Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pedala ambreiaj

hellcat
post 4 Jul 2006, 22:56
Post #151


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Las-o mai subtire cu terminologia asta, ca nu-i nici un jaf. Cat doresti sa coste o astfel de interventie, luand in calcul ca numai piesa "cablu de ambreiaj" a costat 1/3 din valoarea facturii. Cand o sa inteleaga lumea ca atelierul din cartier nu-i service autorizat, pe tine te incalzeste sa coste mai putin si sa-ti bajbaie unii prin motor?
Vinzi masina ca solutie? Bun, iti iei alta marca, n-o sa coste la fel o interventie similara intr-un service autorizat?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav_
post 5 Jul 2006, 20:57
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 846
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




Cu manopera pentru demontare-montare cutie viteze sunt de acord, insa sa-mi ia si bani ( 15 ron) pentru test-drive de 500 m, care de fapt este tot pe banii mei, mi se pare chiar aiurea.


--------------------
Clio RS 197 2009
2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 5 Jul 2006, 21:08
Post #153


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Fara discutie...
"control rutier" wink.gif...fiind la mijlocul facturii mi-a scapat...n-am auzit vreodata de asa prestare. Ce sa zic, asa o fi la capitala.
Asta nu inteleg la unele service-uri, se leaga de niste nimicuri de isi dau singuri cu firma in cap.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Jul 2006, 08:45
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pai de asta astept eu sfarsitul garantiei. Ca sa nu mai am batai de cap. Bine, nu inainte de a ma duce sa-mi schimb saptamana viitoare rulmentul de presiune si ce mai e cu probleme pe acolo. N-o sa accept ca "asa face toate", vreau sa le schimb.
Masina a inceput sa troncane ca un diesel dar consumul nici ca vrea sa scada in consecinta. biggrin.gif

This post has been edited by Laurentziu83: 6 Jul 2006, 08:46


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 8 Nov 2006, 16:53
Post #155


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




revenitul in trepte l-am rezolvat cu WD40 bagat pe cablu in spatele pedalei.


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ge0rge
post 9 Nov 2006, 11:25
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 23 February 06




Ma deranjeaza pedalele de la Symbol, in sensul ca pedalele de ambreiaj si acceleratie nu sunt ferme, am senzatia uneori ca se lipesc de talpa incaltamintei si ridic pantoful cu tot cu pedala, pedalele parca au un joc un sus si bratul care sustine pedala mi se pare subtire(exceptand pedala de frana)
Am condus cateva masini si parca pedalele aveau un arc mai tare si reveneau mai frumos
Se poate face ceva in aceasta privinta?


--------------------
EX Clio Symbol 1.4 Astra H Enjoy+ 1.6 115Hp 2007
Buy Date: 10.04.2006
Sell Date: 19.02.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorindumitru
post 14 Nov 2006, 08:46
Post #157


sofer potolit in trafic


Group: Members
Posts: 106
Joined: 20 April 06




QUOTE(cbr-ica @ 8 Nov 2006, 16:53)
revenitul in trepte l-am rezolvat cu WD40 bagat pe cablu in spatele pedalei.
*


Cum ai reusit sa ajungi acolo. Eu am achizitionat un spray d'ala ELF cu vaselina (cred, oricum e ceva roz-rosu), si nu prea am reusit sa ajung in spatele pedalei. Am incercat sa la capatul celalalt al cablului, prin compartimentul motor, unde accesul este facil, dar fara izbanda caci tot in trepte revine.
Ai ceva poze cu operatia, tinand cont ca aceasta este o problema frecventa?


