Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pompele de injectie delphi, probleme cu pilitura

driv3rnet
post 9 Sep 2006, 19:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 September 06




sal'tare lume. caut si eu un rsp la problema cu pilitura cauzata de pompele delphi....cine ma poate lamuri ce trebuie facut? masina este fabricatie 2005 , am deja 43000Km si a inceput problema asta, la 35000km am sch. inj.4 nu se stie cauza smile.gif . fusesi la ipso si mi-aui spus sa astept rsp de la ei dar pana atunci sa ma folosesc de masina.
daca aveti detalii sigure in ceea ce priveste vreun comunicat din partea reno privitor la pompe delphi cu defect de fabricatie v-as fi recunoscator. asa as avea argument fata de ei, sa nu traga la rsp pe cei care au asemenea necazuri.




--------------------
renault clio symbol 2005 /1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driv3rnet
post 12 Sep 2006, 19:00
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 September 06




salutare trupa. care imi poate oferi detalii aspra acestui fenomen. ptr ca....cam stau dupa ei cu toate ca masina este in garantie. dar nu mai face servici, porneste din ce in ce mai greu. si din cate am inteles francezii au reconoscut cu ceva timp in urma ca a fost dta in folosinta un lot de pompe delphi care avea acest defect de fabricatie(piston care atinge de camasa pompei si se producea pilitura care distrugea tot sist de injectie). daca aveti vro inf de acest gen va rog sa imi dati de stire sa ma pot justifica in cazul in care ma dau la intors. dialoguri neoficiale ampurtat si am aflat acest lucru, dar am nevoiie de ceva OFICIAL.
multumesc
ps: cat despre intalnirea reno...nu cred ca o sa am sanse sa vin sa ne cunostem ptr ca dupa cum am scris mai sus......PILITURA OMOARA SISTEMUL DE INJECTIE mad.gif mad.gif


--------------------
renault clio symbol 2005 /1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciocavlad
post 15 Sep 2006, 19:32
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 2 May 06




salut,
astazi, in drum spre bucuresti (cu 3800 km la bord) se aprinde becu' de apa la filtru de motorina. am oprit, am pornit,merg 10 km, iar se aprinde; merg ce merg, incepe sa trepideze tare de tot maneta de la schimbator si sa traga foarte greu..turatia brusc urca la 1200 la relanti. turez pana in 3500, masina isi revine,...dar numai pentru 5 secunde.merg pana in buc unde aveam treaba, dupa ce gat treaba o iau inapoi inspre SB. nu merg 2 km si se aprinde si becu de la catalizator. motoru mergea in ultimul hal (ca la dacie cand nu merge o bujie), am urcat dealu negru cu a doua asa de greu tragea.opresc, trag capota, motoru' se misca de aproape sa se rupa din suport. sun la reprezentanta sa ma sfatuiasca,...si un mecanic de acolo imi zice ca sar putea sa se fi dus un injector.
mentiuni: masina e de 2 luni cumparata noua, 4200 km momentan, piesele pe unde vin furtunele si tzevile de motorina au numele delphi pe ele. motorina am bagat numai din lukoil pana acuma.

luni imi da verdictul, va tin la curent

intrebare: Injectoarele sunt incluse in garantie? am toate bonurile de motorina pastrate.


--------------------
dacia 1400 - XHZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryan8
post 15 Sep 2006, 22:16
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 31 August 06




Nu ai precizat ce tip de motor diesel ai. Este de 65 sau 80 CP?


--------------------
Logan 1.6 90 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciocavlad
post 17 Sep 2006, 13:50
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 2 May 06




scuze, e cel de 80 de cai


--------------------
dacia 1400 - XHZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 17 Sep 2006, 14:52
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




atata vreme cat ai alimentat cu cel putin motorina euro3 inseamna ca tu ai respectat ceea ce constructorul a specificat; asadar, orice ti-ar spune cei de la service, masina ta este in perioada de garantie...


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi 2005, 1.5dci / 1999 - B43HZK
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 17 Sep 2006, 18:37
Post #7


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




http://www.reno.ro/index.php?showtopic=46121

tot despre injectoare, pompe si alte asemenea dracarii.poate ajuta la ceva.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themadman
post 17 Sep 2006, 19:44
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 November 04
From: Bucuresti




beneficiezi de garantie!

din proprie experienta eu am schimbat 2 injectoare pe garantie!
au avut defecte de fabricatie din explicatia celor de la service!
din fericire nu mi-au facut probleme doar urcase conumul un pic si se auzea un zgomot ciudat mai mereu.
acum totul este ok.
sunt ft multumit de masina!


