Ma gandesc pentru viitorul apropiat la un chiptuning in special pentru pierderea de cuplu cauzata de A/C si resimtita pe masina incarcata. As vrea sa stiu daca ambreiajul de pe motorul dCi de 65 CP este acelasi cu cel de pe 80 CP - de el mi-e ca se va uza cel mai repede. Pareri de la posesori de Symbol/Clio dCi 65 CP modificate (nu Logan-uri)? Multumiti, belele, probleme ulterioare?
Si dilemta eterna: la cine (Voinea/Doc)? Eu am citit pareri pro/contra amandurora si cativa cunoscuti cu VW-uri multumiti la Voinea. Help?
Multumesc.
bogdan1978buc
16 May 2007, 21:04
La puterea pe care o ai tu nu cred ca trebuie sa-ti fie teama; intr-adevar parerile sunt impartite, dar cat de rau ai auzit de doc, si cat de rau ai auzit de voinea? Pentru ca eu am auzit de rau, rau de tot, si culmea: am facut la cel de care am auzit de rau pentru ca stiam cum s-a rezolvat problema
Oricum motorasul este destul de bine realizat, ii dau in fiecare zi prin Bucuresti, si nu vrei sa fi pe langa mine cand sunt in intarziere, asa ca baga-i chip, daca nu-ti convine renunti.
andr3y
18 Jun 2007, 16:57
QUOTE(bogdan1978buc @ 16 May 2007, 21:04)
La puterea pe care o ai tu nu cred ca trebuie sa-ti fie teama; intr-adevar parerile sunt impartite, dar cat de rau ai auzit de doc, si cat de rau ai auzit de voinea? Pentru ca eu am auzit de rau, rau de tot, si culmea: am facut la cel de care am auzit de rau pentru ca stiam cum s-a rezolvat problema
Oricum motorasul este destul de bine realizat, ii dau in fiecare zi prin Bucuresti, si nu vrei sa fi pe langa mine cand sunt in intarziere, asa ca baga-i chip, daca nu-ti convine renunti.
fumega dupa ce l-ai cipuit ?
bogdan1978buc
18 Jun 2007, 18:04
Scoate ceva fum, dar nu exagerat; cel mai bine iti poate spune j.d., claus, mhy sau alex care au stat in spate.
Revenind la ambreiaj... are cineva codurile pentru ambele motorizari (65/80)? Se potrivesc?
gti_mars
6 Aug 2007, 08:26
La ce pret duce un cip ? Se poate duce si mai sus de 80 ?
Varianta de 65CP dupa modificarea soft ajunge la ~ 85CP. Nu este recomandabil sa se treaca de o astfel de valoare. Apar riscuri de uzura prematura a turbinei si ambreiajului.
Preturi gasesti aici:
radu1980
27 Nov 2007, 16:20
Salutare ,
Stie cineva cine pune cip bun si ieftin in Constanta ? Fum dupa ce pun cip ? Atunci sa il pun dupa ITP ? In urma maririi de la 65 cp la 85 cp mai exista acest risc de uzura prematura ? Cred ca filtre sport pun cand vine revizia de 45000 ca tot schimb filtrele.
Pun si eu o intrebare ptr. cei care si-au facut remapare: cum e cu fumul ca am auzit ceva pareri nu tocmai imbucuratoare.
@radu: cred ca nu ai inteles nimic din ce s-a mai scris pe acest forum. deci alegerea iti apartine daca pui sau nu filtru sport la diesel.
@abu: vreau sa vad si eu parerile alea nu tocmai imbucuratoare.
Doc, exact asta astept si eu. Am vorbit "in private" cu un coleg forumist care si-a facut remapare si asta mi-a spus (ca toate sufera de pe urma asta) si de aceea m-am decis sa intreb "in public" ca sa primesc mai multe pareri.
Eu vreau sa-mi fac asa ceva cat de curand dar vreau sa fiu sigur ca nu ma afecteaza la ITP (masina nu pot s-o vand prea repede).
P.S. v-am trimis si PM dar nu am primit raspuns (tie si lui Ceky).
Ce pot sa-ti spun eu este ca dupa remaparea facuta de noi nu va scoate fum peste normal (daca masina se afla intr-o stare tehnica buna) si va trece de ITP.
danyimage
27 Dec 2007, 00:51
sunt proaspatul posesor al unui Megane 2 1.5 dci 85 cai,am 250 km efectuati pana acum si vreau sa-i fac o remapare in asa fel incat sa-l aduc pe la 105 cai.