--------------------
Dacia Sandero Stepway 2017 - 0.9TCe Easy-R
https://www.spritmonitor.de/en/detail/874482.html

Renault Clio Symbol 2005 - 1.4MPI
https://www.spritmonitor.de/en/detail/153371.html
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 14 Nov 2006, 16:58
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu am bagat wd40 pe acolo si a fost degeaba. Mai mult am manjit pe acolo. Am bagat si pe la capatul de la motor, dupa ce in prealabil am decuplat cablul de furca.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soryn.syryn
post 20 Dec 2006, 21:26
Post #159


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 8 August 06




Ambreiajul "scarta - scarta" de la symbol , este singura problema care ma scoate din sarite la masina. Am tot citit pe forum de : furca , nuca , rulment de presiune etc. Oare "scarta-scarta" nu provine din miscarea rulmentului de presiune pe ax ?
Sambata o sa incerc cu pedala de ambreiaj calcata la maxim sa bag spray ...
Daca functioneaza .. va anunt...


--------------------
Renault Clio 2004 Symbol 1.4 8 v - AV 00 AVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traian78
post 6 Jan 2007, 23:08
Post #160


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 6 January 07




Salut fratilor
Sunt proaspat posesor de clio dci 2005 ---18k si ma dipera o un zgomot pe care il face ambreiajul cand ridic picorul brusc .Am citit tot topingul si am vazut ca este o problema generala dar la mine se aude un zgomot ca un clank undeva la cutie,nu scartaia dar smuceste.Vreau sa va intreb daca zgomotele voastre se aud in habitaclu sau tot la cutie


--------------------
Renault clio 2005 Fidji 1.5 dci 82 cp - B-78-PFT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 6 Jan 2007, 23:17
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




La mine in habitaclu se aude, mai exact dinspre pedala, spre sfarsit de cursa atunci cand ridic pedala normal sau brusc. Daca o ridic f lent nu se mai aude. Sunetul este un clantz smile.gif


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 13 Jan 2007, 05:35
Post #162


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(AlexV @ 20 Apr 2004, 18:23)
nu stiu daca e bun
eu te sfaturiesc sa iei un tub spray cu vaselina cu litium. e alba. si o injectezi cu tevuta ei.
*




o marca si un model de spray cu vaselina dinaia in el....ca sa nu faci reclama , spune-mi te rog intr-un pm.
multumesc anticipat!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ge0rge
post 19 Jan 2007, 17:25
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 23 February 06




Am niste nervi pe pedalele acestei masini de imi vine sa o vand smile.gif ,nu pot sa fac deloc manevre la viteza mica, parca agata si ambreiajul si acceleratia mai nou, nu foarte tare dar incat sa mi se para ca merge sacadat,azi chiar mi-a murit motorul din cauza ambreiajului, am cumparat un spray WD40 sa vad daca pot face ceva
Ca idee am condus 3 zile o alta masina si pe cat de masiva era pe atat de usor de condus

In service se rezolva cumva?


--------------------
EX Clio Symbol 1.4 Astra H Enjoy+ 1.6 115Hp 2007
Buy Date: 10.04.2006
Sell Date: 19.02.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 12 Feb 2007, 16:19
Post #164


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




QUOTE(dorindumitru @ 14 Nov 2006, 08:46)
Cum ai reusit sa ajungi acolo. Eu am achizitionat un spray d'ala ELF cu vaselina (cred, oricum e ceva roz-rosu), si nu prea am reusit sa ajung in spatele pedalei. Am incercat sa la capatul celalalt al cablului, prin compartimentul motor, unde accesul este facil, dar fara izbanda caci tot in trepte revine.
Ai ceva poze cu operatia, tinand cont ca aceasta este o problema frecventa?
*



Daca te uiti in spatele pedalelor si misti pedala de ambreiaj o sa vezi care e cablul cu pricina. Initial am uns si articulatiile care se misca pe acolo dar n-a rezolvat nimic. Prima oara am dat cu spray de uns lantul la motoreta dar ala intra greu pe cablu caci camasa cablului are ca un fel de simering acolo unde intra cablul (sarma) in el. D-aia am dat cu WD40 care e lichid. E adevarat ca dupa cateva luni a aparut din nou si am dat iar cu WD40. Cel putin temporar problema se rezolva. Ideea mi-a venit caci am avut aceeasi problema la diverse mobre pe care le-am avut in trecut. Probabil daca am putea sa ii dam cu o vaselina mai groasa si pe toata lungimea (asta presupune sa scoatem cablul si sa bagam pe o parte pana iese, datorita gravitatiei miscarii cablului in camasa, pe partea cealalta). Cand o sa vina vremea buna fac operatia asta ca la carte. E clar ca la WD40 nu urca pe cablu daca asta are traseu ascendent.