--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI 2004 Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciocavlad
post 17 Sep 2006, 22:52
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 2 May 06




merci de sfaturi, sa vad luni ce imi zic astia,..sper sa nu ma ia cu vrajeli


--------------------
dacia 1400 - XHZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michirec
post 18 Sep 2006, 07:30
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Aceasi chestie se intampla si la mine , numai ca este de mai mica anvergura, motorina tot de la Lukoil, se tureaza la relanti la 1200, iar in mers in treapta 1-2 scade puterea , cam 3-4 secunde apoi revine;desfac surubul de sub filtrul de motorina si apas pompita , in mana constat ca ramane apa.....pompez usor pana vine motorina curata si gata, totul revine la normal.


--------------------
renault Scenic 1,6 dci,96kw. 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 18 Sep 2006, 07:51
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Mai proasta motorina nu gasiti decat cea de la Lukoil? Chiar daca e mai ieftina un pic, nu merita de nici o culoare.


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciocavlad
post 21 Sep 2006, 00:37
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 2 May 06




salutare.
deci au reusit sa faca masina luni.
avea mufele de la pompa de injectie oxidate, sau mufele de la injectoare oxidate (asa mi-a zis mecanicul). le-a curatat si acuma masina merge perfect. a zis ca din cauza ca masina a stat nefolosita din luna 1 de cand a intrat in tara si pana in luna 7 de cand am luato eu, si asta ar fi cauza oxidarii. e bine ca e bine.

ps: am trecut pe MOL


--------------------
dacia 1400 - XHZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UltraGSM
post 22 Sep 2006, 19:46
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 5 March 05




@themadman

Salut

Ce fel de zgomot ciudat spui ca avea ???

Multumesc


--------------------
Clio Simbol 1,5 dCI 80 cp martie 2005
Exista mai multe lucruri in cer si pe pamant decat vom sti vreodata !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin_vl
post 3 Oct 2006, 12:22
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 25 June 06
From: Rm. Valcea




Salut! din cate stiu eu renault nu a recunoscut ca ar fi avut probleme cu cu pompele delphi in romania, dar am vb cu un prieten care este cotech la un service renault si zicea ca s-a remediat problema din partea englezilor(delphi sunt facute de englezi cica), pentru ca reno-ul le lua banii pe ficare pompa schimbata in garantie.

cat despre injectorul tau nu ti-au zis ce fel de problema a avut? poate a fost partea electrica nu cea mecanica?, si atunci stai linistit, iar daca injectorul a fost schimbat la 35000km si acum ai 43000km ar trebui sa stai linistit cu pilitura ca daca aveai crapa destul de repede. a mea a picat intr-o zi de n-am mai avut ce sa fac si asta pe la 33000 -33km dupa ce iesise din garantie de 3 sapt si facusem si revizia la ei....


masina mai e in garantie?

multa bafta


This post has been edited by florin_vl: 3 Oct 2006, 12:23


--------------------
Renault Megane 2.2 1,5dci, 85 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costeloosh
post 18 Mar 2008, 15:04
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 January 08
From: constanta




deci problema aparitiei piliturii apare dupa un anumit numar de kilometri sau cum ti-o fi norocul/ eu am masina din aprilie 2007 si am 22 k km.


--------------------
clio II symbol 2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7 - CT 79 LMC
I'M WATCHING YOU !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 18 Mar 2008, 16:49
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Din ce scrie pe aici apare oricand sau niciodata.Motorina proasta, apa si cred eu un acumulator descarcat o grabeste f mult.Pe undeva ziceau ca la turatii f mici ale pompei neexistand acea pelicula continua de motorina, datorita lipsei de presiune,apare frecare si uzura.Ori turatiile alea mici ziceau ei apar in regimul de pornire a motorului.Deci o economie de vreo 2 bastoane pe baterie de care mai tragi un an in plus poate fi o risipa enorma.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 18 Mar 2008, 22:21
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




eu alimentez numai de la lukoil si nu am avut astfel de probleme sper sa nu am in continuare... apa in motorina nu exista(un procent ff mic)... pilitura se produce de la parafina si nu de la apa


ps 74000km pt bucuresti e bine de schimbat filtru de aer si motorina la 10k

This post has been edited by dumiDude: 18 Mar 2008, 22:22


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 19 Mar 2008, 08:26
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Pilitura nu are cum sa se produca de la parafina ptr. ca aia tocmai rol de lubrifiere are. Poate de la lipsa parafinei, asa as intelege.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 19 Mar 2008, 09:30
Post #19


