, se uzeaza aiurea datorita prafului si determina mersul neregulat al acestuia. Singura rezolvare, in afara de inlocuiri costisitoare de piese, ce nu au rost, este sa aplicati tutorialul de aici, am sa o fac si eu cat de curand, momentan sunt ocupat, si apoi va spun rezultatele. Concluzia e ca, cel putin la benzinar, nu este de vina cablul de ambreiaj, ci suprafata de contact dintre rulmentul de presiune si axul acestuia. Nu mai bagati aiurea wd40 pe la cablul de ambreiaj, nu faceti decat sa naclaiti tapiteria pe acolo. Eu am bagat ulei pe cablu echivalentul a 50 de ungeri cu wd40 si n-am obtinut nimic. Si nici sa demontati cablul nu merita, e o treaba prea inutila si prea murdara. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 00:04 |