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ge0rge
post 12 Feb 2007, 16:46
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 23 February 06




Eu am dat cu WD40 pe mecanismele de la pedala de ambreiaj(exista si un arc pe undeva pe acolo) si la motor ,am reclamat si la service aceasta problema, parca sa ma rezolvat ceva ceva dar parca cablu agata undeva sau freaca de ceva si se simte mai ales la manevre de genul plecare de pe loc doar din ambreiaj sau cand se ia usor piciorul de pe ambreiaj
Apopos, acel arc se poate scurta sau inlocui astfel incat pedala de ambreiaj sa opuna mai multa rezistenta la apasare ?


--------------------
EX Clio Symbol 1.4 Astra H Enjoy+ 1.6 115Hp 2007
Buy Date: 10.04.2006
Sell Date: 19.02.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 12 Feb 2007, 19:40
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




De ce, nu merge suficient de greu din cauza cablului ala intepenit?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soryn.syryn
post 20 Apr 2007, 22:18
Post #167


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 8 August 06




[QUOTE]

Pedala metalica isi termina cursa intr-un tampon de plastic dur. Am redus partial acel "clanz" , lipind un tampon mic de cauciuc ( cumparat din Practiker , set de 12 buc. negru cu adeziv marca BUDGET) pe tamponul de plastic . ATENTIE daca lipiti genul acesta de tampon sa fiti siguri ca nu influenteaza miscarea cablului de ambreiaj , ca astfel distrugeti discul de ambreiajul pentru un amarat de "clanz" .


--------------------
Renault Clio 2004 Symbol 1.4 8 v - AV 00 AVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amalia25pop
post 21 Apr 2007, 00:06
Post #168


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 17 April 07




fara probleme de genul...poate sa tina si de stilul de conducere ?
de ce nu apare la inceput in primii 2000 km ?
cine stie...


--------------------
renault symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 21 Apr 2007, 12:32
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




La mine acel clantz cand ridic pedala a aparut in primii 6000km, dar nu ma deranjeaza, dau muzica mai tare tongue.gif.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leonardo
post 27 Apr 2007, 20:20
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 22 May 05
From: Bistrita




Acel "clantz" apare la un anumit numar de kilometrii efectuati si dispare dupa o perioada scurta (de kilometrii ).
Nu este decit sistemul de auto reglare a cablului de ambreiaj,care se afla pe pedala de ambreiaj (pe axul pedalei).
Pe scurt, cind se uzeaza discul de ambreiaj se slabeste cablul si mecanismul face acel "clantz" pina trece de urmatorul dinte .(asemanator cu autoreglarea sabotilor pe spate la frina).
Personal nu am vazut mecanismul dar un mecanic a venit cu ideea asta, chiar sustinea ca este o lucrare migaloasa daca dai jos pedala (desfaci) .
Pt. mine pare o explicatie plauzibila mai ales ca a disparut acel zgomot (de o luna ).


--------------------
Ford C-Max Ghia 2008, 1,6 Ti-VCT 115 CP. - BN-22-ZZZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 27 May 2007, 17:05
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Scartaitul a aparut si la mine, si am doar 3500Km.
Jenant...
Am citit topicul asta si se pare ca nu exista vreo solutie miraculoasa, asa ca il las asa pana crapa.

L.E. pana la urma s-a dovedit a fi surubul de prindere al pedalei, din interior. L-am "dat" cu WD40 si a disparut scartaiala. Sunt fooaarte fericit...