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




unii zic ca si bulele de pe conductele de alimentare duc la proasta lubrifiere a pompei; ba ca turatiile mici fac ca pelicula de motorina sa nu fie suficienta pt. lubrifierea pompei si de aici ideea ca relantiul prelungit nu face bine etc.

poate cineva sa ne spuna sigur daca bulele de pe conductele de mootorina sunt o problema sau nu? afecteaza sau nu mersul masinii si uzura pompei, sistemului de injectie etc?

de ce se fac totusi acele conducte transparente?


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex Z
post 24 May 2012, 09:44
Post #20


diesel flower power


Group: Validating
Posts: 178
Joined: 4 July 09
From: Ploiesti==>>>Brasov




Stie cineva daca pilitura respectiva etse magnetica ? sau e pilitura de aluminiu....si atunci nuse poate capta. Ma gandeam sa bag in filtrul de motorina un magnet de neodinium sau chiar unul in rezervor, dar nu stiu cum s-ar comporta in timp ?


--------------------
RENAULT Symbol 1.5dci 85cp 2009 - PH 85 ZAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 24 May 2012, 09:55
Post #21


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Pilitura sau spanul generat de pompa are si particule metalice care sunt atrase de magnet.
Dar degeaba instalezi un asa dispozitiv nu se protejeaza....poate doar ca sa nu se recircule iar prin instalatie.
Daca pompa a generat pilitura aceasta intra DIRECT in injectoare si apoi pe returul de combustibil ajunge la rezervor-filtru-pompa-rampa-injectoare.
Daca se constata prezenta pilituri in combustibil TOATA instalatia de combustibil este compromisa si pana nu se remediaza/repara pompa+injectoarele+curata toata instalatia nu sunt sanse de remediere.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex Z
post 24 May 2012, 13:46
Post #22


diesel flower power


Group: Validating
Posts: 178
Joined: 4 July 09
From: Ploiesti==>>>Brasov




Am aruncat preventiv un magnet de la un hdd in rezervor, nu am probleme momentan, ma gandeam asa preventiv...La ce modele de pompe Delphi se manifesta problema mai des, la EURO 3 sau la cele EURO4, sau e acceeasi situatie peste tot?

This post has been edited by Alex Z: 24 May 2012, 13:46


--------------------
RENAULT Symbol 1.5dci 85cp 2009 - PH 85 ZAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciupilici
post 8 May 2013, 22:26
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 8 May 13




Salutare , am si eu o problema la Symbolul meu, 2006, 1.5dci , 65 cp , problema e ca de 2 zile porneste mai greu la prima cheie, dupa acre porneste normal si la 10 chei consecutive, a venit cineva de la Renault, a zis ca in pompita aia care o tot apasa nu se forma presine ( nu se intarea ) , masina trage perfect , nu are alt simptom, trage bn la diferite turatii, nu scoate fum , la Renault , dupa ce s-a uitat in service 10-15 min , mi-au spus ca s-a blocat pompa de injectie si ca ar trebui schimbata . Problema e ca mai demult la o revizie anterioara , 20.000 km in urma, mi-au spus cei de acolo ca s-ar putea sa am probleme cu regulatorul de presiune si ca in viitorul apropiat ar trebui schimbat , intrebarea mea este daca nu prinde aer printr-o fisura la furtune ( conducte ) sau nu se formeaza destula presiune , daca las masina 2-3 ore fara sa o pornesc , iar porneste greu insa dupa ce porneste , inchid si iar aprind motoru si totul e OK la prima cheie . Va rog daca ma poate ajuta cineva .


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci ,Fidji, 65cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex Z
post 9 May 2013, 06:02
Post #24


diesel flower power


Group: Validating
Posts: 178
Joined: 4 July 09
From: Ploiesti==>>>Brasov




Ai incercat sa faci presiune cu pompita de amorsare cea de langa filtrul de motorina iar apoi sa ii dai cheie, asta cand o lasi 3 ore?