Este vreo problema? Pot sa-i fac o remapare acum la km astia ?
Rog un raspuns din partea unei persoane avizate!
Multumesc anticipat
Te rog sa faci un minim de 1500-2000km inainte de modificare. Sunt sigur ca odata cu o astfel de modificare apar efectele si la sofer.
danyimage
28 Dec 2007, 16:39
ok atunci ramane sa ne auzim dupa cei 2000 km.
multumesc pentru sfat
Dany
ciocip81
16 May 2008, 19:28
Observ ca subiect chip tune la clio cam ramane uitat....ceva oferte de pret la asa ceva...?
@overlimits: esti genial!
@ciocip81: da-mi un PM si rezolvam problema.
brawnie
25 Sep 2008, 12:53
in Iasi face cineva remaparea asta? Vreau si eu 85 CP pe clio
Siconi
26 Jan 2009, 20:08
Cu respect salut clanul posesorilor de Renault
Am si eu un Clio MK1, motor 1.4L 8V, 75CP, Euro2. As vrea sa ridic numarul calutilor (chiar daca ar creste consumul cu 1L) cu vreo 10-12 CP. Cat ma costa afacerea si ce implica ea (drum pana undeva anume, alte treburi care nu-mi sunt cunoscute acum)?
E posibil ca modelul tau de calculator sa fie foarte vechi si sa nu putem avea acces la informatiile ce se afla in acesta sau nu le putem modifica.
Daca ai posibilitatea sa ii faci calculatorului de injectie o poza ne-ar fi de un real folos in a da un raspuns concret. Daca aceste ne va permite sa il modificam procedura se numeste chiptuning (se dezlipeste epromul).
Cresterile de putere sunt cuprinse intre 8-10%, valori mai mari s-ar putea obtine doar cu modificari de evacuare, axe sau admisie.
Siconi
28 Jan 2009, 00:39
10% e bun, plus ca voi pune o finala oarba, deci as putea castiga pana in 10CP. O sa incerc sa vad daca ma lasa timpul sa fac poza la ECU.
28 Jan 2009, 00:41:
M-am gandit si eu ca nu cred ca se va putea rescrie softul, doar inlocuit chip-ul (memoria EEPROM).
gheta_gabi
28 Feb 2009, 19:25
Salut Doc ... am un Clio III 1.5 dCi - 70 Cp ... cat m-ar costa sa il duc si eu la 85 cp? PS: exista vreun risc d.p.d.v. al turbinei sau al ambreiajului? In functie de raspunsul tau voi veni cat de curand sa mai bag niste "sange" in masina
Ai PM cu pretul si datele de contact.
La modelul tau, asa cum ti-am raspuns si in PM cu o modificare normala de soft se pot castiga aprox 20CP si 45Nm.
luiggii
6 Mar 2009, 23:08
sal tuturor sant nou in forum aici am un interfata galetto si chiar azi am incercat prima oara .am legat pe 2 symbol 2008 calculatorul este siemens 1,5dci dupa talon unul este 55cp, cealalt e 62cp am citit softul din calculator !. si am vorbit cu cineva si o zis ca sa nu incer remapparea ,ca pot sa le distrug mapul calculatorului fiind ca nu citeste totul!.
ce este adavarul pote sa ma ajuta cineva plz!
cu respect luiggii de la oradea
Ai grija cu clona aia de galetto ca nu ai fi singurul care rade tot din calculator.
De asemenea nu confunda Clio cu Loganul, s-ar putea sa regreti mai mult decat de astepti.
Wolverine31
26 Apr 2009, 10:11
Salutare...
Sunt nou pe aici, ce păreri aveți despre o remapare la un Clio III 1.5 dci 70 dă iepe?
Se merită sau îl las așa?
Care ar fi prețul și diferența?
alexxutzu
29 Apr 2009, 08:35
aceeasi intrebare ca si Wolverine31 o am si eu
despre consum stie cineva ceva? alte detalii?
Depinde de felul in care mergi cu masina dupa tuning. In general ramane acelasi consum, posibil cu mici scaderi.
turbocip
1 May 2009, 10:01
QUOTE(alexxutzu @ 29 Apr 2009, 08:35)
aceeasi intrebare ca si Wolverine31 o am si eu
despre consum stie cineva ceva? alte detalii?