This post has been edited by Abu: 27 May 2007, 19:12


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dj_R3dD3vil
post 2 Jun 2007, 10:20
Post #172


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 June 07




Am avut si eu aceiashi problema, numai ca nu se aude zgomotul de metal, doar ca abreajul revine in trepte!! ce am facut a fost sa ung cablul de ambreaj care vine la motor odata si a doua oara in habitaclu la pedala!! IMPORTANT NU FOLOSITI ULEI SILICONIC CA NU ARE EFECT PE TERMEN LUNG!! dupa ce am uns pedata a mers tzais!!


--------------------
Renault Clio Symbol Expression octombrie 2003 - B-56-SAM
Andrei Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 4 Jun 2007, 22:36
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




schimbarea cablului rezolva problema revenirii in trepte a pedalei de ambreaj (pe o durata mai lunga nu o luna 2 ) ?? aseara cand am venit de la munte am crezut ca sunt eu obosit si plec aiurea cu 1a ... trepidatii cand vroiam sa pelc mai tare nu mai spun cand era in panta ...


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dj_R3dD3vil
post 4 Jun 2007, 22:40
Post #174


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 June 07




Eu l-am uns cu ulei sintetic si de o spatamana vad ca nu mai am porbleme!! acum urmeaza sa vad cat tzine!! nu as vrea sa schimb cablul de ambriaj, avand in vedere ca am un parbriz de schimbat biggrin.gif


--------------------
Renault Clio Symbol Expression octombrie 2003 - B-56-SAM
Andrei Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al3
post 7 Jun 2007, 10:01
Post #175


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 7 June 07
From: Bacau/Iasi




si eu am avut aceiasi problema cu ambreajul. pe la 11 000 km a inceput sa mearga in trepte. am fost la service a mers o zi dupa care iar a aparut problema. pana la urma am pus o vaselina cu grafit care pana acum si-a facut treaba bine. merge ambreajul ca nou. probabil ca astia de la renault nu pun ca arata cam nasol.


--------------------
Ford Focus 2006 Ghia 1.6 16V TI-VCT - BC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 7 Jun 2007, 12:20
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Pe ce anume ai pus vaselina cu grafit?


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al3
post 7 Jun 2007, 14:20
Post #177


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 7 June 07
From: Bacau/Iasi




pe cablul care porneste de la motor


--------------------
Ford Focus 2006 Ghia 1.6 16V TI-VCT - BC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 7 Jun 2007, 18:11
Post #178


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




QUOTE(dumiDude @ 4 Jun 2007, 23:36)
aseara cand am venit de la munte am crezut ca sunt eu obosit si plec aiurea cu 1a ... trepidatii cand vroiam sa pelc mai tare nu mai spun cand era in panta ...


Aceleasi simptome le am si eu! Unde este de fapt problema?! wacko.gif
Oricum planuiesc sa dau o fuga la service cat mai este masina in garantie, ca pe langa aceasta problema mai am si un zgomot (ca un fel de greieras) la suspensie cred... intrebare.gif
P.S.: Daca am cumparat masinuta de la IPSO, garantia imi este oferita doar in service-ul acestui dealer, sau pot merge in orice service autorizat?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kr3atorU
post 7 Jun 2007, 18:24
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 10 May 07
From: Alba Iulia, via Alexandria




@Duyu,7 Jun 2007, 18:11

Mie mi-au zis cei de la renault cand am luat masina ca pot merge la oricare din "reteaua de service Renault din Romania", lista care o gasesti in Carnetul de garantii si servicii