Pe furtunul care intra in filtru poti vedea daca ai motorina sau daca nu e amorsat sistemul


--------------------
RENAULT Symbol 1.5dci 85cp 2009 - PH 85 ZAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciupilici
post 9 May 2013, 06:24
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 8 May 13




Ieri cand a venit cel de la service sa vada ce e cu masina , a pompat motorina in timp ce eu dadeam la cheie si a pornit masina, pe conducte ( alea 3 ) se vad bule de aer , mici, mari, in mod normal, cand pompezi la un moment dat trebe sa se intareasca pompita, la ine nu face asa ceva , si foarte interesant ca numa la prima cheie e asa, apoi daca inchid motorul la rece si-l aprind de 10 ori consecutive , porneste masina ca altadata, asta ma enerveaza pe mine , ca totul e OK in afara de prima cheie , cu alte cuvinte, adata ce a pornit pot merge cu ea linistit peste tot dar daac o las nepornita un timp , sa spunem ~2 ore nu mai porneste ca acumuleaza aer pe conducte .

9 May 2013, 06:30:
Cei de la service au spus dupa 15 minute ca s-a blocat pompa de injectie si ca ar trebui schimbata , 2500 lei pompa + manopera care ma usuca , eu le-am spus sa incerce sa-mi repare pompa si ei au spus ca incearca dar nu ofera garantie, poate recidiva intr-o luna, un an,2 . Eu ma gandeam ca dupa ce o pun pe tester , o ridica pe elevator, vad conductele, daca e pompa sa o reconditioneze sau sa iau eu o pompa de la dezmembrari cu un mecanic bun ( cunosc ) si sa o pun , nu cred ca e mare filozofie , la reprezentanta mi se par nesimtiti adica imediat vad ce e mai rau si schimba tot ce e posibil fara a lua problema pe bucatele , particele, cum vreti sa-i spuneti . Si mai am o intrebare , daca e pompa de injectie , in timpul mersului nu ar trebui sa faca probleme, numa la prima pornire ? Masina functioneaza in parametrii normali, i-am facut teste eu dupa ce a pornit , acu 2 zile .

9 May 2013, 15:09:
Am scos azi masina de la Renault smile.gif . Au bagat acid boric ( sau oxid boric ) in pompa de injectie si au curatat-o, au verificat-o si e in parametrii normali . problema e ca eu bag doar motorina buna de la Petrom , ultima alimentare a fost cu motorina extra, tata spune ca deoarece am umblat mult cu 10 l in rezervor , din cauza depunerilor s-a blocat pompa. Cei de la service au spus ca daca pun doar motorina de la pompa ( eu doar de acolo bag si in jumate din cazuri motorina extra mai ales iarna ) si-i fac o curatare cu acid boric la fiecare 6 luni nu o sa mai apara problema, voi ce parere aveti ?

This post has been edited by ciupilici: 9 May 2013, 15:09


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci ,Fidji, 65cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 9 May 2013, 20:02
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Ce au reusit cei de la Renault, au facut doar ca masina sa iti porneasca. Practic au facut o curatare a sistemului de injectie nicidecum nu au remediat problema. In viitor foarte probabil ca pompa sa se blocheze din nou, deoarece ea a inceput deja sa bage span, si in mod normal, chiar daca alimentezi cu motorina buna tot o sa ai probleme. Singura solutie e ori sa schimbi pompa cu una sh reconditionata, ori sa o repari pe a ta. Imi pare rau ca iti dau vestea asta dar cam asta e realitatea, sunt mult prea multe componente in pompa care sunt expuse frecarii fier pe fier, de aici provine si vestitul span.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 9 May 2013, 22:29
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




Am si eu o problema similara de cateva zile...la Symbol 1.5 65cai din 2006.
Masina porneste bine zile la rand dar mai sunt dimineti cand nu porneste la prima cheie (doar la 2-a).
Sau cand merg toata ziua cu ea, opresc 30 min deci motorul ramane tot cald si iar nu mai porneste la prima cheie...sau daca porneste la prima cheie parca ii trebuie inca o 1 secunda in plus, nu porneste la sfert.