Dupa cum spune si Doc .... daca mergi moderat vei avea media de consum sub ce ai avut inainte de modificare , asta datorita cuplului marit !
Insa iti spun din proprie experienta (am avut si condus Vw G4, Laguna2, Opel Corsa si Audi A4 - toate resoftate) - ca nu vei rezista "sa nu o si calci" .... iar una peste alta vei iesi un 0,3-0,5l/100km mai sus ; dar gandeste-te ca ai si un plus de putere care te ajuta atunci cand ai nevoie !!!!
Perfect de acord in ceea ce priveste consumul. Asa este!
Despre cresterea performantelor s-a tot vorbit. Din nefericire apar mereu cazuri de "pilitura" si injectoare de Logan montate pe Clio. Cei care va ocupati de chiptuning puteti recomanda ce injectoare se pot pune pe Clio (cel mai afectat fiind motorul de 65 CP) , bineinteles din gama Logan . Cat de necesara ar fi o remapare in acest caz. Poate fi suficienta doar scrierea codurilor noilor injectoare?
Intrebarea o pun si in contextul ca pe forum s-a discutat ca cele de Logan ar avea mai putine duze decat cele de Clio la acelasi tip de motor ! oare? !
Problema nu este de injectoare ci de la pompa de motorina care face pilitura respectiva. Din cate stiu doar anumite serii de Clio au avut aceasta problema cu injectoare intre timp au remediat francezii aceasta situatie schimband furnizorul pompelor de motorina.
turbocip
22 May 2009, 13:20
QUOTE(verde @ 22 May 2009, 08:19)
Despre cresterea performantelor s-a tot vorbit. Din nefericire apar mereu cazuri de "pilitura" si injectoare de Logan montate pe Clio. Cei care va ocupati de chiptuning puteti recomanda ce injectoare se pot pune pe Clio (cel mai afectat fiind motorul de 65 CP) , bineinteles din gama Logan . Cat de necesara ar fi o remapare in acest caz. Poate fi suficienta doar scrierea codurilor noilor injectoare?
Intrebarea o pun si in contextul ca pe forum s-a discutat ca cele de Logan ar avea mai putine duze decat cele de Clio la acelasi tip de motor ! oare? !
vad ca s-a discutat problema in topicul acesta :
http://www.reno.ro/Pompele-de-injectie-delphi-t54060.html
S-a discutat in multe topice si forumuri diverse. Gandul meu a fost ca cei care chipuiesc au acces , poate , la ceva caracteristici de debit ale injectoarelor si ar sti astfel care e cel mai apropiat sau identic cu cel de Clio/Symbol 65. Stiu ca de la pompa pleaca tot , dar in final se schimba si injectoarele.Ori daca pe piata sunt atatea modele ce se poate alege? sa fie mai ieftin decat "original renault" si totodata sa si mearga.
Mengelaus
23 May 2009, 13:52
Salut.Am citit tot felul de topicuri despre chip tuning dar nu reusesc sa vad si reply-uri de la cineva care si-a pus sa ne spuna si noua daca este multumit sau nu.Am vazut cate un "e ok", "sunt multumit" dar atat.
In doua saptamani voi fi posesor de Symbol cu motorul din titlu si m-ar interesa si pe mine un chip tuning dar nu sunt convins ca nu fac varza motorul.
Am o cunostinta care si-a facut asa ceva la Seat Leon si la vreo luna dupa cand a pus scannerul pe ea au iesit 2 pagini de erori
Intrebarea mea pentru cei care si-au facut modificarea asta este daca merita si daca au aparut probleme dupa.Multumesc.
turbocip
23 May 2009, 14:29
Daca softul este facut corespunzator vei vedea si fiabilitatea motorului in timp.Daca vei avea cuplu marit la turatii mici atunci sigur vei avea si probleme cu ambreajul [de unde va rezulta si patinarea lui] .Se recomanda ca cresterea de cuplu sa fie accentuata dupa 2200rpm.