--------------------
Renault Symbol phase 4 2007 Expression 1.4 8V | GPL
►Prietenii adevărați sunt ca stelele; nu-i vezi mereu, dar știi că mereu iți sunt alături.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 2 Jul 2007, 19:22
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Acum o saptamana n-am avut ce face, duminica fiind, asa ca am dus masina la un loc cu umbra si verdeata biggrin.gif , m-am echipat in prealabil cu o carpa mare de bumbac, un bidon de ulei de dacie, ceva scule, sa fie, am saltat capota, am decuplat cablul de ambreiaj de pe furca, apoi de pe prinderea de pe cutie, dupa care m-am bagat la pedale si l-am scos si de acolo din plumb, iese destul de usor, m-am chinuit putin pana l-am scos din punctul unde trecea din habitaclu in motor, ca avea niste cleme din plastic, pe care le-am si paradit putin (la Matiz aveam un suport cu 2 piulite, deh, la Reno am mai economisit 10 euro la faza asta mad.gif ), am reusit pana la urma, apoi m-am dus iar la motor, am luat cablul pe pipaite sa-i vad traseul, ce trecea pe sub baterie, printre cutia de viteze si contraaripa, apoi venea prins intr-o clama de plastic de contraaripa, apoi trecea pe sub o conducta de frana, apoi in alta clama si apoi intra in habitaclu. M-am intors inapoi in masina, la pedale si am inceput sa-l imping pe acolo, sa am grija sa nu se agate, etc, intr-un tarziu il aveam cu totul il mana. Ma uit eu la el, parea bine uns, nimic de zis. Hai sa-l ung, totusi.
Am luat carpa de bumbac, am luat bidonul de ulei, am inmuiat carpa in ulei , dupa care am inceput sa ung cablul pe la capatul care vine spre interior, ca sa fac uleiul sa se scurga in camasa de plastic. Cand ajungea in camasa, miscam usurel de camasa, cat sa se scurga mai adanc, si tot asa. Apoi mai imbibam carpa de bumbac, ca sa mai cresc numarul de picaturi de ulei ce se scurgeau pe cablu si apoi in camasa. N-am stat pana sa ajunga uleiul sa iasa pe partea cealalta, n-am avut rabdare, m-am apucat sa-l montez la loc, greseala mea a fost ca am inceput sa-l montez de la partea de habitaclu, si m-am trezit ca, din cauza cauciucului de la capatul dinspre furca, nu voia sa treaca prin spatiul stramt dintre cutie si contraaripa, pe traseul vechi. L-am pacalit pana la urma si l-am montat, facand restul operatiunilor in ordine inversa.
Am plecat in test-drive cu el si...am constatat dupa 20 de minute ca face exact la fel.
Asadar am pierdut o ora si jumatate sa ung nenorocitul de cablu, m-am facut pe maini numai ulei, m-am chinuit sa-l montez si sa-l demontez, ca sa vad apoi ca el saracu n-are nici o vina.

Concluzia mea e ca, problema cu pedala de ambreiaj scartaietoare, si ambreiajul care elibereaza in trepte, de se intampla sa-ti moara motorul la plecarea de pe loc, tine doar de axul pe care culiseaza rulmentul de presiune in cutie, ax ce se umple cu praf de ferodou de la discul de ambreiaj (rezultat in urma uzurii acestuia), se imbiba cu vaselina existenta acolo, lucru insesizabil la rece, dar cand se incalzeste motorul, implicit se dilata axul rulmentului de presiune, iar acesta culiseaza mai greu si neregulat, suprafetele de contact, atat pe rulment cat si pe ax sunt de plastic, se uzeaza aiurea datorita prafului si determina mersul neregulat al acestuia.
Singura rezolvare, in afara de inlocuiri costisitoare de piese, ce nu au rost, este sa aplicati tutorialul de aici, am sa o fac si eu cat de curand, momentan sunt ocupat, si apoi va spun rezultatele.

Concluzia e ca, cel putin la benzinar, nu este de vina cablul de ambreiaj, ci suprafata de contact dintre rulmentul de presiune si axul acestuia. Nu mai bagati aiurea wd40 pe la cablul de ambreiaj, nu faceti decat sa naclaiti tapiteria pe acolo. Eu am bagat ulei pe cablu echivalentul a 50 de ungeri cu wd40 si n-am obtinut nimic. Si nici sa demontati cablul nu merita, e o treaba prea inutila si prea murdara.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 00:04
Dacia