Cu masina nu s-a mers aprox 1 luna si inainte de asta a alimentat nevasta de la o pompa dedicata TIR-urilor. De atunci am mai alimentat o singura data cu motorina EVO de la MOL.

Masina are 62.xxx km cu revizie completa la 60.500 (toate filtrele , distributie..etc)
Sa fie oare de la motorina?
Sa ii schimb filtrul de motorina?

In rest masina trage bine, nu da fum , nu are bule de aer pe conducte etc.



--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciupilici
post 10 May 2013, 09:53
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 8 May 13




Pai azi dimineata cand ma mers a masina , am pornit-o si am observat ca pe conducta care vine de la motor , cred ca retur se numeste sunt bule de aer ( nu conducta prin care merge combustibil la motor ) , filtru de motorina e nou . Cei de la service Renault mi-au dat 3 luni garantie pe lucrare , au spus ca daca bag motorina buna masina poate merge mult timp dar sa-i fac o curatare o data la 6 luni, Nu stiu ce sa spun, poate m-au vazut suparat si au vrut sa ma incurajeze.


<span class='edit'>10 May 2013, 09:58:</span>
Cei de la Renault mi-au dat garantie 3 luni pt lucrare , azi dimi am obs ca pe conducta de retur ( nu cea prin care merge motorina la motor ) sunt bule de aer in schimb este presiune in pompita ( aia de care impingi combustibil tu ) . Cei de la service mi-au spus ca masina poate merge mult si bn daca-i bag motorina de la pompa si-i fac odata la juma de an o curatare . Au spus ca poate recideva problema sau poate sa tina cativa ani, depinde de noroc dar ii prelungesc viata daca-o curat . Intrebarea mea e daca: doamne fereste reapare problema merita sa schimb pompa la reprezentanta cu 1 an garantie sau sa o reconditionez pe a mea sau sa iau una de la dezmembrari ?
3000 lei costa totul la reprezentanta ...mi se pare mult pt o masina ca Renault mai ales ca masina merge max 3000 euro cu toate ca are toate servisarile la reprezentanta sad.gif
mai am o intrebare , apanul poate fi curatat cu solutia aceea care mi-au pus-o ei Acid boric parca sau oxid de boriu ) cred ca e totuna . Ma gandesc ca am umblat mult timp cu 10 l de motorina in rezervor , de vreo 4 luni stau intre 10-20 l dar nu mi s-a aprins mortorul de motorina . dry.gif

This post has been edited by ciupilici: 10 May 2013, 11:39


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci ,Fidji, 65cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 10 May 2013, 19:46
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




QUOTE(V A L I @ 9 May 2013, 22:29)
Am si eu o problema similara de cateva zile...la Symbol 1.5 65cai din 2006.
Masina porneste bine zile la rand dar mai sunt dimineti cand nu porneste la prima cheie (doar la 2-a).
Sau cand merg toata ziua cu ea, opresc 30 min deci motorul ramane tot cald si iar nu mai porneste la prima cheie...sau daca porneste la prima cheie parca ii trebuie inca o 1 secunda in plus, nu porneste la sfert.

Cu masina nu s-a mers aprox 1 luna si inainte de asta a alimentat nevasta de la o pompa dedicata TIR-urilor. De atunci am mai alimentat o singura data cu motorina EVO de la MOL.

Masina are 62.xxx km cu revizie completa la 60.500 (toate filtrele , distributie..etc)
Sa fie oare de la motorina?
Sa ii schimb filtrul de motorina?

In rest masina trage bine, nu da fum , nu are bule de aer pe conducte etc.
*




Inainte de a umbla la sistemul de injectie incearca sa pui motorina buna de la Mol, OMV, Petrom , schimba neaparat filtrul si vezi cum se comporta. Apoi daca tot iti face probleme, observa in momentul in care incerci sa o pornesti da-i la para de amorsare si vezi daca se intareste.

This post has been edited by ady24: 10 May 2013, 19:55


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 10 May 2013, 22:17
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




Asa o sa fac. O sa ii schimb filtrul de motorina saptamana viitoare desi de cateva zile nu a mai facut nici o figura. Sa vad si cu o diagnoza daca da vreo eroare...apoi revin cu impresii . Ar fi chiar aiurea sa am probleme la km astia mai ales ca aproape jumatate sunt facuti in vestul europei.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 20:12
Dacia