Depinde mult de cine face tuningul , ce cere clientul si cat stie chiptunerul. Limitarea cuplului in ciptuning se poate face in functie de rpm. Sunt tuneri ce cresc de la 500rpm la 5000 totul cu x %, altii ce lucreaza doar dupa 1500rpm altii ce lucreaza doar dupa 1500 si fac "smooth" toata forma cuplului. [citez pe Dragos]
Resoftarea: merita cu siguranta / dar te sfatuiesc sa o faci dupa ce ai cu masina cel putin 5.000.Km
Mengelaus
23 May 2009, 15:04
Multumesc de raspuns.Masina nu este noua, e din 2006 si are 25k km.Din cauza kilometrilor, a pretului si a altor amanunte e o oferta ce nu o pot refuza chiar daca are putini cai.Si atunci ma gandesc ca chiptuningul ramane o varianta viabila.
Nu o iau sa fac liniute sau alte prostii cu ea, dar sunt constient ca 65hp sunt mult prea putini pentru masina asta. 80-85 mi-ar fi de ajuns, si nu cred ca majorarea cailor putere ar conduce la un stres prea mare a componentelor.
Mie mi-e frica de modificarile aduse la calculatorul masinii
turbocip
23 May 2009, 15:07
22Cp va castiga masina ta / fisierul original al ECU il vei primi pe un CD sau orice alta varianta de stocare !
Mengelaus
23 May 2009, 18:46
Foarte tentanti cei 87 de caluti in total
Pareri de la cei care au acest motor si si-au facut modificarea de ECU nu pune nimeni?Fiabilitate, ciudatenii in comportament, cat de multumiti sunt, orice.Sigur sunt inca multi ca mine care vor dar nu sunt hotarati.
@turbocip, multumesc de ajutor.Eu sunt din Cluj dar asta n-ar fi o problema ca am prieteni de vizitat si prin Bucuresti
si din cate am inteles, intreaga operatiune nu dureaza mai mult de jumatate de ora.
imi poate trimite si mie cineva MI cu preturile ?
multumesc
Mengelaus
25 May 2009, 13:14
Eu inca insist
Nici o parere de la cei care si-au pus deja chiptuning?Sunteti multumiti, au aparut probleme in timp? Am citit foarte multe despre asta si taberele sunt impartite.In mod normal un plus de 22 de cai nu cred ca ar putea face rau.Si nici nu cred ca motoarele de 65 si de 85 sunt diferite unul de altul.Sau componentele.Dar nu ma pot hotari.N-as vrea sa fac rau motorului aiurea.
Cei de pe forumul reno sunt ceva mai secretosi, de aceea nu prea vezi pareri de bine sau de rau insa pe forumul logan gasesti zeci de posturi cu review-uri despre chiptuning.
Mengelaus
25 May 2009, 17:40
Multumesc Doc, mi-ar fi placut sa-i aud pe cei care au acest motor, cu toate ca stiu ca in principiu e acelasi lucru.Dar ma duc sa dau un ochi pe forumul celalalt.
Anyway, incep sa ma conving din ce in ce mai tare ca 87 de cai pe o masina facuta pt 65 de cai nu au ce strica :)Oricum sunt putini.
Daca te uiti pe celalat forum ai sa vezi ca Logan-urile cu motorizarea 1.5dCI sunt supuse la conditii de stres maxim de catre unii posesori. Nu exclud nici competitiile legale sau mai putin legale la care mai participa acestia cu motoarele remapate. Nu degeaba ti-am sugerat sa te uiti pe forumul posesorilor de Logan.
Vezi ca ai PM.
Codrin-Bacau
2 Jul 2009, 19:18
Salut,
Sunt curios cat ar costa acum o astfel de operatiune pt. masina din semnatura, 17k km...? cat dureaza...
10Q
turbocip
2 Jul 2009, 20:32
Ai PM Codrin
hexer4u
5 Aug 2009, 00:52
salutari.
am si eu un symbol 1.5 dCi din 2007 cu vreo 25k km si iese din garantie luna aceasta.
ma bate gandul sa fac un chiptuning. Am citit ce apare pe aici dar as dori sa stiu si eu cam cat costa, cresterea recomandata de cp (mai sus scrie ca 22 maxim parca), si daca se modifica soft sau si hard.
stie cineva sa fie ceva probleme cu acest model?
multumesc.
turbocip
5 Aug 2009, 01:14
Se poate inca 6 Cp in plus fata de cei 22 CP [safe] insa nu va recomandam - turbina dumneavoastra fiind destul de mica / 25k km sunt foarte ok pentru resoftare la aceasta motorizare .
Aveti pretul pe PM
<span class='edit'>5 Aug 2009, 01:18:</span>
Veti benefici si de garantie scrisa valabila 2 ani de zile pe partea de software !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.